slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  51  52  53  54  55  56  57  58  59  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel15025    
čau potrebuji pomoct mam babete 210 a začala mi vynechavyt a vyskykovat spojka když sem ji otevrel tak to bylo cele od oleje tak jestli to mohlo bejt ono a nebo jestli sem něco prehlídl bohužel to nemužu vyskoušet proto se ptam nemam karbec je praskle.dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2013 10:32
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel15217    
cau nastartovat to de tamto vyskousim a uvidim moc dík
 
 
Datum: 12. března 2013 10:32
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
a nastartovat to jde bez problemu nebo to prokluzuje ? rozdělelj oba dva bubny kompletně to vytahni ven rozdělej a perfektně to všechno odmasti (pakny, buben) a pak by bylo nejlepší vyměnit všechny gufera a O-kroužky co uvidiš, a když to pak nepomuže tak jedině vyměnit pakny v levem a pravem bubnu +pružinky v levem bubnu,a pak rozpulit motor a vyměnit hřidel přelohy
 
 
Datum: 12. března 2013 9:55
 
 
 
 
Jméno: pepek      IP: uživatel15217    
čau prosimte vubec se to nechce sama rozject a neredi to abych se nekdy rozjel a to je vimecne tak musim couvat dokud nesepne a kdyz povolim v tahu (uberu plyn) tak vyskoči vubec nevim.
 
 
Datum: 12. března 2013 9:39
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
čau trochu více to rozepiš co to dělá.. určitě ten olej tam nesmi byt ani kapka, a co dělá nerozjede se to nebo to neřadí ?
 
 
Datum: 11. března 2013 22:24
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel15169    
Zdar nejspíš prasklý nebo opotřebovaný gufero ;-) rozpul motor přetěsni,vyměň
 
 
Datum: 11. března 2013 20:47
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel289    
zdar nevite co by mohlo bejt fichtlovi když jednou táhne celou dobu krásně i na trojku a jindy zas nechce jet netáhne a hrozně strácí na trojku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. března 2013 15:39
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je hrozně moc možností, uzpany saní- starej vzduch filtr, vysoká haldina- dusi se, nedotíká benzín, přehřejvá se indučka, vada v elektroinstalaci, špatný benzín atd atd... muze se pokracovat. Zalěží v jakým stavu pionýr je. Zde možná pomuže nejklasictejsi oprava pionýra, rozebrat komplet, zjistiš že tomu nic neni, složis to kloudne a snad to pomuže. Ale do toho se pouštět, pokud se ve fichtleš vyznáš...
 
 
Datum: 11. března 2013 15:39
 
 
 
 
Jméno: oncl      E-mail:      IP: uživatel8528    
Čau lidi, mam problem ..koupil jsem ČZtu 175/477 a potřebuju přepulit motor a nejdou mi uvolnit šrouby co drží kartery u sebe, co s tim? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2013 10:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14852    
vem 8 kulatinu a kladivo a nalož tomu ....ale mám obyvy že jestli neznáš todle tak ten motor asi moc neopravíš....pokut ti šrouby sou jete moc odvrtat hlavy..do prpsted čroubu dulčík 8 vrták a je to... při montáží už dej prosimtě imbusy.....
 
 
Datum: 10. března 2013 10:05
 
 
 
 
Jméno: Patrik Sedláček      E-mail:      IP: uživatel14880    
resil sem podobnej problem, pomohlo mi vzit dulcik a u kraje v drazce kladivem klepnout pres ten dulcik a mel by sroub povolit .. jeste pred tim muzes zkusit klepnout na hlavu sroubu v ose lehce aby zavity trosku povolili
 
 
Datum: 08. března 2013 22:26
 
 
 
 
Jméno: oncl      E-mail:      IP: uživatel8528    
Dik hoši ;-)
 
 
Datum: 08. března 2013 22:14
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15204    
Když nezvládáž toto, tak se do toho ani raději nepuštěj. Jinak šroubovák, který perfektně padne do drážky, přiměřené kladivo, rázný úder (ne přes prsty, to tlumí razantnost úderu), tím se uvolní přepětí, pak by tomělo jít uvolnit. Pokud jsi již zničil drážku, nezbývá nic jiného než vrtačka ale to už svěř raději tomu, kdo s tím má zkušenosti a umí to. Pozor na sebevědomé blbce, kteří to akorát ještě víc dokurví.
 
 
Datum: 08. března 2013 21:59
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejdřív sehnat perfektní šroubovák, kterej do tý drážky sedna jak prdel na hrnec, upevnit pevne motor, abyj si se mohl opřít plnou silou, obalit rukojet sroubováku hadrou a zabrat. a pokud se třeba i kvuli osmekaným sroubm stále nedaří, tak jedině odvrtat či odfrezovat... :-)
 
 
Datum: 08. března 2013 21:36
 
 
 
 
Jméno: Lukyn564      IP: uživatel10310    
Ahoj, mam problém s babetou 210, udělal jsem nově přední spojkový buben, všechno to běhá podle video návodu. Nastartovat se mi daří tak na 2 prošlápnutí, pak to chytne, volnoběh vůbec není, rovnou se rozběhne zadní kolo a po chvilce chcípne, když jsem se na babetě pokusil jet, jakmile uberu plyn chcípne. :-( Karburátor je vyčištěný, je to Dell Orto, benzín z nádrže teče dobře. Už mě vůbec nenapadá, co by to mohlo být, díky předem za každou dobrou radu! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2013 18:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14852    
muže prostě ti spojka nevypne kroutak z motoru a když ubereš tak ti to chcípá jako když narveš 1 PŘEZ ZUBY řekl bych že todle je tvuj problem
 
 
Datum: 10. března 2013 18:14
 
 
 
 
Jméno: lukyn564      IP: uživatel10310    
mě už to fungovalo, čelisti sedí, nemůžou to být listový pružiny pod rozběhovýma čelistma
 
 
Datum: 09. března 2013 21:46
 
 
 
 
Jméno: vendliss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozběhový čelisti - novovýroba není přesná, musíš je upravit, tak i startovací, jestli nepadnou, upravit
 
 
Datum: 08. března 2013 19:54
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel15104    
Ahoj potřeboval bych poradit , na mustangu mi špatně klesaj otáčky a nejde zeštelovat volnoběh , vždycky to nastartuju a chvilu jezdím a přídám plyn chvilu to klape a pak to chcípne nevíte někdo jak to zeštelovat ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2013 17:36
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Též mi to mustaf v zimě začal dělat , tak sem vzal klíč a dotáhnul mu spoj koleno karbec, koleno válec a přestal to dělat a jezdi jak má .. :-) ale určitě ho potom znova našteluj za tepla
 
 
Datum: 08. března 2013 17:36
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a šteluješ karbec při zahřátym motoru? pokud ne, tak si něco najdi na netu jak se to má dělat...
 
 
Datum: 07. března 2013 12:27
 
 
 
 
Jméno: Richard.Solta      IP: uživatel15194    
Zdravím, opravuji po zimě Pionýra a už si s ním nevím rady..Vyčistil jsem karburátor, nádrž, seřídil hladinu a hlavu jsem měl taky dole..Vyzkoušel svíčky a kondenzátory a furt na nic. Když ho nastartuji tak v nižších otáčkách v pohodě ale ve vyšších vynechává. Zkoušel jsem to projet a rozjedu se ale do větších otáček se nedostanu protože to vynechává. Jak se dostanu do nižších tak v pohodě. Prosím o radu co by to mohlo být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2013 9:36
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel15104    
Skus vyměnit kondenzátor ten ovlinuje vyšší otáčky
 
 
Datum: 07. března 2013 9:36
 
 
 
 
Jméno: Honda248      IP: uživatel9812    
vzduchovej filtr, vyčistit výfuk...
 
 
Datum: 07. března 2013 0:57
 
 
 
 
Jméno: Forist28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skús predstih, alebo indukčnú cievku.
 
 
Datum: 06. března 2013 18:56
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel15193    
Dobrý den mám dotaz,mám jawu 50 když chci zařadit rychlost se spojkou kopnu 1 jenom to škitne co s tím ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2013 14:50
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Dole na páce spojky musíš mít jen uplně minimální vůli. Ty jí budeš mít pravděpodobně moc velkou. Šteluje se to tím šroubkem ve víku
 
 
Datum: 05. března 2013 14:50
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel15193    
20
 
 
Datum: 05. března 2013 14:36
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
a co nám třeba prozradit co máš za pincka?? ono totiž jawa 50 je poměrně široký pojem
 
 
Datum: 05. března 2013 14:32
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel15193    
pokud vím tak to rozebrane nebylo.. :-) jak na tu spojku ?
 
 
Datum: 05. března 2013 14:03
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
A to začalo dělat samo nebo jsi to měl rozebrané? Podívej se na nastavení spojky, viděl bych to tak, že ti nevystavuje.
 
 
Datum: 05. března 2013 13:59
 
 
 
 
Jméno: Barty      IP: uživatel15014    
Zdravím chci se zeptat u mustanga sem vyměňoval silonová pouzdra v př. vidlici staré jsem dostal ven tak že sem to z venku nahřál horkovzduškou a vyťuk tyčkou teď to dělám na pařezovy dolní už mám venku ale ty horní tam nějak drží nevíte někdo jak je vyndat jsou dost zdevastované. Děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. března 2013 13:23
 
 
 
 
Jméno: Barty      IP: uživatel15195    
Maznice mám dávno venku a že se kurví lak mi nevadí stejně ho renovuju tak se bude dělat novej
 
 
Datum: 06. března 2013 13:23
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15076    
prostě je vymlat kulatinou která se těsne vejde do kluzaku a opře se o futro tim že to ohříváš tak kurvíš lak a krajně si mužeš vižíht trubku a změnit pevnost oceli....či jí zkroutit ..ps vyšrouboval si maznice??přez ně to nemužeš dostat a mustang je nemá
 
 
Datum: 05. března 2013 17:29
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, chci se zeptat jestli se dává do oka teto brzdy http://www.fichtlkramek.cz/nahled/paka_brzdy_mustang.html jak se to nasunuje na kříž neaké ložisko nebo jestli me tam stačí dat jen trochu vazelíny? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2013 17:58
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to tak, dává se to jen na namazaný držák stupačky :-)
 
 
Datum: 04. března 2013 17:58
 
 
 
 
Jméno: pavel441 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to dík
 
 
Datum: 04. března 2013 16:57
 
 
 
 
Jméno: Forist28 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja tam mám myslím že len vazelínu.
 
 
Datum: 04. března 2013 16:40
 
 
 
 
Jméno: Filip_KH      IP: uživatel12998    
čauu, chtěl bych vyměnit převlečné matice na předních vydlích :-) ty filcové.. je to jawa 175 kývačka.. standartní tlumiče s pružinami venku a s tyčkou uvnitř. jak se demontují ty mosazná futra aby šla stáhnou a vyměnit ta matice ? díky za rady a nápady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2013 21:48
 
 
 
 
Jméno: Matej Štrba      IP: uživatel16422    
ak to nepojde ani teplovzdušnou, tak autogénom nahriať a sklepnúť nejakým hrubým vyrážačom
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 21:48
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14846    
ohřát horkovzduškou a ruzumně sklepnout šroubovákem.... aspon tak10mm od hrany aby tam šel nasadit klíč 26 tusíim a přez něj futro sklepnout
 
 
Datum: 03. března 2013 12:04
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec mam kyvacku a kdyz zapnu klicek tak ampermetr viskoci do plusu a jak nastartuju tak pada dolu podle otacek tkz jako bi bil obracene zapojeny odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2013 15:54
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo diky zatim to funguje
 
 
Datum: 24. února 2013 15:54
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Dachan!Pokud se zastaví fungující dynamo, tak v něm dycky zbyde tzv."zbytkový magnetizmus"určitej polarity!A ten po roztočení se začne zvětčovat a dynamo začne dávat eletriku určenej polarity.A čím víc se točí, tím víc dává eletriky!Proto Ti hořel drát aš po větčím točení motoru!No a pokud baterku zapojíš opačně a potom stiskneš relátko, tak se dynamo přepóluje a po roztočení bude dávat polaritu takovú jak je baterka připojená.Ale pozor u alternátoru s diodama to nejde!!!A o elektronickej regulaci dynama sem nepřemýšlal toš nevím!A radím aš fčíl, protože sem byl v práci!Ešče možeš aj na:"2beo@seznam.cz"!Toš tak.Ať se Ti to povede!
 
 
Datum: 24. února 2013 14:46
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No vysvetli to podrobnej dik
 
 
Datum: 24. února 2013 7:50
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
No su tu zas!Baterku připojíš plusem na kostru a potom krátce stiskneš relátko!No a to je fšecko!!!Po natočení motoru to bude dávat na kostru plus!A to hoření drátu bylo proto, že Ti dávalo dynamo opačnú polaritu!Esli váháš tak se ešče ozvi a pak Ti to vysvětlím podrobnější!Toš tak!
 
 
Datum: 23. února 2013 21:49
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jak se to prepoluje
 
 
Datum: 23. února 2013 20:30
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
no tak prostě přepóluj zapalování tak, abys pak měl plus na kostře a je to... alespoň si budeš jistej, na jakou polaritu máš dynamo nastavený...
 
 
Datum: 23. února 2013 20:27
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
amper metr je dobre ve spinaci skrince a zapojil sem vse podle shematu dobijeni funguje baterka je zapojena minusko na kostru motorky a stalo se mi to ze kdyz sem dal plusko na kostru tak mi drat od kostry motorky k plusu baterky zacal horet ale motorka jela no zacal horet az sem motor zajizdy vic vitocil
 
 
Datum: 23. února 2013 19:25
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
budeš mít podle mě opačně zapojenou baterku...
 
 
Datum: 23. února 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Dachan!A jak víš, že nejni zapojenej obráceně?A baterku máš jak zapojenú?Toš doplň info!
 
 
Datum: 23. února 2013 18:37
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
zdar mam problem nedavno jsme sprovoznovali 555ku motor po GO vse ciste benzin tam krasne tece jiskra nadherna predstih nastaveny a nejede to i kdyz jsme skouseli hybat s predstihem tak nic ani to neskytlo prosim o radu diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2013 22:44
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
můžu tě ujistit pokud budeš startovat vrtačkou,další dotaz bude jak dostat ven zalomený šroubek vačky.spíš bych viděl problém:-Při montáži namazaný válec olejem,ložiska prostě je tam moc oleje.Zkus tomu pomoct startovacím sprayem či odmaštovačem ve spreji
 
 
Datum: 23. února 2013 22:44
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo skus místo měrky vzit papir s krabičky od cigaret já podle toho dělám všechny motorky a jedou mi líp jak když dám podle měrky
 
 
Datum: 23. února 2013 19:49
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus to rostočit vrtačkou ten šroubek který drží magneto s vačku musíš mít šestihran do vrtačky dás malou golovku a roztočísto pak někumu řekneš at ti točí držákem zapalování a jak to chytne tak to zatahneš a pak doladíš odtrch
 
 
Datum: 23. února 2013 19:37
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
pokud mas mokrou svicku, tak tam smes jde, ale nejde zapalit. predstih si zkus znova ( a hlavne v klidu a presne ) sestelovat podle navodu a neni mozne ze to nechytne. zkontroluj taky jestli ti nekde neunika komprese
 
 
Datum: 22. února 2013 21:17
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
zkus trošičku strřiknout benzinu do valce nad píst a když to chytne je problem v karburatoru
 
 
Datum: 22. února 2013 14:44
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
svicka je dobra silikon sem tam daval taky svicka je normalne mokra horsi je ze to ani neskytne
 
 
Datum: 22. února 2013 13:51
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
A CO SVÍČKA? JE MOKRÁ NEBO SUCHÁ??
 
 
Datum: 22. února 2013 10:57
 
 
 
 
Jméno: jawan26      IP: uživatel15150    
zdarec draku mě se to tehdá stalo taky motor po GO vše nastavený zapalování seřízený i karbec sem zkoušel dat jinej a nic jen to blaflo a stejně nic tak sem to rozebral znovu a za klikovkou uteklo těsnění do převodofky to foukalo tak že motor neměl potřebnou kompresi aby chitil pro tyhle případy používam radši místo pap.těsnění Silikon do 300stupnu
 
 
Datum: 22. února 2013 10:15
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
jiná svíčka
 
 
Datum: 21. února 2013 22:36
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
odtrh je dobry a ubehli jsme s nim uz dost a proste nic
 
 
Datum: 21. února 2013 22:30
 
 
 
 
Jméno: raduz      IP: uživatel15148    
zkos jeste odtrh na svičce,a pak još jedině oběhno't dědino a snad chetne :-)
 
 
Datum: 21. února 2013 22:26
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Dobrý večer přeji Všem. Draci potřebuju pomoct. Já osobně si už nevím rady. Mám mustanga složeného na rámu z 20 nevím 21. (v tomto by neměl byt problém). Při napínání řetězu nejde našponovat. Pokusím se vysvětlit. Když řatěz pomocí napínáku napnu tak, aby byl "přijatelně" napnutý, tak záchyt reakce je mimo ten kolíček v kyvné vidlici. Když řetěz povolím, aby byl ve vymezení se záchytem tak řetěz velice moc plandá. Na řetěz nenajeta ani sezóna. Myslím si, že je velmi velká blbost, aby se vytahal o tolik číslel :-) Jediná kolize s řatězem v minulosti byla, když se během jízdy povolil levý šponovák a přetočil se i s bubnem do "vrtule", šponovák vyměnen. Snad tohle by nemělo mít vliv. Jiné vady jsem nenašel. Nevíte čím by to mohlo být? Prosím co nejméně " kritických" odpovědí. Zdá se to jakostupidní dotaz, ale já už si opravdu nevim rady. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2013 14:52
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
tak zkráceno a nemá to chybu... musel jsem zkrátit o dva články.. ted to jde vyštelovat bez problému. Jen mě zaráželo, že jsem to musel krátit, když ten řetěz neměl moc najeto. Nevadí už to je jak to má byt. Všem děkuju za rady. :-)
 
 
Datum: 20. února 2013 14:52
 
 
 
 
Jméno: Honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
já mám právě taky tu placatou kyvnou vidlici.. také převod 12/55 jak je již psano níže.. tak zítra zkrátím.. doufám, že bude po problému. zatím děkuju všem
 
 
Datum: 19. února 2013 23:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
když jsem jezdil na 05 (stará placatá kyvná vidlice) a měl jsem převod 12/55 tak jsem musel vždy zkrátit řetěz o jeden článek
 
 
Datum: 19. února 2013 22:30
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
nene záchyt je dán dobře, tak to zkusím zkrátit...
 
 
Datum: 19. února 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel12627    
nemáš ten záchyt obráceně? jinak teda ten řetěz zkrátit
 
 
Datum: 19. února 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
mám 12/55
 
 
Datum: 19. února 2013 20:41
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
zkrátit řetěz nejde? origo řetěz je na převod 13/55 zubů.. kolik máš ty?
 
 
Datum: 19. února 2013 20:18
 
 
 
 
Jméno: Chosee310      IP: uživatel14729    
Ahoj draci, prosím, našel bych někde, jak složit celý předek na jawě 21? Nevím, jak to tam s tím krček a těma ložiskama jak jsou ty misky atd..Prostě celá vidlice je sundaná od kostry. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2013 15:10
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Boože. Vždyt je tam všehovšudy 5 dílů :-D Zamysli se...
 
 
Datum: 19. února 2013 15:10
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
když si stáhneš katalog náhradních dílů tak tam je to docela hezky rozkreslené, podle toho by jsi to měl složit
 
 
Datum: 18. února 2013 7:35
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
je to jako "lego" jinak vše krasne do sebe zapada, pokud to nemas zmrzaceny :-)
 
 
Datum: 17. února 2013 23:09
 
 
 
 
Jméno: 50ccm      E-mail:      IP: uživatel15130    
Čau draci nevite co dělat když na pionyru nehouka houkacka pada stojan a STRAŠNĚ řve? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2013 21:04
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nedrží ti péro,dioda ko a nadává ti jaká jsi trubka
 
 
Datum: 17. února 2013 21:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
skákej do vzduchu třeba to pomůže
 
 
Datum: 17. února 2013 19:41
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
No tak, když nebzučí bzučák, tak buď ti někde hapruje elektrika, nebo je bzučák v háji, nebo jen zahumusenej, když padá stojan, a nemáš žádnej svařenec, kterej váží dvě kila navrch, tak to řeší pružina, a strašně řve- to zase řeší tlumič sání, utěsněnej vejfuk, dosedající hlava a nevylágrovanej motor.
 
 
Datum: 17. února 2013 16:29
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš tři možnosti: 1) opravit ty věci, 2) zkusit fichtlovi domluvit, ať se opraví sám, 3) prodat to někomu, kdo na rozdíl od tebe umí používat hlavu
 
 
Datum: 17. února 2013 15:55
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel12170    
prodat ho
 
 
Datum: 17. února 2013 15:29
 
 
 
 
Jméno: kamil      IP: uživatel12689    
čau kluci, celkem by mě zajímalo jak je to tedy s těma ráfkama na jawa 550 pařez ? myslel jsem, že originál byly stříbřenkou, ale proč tolik lidí dává v replice chromované? jen kvůli tomu, že se jim to zdá hezčí nebo se to tak i vyrábělo ?? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2013 17:05
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel15131    
Jinak Jirko nikdo tě nenapadá už jsi napadnul, že nemluvím pravdu. To že výrobní typ deluxe neexistuje a že jde pouze o výrobní provedení je fakt který tu tvrdím od začátku. Jde o to že existuje nějaké názvosloví a z tohoto hlediska je typ a výrobní provedení opravdu velký rozdíl.
 
 
Datum: 17. února 2013 17:05
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel15058    
celochromové na 555 nikdy originál z výroby nebyly, jen částečně chromované
 
 
Datum: 17. února 2013 16:59
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel8758    
Ale jestli se tě dotklo to ,že může mít pravdu i někdo jiný, tak se ti tu před všemi zůčastněnými omlouvám, nechci aby se téma povrchové úpravy ráfků zvrhlo na slovní přetahovanou. Jo a jen tak pro pořádek ty chromové ráfky tam jsou od prvopočátku :-)
 
 
Datum: 17. února 2013 16:52
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel8758    
Jejda , tři příspěvky po sobě no teda ... já vím potrefená husa nejvíc ..... , Mám takový pocit ,že jsi jeden z těch všechno vím , všechno znám, od všeho mám klíče. Psal jsi ,, než začneš nekoho napadat ,, ale , jediný kdo někoho napadá jsi ty , já jen napsal co k tomuto tématu vím. Dobré jsou i tvé hlášky - to je jen výmysl sběratelů ,, ovšem v dalším příspěvku už přiznáváš ,že se jedná o obchodní označení . A o to taky jde , víš ?? Já jsem nikde nepsal že bych měl třeba v techničáku napsáno typ 555 de luxe , to teda rozhodně ne a na DI je motocykl taky veden jen pod typem 555. Ale tvrdím,že v prodejnách jawa a při koupi tohoto typu ,bylo na dokladu (faktuře) napsáno i de luxe a to u více jedinců z celé ČR. Vím to, protože jsem to s nimi řešil asi před dvěma roky na veteranforu a stejných dokladů ,,deluxe,, existovalo víc.
 
 
Datum: 17. února 2013 16:45
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
I když na druhou stranu třeba v katalogu je typ deluxe uvedený, ale jak říkám oficiálně takový typ nikdy nebyl schválen a jde pouze o prodejní označení lépe vybavených motocyklů které šly hlavně na export
 
 
Datum: 17. února 2013 14:04
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Tak že jiříku než začneš někoho napadat jen proto že máš doma nějaký papír tak si ověř oficiální zdroje.
 
 
Datum: 17. února 2013 13:59
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Potrvzené to mám z fabriky, ani na ministersvu dopravy není oficiálně schválený typ 555 de luxe, je to pouze prodejní označení ale ne typ motocyklu. Navíc celochromové ráfky měla až 05 a ani ne od začátku výroby. Přesně takhle totiž vznikají nepravdy Jirko
 
 
Datum: 17. února 2013 13:56
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel8758    
Jen bych chtěl zareagovat na Marquee , nevím kde jsi čerpal své vědomosti,ale já mám po tátovi jawu 555 a mám k ní i doklad od koupi z mototechny Gottwaldov a na dokladu je napsáno Jawa 555 de luxe , takže být tebou bych nikde nic netvrdil ,když to sám nemáš nejako potvrzené . Právě díky takovýmto chytrým připomínkám vznikají nepravdy. Aco se týká tématu tak rávky jsou na této 555 v chromu . Na pařezu v původním stavu jsem je nikdy neviděl. Vždy jen na strojích po renovaci. Ale to se vyskytuje i u větších obsahů ,např jawu 175 villiers taky potkáte na každém srazu aspoň v pěti variantách a každý má kola v chromu i když tam taky nepatří.
 
 
Datum: 17. února 2013 11:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Jednou provždy se odnaučte slovo "stříbřenka"...jsem na něj alergickej...ráfky v chromu nebyli,ale stříbřenkou sprasený taky ne!!! Byla to taková šedo/hliníková barva...
 
 
Datum: 17. února 2013 11:36
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13276    
550 nikdy chromové ráfky neměla, 555 měla u některých kusů ráfky částečně chromované, typ Deluxe oficiálně vůbec neexistoval, je to jen výmysl sběratelů. Typ kterému se říká deluxe byl určen hlavně na vývoz, ikdyž jich samozřejmně nějaká část zůstala doma.
 
 
Datum: 17. února 2013 10:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15128    
podle chytreho vebu vždy stříbřenka chrom je opravdu náhrada http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-navod-renovace-typu-550-pionyr-parez-kola-a-brzdy.html kolega mluvý o typu 555
 
 
Datum: 17. února 2013 10:57
 
 
 
 
Jméno: kamil      IP: uživatel12689    
ale Deluxe se dělali jen 555 ne ? na pařeza se revma plechy vůbec nedávali.
 
 
Datum: 17. února 2013 10:21
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
Nejsem si jistej ale myslím si že chrom měli jenom typy deluxe (s revma plechy) normální měli stříbřenkou stříkané ráfky =D
 
 
Datum: 17. února 2013 9:50
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
Zdar draci. Mám pro vás možná jednoduchou otázku ale pro mne je to jedna veliká neznámá... mám na simsone přední světlo HS1 (novší typ) ale nevím jak mám dát do tohodle držáku: http://www.sim-ba.sk/eshop/drziak-ziarovky-h4-1412.php tudle žárovku: http://www.sim-ba.sk/eshop/ziarovka-12v-3535w-hs1-p43t-halogen-611.php. jak jí tam mám nasadit ? je na to nejaký fígl ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. února 2013 10:32
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
děkuji :-)
 
 
Datum: 16. února 2013 10:32
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14659    
hen tu nastrkavací chujovina ktrou připojíš ptoud do žadovky za zadu to má skrutky na ktere je připojíš...při montáži nezapomen že žárovku nasmíš omastit a nejni dovoleno na ní šahat rukama http://www.fichtlkramek.cz/nahled/svorkovnice_svetla.html
 
 
Datum: 16. února 2013 8:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14659    
hen tu nastrkavací chujovina ktrou připojíš ptoud do žadovky za zadu to má skrutky na ktere je připojíš...při montáži nezapomen že žárovku nasmíš omastit a nejni dovoleno na ní šahat rukama
 
 
Datum: 16. února 2013 8:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14659    
ten plíšek ma na sobě 1 hačky a zárovkau do něj nastrčít jakoby pootočením na bajonet aby se hačky zachytli za ti 3 plíšky na žarovce ..na kabelech musí byt patice např ze 120 škodovky či traktoru ktreou žárovku zapojíš dám sem odkaz jak najdu fotku patice....... co se držáku týče namačknout otočti do leva z pohledu skla žarovky dát do světla nacvaknout patici
 
 
Datum: 16. února 2013 8:47
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
 
 
Datum: 15. února 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: cz175      IP: uživatel13563    
Zdravim, chci dat novy lak na nadrz (cz 476) a tak se ptam: 1.kolik to asi tak stoji? 200-300? 2.neznate nekoho kdo by mi to mohl striknot- jsem z ratiskovic takze okoli Kyjov, Hodonin ? 3. jak zdelam ty bocni plasty - nejak vysunout? diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2013 12:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pepa: jjo stribrná Z147 (opel) ... chtel sem to na lemy a spodky dveří... nacenil mi to jak sem psal... 2 decky barvy, 2 decky laku+tuzidlo za 700
 
 
Datum: 17. února 2013 12:56
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15128    
jinak panove jsem jihočech a s těma cenama to nebude tak horký protože jeden dědula tu chce 3500 za celou kejvu
 
 
Datum: 17. února 2013 10:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15128    
max mayer praha 9 je to nepřelaovatelny a pokut použiješ vše od mm drží to solidně...ja tam vždy jezdil šalinou tak nvm adresu firmy ...ani jmeno.. ps jawa cezetak sis kupoval nejakou special metlu nee to je samo jiná ja myslím pastelove barvy...ktere se dal nepřelakovávají ..k metle je samo přidat cenu laku a ten od max mayer stají asi jak barva...ps jakou barvu si chtěl stříkat stříbrnou?
 
 
Datum: 17. února 2013 10:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
litr akrylátu za 1000 peněz? ty vol... když sem chtěl 2 decky metly a 2 decky laku na auto tak to stálo 7 kil ... že já vul sem si radši nekoupil ten pepuv akryl :-D
 
 
Datum: 16. února 2013 23:36
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pepa: ten litr akrylátu za 1000,- Kč se mi zdá dost levnej, kde prosim tě nakupuješ??
 
 
Datum: 16. února 2013 12:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za 2 kila si to uděláš leda sprejem a bude to hnus a prasárna... lák bude kolem litru...
 
 
Datum: 16. února 2013 4:26
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14690    
zaleží kdo ti to bude dělat ale litr akrylátu cca 1000 a řek bych že na todle 300 jen barva jinak ti gumy bych nesundaval jen přelepil páskou nový stojí okolo 400 stare sou mnohokrat tak vytvrdle od bena že je tam nenavlečeš bez poškození nadrže... prakticky nádrž na zetku 500 lak 500 gumy 500 samolepky....ja vim zda se to hodně ale je to tak a každá autolakovna ti to udělá
 
 
Datum: 15. února 2013 16:07
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14931    
Zdarec, jak dlouho bude trvat nez mi dojde objednane zbozi ktere jsem si oblednal v pondeli?rndekujirn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2013 9:34
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podívej se na e-mail SESA ti to určitě napsal ;-)
 
 
Datum: 13. února 2013 9:34
 
 
 
 
Jméno: schewca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čaute draci,fichtlík mi nejede,nastartuji vše v pohodě rozjedu se,roztáhnu to a začne se jakkdyby dusit a chcípe,poraďte prosim co udělat,sem začáteččník,díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. března 2013 16:47
 
 
 
 
Jméno: PIO      IP: uživatel12302    
teče ti benzín zkontroluj si kohoutek jestli teče tak jak má pokud né tak (rozeber a vyčisti KOHOUTEK a popřípadě nadrž vyčisti),karburátor vyčisti a zkontroluj si hladinku, vejfuk si taky mužeš vyčistit.
 
 
Datum: 05. března 2013 16:47
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel13393    
profouknout trysky,vyčistit karbec, bude tam jen něco takovího :-)
 
 
Datum: 13. února 2013 15:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14771    
z druhy strany skus zda je pruchozí i lauf....
 
 
Datum: 12. února 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: Ondrafechtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus vycistit nadrz
 
 
Datum: 12. února 2013 20:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
zkontroluj přívod paliva-jestli dobře protíká kohoutek nádrže a rozeber karburátor a všechny dírky i trisky profoukej kompresorem
 
 
Datum: 12. února 2013 20:24
 
<  51  52  53  54  55  56  57  58  59  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 4:10:17 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu