slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  52  53  54  55  56  57  58  59  60  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: VaclavRM      E-mail:      IP: uživatel15106    
Dobrej ví někdo číslo barvi modré světlé na stadiona s11 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. února 2013 23:00
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
 
 
Datum: 14. února 2013 23:00
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
čau draci nevite kde sehnat čep rozety na čz 180/487 ?? musi byt dlouhy 9 cm, nikde na internetu sem ho nenašel ani ve šrotě u nas ve městě sem ho nesehnal a už sem z toho docela špatnej ten co tam byl původně je zlomenej nevim co byla příčina odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2013 17:11
 
 
 
 
Jméno: cezeta22      IP: uživatel15108    
Jenze pokud dobře vím tak čz 180/487 má už hlíkovou kyvku tzn. je potřeba delší čep ...
 
 
Datum: 11. února 2013 17:11
 
 
 
 
Jméno: JeniCZek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak sem hoď foto jak to má vypadat, nebo jim napiš jaký to má rozměr když uvadí že to pasuje i na 487.
 
 
Datum: 11. února 2013 9:00
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
no pravě tohle je ten kratkej čep cen co potřebuju je o 3cm delší
 
 
Datum: 10. února 2013 23:17
 
 
 
 
Jméno: JeniCZek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je tady řeč o téhle součástce? http://motousti.ibyznys.cz/katalog/zbozi/popis_zbozi.asp?klic_ma=4608 za to by mohli chtít 1000kč leda na AUKRU :-D
 
 
Datum: 10. února 2013 22:07
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
1000 kč je docela dost peněz,ale i tak díky zkusim mu napsat a uvidime co za to bude chtít ale tolik peněz do toho nedám to mam pomalu celou čz bez papiru od někoho
 
 
Datum: 10. února 2013 19:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
1000????to je strašná cena radši najdi někoho šikovnýho kdo ti ho doma udělá
 
 
Datum: 10. února 2013 18:50
 
 
 
 
Jméno: cezeta22      IP: uživatel11232    
Zdar, tyhle díly na novější ČZ se blbě shání a když už jsou tak za pálky, jdi na web jawamania.info a kontaktuj uživatele MONTY měl by je mít na skladě funglovky, popřípadě věřím že je sežene ... myslím že za čep chněl rok zpátky cca tisícovku .....
 
 
Datum: 10. února 2013 18:45
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel12129    
Čau,mam Pařeza a když ho nastartuju tak behem cca 5sekund motor chcipne takto se to opakuje jeste nekolik minut poté šlape jak ma,ale po zahrati se motor zacne dusit a nechce do otáček,uz nevim co s tim.Za rady předem dík,. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2013 14:43
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel12129    
Ted jsem to zkousel a z kouhotku tece benzin proudem.
 
 
Datum: 11. února 2013 14:43
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15058    
možná bych to viděl na přicpanej kohout ono ti tam beno teče ale mín jak je potřeba....
 
 
Datum: 10. února 2013 20:03
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel12129    
Jo
 
 
Datum: 10. února 2013 17:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15058    
ee jinak na stojanu to bez zatěže vytočíš nebo ne?
 
 
Datum: 10. února 2013 16:43
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15058    
na volnoběh to vytočíš nebo ne?
 
 
Datum: 10. února 2013 16:42
 
 
 
 
Jméno: jedla      IP: uživatel15098    
Zdravím fichtlaře, prosím vás, dostal jsem mustanga složil jsem ho, ale když jsem do řidítek dával ten dlouhý šroub tak mi prasknul a asi půlka v tom zůstala... chci se zeptat, hrozně mi plandá kolo do stran a má to takovou divnou vůli to přední kolo, dá se to nějak vyřešit? má s tím někdo nějaký zkušenosti?. díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2013 12:25
 
 
 
 
Jméno: mrbean ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Od Mirda: Druhá rada zahodit tu trubku co jsi měl na golovce při dotahování. Stím souhlasím :-D Aby nemělo vůli, tak vyměň futra ;-)
 
 
Datum: 09. února 2013 12:25
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Vytáhnout řídítka nepůjdou ,to ani náhodou ,když tam zarval šroub při dotahování.Takže kulatina prostrčit dírou v krku řídítek a vyrazit kužel i s tím zbytkem šroubu.Druhá rada zahodit tu trubku co jsi měl na golovce při dotahování.
 
 
Datum: 08. února 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15095    
vysun řidítka a šrou špičatími kleštama vytoč ..možná to pujde i ze spoda pomohla nby ti baterka..... šroub koupit nový a řadně namazat ..ti vule zpusobují vyšusla plastová futra ve vidlici nová stojí 150 korun 4ks no vzhledem že nejsi moc skušený měnil bych jen ti spodní vrchní dou blbě přístupný anebo se podívej sem http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-predni-teleskopicke-vidlice-tlumicu-pruzin.html
 
 
Datum: 08. února 2013 17:45
 
 
 
 
Jméno: petros17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, práve dokoncujem go motora na jawu 05 mám ju na chate a chodím na nej tak 1-2krat do mesiaca lebo nie je k nej ľahko prístup iba niektoré víkendy cez leto je to viac aj týždeň vkusu pauza týždeň a znovu a podobne...... Ako sa mám o to starať co robit aby to šlo najlepšie.....? Ďakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2013 13:44
 
 
 
 
Jméno: Peter      IP: uživatel15097    
Ale ja by som skôr potreboval vedieť ze ako sa o to starat jawa-50.cz to mám celé precitane myslím vtedy ak jazdím na tom 1 alebo 2 krát do mesiaca ci viac oleja alebo nechať prázdny karburator /plny co spraviť pred tam skôr o tam bude mesiac stať a tak ďakujem
 
 
Datum: 10. února 2013 13:44
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15095    
njn ja to pochopyl tak že stavíš leštenku ..tak takhle ti stačí jen obložení a pokut máš někde vylomenou špici doplnit normálně jí strč do dury v naboji a kleštičkama zašroubuj do niple a s citem dotáhni bráníš tím že ti to udělá nějakou obr osmu ... jestli máš špice všechny aspon je skoukni že se nevyklaj kdyžtak s citem podotahuj..on se pak tím vyklaním opotřebý vyšolíchá díra v náboji v extremním případě se ti špice prokrojí z nábojem ven .... a náboje na fíka nove nejsou a už v životě nebudou..pokut máš lanka dovnitř do štítu sned je raděj neodpojuj je to občas drbárna dostat to do kupy jen schod pakny a za něco to přidratuj.... rnčo sa výkonu tyče 05 pomuže montáž ledvinkove hlavy a karburace z 20 21 23...ale to už máš v kopě...rnjedině co mužeš spravat je skouknout zadní rozetu a pokut má ko zuby namontovat obložení již s více ..do tahu ono stratíš rychlost ale jízda je o moc příjemnejší a šetří se motor pokot ho nehodláš hnát pořát 60 km hod... obložení zpět snad ani nenýtuj stačí dát skrutky... rnmožná ti poradím věnuj pozornost svetlum jak prednímu tak ale i zadnímu protože i 1 jízda v noci s neosvětleným strojem je blbá pamatuji si že 18 mě dopálil dědek na velke motrce kteremu předek mžoural a zadek nesvítil a v zatáčkách sem hon málem svezl na hapně....i kamarádi ciklisti se na kola lepí ruzne odrazky ..zvaž nějake řešení stačí dat do kopy zadní světlo ... rnna přední vidli sem nedávno dával odkaz na stanky jawa 50 wz cz tam je snad vše... ¨rnk plechařine bych ti poradil neš to štetkolakem mořit koupit tempo a přejet to získá to i pěknou patinu konzervuje se to a stříkanej povrch je stříkenej..šmohy od štetce sou dost děsivý..... i mezi veteránysty je leštění na puvodní stav velice populární ale nvm jak tvuj stroj vypadá ....ale zvážil bych to
 
 
Datum: 09. února 2013 9:38
 
 
 
 
Jméno: petros17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Diki za odpoved no plechy asi nebudem pretierat akurát lestim motor a tiež výfuk budem ja na tom chodím po dedine a hlavne po lesných cestách ktoré su celkom gut reuma plechy tam vôbec nenosim len zadný plech a predný blatnik ide mi skôr o co naj výkon ;-) ja len chcem vedieť ako sa o to starať este dám urobiť oblozenie spravím predné vidly a retaz kolesa nejdem vyplietat načo?
 
