slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  55  56  57  58  59  60  61  62  63  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: feris      IP: uživatel11625    
zdar draci,potřebuju poradit se simsonem.Nehází mi to jistkru,tak jsem se podíval na pár schémat a zapojil jsem jen jeden drát ze zapalování do té žluté krabyčky,která je u filtru sání a z ní na indukční cívku a z indukční cívky na kostru.(stejné je to u pionýra ze zapalování drát na cívku a z cívky na Kostru).pořád mi to nedává jiskru nevím co s tím,co jsem se díval na schéma tak všechny dráty tam jsou.Tak mě napadlo jestli nemůže být špatná indukční cívka nebo něco jiného.Poraďtě prosím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. prosince 2012 16:41
 
 
 
 
Jméno: FAKIN      IP: uživatel14799    
taky sem to tak mel a byl spatny tyristor
 
 
Datum: 23. prosince 2012 16:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14866    
simson je zrádná mašina ma i tu krabičku u filtru a a ta když je vadná nebude dávat jiskru téš a je i dost draha doporučuju pujčit si jí z jineho.... ale začal bych standartní výměnou částí od spotřebiče jinou svíškou fajfkou kabelem indučkou od indučky ke spínatce...až k te krabičce... jink co to dělá když dáš prst do fajfky?
 
 
Datum: 20. prosince 2012 16:09
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
zdravím, opravuju zadni tlumiče dle navodu na http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-zadnich-tlumicu.html a nemohu ani zaboha vytlouct ten kolíček, kterým se "odjisti" celý tlumič, nevíte někdo jak na to? dík za nějaký rozumný návrh odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. prosince 2012 21:51
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
no prave jko ja sem tn kolicek zkousel vytlouct a ani za boha, tak nwm jestli se s tim nekdo setkal nebo tk :-D
 
 
Datum: 15. prosince 2012 21:51
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jato vzdycky vytloukl hrebíkem- malým- lepsi to ve dvou lidech delat. Ale hlavne je dulezity, ze vetsina tech koliku jde vyndat a zanat jen z jendy strany kolicku. z ty druhy býva roztemovaný.
 
 
Datum: 15. prosince 2012 20:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      E-mail:      IP: uživatel12346    
musíš ty tlumiče trochu stlačit pak by to mělo jít nebo jedině odvrtat může to bejt zarezlý ale to se mi nezdá
 
 
Datum: 15. prosince 2012 19:20
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja sem to vždy dělal o řebřik ve 2 si udělej stahovovak na pružiny bezvadna věc mam to dělany ale na auto
 
 
Datum: 15. prosince 2012 16:15
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14188    
nazdar hoši, chci menit silony v předni vidlici. už jsem to jednou měnil dal jsem jeden silon projel vrtakem 22 a zarazil tech 16cm dovnitr to udelal aj s duhym a pak ten co ma byt dole, jenže potom mi to tam nechodilo vubec.chci se zeptat co když ten horni silon rojedu vetším vrtakem ...bojim se abych to tam zsae nanatloukl a zase by to do toho silonu nelezlo a ty spodni bych nechal proste aby bylo na tesno díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. prosince 2012 19:02
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dělal jsem to uplně stejně- taky tím vrtákem- vystružník je dobrej, ale tím vrtákem to taky jde, když se primhouří oko. Ale nikdy jsem problemy neměl... Určitě to neprotahuj vetsim vrtakem. Nez jsi ho zarazil tech 16 cisel hore, zkusil sis jestli ti tam ten kluzak jde? jestli ne tak jsi to tim vrtakem protahnul malo- (ale tim vrtákem to projet jen rukou- ne vrtáčku- ale to asi víš) Potom jde o to, jak jsi to tam zatloukal tech 16 cm- jestli jsi to futro nezmastil nejakým zpusobem- ja si na to udelal takový válecek(osazení právě 22mm) s osazením z nasady lopaty- aby to tam sedelofest a opatrně jsem to tam natlouk. A nemáš třeba aji ohlej kluzák? tohle vsechno se mohlo stát...
 
 
Datum: 14. prosince 2012 19:02
 
 
 
 
Jméno: senta ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vrtákem né musíš výstružníkem a až na místě silonu řešil jsem to tady taky
 
 
Datum: 14. prosince 2012 17:19
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel14808    
zdravim mam dotaz ohledne pionyra. vcera krasne jezdil a dneska chytnul chvili bezel a chcipnul. tak jsem vsechno kontroloval zapalovani karbes a furt to dela to sami. pk nechytne vubec a pochvili zase. kdyz vycistum svicku tk chytne a zachvili hned chcipne. s jinou svickou to dela totez. nevite nekdo co stim? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2012 22:00
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel14808    
Takže jo asi po 5 hodinách porblem vyřešen. Byla vadná fája. a jak sem kdycky vyčistil tu savičku tk sem tam pk dobře nasadil fajfku chvili to šlo než se asi nejak vykvrdlala:-D
 
 
Datum: 12. prosince 2012 22:00
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel14808    
benzín teče krásně. Všechno jsem to kontroloval karbec seřizenej. Podle mě to bude ta svička koupim zkusim uvidime:-D
 
 
Datum: 12. prosince 2012 19:12
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Omrkni kouhoutek na benál .... jestli ti tam teče dost paliva ... muže být přicpanej a když je plnej karbec tak chvilku beží a nestíhá to dotýkat ... proto nechytá když chcípne a po chvilku nateče karbec a opet chytne to mi dělalo taky bylo to těsněním pod kouhoutkem :-)
 
 
Datum: 12. prosince 2012 14:14
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel14833    
vsechno jsem nastavil. ja si myslim ze je to svickou zitra ji koupim a uvidim ale ptam se jen treba jestli nemel nekdo podobnej problem:-)
 
 
Datum: 11. prosince 2012 22:59
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
chlapáku, ty chceš jezdit na výlety s ostaníma fekálníkama a neumíš si to ani opravit ? co stebou potom na cestách? základní věci jako je správnej předstih a nastavení bohatosti směsi doufám ovládáš, pač jinak s tebou čeče asdi nikdo nikam nepojede.
 
 
Datum: 11. prosince 2012 22:45
 
 
 
 
Jméno: Barty      IP: uživatel11934    
Zdravím, mám problém u pionýra jde našlápnout i roztlačit chytne ale po par zablafani chcípne neví někdo čim by to mohlo bejt?? Děkuju za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2012 20:04
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel1237    
bohatá směs, nebo vysoká hladina nebo předsti - odtrh, špinavý nebo přicpaný filtr na vzduch
 
 
Datum: 12. prosince 2012 20:04
 
 
 
 
Jméno: Barty      IP: uživatel6072    
nádrž tedy vyčistím to neuškodí ale zase když mi to chcípne a vyndám svíčku tak je hodně mokrá a jiskra je dobrá
 
 
Datum: 12. prosince 2012 7:43
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14830    
mam za to že ti tam nedotýka dost benzínu za 30 sekunt ti musí natect tři čvrtiny male nadobky od m 2 t ..po pravdě nemáš bordel v nadrží?pak jedině sundat rozdělat vyplachnout nechat uschnout a aspon vilít zakladovkou či spec hmoutou...jinak ti to za par km ucpe kohout zas
 
 
Datum: 11. prosince 2012 19:40
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci mám problém s předními tlumiči ze simála - jsou v nic velké vůle a jsou dost měkký - jako každý ze simála.. :-D trápí mě ty vůle prostě když jakoby to kolo opřu třeba o zeď tak jde otočit řidítkama do boku, stává se mi to i třeba když jedu přes větší nerovnosti tak to kolo jakoby zatáčí k jedné straně.. a dost mě to sere.. máte zkušenosti jak to vymezit, nebo jestli se to dá nějak zrepasovat? vůle jakoby dopředu a dozadu (radiálně) nemají díky za každou radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. prosince 2012 13:33
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel12231    
Pořádně dotáhnout u brejlí :-) hlavně ty spodní držáky. taky mi to dělalo
 
 
Datum: 16. prosince 2012 13:33
 
 
 
 
Jméno: cmelak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, chci se zeptat, jestli někdo nevíte odstín barvy červenýho staďáka. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2012 19:31
 
 
 
 
Jméno: cmelak      IP: uživatel14822    
Dík bejci! :-)
 
 
Datum: 09. prosince 2012 19:31
 
 
 
 
Jméno: PIO      IP: uživatel12302    
červená na stadiona je RAL 3003 a 3004 :-)
 
 
Datum: 08. prosince 2012 16:03
 
 
 
 
Jméno: 11oxojawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nieje to náhodou RAL 3004?
 
 
Datum: 08. prosince 2012 13:43
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel14188    
čaute,chci se zeptat am hrozne tvrde zadni tlumiče.zkoušel jsem sednout na kamošovýho fichtla a ma to destkret měkčí.nevíte čím by to mohlo být?Pruží mi to pouze když po tom poradne skočím a to jenom trošku. díky:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2012 17:28
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel14188    
Pepa: no nevím jak bych to měl poznat?kdyby to bylo to co popisuješ ty?:-) díky
 
 
Datum: 10. prosince 2012 17:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14821    
rodělávat budeš muset ale nezaros t ti spíš čep na kyvce?
 
 
Datum: 10. prosince 2012 13:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozeber a mrkni dovnitř v čem je problém...takhle toho moc nezjistíme
 
 
Datum: 08. prosince 2012 11:59
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14188    
Caute,chci se zeptat jak je to s 11zubym sekundarem. Prej kdyz ho budu mit tak mi bude drit retazek o karter.a prej se tam dava nejaka mensi matkanJde vyrobit doma?nebo se necim proste nahradit aby.to nedrelo? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2012 17:25
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
já souhlasím s pepou taky vždy dávám podložku pod kolečko aby bylo o ten 1mm dál a pak ještě podložku na kolečko a tou to zajistím,myslím že s 11 z neude problém ale je potřeba mít nové kolečko a nový řetěz!! a častěji to hlídat jinak se ti opravdu odře domek pro gufero a pak je to docela problém
 
 
Datum: 07. prosince 2012 17:25
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S matkou problém není.. ;-) nevím proč by to mělo mít něco společnýho s guferem jak tady píše pejsek, mám 11z a žádný problém není.. v žádným případě nedávej jednu podložku pod to kolečko!! Je pravda že kátry to trošlu líže ale nic vážnýho .. je to jen občas když jedeš po hrbolech s kopečka vez plynu tak to o kártr občas zavadí ale jinak není problém :-)
 
 
Datum: 07. prosince 2012 16:59
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel14802    
skutečne to dře o karter a bere to i gufero nevím jesly to může opravdu dojít k tomu že by se tam udělala díra.. ale nějaký spekulace tu jsou.. každopádně pod kolečko dej ještě jednu podložku můžeš tam dát tu pojistnou jak píše pepa..(to je ta co jí zaklepáváš na tu matku aby se nepovolila) :-)
 
 
Datum: 07. prosince 2012 16:39
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
S 11z. kolečkem jsem žádný problém neměl.
 
 
Datum: 07. prosince 2012 8:50
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
matka mi šla seriova jen se koupil navíc pojistnou podložku a dal jí od motoru aby se to vypodloýilo
 
 
Datum: 06. prosince 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: franc-manik      IP: uživatel12955    
Ahoj chlapi,chci se zeptat čím to je když nastartuju mustanga 23 tak nastartuje ale vytočím to strácí to otáčky a střílí z karburátoru,nevím si rady...dík za pomoc.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2012 12:00
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
si pozri pod rotorom magneta či a ti neurval ten kolík na kľuke mne sa to stalo na babette a pootočil sa mi rotor a nevedel som naštelovať predstih na prvý pohľad bolo všetko ok ale nebolo :-D
 
 
Datum: 09. prosince 2012 12:00
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
předstih!!!
 
 
Datum: 06. prosince 2012 21:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výfuk? ... jinak když jsi tak znalej tak proč se ptáš?
 
 
Datum: 06. prosince 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: franc-manik      IP: uživatel12955    
pecka? o.O
 
 
Datum: 06. prosince 2012 20:54
 
 
 
 
Jméno: franc-manik      IP: uživatel12955    
né že bych pochyboval o tvých znalostech ale předstih jsem přenastavoval tak cca 10x měnil jsem kondík sundal jsem valec vyčistil karbec vyčistil.. a furt nic..nevíš jěště o něčem? díky
 
 
Datum: 06. prosince 2012 20:43
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
špinavý karburátor,špatná svíčka,špatně nastavený předstih,pecka na kladívkách
 
 
Datum: 06. prosince 2012 20:41
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel14809    
Předstih
 
 
Datum: 06. prosince 2012 20:35
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci nevíte někdo kdo by mi svařil hliník? v okolí Ostravy nebo Frýdku Místku. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2012 22:56
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
typů*
 
 
Datum: 06. prosince 2012 22:56
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hej už asi vím kdo jeden známy od taty ma pry plno tymu svařeček tak kdyžtak ti dám vedet na mail
 
 
Datum: 06. prosince 2012 22:56
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel14809    
To nevím, ale až to zjistíš, tak se ozvi, může se to hodit :-)
 
 
Datum: 06. prosince 2012 20:42
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taková divná otázka když skladám motor jawa 50 21 tak ten natahovací segment musím jakoby otočit abych natahl tu pružinu ? takže jsou nato potřeba dva lidi aby to dali do hromady nebo to jde vjednom ....? Jeden drží nataženou pružinu na startovacím segmentu aby se nevrátila a druje muže scvaknou bloky nebo to jde nějak jinak ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2012 20:44
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ložiska nejspíš ano všechny tam jsou .... a převodovka se mi smíchala s 21 s 05 :-D takže nevim jaký tam patřej pořádně ... klika se normál točí
 
 
Datum: 03. prosince 2012 20:44
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš tam těsnění papírový mezi blokama? správně poskládaná převodovka? dobře usazený ložiska?
 
 
Datum: 03. prosince 2012 19:43
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenže vetší problem je že se mi po stažený a dotažený šroubu nejde točit s kolečkMA :-)
 
 
Datum: 03. prosince 2012 18:58
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
natáhni startpáku, upni to do svěráku a montuj
 
 
Datum: 03. prosince 2012 17:05
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No šešrovboval jsem to vše natáhl a kolečka se mi netočí :-D a klika nevrací tak že mě z toho mrskne
 
 
Datum: 03. prosince 2012 16:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
zlepšovák to je ale ne vždy funguje uspěšně...co třeba si tu pružinu natáhnout a pak si jí provázkem k nečemu přivázat?
 
 
Datum: 03. prosince 2012 16:26
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
tak to je zlepsouvak,to jsem teda jouda... :-D
 
 
Datum: 03. prosince 2012 16:17
 
 
 
 
Jméno: mejcin      IP: uživatel14798    
Zdravim, dá se to v pohodě natáhnout i po složení. Než to složíš, pořádně si prohlídni ten protikus o který se zarazí ozubená výseč nakopávačky. Je to vlastně čtvrtkruh a potřebuješ otočit pákou ve směru nakopávání o celou otáčku. V klidu si spasuj bloky a až bude motor sešroubavanej, tak stačí nasadit páku a klínek, trošku jí opatrně povytáhni k sobě jakoby ven od motoru a v klidu otoč o jednu otáčku zase do horní polohy a pak jí zase zasuň zpátky. No a je to. Když to budeš dělat na motoru v rámu, tak se musí vyšroubovat stupačka a pak to jde taky :o)
 
 
Datum: 03. prosince 2012 15:56
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
jj,pruzinu musis natahnout...da se to delat v jednom,ja si vzdycky nakopavacku opru o hranu stolu,brichem pritlacim a nandam druhej karter,kdyz uz nakopavacka drzi tak si to v klidu dopasuju...
 
 
Datum: 03. prosince 2012 14:55
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
Zdar draci. Chci se zeptat, stavím si fichtla na závody a nevím jaký výfuk mám použít... jestli hikone nebo tenhle http://www.motokramek.cz/vyfuk-simson-sport-chromovy-simson/ Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
díky všem ;-)
 
 
Datum: 02. prosince 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výletovka - výletová trubička - trubka na konci výfuku, má vliv na otáčky a výkon motoru
 
 
Datum: 02. prosince 2012 20:46
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
díky, tak pujdu teda do toho hikona... a jěšte jedna debilní otázka :-D co je to výletovka ?
 
 
Datum: 02. prosince 2012 19:58
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel14789    
Měl jsem ho a nedoporučuju,Hikone je Hikone...i když ho komplet nepřevaříš tak jede..stačí udělat koleno a výletovku...Některý moje válce s nim jedou i 95-100...podle charakteristiky válce
 
 
Datum: 02. prosince 2012 19:51
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám tenhle výfuk.. nic moc popravdě! taky jsem ho měl na závodním pionýru velkou nevýhodou je že má v sobě v první komoře přepážku. Určitě bych šel do hikonu :-) ale pokud budeš dělat nějaký úpravy na motoru tak rezonák je rezonák ;-)
 
 
Datum: 02. prosince 2012 19:30
 
 
 
 
Jméno: Mik      IP: uživatel14246    
Čau draci, mám problém. Normálne som sa vozil na fichtli a zrazu ked som išiel z normálnej jazdy na volnobeh, tak mi to skapalo, a potom, ked som pustil spojku, znovu to naskočilo. A takto mi to robilo počas celej jazdy, nakoniec sa aj začal strácať trochu výkon a mal som šťastie, že som na to vôbec došiel domov. Neviete mi poradiť, v čom by mohla byť Chyba? Benzínu je dosť a ťečie cez hadičku a sviečku mám novú, zapalovanie je bezkontaktné VAPE, takže v tom to asi nebude. Myslíte, že to bude karburátorom? Otáčky sú v norme a jediene, že by bol asi špinavý karburátor, alebo čo. Vedeli by ste mi poradiť, čo s tým mám robiť? Ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 17:42
 
 
 
 
Jméno: Mik      IP: uživatel14793    
filter som tam mal aj pred tym, 1 na ventile od nadrže a 2 na hadičke a aj tak cez nich prechádzal bordel, ale karbec som vyčistil a potom už to išlo
 
 
Datum: 02. prosince 2012 17:42
 
 
 
 
Jméno: Pepe      IP: uživatel14791    
Tohle mi delava pri ucpanem karburatoru, vycisti ho a na hadicku dej nejaky filtr.
 
 
Datum: 02. prosince 2012 0:46
 
 
 
 
Jméno: jawik      IP: uživatel12770    
zdarec mam dva dotazy. 1.muzu misto sroubu, ktere drzi rad. automat pouzit jakekoli ? a za 2. pulim motor a nejde mi povolit jeden sroub co drzi oba kartery pohromade. Je to sroub na sroubovak a navic je ta drazka uz poradne ztrhana :-( Nemate nekdo radu jak ho dostat ven ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2012 19:24
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Jawik!Všecky rady sú dobrý!Mě se ešče osvědčilo, dyž už nic nepomohlo ten šroubek přesně v ose malým vtáčkem provrtat!Tím vznikne menší pnutí toho šroubu do závitu!Ale taky to chce u takových šroubkú hodinářskú přesnost!A dyž se trefíš, toš ešče zvětšit a třeba aj vytahovákem pújde.Prolistuj pokec aj kyselinú se to dá uvolnit!Ať se Ti to podaří k úplnej spokojenosti!Toš tak.
 
 
Datum: 02. prosince 2012 19:24
 
 
 
 
Jméno: Přemysl      IP: uživatel13452    
nebo šroubovák kladivo a ze šikma vyseknout drážku a o tu povolovat jestli není zapuštěný
 
 
Datum: 01. prosince 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: jawik      IP: uživatel12770    
diky zkusim to
 
 
Datum: 01. prosince 2012 12:17
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
ještě mě napadlo nahřát to okolo šroubu
 
 
Datum: 01. prosince 2012 12:10
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
ještě ho můžeš zkusit nahřát
 
 
Datum: 01. prosince 2012 11:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne, šroub který drží automat má menší průměr hlavičky, aby byl možný větší pohyb té páčky. A k tomu šroubu...než začneš vůbec povolovat, tak vem šroubovák s protaženým dříkem skrz rukojeť, a na přes tenhle šroubovák do toho šroubu pořádně jebni kladivem, hodně to usnadní povolování, ale to asi pro příště. Jestli se tenhle tvuj šroub ani po úderu nechce vzdát, tak odvrtat hlavičku šroubu...
 
 
Datum: 01. prosince 2012 10:43
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci mám dotaz kdybych sehnal jawu 125/150 nebo jak to je bez papírů tak daj se ty papíry koupit a sehnat štítek a přepsat nebo hodit na veteránský papíry ale za jakého předpokladu dik zduř odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2012 17:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14813    
no ono to má sve uskalí tedle motorek je s papíry po skromnu a sou dražší neš vrak mašiny a na veteráske testace musí být špičkový stav a vše originalní a třeba na tuto čz sehnat kryt řetězu jsou 2000 ze 175 použít nejde ... pokut jde o vijmešně zachovalý stroj skusit mužeš ale pokut se ti líbí a chtěl bys ji raděj připlat a kup jí i s papíry jedna je na bazoši kus od písku za 10 ...protože koupit šrot za 3000 a renovovat se u tohoto modelu nevyplácí chce to vrlke usilí uvest to do stavu aby to prošlo testaci...a tato motorka ma sve uskalí jako plechařina která je atipická vše je j ine ja ostatní jawy čz kaslíky kryty maska elektrika se da obnovit ale je z modelu c ve verzi s pulbubny sou problemi sehnat pakny do btzd kryt řetězu byla věc ..prostě si dovolím poznámku že tato čz nejni pro zelenáče je krasná jedinečná 1 vyráběná kývačka ale na provoz kor ten dení ne moc vhodná mnohem lepší je 476 jede 2 krat víc brzdí laciná na dily ...
 
 
Datum: 07. prosince 2012 17:20
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim ... mám měnší problém ..... pomýchal jsem jsi převodovky ... z jawy 50 20 a 05 .... a nevim co je tet co :-D ta hlavní jak se dává do kolečka a to pohání kolečko na řetez tak mám jednu delší a jednu měnší .... ta menší tam pasuje .... a pak ta durhá hřídel to samé jedna delší a druhá kratčí ..... ta delší má viditelně mohutnejší to kolečko dole .... a ta druhá takový slabčí (kratší je ) .... tak jsem tam dal tu s tim mohutnym ( delší je) .... muže někdo poradit :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2012 14:47
 
 
 
 
Jméno: itan139 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dík už myslel jsem jsi to mám to už složený
 
 
Datum: 29. listopadu 2012 14:47
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do J20 patří ty mohutnější hřídele a širší kolečka
 
 
Datum: 29. listopadu 2012 12:10
 
 
 
 
Jméno: hejnas      IP: uživatel14779    
zdar draci chtel bych se zeptat jestli nekdo newite jaky je presny chemicky oznaceni bronzovych pouzdel predni vidlice na kejvacku 353 a jeste jake jsou na nich tolerance rozmeru. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2012 12:47
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já ti asi neporadim ale: Proč to potřebujes vedet? chceš je vyrábeět? Nechceš dávat ty repliky?- ja nvm z ceho josu- teflonu? Pac jestli je hceš vyrábet, tak jsme je taky dělal a sehnal jsem si z nějakejch starejch storju- stejne starejch asi jak ty kejvačky-vymlety bronzovy kluzný futra- o dost vetší, aby z tohoh sli stočit. ale proste musi to být kluzný bronz. Zatim s tim nemám zavadu, ale je pravda, ze mam jen pár tisic...
 
 
Datum: 29. listopadu 2012 12:47
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
Zdar zadřel jsem válec na pionýrovy s kterým jezdím po louce dal jsme ho na výbrus a nasadil na pionýra kterej má papíry a zajíždím ho na silnici. A teď můj problém rozjedu se dám dvojku a ta se vůbec nechytá jakoby nestíhal dotýkat benzín tak zmáčknu spojku protůruju a zase to kousek jede nevíte co stím je? Karbec jsem čistil už 3 a pořád to děla před tím jezdil dobře a těď už prostě nevím díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2012 16:49
 
 
 
 
Jméno: telda      IP: uživatel14747    
čau přesně to samí mě taky dělá kdybys na to přišel tak to sem napiš
 
 
Datum: 28. listopadu 2012 16:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14777    
co kohout? odpoj hadici strč jí do male nadobky od m2 t vem hodinky a stopuj kolik ti nateče za 30 sekund bena mělo by to být tři čvrtiny nadobky pokut to je min ja ucpana cesta z nádrže .. jake máš těsnění pod válcem a hlavou? vem štetec namoš to do benzínu a spoj mezi karteri a valcem potírej za chodu motoru pokut tam je netěsnost mohli bi viletět otáčky...
 
 
Datum: 28. listopadu 2012 9:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
seřid předstih,koukni na svíčku a nebo jsi jen špatně čistil
 
 
Datum: 27. listopadu 2012 22:36
 
 
 
 
Jméno: dav      IP: uživatel10158    
Nazdar draci, chtěl jsem se zeptat zdejších odborníků. Renovuji skútra Čezeta 502 a měl by k němu být v budoucnu připojen vozík Pav40 r.v. 1967. Předchozí majitel ho dost zřídil a chtěl bych ho dát do původního stavu. Má olámané tykadla odrazek, které budu muset vyrobit. Jaký má být správný průměr této trubky 22/1.5 nebo 25/1.5. Rovněž bych se chtěl zeptat jakého průměru má být malý háček na víku a korbíčce na uchycení provázku. Jak daleko je přibodován od přední části víka a otvoru korbičky. Děkuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. ledna 2013 0:40
 
 
 
 
Jméno: dav      IP: uživatel14947    
Díky za odpověď. Tykadla už jsou připravena k navaření a budou z 22mm trubky. Přeji také hodně štastných km v poce 2013.
 
 
Datum: 06. ledna 2013 0:40
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj dave!Já mám prúměr 22!Háček ani nevím, já mám okolo zahrádku toš ho nepotřebuju!Letos uš sem ujel asi 50 km!Toš hodně ščestí.Potom bude aj to ostatní!Toš tak!
 
 
Datum: 01. ledna 2013 10:33
 
<  55  56  57  58  59  60  61  62  63  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 13:33:57 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu