slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  61  62  63  64  65  66  67  68  69  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel10587    
4aute všichni nevíte kde se da v opave koupit duše na fichtla díki odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2012 22:59
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na krnovské v barumce vedle školy.mají tam i pláště
 
 
Datum: 18. září 2012 22:59
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel14482    
v každém asi těžko, je spousta pneuservisu specializující se jen na automobily, tak nemel kraviny, a porad mu kde to v opavě přímo koupí, jinak tuším že barum to to vyrábí pod značkou mitas, takže pokud je tam nekde prodejna barum, tak tam
 
 
Datum: 18. září 2012 21:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v kazdem pneuservise
 
 
Datum: 18. září 2012 16:37
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel12392    
čau draci mam na vás takovej dotaz spravuju zadní brzdu u mustanga a pořád mi to nejde ta páčka na bubnu se mi nechce vracet nevíte čim to může být zkoušel sem to všechno promazat ale nejde prosím pomocte mi už si fakt nevim rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2012 20:40
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Já zas nemožu spávat.A vím proč.Protože pořád přemýšlám o tem, esli si se byl podívat esli ten konkor natekl dovnitř.
 
 
Datum: 23. září 2012 20:40
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj!A byl ses podivat esli ten konkor natekl dovnitř?Dyť za tu dobu bych už došel pěšky k Tobě aj zpátky a měl bys to aj sprevený.A teď bez nadsázky! Esli bych vzal 250 tak bych mohl byt aj dneskaj v práci.A pro kubu:Ta pružina je dobrá věc, ale jemu to za chvílu nevrátí ani ta pružina!
 
 
Datum: 18. září 2012 20:09
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
hele zkus dat z venku na tom bubnu od te zaražky bovdenu k té pačce pružinu tak aby se to pěkne vracelo tak to tam ja, je to super už sem to takhle koupil s tou pružinou
 
 
Datum: 18. září 2012 15:36
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel12392    
skusim dik :-D
 
 
Datum: 18. září 2012 10:08
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14408    
A když vyndáš brzdu z kola, sundáš pakny, tak se ti ten hranolek a na druhé straně ta páčka otáčí volně?
 
 
Datum: 18. září 2012 9:29
 
 
 
 
Jméno: tomas      E-mail:      IP: uživatel12392    
cau diky za odpověd cau kubo hele měl sem to venku zkoušel sem mazat ten hranolek pořád se to nevracelo tak sem nastříkal konkor k ty páčce aby natek dovnitr ale nejde to porad
 
 
Datum: 18. září 2012 9:21
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj!Když pročteš nekolik dotazú kolem brzd, tak neco určitě najdeš!Třeba náš moc ojetý obložení a potom se Ti šprajcuje mezi čelisťama ten rozevírací hranolek
 
 
Datum: 17. září 2012 17:56
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
dival ses jak to vypada vevnitř jestli tam nemaš třeba vytahany ty 2 pružiny ? dej mi kdyžtak vědět vic co si zkoušel všechno
 
 
Datum: 17. září 2012 14:50
 
 
 
 
Jméno: Dominik48      IP: uživatel9704    
ahojte všici nevíte proč mi fichtl když tam mám dvojiku cuká jak hovado no prostě hrůza..mám pocit,že to může někde být v dátech nebo tak něco nevím,nevím a právě proto píšu odborníkům :-) jinak svíčka je dobrá,na jedničku to jede výborně,ale ta dvojka hrůůza .. :-( díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2012 22:31
 
 
 
 
Jméno: ??      IP: uživatel10587    
zdravim všechny motorkaře mam dotaz při ježdení když protočím zadní kolo tak se mi hodne stava že urvu nebo natrhnu ventilek nevite o nečem jak třeba přichitit plášt k rafku at drži nebo neco co si udelam doma sam nemate s tim skusenost díki .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2012 20:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nevim kdes videl pneu na pio za 8 kil.... zadní pneu na čízu 3.25/18 sem kupoval za 8kil.. takze na pionyra max 6 kil
 
 
Datum: 17. září 2012 20:45
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já nasazuji čistím jarem... a haltr z krosky..dobrá to věc ,ale pro někoho kdo nedá pár stovek za gumu tak těžko si koupí haltr za pár stovek.... jo a já jezdím 90/100 na pio ráfku v duši je klidně 0,5 Baru a ventilek se neprotočí... bez ku*vení ráfku v podobě bodování či vrtání děr pro haltr...a že na to kolo je tlak když při 70kmh zablokuješ kolo před zatáčkou ....
 
 
Datum: 17. září 2012 20:21
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Haltr z crossky mi nepřijde jako prasečina, měl jsem s tím problémy v zimě, kde se jezdilo na podhuštěných gumách, guma nová, ráfek kloudný... Teď s haltry je to bez problémů. Taky jsem viděl doporučení používat na nazouvání mýdlovou vodu, voda uchne a ráfek zůstane přilepený ke gumě.
 
 
Datum: 17. září 2012 8:28
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oskare doby kdy se vše takhle ,,lepilo,, jsou nenávratně pryč.dnes,kdy je vše k sehnání je to už pasé.Dnešní mládež radší půjde pařit než by si ušetřil na plášť.K dotazu-max bych zkusil do pneuservisu a ten plášt přilepit jak se lepí bezdušáky na ráfek,jinak nový plášt a duši.na prasárny svářečkou nebo zásekama do ráfku se vyser.zničíš ráfek a stejně to nebude držet
 
 
Datum: 17. září 2012 7:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Oskar: Dobrý den Oskare, v tomhle máme holt jinej názor na věc no. Já osobně nějaké záseky do ráfku nebo bodování svářečkou nepovažuji za moc dobrou práci a takovým postupům se straním. Raději investuju nějakou tu korunu, koupim si pěknej plášť, duši, pásku na ráfek, a mam naprostej klid a zároveň vim, že je to kvalitně provedená oprava tak jak má být. Novej plášť od Mitasu vydrží hodně, toho bych se nebál. Takhle je to ale s celou motorkou, bez investic to prostě nepojede. Údržba patří k motorce a pneumatiky jsou základ. Japonský vergl jsem si už koupil, jsem s tim naprosto spokojenej, stejně jako se svýma ostatníma motorkama. Za svym názorem si stojim - opravu chci řešim poctivě a né fušeřinama či haltrama z krosky.
 
 
Datum: 17. září 2012 5:33
 
 
 
 
Jméno: Alex      IP: uživatel14057    
Kdyz te zradi vse !!! LINKIN PARK ti pomuze ..................................... http://www.youtube.com/watch?v=fK-MFk8gaHM
 
 
Datum: 16. září 2012 23:59
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj ??!No esli tam máš matku, tak ji okamžitě sundej.To je největší blbost co može byt.Tak poznáš, že se Ti ventilek naklání a možeš ho srovnat.A ty řeči kup novej a nebo dyž na to nemáš?A kdo máte novýho Pionýra, že ste tak chytří?Kupte si japonský vergle jezdite s nima jak s tema Pionýrama a su zvědavej, jak potom budete chytří a jak Vám dlúho vydržijú?A taky co Vás to bude stát.Už sem nekemu radil držák pláště jak na motocrosu.A s tú svářečkú je to taky dobrý.Nebo záseky do ráfku.A novej plášť nevydrží možná ani to co ten starej!
 
 
Datum: 16. září 2012 22:53
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel9427    
A nešel by tam dát haltr z pitbika?
 
 
Datum: 16. září 2012 21:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Souhlas s Čezeťákem, každej by chtěl jezdit, ale platit by se mu už nechtělo. To víš, když máš opici tak musíš mít na banány...jestli se ti nechce dát pár stovek za pneu, to bych teda chtěl vidět zbytek stroje...
 
 
Datum: 16. září 2012 21:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sám jsi hnup :-) apropos..... jak uz sem psal několikrát.. KDYŽ NA TO NEMÁŠ TAK NEJEZDI!!!!!!
 
 
Datum: 16. září 2012 20:34
 
 
 
 
Jméno: ??      IP: uživatel10587    
jo mam ji dotahlou... skusim to dík za rady... a ty hnupe hned mi nepis ze si mam vysrat oko tak si nechci koupit na fichtla novy plast kdys jezdim po polnackach ..
 
 
Datum: 16. září 2012 20:26
 
 
 
 
Jméno: mustang1971 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele vem svářečku a na ráfek tam kde doléhá pneu to párkát bodni tou svářečkou , potom až to nazuješ a nafoukáš , tak se ti to zabodne do pneu a nepootočí se
 
 
Datum: 16. září 2012 20:15
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co ta matka jak bývá zvechu máš ji tam ? je dotáhlá k ráfku ?
 
 
Datum: 16. září 2012 19:53
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bohužel na stupidní dotazy slušněj reagovat nejde :-)
 
 
Datum: 16. září 2012 19:41
 
 
 
 
Jméno: poh      IP: uživatel13192    
JAWA_ceZetak - jo jsi drsňák, to se musí nechat, ale nešlo by to trochu slušnějc ?
 
 
Datum: 16. září 2012 19:14
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak si vyser oko a nejezdi kdyz ti to skube ventilek :-) .. kdyz odmítáš radu tak si naser :-)
 
 
Datum: 16. září 2012 18:41
 
 
 
 
Jméno: ??      IP: uživatel10587    
nebudu kupovat novy plast za 800 kdys stim jezdim po polnačkach :-)
 
 
Datum: 16. září 2012 18:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz sem ti napsal.. vymenit plášť
 
 
Datum: 16. září 2012 18:24
 
 
 
 
Jméno: ??      IP: uživatel10587    
dusi foukam na 2 a plast ten je stary ale vzorek ma jak novy a kraje jsou v celku nejsou potrhane jak to u starych pláštu bývá jen jsem se chtel zeptat jestli s tim nekdo nema nejakou skušenost jak to udělat at to líp drží
 
 
Datum: 16. září 2012 18:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dělá to málo nafukaná duše a starý tvrdý plášť, který se už nedokáže na ráfek nalepit a klouže a proto se ventilek urve.
 
 
Datum: 16. září 2012 18:02
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel10587    
čaute hoši mam problem mam asi 2 mesice starou dusi a chytl jsem defekt asi 1 cm od ventilku je 1cm dlouhy prask jak to mam co nejlip zalepit mate nejakou skusenost díki .. a nepište že si mam hned koupit novou dusi radši to skusim nejak zalepit nejdřív než hned vyhazovat za novou duši. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
No před púl rokem sem si to myslel taky.Ale toťkaj sme byli v pneuservisu a tam měli ty šroubovací ventilky.Na malých dušách!
 
 
Datum: 18. září 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
oskare na 2 měsíce staré duši ano šrubovací ventilek nebude ;-)
 
 
Datum: 18. září 2012 14:56
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj jawa!A máš ešče starej šroubovací ventilek nebo zavulkanizovanej?A zalepit by to šlo aj lepidlem na kolo!
 
 
Datum: 16. září 2012 23:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup si fleky na lepení duší na auta a zalep to s tím.. kde je problém?
 
 
Datum: 16. září 2012 17:27
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel14188    
čus.mam jawu 21.Jezdím na svíčku PAL N8 super.jehlu na 3zařezu. mam asi tak 1000Km od vybrusu.Dneska sem dojel vytahl svičku a byla černa ale ne mokra spis jako od karbonu.Nevíte co stím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2012 20:27
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím z které strany to počítáš, každopádně by mohlo pomoct dát jehlu níž, tzn. posunout plíšek na jehle o zářez výš.
 
 
Datum: 18. září 2012 20:27
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel14188    
mam ji na třetím zařezu.
 
 
Datum: 17. září 2012 19:48
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na kterém zářezu máš plíšek na jehle v šoupátku?
 
 
Datum: 16. září 2012 18:53
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel14188    
čau,složil jsem jawu 21 jede řadí všechno.Jen nevím jakou svíčku tam mám dát.Doma mám: pal 17-7super,pal N8 super,brisk N15Y,Brisk N15YC,Brisk N15YC super. co myslíte že bych tam mel dát? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2012 11:42
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa-50.cz/clanek/prevodni-tabulky-mezi-znacenimi-zapalovacich-svicek.html takže tma dej tu N 8 je stejná jak klasická svíčka brisk N 15 C
 
 
Datum: 15. září 2012 11:42
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty YC bych tam určitě nedával mají nák vysunutý jiskřiče.Dej tam tu PALku tam bude asi akorát jiná tepelná hodnota.Ale když tma dáš jakoukolv s těch PAl svíček nic tím podle mě nezkazíš.
 
 
Datum: 15. září 2012 11:40
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel14188    
čau sory PAL 14-7 super :-)
 
 
Datum: 15. září 2012 10:24
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4207    
zdar,dá se nějak vyrobit stahovák bubnu na babettu? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2012 9:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Budeš k tomu potřebovat soustruh, šupleru a nějaké znalosti. Nebo si zajdi za nějakym strejdou u vás, kterej má soustruh a vytočí ti to. Když jsem potřeboval stahovák na zápalko ducati tak jsem zašel za soustružníkem a na počkání to utočil
 
 
Datum: 15. září 2012 9:40
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4207    
A jak? :-)
 
 
Datum: 15. září 2012 9:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano
 
 
Datum: 15. září 2012 9:29
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel14188    
čaute draci, chci se zeptat mam jawu 21. dneska jsem dojel a podival jsem se na svíčku a zjistil jsem že je cela černa ne jako mokra ale spíš jako karbon co myslíte že to znamena? moc studena svička. Je to PAL 14 7 super.. myslíte že kdybych tam dal n7super že by to pomohlo?jestli mate nejake skušenosti pište svíce pal mam jich hodne:-) děkuji za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2012 17:43
 
 
 
 
Jméno: pohoda      IP: uživatel13192    
7 je moc teplá , jezdilo se na 8 , dnes myslím 15
 
 
Datum: 30. září 2012 17:43
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kubo!Nemáš zanešej filtr?Esli máš aj jiný PALky tak to zkus!Mám dojem, že na 21 byly dokonce 8.Nový značení neznám.
 
 
Datum: 16. září 2012 7:48
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9704    
Zdar lidi dokáže tady někdo popsat jak zapojit světlo..? Pač já jsem už zkoušel rúzné schémata a nic,pořád nic...Jawa 20 :-) díkyy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2012 21:49
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Nojo Martine!Asi to dopadlo na Tebe, že se neozýváš!
 
 
Datum: 19. září 2012 21:49
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9704    
Dobře,jdu na to..dám vědět jak to dopadlo..:-)
 
 
Datum: 17. září 2012 14:55
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Martine vydrž do zejtřka!Špatný kontakt mezi objímkú a žárovkú!Zkus ten kontakt natahnút, ale opatrně, ať ho neulomíš!A nebo proletovat kontakty na žárovce!
 
 
Datum: 16. září 2012 23:46
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9704    
jo,svítí dobře..můžu zkusit vyměnit žárovku :-)
 
 
Datum: 16. září 2012 21:27
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
obě vlákna ?
 
 
Datum: 16. září 2012 19:54
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9704    
Když svítí :-D ?
 
 
Datum: 16. září 2012 19:53
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prasknuta predna ziarovka
 
 
Datum: 16. září 2012 18:25
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9704    
dva žluté..
 
 
Datum: 16. září 2012 17:53
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Martine a kolik drátú ide od zadního světla?
 
 
Datum: 15. září 2012 21:42
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9704    
takžéé světlo svítí :-D ale,ale :-D no prostě jak je spínač na přehazování dalkových a potkávacích světel :-D tak když ho mám dole tak svítí jen přední světlo a když nahoře tak zadní :-D bóže :-D co to je za blbost ? :-D
 
 
Datum: 15. září 2012 17:32
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9704    
Díky moc..
 
 
Datum: 14. září 2012 22:08
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Jo a na tu parabolu ti radili aj jiní a myslím, že dobře.Tak sem se už neozval.
 
 
Datum: 14. září 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Martine!No nevím kolik rúzných schémat može byt.Od cívky drát do spínačy odtud na přepínač a potom dva dáty na žárovku.A kostru.A je to!Ale jak začat?Nejdřív žárovku zapoj přímo na cívku.Pokud bude svítit je dobře.Pokud né zjisti jestli je cívka taky ukostřená.Když svítí natahni drát do spínačky.Tam zase zkus.Potom na přepínači a za přepínačem.A nakonec na objímce.A musí to svítit.Pokud nekde svítit nebude, tak je drát přerušenej aj dyž vypadá dobře.A žárovku musíš mět při zkúšání dycky dobře ukostřenú.Toš tak.Ať se Ti to podaří!
 
 
Datum: 14. září 2012 20:22
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel4207    
Zdar draci,mam takovej problém s mojí Babettou 210.. Nechce mi řadit 2.a další problém nechce jít ani skoro nastartovat.! Hodím to na stojan našlápnu a ono se to protáči tak z tuha a nezabere to tak musím rozšlapávat ale uplně pomalinku aby naskočila ale moc se jí nechce spíš už vubec nejde. Nevím co stím babettu mám krátkou dobu.Díky moc za každou radu. :-) :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2012 17:53
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
maš olej v tom pravem velkem bubnu nebo sjete pakny musiš odšroubovat tu matku v tom velkem bubnu oddělat ten kulatej plech prohlidnout to jestli tam neni olej a kdyžtak odmastit koupit nove gufero a O-kroužky,a když tam ten olej nebude tam musiš vytahnout ty čelisti a podivat se na pakny jestli nejsou teda sjete,a ještě prohlidnout unašeč spojky
 
 
Datum: 14. září 2012 17:53
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
čadu hoši, dnes jsem dodělal konečně svého traktůrka, motor mám z jawy 250 panelky po go, mám tam i blatníky kapotu aj mě svítí všechny světla ale problém mám v tom že jak se dalo čekat se to nechladí dyž něco chvíly dělám a už je to přehřáté, takže se ním nedá nic dělat, tak mě napdalo jak to bává na kůtroch čz jestli by nělo vyvést kolečko na řemenici. Nevíte někdo co bych na to musel zehnat a hlavně kde popřípadě jestli byste to někdo nedokázal udělat nebo neznáte někoho kdo by to udělal-- někdo z blízkosti uherského hradiště- buchlovice. Tak mi prosím poradte někdo kdo byste věděl jak se to dá udělat díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. září 2012 21:56
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
A co je to za větrák?A jakú baterku vozíš?A zbytečná zátěž?Tys ešče neviděl traktor kolik má zbytečnýho závaží?Aspoň Ti to nebude hrabat.No jak pro keho.Pro mě by byla hrozná otrava dělat traktorek a muset s ním ešče aj dělat.A válec máš oplechovaný?Nebo tam dej leteckej motor s vrtulú.Ta to určitě uchladí.
 
 
Datum: 15. září 2012 21:56
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
elektrický větřák tam už mám ale jednak to moc nechladí a jednak je hrozná otrava pořáda dobyjet baterku když to vydrží tak hodinu a ještě navíc ji musím pořád vozit takže zbytečná zátěž
 
 
Datum: 15. září 2012 19:17
 
 
 
 
Jméno: typeg      IP: uživatel11667    
Dal bych tam normálně el. větrák třeba z felicie a můžeš orat celej den. Nejjednodušší řešení.
 
 
Datum: 15. září 2012 16:57
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
Zdar hele něco podobnýho máme na chalupě tak kdybys chtěl tak ti to můžu nafotit a poslat. Ale kdyby ti to nevadilo tak až za týden jelikož teď se tam nedostanu.
 
 
Datum: 15. září 2012 7:09
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj jawasss!No řekl bych dat tam levý víko z tříkolky VELOREX aj s vrtulú.Dúfám, že levá stranaje stejná.Nebo elektrickej větrák.Baterku rači silnější nebo dvě paralelně přes diody, aby byla nejaká rezerva.A na rolí nesvítit, aby se stačily dobíjet.Toš tak.
 
 
Datum: 14. září 2012 19:57
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9706    
Nazdar, chtěl bych se zeptat, když odpojím indukční cívku, měla by přeskakovat jiskra na kladívku, jen díky zapalovací cívce? nebo je to kravina a jak kdyžtak poznám, jestli je zapalovací cívka vadná odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9706    
děkuji nevím s čím sem si to spletl, že má 2 zap. cívky, no byla to ta zapalovací, našel sem náhodou jinou, ani sem o ní nevěděl, tak jsem ji vyzkoušel a pionýr už jede, ještě jednou díky
 
 
Datum: 16. září 2012 19:28
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj pavle!Zapalovací cívka je jenom jedna.Světelný sú dvě.Pokud nemáš zapojenú tu správnú tak to taky nemusí házet jiskru.A jak poznáš esli je dobrá? Dyž použiješ slabší žárovku tak bude při šlapání na páku poblikávat.Nebo při silnější žárovce možeš zkusit pincka tlačit a pak se musí rozsvítit.Dyž se nerozsvítí tak je špatná nebo není ukostřená.Taky kladivko aby nemělo sedranej fíbr a nebo aby bylo odizolovaný.A ešče možeš zkusit odpojit zapalovací cívku od kladivka a indučku odpojit od kostry a zapojit tam baterku mezi kostru a indučku.Pokud hází tak je chyba v cívce.Dyž né tak v kladivku nebo kondenzátoru.Teď mě napadlo snáď nemáš zapojený ty cívky spolem.To by taky asi neházelo.Toš tak.Máš se čím bavit.Snáď se podaří najit chybu.
 
 
Datum: 14. září 2012 22:33
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9706    
No a když mám dobrou indukční cívku, a přesto to nehází jiskru. Jak bych poznal, že je špatná zapalovací cívka, a jelikož jsou dvě, tak jak nato. Ještě asi prvně vyměním kondenzátor, tím by to taky mohlo být že? a potom už bude vše kromě těch cívek vyměněný. zatím děkuji
 
 
Datum: 14. září 2012 21:34
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj pavle!Stane se.Předpokládám, že máš zapalování zapojený tak,že od kladivka ide drát na indučku a potom na spínačku.A druhej konec indučky ukostřenej.Pak by to jiskřit i při odpojený indučce mohlo.A jak poznáš dobrú indučku?Dyž vemeš nejakú baterku, Třeba aj plochú nebo 4 tužkový zapojený do série a prřipojíš je na indučku.Předtím ale musíš připojit svíčku a kostru prřipojit na jeden konec indučky.Když na moment připojíš baterku a při odpojení Ti musí skočit na svíčce jiskra.Ešče by to aj chtělo připojit na indučku kondenzátor.Ale mělo by to aj bez něho.Pokud je svíčka dobrá a baterka taky a neskočí tak je indučka pravděpodobně špatná.A pokud to nezneužiješ tak já su Oskar 2. bez vy!!!
 
 
Datum: 14. září 2012 20:53
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9706    
Ajo promiňte já su blbej je to 20 pincek.
 
 
Datum: 14. září 2012 20:21
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj pavle!No aj bych poradil ale dyž nevím na čem?
 
 
Datum: 14. září 2012 14:04
 
 
 
 
Jméno: jawista  ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim Chci se Zeptat jestli tady ma někdo pionira v originalu co mu taha aspon 75.. valec nadherny předstih dobry ale proste nevim zda se mi to nějake zdechle pls pomohly by ste mi ?? diik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2012 18:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14461    
Tachometrovejch i 85,ale reál? 70? S větrem v zádech z lehkýho padání? Tachometru se nedá věřit,od 50km/h ručičkovejch začne kecat jako kráva.... s lepšim motorem jsem ručičku přetočil až někam,kde by bylo zhruba 110km/h,reál? Asi 92....mimojiné je tato hodnota pro origo tacho konečná,pak se odporoučí vnitřek a nebo náhon,neni to stavěný na takový "točky"...jinak tacho v autě? Se všema autama když jedu tachometrovejch 60km/h na radaru,tak radar svítí 53km/h....a je jedno jestli je to moje oktávka,mladý oktávka,tátový Jumpy,ségry Citroen,bráchy Leon,dědy Bavorák a nebo Favorit.....tak asi tak....takže jestli za tebou jede auto tachometrovejch 70km/h tak si odečti minimálně těch zmíňených 7km/h....
 
 
Datum: 14. září 2012 18:23
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel6617    
Zdar mě jel pionýr 70 bylo to měřený autem jel předemnou a bylo to po rovině
 
 
Datum: 14. září 2012 17:41
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejvíc co mi udělal sériovka bylo 69kmh a to jedině z vylítaným válcem... teď mi série jezdí 64kmh
 
 
Datum: 14. září 2012 16:59
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
cus mám jawu 21 tovární nedělanej motor prostě jak vyjela z fabriky tak s tou jsem předjel kámoše na skůtru a on jel přes 65km/h takže to jelo tak 75 ale musim přiznat že to bylo malinko z kopce ale spíš nakloněná rovinka
 
 
Datum: 13. září 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
original tacho? nejel..
 
 
Datum: 13. září 2012 19:39
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hadal bych se. měl sem mustanga neupravenyho 3 vybrus a jel ve 2 kolem 70km/h :-D
 
 
Datum: 13. září 2012 18:31
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Originál pionýr ti 75km/h nedá... Origo motor v dobrém stavu po rovině s 13z. kolečkem by ti měl jet 65km/h.
 
 
Datum: 13. září 2012 10:20
 
 
 
 
Jméno: demonolater      IP: uživatel14455    
Nevíte někdo jak vyndat ložiska z karteru na Babče 207 ty co jsou na převody? Díky za všechny rady :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2012 10:45
 
 
 
 
Jméno: demonolater      IP: uživatel14458    
Diky Draci už jsou loziska venku !!!
 
 
Datum: 13. září 2012 10:45
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A kdyby to tak nešlo, tak navařit do ložiska 8ku šroub a nějakým jednoduchým stahovákem vytáhnout
 
 
Datum: 12. září 2012 23:09
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
ohřát na 120C a opatrně vyklepnout
 
 
Datum: 12. září 2012 22:25
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel14188    
čaute,potřeboval bych poradit.jak jsou na rozete ty tři kolíky a dám je vlastne do kola tak mi celkem hodne lítají.Asi by to chtelo nové co?Kamoš mi poradil že mam dat na ty kolíky nebo do tech dír hadici(jak je na vodu nebo tak) abych vymezil tu vůli co říkate? Jedna se o jawa 21 díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. září 2012 20:54
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj karle!Klidně možeš!Bude to neco jako tlumič záběru na Panelce a novějších.
 
 
Datum: 10. září 2012 20:54
 
 
 
 
Jméno: fik      IP: uživatel13546    
čaute. na kolik hustíte zadní pneu na čz 175/477 ? Během 1 roku už mám snad 3 defekt. Většinou to rupne u ventilku. Dávam na 2 bary ale zdá se mi to málo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Nebo nedávej matku držící ventilek.Jak se nakloní tak vypustit a srovnat!
 
 
Datum: 09. září 2012 20:20
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj!Tak si udělej držák pláště jak u motocrosový motorky.Rači dva proti sobě, aby to bylo vyvážený.Nebo záseky do ráfku!
 
 
Datum: 09. září 2012 20:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14441    
Péráka foukam vzadu 2,5atm jinak při prudším rozjezdu či brždění utrhnu ventilek....muže za to stará tvrdá guma...jenže já ty stoletý pneu měnit nebudu...tobě bych to doporučil...
 
 
Datum: 09. září 2012 19:59
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám 487 přední pneu 2,75-18 Michelin pilot sporty model TL foukám ji na 2 atmosféry najeto 15 000 km bez defektu ani nadměrného sjíždění, někdo bude namítat že 2 atmosféry jsou moc...
 
 
Datum: 09. září 2012 19:21
 
 
 
 
Jméno: honda248 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravím, mám dotaz. Muj strýc má ČZ 125 C. Jela celou dobu bez problému. 14dní stála v garáži a potom už nechytla. Po snaze nastartování nechytne jen "pšoukne" do výfuku. Karburátor vyčištěn a složen. Svíčka nová. Jaká by mohla být příčina?? Předem děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2012 11:43
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
rozhozený předstih u těhlech mašin se dost stává že když je povolené magneto tak se uštípne klínek a pootočí se vačka
 
 
Datum: 09. září 2012 11:43
 
 
 
 
Jméno: stefffy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci potrbuji poradit stojí to za ty peníze http://motorky.bazos.cz/inzerat/17802052/JAWA-350-638.php diky za odpdovedi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: loupač      IP: uživatel11667    
Na stojan bych to nedával. To se pak přenášej rázy z vozejku netlumeně na rám.
 
 
Datum: 09. září 2012 20:56
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
motorku vždycky zakurtuju na stojanu dvěma kurtama a ani se nehne,,, spíš bych převrátil káru než svalil motorku
 
 
Datum: 09. září 2012 14:05
 
 
 
 
Jméno: loupač      IP: uživatel11667    
Já bych to bral. Jinak nejlepší je vzít dvě klády dlouhý jako vozejk, dát to dovnitř, mezi klády zajet motorkou, před a za kola nabušit prkna na šířku vozejku, tím uděláš vlastně takovej rám, takže to nelítá ze strany na stranu, ale je to hezky uprostřed vozejku a potom už jen zajistit čtyřma popruhama a motorka se nehne :-). Vezli jsme moto takhle 500km.
 
 
Datum: 09. září 2012 11:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
ne,vem si s sebou staré pneumatiky a polož jí na ně a přivaž a nic se jí nestane,hlavně jí nepokládej na stranu kde je zapalování
 
 
Datum: 09. září 2012 11:46
 
 
 
 
Jméno: stefffy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslite ze kdyz to hodim na vozík stane se jí neco ??? diky za odpovedi
 
 
Datum: 09. září 2012 11:17
 
 
 
 
Jméno: jawař      IP: uživatel5767    
ja bych do ni šel... opravdu pěkná a cena taky přijatelná
 
 
Datum: 08. září 2012 23:22
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel14188    
čate draci,mam jawu 21 jezdila krasne držela volnobeh všchno.A tedka jede dobře ale nechce držet volnoběh když nakopnu tak to brble tak 5sekund a pak zdechne jako by nemel benzín.ale za jede normalne nevynechává za jízdy.Myslíte žeděkuji a at to by to mohla být zasraná volnoběžná triska? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2012 21:19
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel14188    
jo šak ja se jenom ptam dojel jsem na tom dneska večer a už sem to po tme nechtel vytahovat.A ptám se kdyb tu nekdo napsal neco jineho čim by to mohlo být. Ješte sem skoušel dát vetší volnobeh že sem přitahl ten šroubek volnobehu.nastartoval jsem a tak 3sekundy uplne vysoke otačky a pak to zase začalo kuckat a konec.
 
 
Datum: 08. září 2012 21:19
 
 
 
 
Jméno: PrAS!Q      IP: uživatel12485    
A co ji zkusit vyšroubovat a prohlídnout? Zabralo by ti to mín času než sem napsat otázku... ;-)
 
 
Datum: 08. září 2012 21:09
 
<  61  62  63  64  65  66  67  68  69  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.06.2025 19:14:17 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu