Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Nazdar, dělal jsem na mustangovi jakoby generálku, celýmu jsem mu dal nový kabát, novou elektroinstalaci, nové dráty, kondezátor, zapalovací cívku, indučku, odrušenou fajfku drát k ní, kladívko, kontakt. Když to chci na kopnout tak to vůbec neháže jiskru nic, ani když si sáhnu na drát od indučky tak mě to ani nekopne, všechno mám ukostřené tak jak má být. Nechce to hodit ani slaboulinkou jiskru, už fakt nevím čím to je prosím prosím o nějakou radu či pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. března 2013 11:17
 máš to blbě zapojený u kladívka a jde ti na kostru
Datum: 31. března 2013 11:17
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 odizoloval jsi kladivko a konkatk, mozna ti to probiji
Datum: 29. března 2013 19:27
 Cauves draku pises ze to mas ukostrene dobre ale mas to vubec dobre zapojene? Vem k ruce schema a projdi to aby sis byl jisty ze jsi to zapojil spravne. A mrkni se jestli mas spravne odizolovany kladivko to je casta pricina ze nedava jiskru. at to jezdi
Datum: 29. března 2013 17:25
Jméno: Vašek
IP: uživatel15104
 Po dlouhé době sem na fichtlu v zimě nejzdil a teď sem ho zkoušel nastartovat a nejde to nedává anmi jiskru nevíte někdo co s tím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2013 19:29
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 vyčisti kladivka, karbec,... proste klasa udrzba sey
Datum: 26. března 2013 19:29
 Zdravím,
Sesa chcem sa spýtať objednal som si zlý čap radiacej páky šlo by to nejako vymeniť všimol som si ze to prišlo zo SVK adresy šlo by to?
Diki moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2013 7:44
Jméno: Peter
IP: uživatel15271
 A šlo by to normálnou poštou nie obchodné len tak? Ale asi počkám kým budem niečo viac potrebovať a potom objednam viac
Datum: 25. března 2013 7:44
 to bys musel draku posalt do cr na vymenu a ja poslu ok cep,, ale nevim jestli by se to diky postovnemu vyplatilo,,
Datum: 25. března 2013 6:39
 Zdar draci, máte někdo zkušenosti se silikonovým guferem? Těsní líp jak klasika a životnost? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2013 17:08
 Je fakt že na klasiku sem jel x let a takřka bez problému, tak jim budu asi nadále věrný..
Datum: 26. března 2013 17:08
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 nevim, každej řiká něco jinýho, ale do všeho dávám obyčejný černý gufera a neměl sem s nima nikdy problém...
Datum: 25. března 2013 21:22
 celou minulou sezonu ve speciálu a OK..
Datum: 25. března 2013 17:36
 Chtěl sem je vyzkoušet ale prdím na ně  dík za info
Datum: 25. března 2013 16:49
Jméno: pepa
IP: uživatel15120
 na chuj v benzínu tvrdne a těsní eště huř než guma ....za mě obyc s prachockovitám  břitem a kvalitní olej
Datum: 24. března 2013 23:11
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 Zdravím Seso. Chtěl bych se zeptat, či tady jěště bude pant sedla na PIO (ten kt. se přivaří k rámu) Už sem to tady jednou videl. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2013 6:17
 sekam na vyrobce az mi ho udela,,vidim to na rok,,, neni to sranda a a taky to stoji casu,,takze stale premlouvam aby se to hnulo,,sesa
Datum: 25. března 2013 6:17
Jméno: Honza15
IP: uživatel14719
 Ahoj draci,rozhodl jsem se udělat na mojim mustangovi GO motoru. Musím vyměnit startovací segment tak sem si řekl že když už to musím rozebrat že rovnou nechám udělat výbrus protože už tolik netáhne a bude to už mít nějakou tu vůli. Co všechno by to chtělo nový a nevíte někdo kdo v okolí olomouce dělá výbrusy a kolik to tak cca stojí? Motor budu rozebírat poprvé něco sem už pobral z netu přinejhorším mi táta pomůže. Teďka dělám řidičák takže jsem s mustangem do teď jezdil jen na polnačkách a docela dostával zabrat. Ale teď jsem se rozhodl že ho popravím a budu se o něj víc starat a jezdit po lepších cestách protožte tento stroj si ti opravdu zaslouží a jsem rád že ho mám.  Jinak za každou odpověď díky hoši .
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. března 2013 17:38
 jestli jsi budeš nechávat dělat výbrus v mototechně u Hornbachu tak pozor na písty... a stejně ačkoli to mám kousek tak si radši pošlu válec p. Baškovi kterej k tomu dá i dobrej píst... je to ale dražší no
Datum: 25. března 2013 17:38
Jméno: pepa
IP: uživatel15120
 výbrus kroužky čep segrovky píst 500 ... pokut to řadilo tak tomu moc chybět nebude..... kup sadu těsnění za 70 kaček silikon gufera a ložiska ... a hlavně dělej hlavou vše jde udělat skoro ruku jen vyrazit ložiska...a spojka je vsteklá ..ale uvidíš
Datum: 24. března 2013 22:41
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 a taky urcite vymen loziska a gufera . co klikovka ? zalezi kolik chces investovta . u nas stoji vybrus 200 ,- Pokud chces motor udelat poctive tak pocitej kolem cca 1300 ,- Zalezi v jakem to mas stavu
Datum: 24. března 2013 21:59
 u nás je výbrus + komplet povýbrusová sada za 600
Datum: 24. března 2013 20:35
 Zdravím Draci , mám pionýra 21 .. Překopal jsem elektriku , ale kládívko a svíčka háže jiskru .. Vše je vyčištěné ( svička,plováková komora , trysky ) .. ale nemůžu tu nakopnout , už jsem to nakopl ale vynechávalo to .. a vím že bych se na to nerozjel , neporadí mi někdo co s tím může být ? Benzín je v pořádku , teče ho tam tolik kolik má .. volnoběh seštelovanej , může to být i v elektrice ? Vyměnil jsem stator,kondenzátor,a kladívko .. ale pořád je to stejný .. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2013 8:43
 a co hlavní cívka??nebo zkus jinou svíčku.A předstich udávaj tak 1,5-1,6 mm
Datum: 26. března 2013 8:43
Jméno: DarkAngel121
IP: uživatel4888
 Ok , dávám to tak  ..
Datum: 24. března 2013 14:21
 1.8 je moc.. dej 1.3 a zkus... jinak dáváš předstih doufám před horní uvratí? .. jsou takový koumáci co ho dají za horní uvratí a pak se diví že tto nejede
Datum: 23. března 2013 20:34
 Odtrh O,45 mm / přesto to nemůže být přesně , a předstih kolem 1,8
Datum: 23. března 2013 20:18
 a to je ? chci konkrétní hodnoty.
Datum: 23. března 2013 20:14
 Podle norem které jsou stanoveny na internetu
Datum: 23. března 2013 20:09
 jaký jsi nastavil předstih a odtrh?
Datum: 23. března 2013 17:30
 Zdravím pánové, dostal jsme mustanga a potřeboval bych poradit jak přidělat tlumič sání pod nádrž aby tam držela? tady byla přidrátovaná za nějaké kolíky co jsou na boku nádrže z každé strany, ale určitě bude nějaký způsob  prosim prosim o radu  , předem děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2013 10:35
Jméno: Tom
IP: uživatel13971
 já mam filtrbox zajištěnej třema silnejma gumičkama sice nevim z čeho sou...už sem s nima mustanga koupil, ale pořád drží a to ho mam už 7 let.
Datum: 23. března 2013 10:35
Jméno: pepa
IP: uživatel15074
 je to řešene podobně ale zvyroby tam byla tzv maka páska plastový děrovaný pas s bilím čudlíkem který se namačknul do díry ani nevím kde to vzít znarodnil sem toho v praci metry .... ten pasek je docela dost pružnej a drží to solidně .. jinak ten pasek se dává stejně jak ti maš ti draty ... ty navařene cosi maj dylku akorád na šířku toho pasku a podle normi by se měl čudlík nacvaknoudo 4 díry od konce
Datum: 23. března 2013 10:16
 Zdarec, mam doma dělanou čz 175 sport na cross a chtěl bych si tam dát tachometr ale nemám lanko.... nevíte kde ho sehnat?? nebo jestly tam jde i z jiné motorky..
Díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2013 17:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jenom upozornim, že pokud máš upravený převody sekundáru, tak ti bude tachometr ukazovat kraviny...
Datum: 22. března 2013 17:47
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 22. března 2013 17:46
Jméno: Ondra
IP: uživatel14967
 Ahoj, koupil jsem jsi JAWA 350-634. Předchozí majitel tam dal předek z 640, ale origoš předek mi dal taky. Když jsem všechno udělal a nalil olej do tlumičů (140 ml) tak nefungovaly. Když na ně zatlačím tak zasyčí a nejdou nahoru. Prosím o radu čím by to mohlo být díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2013 20:18
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 možná: po utažení kola se vidlice nesmí stáhnout k sobě - v kole musí být správné rozpěrky. když se konce vidlí stáhnou (roztáhnou) - můžou pak tímto způsobem drhnout.
Datum: 22. března 2013 20:18
 Čau draci. Po dlouhé době bych měl dotaz.Fichtl mě zradil ! Po zimě jsem ho startoval jednou neprojížděl jsem ho ale vše OK volnoběh držel.Dnes k němu dojdu a nechtěl moc držet volnoběh měl snahu zdechnout.Ještě horší je že když jsem zařadil 1čku chci se rozjet tak zdechnul.Sundám prsíčka a zjistím že válec je mokrý.bylo lehce povolené kolínko karburátoru tak jsem ho dotáhnul Pak jsem zjistil že karbec ke kolínku taky není moc dotáhlej.Tak jsem to stáhnul ale jeden šroub měl KO závit.Proto jsem tam dal nový šroub vše pořádně dotáhnul.Nádrž čistá,kohoutek čistý ..plováková komora čistá trysky taky ale i tak jsem je pro jistotu vyčistil (chlupem ze smetáku) (vyčištěné i ty kanálky v karbecu kam se pak nasazuje airbox(filtr čistý)nastartuju volnoběh už drží dobře ale jak mile zařadím a chci se rozjet (motor jde do záběru) ale ještě nemá tendenci se rozjet tak zdechne.Ad se snažím spojku pouštět čím víc pomalu a přidávat i plyn pokaždé to zdechne.Rukama to určitě není jen pro rejpaly na fichtlu mám najeto něco přes tisíc KM a na 125 něco málo přes dvatisíce  Kde teda může být problém ? Ještě tam nikdy nebyla dělaná asi generálka když jsem ho kupoval stál asi 6-8 let v garáži ale přes tisíc kilometru jsem najezdil bez problému i když se zahřál trochu unikal olej u gufera pod řetězovým kolečkem myslíte že už se gufero odebralo do věčných lovišť nebo třeba odešlo gufero/a na klice ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. března 2013 15:00
 Tak jsem vyvařil ten karbec pěkný sračky z tama vylezly hlavně ze dna plovákové komory.Kancelářskou sponkou jsem pročistil i otvor pro hlavní trysku až na skrz tj (až do plovákové komory) dal jsem to do kupy a chovalo se to stejně chcípnul jsem to.Pak nastartoval (asi nákej bordel vyletěl ven) a už to bylo OK zatím jsem to projel jen po dvorku na 1čku a dobrý.Ale i když je nádrž odrezená a je sítko na kohoutku přesto jsem vypozoroval malé nečistoty na dně hadičky.Proto když mám teď karbec čistý tak chci zabránit tomu aby se zase nezasral.Takže koupím novou hadičku a udělám smyčku nebo jakoby ji před karbecem stočím aby se tam ty nečistoty zadržely (doufám že víte jak to myslím) Nebo bude lepší zvolit nákej malej čistič (filtr) paliva (ten kulatej co má tady sesa nechci je na prd.. moc velkej )Ale zase palivo jde samospádem takže jeho umístnění ? Těsně před karb nebo těsně za kohoutek nádrže... vaše postřehy a nápady ?
Datum: 23. března 2013 15:00
 Tak jsem mrknul na svíčku je taková zašlá no hold už je stará po očištění ocelákem jde kouskama vydět cihlové zbarvení.Jedná se o svíčku Pal Super N7R.Dále jsem sundal celej karbec a rozdělal ho.Zítra ho tedy vyvařím v tom roztoku a namontuji zpátky a pro jistotu vyčistím i ten výfuk pak napíšu co a jak zatím se měj tě ad vám to jezdí.
Datum: 22. března 2013 15:36
 Mrkni na hlavu jestli to někde nefouká. Měl jsem jednou něco podobnýho..., měl jsem sundanou hlavu a před zpětným nasazením jsem špatně očistil dosedací plochu hlavy a podfukovalo mi to. Na volnoběh vše v pořádku, ale horko těžko jsem se rozjížděl a motor neměl sílu. Po pořádném očištění dosedací plochy byl klid, tzn. nikde nic už nepodfukovalo a motor měl kompresi jakou má mít
Datum: 21. března 2013 21:41
 No fakt zkus ten výfuk. Měl jsem to samé, na volnoběh to točilo jak drak, ale když jsem chtěl jet, nemělo to žádnou sílu.
Datum: 21. března 2013 21:08
 ucpanej karb... rozdělat, vyvařit v cca 50% roztoku octu a mělo by to být ok
Datum: 21. března 2013 19:05
 to si nemyslím když na volnoběh to jde vytočit do maxima ale tak vypálit ho můžu no za to nic nedám ale mažu kvalitním minerálem takže moc by se zasírat neměl.
Datum: 21. března 2013 18:41
 Vypadá to na ucpaný výfuk.
Datum: 21. března 2013 18:20
 jo když přeplavím karbec tak my to to vytiká přímo do odkapovací misky .Svíčka je tam stará dobrá Palka (zítra mrknu a dám vědět jaké číslo ted jsi nevzpomenu) ale i když jsem tam měl jednu dobu Brisk n 15 C všechno OK.když jsem to dotáhnul dom před rokem hlava sundaná odkarbonovaná i píst a všechno kolem.Výfuk čistý i koleno.(mažu kvalitním minerálem)Jehla na prvním zářezu furt se to uchlastávalo (když jsem to dotáhnul dom) pak jsem to dal na první zářez a je bez problému.(na druhém zářezu se to uchlasávalo i když hladina byla seřízena a ventil jehlový se nesekal a těsnil dobře!) svíčka do cihlova a startovalo to na pár kopnutí tak jsem to neřešil.I starší pán co zbírá fichtly mi říkal že to nevadí když je ta jehla na prvním zářezu.A Při zajiždení by prej stačilo jen více oleje ale to už mi říkal zase někdo jinej.Sorry že jsem ted tak trochu odbočil. a díky zatím za rady
Datum: 21. března 2013 18:15
Jméno: standa
IP: uživatel15262
 Zalepenej vzdušnik hlavní trysky (kanálek uvnitř těla karbecu mezi HT a komínkem jehly) a nebo zalepený dirky komínku jehly... Když fakt hodně přeplavíš karbec,vytíká ti benzín z prostředního kanálku na čele karbecu? A co svíčka?
Datum: 21. března 2013 17:47
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Udělej gufera na klice a mělo by být klid.
Datum: 21. března 2013 17:44
Jméno: Adam
IP: uživatel13294
 Pořádně se koukni do hlavní trysky,já tam měl jednou cosi a to nešlo ven ani prasácky drátem  , a jestli je fakt 68 nebo 78 a pak koukni na ten kanálek mezi plovákovkou a hl. tryskou a pak sešteluj hladinu.
Datum: 21. března 2013 17:32
Jméno: jawassss
IP: uživatel9121
 čau, tak já bych v první řadě sundal celý karbec, celý ho kompletně vyčistil uplně všechny kanálky, pak bych se podíval jestli nejsou už moc do vajčka dírky na tryskách, pokud ne tak je jen pořádně vyčisti pokud ano tak dej jiné, pak si vem sklo na něho dej jemný smirglový papír a všechyn dosedací plochy zabrus až než budou 100% rovné (karbec, kolínko v dosedu na válec i karbec),dej všechny nové těsnění, nové šroubky, matky a pérovky podložky , a vše pořádně s citem dotahni, pak pořádně zešteluj hladinu, jehlu na druhý zářez, trysky rozumně dotáhnout lepší je je nechat malinko povolenější, pořádně taky vysaj vysavačem filtr pak nastav předstih, odtrh, zkontroluj svíčku, kdyžtak sundej a vyčisti výfuk a hlavu od karbonu, taky zkontroluj zda ti těsní dobře hlava a když už budeš mět sundanou hlavu tak se mrkni na to v jakým stavu je píst, kroužky a válec, když by nic pořád nepomohlo tak by to mohlo být to gufero no. Tak to všechno udělej a musí to jet
Datum: 21. března 2013 17:14
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 ahoj, měl bych dotaz, hodně často mi odchází na pionýru svíčky, na co se mám prosím zaměřit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2013 20:23
Jméno: trubka
IP: uživatel15260
 na co se zaměřit ? Na dveře u garáže.Zavřít ať počkají doma.
Datum: 20. března 2013 20:23
 Ano mohla...
Datum: 20. března 2013 19:51
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 za předpokladu že směs, hladina předstih a odtrh je vpořádku. Třeba kondenzátor, indukčka, nebo zapalovací cívka by to být nemohla?
Datum: 20. března 2013 19:17
 Třeba bohatá směs, nebo nějaká porucha na zapalování...
Datum: 20. března 2013 18:48
Jméno: dave
IP: uživatel15256
 Zdravím, mám jawu 350 a přestal mě jít jeden válec. Nejdříve to blblo tak jsem si myslel že to bude jen svíčka ale ono to vůbec nehází jiskru, nenapadá někoho co by to mohlo být?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2013 16:33
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 postupně zkoušej od nejlevnějších součástek. Seřaď si jak libo: seřízení odtrhu a předstihu, přerušený vodič k cívce, fajfka, kabel, kondenzátor, kladívka, cívka. Jedno (nebo víc) z toho bude špatné.
Datum: 20. března 2013 16:33
Jméno: henryCze
IP: uživatel15254
 Zdar mam problem z motorem u jawy 21 sport otaceni klikove hridele jde hodne s tuha takze skoro nejde otocet prosim poradte diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2013 16:40
Jméno: pepa
IP: uživatel15263
 KARTERY OHŘÁT HODKU V TROUBĚ A LOŽISKA TAM NASUNEŠ PŘEŠ DŘEVO...max doklepneš ...ted když už si to zbušil tak jedině pklepat male kroužky ložisek a doufat...ale pdle mě jak si to natloukal jsi uhodil na vnitřní krožek ohla se klec co vede kuličky ..tam stačí pul desetiny ložisko šmajdá kuličky jsou ke straně ...tys použil trubku když si naražel ložiska že..to je chyba často se uhne ke traně a ti uhodíš na kuličky ... teoreticky ložisko na výhoz ...co to snese prakticky nechám na jinýc ložiska naražím plnou kulatinou .... ale zas kdo to má schánět a točit ale vyplatí se to...pokut děláš motoru víc... trubkou to lze taky ale opatrně ranu a nasadit na vnější kroužek ranu nasadit ranu nasadit..pokut je to orate 3 rany stačí...
Datum: 21. března 2013 16:40
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 henryCze: seš ale vocas jestli používáš kladivo na skládání motoru, to musí zapadat do sebe samo!!!!
Datum: 20. března 2013 21:22
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 henryCze: kladivo u skládání motoru nemá vůcec co dělat... to se potom neni čemu divit, že se to netočí jak má...
Datum: 20. března 2013 20:29
 henryCze: Čím větší kladivo, tím větší odborník co?
Datum: 20. března 2013 15:26
Jméno: henryCze
IP: uživatel15254
 Ne to ne ale kdyz jsem ty karteri priklepaval k sobe vis ono to tam neslo zas tak lehce
Datum: 20. března 2013 15:21
 To jako chceš říct že jsi motor skládal kladivem?
Datum: 20. března 2013 15:19
Jméno: henryCze
IP: uživatel15254
 Diky za rady ja to tam asi narval hodne na tvrdo kladivem na ty lozika tak proto to asi nejde
Datum: 20. března 2013 15:05
Jméno: kuba
IP: uživatel14713
 čus jak pišou tady zkus ty ložiska poklepat,a nebo maš moc natlačeny gufera na těch ložiskach tak zkus opatrně je vysunout nějak
Datum: 20. března 2013 9:26
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 jak píše wafel... někdy jsou ale jenom natažený ložiska, takže stačí jemně přez trubičku poklepat na vnitřní kroužky ložisek, tak zkus nejdřív to, než to začneš rozebírat...
Datum: 20. března 2013 8:53
Jméno: libor1
IP: uživatel1332
 jak píše wafel, já než se naučil správně složit motor tak mě trápily třeba ty gufera moc natlačený na ložiskách, hlavně aby tam byly správný ložiska třídy C 3 - tedy volnější, aby po zahřátí nešly ztuha
Datum: 20. března 2013 7:17
 Co mě napadá, tak by to mohly být nepárové bloky, špatně složené bloky (bez středících trubiček ve venkovních dírách pro šrouby), špatně slisovaná klika, špatné ložiska, gufera natlačené až na ložiskách,... Někdo mě kdyžtak doplní.
Datum: 19. března 2013 23:53
 ale ty uz jsem dal novy nebo jestli se to musi nejak zapehnout nebo to mam skrizeny nejak
Datum: 19. března 2013 22:58
 u mě to byly ložiska
Datum: 19. března 2013 22:56
Jméno: sas
IP: uživatel12881
 ahoj vím že to sem nepatří ale určitě někdo z vás má zkušenosti s emzetou..jde o to že se chci zeptat jestli jde vyndat klíček na řidítkách.. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. března 2013 21:33
Jméno: 111
IP: uživatel14573
 ano jde mel jsen 150 i 250
Datum: 22. března 2013 21:33
 Zdar draci, sestavil jsem pionýra, ze začátku jel bez problémů, ale ted se mu nějak nechce do otáček, nevynechává, ale prostě to nejde, ale na volnoběh hrozně řve! přitom jsem čistil trysky a jsou čisté čím to může být? Svíčka je taky OK.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. března 2013 18:52
 gufera . . . P.S. dají se vyměnit bez půlení motoru, stačí sundat zapalování a primární převod u spojky
Datum: 17. března 2013 18:52
Jméno: Michal
IP: uživatel2901
 Gufera...přisává falešný vzduch. vydřené šoupátko... vysoký volnoběh. ( toto jsou možné příznaky )
Datum: 17. března 2013 17:16
 3patný gufero u magneta
Datum: 17. března 2013 8:46
 nekde nasává falešný vzduch
Datum: 16. března 2013 21:43
 Draci měl bych prosbu, mám Čz 175/487 a hrozně se mi líbí rám co je za sedlem nad zadním blatníkem ale nikde jsem ho nesehnal ke koupi.. Nevíte kde bych sehnal? Radši bych origo než ho tvořit... Díky moc za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. března 2013 21:44
 Ta už tam visí pěkně dlouho a bude celkem rozebraná. Já sem ho sehnal u Procházky, ale je to snad dva roky nazpět, co tam měl pár kusů. Nárazově se můžou někde objevit, je třeba to sledovat, možná zkusit burzu.
Datum: 18. března 2013 21:44
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Na motorkářích je jedna ČZ 175/487 na prodej na díly, ale vyfocenej nosič tam nemá, zkusit se ho zeptat...
Datum: 17. března 2013 17:21
 Přesně tak měl jsem na mysli nosič  díky za radu a opravu...
Datum: 17. března 2013 9:34
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Člověk by podle tvojí definice ,, rám co je za sedlem nad zadním blatníkem,, skoro řekl, že myslíš nosič  Jinak klasika, aukro, a různý inzertní servery, sám si dát inzerát...
Datum: 17. března 2013 1:12
 Ahojte mužete mě poradit jaký ložiska mám koupit do řidítek Jawa 207 do toho krku....
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. března 2013 18:15
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
Datum: 15. března 2013 18:15
Jméno: rhem
IP: uživatel3423
Posl.aktualizace: 14. března 2013 22:10
Jméno: nec
IP: uživatel15232
 http://www.motoveterandily.cz/g700.Bakelitov%FD+%9Aroub+vr%E1tek+prs%ED%E8ek.html
Datum: 14. března 2013 22:10
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 Zdar draci. potreboval by som vedieť akou farbou bol striekaný plech sedadla a kryt tachometru na pionieroch ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2013 21:00
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kluci!Ten krúžek nebo rámeček byl aj hlinikovej!
Datum: 14. března 2013 21:00
 tak takometr ten rámeček má snad každej chromovej snad ne ! Jestli myslíš ten spodní díl (plech) tak ten byl šedej i plech sedla od 20tky až po 23 mustang ale jakej odstín to nevím..
Datum: 13. března 2013 15:05
 to ale musíš říct jaký pionýry  no 550 a 555 byly komplet v 3004 ale zbytek záleží na barevné kombinaci, páč se to nedělalo jen v jedný barvě ne? pokud se pletu, tak mě někdo opravte. jo a tachometr mám já v chromu (pokud tedy myslíš ten kroužek nahoře na masce)
Datum: 13. března 2013 9:42
|



|