Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Babettak
IP: uživatel4207
 Zdar draci,jak už jsem tady psal kvulí babette 210- celou spojku sem odmastil všechny čelisti prostě všechno mám to na stojanu a rozšlapu a proste jde tak z tuha jak by to asi mělo jít ale neroztočí to ten levej buben pořád jen cuká a neroztočí se a když tlačím babettu pozadu tak má nějakej velkej odpor a otáčí se řemen a to tak nikdy nebylo.Jaká to může být příčina že se ten buben neprotočí a nejde to nastartovat? Nikdo mi neporadil už jsem všechno odmastil a pořád to nejde. ZA KAŽDOU RADU PŘEDEM DÍKY !!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2012 16:00
 Myslím že to bude hřídelem předlohy, já to měl u babetty to samé.http://www.fichtlkramek.cz/nahled/hridel_predlohy_upl222.html
Datum: 30. září 2012 16:00
 zdar draci mam problém na babete když dam plnej kotel tak se začne dusit nevíte sčeho to muže být?? dík za obpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2012 7:15
 a neviš proč mam svíčku černou????
http://www.fichtlpokec.cz/obr/sm76.gif
Datum: 29. září 2012 7:15
Jméno: kubačz
IP: uživatel13759
 maš vyčištěny flitr sání ? tu bohatost směsi šteloval si ? tim spodnim šroubkem na 1,5 otačky, jehlu na jakem maš zařezu 2 od shora ma byt,pak svička,faja furt to stejny dokola
Datum: 28. září 2012 21:10
Jméno: Venca
IP: uživatel14505
 Čágo, potřeboval bych poradit . Dneska jsem se jel projet na svým mustafu celou dobu jel krásně. Když jsem se vracel zpátky domů při zařazení na 2 už skoro nejel a otáčky šli dolů div mi to nechcíplo a to sem moch jet po rovině nebo z kopce prostě to nešlo do otáček o 3 stupni ani nemluvě nevíte čím by to mohlo být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. října 2012 8:43
 Bud je ucpanej slušně karbec např trysky nebo kanálky, a nebo je slušně ucpanej výfuk taky se mi to stalo 1x jel sem za kámošem pohoda a spádky ani na jedničku se nerozjel tak byl ucpanej výfuk tlumič atd jen upozornění že vypálením to nevyčistíš to chce pořádně rozebrat koleno vyčistit + tlumič kompletně rozebrat na těch pacičkách atd a potom musí ject jak drak a v nejhorším že by zapalování se rozeštelovalo ?? ale když to jelo tak to nevím bysi musel mít někde špatně utažený aby se pootočilo
Datum: 01. října 2012 8:43
Jméno: Babettak
IP: uživatel4207
 Zdar.TEd sem skládal znova na babette 210 ten pravej buben dal sem to vsechno podle toho co jsem našel na netu šlapu a ten levej buben jakoby se chtel roztočit ale cuká víc než včera proste jen tak pocukává když babettu tlačím do zadu tak to jde tak z tuha tak to nikdy nešlo co tam může být špatne_? Jo a ten pravej buben jak jsou tam ty 2 zuby na bubnu a 2 zuby na tom unašeči jak na nem jsou přidelané čelisti tak nemužou tam být nejak blbe dané? Jako že by měli být třeba danné ve stejném směru a nebo do kříže může v tom být ten problém?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2012 15:26
Jméno: Babettak
IP: uživatel4207
 Jo a bylo by ještě možný že se špatne roztahujou ty 3 rozbehový čelisti?
Datum: 28. září 2012 15:26
 čau lidi, mám dotaz nejede my babeta a nemuže přijít na to proč..... benál teče do valce jak má, svička hazí jiskru a předstih mam taky seštelovanej,karbec vyčištenej,a jak to startuju tak to ani nechytne..... nevíte čim to může bejt?????????? tak mě pls porate. pište zde nebo na E-mail. dik předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. září 2012 7:25
 tak dik ja to dnes skusím
Datum: 28. září 2012 7:25
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 no zašroubuješ jemně na doraz pak odšroubuješ a naladiš o 1,5 z5 ale zkus stim šroubkem pohybat třeba to pomuže,a zkus kdyžtak ten benzin střiknout, odšroubuješ svičku střikneš injekčni střikačkou do vnitřř ale malo a zašroubuješ a zkus nastartovat a uvidiš
Datum: 27. září 2012 21:27
 sroubek na smek když zašrubuju na doraz,a odšroubovavam tak přidavam vic benzínu nebo jak to je???
Datum: 27. září 2012 20:00
 šroubek na smes mam přesne na 1.5 otačky a karbec mam celej vičištenej, svíčku mam novou faju taky a 3roky stala
Datum: 27. září 2012 19:34
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 vyčisti pořadně karbec celej profoukej vyčisti v technickem benzinu neboj se celej karbec komplet rozebrat durch hlavně si zapamatuj jak byl,a pak když to nepomuže. vyměň svičku.faju,kabel,pak kdyžtak tyrystor nebo zkus střiknout do valce trochu benalu a jestli to chytne,když jo tak je problem v karbecu,a nebo nerozešteloval si šroubek směsi?? mě taky babetta nechytne když to nemam na 1,5 otačky
Datum: 27. září 2012 18:58
Jméno: Babettak
IP: uživatel4207
 PRODBÉM BABETTA 210 !! chci nastartovat sundal jsem levý černý kryt roztočím pedály nic nezabíra točím víc a víc a levý buben nezabere jen ¨cukne a nic neotočí se proste to v něm jen cvakne cukne sebou a nic už si vůbec nevím rady co stím sem fakt zoufalej ví někdo čím by to mohlo být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. září 2012 17:52
Jméno: martin
IP: uživatel13074
 Hoj,máš dobře ten unašeč v pravém bubnu??Ten co rozpíná pakny,a na něm je ta velká podložka.Vypadá jak nuž na sekačce na trávu  . Dej ho naopak a uvidíš.Mě se to stalo taky že sem ho dal naopak.A očisti a omasti pakny a buben na levé spojce.Prostě obě spojky musí být čisty.
Datum: 29. září 2012 17:52
Jméno: Babettak
IP: uživatel4207
 Práve ted sem všechno odmastil na pravou spojku dal jiné čelisti a pořád né a né aby to šlo nastartovat proste celej ten levej buben nezabare jen cuká došli mi už nápady a nevím co stím
Datum: 27. září 2012 17:27
 To mohou být zamaštěné nebo moc opotřebené startovací čelisti(pakny).Skus vzít benzínový čistič brzd a vystříkat pod krytem spojku.
Datum: 27. září 2012 16:40
Jméno: Babettak
IP: uživatel4207
Posl.aktualizace: 27. září 2012 17:40
Jméno: Babettak
IP: uživatel4207
 Buben sem odmastil a čelisi neprokluzujou proste to nechce zabírat ten levej buben
Datum: 27. září 2012 17:40
Jméno: Honza
IP: uživatel13329
 Koukni se, jestli nemáš zamaštěnej buben.Aby neprokluzovali ty čelisti.
Datum: 27. září 2012 16:43
Jméno: Babettak
IP: uživatel4207
 když sundám ten buben a začnu šlapat tak se ty čelisti od sebe roztahujou normálně. pružiny sem právě ještě dneska dával nový
Datum: 26. září 2012 20:03
 nevim jak dalece o babettě viš ale tam jsou dvě pružinky na těch startovacich čelistich tak možna je chyba tam
Datum: 26. září 2012 19:55
 a ještě když sundaš ten levej buben a nechaš tam jen ten vnitřek s těma 2 startovacima čelistma zkusiš šlapnout tak se roztahnou ne nebo sou furt stejny?
Datum: 26. září 2012 19:53
 a když prudce šlapneš tak to zabere až skoro dole ne ?
Datum: 26. září 2012 19:51
Jméno: Babettak
IP: uživatel4207
 normálně prudce našlápnu a aji na stojanu šlapu pořád a nic  zítra to ješte zkusím a ten unašeč tak sem s tym točil dokud to nezapadlo až zadu jak to má být.
Datum: 26. září 2012 19:47
 a nebo jak si nasazoval ten unašeč v tom pravym bubnu zarazil si to až na doraz to poznaš jestli ta matice je malo našroubovana čelisti moc v předu
Datum: 26. září 2012 19:42
 jak to zkoušiš startovat kopem nebo to šlapeš na stojanu?
zkus fakt zkontrolovat ten pravej buben přesně to dělalo mě na babettě jestli to nemaš mastny
Datum: 26. září 2012 19:40
Jméno: Babettak
IP: uživatel4207
 nee v pravem bubnu mam pořád staré čelisti páč tam nejsou zas tak dlouh a sou v dobrym stavu...Normálne začnu točit pedálama a v pravym bubnu ty čelisti zaberou o ten bubem a otáči se ale ten levej ne a ne se otočit
Datum: 26. září 2012 19:35
 hele to muže dělat aji ten pravy buben čelisti v pravem bubnu maš nove?prokluzujou ty spojky v pravem bubnu
Datum: 26. září 2012 19:32
Jméno: Babettak
IP: uživatel4207
Datum: 26. září 2012 19:20
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 nezapoměl si tam dat klinovy řememn ? nebo spiš ty pružinky dvě na startovacich čelisti zkontroluj
Datum: 26. září 2012 19:06
Jméno: Babettak
IP: uživatel4207
Posl.aktualizace: 25. září 2012 14:36
Datum: 25. září 2012 14:36
Jméno: Mike
IP: uživatel1723
 Ahoj draci chtel bych se vas na neco zeptat ohledne jawy 05 skladam si ji po dilech a mam malicky problem vzdicky co ji chci nastartovat tak jen jakoby vdychne a nic dava to strasne malou jisku ale skusil sem vymenit civku a bylo to to samy kdyby ste nahodou nekdo vedel co stim je tak prosite na piste.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2012 19:15
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 zkus vyměnit indučku,nebo faju,kodezator,kladivko,potom se podivej jestli to maš řadně ukostřene,a potom poštelovat zapalko
Datum: 26. září 2012 19:15
Jméno: Babettak
IP: uživatel4207
 Cus draci mám takovej dotaz jak jsou na babetty 210 řetězová kolečka s 11z,12z,13z,14zuby tak jsou nejak rozdělený jako do síly rychlosti nebo tak nějak ? moc se v tom nevyznám tak kdyby byl nekdo tak ochotný a vysvětlil mi to byl bych rád.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2012 17:45
Jméno: Babettak
IP: uživatel4207
 Toš tak to jo.
Datum: 24. září 2012 17:45
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No su z jihu Jižní Moravy.Kolem Břeclavi!Toš tak!
Datum: 24. září 2012 17:36
Jméno: Babettak
IP: uživatel4207
 Oskar.. jo dobrý díky a jen tak nahodou odkud jseš? Nejsi náhodou někde z hané?
Datum: 24. září 2012 15:34
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Babettak!Esli myslíš kolečko sekundárního převodu, tak s 11z pojede pomalu, ale bude mět siluA postupně 14z pojede nejrychleji ale tu silu mět nebude.Ale po rovině a pokud není úplně perfektní motor tak rozdíl jedneho zubu moc nepoznáš.Šak se ozvú aj ostatní.Toš tak.
Datum: 24. září 2012 15:12
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Ahoj, mám problém s jawou 175/356, pořád se mi na kladívku dělá pecka. Očistim, nastartuju, projedu se a pak to začne blbě jet a zase tam je pecka. A nevíte která svíčka je na to nejlepší? Používám Brisk N15C a taky N17Y. A taky mám ještě jeden problém, že když za jízdy zapnu světla, tak okamžitě ztrácí výkon a jako kdyby tam nešel benzín. Věděl byste prosím někdo co s tim? děkuji za odpovědi..
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2012 23:13
 pecka na kladívku nemá souvislost se svíčkou.... kladívko má z vyroby postříbreý povrch kontaktu.. a tím že ho opiluje/ ošmirgluješ tu vrtvu stříbra serveš dolu a pak se opaluje.
Datum: 22. září 2012 23:13
 Kondenzátor. N15C. Nedobíjí. Spojku nevim, prohlídni si pořádně lamely a koš, případně napiš přesnej postup jak spojk šteluješ...
Datum: 22. září 2012 21:07
Jméno: Marek
IP: uživatel13588
 Joo a ještě mi nevystavuje spojka, taky nevim proč...  nastavit to absolutně nejde, když ten štělovací šroub přitáhnu o 1/2 otáčky tak po zařazení kvaltu a puštění spojky se to chová jako kdybych tu měl tu spojku furt zmáčknutou a když to otočim zase zpátky tak zase nevystavuje (jen trochu). Mohlo by to bejt lamelama? Ty sou sice původní a 40 to nejezdilo, ale vypadaj jako nový, tak nevim. Co myslíte?
Datum: 22. září 2012 17:14
Jméno: alan
IP: uživatel12630
 cus hele delam znamimu fichtla a proste mam 100 chuti ho poslat ze skály .. dycky chytne a hned chcipne .. abych ho udrzel tak musim cupovat a dat ruku pred karbec misto filtru a pricpavat to .. mate nakej tip ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2012 22:54
 mě to dělal naopak daný plovák
Datum: 23. září 2012 22:54
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No a co já?Já nejsu syn Boží?
Datum: 23. září 2012 13:28
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Řekni mi kdy a kde ho budeš pouštět ze skály, přivezu si vozejk a plachtu
Datum: 22. září 2012 23:46
 zasrana hlavni triska a nebo zalepeny kanalek u hlavni trisky...
Datum: 22. září 2012 18:55
Jméno: čečka
IP: uživatel14188
 čau.dneska jsem nakopl fika krasne držel volnobeh. dal jsem jedna a jel normalne ale potom jsem dal plnej a najednou začal vynechávat dvojka na plnej už nevynechavala.a když jsem znovu zkusil jedničku a plnej tak už to nevynechavalo proste to dela jenom za studena nevite čim to muže být?Jo a vadí moc když mam přepnutej řetaz?na co to ma vliv? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2012 20:40
 Škoda, že už tu zase není Franky, ten by takové příspěvky patřičně okomentoval  Já nemám nebo spíš nechci použít tu jeho slovní zásobu  Jenom by mě zajímalo co to je za GO když se nechá vytahaný řetěz a vyčochtaná rozeta. Příliš napnutý řetěz se více opotřebovává, stejně tak rozeta a sekundární kolečko a trpí ložisko a jeho uložení. A ty kolíky třeba roznýtovat pod lisem ty konce, přivařit nebo nějak jinak připevnit.
Datum: 22. září 2012 20:40
Jméno: čečka
IP: uživatel14188
 čate.jo myslel jsem si že stačí nechat chvili ohrat dekuju. Matronek  řesne to mi dela ten řetaz že mi občas chroupe tak se to snažím nastavit tak aby to nechroupalo.Vím že by to asi chtelo novej řetaz ale tedka sem to vytahl z pudy udelal GO tak tedka sem bez penez.Ale myslím si to zpravne že?že by to chtelo novej řetaz.A ještě jak jsou na rozete ty kolíky ony maj velkou vuli v tom bubnu co mysliš nechat tak nebo co stím díky
Datum: 22. září 2012 8:29
Jméno: MatroneK
IP: uživatel12063
 Pokud necháš přepnutej řetěz, tak se ti rychleji opotřebuje sekund. převod, navíc pokud vletíš do díry, řetěz se ti vytáhne v jednom místě více, pak to při jízdě chroupe, pak se ti můžeš přetrhnout řetěz, vyštípat zuby na sekund. kolečku. Před jízdou pincka nech ohřát, já otevřu vrata, vyjedu ven, natočím ho, nahodím na sebe bágl, brejle, přilbu a rukavice, zavřu vrata, pustím světla a můžu jet.
Datum: 21. září 2012 22:32
Jméno: honza
IP: uživatel14013
 Hlavně tu vůli řetězu vyzkoušej, když na pinckovi sedíš. Pak by měl mít vůli těch 1,5 - 2 cm. Jinak dost ztrácíš na výkonu.
Datum: 21. září 2012 21:01
Jméno: fanda
IP: uživatel14493
 nech ho ohřát  dneska bylo docela chladno a řetěz? ten nech volněji tak 1a pul cm by měl mít vůly
Datum: 21. září 2012 20:29
 Zdravim draci.Mám čz 175/488, ale mam špatnej motor.Chci se zeptat zda by tam nešel třeba z kývačky nebo z čehokoliv.Děkuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2012 23:32
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Honzo 14495!Tech 125 sem viděl strašně málo a proto si pamatuju jak v Křižanovicích na srazu měl kluk 125.Počítal sem žebra aj štítek měl 125.Ale esli byl panel ze 175 to tvrdit nebudu ale viděl sem to tam.
Datum: 22. září 2012 23:32
 Spojka je k sehnání, výbrus asi 700Kč, zapalování - dá se sehnat a když ne existuje Vape nevidím problém to dát do provozu spíš bych řekl že to neumíš opravit, to ale není důvod dávat jinej motor. Jo a ČZ 125 panelka asi neexistuje
Datum: 22. září 2012 14:11
 Třeba z čz kývačky nebo z čz 125 panelky.
Datum: 22. září 2012 11:33
Jméno: Honza
IP: uživatel14495
 Bohužel je spojka na odchodu, chce to výbrus a taky zapalování.Tak spíš sehnat teda stejnej motor.Problém je že jsou málo k sehnání.
Datum: 22. září 2012 11:32
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Naroubovat nějaký motor by tam šel, ale toho přemýšlení a ty práce s tím! Jestli s tím chceš jezdit i po silnicích, tak by to neprošlo technickou. Mnohem jednodušší je motor opravit nebo nechat opravit, případně sehnat motor stejného typu.
Datum: 22. září 2012 10:41
 Copak je tomu origo že nejde opravit? Kejvačkovej motor rozodně ne...
Datum: 22. září 2012 8:30
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Honzo!Myslíš z kývačky ČZ nebo JAWY?Z čehokoliv jako třeba z Pionýra nebo z motorovej pile?
Datum: 21. září 2012 18:56
Jméno: pavel
IP: uživatel14254
 zdat nemožu přesně nastavit volnoběh na fechtlovi 20. zdalo se mi jakobi byl hodne vysoký tak sem ho trochu snížil, pak to ale začlo chcípat tak sem to vratil zpět a bylo to vpohodě. ale na druhý den jak sem to nastartoval tak to ten volnoběh nedrželo. když to nastartuju tak to jede jednu vteřinu na volnoběžné otáčky jak majů byt ale pak to začne zdechat a chcipne to. prostě to nemožu nastavit přesně. je na tom asi 700km od generalky. svička ma spravnou barvu tak už nevim prosim vas poradtě
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2012 23:34
Jméno: 125Kordy
IP: uživatel13327
 Volnoběh se mění podle teploty motoru.... Vyšší teplota vyšší volnoběh. Možná to bude tím.. Hodně štěstí.
Datum: 21. září 2012 23:34
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 skontroluj kanáliky v karburatore a aj trysku voľnobehu a ešte má napadá že môže to byť aj opotrebením šupatkom
Datum: 21. září 2012 0:19
 Moje digitální šuplera když ji zapnu načíta různé čísla a když ji vynuluju tak začne zas. Je to baterkou? nebo čím to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2012 21:20
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/meritko_pos_150mm_digitalni.html je to asi ona
Datum: 20. září 2012 21:20
Jméno: Josef
IP: uživatel1337
 Musíš jí vytřít hadříkem do sucha. I pot z rukou vadí.
Datum: 20. září 2012 20:34
Jméno: jawa 50
IP: uživatel13849
 jsou to čínský klumpy
Datum: 20. září 2012 19:35
Jméno: Honza
IP: uživatel4207
 PÍŠU TU ZNOVA PROTOŽE SEM VČERA NEDOSTAL ODPOVED. Zdar draci,mám takovej problém jedná se o babettu 210 když odděláte na levé strane černej kryt tak tam máte ty 2 bubny tak ten levej na nej potřebujete ten stahovák aby jste to rozdelali a mam problém že sem tu babetu koupil a nekdo předemnou se v tom rejpal a kdyz tam chcu ten stahovák našroubovat tak tam není do čeho by se to našroubovalo páč na tom bubnu ze vnitř je strhlej závit a ten stahovák se nemá o co zapřít takže nevím jak jinak ten buben sundám je i jiná možnost než tym stahovákem když to nejde? Diky za každou radu a omlouvám se za případné chyby (psal jsem to na rychlo)
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. září 2012 0:16
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
Datum: 21. září 2012 0:16
Jméno: whats up?
IP: uživatel14489
 A co trojramenny alebo dvojramenny stahovak....
Datum: 20. září 2012 20:08
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 napasovat tam nějakej stahovák a bodnout ho svářečkou by nešlo?
Datum: 20. září 2012 20:01
Jméno: L
IP: uživatel13665
 ještě zkus jestli tam nepasuje normálni metryckej závit stahovák má jemnej taky se mi to stalo nějakej blb tam narval stahovák s obyč závitem a buben se musel vyrazit ale předtym sem si ho trochu nahřál ale ne moc ale bacha na kliku ať se neohne jinak ti neporadimještě leda troramenym nebo podobnym stahovákem by to mohlo jit ale nezkoušel sem to
Datum: 20. září 2012 15:28
Jméno: bohuš
IP: uživatel14188
 nazdar kluci,chci se zeptat mam jawu 21 a jak ma aiebox na sání takovou tu trubičku vadí když ji tam nemam? myslíte že to ma vliv na výkon? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2012 18:22
Jméno: Petr
IP: uživatel14483
 Čau zdarvím zkušeny Jawaře. Generálkuju motor na 250 kývačce a jelikož ho mám na stole poprvé zajímalo by mě zda povolit i tyhle šroubky co zakrývá vačka řazení ( ty tři šroubky mám domalovany červeně). Mám trach že když to povolím aby se mi nerozsypal řadící mechanismus nebo tak něco a samo že když to nepovolím abych něco nevyštíp  Toho zaškrkaného si nevšímejte je to první obrázek co na mě vyplivnul google http://imageshack.us/photo/my-images/84/roubkyj250.jpg/
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2012 19:55
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 jestli se nepletu tak jsou tam dva sroubky stejne velke, které drzí kontaktnici neutralu, ty povolovat nemusis sou to myslí čtverky šrouby. Jinak motor je spojen tuším šestkama šroubama kterých má bejt 10 + případně šroub na kterým je přišroubovanej poloautomat ve spodní částí takovej dlouhej, povoluje se 10 klíčem, ale už je to taky delší doba, tak snad tady nekecám kraviny, určitě mě někdo doplní případně opraví
Datum: 19. září 2012 19:55
Jméno: Petr
IP: uživatel14483
 Ik: Paráda, díky stáhl jsem si vše jen ten katalog ND mě nenapadl
Datum: 19. září 2012 19:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jo a když si nejseš něčim jistej, tak si stáhni ktalog ND a v něm máš všechno rozkreslený...
Datum: 19. září 2012 19:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ty nepovoluj... jic by se teda nestalo, ale je to zbytečný, ty šroubky pouze držej kontaktnici neutrálu...
Datum: 19. září 2012 19:46
Jméno: kaja
IP: uživatel14188
 ahojte.Dneska jsem vypaloval výfuk a slezl mi ta barva proste tedka to mam do takove červene.chci se zaptat kamoš ma doma stříbřenku myslíte že bych to tím mohl natřít když to pěkne očistím a obrousím? děkuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2012 23:24
Jméno: Krozak
IP: uživatel13734
 Hele, stříbřenku bych nezkoušel.. Až se ti výfuk ohřeje na určitou teplotu barva se ti spíš začne tavit a bublat, neboli dělat takový bouličky, které mi pak bouchali a po nich vznikla vypálená dirka.. Když už tak bych ho nechal nastříkat a ne natřít a pokuď možno tak vypalovací chromovou barvou a né stříbřenkou.. Jen moje rada (odzkoušeno, výdrž 3 roky dokud mi to někdo neskurvil).
Datum: 18. září 2012 23:24
|



|