 
Datum: 08. února 2013 22:22
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15095    
no to nejduležitější si udělal rozhodl ses a žačal jsi motorem a to je dobře mýchat věci s elektrikou a spojku nejni dobrý... nyní bych ti poradil se dukladně zasobyt krabicema a začít demontovat plechy... skontrovat kol náboje zda jsou ok nove nikdo nenabízí předpokládám že chromy pujdou nove takže draty and spol neřeš... dal bych nechal nalepit nove obl ožení stojí to cca 300 na celou motrku ..kola mužeš nechat vyplest a nakonzervovat konkorem... dál bych začal přední vydlí dal nové silony do šavlí prachovky rozdělal vše i krk skouknul ložisko v krku bud viměnil nebo aspon zaleštil.... no a akci jako broušení a lak bych si nechal na dovolenku ... obroušene plechy hrzaví pokut je dotáhneš do zakladu tak se to muže zamastit a vrch dělá mapy... dál je třeba doleštit jliníkove věci koupit nove šrouby v zinku anebo pokut si na to nevěříš i nerez... poslad věci do zinku osy kol napináky a vymysled zda je vejfuk schopnej ...možná přeleštit možná koupit jiný... možná jen koleno pozor kolena sou 2 jedny na stupačky a 1 na podlahu... nechat dodělat reflektor pokut nejni ok bud celý nový anebo aspon napařit parabolu koupit svazek elektro a začít pomalu zkládat z krabic zase vše zpět....gumove díly asy pujdou nove .... lanka tež a pokut nějaký spínač či pačka nejni schopná nejni problem sehnad novou vše bych te nafotil aspon elektro a tak a rozebral to a psal si věci co chybí.....
 
 
Datum: 08. února 2013 15:15
 
 
 
 
Jméno: doktor24      IP: uživatel8224    
Zdarec chlapi,mám dotazjestli jdou nějak seřídit přední teláky na 20fichtlu,stále mi chytá přední kolo o levou stranu vnitřku blatníku.dikec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2013 23:36
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky mám svůj způsob na obrobení silonů a bezvadně funguje
 
 
Datum: 06. února 2013 23:36
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14678    
presně tak sundej kolo a pokut vamaš za konec pod prachovkou a jde stím pohybovat do stran jsou vychozelí futra ....musí se vyměnit.....pokut je stroj po bouratce asi ti nepomuže nic jineho ně sehnat jinej rám či předek ...anebo to aspon vyrovnat podložkama pokut to vubec pujde ... u futer je pak trošku svízel to obrobit tak aby to nemělo zas vakl ale v motoschopech za to chtěj 200 ja na to mám svuj zpusob co zveřejnovat raděj nebudu a něco na netu bude take....
 
 
Datum: 06. února 2013 13:58
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo vycentruj kolo :-D
 
 
Datum: 06. února 2013 12:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
nebo máš celý vidlice zohejbaný
 
 
Datum: 05. února 2013 23:42
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S největší pravděpodobností máš vymačkaný silonový pouzdra ve vidlici, proto ti jde kolo šejdrem. Takže kup 4 ks silonových pouzder, sežeň si 22 výstružník a oprav to, uvidíš jaký to bude rozdíl ;-)
 
 
Datum: 05. února 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dřevěný klínkek? dobře si to vygómal :-D :-D :-D :-D :-D
 
 
Datum: 05. února 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: doktor24      IP: uživatel8224    
Myslel jsem si to,jen jsem to potřeboval potvrdit,povolil jsem ho ,dal tam dřevený klínek a utáhl,stále to při stlačení trochu chytá.celkem me to pije krev.budu ještě koumat.
 
 
Datum: 05. února 2013 20:02
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
silony v čudu.popřípadě brejle
 
 
Datum: 05. února 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejde na nich seřídit vůbec nic...koukni se kde se ti to hejbe, tipuju to na osu kola...
 
 
Datum: 05. února 2013 19:56
 
 
 
 
Jméno: babeták      E-mail:      IP: uživatel15083    
dobrý den, mám taký problém s babetou 207, 20 rokov zle startuje, v lete 2012 bola na kompletnej GO motora, boli vymene kruzky a vycisteny cely motor, karburator, atd., takisto bola menena sviecka ale stále zle startuje, neviem ci je problém v predstihu alebo v elektrike, takisto po GO zacala vybijat ziarovky (světla), dokonca aj 12voltove-predne aj zadne neviem ci tam treba skusit dat aj 24 voltove zarovky, ale najvecsi problem je s tym startovanim, v lete chyta tak po 7-10 minutách slapani do pedálu, pak chytne ale zadusí ju, pak znova 5 minut slapem, to iste, este sa to zopakuje raz a potom chiti a treba ju nechat 5 minut bezat navolno a potom naprazdno pridat plyn a zadusi hu znova a opakuje sa to este asi 2-3 krat, potom ide normalka slape skvele, v zime nejde nastartovat vobec, JE PO GO MOTORA. predem dekuji za odpovede :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2013 20:03
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
kdysi jsem to řešil - přidal jsem na karburátoru sytost a bylo to dobré, ubral jsem a bylo to špatné (startování)
 
 
Datum: 07. února 2013 20:03
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14678    
skus stříknout benzín eliminuješ tím poruchy zapříčiněne karburací..... svíčka dává krásnou temně modrou jsikru že? ps to že mačkaš tičku neznamena že ti to přivře vzduch do motoru hybe ti to i s clonou?sundej platový kryt a čihni se
 
 
Datum: 06. února 2013 16:14
 
 
 
 
Jméno: babeták      E-mail:      IP: uživatel15083    
ja som to GO motora myslel všetko, čiže nie len menene kruzky ale robeny cely motor, dokonca aj vybrus len som nechcel viac rozpisovat, a tlak bol taky zviseny zo 6 bar na 10bar. tu tycku mačkám :-), diki za odpoveď :-)
 
 
Datum: 06. února 2013 9:44
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14678    
tak na světla se používali omezovače napětí sou běžně k dostání v obchodech s díli na jawy.... a zaručují že v soustavě je 6 volt ale když už měníš žarovky je to jine řešení... ke startování mě zaujala 1 věc ti píšeš go motora ale jen že sou nove kroužky víš ony jen kroužky ve oválnem válci..vyběhaném nic moc neřeší nedolíhaj v oválitě válce .a motor muže mít tak níske tlaky že se neutáhne.....řešení je výbrus .zhodnot sám třeba porovnáním s jiným strojem jak to tlakuje... ted bych skusil stříknout trošku benzínu pod svíčku do válce...a skusil nastartovat....pokut naběhne je problem v karburaci ... pokut ne je problem elektrika ...samotný motor.. jinak sunde plastový kryt a podívej se zda se ti dovírá clona sytiče.....když zmačkneš tu tyčku.....a doufám že tu clonnu používáš ono to na ní chytá líp i teple.....
 
 
Datum: 06. února 2013 8:16
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když přicpeš hrdlo karbu?
 
 
Datum: 05. února 2013 21:42
 
 
 
 
Jméno: pařez      IP: uživatel12689    
Ahoj, zajímá mě jestli se dělal výplet na jawa 555 stejně jako 550 pařez, na netu je krásné video jak vypliesť ráfiky na jawa 555, tak že bych ráfky na 550 pařeza vypletl podle toho videa, díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2013 22:23
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
no rozdělával to proto, že si ty špice tam pak nejdou, když udělá nejdřív jednu stranu...
 
 
Datum: 03. února 2013 22:23
 
 
 
 
Jméno: peřez      IP: uživatel12689    
taky nevím, proč by se to mělo zas znova rozdělávat.
 
 
Datum: 03. února 2013 22:12
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
jo a ještě sem teda zapoměl že i u tej 550 která má zřejmě jinej buben to stejně bude to samý
 
 
Datum: 03. února 2013 21:46
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
hm, to video je dle mejch zkušeností úplně na hovno.. nevim proč bych měl vyplejtat nejdřív jednu stranu a pak jak dement to zas rozdělávat a dělat druhou, když si jednoduše nastrkám všechny špice do bubnu, chytnu si prvních pár a už jedu pěkně postupně do kolečka. takto ten výplet trvá asi 10 minut, poněvač prostě a jednoduše to jinak než správně vyplést ani nejde.
 
 
Datum: 03. února 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: pařez      IP: uživatel12689    
 
 
Datum: 03. února 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: pincerik      E-mail:      IP: uživatel9657    
Zdravim, potřebuju radu. Dal sem se teď do pionýra a když dam plnej plyn, tak se začně hltit. Co by to mohlo dělat? Jehlu sem dal na všechny možný polohy. Trysky jsou čistý. Měnil sem i palivovou hadičku. Díky za tipy... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. února 2013 12:33
 
 
 
 
Jméno: myschak1968      IP: uživatel15104    
Pokud je všechno čisté pak je to jenom v elektrice-předtih-odtrh-svíčka.Nepíšeš v jakém stavu je motor(válec,kroužky)všechno souvisí se vším-zvláště u dvoutaktu.
 
