česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  58  59  60  61  62  63  64  65  66  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: nebrzdiaci anoným      IP: uživatel14246    
Čau draci, potrebujem poradiť. Nefunguje mi predná brzda na jawe 20, už neviem čo mám robiť,lebo mám vyčistený brzdový bubon z nútra, mám od Sesu úplne nové obloženie aj s pružinkami a aj brzdový bowden je nový a brzda stále nefunguje, aj ked som ju nastavil tak, že už aj pri normálnom točení sa to obloženie trochu dotýka kolesa a keď zatiahnem za brzdovú páku nebrzdí to takmer vôbec. Neviete, čo sa s tým dá robiť? Taktiež neviem, kde mám zohnať ,,bowden prednej brzdy - kratší,, už aj z fichtlkrámku som si kúpil kratší bowden - pre jawu 20 a stále je natolko dlhý, že ho musím mať pozohýbaný a potom sa aj tá brzdová páka ťažšie stláča. Neviete, kde sa dajú tie kratšie bowdeny kúpiť? Alebo máte nejaké skúsenosti s výrobou vlastných bowdenov? Dá sa to aj takýmto sposobom? Ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
spíš si pootoč klíč na štítu any jsi měl větší páku a bude to brzdit
 
 
Datum: 21. října 2012 21:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a zdrsnil si povrch bubnu?
 
 
Datum: 21. října 2012 20:59
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
No to je méno!Ale aj tak.Toš ahoj!Zkušenosti s výrobú vlastních bovdenú mám bohatý, ale si myslím, že Tobě moje zkušenosti nebudú nic platný!Dá se to aj takovým zpúsobem!A lanko v bovdenu máš namazaný?A čep ve víku bubna taky?A čím si čistil buben?A čelisti?
 
 
Datum: 21. října 2012 20:52
 
 
 
 
Jméno: slamak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdarec draci, Koupil jsem pincka, kterymu se ulomila ta trubka rámu jak drží nádrž, sedlo, atd., trubka se ulomila hned na začátku jak je ten spoj dvou trubek převařenej těma plechama, tak hned nad těma plechama a předchozí majitel tu trubku navařil zpět. Dřív prý s tim normálně jezdil a já jsem s tím letos najel 2000 km, ale v jednom. Příští sezonu budu jezdit hodně ve dvou, mám strach aby to pod náma neruplo. Co myslíte mám se na to vykašlat a jezdit , nebo sehnat jinej rám? Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2012 19:32
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš za nádrží ty dvě kulatiny 8mm ? pokud jo, tak bych se toho tolik nebál...
 
 
Datum: 21. října 2012 19:32
 
 
 
 
Jméno: lukáš      IP: uživatel5987    
Ne ten druhej rám v to místě vařenej nebude, to je jasny, ale jde o to že na tym co tam mám je to tak jak píšu, profil je obvařenej dokola a ono je rozdíl esi je to svár z fabriky nebo podomácku dělanej.
 
 
Datum: 21. října 2012 18:41
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
A bude to aj bez svařování!
 
 
Datum: 21. října 2012 13:24
 
 
 
 
Jméno: jakub236      E-mail:      IP: uživatel13167    
mám doma jeden rám na J23 tk jestli chces tk se ozvi na maila
 
 
Datum: 21. října 2012 11:32
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj!Nechcu se camrat!Ale vařit a vařit je rozdíl!Ten druhej rám bude lepenej?Hlavně nesmíš profil vařit kolem dokola!!!A případně napasovat neco aj do vnitřku!Toš tak.
 
 
Datum: 21. října 2012 11:01
 
 
 
 
Jméno: vendliss ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já osobně bych se na tom bál jezdit sám, natož v dvou, bezpečnější by bylo sehnat jinej rám.
 
 
Datum: 21. října 2012 9:59
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel7849    
Dobrý den mám naspořený nějaký peníze :-) a rozmýšlím se jestli si mám koupit jawu 350 a nebo hondu crf 125 měl sem už hodně motorek :-) chci aby mi posloužila v tom nejlepšíím :-) chci jezdit polní cesty odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2012 0:41
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj petře!Kluci majú pravdu!A do terénu ešče větší rozetu a nemá to chybu!
 
 
Datum: 21. října 2012 0:41
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
ja mam čz 180/487na pole je super a moc nežere
 
 
Datum: 20. října 2012 23:14
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kup ČZ 175/477 nebo 487..... Na polní cesty je to dobrá mašina....
 
 
Datum: 20. října 2012 21:52
 
 
 
 
Jméno: cezeta22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Za pár šupů nejlepší koupit bezpapírovou čízu 175 spíš typy 487 nebo 477 ty starší jsou takový pomalochoďáky ......
 
 
Datum: 20. října 2012 20:55
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
350 dvouválec.. v terénu nepoužitelná motorka, Honda CRF 125 to je nějaká novina? já vím jen o CR 125. Ani jedno bych si nekoupil :-D
 
 
Datum: 20. října 2012 20:24
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14188    
Caute mam jawu21 a predni kole ma strasnou vuli ze mi aj dre o blatnik.a vidlice mi moc nepruzi.cim myslite ze je zpusobeny to dreni kola o blatnik? Dikyrnrn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2012 11:38
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
hele ja sem měl normalně povolonou jednu matici jak maš ty 2 matice teleskopu a proto to nechtělo pružit a ta pružina byla venku pod maskou a taky mi to drhlo přesně jak tobě tak to zkontroluj
 
 
Datum: 21. října 2012 11:38
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel1723    
máš nejspíš prasklý pružiny a špatný pouzdra, tohle se mi přesně stalo taky
 
 
Datum: 20. října 2012 8:18
 
 
 
 
Jméno: Babetta 210      IP: uživatel12302    
zdar draci,Mam problém s Babetou chytne a chnet chcípne. Jinak když chytne tak jí musim jakoby přeplavit a zastrč tu tyčku a po tom to držet pod plnym než to zase chcípne... Vyčistěná nádrž je a kohoutek taky benzín teče,karburátor komplet vyčistění a daný nový tesnění,nová svíčka brisk 17 (přesný označení nevim) Vejfuk vypalení,Hlava a píst od karbonu vyčistěna...Děkuju za každou radu ;-) Je to Babeta dvourychlostní 210. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. října 2012 19:36
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
no zkus seštelovat směs tim šroubkem na karburatoru nevim přesně ktery šroubek myslim ten napravo,a dej ho od zašroubovani na 1,5 otačky,pak mrkni na jehlu na jakem maš zařezu,aj mi to dělala fajka i kabel muže byt přičinou
 
 
Datum: 18. října 2012 19:36
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co sem měl pučeny tak to byla 207 (skoro stejny) a to dělala stejny vždycky sem dal sitič a hnechal 2-4 minuty na volnobech potom to hezky jelo :-)
 
 
Datum: 18. října 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nic mě nenapada jenom směs a možna maš špatny gufero
 
 
Datum: 18. října 2012 18:19
 
 
 
 
Jméno: Jawak555      E-mail:      IP: uživatel14541    
Čau draci chci se optat zda někdo doma nemá nějaké díly na Jawa 555. Jestli ano pište na mi na email... Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2012 9:40
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
mam no, ale nevim, k čemu ti to je, že to víš.... nepleť si pokec s inzercí!!!
 
 
Datum: 19. října 2012 9:40
 
 
 
 
Jméno: Kisane      IP: uživatel11693    
Zdarec, mám jawu 21 a na pístu mám 2 pístní kroužky jaký bude rozdíl když tam dám píst se třemi pístními kroužky ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. října 2012 21:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
nedávej to tam možná to pojede trochu líp do kopce ale zase otáčky se trochu zmenší nemá to cenu ho tam dávat
 
 
Datum: 17. října 2012 21:45
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel14188    
zdarec hoši.Potřeboval bych poradit,zda se mi že mam vymlacene předni pružiny. mam to cele snižene a když na to zatlačím tak to skoro vubec nezaleze a když chytnu řiditka a vytahnu nahoru tak to hned zas vyleze ven a položím a zase to uplne spadne.chtel bych se zeptat jak vyměnit ty pružiny jak je dostat ven děkuji za rady:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2012 15:57
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14188    
jawa 21
 
 
Datum: 16. října 2012 15:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
taky by chtělo napsat u čeho
 
 
Datum: 15. října 2012 22:03
 
 
 
 
Jméno: motorkar109 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar draci nejede mi babeta, když ji chci nastartovat tak blafne a hned chcípne a když vydelam svíčku tak mokra mevíte proč to tak je ?? dik za všechny odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. října 2012 21:55
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel14621    
nestála Ti dlouho v garáži?.. pokud ano, vyměn gufera na klice a bude to Ok... ještě to může dělat ucpaný filtr vzduchu či výfuk... zkus zkontrolovat a dej vědět...
 
 
Datum: 24. října 2012 21:55
 
 
 
 
Jméno: motorkar109 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kdy to chcu nastartovat tak to chitne a hned zdechne nevim co tim muže bejt
 
 
Datum: 14. října 2012 20:08
 
 
 
 
Jméno: motorkar109 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
n plovak mam vpoho
 
 
Datum: 14. října 2012 20:06
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel13602    
asi ti vyskočil plovak na tom dratku a co mas uchyceny na ventilku plovaku a nevrati se ti a proto to dela pordel a zaliva se to
 
 
Datum: 14. října 2012 19:02
 
 
 
 
Jméno: hruska05      IP: uživatel6325    
cus draci, prave renovujem jawku a potrebujem vediet nejaky pripravok na oživenie chromu. diky za rychlu odpoved :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2012 12:16
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Třeba rozpucovat silichromem a pak nějakou jemnou pastu...
 
 
Datum: 14. října 2012 12:16
 
 
 
 
Jméno: dent      IP: uživatel7849    
ahoj chci si koupit zámek do řidítek na simsona dá se to tam dát hned nebo to budu muset nějak rozebrat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2012 15:34
 
 
 
 
Jméno: kubačz      IP: uživatel13759    
stači koupit fabku stoji cca 140kč vložiš to tam kam se dava ten zamek a kličem to tam zamčeš neni to nic těžkeho jenom stači logicky přemyšlet :-)
 
 
Datum: 13. října 2012 15:34
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel14188    
čaute,draci dneska jsem byl projet moji jawu 21. jede krásně tahne proste normalka jen když nastartuji a nenecham zahrat tak ze začatku trochu vynechava.Nechal jsem tak dve hodky stat na vzduchu studenym. nastartoval jsem na prvni nakopnutí ale všiml jsem si že mi jiskřilo na kladívku.Ne pravidelne ale občas jo ale ikdyž to tam tu jiskru hazelo tak to jelo normalka.čím to ? dekuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2012 9:12
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel2858    
když to startuje studený a máš třeba ještě svíčku jako já (brisk15) tak když ho nakopneš tak mu a bude to blbnout (vynechávát) tak mu trošku přeplav plovákovku.. a stím kladívkem... neřeš píčoviny bud rád že to jezdí :-D
 
 
Datum: 13. října 2012 9:12
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14013    
Ahoj draci. Mám Jawu 250 kývačku z roku 1960 a řeším problémek ohledně předních tlumičů. V horní části mají být našroubovány odvzdušňovací šroubky (v katalogu dílů tomu říkají ventilek). Já tam našel na jednom tlumiči mazničku a na druhém šroubek s kouskem jakési zalomené trubičky. Nemůžu se dopátrat jak vypadá to co by tam mělo být, případně čím to nahradit. Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2012 14:56
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14013    
Nikdo neporadil, tak jsem zkusil najít řešení sám. Vzal jsem obyčejné staré mazničky, svrchu je opatrně odvrtal a kuličku s pružinkou dal obráceně a zaklep, aby nevypadly. Takže propouští tlak ven a nikoli dovnitř. Mohlo by to tak fungovat?
 
 
Datum: 25. října 2012 14:56
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9706    
když už se to tu řeší, dají se ty ventilky někde sehnat? nabo necím nahradit?
 
 
Datum: 13. října 2012 21:06
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14013    
Ale jo. Na přepravu tam právě byly normální šroubky a ty se pak musely vyměnit za tyhle ventilky. Aspoň tak praví návod a montážní příručka.
 
 
Datum: 13. října 2012 17:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14570    
ee todle tam snad bylo jen na přepravu novýho stroje ...správně by to tam byt nemělo?ne
 
 
Datum: 13. října 2012 12:05
 
 
 
 
Jméno: jorus      IP: uživatel12180    
Zdar hoši, mám problém, dneska sem si dotahoval kolínko na válci a prasknul mě závit... dá se to nějak řešit bez toho abych musel sundávat celej motor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2012 21:02
 
 
 
 
Jméno: bartakk      IP: uživatel11817    
Sundej jenom valec:-)
 
 
Datum: 15. října 2012 21:02
 
 
 
 
Jméno: Motorkar109 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdar draci nejde me babeta když startuju tak chtne a hned chcípne nevite proc to tak je ??? dik za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2012 17:54
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co svíčka ? měnil jsi ? co přívod benzínu ?
 
 
Datum: 13. října 2012 17:54
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec seso mohl bys sehnat držák tehto pružin ????????????????? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pojist_pruzina_sedadla_pio_2ks222.html dikec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2012 16:15
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku vim o co gou ale musim cekat az se to zacne delat aby to bylo v kramku,,sesa
 
 
Datum: 11. října 2012 16:15
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel14188    
čau draci, mam jawu 21.Muj problem jedu jede normalne jak jezdi a pak jak jedu 3plnej tak přestane jet jako by nemel benzin tak sem vyřadil a uplne mi vylezly otačky nahoru tak sem nevedel nechal jsem to a asi po 30sekundach to zase kleslo na volnobežne nevíte co to muže byt? hladina je dobře nastavena,kohout je pročištěnej,trisky čiste. děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
to bude asi falešný vzduch asi blbé těsnění
 
 
Datum: 10. října 2012 21:40
 
 
 
 
Jméno: sarumen      IP: uživatel14187    
a je lepsi na mustanga vetsi rozeta nebo mensi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2012 19:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12926    
mně osobně se osvědšuje 11 zubá rozeta do motoru stojí 60 korun je tředa dát i jistici podložku od motoru a líp se překrývají rychlosti ....díky tomuto sem i celkově rychlejší a jízda je příjemnější...
 
 
Datum: 10. října 2012 19:35
 
 
 
 
Jméno: Petan123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pro STK musiš mit origo je lepši upravit motor než rozetu pak to lip toči ;-)
 
 
Datum: 09. října 2012 19:55
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj!Mě se osvědčilo 75 zubú.60 km/h to jelo taky a do kopca sem ani řadit nemusel!Toš tak.
 
 
Datum: 09. října 2012 18:51
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle toho na co ho chceš
 
 
Datum: 09. října 2012 17:35
 
 
 
 
Jméno: jastin      IP: uživatel14549    
Cau draci. V nedeli jsem vytahl mustanga a strasne vynechaval s jiskrili kladivka, ocistil jsem je, vycistil trysky a je to o dost lepsi. Ale na trojku ho skoro nevytocim.. Pri pusteni plynu za jizdy a vymacknuti spojky ma vyzsi otacky a pomalu klesaj. Mam podezreni na to zapalovani, gufero pod zapalkem nebo zasranej lauf. Co vy na to? Ajeste dotaz, po cca 800 km po vymene oleje je olej sedy a jsou v nem videt jemne spony, podobne prachu.. Cim to? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. října 2012 19:34
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak gufero, kladívka a kondík nový, lauf vyčištěnej ajede zas jak za mlada, díky. :-)
 
 
Datum: 10. října 2012 19:34
 
 
 
 
Jméno: jastin      IP: uživatel14552    
Tak zitra se na to vrhnu. Mam novy kladivko, kondik a rovnou vymenim i to gufero a vycistim lauf.
 
 
Datum: 09. října 2012 22:43
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vadný kondík
 
 
Datum: 09. října 2012 17:36
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14019    
skus vyčistit vejfuk
 
 
Datum: 09. října 2012 16:03
 
 
 
 
Jméno: strejda.lenin      E-mail:      IP: uživatel14547    
Zdravím ve spolek. Potřeboval bych poradit, koupil jsem babetu která nějaký ten rok stála. Pořád mě zlobí, když jsem jí přivezl tak jsem vyfoukal karburátor vypálil výfuk pročistil sítko v nádrži seřídil předstih a pořád mi babeta nejde do otáček. Tak jsem dal nové gufero na kliku z druhé babety co mám tak jsem zkusil jiný píst válec karburátor a pořád nic. Když ji nastartuji tak nemá vůbec výkon a netáhne napadá vás něco čím by to mohlo být. Není možné že by to byl třeba elektro box? Díky za rady Vašek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2012 21:41
 
 
 
 
Jméno: strejda.lenin      IP: uživatel14563    
Díky zkusím se podívat na ten tyristor. zkoušel jsem to i bez výfuku a pořád nic. Když tak jaký typ koupit ten starší co v sobě nemá indučku nebo ten novější s indučkou uvnit?
 
 
Datum: 11. října 2012 21:41
 
 
 
 
Jméno: motycka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten samí problém jem měl já,vyměnil tyristor a jezdím
 
 
Datum: 09. října 2012 18:26
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel14509    
Tím výfukem myslím i koleno atd.. případně koukni na bohatost směsi..
 
 
Datum: 09. října 2012 16:44
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel14509    
Nebo ucpanej výfuk, atd.. to bych taky prošel, kor když dlouho stála..
 
 
Datum: 09. října 2012 16:22
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel14548    
To bude špatným tyristorem. Motor lze vytočit s obtížemi pouze na stojánku. Při jízdě vůbec netáhne a nenechá se vytočit.
 
 
Datum: 09. října 2012 12:52
 
<  58  59  60  61  62  63  64  65  66  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 22:28:39 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu