Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pepek
IP: uživatel15025
 čau potrebuji pomoct mam babete 210 a začala mi vynechavyt a vyskykovat spojka když sem ji otevrel tak to bylo cele od oleje tak jestli to mohlo bejt ono a nebo jestli sem něco prehlídl bohužel to nemužu vyskoušet proto se ptam nemam karbec je praskle.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. března 2013 10:32
Jméno: pepek
IP: uživatel15217
 cau nastartovat to de tamto vyskousim a uvidim moc dík
Datum: 12. března 2013 10:32
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 a nastartovat to jde bez problemu nebo to prokluzuje ?
rozdělelj oba dva bubny kompletně to vytahni ven rozdělej a perfektně to všechno odmasti (pakny, buben) a pak by bylo nejlepší vyměnit všechny gufera a O-kroužky co uvidiš, a když to pak nepomuže tak jedině vyměnit pakny v levem a pravem bubnu +pružinky v levem bubnu,a pak rozpulit motor a vyměnit hřidel přelohy
Datum: 12. března 2013 9:55
Jméno: pepek
IP: uživatel15217
 čau prosimte vubec se to nechce sama rozject a neredi to abych se nekdy rozjel a to je vimecne tak musim couvat dokud nesepne a kdyz povolim v tahu (uberu plyn) tak vyskoči vubec nevim.
Datum: 12. března 2013 9:39
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 čau trochu více to rozepiš co to dělá.. určitě ten olej tam nesmi byt ani kapka, a co dělá nerozjede se to nebo to neřadí ?
Datum: 11. března 2013 22:24
Jméno: Petr
IP: uživatel15169
 Zdar nejspíš prasklý nebo opotřebovaný gufero  rozpul motor přetěsni,vyměň
Datum: 11. března 2013 20:47
Jméno: marek
IP: uživatel289
 zdar nevite co by mohlo bejt fichtlovi když jednou táhne celou dobu krásně i na trojku a jindy zas nechce jet netáhne a hrozně strácí na trojku
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. března 2013 15:39
 to je hrozně moc možností, uzpany saní- starej vzduch filtr, vysoká haldina- dusi se, nedotíká benzín, přehřejvá se indučka, vada v elektroinstalaci, špatný benzín atd atd... muze se pokracovat. Zalěží v jakým stavu pionýr je. Zde možná pomuže nejklasictejsi oprava pionýra, rozebrat komplet, zjistiš že tomu nic neni, složis to kloudne a snad to pomuže. Ale do toho se pouštět, pokud se ve fichtleš vyznáš...
Datum: 11. března 2013 15:39
 Čau lidi, mam problem ..koupil jsem ČZtu 175/477 a potřebuju přepulit motor a nejdou mi uvolnit šrouby co drží kartery u sebe, co s tim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2013 10:05
Jméno: pepa
IP: uživatel14852
 vem 8 kulatinu a kladivo a nalož tomu ....ale mám obyvy že jestli neznáš todle tak ten motor asi moc neopravíš....pokut ti šrouby sou jete moc odvrtat hlavy..do prpsted čroubu dulčík 8 vrták a je to... při montáží už dej prosimtě imbusy.....
Datum: 10. března 2013 10:05
 resil sem podobnej problem, pomohlo mi vzit dulcik a u kraje v drazce kladivem klepnout pres ten dulcik a mel by sroub povolit .. jeste pred tim muzes zkusit klepnout na hlavu sroubu v ose lehce aby zavity trosku povolili
Datum: 08. března 2013 22:26
 Dik hoši
Datum: 08. března 2013 22:14
Jméno: Honza
IP: uživatel15204
 Když nezvládáž toto, tak se do toho ani raději nepuštěj. Jinak šroubovák, který perfektně padne do drážky, přiměřené kladivo, rázný úder (ne přes prsty, to tlumí razantnost úderu), tím se uvolní přepětí, pak by tomělo jít uvolnit. Pokud jsi již zničil drážku, nezbývá nic jiného než vrtačka ale to už svěř raději tomu, kdo s tím má zkušenosti a umí to. Pozor na sebevědomé blbce, kteří to akorát ještě víc dokurví.
Datum: 08. března 2013 21:59
 Nejdřív sehnat perfektní šroubovák, kterej do tý drážky sedna jak prdel na hrnec, upevnit pevne motor, abyj si se mohl opřít plnou silou, obalit rukojet sroubováku hadrou a zabrat. a pokud se třeba i kvuli osmekaným sroubm stále nedaří, tak jedině odvrtat či odfrezovat...
Datum: 08. března 2013 21:36
Jméno: Lukyn564
IP: uživatel10310
 Ahoj, mam problém s babetou 210, udělal jsem nově přední spojkový buben, všechno to běhá podle video návodu. Nastartovat se mi daří tak na 2 prošlápnutí, pak to chytne, volnoběh vůbec není, rovnou se rozběhne zadní kolo a po chvilce chcípne, když jsem se na babetě pokusil jet, jakmile uberu plyn chcípne.  Karburátor je vyčištěný, je to Dell Orto, benzín z nádrže teče dobře. Už mě vůbec nenapadá, co by to mohlo být, díky předem za každou dobrou radu!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. března 2013 18:14
Jméno: pepa
IP: uživatel14852
 muže prostě ti spojka nevypne kroutak z motoru a když ubereš tak ti to chcípá jako když narveš 1 PŘEZ ZUBY řekl bych že todle je tvuj problem
Datum: 10. března 2013 18:14
Jméno: lukyn564
IP: uživatel10310
 mě už to fungovalo, čelisti sedí, nemůžou to být listový pružiny pod rozběhovýma čelistma
Datum: 09. března 2013 21:46
 rozběhový čelisti - novovýroba není přesná, musíš je upravit, tak i startovací, jestli nepadnou, upravit
Datum: 08. března 2013 19:54
Jméno: Vašek
IP: uživatel15104
 Ahoj potřeboval bych poradit , na mustangu mi špatně klesaj otáčky a nejde zeštelovat volnoběh , vždycky to nastartuju a chvilu jezdím a přídám plyn chvilu to klape a pak to chcípne nevíte někdo jak to zeštelovat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. března 2013 17:36
 Též mi to mustaf v zimě začal dělat , tak sem vzal klíč a dotáhnul mu spoj koleno karbec, koleno válec a přestal to dělat a jezdi jak má ..  ale určitě ho potom znova našteluj za tepla
Datum: 08. března 2013 17:36
 a šteluješ karbec při zahřátym motoru? pokud ne, tak si něco najdi na netu jak se to má dělat...
Datum: 07. března 2013 12:27
Jméno: Richard.Solta
IP: uživatel15194
 Zdravím, opravuji po zimě Pionýra a už si s ním nevím rady..Vyčistil jsem karburátor, nádrž, seřídil hladinu a hlavu jsem měl taky dole..Vyzkoušel svíčky a kondenzátory a furt na nic. Když ho nastartuji tak v nižších otáčkách v pohodě ale ve vyšších vynechává. Zkoušel jsem to projet a rozjedu se ale do větších otáček se nedostanu protože to vynechává. Jak se dostanu do nižších tak v pohodě. Prosím o radu co by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. března 2013 9:36
Jméno: Vašek
IP: uživatel15104
 Skus vyměnit kondenzátor ten ovlinuje vyšší otáčky
Datum: 07. března 2013 9:36
Jméno: Honda248
IP: uživatel9812
 vzduchovej filtr, vyčistit výfuk...
Datum: 07. března 2013 0:57
 skús predstih, alebo indukčnú cievku.
Datum: 06. března 2013 18:56
Jméno: filip
IP: uživatel15193
 Dobrý den mám dotaz,mám jawu 50 když chci zařadit rychlost se spojkou kopnu 1 jenom to škitne co s tím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2013 14:50
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Dole na páce spojky musíš mít jen uplně minimální vůli. Ty jí budeš mít pravděpodobně moc velkou. Šteluje se to tím šroubkem ve víku
Datum: 05. března 2013 14:50
Jméno: filip
IP: uživatel15193
 20
Datum: 05. března 2013 14:36
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 a co nám třeba prozradit co máš za pincka?? ono totiž jawa 50 je poměrně široký pojem
Datum: 05. března 2013 14:32
Jméno: filip
IP: uživatel15193
 pokud vím tak to rozebrane nebylo..  jak na tu spojku ?
Datum: 05. března 2013 14:03
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 A to začalo dělat samo nebo jsi to měl rozebrané? Podívej se na nastavení spojky, viděl bych to tak, že ti nevystavuje.
Datum: 05. března 2013 13:59
Jméno: Barty
IP: uživatel15014
 Zdravím chci se zeptat u mustanga sem vyměňoval silonová pouzdra v př. vidlici staré jsem dostal ven tak že sem to z venku nahřál horkovzduškou a vyťuk tyčkou teď to dělám na pařezovy dolní už mám venku ale ty horní tam nějak drží nevíte někdo jak je vyndat jsou dost zdevastované. Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2013 13:23
Jméno: Barty
IP: uživatel15195
 Maznice mám dávno venku a že se kurví lak mi nevadí stejně ho renovuju tak se bude dělat novej
Datum: 06. března 2013 13:23
Jméno: pepa
IP: uživatel15076
 prostě je vymlat kulatinou která se těsne vejde do kluzaku a opře se o futro tim že to ohříváš tak kurvíš lak a krajně si mužeš vižíht trubku a změnit pevnost oceli....či jí zkroutit ..ps vyšrouboval si maznice??přez ně to nemužeš dostat a mustang je nemá
Datum: 05. března 2013 17:29
Posl.aktualizace: 04. března 2013 17:58
 Je to tak, dává se to jen na namazaný držák stupačky
Datum: 04. března 2013 17:58
 tak to dík
Datum: 04. března 2013 16:57
 ja tam mám myslím že len vazelínu.
Datum: 04. března 2013 16:40
Jméno: Filip_KH
IP: uživatel12998
 čauu, chtěl bych vyměnit převlečné matice na předních vydlích  ty filcové.. je to jawa 175 kývačka.. standartní tlumiče s pružinami venku a s tyčkou uvnitř. jak se demontují ty mosazná futra aby šla stáhnou a vyměnit ta matice ? díky za rady a nápady
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2013 21:48
Jméno: Matej Štrba
IP: uživatel16422
 ak to nepojde ani teplovzdušnou, tak autogénom nahriať a sklepnúť nejakým hrubým vyrážačom
Datum: 14. listopadu 2013 21:48
Jméno: pepa
IP: uživatel14846
 ohřát horkovzduškou a ruzumně sklepnout šroubovákem.... aspon tak10mm od hrany aby tam šel nasadit klíč 26 tusíim a přez něj futro sklepnout
Datum: 03. března 2013 12:04
 Zdarec mam kyvacku a kdyz zapnu klicek tak ampermetr viskoci do plusu a jak nastartuju tak pada dolu podle otacek
tkz jako bi bil obracene zapojeny
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. února 2013 15:54
 Jo diky zatim to funguje
Datum: 24. února 2013 15:54
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Dachan!Pokud se zastaví fungující dynamo, tak v něm dycky zbyde tzv."zbytkový magnetizmus"určitej polarity!A ten po roztočení se začne zvětčovat a dynamo začne dávat eletriku určenej polarity.A čím víc se točí, tím víc dává eletriky!Proto Ti hořel drát aš po větčím točení motoru!No a pokud baterku zapojíš opačně a potom stiskneš relátko, tak se dynamo přepóluje a po roztočení bude dávat polaritu takovú jak je baterka připojená.Ale pozor u alternátoru s diodama to nejde!!!A o elektronickej regulaci dynama sem nepřemýšlal toš nevím!A radím aš fčíl, protože sem byl v práci!Ešče možeš aj na:"2beo@seznam.cz"!Toš tak.Ať se Ti to povede!
Datum: 24. února 2013 14:46
 No vysvetli to podrobnej dik
Datum: 24. února 2013 7:50
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No su tu zas!Baterku připojíš plusem na kostru a potom krátce stiskneš relátko!No a to je fšecko!!!Po natočení motoru to bude dávat na kostru plus!A to hoření drátu bylo proto, že Ti dávalo dynamo opačnú polaritu!Esli váháš tak se ešče ozvi a pak Ti to vysvětlím podrobnější!Toš tak!
Datum: 23. února 2013 21:49
 a jak se to prepoluje
Datum: 23. února 2013 20:30
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 no tak prostě přepóluj zapalování tak, abys pak měl plus na kostře a je to... alespoň si budeš jistej, na jakou polaritu máš dynamo nastavený...
Datum: 23. února 2013 20:27
 amper metr je dobre ve spinaci skrince a zapojil sem vse podle shematu dobijeni funguje
baterka je zapojena minusko na kostru motorky a stalo se mi to ze kdyz sem dal plusko na kostru tak mi drat od kostry motorky k plusu baterky zacal horet ale motorka jela no zacal horet az sem motor zajizdy vic vitocil
Datum: 23. února 2013 19:25
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 budeš mít podle mě opačně zapojenou baterku...
Datum: 23. února 2013 19:12
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Dachan!A jak víš, že nejni zapojenej obráceně?A baterku máš jak zapojenú?Toš doplň info!
Datum: 23. února 2013 18:37
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 zdar mam problem nedavno jsme sprovoznovali 555ku motor po GO vse ciste benzin tam krasne tece jiskra nadherna predstih nastaveny a nejede to i kdyz jsme skouseli hybat s predstihem tak nic ani to neskytlo prosim o radu diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. února 2013 22:44
 můžu tě ujistit pokud budeš startovat vrtačkou,další dotaz bude jak dostat ven zalomený šroubek vačky.spíš bych viděl problém  ři montáži namazaný válec olejem,ložiska prostě je tam moc oleje.Zkus tomu pomoct startovacím sprayem či odmaštovačem ve spreji
Datum: 23. února 2013 22:44
 a nebo skus místo měrky vzit papir s krabičky od cigaret já podle toho dělám všechny motorky a jedou mi líp jak když dám podle měrky
Datum: 23. února 2013 19:49
 skus to rostočit vrtačkou ten šroubek který drží magneto s vačku musíš mít šestihran do vrtačky dás malou golovku a roztočísto pak někumu řekneš at ti točí držákem zapalování a jak to chytne tak to zatahneš a pak doladíš odtrch
Datum: 23. února 2013 19:37
Jméno: lukas
IP: uživatel12770
 pokud mas mokrou svicku, tak tam smes jde, ale nejde zapalit. predstih si zkus znova ( a hlavne v klidu a presne ) sestelovat podle navodu a neni mozne ze to nechytne. zkontroluj taky jestli ti nekde neunika komprese
Datum: 22. února 2013 21:17
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 zkus trošičku strřiknout benzinu do valce nad píst a když to chytne je problem v karburatoru
Datum: 22. února 2013 14:44
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 svicka je dobra silikon sem tam daval taky svicka je normalne mokra horsi je ze to ani neskytne
Datum: 22. února 2013 13:51
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 A CO SVÍČKA? JE MOKRÁ NEBO SUCHÁ??
Datum: 22. února 2013 10:57
Jméno: jawan26
IP: uživatel15150
 zdarec draku mě se to tehdá stalo taky motor po GO vše nastavený zapalování seřízený i karbec sem zkoušel dat jinej a nic jen to blaflo a stejně nic tak sem to rozebral znovu a za klikovkou uteklo těsnění do převodofky to foukalo tak že motor neměl potřebnou kompresi aby chitil pro tyhle případy používam radši místo pap.těsnění Silikon do 300stupnu
Datum: 22. února 2013 10:15
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 jiná svíčka
Datum: 21. února 2013 22:36
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 odtrh je dobry a ubehli jsme s nim uz dost a proste nic
Datum: 21. února 2013 22:30
Jméno: raduz
IP: uživatel15148
 zkos jeste odtrh na svičce,a pak još jedině oběhno't dědino a snad chetne
Datum: 21. února 2013 22:26
 Dobrý večer přeji Všem. Draci potřebuju pomoct. Já osobně si už nevím rady. Mám mustanga složeného na rámu z 20 nevím 21. (v tomto by neměl byt problém). Při napínání řetězu nejde našponovat. Pokusím se vysvětlit. Když řatěz pomocí napínáku napnu tak, aby byl "přijatelně" napnutý, tak záchyt reakce je mimo ten kolíček v kyvné vidlici. Když řetěz povolím, aby byl ve vymezení se záchytem tak řetěz velice moc plandá. Na řetěz nenajeta ani sezóna. Myslím si, že je velmi velká blbost, aby se vytahal o tolik číslel  Jediná kolize s řatězem v minulosti byla, když se během jízdy povolil levý šponovák a přetočil se i s bubnem do "vrtule", šponovák vyměnen. Snad tohle by nemělo mít vliv. Jiné vady jsem nenašel. Nevíte čím by to mohlo být? Prosím co nejméně " kritických" odpovědí. Zdá se to jakostupidní dotaz, ale já už si opravdu nevim rady. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2013 14:52
 tak zkráceno a nemá to chybu... musel jsem zkrátit o dva články.. ted to jde vyštelovat bez problému. Jen mě zaráželo, že jsem to musel krátit, když ten řetěz neměl moc najeto. Nevadí už to je jak to má byt. Všem děkuju za rady.
Datum: 20. února 2013 14:52
 já mám právě taky tu placatou kyvnou vidlici.. také převod 12/55 jak je již psano níže.. tak zítra zkrátím.. doufám, že bude po problému. zatím děkuju všem
Datum: 19. února 2013 23:19
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 když jsem jezdil na 05 (stará placatá kyvná vidlice) a měl jsem převod 12/55 tak jsem musel vždy zkrátit řetěz o jeden článek
Datum: 19. února 2013 22:30
 nene záchyt je dán dobře, tak to zkusím zkrátit...
Datum: 19. února 2013 20:57
Jméno: dwein
IP: uživatel12627
 nemáš ten záchyt obráceně? jinak teda ten řetěz zkrátit
Datum: 19. února 2013 20:55
 mám 12/55
Datum: 19. února 2013 20:41
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 zkrátit řetěz nejde? origo řetěz je na převod 13/55 zubů.. kolik máš ty?
Datum: 19. února 2013 20:18
Jméno: Chosee310
IP: uživatel14729
 Ahoj draci, prosím, našel bych někde, jak složit celý předek na jawě 21? Nevím, jak to tam s tím krček a těma ložiskama jak jsou ty misky atd..Prostě celá vidlice je sundaná od kostry.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. února 2013 15:10
 Boože. Vždyt je tam všehovšudy 5 dílů  Zamysli se...
Datum: 19. února 2013 15:10
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 když si stáhneš katalog náhradních dílů tak tam je to docela hezky rozkreslené, podle toho by jsi to měl složit
Datum: 18. února 2013 7:35
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 je to jako "lego" jinak vše krasne do sebe zapada, pokud to nemas zmrzaceny
Datum: 17. února 2013 23:09
 Čau draci nevite co dělat když na pionyru nehouka houkacka pada stojan a STRAŠNĚ řve?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2013 21:04
 nedrží ti péro,dioda ko a nadává ti jaká jsi trubka
Datum: 17. února 2013 21:04
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 skákej do vzduchu třeba to pomůže
Datum: 17. února 2013 19:41
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 No tak, když nebzučí bzučák, tak buď ti někde hapruje elektrika, nebo je bzučák v háji, nebo jen zahumusenej, když padá stojan, a nemáš žádnej svařenec, kterej váží dvě kila navrch, tak to řeší pružina, a strašně řve- to zase řeší tlumič sání, utěsněnej vejfuk, dosedající hlava a nevylágrovanej motor.
Datum: 17. února 2013 16:29
 Máš tři možnosti: 1) opravit ty věci, 2) zkusit fichtlovi domluvit, ať se opraví sám, 3) prodat to někomu, kdo na rozdíl od tebe umí používat hlavu
Datum: 17. února 2013 15:55
 prodat ho
Datum: 17. února 2013 15:29
Jméno: kamil
IP: uživatel12689
 čau kluci, celkem by mě zajímalo jak je to tedy s těma ráfkama na jawa 550 pařez ? myslel jsem, že originál byly stříbřenkou, ale proč tolik lidí dává v replice chromované? jen kvůli tomu, že se jim to zdá hezčí nebo se to tak i vyrábělo ?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2013 17:05
Jméno: marquee
IP: uživatel15131
 Jinak Jirko nikdo tě nenapadá už jsi napadnul, že nemluvím pravdu. To že výrobní typ deluxe neexistuje a že jde pouze o výrobní provedení je fakt který tu tvrdím od začátku. Jde o to že existuje nějaké názvosloví a z tohoto hlediska je typ a výrobní provedení opravdu velký rozdíl.
Datum: 17. února 2013 17:05
Jméno: marquee
IP: uživatel15058
 celochromové na 555 nikdy originál z výroby nebyly, jen částečně chromované
Datum: 17. února 2013 16:59
Jméno: jirka
IP: uživatel8758
 Ale jestli se tě dotklo to ,že může mít pravdu i někdo jiný, tak se ti tu před všemi zůčastněnými omlouvám, nechci aby se téma povrchové úpravy ráfků zvrhlo na slovní přetahovanou. Jo a jen tak pro pořádek ty chromové ráfky tam jsou od prvopočátku
Datum: 17. února 2013 16:52
Jméno: jirka
IP: uživatel8758
 Jejda , tři příspěvky po sobě no teda ... já vím potrefená husa nejvíc ..... , Mám takový pocit ,že jsi jeden z těch všechno vím , všechno znám, od všeho mám klíče. Psal jsi ,, než začneš nekoho napadat ,, ale , jediný kdo někoho napadá jsi ty , já jen napsal co k tomuto tématu vím. Dobré jsou i tvé hlášky - to je jen výmysl sběratelů ,, ovšem v dalším příspěvku už přiznáváš ,že se jedná o obchodní označení . A o to taky jde , víš ?? Já jsem nikde nepsal že bych měl třeba v techničáku napsáno typ 555 de luxe , to teda rozhodně ne a na DI je motocykl taky veden jen pod typem 555. Ale tvrdím,že v prodejnách jawa a při koupi tohoto typu ,bylo na dokladu (faktuře) napsáno i de luxe a to u více jedinců z celé ČR. Vím to, protože jsem to s nimi řešil asi před dvěma roky na veteranforu a stejných dokladů ,,deluxe,, existovalo víc.
Datum: 17. února 2013 16:45
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 I když na druhou stranu třeba v katalogu je typ deluxe uvedený, ale jak říkám oficiálně takový typ nikdy nebyl schválen a jde pouze o prodejní označení lépe vybavených motocyklů které šly hlavně na export
Datum: 17. února 2013 14:04
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Tak že jiříku než začneš někoho napadat jen proto že máš doma nějaký papír tak si ověř oficiální zdroje.
Datum: 17. února 2013 13:59
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Potrvzené to mám z fabriky, ani na ministersvu dopravy není oficiálně schválený typ 555 de luxe, je to pouze prodejní označení ale ne typ motocyklu. Navíc celochromové ráfky měla až 05 a ani ne od začátku výroby. Přesně takhle totiž vznikají nepravdy Jirko
Datum: 17. února 2013 13:56
Jméno: jirka
IP: uživatel8758
 Jen bych chtěl zareagovat na Marquee , nevím kde jsi čerpal své vědomosti,ale já mám po tátovi jawu 555 a mám k ní i doklad od koupi z mototechny Gottwaldov a na dokladu je napsáno Jawa 555 de luxe , takže být tebou bych nikde nic netvrdil ,když to sám nemáš nejako potvrzené . Právě díky takovýmto chytrým připomínkám vznikají nepravdy. Aco se týká tématu tak rávky jsou na této 555 v chromu . Na pařezu v původním stavu jsem je nikdy neviděl. Vždy jen na strojích po renovaci. Ale to se vyskytuje i u větších obsahů ,např jawu 175 villiers taky potkáte na každém srazu aspoň v pěti variantách a každý má kola v chromu i když tam taky nepatří.
Datum: 17. února 2013 11:55
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Jednou provždy se odnaučte slovo "stříbřenka"...jsem na něj alergickej...ráfky v chromu nebyli,ale stříbřenkou sprasený taky ne!!! Byla to taková šedo/hliníková barva...
Datum: 17. února 2013 11:36
Jméno: Marquee
IP: uživatel13276
 550 nikdy chromové ráfky neměla, 555 měla u některých kusů ráfky částečně chromované, typ Deluxe oficiálně vůbec neexistoval, je to jen výmysl sběratelů. Typ kterému se říká deluxe byl určen hlavně na vývoz, ikdyž jich samozřejmně nějaká část zůstala doma.
Datum: 17. února 2013 10:57
Jméno: pepa
IP: uživatel15128
Datum: 17. února 2013 10:57
Jméno: kamil
IP: uživatel12689
 ale Deluxe se dělali jen 555 ne ? na pařeza se revma plechy vůbec nedávali.
Datum: 17. února 2013 10:21
 Nejsem si jistej ale myslím si že chrom měli jenom typy deluxe (s revma plechy) normální měli stříbřenkou stříkané ráfky =D
Datum: 17. února 2013 9:50
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
Posl.aktualizace: 16. února 2013 10:32
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 děkuji
Datum: 16. února 2013 10:32
Jméno: pepa
IP: uživatel14659
Datum: 16. února 2013 8:54
Jméno: pepa
IP: uživatel14659
 hen tu nastrkavací chujovina ktrou připojíš ptoud do žadovky za zadu to má skrutky na ktere je připojíš...při montáži nezapomen že žárovku nasmíš omastit a nejni dovoleno na ní šahat rukama
Datum: 16. února 2013 8:53
Jméno: pepa
IP: uživatel14659
 ten plíšek ma na sobě 1 hačky a zárovkau do něj nastrčít jakoby pootočením na bajonet aby se hačky zachytli za ti 3 plíšky na žarovce ..na kabelech musí byt patice např ze 120 škodovky či traktoru ktreou žárovku zapojíš dám sem odkaz jak najdu fotku patice....... co se držáku týče namačknout otočti do leva z pohledu skla žarovky dát do světla nacvaknout patici
Datum: 16. února 2013 8:47
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
Datum: 15. února 2013 19:59
Jméno: cz175
IP: uživatel13563
 Zdravim, chci dat novy lak na nadrz (cz 476) a tak se ptam: 1.kolik to asi tak stoji? 200-300? 2.neznate nekoho kdo by mi to mohl striknot- jsem z ratiskovic takze okoli Kyjov, Hodonin ? 3. jak zdelam ty bocni plasty - nejak vysunout? diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2013 12:56
 pepa: jjo stribrná Z147 (opel) ... chtel sem to na lemy a spodky dveří... nacenil mi to jak sem psal... 2 decky barvy, 2 decky laku+tuzidlo za 700
Datum: 17. února 2013 12:56
Jméno: pepa
IP: uživatel15128
 jinak panove jsem jihočech a s těma cenama to nebude tak horký protože jeden dědula tu chce 3500 za celou kejvu
Datum: 17. února 2013 10:24
Jméno: pepa
IP: uživatel15128
 max mayer praha 9 je to nepřelaovatelny a pokut použiješ vše od mm drží to solidně...ja tam vždy jezdil šalinou tak nvm adresu firmy ...ani jmeno.. ps jawa cezetak sis kupoval nejakou special metlu nee to je samo jiná ja myslím pastelove barvy...ktere se dal nepřelakovávají ..k metle je samo přidat cenu laku a ten od max mayer stají asi jak barva...ps jakou barvu si chtěl stříkat stříbrnou?
Datum: 17. února 2013 10:18
 litr akrylátu za 1000 peněz? ty vol... když sem chtěl 2 decky metly a 2 decky laku na auto tak to stálo 7 kil ... že já vul sem si radši nekoupil ten pepuv akryl
Datum: 16. února 2013 23:36
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pepa: ten litr akrylátu za 1000,- Kč se mi zdá dost levnej, kde prosim tě nakupuješ??
Datum: 16. února 2013 12:54
 za 2 kila si to uděláš leda sprejem a bude to hnus a prasárna... lák bude kolem litru...
Datum: 16. února 2013 4:26
Jméno: pepa
IP: uživatel14690
 zaleží kdo ti to bude dělat ale litr akrylátu cca 1000 a řek bych že na todle 300 jen barva jinak ti gumy bych nesundaval jen přelepil páskou nový stojí okolo 400 stare sou mnohokrat tak vytvrdle od bena že je tam nenavlečeš bez poškození nadrže... prakticky nádrž na zetku 500 lak 500 gumy 500 samolepky....ja vim zda se to hodně ale je to tak a každá autolakovna ti to udělá
Datum: 15. února 2013 16:07
Jméno: ondra
IP: uživatel14931
 Zdarec, jak dlouho bude trvat nez mi dojde objednane zbozi ktere jsem si oblednal v pondeli?rndekujirn
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2013 9:34
 Podívej se na e-mail SESA ti to určitě napsal
Datum: 13. února 2013 9:34
 Čaute draci,fichtlík mi nejede,nastartuji vše v pohodě rozjedu se,roztáhnu to a začne se jakkdyby dusit a chcípe,poraďte prosim co udělat,sem začáteččník,díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2013 16:47
Jméno: PIO
IP: uživatel12302
 teče ti benzín zkontroluj si kohoutek jestli teče tak jak má pokud né tak (rozeber a vyčisti KOHOUTEK a popřípadě nadrž vyčisti),karburátor vyčisti a zkontroluj si hladinku, vejfuk si taky mužeš vyčistit.
Datum: 05. března 2013 16:47
Jméno: jenda
IP: uživatel13393
 profouknout trysky,vyčistit karbec, bude tam jen něco takovího
Datum: 13. února 2013 15:07
Jméno: pepa
IP: uživatel14771
 z druhy strany skus zda je pruchozí i lauf....
Datum: 12. února 2013 21:00
 Zkus vycistit nadrz
Datum: 12. února 2013 20:32
Jméno: péro
IP: uživatel15088
 zkontroluj přívod paliva-jestli dobře protíká kohoutek nádrže a rozeber karburátor a všechny dírky i trisky profoukej kompresorem
Datum: 12. února 2013 20:24
|



|