Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 zdarec draci chci se zeptat jestli jde dát do motoru z čz 175 zapalko z fíka bez jakýchkoliv ůprav ?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2012 18:48
Jméno: JAWA751
IP: uživatel14145
 Ahoj všichni!U Pionýra se klika při startu otočí víckrát aby dala elektriku pro zapalování, ale u baterie to není potřeba tam stačí aby se to překulilo!
Datum: 07. listopadu 2012 18:48
 zapalkem z pionýra je to krok zpět
Datum: 06. listopadu 2012 21:40
 Kolíček tam v podstatě neni potřeba. Osobně bych opravil původní zápalko...
Datum: 06. listopadu 2012 19:07
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 rotor z fika na kliku nasadis,ale nejde zajistit kolikem,ja to jenom zatahl a drzelo to.Pak sem uriz starej stator ze 175 a do neho prinejtoval stator z fika liznuty na soustruhu.nebyl sem s tim moc spokojenej,neslo mi to poradne sestelovat.nekdo ale rika ze chyta i na kop,me to slo jenom na roztlaceni.
Datum: 06. listopadu 2012 18:59
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 ale jde normálně nasadit magneto na origo kliku tý 175 ??
Datum: 06. listopadu 2012 17:00
 Třeba mezikus mezi karter a fichtlácký zapalování...stejně je lepší původní zápalko...
Datum: 06. listopadu 2012 9:14
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 co myslíš tím mezikusem ??
Datum: 05. listopadu 2012 20:44
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 nejde, musis vyrobit mezikus
Datum: 05. listopadu 2012 19:45
Jméno: strela
IP: uživatel13687
 čau draci. Dělal jsem kámošovi GO motoru na 21ce. Všechno jsem poskládal tak jak má být a po nastartování mi otáčky vyběhnou do otáček a drží v nich. Volnoběh to vůbec nezná. Myslel jsem že to někde saje vzduch tak jsem vše přetěsnil a furt to samé. Karburátor je úplně zavřený. Prosím poraďte. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2012 11:52
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 sksu sundat filtr a a karbec dej třeba ruku nebo něco aby si zamezil přístup vzduchu jestli ti to bude běžet i s tim tak ti to saje faleš jestli to chcípne tak to bude něčim jinym
Datum: 05. listopadu 2012 11:52
Jméno: Strela
IP: uživatel13687
 Dobře díky. Zkusím to co jste mi poradili a dám vědět. Díky Strela
Datum: 04. listopadu 2012 11:52
 Lanko - uplně ho vyndej a uvidíš , falešnej vzduch - podívej se zda je vše dotaženo a utěsněno, popř. přikryj sání dlaní, motor by měl zdechnout pokud je těsnění v pořádku .. ještě mě napadá chudá směs, zkontroluj jehlu, na zajížďění 3. zářez .. taky se podiv jestli se ti nešprajcuje šoupátko a jestli chodí volně a štelovací šroubek vyšroubuj na max ..
Datum: 04. listopadu 2012 11:17
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 co třeba nízká hladinka ?
Datum: 04. listopadu 2012 11:11
 Skřípnout se může, pokud je zavřenej karburátor tak je to ale jedno ne? Za sebe řikam falešnej vzduch...
Datum: 04. listopadu 2012 10:45
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 no dobře ale jk mu jde lanko přes ty "prsa" jestli se mu to tm nekde neskriplo
Datum: 04. listopadu 2012 10:42
 Píše že karburátor je uplně zavřený...
Datum: 04. listopadu 2012 9:57
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 nebo nemas nekde zasprcle lanko od plynu ?
Datum: 04. listopadu 2012 9:55
 Stejně to vypadá na falešný vzduch...
Datum: 04. listopadu 2012 9:05
 Ahoj draci.
Potřeboval bych poradit ohledně babety 210 jestli s ní má někdo zkušenosti.
Nějak mi nejde nastartovat, ale benzín tam jde..(svíčka je mokrá) jiskra tam jde také...a spojka by měla jít taky..buben z té jak nejede jsem dal na druhou babetu a ta se rozjela...jen mi občas vyskočíjou šlapky...(že jako by točíjou naprázdno) a také se mi občas zasekává buben že když ji tlačím tak buben nereaguje a najenou se roztočí a sekne ...jinak kdyžsetnu a šlapkama se rozjíšdím tak se točí v pohodě. něco takovéhlého to dělá: http://www.youtube.com/watch?v=4W_9i65vTgQ
Má s tím někdo nějakě Zkušenosti?
Díky moc za odpovědi
Venca40
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2012 10:40
 Čau pokud ti to dělá to samí jak na videu tak jsou mastný pakny ... chce to rozdělat a vyčistit hlavně odmastit ... babety jsou celkouvě na ty pakny nachylný
Datum: 04. listopadu 2012 10:40
Jméno: Babetta 210
IP: uživatel12302
 zdar draci,Mám problém s Bebetou dvourychlostní. Normálně jí nastartuju mám jí na stojánku zadní kolo je ve zduchu, a beží na volnoběh ale když jí dám ze stojánku dolu abych na ní mohl jéc tak mi to vědšinou chcípne. Jinak Babetu sem koupil nedavno od kamaráda tak sem tam rovnou dal novou svíčku,plovák,jehlový ventil... Benzín teče tak jak má  karburátor vyčištění,výfuk vypálen,hlava od karbonu taky...Děkuju za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2012 7:55
 Koukni se do spojek, v rozběhových čelistí bude prasklá pružina.
Datum: 31. října 2012 7:55
Jméno: Babetta 210
IP: uživatel12302
 bohatost mám nastavenou a je OK
Datum: 30. října 2012 20:30
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 asi moc bohata smes
Datum: 30. října 2012 19:49
Jméno: Babetta 210
IP: uživatel12302
 když přidám plyn skoro na plno a chci jéc dám to ze stojánku tak chcípne, Jinak volnoběh mám dobře nastavení i o trochu víc.
Datum: 30. října 2012 17:15
 A když si přidáš malinko plynu tak taky chcípne ??  jinak si sešteluj volnoběh přidej
Datum: 30. října 2012 16:56
Jméno: Babetta 210
IP: uživatel12302
 Babeta ještě před tím nejezdila !!!
Datum: 30. října 2012 16:24
Jméno: s51
IP: uživatel12756
 zdar draci vim ze to sem nepatri ale potrebuju se zeptat nekeho kdo ma zkusenosti se simsonem s51......simson nejde vubec nastartovat (svicka dobra,civka dobra, zapalovani serizeny) myslite ze by to mohlo bejt snimacem impulzu ??? dik za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2012 19:36
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 skus jiskru samotnýho kabelu bez fajfky jestli nic tak indučka zapalko
Datum: 31. října 2012 19:36
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 mě to na simsonu udělal tyristor takova černa krabička v pravym kastlu jak piše danekod
Datum: 30. října 2012 22:11
 Každopádně si dej bacha ať si neuděláš bordel v káblech ( i když on tam vlastně je už od výroby  ) , možná je v háji taková ta krába v pravým kastlíku vedle filtru a vizuálně se podívej na zapalování jestli není utrhlé , kámošovi se to stalo ..
Datum: 30. října 2012 18:48
 zkus kabel, fajfku, indučku, zapalovací cívku, a nebo v tom horším případě to může bejt ten snímač, ale nejdřív si proměř ty kabely co maj co dočinění s jiskrou jestli nejsou někde jeblý
Datum: 30. října 2012 18:15
Jméno: s51
IP: uživatel12756
 benzin tam jde, jiskru nehazi, karbec je cistej !!!
Datum: 30. října 2012 17:59
 Hazí jiskru ?? a jde tam benzín ?? a je čistej karbec ??
Datum: 30. října 2012 16:57
Posl.aktualizace: 29. října 2012 17:28
 jedna je mi bohužel k ničemu
Datum: 29. října 2012 17:28
 jdou tam s 250 ale eni to ono,, maji jiny sklom ale gungujou na 175 to nikdo nedela,, jinak mam jednu stranu orig na 175 kdyby byl zajem napis do obj pridam,,sesa
Datum: 29. října 2012 11:54
 no ja bych rekl ze tam pujdou,,,jinak jine se nedelaji
Datum: 28. října 2012 16:02
 Zdarec draci, prosím mám důležitý dotaz- mám zalomenej jeden šteft na valec u pionýra a ani bohovi ho nejde odvrtat- už to odvrtavam tri dny a akorát to mrvim cimdal víc (ruční vrtacka s krivou hlavicí, tupý vrtáky atd- prost není na to technika) (ělám na tom tři dny, pač vždycky po čtvt hodině od toho musím odejít, jelikož mi z toho tecou nervy.  ) Ale prostě to dospelo do bodu, kdy asi ten šteft už nevytáhnu a tak se chci zeptat zda je tam potreba vsech 4 steftu -PROSÍM O VAŠE ZKUŠENOSTI. Motor je komplet (klika, loziska spojka, vybrus, gufera) po GO , už pres rok lezel pripravenej na namontovaní do rámu (konečne po laku) a tedka jsme to já debil takhle zprasil...  prosím- že tam můžou být jen 3 štefty??? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2012 20:02
Jméno: Máchal
IP: uživatel14636
 Určitě bych skusil levý vrták na tupo. Pravým jen lehce navrtat.Pravým to utahuješ. Levý když se správně kousne a netlačíš tak povoluje a šteft nebo šroubek vyšroubuješ. Mám stím hodně zkušeností. Protože levý používám v hokně běžně.
Datum: 28. října 2012 20:02
 to je sice krásné ale za předpokladu že ten zalomený je venku.odvrtat 6 šroubek v hliníku chce šikovnost a hlavně sloupovku.lepší je coočkem přivařit podložku na ten,zbytek matku a vytočit.
Datum: 28. října 2012 11:15
Jméno: Zdenek
IP: uživatel12492
 v práci když je potřeba občas opravujeme závity tady tím lepidlem: http://www.elotechnik.cz/loctite-3450-tekuty-kov-25-ml.html normálně tu díru tím lepidlem zapatláš celou a jak to vytvrdne tak do toho vyřežeš novej závit, to lepidlo jak vytuhne tak jo fakt něco, je to tvrdý dost, už jsem s tím lepil aji kousek karteru na mojí Jawě 90, od kliky jak je ta dřážka na segrovku nad ložiskem a musím říct že paráda. Já bych to asi řešil tímto zpusobem.
Datum: 28. října 2012 10:56
 Ale ne, já na otm ctvrt hodiny dělal a musel jsem se k tomu vrátit az druhej den
Datum: 27. října 2012 23:18
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tři dny vrtat ? to ti doma daj za tu elektriku
Datum: 27. října 2012 23:15
 být mě, tak pokud by to ještě šlo, tak svářečkou heftnu matičku nebo tak něco a přes to to dostanu ven
Datum: 27. října 2012 23:02
 Super kolecko- jeste jednou díky-vlil jsi mi opetovne optimismus do žil  - už jsem byl utlučen pocitem zoufalství a když vidim, ze je jeste moznost, tak se mi hned zlepsila nalada. Kdyby něco tak napíšu
Datum: 27. října 2012 22:51
 Jojo, silikon... kdybys chtěl nějaké podrobnosti tak napiš na L.radvan@seznam.cz
Datum: 27. října 2012 22:48
 ola lá. No vypada to luxusne. To jsme netušil, žeje aji tato moznost. No nic díky zaradua asi to udelam jak radis, jelikož to nema cenu to vic mechanicky "prasit" asi by ty vzdyvedlo jen k horsimu. Halt si buu muset pockat a sehnat tu kyselinu, ale podle fotek bych tosnad zvladl- jen s chci zeptat jeste- cim jsi tam lepil to vicko? vypada to jako obyc silikon.
Datum: 27. října 2012 22:46
Datum: 27. října 2012 22:40
 No težko říct, musel bych s poptat, nikdy jsem ji nesháněl. Netušim, jak tžké je ji sehnat, jestli se to dá třeba běžně koupit- netuším. Ja jsem to chtl odvrtat a pomocí vytahováku sroubu to vytahnout ale nepodarilo se a to i z duvodu, z me vrtak sel mimo osu a tak to pro ten vytahovák nebylo dobře,.
Datum: 27. října 2012 22:38
 Dávat to na tři štěfty je prostě prasárna, na to vůbec nemysli...máš někde možnost získat kyselinu dusičnou? (HNO3)?
Datum: 27. října 2012 22:34
 aha, no tak díky, no nic- proste tedka toho pionýra nebudu moci slozi a bohuzelse bud valet rozdelanej dal, nez mi nekdo pomuze. Ale stve me to- pres rok jeto cly rozdelany, a tdka jsme konecn udelal lak a prisli vsechny veci ze zinkovny tak jsme mohl skladat konecne a teka otlhe
Datum: 27. října 2012 22:32
 Ne, tři štěfty ne. Kdyby ses dostal do Rakovníka nebo do Prahy tak ti ten šroub ven dostanu...jinak návod jsem zde kdysi psal, pomocí kyseliny dusičné...
Datum: 27. října 2012 22:22
 Zdravím chtěl bych se zeptat co bylo na 550 v chromu a co ve stříbřence, potom jaké je číslo barvy a jestli tu někdo nemá kontakt na někoho kdo dělá linky (slyšel jsem že snad nějaká pani v Benešově)
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2012 9:43
 Slovem stříbřenka rozhodně nemyslím nějakej šunt z teska, mě šlo hlavně o to co je lepší jestli barva nebo chrom, kartáčem bych to u takovýho stroje jako je 550 neudelal
Datum: 28. října 2012 9:43
Jméno: Barty
IP: uživatel13158
 Samozřejmě s tebou souhlasim taky sem viděl případy ráfky vzatý ocelovým kartáčem a jen nějakej sprej z železářstvím, myslim že je to prasárna a tou stříbřenkou sem měl na mysli stříbrnou barvu která se ještě brala matným lakem viděl sem to a vypadáto dobře tak to bylo v originále jinak bych asi ráfky taky nachromoval.
Datum: 27. října 2012 22:43
Jméno: standa
IP: uživatel14633
 Ty kola a náboje byly lakovaný,ale rozhodně žádnou do očí bijící stříbřenkou z tesca ! Jinak zastávám názor chromovaných ráfků a náboje kol v nějaké šedo-stříbrné která je podobná přednímu brzdovému štítu... Když jsou dneska jiný možnosti než dřív tak je fušeřina celou pečlivou renovaci s perfektnim lakem a chromama vyzdobit kolama v pofidérním stříbrném nástřiku... Pro mě je takovej pařez odfláknutej.... Jen muj osobní názor... Někdo mi určitě osočí že to tak bylo....ano bylo,ale ne stříbřenkou...a ne na shnilejch kolech odrbanejch drátěnym kartáčem tak jak to většina lidí dělá... Třeba to nebude tvůj případ... Mě prostě při přečtení slova stříbřenka chytá vztek....
Datum: 27. října 2012 21:10
Jméno: Barty
IP: uživatel13158
 V chromu byli akorád řidítka, rámeček světla a mřížka klaksonu. Ve stříbřence ráfky s náboji.
Datum: 27. října 2012 20:05
Jméno: jednosedlák
IP: uživatel12689
 čau chlapi mám problém jak seřídit volnoběh na jednosedadlovém pionýru 555 když stojím tak musím pořad přidávat aby to nechcíplo, tak na karburátoru lanko trochu vyšroubuju a stejně to skoro vůbec nepřidá a když jedu a zmáčknu spojku tak otážky jsou moc vysoké.. a když vyřadím tak to taky chcípe .. poraďte prosím jak to hezky seštělovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2012 20:14
Jméno: homolka
IP: uživatel13386
 není vyčochněný zářez na jehle co je tam zacvakávací pojistka?
Datum: 31. října 2012 20:14
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 hele hlavně to chce mít pořádně utěsněnej motor aby to nepřisávalo vzduch někde přes těsnění nebo gufero pak to chce mít 100% čistej karbec a ještě si myslím že se na pařízky dělali 2 druhy šoupátek jedny byly prořízlý aby tam šel vzduch a držel volnoběh a druhý ne,třeba máš špatný šoupě
Datum: 27. října 2012 15:11
Jméno: jawák
IP: uživatel12689
 Dobrý den, mám rozloženého pařízka 550 před renovací je to rok 1956 výr. číslo je okolo 32 000 je to první typ s levostranými prsíčky a s levostranným karburátorem, zadní blatník s jednou vzpěrou a nádrž bez prolisu,ale trochu mě zaráží že má 6 prolisů na podsedlovém plechu, na aukru je teď taky pařízek rok 1955 a má též 6 prolisů na podsedlovém plechu viděl jsem toto víckrát, poradí mi někdo jak to má správně být, jestli by tam měly být se třemi prolisy nebo se dělal levostranný i se 6 prolisy? děkuji..
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2012 13:52
Jméno: honza-m
IP: uživatel9645
 ja mam 3 prolisy a dvou-vzperovy zadni blatnik (rok 56)
Datum: 01. listopadu 2012 13:52
Jméno: jawák
IP: uživatel12689
 Díky za odpovědi, prostě to nalakuju se 6 prolisy a bude, na prolisy to snad nejezdí ne?
Datum: 29. října 2012 15:24
 To, že máš levostranej s 6 prolisy, to je celkem normální. Levostrany karbc byli hodně nevim proč někteří tvrdí, že jsou tak moc vzácny. Spíše mě překvapuje, že maš na 56 rok nadrž bez prolisů. Ale prostě je to asi jedno-asi to placali paty pes devaty, jak je psano dole.Kdybyjsi mel 55 rok anadrz bez prolisu, tak bych tam urcite sehnal plechy s 3 prolisy, ale takto? to bych zase sehnal nadrz s prolisy aby to bylo podle me originál. Snad tu jste nekdo dalsi odpovi, kdo ma vetsi zkusenosti .-)
Datum: 27. října 2012 22:25
 Hele podle toho co jsem o pažezích četl tak se to dělalo jak to přišlo pod ruku. Já mám před renovací snad v originál stavu rok 57..karburátor ještě v levo sedlo do boku ale 6 prolisů na podsedle atd...prostě pařez. Ale viděl jsem i 57 rok taky prej originál už s rovnýma řidítkama a tak. Podle mě je to více méně jedno. Více méně... Máš k němu papíry? To je celkem důležitá věc
Datum: 27. října 2012 22:18
Jméno: dudu
IP: uživatel11052
 zdravi mam takovej problem pali se my svicky po urcite dobe pionyr zdechne a svicka je cerna tak ji vymenim a dam uplne novou a ani ne za 1km to udela znovu mnenil jsem kladivka kondezator ma ten motor delanej vybrus klika je delana loziska gufera vse nove uz si nevim rady poradte draci dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2012 11:52
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 viděl bych to na bohatou směs zkontroluj vzduchovej filtr jestli není ucpanej a zkontroluj hladinu v karbecu,popřípadě jí sniž
Datum: 27. října 2012 11:52
 Zase jsou tady dotazy v duchu: ..... "Já mám prázdné přední kolo. Co myslíte mám ho nafoukat? A co když to nepůjde, myslíte, že může být píchlé? Co mám dělat? Pomóc" ..... Chlapi proboha vás žádám, myslete tím co máte na krku!
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2012 10:45
 kdo se ptá je za blbce pět minut, kdo ne, je blbcem celej život. pravda je že některý dotazy tady by asi nevznesl ani průměrnej obecní blb.
Datum: 28. října 2012 10:45
 Je to děs. Po dlouhé době sem se zase naučil koukat na pokec fichtl krámka a nezměnilo se nic. Pořád je to 70% "počítačových ladičů" ale ruce si nikdo moc ušpinit nechce. Ale jako zase už můj táta řikal...pokud se chceš dozvědět nejvíc tak se ptej i kdybys ze sebe měl udělat blbce  Ale to já teda zase dělám nerad.