 
Datum: 10. února 2013 12:33
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15077    
co zas.. vejfuk čistíš ho? pokud je 20 let v provozu mohlí se v něm utrhnout nanosy karbonu a skokově ho znepruchodnit...je to u tebe realne???
 
 
Datum: 04. února 2013 12:07
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
klidně to může dělat předstih, odtrh.
 
 
Datum: 03. února 2013 18:18
 
 
 
 
Jméno: pincerik      IP: uživatel9657    
Jo, zkoušel sem to vytočit i bez vzducháče. Bez známky pokroku, i když sem to čistil vše důkladně tak to budu muset udělat asi znovu, jinak už nevim. Jiný nápad bys neměl? dík...
 
 
Datum: 03. února 2013 18:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
starý zadrbaný filtr čistit nepomuže.... zkus to bez nej.. jinak karbec máš dukladně pročištěný?
 
 
Datum: 03. února 2013 17:59
 
 
 
 
Jméno: pincerik      IP: uživatel9657    
Tak se udělal hladinu zároveň s plovákem po ponoření a furt nic, při zabrání za plyn se zahltí a chcípne. Jehlu sem dal na druhej vrub shora. Vzduchovej filtr sem vyčistil. Trysky taky čisté. Nevíte něco jiného? Díky...
 
 
Datum: 03. února 2013 17:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
libore falešný vzduch dělá uplně něco jiné... furt by to točilo
 
 
Datum: 03. února 2013 15:56
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebere někde falešnej luft, u sání, u gufera umagneta, mezi válcem a karterama?
 
 
Datum: 03. února 2013 15:29
 
 
 
 
Jméno: pincerik      IP: uživatel9657    
Zkusim tu hladinu, to by mohlo být ono. Zatím dík.
 
 
Datum: 03. února 2013 14:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co vzduchový filtr a hladina v plovákovce?
 
 
Datum: 03. února 2013 14:13
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel289    
čus u stadáku mi nejdou vytáčet rychlosti na mistě de dobře ale jak dam kvalt tak se nemužu pomalu ani rozjet co by stim mohlo být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2013 9:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15074    
ahoj víš už co stím bylo?či je?
 
 
Datum: 03. února 2013 9:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14686    
vyčistit výfuk pak karburátor a na konec skouknout předstih.... máš to bud moc bohate anebo chude podívej se na svíčku ...napsal si toho malo podle čeho soudit... co komprese ?ucpi prstem diru po svítce a skus usoudit zda to ma pěkný tlaky...jestli máš víc stroju porovnej....
 
 
Datum: 01. února 2013 16:33
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestly ti to jde strašně pomalu do otáček tak skus vyčistit výfuk to mi u pařeza pomohlo.
 
 
Datum: 01. února 2013 12:39
 
 
 
 
Jméno: elent      IP: uživatel13305    
a zkousel si vytocit s kvaltem,kdyz je kolo ve vzduchu? jestli to nejde ztuha mechanicky,sel bych po smesi a zapalovani...
 
 
Datum: 31. ledna 2013 22:31
 
 
 
 
Jméno: PAVIK ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, tady na fichtlkrámku se prodávají tyhle nosné trubky předních teleskopů na jawu 350/640: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/nosne_trubky_jawa_640_modifikovane.html Lze je použít i na jawu 350/638? V čem je rozdíl, co je případně potřeba upravit apod? Z popisu jsem to nepochopil. Přijde mi, že průměr trubek je stejný jako na 638 a kluzáky na 638,639,640 se mi (kromě uchycení pro kotoučovku) jeví stejné... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. ledna 2013 13:38
 
 
 
 
Jméno: PAVIK      IP: uživatel15050    
Tak si odpovím sám - neupravuje se nic v případě, že do nosné modifikované trubky máte i vnitřní modifikovaný pístek (ten starý tam nejde, má jiný průměr). Vnější průměr nosné trubky je stejný u starého i nového provedení. Liší se tím, že stará trubka má dva zápichy a v každém malý otvor na olej, zatímco modifikovaná jeden větší zápich s větším otvorem. Byl bych pro to, aby u tohoto výrobku byl jednoduchý polopatický popis, prospělo by to prodeji i jawařům. Spousta se jich to bojí koupit a radši shání staré použité kusy. Já měl štěstí, že jsem jeden kus modifikovaný sehnal od známého a mohl si to doma vyzkoušet...
 
