Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: chosee310
IP: uživatel14729
 čau hoši, prosím kde najdu návod na složení motoru na jawetu? dík.. Potřebuju za 1 zjístit jestli v tom nepořádku všechno mám ... A pak to pročíst
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 18:06
Jméno: chose310
IP: uživatel14729
 oukej díky
Datum: 30. prosince 2012 18:06
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 http://www.youtube.com/watch?v=p-L_l3TIcYE
Datum: 30. prosince 2012 16:29
Jméno: Jarin
IP: uživatel14908
 Zdar kluci. Chtěl bych se vás optat, kolik vám jede váš pionýr bez úprav? Přemýšlím, že bych v novém roce vyrazil na nějaké ty závody originálů, ale všude čtu jak dá skoro každému seriovka bez úprav přez 70km/h. Já mám momentálně na své jawě 20 motor 200km po kompletní GO a když jsem po těch 200km otestoval co umí, tacháč mi ukázal max 55km/h. Tak bych jen rát věděl jak jste na tom vy, abych případně mohl hledat problém, proč po Go motoru jede tak pomalu. Předem díky za informace
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. ledna 2013 19:46
Jméno: Jarin
IP: uživatel14922
 Díky všem za rady a přeju hezký nový rok.
Datum: 01. ledna 2013 19:46
Jméno: pepa
IP: uživatel14919
 eště bybylo dobrý trošku najet abyse ti to v plněem plynu nekouslo a hlavu dej s ledvinkou to je těch cca 10 km v hodině co ti chybí::::
Datum: 31. prosince 2012 21:18
Jméno: trubka
IP: uživatel14915
 zdar.300 z místa a 200 po lesní cestě.
Datum: 31. prosince 2012 10:21
Jméno: standa
IP: uživatel14912
 ANO a ANO
Datum: 30. prosince 2012 21:44
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Sekundár mám origo 13 zub. Jinak zajíždím v klidu, jen jsem chtěl vyzkoušet kolik asi tak dá po rovině, tak jsem to zhruba na 500m roztočil, ale výsledek mě docela zklamal. Proto se ptám. Moto je s TP tak to asi vyzkouším na tom radaru. Jinak i po měsíci stání chytá na druhé našlápnutí a tahá docela slušně až na tu trojku ty se moc nechce, ale oproti 05 jede ohodně líp. Jinak mě ještě napadlo jestli ta rychlost není podmíněná hlavou co tam mám(bez ledvinky) a netěsností mezi kolenem a výfukem.
Datum: 30. prosince 2012 20:20
 hlavně se nech změřit někde ve městě tím jejich radarem, a schválně, co ti napiše. (jestli teda maš možnost někam zajet, jestli nemas TP
Datum: 30. prosince 2012 19:45
 s origo tachometrem umé skoro každá sériovka 70  .... skutečnost je ale nekde u 60ti
Datum: 30. prosince 2012 16:46
 V prvním případě bys to neměl do takových 1500km moc turovat,jinak byla GO zbytečná  Až budeš mít motor zajetý,ale tacháč stale nebude ukazovat dostatečnou max speed,zkus ho vyměnit(lanko,náhon)Dále potom závisí na tom zda máš dobře seštelovaný karburator a předstih.Také zavisí na tom jaký máš sekundární kolečko.Já mám Jawa 21 po go se 12.zubým sekundárním kolečkšm a max sní dám po rovince 69km/h.Do kopcu to ale tahá jako drak  1.rychlostní stupen používám jen k rozjezdu
Datum: 29. prosince 2012 23:37
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 origo mustang mě po rovince jezdil těch 70 ted jezdím na 05 se šusplechama a pohybuju se kolem tý 60tky
Datum: 29. prosince 2012 23:13
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 na seriovce J21 mam max. +- tech 60-65 a na J23 se mi podarilo na rovinnce aji 70  , jinak bych to jeste nechal dal zajizdet
Datum: 29. prosince 2012 22:09
 Ahoj, sháním špice na kývačku na půlbubny na 16"kola, nevíte kde se dají sehnat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 6:55
 drak ukdyz to napiss do vzkazu pro sesu ze potrebujes na pul buben,,tak neni problem ti je splasit,,sesa
Datum: 30. prosince 2012 6:55
Datum: 29. prosince 2012 19:59
Jméno: kaja
IP: uživatel14188
 nazdar draci.
chci se zeptat z kterych mist se ma odskrabavat karbon?(hlava,vyfuk)a jeste nekde? a jak poznam ze uz to mam odskrabat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2012 9:42
 Koleno čistim tak, že vemu staré lanko, chytnu ho do vrtačky, a tim to koleno vyčistim. Výfuk pak vyškrábu zahnutým drátem z autogenu. Vložky vyndam, poleju benzínem a zapálim, poté dočistim dráťákem. Pak sundam hlavu, válec a kroužky, proleju to konkorem (dobře rozpouští karbon), necham to působit a pak to celkem snadno sundam. Nezapoměň vyškrábat karbon z drážek pístních kroužků...a bacha na pořadí kroužků...
Datum: 29. prosince 2012 9:42
 Ahoj. Když čistíš hlavu tak snad vidíš ,že je bez karbonu a nebo tam ještě je  . Určitě výfukový kanál válce. Výfukové koleno (pokud už nemá moc chromu rovnou ho hážu do peca. Tak jak každý popisuje ,že stačí do výfuku nebo do kolena nalít benzín a zapálit ,že to vyhoří je podle mě cipovina výfuk se nikdy nikdy nezahřeje tak abys karbon to spálil) pokud to hážeš do pecka krásně ti to spálí karbon a pak s ním jen trochu poklepeš a karbon vypadá nebo spíš se vysype. Pro co nejlepší čistotu ještě kolenem protáhuju obyčejnou drátěnku na mytí nadobí a luxus. A ten výfuk pokud jej nevypaluji čistím tak ,že jej rozeberu vyčistím to kde se normálně dostanu a zbytek kde se nedostanu čistím tak ,že na kus kulatiny požadované délky připevním drátěnku a vrtám se tím ve výfuku a když už je drátěnka příliš od karbonu dám čistou a tak furt dokola. Možná má někdo lepší verzi at' pisne ,ale dle mě je to dobré  ....Ps čistou výfukovou soustavu poznáš jak na zvuku tak na výkonu.
Datum: 29. prosince 2012 1:37
 zdarec draci mam problem dělal jsem GO motoru jawy 05 a mam problem se složenim skladal jsem ho podle videa skladani motoru jawa 21 myslite že je rozdil mezo motorem u 05 a 21? popřipadě nějaké odkazy na složení motoru jawy 05 diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 18:49
 jak píše kolečko, a pak si taky dát pozor a neprohodit kolečka - pak by byla 2ka silnější, a 3ka by ti to nebrala- a když už by se rohejbala, tak by to byla raketa
Datum: 30. prosince 2012 18:49
 Princip skládání je u obou motorů stejnej, chyba bude zřejmě někde jinde...
Datum: 30. prosince 2012 10:49
 ne o to nejde jde o to že sem skladalal motor podle videa skladani motoru 21 a a když to složim podle toho tk mi to neřadí a nestartuje i když mám segment natahlej na jednu otačku chtěl bych vědět čim to je jak ma bejt nastavenej ten řadici poloautomat jak jsou tam ty zuby už mě nabevi to skladat a rozdělavat 20krat
Datum: 29. prosince 2012 22:10
Jméno: pepa
IP: uživatel14907
 to je divne ti motory sou stejneliší se jen nezáměnými díli ale princip je je stejnej ..mužeš mi popsat co přesněji ti nejde?doklapnout kartery? či co ti vadí?
Datum: 29. prosince 2012 14:42
 určitě ne 125
Datum: 29. prosince 2012 0:26
Jméno: pepa
IP: uživatel14860
 skládá se to stejně jen pozor dost dílu je jiných hřídele převodovky má 05 jine kratší automat řazený je jiný setrváky ....nezaměnil jsi něco z modelu 20? jina hřídel v převodovce či tak?
Datum: 28. prosince 2012 19:59
Jméno: honza
IP: uživatel14188
 zdar fichtlaři...chci se zeptat taky va trápí chlazení fichtla? mam 21 a jezdím tak 20minut a potom začne trojka hur tahnout jako rozjedese ale trva to..ostatni kvalty jsou ok..proto se ptam jestli nejde nejak vylepšit chlazení.Nemate nejakej napad? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 19:19
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Kolecko dime pryč zavčas!!!Nebo se nám neco stane!Esli kvúli oleji, toš tam nedat žádnej nééé?A nebo válec polívat vodú???
Datum: 28. prosince 2012 19:19
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Míň oleje kvůli chlazení... na to si počkám, třeba se ještě něco přiučím.
Datum: 28. prosince 2012 19:14
 Můžeš mi to nějak blíže vysvětlit?
Datum: 28. prosince 2012 18:31
Jméno: .
IP: uživatel14872
 Ja ne znaju, ja ne panimaju ............ grebanyj čuvak.....................
Datum: 28. prosince 2012 18:30
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14891
 dávat ho o něco míň to se hřeje i kvůli oleji. Ředit normálně 1:40
Datum: 28. prosince 2012 17:50
 Dávat méně oleje, aby se to lépe chladilo?
Datum: 28. prosince 2012 17:31
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14891
 Dávat míň oleja a odstranit karbon,taky to može byt velký předstih. teďka v zimě to mosí chladit perfektně
Datum: 28. prosince 2012 17:30
 zdar draci, mam takovej problém s babetou, nechce mi chytit vždycky se uchlastá, přitom jiskru háže krásnou předstih je cca 1.5mm
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 23:41
 to sem nechtěl slyšet zrovna u babety se hladina šteluje totálně na dvě věci
Datum: 27. prosince 2012 23:41
Jméno: Mates
IP: uživatel14900
 Zdar zdar mnel jsem tež taky problem nakonec to bylo v karbecu plovak nezaviral (duvod:spatne dany nebo ohnuty plišek)
Datum: 27. prosince 2012 23:12
Jméno: kuba
IP: uživatel14188
 čau,chci se zeptat jak mam poznat že mi rotor dře o civky.A jak poznat jestli neni špatne gufero nekde jak je klika jestli si to proste nebere olej z převodovky. díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 11:25
 ne, pokud to je gufero, tak nemusíš, stačí jen sundat levý kryt motoru (ten jak je spojka) a vyměnit. jinak když sem nastavoval vzdálenost cívek od rotoru, tak sem to dělal návodem s petlahví, jaksi jsem ji tam zapoměl a přišel na to až asi za 2 týdny, když jsem tam našel jen seškvařenej zbytek a navíc skákaly jiskry mezi cívkou a rotorem...
Datum: 28. prosince 2012 11:25
Jméno: kuba
IP: uživatel14188
 ok diky. a kdyby to bylo spatne gufero tak musim pulit motor? jinak dik vyskousim to
Datum: 28. prosince 2012 10:50
 snad nejsi hluchej a poznáš po sluchu když otáčíš motorem jestli cívky dřou o rotor, ne?  ... a kdyby to bralo olej z převodovky tak by to do bíla kouřilo, smrdělo jak převodák a taky by se ztrácel.
Datum: 27. prosince 2012 22:33
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14891
 Zdar hoši myslíte že mě pomože když fichtla roztlačím když mě nechce chytit na šlapku? Nechce mě nejak chytat ani na roztlačení. Svíčku mám novů jiskra je pěkná, benzín ide. Co s tím mám ještě udělat aby to jelo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 15:58
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 mám benzín 11 let starej kterej byl cca 5 let smíchanej s vodou momentálně jsem ho oddělil od vody a na něj jezdím pravda je že starty jsou horší a výkon taky ale pořád to nastartuju pákou a jezdím,sešteluj si karbec a zápalko
Datum: 28. prosince 2012 15:58
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 seštelovat zapalko, případě i karbec nebo jestli neni starej benzín
Datum: 27. prosince 2012 22:50
 Zdravím, chtěl bych se zeptat mám mustanga a jde v pohodě nastartovat 1-2 min jede krásně a pak prostě přestane mít sílu že když přidám tak chcípa a můžu jet jen na maličko plynu a to se mi nelíbí. trysky jsou vyčištěné a novej benzínovej filtr. Jo a třeba to má taky něco společnýho ty 2 min jezdím nedávám tomu kotel protože se to musí trošku proklapat a prostě za ty 2 min je ten motor rozpálenej jako plotynka .. poraďte mi prosím děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 13:00
 nebo taky velkej předstih,ucpanej výfuk
Datum: 27. prosince 2012 13:00
Jméno: klimke
IP: uživatel14895
 Díky moc podívám se  )
Datum: 27. prosince 2012 12:02
 asi chudá směs, pokud máš teda vyčištěný trysky a karburátor tak je možný že to někde saje faleš, mezi karbecem a kolínkem, a nebo - a to se mi taky stalo a trvalo mi to dlouho než sem na to přišel bylo špatný gufero pod zápalkem
Datum: 27. prosince 2012 11:42
Jméno: echlie
IP: uživatel14632
 zdar draci potřebuju radu : pionýry opravuju a ladim přes pět let ale s tímhle si nevím rady:kamarád mi přivezl pionýra motor byl na půl rozebraný tak jsem to všechno dal dohromady .Jiskru hází dobře předstih moc nejde sladit a když ho konečně sladím tak na volnoběh běží ale když vemu za plyn tak se to začne dusit benzín tam jde taky dobře prosím poradte , předem díky za všechny odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 12:09
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Skus kondenzator alebo otrhove ramienko ... kamarat mal na tom ramienku spaleny kontakt a tiez mu to robilo
Datum: 28. prosince 2012 12:09
Jméno: echlie
IP: uživatel14632
 vše je jak má být a stejně to nejede tak jak má
Datum: 28. prosince 2012 11:26
 podívej se jestli je vačka ve své poloze, může být poškozený rotor a vačka pootočená.. s tím jsem se setkal už několikrát
Datum: 27. prosince 2012 17:06
 díky skusím to
Datum: 27. prosince 2012 12:52
 tohle dělal bratránkova 05. seštelovali sme to, na nakopnutí ty chytlo snad napoprvý (předtim rozhozenej motor), ale když chtěl jet, tak přesně to, co píšeš. Vyřešili sem to tak, že jsem statorem pootočil to to šlo proti směru hod. ručiček, až dokud se nezarazil o cívku a teď to tak nějak chodí no. Sice může jet prakticky jen za 1, páč na 2 to už nemá sílu, ale jede to...
P.S. řeknu mu to s tim kondíkem, třeba to tim bude
Datum: 27. prosince 2012 12:33
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel14894
 Čau, tohle se mi stalo taky a byl to špatnej kondenzátor. Takže zkusit vyměnit
Datum: 27. prosince 2012 11:09
 Ahoj, omlouvam se ze to sem nepatri, ale snad jen tady mi dokazete rozumne poradit. Jedna se o KTM 125,dvoutakt, starsi z roku 1985. KTM chytalo, sice to chtělo ještě doladit směs, ale bez problémů na roztlačení chytlo (chybí nakopávačka). Pak začla klouzat spojka. To jsem vyřešil, složil to, nalil olej, chtěl roztlačit a nic, po dlouhý době to chytlo na pár vteřin a zase zdechlo. Od tý doby ani ťuk. Jediný co to udělá, i když tlačim pomaličku, tak to doslova zasyčí do výfuku a zakouří. Zkoušel jsem hejbat s jehlou, hrát si se šroubkem bohatosti, s předstihem, vyměnil jsem už 4 svíčky, vyčistil komplet karbec a trysky ale pořád nic. Prostě jediný co, tak jen to syčení do výfuku.. Už si fakt nevim rady, lámu si nad tim hlavu už dva tejdny a pořád nic.. Poraďte mi prosím.. Dík!
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2012 20:35
 jojo to je jasny
Datum: 26. prosince 2012 20:35
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14891
 tak to bude tou kompresí.
Datum: 26. prosince 2012 20:34
 Klasika  s temahle prkotinama jsem zacinal, to bych se tu ani jinak neptal  Nakonec jsem sundal valec a je zapecenej pistni krouzek, takze mi to hned vsechno litalo do vyfuku a melo to mensi kompresi nez by melo..
Datum: 26. prosince 2012 20:10
Jméno: pionýrák
IP: uživatel14891
 Když vytáhneš svíčku tak je mokrá nebo suchá?
Datum: 26. prosince 2012 20:00
 Zdar draci, potřebuju poradit dneska sem si dovez hondu cg 125 r.v.1985 jela a kdys sem ji dovez domu projel jsem ji potom mi chcipla a ani za nic nechce chitnout nevíte čím to je? benzín tam de ale zdá se mi že je slabá jiskra poradte prosím. jo a je to 4T dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2012 11:11
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 Tak jsem to nabil a jelo to ale dusí se to a nejde do otáček strácí uplně brutálně výkon a nekdy se dusí tak že i chcípne (na neutrál s přidaným plinem napadlo mě jestli to nemůžou bejt třeba o zub hnutý rozvody ventylů ale nevím
Datum: 26. prosince 2012 11:11
Jméno: pepa
IP: uživatel14885
 ježkovi voči když je vše ok tak proč to nejede? najdi si nějakej systém indikace závat svíčku solejem bych vyměnil ihnet po koupi .. je to zasada snad u všeho baterku nabij anebo to skus roztáhnout ...u takto stareho motoru se ti muže ale udát vše nedávno sem tu měl hondu ktere praskla za jízdy ventilová pružina z ničeho nic a stroj měl najeto 6000 byla jeta minimalně jen pro radost ..pokut to bude něco takeho schánej někoho zdyatného kdo ti to přeskládá..... jinak ti nezbyden neš do toho vniknout a par hodin ladit nabít řádně baterii a mezitm vyměnit svíci je to starší mašina i když honda a ta tě bude zlobit ....když chceš sednout a jet nejlepší je nove byt je to drahe a za ti peníze co byla tato honda by sotva byl scooter....
Datum: 24. prosince 2012 19:35
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 je to kladívový ale je to 6V kladívka by měli být v pořátku
Datum: 24. prosince 2012 15:08
 Tohle je ještě kladívkový zapalování, ale už to je 12V, že? Tak mrkni na ty kladívka...
Datum: 24. prosince 2012 12:51
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 Svíckou to na 90% není ta je poměrně nová uz do fajfky de strasně slabý proud mozná byterka ale ta je tam novátaki nevím
Datum: 24. prosince 2012 12:33
 kdys, chitnout? Já bych zkusil jinou svíčku...
Datum: 24. prosince 2012 11:34
Jméno: FAKIN
IP: uživatel14799
 Cau draci,potreboval bych poradit,kamos si koupil jawku 250,delal se tam cely motor,elektrika .. motorka pak sla krasne nakopnout,nechali jsme ji cca 10 minut bublat na volnobeh,pak jsme ji zdechli nechali nejakych 5 minut lezet a pak uz nakopnout nesla az pak po nejake pul hodine a pak zase nesla a porad dokola,nevite cim by to mohlo být ? vymenili jsme kondík,nekolik svicek,inducku,karbec vycisteny uz si stim fakt nevime rady,dík za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2012 21:45
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ještě mě napadá že jak bublala jen na volnoběh tak pořádně nedobíjela a vybila se baterie,pak je slabá jiskra a nechce chytnot,zkus dobít baterii
Datum: 23. prosince 2012 21:45
 co tepelná hodnota?
Datum: 23. prosince 2012 17:33
Jméno: FAKIN
IP: uživatel14799
 smes by mela byt v poradku,svicka cihlova,jehla je na druhym zarezu..
Datum: 23. prosince 2012 17:18
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 není moc dobrej nápad jí 10 minut nechat bublat na volnoběh,uleje se svíčka protože motor nemá provozní otáčky na které běžně jezdí a taky máte možná moc bohatou směs,když jezdím se svou 450 na nízký otáčky (na 4 třeba 50km/h) tak se mi po nějaké době (uleje) svíčka proto už vím že se motor nesmí podtáčet
Datum: 23. prosince 2012 17:09
 Zdravím pišu znovu ... Pionýr stale nechce chytnout.. Vše vyčištěno ,, Jiskru hazí,benzín teče.. svíčka je mokrá ... ale nenastartuje ani nechytne .. čím by to mohlo být prosím o radu .. docela spěchá !!!  díky moc předem pište klidně i na Email ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2012 19:49
Jméno: Přemysl
IP: uživatel13452
 pokud to není v benzínu tak je to v elektrice na těchdle motorech není žádný jiný důvod proč by nejel pokud splnuje oba parametry
Datum: 22. prosince 2012 19:49
Jméno: feris
IP: uživatel11625
 to bude svíčkou pokud je stará tak sice hází jiskru,ale nejde to nakopnout taky se mi to stalo
Datum: 22. prosince 2012 16:20
 Předstih cca 1,6mm, odtrh 0,4mm.
Datum: 22. prosince 2012 15:39
 Kolik ma mit předstih a odtrh ... svíčky jsou staré ale hazí jiskru ..
Datum: 22. prosince 2012 15:38
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 kolik mas předstih + odtrh?, svicka nova? , příp. jk stara , ...
Datum: 22. prosince 2012 15:30
 Zdravím všechny draky .. potřeboval bych radu .. mám pionyra a nejde nastartovat , koupil sem ho a dlouho stál .. palivo tam protéka,jiskru háže .. ale zaboha nechce nastartova ani škitnout.. prosím o radu kde by mohla být chyba  díky moc  PROSÍM O RADU
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2012 9:37
 může to být vačkou u gagnetu ???
Datum: 22. prosince 2012 9:37
 zkus to roztlačit pozpátku, pokud chytne, je blbě nastavenej předstih  ale opatrně, řidítka rády naráží do citlivých míst...
Datum: 21. prosince 2012 21:49
Jméno: HaNo
IP: uživatel9375
 Zvodnatělý benzín asi ne .. bo sem tam lil přimo z Benziny .. svíčka je pod tlakem .. ale bude asi předstih ... :/
Datum: 21. prosince 2012 21:33
 zdarec není zvodnatelí benzín nebo nehází svíčka pod tleken to se mně stalo že normálne házela ave válci ani prt anebo předstih
Datum: 21. prosince 2012 21:25
Jméno: jakub
IP: uživatel14188
 caute kamos mi dal 11zube sekundarni kolo.jenze jsem zjisti ze mi dre o karter.tady jsem cetl je je dobrr tam dat pod to kolecko podlozku je jedno jaka nebo tam musi byt ta zajistovaci co je pod matici? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2012 13:47
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 dle mě to je jedno, ale hlavně aby se vytvořil odstup od bloku motoru
Datum: 22. prosince 2012 13:47
Jméno: Barty
IP: uživatel11934
 Neví někdo čim by mohlo bejt že mi z karburátoru u pionýra teče benzín proudem (z tý dírky jak je vedle spoje kolena a karburátoru)
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2012 22:53
Jméno: Barty
IP: uživatel11934
 Díky
Datum: 20. prosince 2012 22:53
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 nejspis velka hladina v karbcu
Datum: 20. prosince 2012 22:14
Jméno: david
IP: uživatel14188
 cau chci se zeptat jak jsou ty pruziny v predni vidlici.nasel jsem doma skoro o stejnem prumeru akorat jsou kratsi a napadlo me jestli by to necemu pomohlo kdybych tyhle jakoby nasrouboval do tech originalnich.Jestli by to treba bylo tvrdsi nebo tak.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2012 21:09
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jako že bys zamotal dvě pružiny do sebe a udělal z toho "trubku"?  to by pomohlotak akorát tomu, aby se vydlice nehejbala
Datum: 20. prosince 2012 21:09
Jméno: david
IP: uživatel14188
 jedna se o jawu 21
Datum: 20. prosince 2012 19:53
 Zdar hoší.. Mám takový dotaz spíše na babeťáky. Nevíte někdo jak mam sundat cvrčka ze zadního kola? Myslím to kolečko jak je opačné straně než je rozeta. Nějak se to nechce ani hnout. Předem dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. prosince 2012 12:31
 Tam je levej závit, že? Já jsem to tu měl na výměnu, nechtělo se to hnout, tak sjem svařil náboj s tim ozubenym kolečkem a povolil to za to...
Datum: 20. prosince 2012 12:31
|



|