slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  59  60  61  62  63  64  65  66  67  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
cus hele mam problem s fekalem kdyz ho natocim tak na volnobeh de tocit jak pila ale jen co dam jednicku a chci se rozjet tak to zacne vynechavat a chcipne to .. karbec komplet vycistenej trisky ventil plovaku vsechno .. kohoutek taky .. naky napady ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: HOBO      IP: uživatel13741    
Jo tři kiláčky, máte dobré ještě! :-D
 
 
Datum: 17. října 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě s bratránkem tohle dělalo když jsem na dojezd nalil benzín s motorovym olejem, ale fakt šíleně málo mázlý (nechtělo se nám skoro 3km tlačit). nakonec jsem jeli stylem on drží rychlopal a ještě sytič na karbecu a já druhou stranu řidítek... po vyježdění toho sajrajtu motoroveho problém zmizel...
 
 
Datum: 10. října 2012 15:12
 
 
 
 
Jméno: Petan123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je normálni ... hejbni s eektrikou ti to předstíha
 
 
Datum: 09. října 2012 20:01
 
 
 
 
Jméno: Motorkar109 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar draci mam problém s babetou nakopnu ji a když přidám tak to chcípne nevím co s tím je poradte mi dik za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2012 13:56
 
 
 
 
Jméno: šrot      IP: uživatel9255    
musíš to pořádně tůrovat.. :-D nebo to vyhod ze skály. :-D
 
 
Datum: 10. října 2012 13:56
 
 
 
 
Jméno: Cvajtakt      IP: uživatel1226    
Zdarec, mám takový problém netýká se sice fichtlu ale to je jedno. U motokoloběžky jsem čistil kartery, dal jsem je do belíku, nasypal krtka na čištění odpadů a zalil vařící vodou, nicméně kartery doslova zčernaly a nevím jak to dostat dolů, zkoušel jsem kyselinu citronovou nasypal jsem asi do 7l 280g a zalil vařící vodou nechal jsem to tam den a malilinko to šlo dolů, ale furt je to černý jak uhel, dále radili coca colu, tak jsem to v ní taky nechal den ale furt černý, nemáte nějákej tip čim by to mohlo jít dolů? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2012 19:49
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj!Dyť to nech tak.Aspoň máš co nikdo nemá.A nech si to patentovat.Časem na tem vyděláš!Toš tak.
 
 
Datum: 08. října 2012 19:49
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus to dat do octa
 
 
Datum: 08. října 2012 17:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zevnitř bych to rozhodně nepískoval, díry pro ložiska musí zůstat při tryskání zakryté...
 
 
Datum: 08. října 2012 15:44
 
 
 
 
Jméno: Cvajtakt      IP: uživatel1226    
Myslíš opískovat? Mám je nechat opískovat i zevnitř? Nebude to ničemu vadit jak se tam dávají ložiska a klika?
 
 
Datum: 08. října 2012 10:33
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14543    
nejjednodušší je nechat kartery otryskat a budou jako nový
 
 
Datum: 08. října 2012 8:54
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
je ten povrch alespoň jednolitě černej bez map?? že by to byl takovej domácí způsob "eloxování" :-D
 
 
Datum: 07. října 2012 20:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to byl teda nápad dát to do krtka :-D ... jedině jemným smirkem a leštit a leštit
 
 
Datum: 07. října 2012 19:36
 
 
 
 
Jméno: Jawak550      IP: uživatel14541    
Čau draci potřebuji se optat jestli nevíte na kolik by mě vyšla renovace staré Jawky 550? Chybí karburátor, nádrž, plyn. lanko, prokluzuje spojka, světlo, a pár drobností.. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2012 20:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
na 15 000 se určitě dostaneš možná i těch 20
 
 
Datum: 07. října 2012 20:26
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
komplet renovace tak 20 000 ne li víc také než seženeš ten karbec to taky nebude možná tak jednoduchý záleží ale jaký tam byl.Jestli ten na levo nebo už tan na pravo...
 
 
Datum: 07. října 2012 11:41
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mam motor asi po Go Jawa 20,21,23 a pri couvani na neutral se nekdy zasekne motor kdyz vsak cuknu rychlejc tak se odsekne a trochu klapne cim to je prosim. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2012 10:24
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14188    
čau tohle mi přesne delalo taky.ale delalo mi to i když jsem jel do předu.proste že to tlačiš a zasekne se kolo a když to roztlačíš rychlej tak to přecvakne.Muuj problem byl že sem měl v jednom ozubenym kole uštíplý zub. Hodně zdaru:-)
 
 
Datum: 07. října 2012 10:24
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš moc přitáhly řetěz?
 
 
Datum: 07. října 2012 10:14
 
 
 
 
Jméno: Motorkar109 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar draci mám problém když na ní jezdím chvily tak babeta chcípne a když i chci nahodit tak už nenaskočí a když vydělám svíčku tak je černa. Nevíte proč to tak je dík za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2012 11:44
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12952    
pošteluj si hladinu ..máš ji asi vysoko a nezavírá ti benzín..navody sou na netu
 
 
Datum: 07. října 2012 11:44
 
 
 
 
Jméno: menhy      IP: uživatel2773    
zdar chlapi, mám čz 175/477 cross ,normálně jezdila,ale když sundal jsem zapalování a karburátor a po nějaký době to tam vrátil,tak už nechytla.. jen občas střelí.. zkoušel jsem měnit kroužky,zapalování,rotor,svíčku,karburátor.. ať zapalování sešteluju jakkoliv vždycky jen vyšlehne plamen.. prosím pomoc už si nevím rady,dík menhy :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2012 0:12
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel13636    
menší předstih?
 
 
Datum: 10. října 2012 0:12
 
 
 
 
Jméno: menhy      IP: uživatel2773    
potřeboval jsem karbec a zapalko na jinou motorku... se zapalováním jsem ani nehnul,až potom co to nejelo.. dneska už nastartovala ale netočila a pak zase nic,tak jsem zkusil dát šroubovák mezi kladívka a nakopávat a chytla a točila v pořádku,šroubovák jsem vyndal a pořd v pohodě,ale kdyř jsem zdechnul motor tak zase nic..
 
 
Datum: 07. října 2012 18:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaky jsi nastavil predstih? .. a proc si to vubec rozdelaval? proc vsichni drbete do neceho co funguje???
 
 
Datum: 07. října 2012 13:40
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12952    
nastav předstih pokut ti to bude davat jiskru stříkni benzín pod svíčku injekční stříkačkou natoč svíci zpět a skus to našlapnout....snad slíbí... pokut ano je to rožtelovaná karburace varianta 1 si to nějak šileně dost rozdělal....mám strah aby nebyl moc viběhlí výbrus a do toho nove kulate kroužky...a ted ti to netlakuje... na to aby se přefukla směs.... varianta 2
 
 
Datum: 07. října 2012 11:50
 
 
 
 
Jméno: kubikk      IP: uživatel13031    
caut, mám do crossu čízu (s kulatým válcem, ne s hranatým). pěkně startovala a držela volnoběh ale když jsem přidal plyn začalo se to dusit a teď jde motor truchu ztěžka a nejde už ani nastartovat. předstih je dobře, jiskru háže. mám takové podezření že to bude karburátorem ale uvítám každý názor nebo radu. já už fakt nevím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2012 22:04
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14538    
bud si to přidřel, nebo to máš rozhašené, pokud ti to nešlo ani předtím do otáček, může to být například zápalko, karbec, výfuk, filtr... to že předtím chytla není vše...
 
 
Datum: 05. října 2012 22:04
 
 
 
 
Jméno: eNGe      IP: uživatel14229    
Česta chlapi :-) nejede mi fichtl... nebo spíše netáhne (skoro vůbec). nám nově přetěsněnou hlavu a problémy s tlakem tam taky nejsou. dělal jsem nový předstih doléval jsem Převodový olej a jehlu jsem na tom posunul na 2 zářez od vrchu. svíčka háže dobrou jiskru a je čistá. a skoro vůbec mi nedýmí z výfuku a to to mám ředěné zhruba 1:45. poraďte prosím. Díky za každou odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2012 19:54
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej tam Castrol 2T garden a ten budeš moc ředit 1:40 jinak normálně 1:30 krásně i 1:25 pro fichtla dobrý :-)
 
 
Datum: 05. října 2012 19:54
 
 
 
 
Jméno: fero      IP: uživatel14482    
jak se přetěsnuje hlava? tam žádné těsnění nepatří přeci
 
 
Datum: 05. října 2012 19:26
 
 
 
 
Jméno: zdenek      IP: uživatel12492    
zkust vyčistit výfuk :-)
 
 
Datum: 05. října 2012 17:06
 
 
 
 
Jméno: EnduristaGG      IP: uživatel14483    
1:45 je málo fechtl se ředí 1:33!!!
 
 
Datum: 05. října 2012 17:01
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus ve spolek.Měl jsem furt válec jaksik mokrej od benálu s olejem. Bylo to hlavně okolo těsnění válce a kolínka karbecu. TAk jsem si říkal že těsnění bude na sračku (falešnej vzduch to ale nesálo otáčky to drželo za tepla pěkně nízké).Sundal jsem teda koleno a tvrzení se potvrdilo asi ještě origo (černé) těsnění po vyndání bylo KO. Dal jsem tam od Sesu nové.Namazal z každé strany motorákem a dal ho tam.Dotáhnul jsem postupně s citem oba šrouby.Během jízdy vše OK ale když stojím vypozoroval jsem že otáčky to má náké višší a tak jako by chvilama kolisají.Třeba cca8-10 vteřin to drží nižší otáčky ale pak se třeba na 5 vteřin zvednou a pak zase klesnou a tak furt dokola.Takže má otázka je čím to? Faleš ? ještě mě napadlo gufero u sekundára uniká mi tam trocha oleje tak že by bylo taky už KO? ještě dodám že i když to drží ty nižší otáčky furt nejsou tak nízké jak byli před výměnou. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2012 19:52
 
 
 
 
Jméno: Jawasimson ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jen chci říct pokud ten válec byl mokrej v ty díře jak jde koleno do válce tak tam to bude vždycky já tam mám taky vlhký a pokud ti to nic nedělalo neměl si se stím prasit kdyžtak mi napiš na facebook sem už nebudu koukat tak ti neodepíšu na další článek :-D
 
 
Datum: 05. října 2012 19:52
 
 
 
 
Jméno: dazik      E-mail:      IP: uživatel14529    
Ahoj, potřebuji sehnat šnek na náhon tachometru na jawa 90 trial.. Nenašel by se někdo, kdo by něco věděl ? Nedostatkové zboží :-( Nutně potřebuji :/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2012 19:27
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj dazík!No nevím.Tachometr na 90 sem uvnitř neviděl, ale našlo by použí&#239;t aj z jinýho tachometra.Dyby Ti nekdo poradil tak se sem nepletu!Esli né tak se nezlob! Nenapadlo by mě, že to može byt aj náhradní díl, ale na ŠKODU sem to nekdy viděl a čučel sem.Nevím určitě, ale aj na Mustengovi byly tachometry jak na J 90!Možná ty jiný. Toš tak.Zdravím a ať to seženeš.V nejhorším aj cyklocomputer na kolo.Ale rači SIGMU!Už to nebude J 90, ale bude to mět měřidlo rychlosti aj ujetých kilometrú.A od 500 nahoru si to pamatuje aj maximálku!
 
 
Datum: 06. října 2012 19:27
 
 
 
 
Jméno: Kárl      IP: uživatel14308    
Ahojte, mám pio 21 . PO nastartování a přidání plynu se dusí až chcípne. KArbec je vyčištěný, motor je po go. Jak doštelovat karbec? CO s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2012 10:09
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14532    
máš čistý benzin kouhoutek ?za pul minuti ti musi natect tři čvtě nadobky od m 2 t ...a taky vypal výfuk...
 
 
Datum: 04. října 2012 10:09
 
 
 
 
Jméno: kubikk      IP: uživatel13031    
čaute draci, mám crossinu a je tam motor z ČZ 175 (ne ten novější hranatý ale ten kulatý) a je tam zapalování z pionýra. Na startpáku chytá na první šup a drží pěkně volnoběžné otáčky ale když přidávám plyn tak to chcípá a nevím proč..poraďte...díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. října 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: kubikk      IP: uživatel13031    
díky...tu jsem ještě nekontroloval..zítra jdu na to díky :-)
 
 
Datum: 02. října 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kubíkk!Vyčisti hlavní trysku!
 
 
Datum: 02. října 2012 21:14
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel12630    
cau hele mam problem s fichtlem .. podarilo se me ho trochu rozhejbat ale tet mam problem stim ze jakoby vynechava jako kdyz je spatna svicka nebo predstih .. ale svicka je good a predstih taky .. naky napady ?? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2012 7:14
 
 
 
 
Jméno: Stepan      IP: uživatel14526    
No hele zkus vyčistit trysky...
 
 
Datum: 03. října 2012 7:14
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
hladina?
 
 
Datum: 02. října 2012 22:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kondenzátor?
 
 
Datum: 02. října 2012 20:33
 
 
 
 
Jméno: GrysaCZ      IP: uživatel14523    
Zdar chlapi, mam takovej problem fichtl bezi bez problemu jedu s nim 60 po rovine bez problemu, ale ted se mi zaclo stavat to ze kdyz jedu delsi kopec mam plnej plyn tak z nicehonic jakoby nesel benzin do motoru a chcipne to, myslim si ze to je tim ze se prehral, ale jakmile to chcipne tak jde hned nakoponout, ted se mi to zaclo stavat i na rovine ale staci ubrat plyn a hned ho vratim a chyti se. Nevite cim to muze byt? Pripadne jak resite přehříváni pincka? Snad sem to nenapsal jak debil ale chtel sem to co nejlip vystihnout:-D Diky za odpovedi:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2012 19:55
 
 
 
 
Jméno: GrysaCZ      IP: uživatel14523    
Mas pravdu vse ostatni sem vyloucil. Ted sem se o tom pobavil s dedou a ten presne rekl ze tam nejde benzin. Odpovidalo by tomu i to ze na volnobeh to toci v moc vysokych otacka coz sem predtim ani neresil. Diky, moc. Pomohlo mi to. Dam vedet jak se s tim o vikend poperu:-)
 
 
Datum: 03. října 2012 19:55
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Kdybys to přehřál tak to hned nepojede a nebo by to přestalo jet na furt = zadřelo by se to.Udělej ten postup jak sem Ti psal!Přesně toto sem řešil u JAWY 250 !Zkus jet na púl plynu:-Dyž sem jezdil pomalu, tak to jelo.Jak sem za to vzal tak přesně toto.Ešče aj nečistota ve víku. Kromě benzínu mě nic nenapadá.Ešče aj ucpaný odvzdušnění nádrže.No ešče bych zkusil z dlúhýho kopca na plnej a dyž to chcípne tak neubírat!Pokud by to bylo přehřátý tak by se to ochladilo směsí a chytlo by to znovu.Pokud by to bylo z přehřátí to už bys nekdy zadřel.Ešče bych to zkusil dyž nebude moc horko a to už asi nebude po rovině na dvojku aby se to moc točilo.Jinak už nevím.Toč tak!
 
 
Datum: 03. října 2012 18:48
 
 
 
 
Jméno: GrysaCZ      IP: uživatel14523    
Je fakt ze na rezervu je to jeste horsi, taky uz me napadl ten kohoutek ale je tam jen chvily max 500km, je to nejcasteji pri delsi jizde do kopce. Na rovine se mi to stalo ted poprvy. Jinak jak se pozna ze sem to prehral abych aspon tohle vyloucil? Kazdopadne dik za rady vse vyzkousim!:-) Nenapada te jeste neco kdyby to nebyl ten benzin?:-)
 
 
Datum: 03. října 2012 15:02
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj!Možná ide málo benzínu přes kohútek.Než vyjedeš otevři kohútek,chvílu počkej.Potom ho zavři a rozdělej karburátor.Podívej se kolik benzínu máš v plovákovej komoře. Potom to slož a rozjeď se a pořád na plnej.Až to chcípne okamžitě zavři kohútek a znovu se podívej na množství benzínu!Esli ho tam bude míň, tak ide málo benínu do karburátoru!Buď jehlovej ventil ve víku a nebo těsnění v kohútku, případně ucpanej kohútek.Ešče zkus jezdit na rezervu co to udělá?
 
 
Datum: 02. října 2012 21:29
 
 
 
 
Jméno: romanh ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím pánové, pořebuju poradit. Sehnal jsme prsíčka na 555ku, ale ani za boha je nemohu rozdělat na 3 díly. Panty drží nějaká tyčinka a já ju prostě nemohu vyndat. Nemáte někdo nějaký trik nebo tip? předem díky borci:-))) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: romanh ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě se zobrazuje jen ta jedna fotka, zadna dalsí stranka ani nadpis:-//
 
 
Datum: 10. října 2012 22:20
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
No ešče se kukni: http://nd03.jxs.cz/906/726/9f3cac9c2a_58467153_o2.jpg .Je to o asi tři stránky dál.S nadpisem:"Pěkná fotka"Aj sem tam neco napsal!Toš tak.
 
 
Datum: 10. října 2012 21:45
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj!Toš su rád, že se Ti to povedlo!Nekdy nepomože nic enom násilí nebo ešče větší násilí.Toš ať Ti to jezdí a máš z teho radosť!
 
 
Datum: 10. října 2012 21:23
 
 
 
 
Jméno: romanh ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jej sorry myslel jsem na to. Tak nnéslo to rozdělat ani za boha tak jsem byl nucen použít násilí a panty roztahnout nasilím. Tyčinky jsme sehnal nové a panty vrátil do původní polohy a je to jak nové.
 
 
Datum: 07. října 2012 21:46
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Toš dej vědet jak to dopadlo néé?A už se to hýbe nebo je to pořád tvrdý?
 
 
Datum: 06. října 2012 22:19
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj!Nejlepší by bylo je ponořit do nejakýho řídkýho oleje.Konkor,WD aj brzdová kapalina se mě osvědčila, ale nekdo říká že drhne.No mě né.Taky PEGOMIN, KONTOX.Ty dva poslední sú na eletrický kontakty, ale mě se osvědčilo všechno co tady píšu.Ale za 5 minut to nepovolí!Esli to budeš potom stříkat nebo to nemá dobrej lak, tak to možeš aj opatrně poklepávat.Ale né do teho bušit abys to dobúchal!Esli se to rozhýbe a nebo se to už hýbe, tak bych opatrně zkusil pár desetin milimetú opilovat esli néni rozklepaná. Toš tak.
 
 
Datum: 01. října 2012 20:46
 
 
 
 
Jméno: cezeta455      IP: uživatel14511    
Ahoj draci, mám problém už 4 dny se vrtám ve fichtovi (20) a pořád mám nějaký problém. Vše je po generálce od ložisek kol přes motor, lak až k těm nejmenším detailům. Koupil jsem zapalování z 550 (555). Nasadil jsem ho tam seřídil přestih a odtrh, šlápnul a motor vrčí, ALE po 30 vteřinách prostě zhasne jako by se zadusil nebo mu nešel benzín ? PROSÍM VÁS O RADU už jsem vyměnil i karburátor z pojizného pionýra ale je tam pořád ten samý problém. Vážně nevím........ Všem co pomůžou Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2012 17:25
 
 
 
 
Jméno: pohoda      IP: uživatel13192    
dotejká dost benzínu z nádrže ? myslím hlavně přez kohout.
 
 
Datum: 30. září 2012 17:25
 
 
 
 
Jméno: Jan Mráz      E-mail:      IP: uživatel12999    
Zdarec, potřebuju poradit s babetou 210. Nechce mi nastartovat, karburátor vyčištěnej, palivo vyměněný nový s olejem, svíčka dává jiskru, je vlhká, když držím naplno plyn a šlapu hodně rychle, škytne, ale hned zhasne. Poraďte prosím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2012 20:10
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
tak že změřiš jeji odpor vše se dá snadno najit na netu
 
 
Datum: 30. září 2012 20:10
 
 
 
 
Jméno: Jan Mráz      E-mail:      IP: uživatel12999    
Nevíte jak se dá zjistit, zda je špatná indukční cívka nebo tyristor, a co je to ten tyristor gyt?
 
 
Datum: 30. září 2012 20:05
 
 
 
 
Jméno: L      IP: uživatel13665    
A co tak gufero na klice - ztráta tlaku...
 
 
Datum: 30. září 2012 19:17
 
 
 
 
Jméno: Jan Mráz      E-mail:      IP: uživatel12999    
Karburátor jsem čistil komplet, dokonce jsem i zkoušel ty šroubky ladit, výfuk je čistej, svíčku jsem měnil za ověřenou, vzducháč je čistej a připojenej. Tak nevím. Dokonce jsem zkoušel měnit i kabel s fajkou. Ale stále nic, nemohlo by to být tyristorem nebo cívkou.
 
 
Datum: 30. září 2012 18:13
 
 
 
 
Jméno: babetta      IP: uživatel10587    
o 360 stupnu
 
 
Datum: 30. září 2012 18:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co ta smes? o kolik mas povoleny sroubek?
 
 
Datum: 30. září 2012 17:44
 
 
 
 
Jméno: babetta      IP: uživatel10587    
no us sem ji tam dal ale i stim filtrem mi to ne a ne naskočit ani mi neškytne i kdyš mam všechno vyčištěne jisrku to hazí benzin teče ale proste to nejde nastartovat
 
 
Datum: 30. září 2012 14:43
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
babetta: nééé babeta ti bez vzducháče nepojede.. ani nenastartuješ.
 
 
Datum: 30. září 2012 12:50
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel14508    
Pokud benzín i jiskra jdou a vzducháč je O.K., tak ještě zkontroluj, zda nemáš ucpaný výfuk a seřiď karburátor. Jak seřídit karburátor popisuje mechanik v dobovém dokumentu :-) -přeskoč na 2:40. http://www.youtube.com/watch?v=alJzt9gmlzw
 
 
Datum: 30. září 2012 12:13
 
 
 
 
Jméno: kubačz      IP: uživatel13759    
vyměň svičku odskoušenou,pak mě to dělala faja,aj kabel od faji muže byt přičina,pak bych ještě jednou rozdělal komplet karbec i tu prostředni trysku od jehly a tu pořadně pročistil nevim jestli si čistil celej karbec ale malo kdo to neuděla všechno, prostě neboj se to cely rozdělat, a bez vzduchače to fakt nejede..
 
 
Datum: 30. září 2012 12:05
 
 
 
 
Jméno: babetta      IP: uživatel10587    
to by mnelo jet i bez vduchoveho filtru nebo se pletu ?
 
 
Datum: 30. září 2012 12:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mas tam vzduchac? bez nej to nepojede... a taky musi byt dobre nastavena smes.. asi o 340° povolit sroub od uplneho utazeni.
 
 
Datum: 30. září 2012 11:53
 
 
 
 
Jméno: flexgal      IP: uživatel14506    
zdar, prosim o radu.mam 555tku. Pokud je dvojka v tahu opakovane vyleti otacky. Jedna se vzdy asi o vterinovou zalezitost (jako kdyby prokluzovala spojka - tou to ale neni) a to kazdych cca 30m. Jiz sicnevim rady - poradi nekdo? Dik za kazdou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2012 10:32
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Dybych to nezažil, tak bych nevěřil!Mírně volný kolečko na klice.Tak pravidelně to nedělalo a sem tam ano!Nový lamele, nový pružiny,podložený pružiny uplně natvrdo a pořád to zlobilo.Pak mě napadlo to kolečko a byl klid.A ani to nebylo sedřenýTenkrát mě to nikdo nevěřil, ale bylo to tak.Toš tak.
 
 
Datum: 30. září 2012 10:32
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No vypadá to na tu spojku, 555 jsou na ní háklivé .. jednoduše se to dá zjistit tak že spojku uplně povolíš šroubem na víku tak aby nefungovala, hodíš 2 , roztlačíš bez spojky a zkusíš s tím jezdit .. pokud to ňou není tak mě napadá asi jen převodovka, že by byly kolečka dost ojetý a třeba nachvíli vyletí ze záběru a pak tam zase spadnou - to je ale spíš teorie (nepotvrzená) .. třeba někdo poradí ešče :-D
 
 
Datum: 29. září 2012 22:41
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
zdar, mam pincka 20. a když ho nastartuju tak nemožu hned dat plyn protože to začne zdechat takže musím pomalu přidávat, trošku pak tročku víc až možu dat plný plyn tak možu jet. tak s tímhle bych chtel poradit co stím. a ještě když na chvilu zastavím a vypnu motor tak na pul hodiny tak to pak nejde nastartovat. přechlastám to a furt to nejde nastartovat a svíčka má pořád cihlovou barvu tak ji musím ocelovým kartáčem očistit a pak to chytne vpohodě tak prosim nemáte s tím nekdo neaké zkušenosti nechce se mi pořát čistit svíčka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2012 12:15
 
 
 
 
Jméno: kubačz      IP: uživatel13759    
hele ja bych zkusil vyměnit svičku třeba N14 a nebo zase teplejši N17 ale nevim možna ti někdo poradi lip, ja mam na pionyru N14 a jede i s N17 bez problemu tak to zkus vyměnit a uvidiš no
 
 
Datum: 30. září 2012 12:15
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
jehlu mam na 2. zařezu zvrchu a svíčka je brisk N15
 
 
Datum: 30. září 2012 12:09
 
 
 
 
Jméno: kubačz      IP: uživatel13759    
na jake dražce maš jehlu? a jakou hodnotu maš napsanou na svičce ?
 
 
Datum: 30. září 2012 11:59
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel14254    
no roztlačit jo ale až tak po 100-150metrech
 
 
Datum: 30. září 2012 11:52
 
 
 
 
Jméno: kubačz      IP: uživatel13759    
podle mě je to u pionyra normalni, když to startuješ za studena je lepši to nechat chvilu na volnoběh a pak mužeš jed, a pak jak vypneš motor tak na pul hodiny de to pak roztlačit ??
 
 
Datum: 30. září 2012 9:47
 
<  59  60  61  62  63  64  65  66  67  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 23:51:15 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu