Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: kuba
IP: uživatel14188
 caute draci. mam jawu 21 ale valec z 05 chci se zeptata kdybych si koupil takovej ten kuzelovy vyfuk s tou vyletovou trubickou pomaha to trochu na vykonu na seriovem motoru? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2013 9:16
Jméno: standa
IP: uživatel14897
 Zbytečný. Origo výfuk v čistym a komoletnim stavu je na seriovku dobrej a dokonce lepší jak tyhle "laďáky" .... Určitě by šel vyvinout rezonanční výfuk na seriovku,ale to by obnášelo dost práce a taky peněz a chtělo by to změřit na brzdě aby byl jasnej ortel lepší/horší oproti origo výfuku a co vím,tak se tím zatím nikdo nezabýval. V 80.letech zkoušeli Goldensporta s dobovým "laďákem" a ortel bylo konstatování,že je to horší jak serie..... Tak asi tak ....ale nikdo ti nebrání v tom,abys takový výfuk zkonstruoval,odladil a případně odbrzdil a dal třeba návod na web http://www.jawa-50.cz
Datum: 19. ledna 2013 9:16
 na originál neprosto bezvýznamný a zbytečný
Datum: 18. ledna 2013 10:06
 Vyser se na to. Radši si udelej vybrus pořadne ho zajed, serid to jak nejlip to pujde, vycisti vyfuk origo a žadnej novej vyfuk nepotrebujes
Datum: 18. ledna 2013 7:31
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 dobrý den. chci se zeptat jak se dá rozebrat zadní kyvná vydlice na j. 555 (jak vytáhnout ten čep aby mi zústal rám na dvě části) děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2013 12:17
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 díky
Datum: 19. ledna 2013 12:17
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 s tou závitovkou možná kecam, byla to asi M8 max M10 šak vyzkůšaj...
Datum: 18. ledna 2013 20:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 "vylisoval" jsem ten čep pomocí závitovky, trubičky a poklepem kladivem.... tzn. závitovka tušim M12, pořádně natáhnout a poklepat... jinak lis by byl samo lepší....
Datum: 18. ledna 2013 17:31
 co jsem se dozvěděl, tak jen dvě možnosti (možná 3) 1) vytlačit pomocí lisu (na to navazuje dvojka: vytlouci ven kladivem), nebo 3) flexa...
Datum: 18. ledna 2013 14:44
Jméno: speedmaster
IP: uživatel14988
 zdarec, mam babetu 207 , studená chytne celkem dobře a drží, po pár minutách ale zdechne a už jí nemůžu nastartovat. jiskru přitom hází. nevíte někdo v čem je chyba ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2013 9:19
Jméno: pepa
IP: uživatel14991
 nemáš možnost prohodit indučku a tiristor z funkční ? se mi zasá že jak se to ohřeje stoupne někde přechodák a exne elektrika jinak dojeká ti benzín? třičvrtě male flašky od m 2 t za 30 sekund?pokud mín sežere to banzín z karbece a hdice a nestíhá ti dotect aby se to utáhlo
Datum: 17. ledna 2013 9:19
Jméno: pavel
IP: uživatel14557
 zdar zkus si pohrát s karbecem+mrkni na elektriku jestli ti to nekde nedrbe mne se to taky stavalo..., a po seštelováni karbecu jede nadherně
Datum: 16. ledna 2013 20:42
Jméno: hanzik
IP: uživatel12782
 čus bejci mám trochu problém s mustangem když stojí na místě na neutrál jde krásně do otáček a ani se nezadusí ale pak dyž tam dám 1 a jedu dám plnej plyn tak se začne hrozně dusit a čím víc plynu tím víc se dusí! a na 2 a 3 delá to samí jako na 1  co s tím ?? předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2013 12:08
Jméno: hanzik
IP: uživatel12782
 no v provozu byl já jsem na něm pulil motor a když jsem ho složil tak to dělá tohle  ale jinak díky já to zkusím
Datum: 16. ledna 2013 12:08
Jméno: pepa
IP: uživatel14984
 zacpanej vejfuk dotíká málo benzínu ...začal bych vyčištením výfuku projel pak by se podíval zda ti teče dost benzínu 3 čvtě nadobky od m2 t za 30 sekun pokud to bude po dně neveme to ..pak až bych skusil kladívka... ps je to stroj který byl v provozu?začal to dělat nahle nebo si to našel v kulně?
Datum: 15. ledna 2013 17:07
Jméno: dwein
IP: uživatel12627
 předstih
Datum: 15. ledna 2013 15:53
Jméno: jawa
IP: uživatel13393
 čau draci mám fichtla a jede jenom 45km/h newíte jak přidat rychlost
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2013 17:42
Jméno: pepa
IP: uživatel14984
 ps spočítal sis zuby na kolečku co ti jde z převodovky ma jich tam bejt 13 14 pak to jede 60 nevýhoda je v kopci a ve 2....rnpokut jich tam maš dejme tomu 13 je asi vočochtaný motor.... chtělo by to výbrus...rnnemáš 130 kilo???rnjinak nastavení mužeš skusit ale pochybuju že ti markatně stoupne výkon ....rnhodilo by se napsat jak bylo se strojem naloženo a kde se používá ....rnps doufám že to nejni jednosedadlák ten víc jak 50 moc nejede no nechce se mu..at neurazim zdejší příznivce
Datum: 15. ledna 2013 17:42
Jméno: standa
IP: uživatel14981
 Provést běžnou údržbu jako je vyčištění palivové a výfukové soustavy a případně seřídit...odstranit příčiny drhnutí,namazat řetěz,vycentrovat kola a dofoukat vzduch...nevím co víc k tomu napsat.... Na kole se ti taky špatně šlape když se ztuha otáčí šlapky,máš rezavej řetěz a měkký kola atd.... U motorky je to stejný....
Datum: 14. ledna 2013 15:50
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 zařadit trojku a nebo pořádně nastavit motor
Datum: 14. ledna 2013 15:42
Posl.aktualizace: 11. ledna 2013 23:30
 Franky- tomu tvýmu se to dost podobá, řekl bych lechce nazelenalá bílá, ale ne moc.Slonová se mi zdá spíš dožluta až béžova. Díky za rady  moc to nabouraný není, retardéru jsem si všiml na poslední chvíly, a začal docela zostra brzdit, to zamačklo se kolo do blatníku a ujelo do boku takže to spadlo na stranu a ten "převis" masky se prohl :-/ a samozřejmě odřel..kdyby to odnesl i blatník tak to neřeším a stříknu to všechno nějakou podobnou barvou ale taky bych se chtěl aspon trošku trefit, ať to není jak u komediantů
Datum: 11. ledna 2013 23:30
Jméno: Franky
IP: uživatel14872
Datum: 11. ledna 2013 18:12
 já si myslím že to bude slonová kost
Datum: 11. ledna 2013 17:27
 Kúp si ral 7004
Datum: 11. ledna 2013 11:01
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 dle fotky se to těžko urči, vem bud bouranou masku rovnou do barev, nebo nejakou cast, ktera mas tejny odstin,....
Datum: 10. ledna 2013 22:40
Jméno: kabyd
IP: uživatel14969
 Čau potřebuju poradit mam fichtla 50 20 a při jízdě motor vinechava nevíte co stim? dík za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2013 16:35
 třeba zasranej karbec, nebo kohout, popř. to může být elektrika... když nepomůže vyčištění předchouího napsaného, tak zkus seřídit zápalko.
Datum: 10. ledna 2013 16:35
Jméno: Marek
IP: uživatel14759
 Ahoj, u mojí jawy 175 mi pořád padá stojánek, myslel jsem, že to vyřeší nová pružina, ale nestalo se. Nemáte někdo prosím nějakou radu nebo fintu aby mi při jízdě nepadal? V zatáčkách to je docela nepříjemný..
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2013 16:38
 tak ono to má určitý předpětí, ta spodní hrana je ohnutá tak aby po ní ten stojánek pěkně sklouznul. prakticky to funguje jako taková pružina
Datum: 08. ledna 2013 16:38
Jméno: Marek
IP: uživatel14759
 Každopádně dík, zkusim to.
Datum: 07. ledna 2013 17:33
Jméno: Marek
IP: uživatel14759
 A to jako máš dělaný tak, že to dycky musíš rukou ohnout nebo to máš vymyšlený tak, aby to fungovalo "normálně"?
Datum: 07. ledna 2013 17:29
 já si z dvoumilimetrovýho plechu udělal takový pružný záchyt, na jedný straně sem to přišrouboval ke spodnímu šroubu zadního blatníku a druhá strana drží stojan aby za jízdy nehopsal a nemlátil mi do výfuku.
Datum: 07. ledna 2013 17:23
Posl.aktualizace: 07. ledna 2013 18:03
 tak je uz i na 05 - rozdil je v kvalite a tak drazsi je lepsi v chromu a to o dost,,
Datum: 07. ledna 2013 18:03
Jméno: Miri
IP: uživatel11260
 Zdarec, nejede mi fichtl a potřebuju pomoct....před týdnem jsem se rozhodl s kamarádem dát si do kupy fichtla, od tý doby se můj život změnil v noční můru , jsem špinavej a smrdím benzínem ;-(....když jsem fichtla doskládal a že ho pujdu zkusit, po několika pokusech o roztlačení motor nakonec naskočil....tak se chvíli jezdilo....no asi jen 5 minut a pak to začalo chcípat a nakonec to zdechlo a nešlo nastartovat....karburátor jsem čistil 2x a nakonec ho celej vyměnil, gufera jsou nový a jsou ok, píst, kroužky i válec jsou v záběhu, ok...hlava ani válec nepodchází; těsnění mezi kartery je ok, provedl jsem i tlakovou zkoušku s ucpaným výf kanálem a a vše je bez problému- spodní komprese je ok, vrchní též.... zkusil jsem asi 5 svíček, z toho 3 jsou nový; fajfka, kabel, zapalovací cívka zkusil jsem asi troje a nic...kladívka mám půjčený z funkčního fichtla, nikde žádnej zkrat není- proměřeno ....kondík a magneto je z funkčního fichtla...odtrh i předstih jsou v normě...trysky jsou origo a pro jistotu použity z pojízdnýho fichtla...bohatost jsem zkoušel vevšech polohách....prostě už nevim co s tím mám dělat...ten fichtl chvíli jede pak zdechne a pak už si ani neškrtne, jiskra jak víno...myslel jsem si že je to počasím a že to probíjí někde od cívky ke svíčce, tak jsem provizorně vytvořil takovej kryt aby nikam na svíčku ani na indučku nelítaly sračky...několikrát jsem to všechno vysoušel fénem a ofukovačkou...vždycky to pár minut mizerně jede a pak to zdechne...přiznávám se že na tom nemám origo filtrbox ani výfuk, ale zároven vylučuji že by kvůli tomu nejel celej fichtl, když takhle kdysi lítal uplně normálně...benzín leju verva 100 s kastrolem, zkusil jsem i klasiku 95 a m2t, bez rozdílu......kamarád co do toho se mnou šel má uplně stejnej problém, ted mu to pro změnu nechce chytnout vůbec a jiskru mu to hazí taky.....je to asi nějaký zakletý, jako diagnostik si s tím nevím rady, prozradte, co tomu fichtlu mám šeptat aby jezdil, nebo ho snad začít mlátit? děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. ledna 2013 10:00
 hladina předstih?hodnoty nastavení...
Datum: 07. ledna 2013 10:00
Jméno: miri
IP: uživatel11260
 nádrž je plastová, nikde žádnej bordel, víčko průchozí, svíčku jsem vytahoval mokrou, benzín je čerstvej 1:35....dnes jsem to rozpůlil a znovu složil, natáh novou elektroinstalci, znovu povyměnoval pár blbostí a ejhle už to jezdí....neumím si to vysvětlit  děkuju za rady
Datum: 07. ledna 2013 1:05
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jo tenhle filtr mi to taky dělal, ale po čase se nějak asi nasákl a fungoval
Datum: 06. ledna 2013 17:55
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 06. ledna 2013 15:33
 Opravdu zkus dat petku s novým benzinem a bez palivovyho filtru kratkou hadickou primo na karbec a HLAVNE nohore ty petky az ji upevnis udelj dostatečnou dirku a zkus jezdit. Pokud to už nepomuže a víš, že mas vše v pořádku, tak je na řadě nejklasičtější oprava fichtla, kterou asi hodne fichtlařu zná a to, komplet to rozebrat- elektriku karbec palivovou soustavu, možná i motor a i když nic nezjistíš, a zase to složíš, tak to pak zase pojede  Takhle jsme uz spravil mnoho fichtlů a porád nevím, čím to je
Datum: 06. ledna 2013 15:10
Jméno: Tomáš
IP: uživatel14940
 Nedávno mi kluk přitáhl Jawu 350 , že prej nejde nastartovat. Jiskru to házelo , svíčky nové a zpocené. Jen ten benzín co měl v nádrži měl divnou temnou barvu( zřejmě do toho dali šílené množství oleje). Vyčistil jsem karbec, protáhl trysky. A připojil svoji nádobku s čerstvým benzínem + olej ( 1:50,) namíchané v tom poměru. Okamžitě se to dalo nastartovat. V M2T nemám důvěru.
Pak - kdysi jsem jezdil na svíčky 14-5 - fichlt dobře chytal, ale za jízdy něměl výkon, naopak s 14-9 mizerně chytal , ale za jizdy to byl trhan. Nějaký střed je třeba najít.
Datum: 06. ledna 2013 11:36
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 tiež si myslím že to bude dačo s nádržou buď viečko alebo kohútik
Datum: 06. ledna 2013 9:45
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 treba jenom dobre tesni vicko na benzin a ma ucpanou dirku,podtlak v nadrzi a je to. tuhle zavadu jsem steloval tejden,az jsem pak kdyz mi to chciplo nahodou vytach hadicku na benzin a ejhle,pritom v ni benzin na pohled byl,nekdy delaj bordel i filtry na benzin... teklo to treba dve minuty,pak se udelal podtlak a bylo.pak taky jeden špek byl utrzenej ten zeleznej kolik v civce,dycky se to pochvili vyklepalo,vyndam svicku,mokra ale hazi.dam zpatky jedu a za chvili zas...
Datum: 06. ledna 2013 0:15
 a když zdechne tak jakou má svíčka barvu?....a co zkusit přehodit např celej karbec z funkčního stroje?
Datum: 05. ledna 2013 23:13
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 svíčka je mokrá,nebo suchá když to zdechne?
Datum: 05. ledna 2013 22:06
Jméno: Martin
IP: uživatel6325
 čaute draci. Práve renovujem jawu 555 a potreboval by som vedieť ako vybrať ložiská z kolies. Nechcem po nich trieskať kladivom tak sa radšej najprv spýtam  Dakujem za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2013 0:40
Jméno: Franky
IP: uživatel14689
 jak bylo psano ... nahrat a bouchnout ... nebo hmozdinka do betonu ... nebo stahovak ... nebo .. nebo .. nebo ....
Datum: 06. ledna 2013 0:40
 je mezi nima taková trubka jak kdyby..
Datum: 05. ledna 2013 20:40
Jméno: Martin
IP: uživatel6325
 dobre, dakujem  a ešte jedna maličkosť. Je medzi tými ložiskami nejaká prepážka ?
Datum: 05. ledna 2013 20:22
 nahřát na vařiči nebo horkovzduškou či plamenem a pak třísknout o špalek.. ložisko vypadne samo
Datum: 05. ledna 2013 20:19
Jméno: radim
IP: uživatel14188
Posl.aktualizace: 03. ledna 2013 19:20
 ty lecnejsi jsou hahou ok,, rad podporuji cr vyrobek ale to levnejsi je super kvalita,, nez zas tak uzasna,,ale to retez super stoji od 500kc
Datum: 03. ledna 2013 19:20
Jméno: radim
IP: uživatel14188
 čau jo mám to jenom na blbnutí po poli.tak dekuji
Datum: 03. ledna 2013 19:13
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 podle toho kolik najedeš pokud to máš s TP tak určitě ten draší ale pokud na blbnutí na pole tak ten levnější je dostačující
Datum: 03. ledna 2013 18:33
Jméno: Michal
IP: uživatel14929
 Zdravím, mam problem na sve Jawě 20, mam motor kompletně po generalce, nový pist, valec, pist. kroužky, hlava, svíčka, kondenzator. Je to poštelovane tak jak mi to vždycky jezdilo, jiskru to házi nadhernou. nevíte co by stím mohlo být? předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2013 22:25
 jiskra nemůže přeskočit v horní uvrati
Datum: 04. ledna 2013 22:25
 skus jinou svíčku a nebo nastav předstih jiskra muže byt nejhesčí ale nemusí hodit v horní uvrati... A jestli patři do GO nova hlava tak sem asi pozadu :o
Datum: 04. ledna 2013 21:53
Jméno: pepa
IP: uživatel14765
 jak si dopad?
Datum: 04. ledna 2013 20:27
Jméno: Michal
IP: uživatel14938
 Kdyby něco tak jsem měnil i všechno uvnitř motoru 
Stym valcem to ještě zkusím, ale elektřina jde hodně dobře
Datum: 04. ledna 2013 6:10
Jméno: pepa
IP: uživatel14927
 zase 3 den radím to same vyšroubuj svíčku stříkni trochu benzínu do díry po ní a zašroubuj šlapni a pokut naběhne motor je problem v karburaci pokut ne naběhne je to v motoru či elektrice
Datum: 03. ledna 2013 21:56
 líbí se mi že dneska kompletní generálka zahrnuje pouze válec, píst, kruhy a svíčku s kondíkem  ..
Datum: 03. ledna 2013 20:35
Jméno: Michal
IP: uživatel14929
 Nevím, kolik bysi za to nabizel?
Datum: 03. ledna 2013 19:10
 *prodej to
Datum: 03. ledna 2013 19:02
 prodej torn
Datum: 03. ledna 2013 19:01
 mám problém mam doma kawasaki kmx 125, chcii se ket projet motorka chytna po par kopnutich jedu tak 3-4 min a pak to zhasne. dam sitic slapu tak 20 a pak chytne a udela ta samí a nebo kdyz ji ze zacatku drzim na plnej a furt radim tak taky chcipne. nevite cim by to mohlo byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2013 21:13
Jméno: pepa
IP: uživatel14927
 tuším indučka todle dělali když se ohřali přestali dávat jiskru a jak to nejelo trošku schladla klesly odpory a zas to kus šlo ... doufám taky že ti dotejká benzín
Datum: 02. ledna 2013 21:13
Jméno: jouza
IP: uživatel12770
 Zdravim, DOTAZ PRO SESU - na kramku nemuzu najit doraz automatu ( myslim ten sroub s mensi hlavou ) nemas vazne v zasobe ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2013 18:30
Jméno: jouza
IP: uživatel12770
 ok a diky
Datum: 02. ledna 2013 18:30
 ja vim o co gou,, musim proto na slovensko,,v cr to nemaji,, napis to do vzkazu,,mozna najdu jeste kus
Datum: 02. ledna 2013 18:28
Jméno: mejcin
IP: uživatel13885
 Servus Draci! Praskla mi jedna hřídelka v tachometru zrovna v tom šneku takže se nenačítají km, ale ukazuje rychlost. Vyměnil jsem za tento http://www.motoren.sk/shop/detail/1909/43 a tam se zase krásně načítají km, ale ručka ukazuje o cca 10km/h menší rychlost než je skutečná (dle radarů v obcích). Ten starý tacháč přitom ukazoval stejně jako radary, ručka občas kmitala. Čím by to mohlo být? Že by to nebyl originál PAL se mi nezdá, je to identické... Díky za nápady a ať Vám to v roce 2013 pěkně jezdí!
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2013 17:45
 franky, tie sú hovada u motorenu... jede im len o kseft.. na mustanga predávajú tacho drachsie ako na jawu 500  no 55ecek by som za tacho na fichtla rozhodne nedal a hlavne takto ked ani nefunguje správne, radsej vymenit rámcek doma a más pekný a funkcný tachometer,
Datum: 03. ledna 2013 17:45
Jméno: mejcin
IP: uživatel14798
 No předtím tam byl taky 80km tacháč. Ten "novej" je právě ze Slovenska, asi to bude repas.... Zkusím rozebrat a uvidím...
Datum: 03. ledna 2013 17:00
Jméno: Franky
IP: uživatel14872
 ciste nahodou necestuje ti nahon ??? skus je zmerit na "sirku" ve vrtacce ..... a mas opravdu "novy" zrepasovany tachak ?? je take mozny ze soudruzi ze slovenska udelali syntax error...... (mozna kecam .. mozna ne ale jsou dva tacho - jeden do 80 druhy do 60 ....!!!! ) a co se stane kdyz dve veci zamenis ??? treba cifernik ??? panemajes ???
Datum: 03. ledna 2013 5:43
 predpokládám,ž e jsi to nevyměnil za tento zronovovaný od motorenu, ale za nějaký použity.... No ja mam presně stejný problém... a možná mi to ukazuje i míň než o 10 kmh. Muže to být třeba tím, že rafička drhne o sklo apod. a nebo třeba i tím, te kolem magnetu vevnitř tachaku se utvorila rez a tím je ta ručička bržděná...
Datum: 02. ledna 2013 21:39
 Zdravim .... bude to asi blbej dotaz ale co  Smontoval jsem motor asi z ruznych neparovanych bloku ... a tet problemek točit s kolečkama mi jde trošek hůř ... řazení funguje klika se točí a startovací segment se nevraci (starotovaci klika ano ale ty kolečka jak to jde stuha se nevrátí až po čase ) Je možnost že když nato hodim válec a rozjedu to z kopce že se to rozpohybuje ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. ledna 2013 12:04
 jojo nedávno jsem taky něco podobnýho ze zbytků poskládal a stálo za hovno sice klika se točila ale jinak ty kolečka vůbec, i kdyby se ti to roztočilo tak to nikdy nepojede pořádně  ta možnost že si to sedne je skoro nulová
Datum: 02. ledna 2013 12:04
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 i kdyby jo, tak stejně ten motor s největší pravděpodobností nepojede tak jak očekáváš a navíc pujde mnohem rychlejc do kytek,,,, jediná rada je, ať si seženeš párový kartery a poskládáš to do nich...
Datum: 02. ledna 2013 10:17
Jméno: Matěj
IP: uživatel14917
 Zdravim mam problem na svojem pincku při renovaci jsem dělal novou elektriku a nejdednou mi mezi kontakty nechce hazet jiskru seřizene to je dobře kondenzator dobry civka taky.. čim to muže byt ?? předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. ledna 2013 22:26
 jak to víš,meřils multimetrem?
Datum: 04. ledna 2013 22:26
Jméno: Matěj
IP: uživatel14944
 Kladivka jsou odizolovaný ale pořad se nic neděje  už sem zoufalý
Datum: 04. ledna 2013 21:32
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Matěji!A máš dobře odizolavaný kladivka?Hodně ščestí do novýho roku!Toš tak.
Datum: 01. ledna 2013 11:10
Jméno: Matěj
IP: uživatel14060
 ja sem zatim jen zkoušel motor bez vypinače jen na jeden kabel plus kostřeni a pořad niic
Datum: 31. prosince 2012 22:16
 druhá praktická  emontuj vypínač z masky,nech ho viset a zkus to
Datum: 31. prosince 2012 21:03
Jméno: Matěj
IP: uživatel14060
 Kladivka se otviraji ješte mě napadlo muže to byt že mam blbe danou civku bo jak jsem ji tam daval tak se mi přychytla na magnet ta jsem ji trošku přizvedl ale nikdy předtim to nedělalo poblem
Datum: 31. prosince 2012 20:46
Jméno: pepa
IP: uživatel14919
 jedna praktická máš udělanej odtrh: otvíraj se ti kladívka?
Datum: 31. prosince 2012 19:26
 máš to někde nejspíš ukrostřené... musíš to najít a zaizolovat
Datum: 31. prosince 2012 17:03
Jméno: darek
IP: uživatel14188
 caute draci. mam jawu 21 jezdim na ni denne do prace jede krasne ,jen se chci zeptat jestli je nutne odskrabavat karbon z hlavy a z pistu.A pripadne jestli staci jen z hlavy a z vrchu toho pistu...nechci prave moc habat do krouzku a tak moc se v tom nevyznam. dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 18:45
Jméno: pejsek
IP: uživatel14738
 přesně.. jestli není problém tak to nerozdělávěj  pokud nemáš zkušenosti můžeš něco pokurvit třeba jako já
Datum: 31. prosince 2012 18:45
Jméno: pepa
IP: uživatel14919
 raděj to nerozdělavej pokut si nevěříš ono jak se povolí hlava s valcem často se poškodí i těsnění pod válcem a pak blne volnoběh a učel motoru napomoc se vytrací .... take sem zastánce čistit výfuk 2 krat za sezonu možná měmotoráři zardousí ale je uřčitě je to dostačující ...vyčistit jen výfuk ..jen jednou sem se wetkal s motorem tak zanesením karbonem že kroužky se odmítli roztahovat a motor nešel ani natočit byla to 555 a mototm měl najeto věla měl obrovskou vuli v ložiskách takovou že vačka jak hazela mi urazila petrinax na kladívkách ....vyčisti jen výfuk a mělo by to stačít....pořát lepší něš špatně nasadit krožky a pak platit a sladat motor povýbrusu
Datum: 31. prosince 2012 15:38
Jméno: standa
IP: uživatel14916
 Z jakého důvodu to jdeš "škrábat"? Máš k tomu důvod a nebo jsi o tom jen někde četl? Jestli to neni tak zasraný,že do výfukovýho kanálu nestrčíš ani malíček,tak to neřeš....karbon na hlavě a na pístu či v drážkách kroužků nehraje takovou roli jako karbon ve výfukovém kanálu ... každopádně hlavu mužeš vypucovat až se bude blejskat,tím nikdy nic nezkazíš....píst mužeš taky očistit.....
Datum: 31. prosince 2012 13:33
Jméno: radek
IP: uživatel14188
 nazdarek draci.chci se zeptat čím muže být zpusobeno že za studena je volnobeh dobrej až vysokej a za tepla když třeba mam dvojku a dam spojku a držím ji tak mi fichtl skoro zdecha ale jako nezdechne ale je to taktak.a dela to aj když vyřadím že je to uplne na krajíčku a zkoušel jsem i zvětšovat volnobeh ale nezdalo se mi zeby to pomohlo.Co myslíte? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 20:34
 samozrejme že volnoběh se šteluje za studena! ... a že to chcípe když máš kvalt a držíš spojku je docela normál protože se převodovka stále unáší.. taky mužeš míš jen špatně seřízenou spojku a furt zabírá..
Datum: 30. prosince 2012 20:34
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 dělalomi to u každého pionýra,volnoběh sešteluj za tepla
Datum: 30. prosince 2012 20:05
|



|