Datum: 26. října 2012 23:00
 Nj, máš recht, Bakoune, pardon
Datum: 26. října 2012 21:52
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 *jazyk český* .)
Datum: 26. října 2012 21:43
 Pro zapadnutí do kolektivu jsem ještě mohl přidat pár gramatických chyb, ale je mi líto prznit jazyk Český...
Datum: 26. října 2012 21:01
Jméno: karel
IP: uživatel2858
 zdar chtěl jsem opravit tachometr u pinka dělal jsem to porvý.. takže nejdřív jsem chtěl zkontrolovat bowden.. ten jsem vyšrouboval z náhonu u kola a ten se mi nezdá nějak špatnej.. když se zaročí s kolem a není tam bowden tak se tam něco točí takže podlě mě náhon musí bejt cajk.. no tak jsem skusil vyšroubovat druhej konec toho lanka kterej je u tacháče u masky.. a vyšrouboval jsem to tam byla plastová převlečná "matička" no tak jsem to sundal ale uprostřred bowdenu nebyl vubec ten drát jak to pohání... nevim mám vyměnit ten bowden? díky..
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2012 20:44
 A díval ses tam pořádně, jak jsi to vyšrouboval? Nevyjelo ti ven druhým koncem, třeba zlomené? Nebo se zeptej táty/bráchy jestli ti ho neuloupil  V každém případě tady ti se záhadou zmizelého lanka nikdo nepomůže. Já třeba nemám v šuplíku ponožky a včera tam byly... Co s tím chlapi?
Datum: 26. října 2012 20:44
Jméno: karel
IP: uživatel2858
 no mě je divný kam se podělo když to předtím fungovalo
Datum: 26. října 2012 20:34
 IQ záporných hodnot... To ti nedochází, že pokud tam chybí lanko, tak to nebude fungovat? Nezlob se, ale jsi idiot, pokud si nedokážeš sehnat lanko a strčit ho tam, bez toho aby ses dotazoval na pokecu. Ale nemusíš se za svoji blbost stydět, takových dementních lidí je tu čím dál tím víc.
Datum: 26. října 2012 20:22
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 pokud te dobře chápu tk máš bowden bez lanka a vzhledem k tomu že šnek "pohání" tachac tak to asi nebude fungovat  Určitě kup nový bowden nasad a bude to cajk
Datum: 26. října 2012 20:14
Jméno: kuba
IP: uživatel14188
 čau, chtel bych se zeptat mam prvnim rokem jawu 21 a zachvili je zima chci se zeptat motorka bude pod střechou a bude přikryta co bych mel udelat aby se sni nic nepodelalo? nebo nejake rady dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2012 21:15
 taky můžeš naplnit nádrž palivem , ucpat výfuk hadýrkou a pokud tam máš chromy tak je napatli vszelínou ..
Datum: 26. října 2012 21:15
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 můžeš vyšroubovat svíčku a stříknout tam trošku oleje a párkrát prošlápnout
Datum: 26. října 2012 12:00
Jméno: Dave's
IP: uživatel13925
 Mno... uprime nic ... snese to strasny zachazeni.... jediny co je dobry je nechat vyschnout karbec a prolejt ho cistym benzinem aby tam netuhnul olej... jinak s tim nemusis absolutne nic delat
Datum: 25. října 2012 23:01
Jméno: pejsek
IP: uživatel11657
 ahoj dneska jsem chtěl vypálit výfuk no tak jsem se dal do rozebírání.. uz to mám skoro celý hotový ted jsem se zasek... zbyla mi tam ta tyčka (na jejím konci je zavít) no a na tom je pripevněná další část která má dírky do kolečka  .. takže když se kouknu skrz už vidím světlo no prostě je tamtudy už vidět(těma dírkama) dá se to rozebrat ještě víc nebo už to můžu zapálit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2012 11:35
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 takhle to je rozebraný správně.... vypaluj
Datum: 25. října 2012 11:35
 Potřeboval bych poradit Draci..rnTrápí mě strašně velká vůle na plynu, že když se snažím přidat plyn, tak udělám půl otáčky než začne konečně zabírat..rnUvažoval jsem že bych koupil rychlopal, ale právě nevim jestli by to pomohlo (aby to nebyli zbytečně vyhozené peníze)rnTak jestli byste mi dokázal poradit ProsímVás...rnDíky Venca
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2012 1:59
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Venco40!Prolistuj pokec a 14. října ve 21:16 radím Markovi!A bude to jak nový!toš tak!
Datum: 28. října 2012 1:59
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 taky to mam tak na pionyru rozřizni matku na jedne straně prostrč to u plynu lankem mezi bovdenem a zastrčkou pro lanko se ta matka šprajcne a kombinačkama stáhni yb nevypadla a zmenší se ti vůle mam to tak a viděl sem to i jinde a funguje to
Datum: 25. října 2012 13:57
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Vůbec bych se nedivil, kdyby dnes dělali delší lanko na pionýra. Já jsem koupil novej bovden na tachometr na Jawu90 a ten byl asi o 6mm delší a nešel tak nainstalovat. Musel jsem použít starej vnějšek a ten 4 hran uvnitř o těch 6mm zkrátit... Prostě dneska neuměj udělat kvalitní díl.
Datum: 25. října 2012 12:59
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 no já to tak mám taky, ten šroubek je úplně vyšrubovanej a stejně je tam vůle než to začne zabírat. a výměna lanka nepomohla, asi to dneska dělaj delší
Datum: 25. října 2012 12:53
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 a nebo je možný že tam taky nacpal někdo lanko z kejvačky, je delší
Datum: 24. října 2012 20:55
Jméno: pionyrak
IP: uživatel14442
 Na víčku šoupátkové komory na karburátoru je šroubek. Vyšrubuj ho nahoru trochu.
Datum: 24. října 2012 20:51
 Na víčku karburátoru máš seřizovací šroub.
Datum: 24. října 2012 20:21
Jméno: krtek
IP: uživatel12849
 čest draci, mam takovy problem, nechce mi jet babeta- benzin tam de (karburator sem pročistil) a jiskur taky háže, co by to mohlo být dále?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2012 22:27
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 tak vymen gufera na klice
Datum: 25. října 2012 22:27
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 zkus to uvidiě
Datum: 25. října 2012 11:42
Jméno: krtek
IP: uživatel12849
 no felitr nemam, šlo by to nějak nahradit třebas filtr s fichtla a udělat nějak přírubu? teoreticky by to mělo jít ne?
Datum: 24. října 2012 22:26
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 ja mam doma 2 babetty a ani jednu ani zaboha nenastartuju bez flitru nasad to tam jak to ma byt a zkus to
Datum: 24. října 2012 22:13
Jméno: krtek
IP: uživatel12849
 jinak fajfku a kabel jsem taky měnil
Datum: 24. října 2012 19:35
Jméno: krtek
IP: uživatel12849
 ty jo to je právě ten problem (to jsem zapoměl napsat) filtr tam neni vůbec, ale jelo to i bez (cca před rokem )
Datum: 24. října 2012 19:31
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 jo hele myslim si že předstih stim nema co dělat,zkus přehodit fajku potom kabel od fajfky,a maš tam ten filtr sání napojenej na rám jenom tu hadicu ?
Datum: 24. října 2012 19:27
Jméno: krtek
IP: uživatel12849
 směs mam na 1,5 otaček od dorazu, karbec sem čistil 2x, vše sem profoukal a všechno možne, kanalky projel drátkem atd. a předstih se tam nějak šteluje? vůbec nevim jak to se zapalovanim u babety je, svíčky jsem zkoušel taky přehazovat, zkoušel jsem střiknou benzin přimo do válce a pořád nic....
Datum: 24. října 2012 19:23
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 na 1,5 otačky od doraz dotahneš na max pak povoliš šroub o 1,5 otačky promin za chyby ale nestiham
Datum: 24. října 2012 19:16
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 pak ještě dej at maš jehlu na 2 zařezu od zhora,a pak šroub směsi na 1,5 od dorazu to je ten pravej šroub na karbu myslim
Datum: 24. října 2012 19:15
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 vyčisti pořadně ještě jednou ten karburator všechno odšroubuj profoukej proštourej pak koukni na přivod benzinu mě se stalo že zničeho nic přestal pouštět benal do karbece pak zkus plovak jestli se neseká a tim padem se zavře ventil
Datum: 24. října 2012 19:13
Jméno: krtek
IP: uživatel12849
 svíčka mokra je, ale můžu tlačit jak ďabel a ani neškytne, jak to tam je s předstihem? už mě nic nenapada
Datum: 24. října 2012 19:08
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 co dělá přesně? nejde naskočit vubec?
Datum: 24. října 2012 15:46
Jméno: pejsek
IP: uživatel2858
 nejdřív bych se pevně ujistil jesly tam fakt benál de  zkoukni jesli máš mokrou svíčku..
Datum: 24. října 2012 14:54
Jméno: pejsek
IP: uživatel2858
 ahoj draci.. dneska jsem zjistil jednu nepřijemnou věc... u výfuku (v místě kde se tlumič utahuje s kolenem) tak teda u tlumiče je prasklej plech jako je "natrhlá" část toho tlumiče.. takže to nejde utěstit pač to vždicky tou "natrhlinkou" profukuje a je to tam celý pomačkaný a na hovnou..  nevíte jak to opravit ? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2012 23:08
 to má hodně pionýru tento problém... normálně jak říka péro- sundat výfuk, odmastit a nechat zavařit COčkem
Datum: 23. října 2012 23:08
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 zavařit céčkem?
Datum: 23. října 2012 20:44
Jméno: Drak350
IP: uživatel13563
 Zdarec mám na mojé Jawce 639 prasklý držák zadních stupaček a výfuku. Chtěl bych to CO čkem přivařit zpět k rámu. Stačí když odpojím jen baterku a zbytek moto zabalím do vlhkých hader ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. října 2012 17:08
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jasně baterku vyndej a to co nechceš mít poprskaný zakrej
Datum: 23. října 2012 17:08
Jméno: Babetta 210
IP: uživatel12302
 zdar, potřeboval bych poradit ohledně Babety 210  Nechce mi jéc, A to mám vyčistění výfuk,benzín teče tak jak má,Karburátor pečlivě complet vyčištění,nová svíčka, Hlava s pístem očistění od karbonu,Jiskru dává svička,Směs je seštělováná na 1,5 otáčky a zkoušel sem jí ruzně stělovat a nic  ... Jinak když chci nastartovat tak má tendeci chytnou ale nechytne.. Ale pokud vyndám svíčku a stříknu do válce benzín tak mi chytne na pár vteřin a pak zas chcípne .Pokud bych to dělal normálně tak mi vůbec nechytne. Děkuju za každou radu.rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2012 21:52
Jméno: Honza
IP: uživatel14621
 jeden dotaz... nestála babetta dlouho v garáži?... pokud ano, tak je potřeba vyměnit gufera na klice a bude to OK...  .... pokud nestřkneš benzín do válce a zkoušíš startovat, tak jak se má, vyndej svíčku a zkontroluj, jestli je mokrá, pokud ne, tak je problém v přívodu paliva, pokud je mokrá a dlouho stála, tak gufera na klice...
Datum: 24. října 2012 21:52
Jméno: Babetta 210
IP: uživatel12302
 seklej plovák bych nemě mýt jina vyhlej taky neny,je v poloze který má být. Připojka benzínz je vyčištěná a jehlový ventil taky a chodí tak jak má
Datum: 21. října 2012 22:16
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 nemaš nahodou seklej plovak nebo moc vyhlej ? nebo ucpana připojka benzinu nebo jehlovy ventil zkontroluj všechno
Datum: 21. října 2012 22:03
|



|