Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravim, mám babetu 207 a stal se mi takovej problem. Prosre mi nezabira kfyz ji chci nastartoval, tak slapu naprazdno. Da se to nejak opravit doma? Obcas se to chytne ale to je malo kdy. Mam ji na popojizdeni do mesta a tak. A verte, neni to zrovna nejlepsi za ni behat. Sice chytne hned, ale proste to neni ono. Predem dik za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2012 19:44
 Zkus startovací čelisti.
Datum: 29. listopadu 2012 19:44
 mel jsem stejny problem... sundej setrvák, čelisti (3) a pak si sezen stahovák druho bubnu pod kterým jsou rozšlapávací čelisti a ošmurgluj je.. já je měl jak sklo... obrousil jsem je a zabere na šlápnutí
Datum: 26. listopadu 2012 21:47
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 nejspíš máš sjetý obložení spojky nebo jen mastný,rozdělej ho a popřídapě nech zrepasovat nebo kup nový podle toho co seženeš a co vyjde výhodněji
Datum: 26. listopadu 2012 20:32
Jméno: mates
IP: uživatel14188
 nazdar všichni potřebuju radu ohledne jawa 21.Mam podezření že mi to saje olej z prevodovky.Za studena nakopnu a celkem to čudí.behem jizdy to taky dost čudí ale jede jak by mel.Jak se zahreje tak po20minutach tak volnobeh celkem drží ale neni to jak za studena.Zkusil jsem ho za volnobehu naklonit doleva a doprava na obe strany zdechl asi po 5sekundách.Podruhe sem to zkusil a když sem naklonil doprava tak se zvedly otačky a když doleva tak se snižil volnobeh a bylo to na pokraji zdechnuti ale udržel to.Jo a ješte po tech asi 20minutach 1,2kvalt pohoda jak ma a 3 spíš drží otačky než aby stoupaly.Svíčka mela zavity komplet od oleje ale jiskřište bylo krasne cihlove.Co myslíte?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2012 14:28
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj mates!Nevím proč skoro fšecí používáte malý písmeno ve jméně!To neéni dúležitý!S tym nakláněním Ti to píše pejsek, ale v dávných dobách sme měli závodní motory otryskovaný na pokraji přechlastánía a dyž se to stalo, tož zavřít benzín položit motorku na stranu plovákovej komory než se to chytlo a potom se to roztočilo.A ta svíčka? Vypadá to jak dyby fúkala, ten olej, ale to by zas nebyla cihlová!Toš nevím.Snáď negdo poradí lepčí!
Datum: 25. listopadu 2012 14:28
Jméno: pejsek
IP: uživatel384
 tak sleduj jestly ti ubejvá převodovej olej.. to stím nakláněním je to normální mění se hladina v plovákový komoře. a to čudění za studena je taky ok...když to jede jak má tak prostě nic neřeš a jezdi ne  ještě něco..ta svíčka pokud je cihlová tak to přece nemůže brát olej.
Datum: 25. listopadu 2012 13:55
Jméno: koumák
IP: uživatel14188
 čaute,dneska sem byl projet moji jawu 21.40minut jezdila jak ma,potom když jsem dojížden na zahradu na volnobeh tak sem slyšel že neco jakoby chrčí.tak sem to chvili poslouchal a po chvili začal chcípat tak sem pridal.potom chrčení ustálo a začalo to jakoby pískat.tak jsem to chvili vypnul.Potom jsem nastartoval a že dojedu domu ale dal jsem jedna a pridal a začelo mi to vynechavat vubec nesel do otaček tak sem teda nejak dojel domu.dojedu k domu a v zatačce pridam a najednou to zase jelo nevíte co by to mohlo být a to pískáni nepřestalo.ozýva se to nekde jakoby od zapalka
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2012 18:27
Jméno: koumak
IP: uživatel14188
 a nemuže to být kondíkem? sem se dival a jiskří to fest aj na volnobeh.....a jak mam zjistit že je špatne gufero? ono se to pak normalka zase rozjelo tak prave nevím
Datum: 24. listopadu 2012 18:27
Jméno: ZULU
IP: uživatel13836
 třeba gufero pod zápalkem .... to je více namáhané než gufero na druhé straně...měl jsem fichtla co se přehříval a gufero šlo za chvilku kadit ...tak na to mrkni ..dělá to pak bordel a saje to falešný vzduch ...a nemá to tlaky ..
Datum: 24. listopadu 2012 18:15
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 zdar bejci hele jakej je předstih na čz 175 ?? díky jo a ještě pojede čz 175 s karbecem jawa 250 353 ?? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2012 11:38
Jméno: Biker251
IP: uživatel14770
 jo, naper tam ten karbec z 250 a predstih dej tak 10cm pokud to tam teda naměřiš, (tak to měli dobové specialky) tak se snaž  DD  D potom to hrabe aj na neutral jak splasené  D
Datum: 25. listopadu 2012 11:38
 Předstih si najdi v příručce, myslim že je to 4mm.
Datum: 25. listopadu 2012 9:35
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 a co ten předstih ??
Datum: 25. listopadu 2012 2:05
Jméno: Marek
IP: uživatel14759
 Pojede, já ho tam měl a jede to mnohem líp než s originálem, akorád se mi nepodařilo vyštělovat ten šroub na směs. Při jízdě se to chovalo normálně, ale při volnoběhu se to jakoby dusilo. (Ted tam mám origoš a chová se to naopak. tak nevim..  )
Datum: 24. listopadu 2012 22:39
Jméno: pérko
IP: uživatel13689
 jde o 175/356
Datum: 24. listopadu 2012 22:00
 O jaký typ čz 175 jde?
Datum: 24. listopadu 2012 14:59
Jméno: petr
IP: uživatel13563
 cus jaky je lepsi vzduch filtr na cz 477 ?otevreny nebo zavreny?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2012 20:03
Jméno: pepa
IP: uživatel14760
 tak tak když si vemeš dočkala tak si všimni že v udajích o výbrusech napsano že kývačka s drátěnkou ..otevřením saním měla napsanou životno výbrusu 5000 a vnovém vydání s papírovím filtrem si lízli napsa 10 000 a proč asi?...nove sporvní drátěnky přínosem nejsou...
Datum: 22. listopadu 2012 20:03
 nejlepsi je originální
Datum: 21. listopadu 2012 20:48
Jméno: karel
IP: uživatel14735
 chci se zeptat mam jawu 21 jezdim sni vetšinou polnačky a les.Neusále mi upadaává vzduchový filtr. to hrdlo mi nejde nasadit poradne na karburator i kdyz ho mam stahlej tak vždycky upadne. nevíte nejakej figl na to? nebo jaky mate vy vzducháč? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2012 19:25
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 jo ale ta prachovka se dá lépe ohnout
Datum: 19. listopadu 2012 19:25
Jméno: karel
IP: uživatel14735
 muže míto te prachovky být i kus hadice stejnehoi prumeru jo ne? jinak díky
Datum: 19. listopadu 2012 19:24
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 to hrdlo o kousek uřízni (beztak je v prdeli)a nasun na něj prachovku z předního kluzáku,prachovku krásně nasadíš na karbec a stáhneš hadicovou sponkou a je po problému víš jak to myslím?podobně jako to má mustang
Datum: 19. listopadu 2012 18:07
 Ano, nasaď na to hrdlo hadicovou sponu a máš to.
Datum: 19. listopadu 2012 16:37
 Ano, nahřej to třeba horkovzdušnou pistolí, nasaď co nejdál a ke stáhnutí použij zahradní kovovou stahovačku (dává se to na hadice) a hotovo .. kámoš měl kdysi nějak vykřivené to gumové koleno a vxřešil to kouskem jiné hadice, kterou na hrdle karburátoru stáhl tou objímkou a druhej konec nasadil na to gumové koleno a taky stáhl ...
Datum: 19. listopadu 2012 16:01
 Nevymýšlej žádné blbosti, prostě to gumové koleno nahřej, můžeš třeba nad ohněm a nasaď to co nejvíc na hrdlo karbecu a stáhni to objímkou. Pak musíš to musíš zabezpečit tak, aby to nevypadlo, to znamená použít třeba nějaké ty gumy a napínat to směrem ke karbecu, tak aby to tlačilo proti karbecu prostě. Nevím jak to mám napsat, snad dokážeš něco vymyslet ne?
Datum: 19. listopadu 2012 15:48
Jméno: karel
IP: uživatel14735
 Jo mam to pridelane aj k ramu paskou ale ono to s toho hrdla vždycky upadne.skoušel jsem to gumove hrdlo dat i do teple vody a nepomohlo to proste to drzi jenom na kousíčku a hned to vypadne.a nekde sem četl že když vytahnu ten filtr ucpu tu diru navrchu a dam do vniitr hadici tak by to melo taky jet ma nekdo zkušenosti?
Datum: 19. listopadu 2012 15:43
 Tak zaprvé neposlouchej rady nějakého kojota, a za druhé ten filtr, resp. ten airbox musíš připevnit i nějak k rámu. To je jasné, že pokud to bude jenom nasazené na karbecu, že to upadne. Můžeš použít třeba ty natahovací hady, stahovací pásky, gumy na zavařování, provázek, drát, můžeš to omotat izolepou,... už mě nic nenapadá snad si dokážeš poradit. Kdybys měl ještě nějaký takový problém tak neváhej a neptej se.
Datum: 19. listopadu 2012 15:20
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 kup tuningovej filtr nebo tam dej jenom 2 silonky to stačí.
Datum: 19. listopadu 2012 15:09
Jméno: hary
IP: uživatel14735
 čaute, mam 05 jezdila krasne pak prislo to obdobi zimy proste kolem tech 5stupnu a nechtel my starotvat. ani na roztlačeni. tak sem zkusil striknout ttrochu čisteho ebnalu pod svičku. po chvili chytl ale furt cukal asi tak 5minut sem tak cukal až se zahral tak už zase jel jak drak.dalsi den už nepomohlo ani tohle nevite čim by to mohlo být.Svíčka PAl n8 super,menil sem aj na jine nic nepomohlo , benzin teče protože svička je mokra,jiskru haže ale nechytne. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2012 15:13
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 nevim co tam mas za svíčku ale dej tam brisk n17c pak nebudeš mít problém.
Datum: 19. listopadu 2012 15:13
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 seřid si předstih s karburátor já mám též 05 a chytne mě vždy na 1 nebo 2 kop když je studená i v tomhle počasí dnes jsem zrovna jezdil
Datum: 18. listopadu 2012 22:36
Jméno: Radek
IP: uživatel7572
 cau tohle mi nedela fichtl ale delala mi to ctyrkolka vzdycky kdyz byla takova zima tak sem musel valec nahrat fenem a vzdycky to chytlo nadherne a jelo to suprove skusto
Datum: 18. listopadu 2012 16:48
Jméno: mejcin
IP: uživatel14734
 Zdravím draky! Pincek mi začal chcípat. na volnoběh není problém, ale při jízdě na plný plyn začne do 2 minut chípat, přestává táhnout a musím vyřadit, několikrát protůrovat a nechat chvíli na volnoběhu....za chvilku to zase začne...nedá se s tím nikam jet :o( Ventil plovákové komory jsem zkoušel, benzín přitéká, víčko nádrže taky není ucpané.....co by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2012 15:11
Jméno: cl
IP: uživatel12656
 Co trysky, jsou čistý ?
Datum: 18. listopadu 2012 15:11
 Vypadá že ti nedotíká benzín - něco někde ucpaný a nebo třeba moc zohlá hadička .. btw. stačí jezdit na půl plynu
Datum: 18. listopadu 2012 13:30
Jméno: mejcin
IP: uživatel14734
 sítko tam je a mám i druhý palivový filtr před karburátorem....ještě zkusím jinou fajfku, neodrušenou.....ale zatím to vypadá na výměnu pístu, protože v jiném moto se stejný výrobek chová stejně...asi špatná setrie....
Datum: 18. listopadu 2012 10:11
Jméno: cl
IP: uživatel12656
 Pokud ještě nemáš, tak dej na kohoutek sítko a na hadičku palivový filtr.
Datum: 18. listopadu 2012 10:07
Jméno: mejcin
IP: uživatel14734
 jojo, svíčku jsem měnil, ale pořád stejné......mrknuna ten kohoutek, je sice úplně novej, ale může tam být bordel.....
Datum: 18. listopadu 2012 10:03
Jméno: rendolf
IP: uživatel6263
 přicpaný kohoutek by to měl byt..skus ho vytahnůt a kukni na čistotu
Datum: 18. listopadu 2012 9:31
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 zkusil si vyměnit svíčku ?
Datum: 18. listopadu 2012 9:22
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 čau dráčci mám malinko problém mem motor z čz 175 a v něm zápalko z fíka. Jiskru hází benzín teče předstih taky ok ale ani neškytne co s tím může být ?? předem díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 23:25
 Že tys tam nastavil hodnoty jako na fichtla, přiznej se...
Datum: 17. listopadu 2012 23:25
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 už jsem se vzpamatoval díky
Datum: 17. listopadu 2012 22:01
 A jakej jinej?
Datum: 17. listopadu 2012 20:39
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 ne počkej jakej předstih tam mam dát normální jako má bejt na tý číze ??
Datum: 17. listopadu 2012 20:28
 roztlač to.. se zapalem z pionýra to nechytne.... tak rychlý kop nedáš
Datum: 17. listopadu 2012 20:13
Jméno: hanz
IP: uživatel12782
 svíčku jsem zkusil už asi 5 předstih 100% ok a jiskra krásně modrá a kdyby byl blbá směs tak slespoň škytne ne ??
Datum: 17. listopadu 2012 20:08
 Slabá jiskra, blbá směs, blbej předstih, blbá svíčka...atd...
Datum: 17. listopadu 2012 20:02
 Čau draci kámoš má problém u svý Čz 175/477 sport když jede tak zhruba od 2/3 otáček to začne nehorázně kuckat a vynechávat a když dá plný tak to škube tak 3 sekundy a přehoupne se to přes určitý otáčky a pak to zatáhne dobře.Jinak karbec čistej,kontroloval jsme ho 2x regulační šroub 1/2 otáčky,jehla 3 zářez,předstih 3mm odtrh 0,4,svíčka nová,válec přetěsněný,hlava zabroušená,na volnoběh běží dobře.My si fakt už nevíme rady co s tím je to hrozný,je možný že to fouká pod hlavou třeba?Ale když na volnoběh běží dobře.Prosím poradte už si nevíme rady.Děkuji za každou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 19:08
 Pojistka ne, mě přesně tohle u 487 dělala baterka protože jsem ji nechal párkrát na mrazu. zkus ji dobít na chvilku za to nic nedáš .. jednoduchý projdi to v klidu od kondíku až po baterku a jestli pořád nic tak hejbej se směsí ....
Datum: 17. listopadu 2012 19:08
 baterka je nová a elektrika byla dělaná taky nová sice to je už pár let ale kabely a vše je kloudný,nemůže to třeba dělat pojistka?
Datum: 17. listopadu 2012 18:47
 Osobně mi toto dělalo buď 1/ rozladěné dobíjení + vycucaná baterka - nechtělo mne to pustit do max. otáček. 2/ cukaní muže způsobit špatně nastavený přechodový režim karbece - volnběžná bohatost - jehla - hl. tryska, tj. třeba přechod z bohaté na chudou apod.
Tak teda prostě vynechává úplně na 3s ? Rozhodně se podívej na dobíjení nebo jen (proměř) dobij baterku a jeď vyzkoušet, jukni taky na kladivo když ne tak zkus hejbat s jehlou ...
Datum: 17. listopadu 2012 17:36
Jméno: elent
IP: uživatel13305
 koukni na dobijeni,jestli dobre spina a neni na nem skvarek,kontrolce nikdy never....Jednou mi tohle delalo prave relatko a pak jeste jednou,kdyz uz jsem byl bezradnej to byla vymlacena fajfka.
Datum: 17. listopadu 2012 17:08
 Zdar Draci! Mám takovej problém s fichtlem. Furt se dusí a to sem vyčistil trysky karburátor, palivovej ventil a nikde neni bordel. Nevíte co s tím? Teda lil sem tam moc oleje, takže jsem měl plnej filtr nevyjetýho oleje ( O ) ale i když je filtr pryč tak to dělá. Prosim poraďte a pište pls na mail. Díky všem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 10:56
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Pozri sa ci nemas spaleny kontakt na odtrh. ramienku ... kamaratovi toto robilo tiez ... vymenil ramienko a uz mu to lieta
Datum: 17. listopadu 2012 10:56
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 povol víčko plovákovky a ten plíšek ohni trošku na horu ale ne zase moc aby ti to neteklo všude okolo
Datum: 16. listopadu 2012 22:59
Jméno: Kubajz92
IP: uživatel14726
 Kohout sem čistil, hladina v plovákovce je lehce nad plíšek, jehla je na prostředním (posunutí na 1. či 3. bylo bez výsledku), filtr sundanej. Přemejšlim jak ještě problém popsat...prostě když jedu, tak volnoběh frčí v pohodě (dá se vytočit na max.), ale když dám rychlost (držím spojku) tak to začne cca od 1/3 plynu chcípat a pokud chci vůbec někam dojet tak musím držet čudlík na plovák furt dole. (už mě to....víte co...)
Datum: 16. listopadu 2012 15:46
 Čus tak zkus jak ti to teče kohoutkem jestli není přicpanej a taky odvzdušnovací otvor ve víčku aby v nádrži nebyl podtlak potom zkontroluj hladinu v plovákovce aby nebyla nízká a jehlu na jakým je zářezu potom jestli nemáš filtr sání hodně zanesenej.A taky těsnění v jakým je stavu je toho dost.
Datum: 16. listopadu 2012 14:41
Jméno: jawař
IP: uživatel14082
 Zdar draci, měním rozetu za novou a jak je tam ten náhon tak se mi to nechce vlézt na ty kolíčky na rozetě nemůžu to tam dostat neví někdo proč??
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2012 21:37
 Podívej se proč to tam nejde...
Datum: 15. listopadu 2012 21:37
Jméno: Honza
IP: uživatel14719
 Zdar draci,potřeboval bych poradit s výběrem motorky před necelým měsícem jsem dodělal řidičák a chci si koupit nějaké moto na kterym se vyřádim a taky abych na něm mohl jezdit do školy 20km tam a 20km zpátky a pak na takový projíždky. Chci motorku za málo peněz ale aby byla spolehlivější zatím jsem přemýšlel o Suzuki DR 125. Mohl by někdo poradit co je tak do začátku dobrý? Jinak jsem už docela dost vyježděnej od malička jezdím na mustangovi a i na silnějších motorkách jsem seděl.Tak bych byl rád kdyby mohl někdo poradit jakou chci spíš nějaký enduro. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2012 14:59
 Jo DRmám první sezonu a můžu doporučit.Tak k Drku asi takhle nečekejte žádný extra výkon má to 8,6-9KW jak je uváděno v TP.Na dojíždění do školy na různé výlety pohoda.Spotřeba ty 3 až 3,5 litru na 100 km překvapilos že ani v terénu kde se to víc točí a jezdí se na první tři převodové stupně ten benál nijak razantně neubýval. A i když je to vzducháč nijak se to nepřehřívalo .Ještě k cestování zadek mě začal bolet cca tak po 70 km jízdy po koupy i dřív ale člověk si zvykne a pak se dá na tom sedět i skoro celý den. Trochu ke konstrukci tahle motorka není nijak zbytečně oplastovaná hlavně co se kolem nádrže týče apod.Když jsme u nádrže tak ta pojme něco přes 9 litrů k hrdlu s tím že tam náky benzín byl (než jsem natankoval ujel jsme na rezervu 40km ale víc bych to nezkoušel rezerva je prý podle manuálu 2litry)takže dojezd taky celkem solidní.Od nádrže k vydlici ta je poměrně měkka už dvakrát jsem šel na doraz a mám bouchli ráfek chtělo by to nový Excel.Tuhost přední vidlice lze však změnit přitvrdit (výměnou oleje za hustší viskozitu).K brzdám v zadu buben co na to říct když na to šlápnete tak se zablokuje ale jinak moc neoslní.S předkem je to podobný nečekejte žádné jedovaté brzdy je tam malý kotouč a dvou pístek (kdo by to čekal u staršího endura co?) Cestovní rychlost no je to jednoválcové 4taktní enduro o obsahu 125 ccm takže cestovka je těch 80-85 km tachometrovej (85 na tachometru je v reálu 80 km) Maximální rychlost z kopce byla tachometrových 115 ale to už motor fakt točil o sto šest.Ted k údržbě, hlavně kontrolovat množství oleje klidně před každou vyjíždkou.Výměna co 2000-2500km já vždy měním i olejový filtr…..
Datum: 15. listopadu 2012 14:59
 pěkné je moje YBR 125, vzhed dobrej, celkově spolehlivá
Datum: 15. listopadu 2012 13:11
Jméno: Patrik Sedláček
IP: uživatel11264
 ahoj DR jsem mel , perfetkni motorka do zacatku , svizny , lehky temer bezudrzbove endurko , za cele 2 roky jsem na nej co se oprav tyce nesahl jen pravidelna vymena oleje filtru ... , proste lijes benzin a olej a furt
jezdis nikdy me nikde nenechala  )
Datum: 14. listopadu 2012 20:49
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 čau draci mam problem s čz 180/487.3 6v zapalko a nechytne na roztlačení jenom když mi někdo pomuže tlačit ale musime oba dva vynaložit strašnou silu aby chytla nevíte proč je to tak těžke ? a na 12v baterku když to zkusim tak chytne 6v baterku ted nemam,
něco je tam špatně, pamatuju si měl sem jawu 250/559 a ta na rotlačeni chytla v pohodě. díky moc za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2012 13:33
Jméno: kubacz
IP: uživatel14713
 jo tak díky moc baterku určitě koupím a zkusim to ještě nějak seřidit
Datum: 13. listopadu 2012 13:33
Jméno: standa
IP: uživatel14711
 Rozhašený zapalování,karburátor či relé... Před měsícem a půl sem strčil do péráka kterej 2 roky nejel,nic sem nečistil ani nešteloval,baterka totál KO nedrží kapacitu ani hodinu...na 5-ti metrech chytil... Takže to máš rozhašený a bez baferky to prostě neseřídíš,takže bych opravu započal koupí baterie
Datum: 13. listopadu 2012 11:15
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 akorat mi to dělalo tak i když sem tam měl baterku sice totalně na sračky ale byla tam nevim prostě to sam neroztlačim ani za nic
Datum: 12. listopadu 2012 18:10
 Nemáš baterku...
Datum: 10. listopadu 2012 23:02
 draci mam problem, fichtl 21čka jak je na deklu od spojky díra pro M10 šroub, tak sem pritahoval az sem vevnitr v kartru strhnul zavit, slo by ho tam nejak udelat, jeslti se tam da dostat nejak se zavitnikem nebo necim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2012 22:25
 masokz: Já bych to asi tak řešil no...sice je to pracný, ale zase to je čistější práce než nějaký lepidla atd. Musíš ale trochu vědět co děláš...
Datum: 10. listopadu 2012 22:25
 ono to jezdí i bez něj  stačí mít rovný dosedací plochy, dobrý těsnění a nic neteče...
Datum: 10. listopadu 2012 22:12
 to už je jedno kolečko mi poradil, a spetl jsem se je to M8 a poradil mi abych to prevrtal na M9 jinak sroub:http://www.jawa-50.cz/filesystem/clanky/technika/puleni-motoru/puleni-motoru-jawa-50-04.jpg ten uplne napravo na klíč od spojkoveho deklu, jo a ja myslel ze to nepujde prevrtat do hliníku, no uposlechnu radu od zkušeného
Datum: 10. listopadu 2012 22:08
 jaky dlouhy šroun co se šrubuje do kartru? popiš přesně který a co drží.. takto ti neporadí nikdo nic.. ideální by byl třeba i přiložit obrázek
Datum: 10. listopadu 2012 22:01
 ne ja myslim ten dlouhy sroub co se zasroubovava do kartru
Datum: 10. listopadu 2012 21:00
 myslíš zátku oleje? to jde strhnout šroubovákem?
Datum: 10. listopadu 2012 20:51
 M10 šroub se tam nachází kde?
Datum: 10. listopadu 2012 20:15
Jméno: Lubik
IP: uživatel14689
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2012 19:24
 Nic se nestane, jedině by sis to poškrábal při manipulaci.
Datum: 09. listopadu 2012 19:24
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Zdravím draci. Začal mi blbnout pionýr. Když jedu, tak mi vynechává a dáví se ve vyšších otáčkách. Nikdy před tím to nedělal. Musím ubrat plyn a pak to přestane. Vše je čisté a tak jak má být. Kdy by mohl být problém? DÍky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2012 14:50
Jméno: Štěpán
IP: uživatel12485
 Frikuline díky moc, zvýšil sem hladinu a je to v pohodě. Bylo to ono.
Datum: 09. listopadu 2012 14:50
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 pokud to do teď normálně jezdilo, tak je myslím nízká hladina nepravděpodobná
Datum: 09. listopadu 2012 14:37
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 svíčka
Datum: 09. listopadu 2012 10:18
 Nízká hladina benzínu v karburátoru. Ve vysokých točkách nemáš benzín.
Datum: 09. listopadu 2012 10:18
Jméno: Jawator
IP: uživatel14677
 čau. dotaz pro kolecka10. Jak vyčistim nádrž u Jawy 250 ? Vím že kyselinou citronovou. Jak ji namíchám ? Co musím koupit ? Jaký je přesny a osvědčený postup ? Poškodí mi to akrylový lak ? a chrom ? předem ti děkuji - skoušel jsem to najit ale nějak se v tom všem nemůžu vyznat. díky. Karlos
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2012 1:56
 Ohřeješ tolik litrů vody kolik má objem nádrž, na každý litr dáš cca 100g kys. citronové (1 sáček). Rozmícháš kyselinu ve vařící vodě a naleješ do nádrže. Nádrž zabalíš do hadrů, nebo jinak zajistíš, aby voda s kyselinou zůstala co nejdéle teplá. Necháš působit přes noc, vypláchneš vodou a podle potřeby můžeš postup opakovat nebo po vypláchnutí benzínem je nádrž připravená k provozu.
Datum: 09. listopadu 2012 1:56
Jméno: ondra
IP: uživatel13128
 Ještě se to dělá syrovátkou, nalijej ju tam a necháš tak den- dva a nádrž by měla být čístá
Datum: 08. listopadu 2012 19:47
Jméno: pepa
IP: uživatel14681
 trochu odvedu pozornost ale mě se osvědčuje mýchačka a železný šrot se střepy nadrž obalit a naplněnou jí nechat protočit uvázanou v bubnu.... musíš jí parkrat převázat aby se ti vočistli všechny zakoutí a koušky šrotu nesmí být tešký jinak ti udělají dulky a popraska lak ale docela pohoda..po teto proceduře vyplachuji vodou a nechám 3 dny uschnout pro inspiraci že to jde i jinak
Datum: 08. listopadu 2012 13:22
Jméno: Oliss
IP: uživatel3030
 Zdravím... zajíždím motor(snažím se)) chytat nehce roztlačit taky moc ne čím to muže bét??? plíšek na jehlu novej.. nová svička...... a když teda cyhtne ja kjede parádně necuká nic... udechnu a už zas nenakopnu ani skoro nerotlačím.. Díky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2012 13:02
Jméno: Oliss
IP: uživatel3030
 studenej ani teplej.. ale i tka díky za radu
Datum: 15. listopadu 2012 13:02
Jméno: pepa
IP: uživatel14681
 trochu se optám studený chytá?jestli jsou problémi s teplým v přirutčce od fichtla už je napsáno teplý motor spouštět když je motocykl nakloněný na karburátor...funguje to dobře...asi nějaka konstruční vada....ale už to pslali do uživatelskeho navvodu co dávali z fabriky.... jinak máš seřízený volnoběh?na teplém motoru? a co vytočit volnoběznou trisku a vifoukat jí a karburaci...jinak motor po výbrusu trochu volnoběh nedrží jak je těsnej chcípá 500km si bude sedat
Datum: 08. listopadu 2012 13:27
 Ahoj, na kramku sem nasel čep na stojanek ale v popisu je pro jawy 21 a 23, co se davalo na 20tky?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2012 15:09
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 Je to stejné, opravdu
Datum: 06. listopadu 2012 15:09
|



|