 
Datum: 30. ledna 2013 13:38
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel14588    
Zdar draci, jakou svíčku do Jawy/Čž 175/356 kejvy? Radši teplejší... Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
proč to řešíte?já v -5 mastartuju na N14 dej prostě N15 a víc to neřeš
 
 
Datum: 29. ledna 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak dej N17C , čím větší to číslo tím je teplejší ta svíčka : N17C teplá , N15,14C Studená :-)
 
 
Datum: 29. ledna 2013 14:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Závada zcela jistě bude na konkrétní svíčce...s N15C to jede v podstatě vždycky...
 
 
Datum: 29. ledna 2013 14:18
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chtěl jsem napsat N17Y
 
 
Datum: 29. ledna 2013 12:36
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
N15C nejlepší...v tomto počasí mi to na ní nejede..nechápu proč...tak tam mám N15Y a jede to na ní dobře.
 
 
Datum: 29. ledna 2013 12:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej tam N15C...
 
 
Datum: 29. ledna 2013 8:29
 
 
 
 
Jméno: hluzeklukas      E-mail:      IP: uživatel14930    
ahoj dracici chci se zeptat ,mam jawu 23 mustabga ja mam nastelovany predstih,haze to jiskru benzin tam jde vse je ok ale ai to neskytne prosim poradte ja uz neiim uz chci krossit xD odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. února 2013 22:52
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel15090    
Vycisti celej karbec, celou nadrz a kohoutek benzinu a novy palivovy fiptr a melo bi to ject
 
 
Datum: 07. února 2013 22:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14765    
toš skus stříknout trochu benzínu otvorem pro svíčku injekční stříkačkou dez zpět svíci a uvidíš ..... jestli slíbí naběhne je to v karburaci jestli ne je to but vadný motor anebo elektrika....uděla si to blbě...
 
 
Datum: 29. ledna 2013 11:25
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel14188    
Nazdar draci, chci se zeptat prave mi došel novej sekundarni řetaz je potřeba ho nejak zajíždět? nebo ne? díky:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2013 20:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To by mě fakt zajímalo, jak se stane, že řetěz je vytahanej jak kšandy, a přitom rozetě nic neni...
 
 
Datum: 28. ledna 2013 20:32
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel14188    
mam novej retaz a sekundarni kolecko.rozeta je jeste celkem v poho.retez jsem si koupil k vuli tomu zecze mam ted 11zube sekundarni kolecko a stim starym retazem mi to drelo o domek gufera poad aj kdyz jsem pod tim mel podlozky.ten retaz byl fest vytahanej.
 
 
Datum: 28. ledna 2013 20:21
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
dotaz beru jako hodně blbej forek a jestli nebudeš měnit komplet řetězovku, tak je ti novej řetěz k ničemu...
 
 
Datum: 28. ledna 2013 17:45
 
 
 
 
Jméno: renepolach ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci potrebuju poradit s 2Okou když ho nastartuju tak hned zdechne menil jsem vše v zapalku startovaci pol přerušovač pak indučku faju svičku kondik čistil jsem karbec menil jsem jehlu šteloval jsem asi 10x odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2013 21:48
 
 
 
 
Jméno: renepolach ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dekuji za radu moc jste mi pomohli
 
 
Datum: 02. února 2013 21:48
 
 
 
 
Jméno: renepolach ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jak ma kdyz vytahnu svicku tak je mukra
 
 
Datum: 28. ledna 2013 14:04
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
a jak moc teče benzín z kohoutu bez hadičky?
 
 
Datum: 27. ledna 2013 19:44
 
 
 
 
Jméno: renepolach      IP: uživatel14729    
asi 10 sekund pak to chcipne jako když odpojiš faju
 
 
Datum: 27. ledna 2013 9:44
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar. a jak presne ti to chcipa ? zacne to vynechavat a ztracet tocky a chcipne ? Nebo ze najednou jako kdyz odpojis fajfku. Ze to jenom dojizdi. A jak dlouho to vydrzi nastartovany
 
 
Datum: 27. ledna 2013 8:59
 
 
 
 
Jméno: angel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den chtěl jsem se mam jawu 21 startuje hned na poprvé ale po ujetí 1km az se zahřeje motor tak se mi začne dusit už si stím nevím rady je tam dělaný nový výbrus skoušel jsem zvyšovat a snižovat jehlu v karburátoru mohl by mi někdo poradit už si s tim nevim rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2013 20:19
 
 
 
 
Jméno: schewca ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Borci mám stejnej problém,akorád i trochu problem se startováním,a výbrus sem nedělal..
 
 
Datum: 12. února 2013 20:19
 
 
 
 
Jméno: angel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to není ojnicí já mam na to stahovák pístního čepu
 
 
Datum: 30. ledna 2013 19:55
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel15052    
Stalo se kamošovi to stejný, za studena v pohodě jak se to ohřálo tak se mu to dusilo. Problém byl ten, když vytahoval neodborně vyklepával pístní čep, tak při tom ohnul lehce ojnici ;-)
 
 
Datum: 29. ledna 2013 21:16
 
 
 
 
Jméno: angel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pístem to není ale ještě skusim dát snížit hlavu
 
 
Datum: 28. ledna 2013 13:26
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
mrkni na píst jestli není oleštěnej - zrcátka - příliš těsný výbrus
 
 
Datum: 27. ledna 2013 19:46
 
 
 
 
Jméno: jawas      IP: uživatel12770    
vsechno dotahni a zatesni mozna ti to saje fales
 
 
Datum: 26. ledna 2013 22:09
 
 
 
 
Jméno: angel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jakou trysku malou nebo velkou obě jsou hlavní
 
 
Datum: 26. ledna 2013 17:31
 
 
 
 
Jméno: angel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja jsem tam kupoval tuhle svičku (http://www.fichtlkramek.cz/nahled/champion_rl86_brisk_n17c.html) a skutečně tam ma trysku 68
 
 
Datum: 26. ledna 2013 17:25
 
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel13743    
tak to je stopro svíčkou a jestli tam máš trysku hlavní 68 což de pomalejc do otáček ta si kup 72 nebo 78 víde tě to stejně stojí 150 svíčku zahoď a kup si tam buď brysk n15yc a nebo bosch w8ac a nebo w7bc
 
 
Datum: 26. ledna 2013 16:23
 
 
 
 
Jméno: angel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svíčku jsem zkoušel dát i do jiné motorky a v té mi chodila dobře po nastartování se chvíli motorka hltí ale po chvíli motorka jde vytáčet po ujetí jednoho 1km se začne dusit a chcípne nastartuju jí ve volnoběhu šlape jak hodinky ale když zařadim jedničku tak chcípne
 
 
Datum: 26. ledna 2013 13:33
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
vidím to na nesprávné nastavení bohatosti směsi - hladina, filtr, nedotékající palivo, nebo až příliš dotékající :-) též i nová svíčka může stát za prd. je toho spousta. trošku to rozepiš jak se to chová při startu a při té jízdě, jde motor vytáčet? co odtrh a předstih?
 
 
Datum: 26. ledna 2013 13:22
 
 
 
 
Jméno: angel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svicku jsem daval uplne novou ale vybrus je ctvrty
 
 
Datum: 26. ledna 2013 13:09
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel15032    
kolikátý výbrus? mě do dělala malá tryska
 
 
Datum: 26. ledna 2013 12:35
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Co svíčka ?
 
 
Datum: 26. ledna 2013 12:14
 
 
 
 
Jméno: miris840 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar borci potrebuju helfnout,nemuzu nastartovat ani roztlacit stroj,zkousel jsem do valce vstriknout benzin a ani to nebaflo ale kdyz vytahnu svicku jiskri perfektne. dik za radu je to pincek 05 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2013 10:55
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15039    
Může to být i vadnou cívkou. Ve válci pod tlakem to jiskru nehodí.
 
 
Datum: 27. ledna 2013 10:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
přečti si těch tisíc návodů, který na internetu jsou a seřiď se předstih! (nejlíp podle žárovky a s posuvkou v ruce)
 
 
Datum: 24. ledna 2013 17:21
 
 
 
 
Jméno: miris840 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s odrhem jsem nemel problem nastavil jsem na kladivku 0,5 pri HU,ale u predstihu kdyz povolim ty dva sroubky tak s tim muzu otacet zhruba 2cm vic me to ty drazky neumozni ale nevim kam strcit ten cigaretovy papirek,zase mezi kladivko? jinak s tim nemam problem jen se me zda ze je to u 05 jiny nez u 20nebo21
 
 
Datum: 24. ledna 2013 16:53
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Viděl bych to na předstih
 
 
Datum: 24. ledna 2013 16:38
 
 
 
 
Jméno: renepolach      IP: uživatel15023    
ma to kompres
 
 
Datum: 24. ledna 2013 16:36
 
 
 
 
Jméno: Barty      IP: uživatel15014    
Zdravím nevíte někdo jaký měl pařez 550 rok 1956 typ bzučáku děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2013 20:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15013    
Na 90% se domnívám,že je tam bzučák schovaný v prsíčkách napájený dvěmi 4,5V bateriemi pod sedačkou.
 
 
Datum: 21. ledna 2013 20:22
 
 
 
 
Jméno: David45623 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci. Chci se zeptat jaký mají vliv nepárové kartery. Koupil jsem fichtla a nejezdil nic moc a já na to pořád nemohl přijít. Dneska sem motor sundal, abych dal druhý co mám po GO a zjistil jsem, že ten první má kartery co nejsou párové. Popř. důvod, proč mají být kartery párové. Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
skladejte si to třeba do bedny od brambor, aneb každej svého štěstí strůjce... já bych motor, od kterýho očekávám že pojede a nějakou tisícovku vydrží, s nepárovejma karterama nedělal...
 
 
Datum: 19. ledna 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14672    
už muj táta jezdil na nepárový kartery a nikda to nic nedělalo odklony tam sou z výroby ale to máš jak dnešní repliky...taky trošku pokulhávaj s kvalitou...prostě si měl vyčoctanější motor....to víš když to má od vyroby najeto tak že to nikdo nemusel měnit tak to bude použitelnejší to je selskej rozum nee?
 
 
Datum: 19. ledna 2013 19:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
taky jsem jezdil jednu sezonu s nepárovejma kartrama a že by to jelo nějak podstatně hůř jsem nezaznamenalm,asi jsem trefil na podobný půlky
 
 
Datum: 19. ledna 2013 13:54
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
skládat fichtla (na kterýho je dílů mraky) do nepárovejch karterů je blbost!
 
 
Datum: 19. ledna 2013 12:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14897    
Na seriovku postačí i nepárový kartery,ale musíš se smířit s tím,že to nijak valně nepojede....
 
 
Datum: 19. ledna 2013 7:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
josko kdybys měl tucha o strojařině tak nenapíšeš tak blbý dotaz ;-)
 
 
Datum: 19. ledna 2013 1:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Joska: Je víc způsobů jak obrobit díru za roh, nicméně to nic nemění na tom že kartery byly při svrtávání spojené...
 
 
Datum: 18. ledna 2013 21:52
 
 
 
 
Jméno: joska      IP: uživatel7456    
Kolecko, jak vyvrtáš najednou díru pro ložiska kliky, která je zevnitř osazená :-D:-D
 
 
Datum: 18. ledna 2013 21:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kartery se obrábí v páru, díry na ložiska jsou svrtávané najednou, tim je zajištěná souosost těch protilehlých děr na ložiska. U nepárových tam může být rozdíl a pak se to může lehce křížit a to dělá bordel...
 
 
Datum: 18. ledna 2013 20:54
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
zdravim, potrebuji poradit jakym nejlepsim zpusobem nanytovat plech místo prepazky u zapalka. ? Svarovani pry neni zrovna nejlepsi moznost, je to pravda ? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2013 10:39
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel13882    
Vyrobit jsem z AL chybějící kousek a nalepil silikonem. jezdí už 3 roky bez problémů.
 
 
Datum: 20. ledna 2013 10:39
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
toš dik
 
 
Datum: 19. ledna 2013 22:56
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
No vidím, že Ti nigdo moc radit nechce!Aspoň jak přesně.Já bych to snýtoval s maximálňú přesnosťúl!Toš tak!
 
 
Datum: 19. ledna 2013 18:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
bez sebemenších problémů to jde svařit
 
 
Datum: 18. ledna 2013 23:54
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
no to bych rekl taky ale jestli by mi nekdo poradil jak presne abych to jeste vic neznicil
 
 
Datum: 18. ledna 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj lukasi!Jé bych řekl, že nejlepší zpúsob bude asi nýtama!
 
 
Datum: 18. ledna 2013 20:30
 
<  52  53  54  55  56  57  58  59  60  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 17.06.2025 10:33:55 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu