Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: ondra
IP: uživatel10587
 4aute všichni nevíte kde se da v opave koupit duše na fichtla díki
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2012 22:59
 na krnovské v barumce vedle školy.mají tam i pláště
Datum: 18. září 2012 22:59
Jméno: petr
IP: uživatel14482
 v každém asi těžko, je spousta pneuservisu specializující se jen na automobily, tak nemel kraviny, a porad mu kde to v opavě přímo koupí, jinak tuším že barum to to vyrábí pod značkou mitas, takže pokud je tam nekde prodejna barum, tak tam
Datum: 18. září 2012 21:27
 v kazdem pneuservise
Datum: 18. září 2012 16:37
Jméno: tomas
IP: uživatel12392
 čau draci mam na vás takovej dotaz spravuju zadní brzdu u mustanga a pořád mi to nejde ta páčka na bubnu se mi nechce vracet nevíte čim to může být zkoušel sem to všechno promazat ale nejde prosím pomocte mi už si fakt nevim rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2012 20:40
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Já zas nemožu spávat.A vím proč.Protože pořád přemýšlám o tem, esli si se byl podívat esli ten konkor natekl dovnitř.
Datum: 23. září 2012 20:40
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!A byl ses podivat esli ten konkor natekl dovnitř?Dyť za tu dobu bych už došel pěšky k Tobě aj zpátky a měl bys to aj sprevený.A teď bez nadsázky! Esli bych vzal 250 tak bych mohl byt aj dneskaj v práci.A pro kubu:Ta pružina je dobrá věc, ale jemu to za chvílu nevrátí ani ta pružina!
Datum: 18. září 2012 20:09
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 hele zkus dat z venku na tom bubnu od te zaražky bovdenu k té pačce pružinu tak aby se to pěkne vracelo tak to tam ja, je to super už sem to takhle koupil s tou pružinou
Datum: 18. září 2012 15:36
Jméno: tomas
IP: uživatel12392
 skusim dik
Datum: 18. září 2012 10:08
Jméno: honza
IP: uživatel14408
 A když vyndáš brzdu z kola, sundáš pakny, tak se ti ten hranolek a na druhé straně ta páčka otáčí volně?
Datum: 18. září 2012 9:29
 cau diky za odpověd
cau kubo hele měl sem to venku zkoušel sem mazat ten hranolek pořád se to nevracelo
tak sem nastříkal konkor k ty páčce aby natek dovnitr ale nejde to porad
Datum: 18. září 2012 9:21
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Když pročteš nekolik dotazú kolem brzd, tak neco určitě najdeš!Třeba náš moc ojetý obložení a potom se Ti šprajcuje mezi čelisťama ten rozevírací hranolek
Datum: 17. září 2012 17:56
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 dival ses jak to vypada vevnitř jestli tam nemaš třeba vytahany ty 2 pružiny ? dej mi kdyžtak vědět vic co si zkoušel všechno
Datum: 17. září 2012 14:50
Jméno: Dominik48
IP: uživatel9704
 ahojte všici nevíte proč mi fichtl když tam mám dvojiku cuká jak hovado no prostě hrůza..mám pocit,že to může někde být v dátech nebo tak něco nevím,nevím a právě proto píšu odborníkům  jinak svíčka je dobrá,na jedničku to jede výborně,ale ta dvojka hrůůza ..  díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2012 22:31
Jméno: ??
IP: uživatel10587
 zdravim všechny motorkaře mam dotaz při ježdení když protočím zadní kolo tak se mi hodne stava že urvu nebo natrhnu ventilek nevite o nečem jak třeba přichitit plášt k rafku at drži nebo neco co si udelam doma sam nemate s tim skusenost díki ..
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. září 2012 20:45
 a nevim kdes videl pneu na pio za 8 kil.... zadní pneu na čízu 3.25/18 sem kupoval za 8kil.. takze na pionyra max 6 kil
Datum: 17. září 2012 20:45
 já nasazuji čistím jarem... a haltr z krosky..dobrá to věc ,ale pro někoho kdo nedá pár stovek za gumu tak těžko si koupí haltr za pár stovek.... jo a já jezdím 90/100 na pio ráfku v duši je klidně 0,5 Baru a ventilek se neprotočí... bez ku*vení ráfku v podobě bodování či vrtání děr pro haltr...a že na to kolo je tlak když při 70kmh zablokuješ kolo před zatáčkou ....
Datum: 17. září 2012 20:21
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Haltr z crossky mi nepřijde jako prasečina, měl jsem s tím problémy v zimě, kde se jezdilo na podhuštěných gumách, guma nová, ráfek kloudný... Teď s haltry je to bez problémů. Taky jsem viděl doporučení používat na nazouvání mýdlovou vodu, voda uchne a ráfek zůstane přilepený ke gumě.
Datum: 17. září 2012 8:28
 oskare doby kdy se vše takhle ,,lepilo,, jsou nenávratně pryč.dnes,kdy je vše k sehnání je to už pasé.Dnešní mládež radší půjde pařit než by si ušetřil na plášť.K dotazu-max bych zkusil do pneuservisu a ten plášt přilepit jak se lepí bezdušáky na ráfek,jinak nový plášt a duši.na prasárny svářečkou nebo zásekama do ráfku se vyser.zničíš ráfek a stejně to nebude držet
Datum: 17. září 2012 7:30
 Oskar: Dobrý den Oskare, v tomhle máme holt jinej názor na věc no. Já osobně nějaké záseky do ráfku nebo bodování svářečkou nepovažuji za moc dobrou práci a takovým postupům se straním. Raději investuju nějakou tu korunu, koupim si pěknej plášť, duši, pásku na ráfek, a mam naprostej klid a zároveň vim, že je to kvalitně provedená oprava tak jak má být. Novej plášť od Mitasu vydrží hodně, toho bych se nebál. Takhle je to ale s celou motorkou, bez investic to prostě nepojede. Údržba patří k motorce a pneumatiky jsou základ. Japonský vergl jsem si už koupil, jsem s tim naprosto spokojenej, stejně jako se svýma ostatníma motorkama. Za svym názorem si stojim - opravu chci řešim poctivě a né fušeřinama či haltrama z krosky.
Datum: 17. září 2012 5:33
Jméno: Alex
IP: uživatel14057
Datum: 16. září 2012 23:59
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj ??!No esli tam máš matku, tak ji okamžitě sundej.To je největší blbost co može byt.Tak poznáš, že se Ti ventilek naklání a možeš ho srovnat.A ty řeči kup novej a nebo dyž na to nemáš?A kdo máte novýho Pionýra, že ste tak chytří?Kupte si japonský vergle jezdite s nima jak s tema Pionýrama a su zvědavej, jak potom budete chytří a jak Vám dlúho vydržijú?A taky co Vás to bude stát.Už sem nekemu radil držák pláště jak na motocrosu.A s tú svářečkú je to taky dobrý.Nebo záseky do ráfku.A novej plášť nevydrží možná ani to co ten starej!
Datum: 16. září 2012 22:53
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 A nešel by tam dát haltr z pitbika?
Datum: 16. září 2012 21:12
 Souhlas s Čezeťákem, každej by chtěl jezdit, ale platit by se mu už nechtělo. To víš, když máš opici tak musíš mít na banány...jestli se ti nechce dát pár stovek za pneu, to bych teda chtěl vidět zbytek stroje...
Datum: 16. září 2012 21:02
 sám jsi hnup  apropos..... jak uz sem psal několikrát.. KDYŽ NA TO NEMÁŠ TAK NEJEZDI!!!!!!
Datum: 16. září 2012 20:34
Jméno: ??
IP: uživatel10587
 jo mam ji dotahlou... skusim to dík za rady... a ty hnupe hned mi nepis ze si mam vysrat oko tak si nechci koupit na fichtla novy plast kdys jezdim po polnackach ..
Datum: 16. září 2012 20:26
 hele vem svářečku a na ráfek tam kde doléhá pneu to párkát bodni tou svářečkou , potom až to nazuješ a nafoukáš , tak se ti to zabodne do pneu a nepootočí se
Datum: 16. září 2012 20:15
 a co ta matka jak bývá zvechu máš ji tam ? je dotáhlá k ráfku ?
Datum: 16. září 2012 19:53
 bohužel na stupidní dotazy slušněj reagovat nejde
Datum: 16. září 2012 19:41
Jméno: poh
IP: uživatel13192
 JAWA_ceZetak - jo jsi drsňák, to se musí nechat, ale nešlo by to trochu slušnějc ?
Datum: 16. září 2012 19:14
 no tak si vyser oko a nejezdi kdyz ti to skube ventilek  .. kdyz odmítáš radu tak si naser
Datum: 16. září 2012 18:41
Jméno: ??
IP: uživatel10587
 nebudu kupovat novy plast za 800 kdys stim jezdim po polnačkach
Datum: 16. září 2012 18:40
 uz sem ti napsal.. vymenit plášť
Datum: 16. září 2012 18:24
Jméno: ??
IP: uživatel10587
 dusi foukam na 2 a plast ten je stary ale vzorek ma jak novy a kraje jsou v celku nejsou potrhane jak to u starych pláštu bývá jen jsem se chtel zeptat jestli s tim nekdo nema nejakou skušenost jak to udělat at to líp drží
Datum: 16. září 2012 18:08
 dělá to málo nafukaná duše a starý tvrdý plášť, který se už nedokáže na ráfek nalepit a klouže a proto se ventilek urve.
Datum: 16. září 2012 18:02
Jméno: jawa
IP: uživatel10587
 čaute hoši mam problem mam asi 2 mesice starou dusi a chytl jsem defekt asi 1 cm od ventilku je 1cm dlouhy prask jak to mam co nejlip zalepit mate nejakou skusenost díki .. a nepište že si mam hned koupit novou dusi radši to skusim nejak zalepit nejdřív než hned vyhazovat za novou duši.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2012 20:20
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No před púl rokem sem si to myslel taky.Ale toťkaj sme byli v pneuservisu a tam měli ty šroubovací ventilky.Na malých dušách!
Datum: 18. září 2012 20:20
 oskare na 2 měsíce staré duši ano šrubovací ventilek nebude
Datum: 18. září 2012 14:56
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj jawa!A máš ešče starej šroubovací ventilek nebo zavulkanizovanej?A zalepit by to šlo aj lepidlem na kolo!
Datum: 16. září 2012 23:01
 kup si fleky na lepení duší na auta a zalep to s tím.. kde je problém?
Datum: 16. září 2012 17:27
Jméno: karel
IP: uživatel14188
 čus.mam jawu 21.Jezdím na svíčku PAL N8 super.jehlu na 3zařezu. mam asi tak 1000Km od vybrusu.Dneska sem dojel vytahl svičku a byla černa ale ne mokra spis jako od karbonu.Nevíte co stím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. září 2012 20:27
 Nevím z které strany to počítáš, každopádně by mohlo pomoct dát jehlu níž, tzn. posunout plíšek na jehle o zářez výš.
Datum: 18. září 2012 20:27
Jméno: karel
IP: uživatel14188
 mam ji na třetím zařezu.
Datum: 17. září 2012 19:48
 Na kterém zářezu máš plíšek na jehle v šoupátku?
Datum: 16. září 2012 18:53
Jméno: karel
IP: uživatel14188
 čau,složil jsem jawu 21 jede řadí všechno.Jen nevím jakou svíčku tam mám dát.Doma mám: pal 17-7super,pal N8 super,brisk N15Y,Brisk N15YC,Brisk N15YC super. co myslíte že bych tam mel dát?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2012 11:42
 http://www.jawa-50.cz/clanek/prevodni-tabulky-mezi-znacenimi-zapalovacich-svicek.html takže tma dej tu N 8 je stejná jak klasická svíčka brisk N 15 C
Datum: 15. září 2012 11:42
 ty YC bych tam určitě nedával mají nák vysunutý jiskřiče.Dej tam tu PALku tam bude asi akorát jiná tepelná hodnota.Ale když tma dáš jakoukolv s těch PAl svíček nic tím podle mě nezkazíš.
Datum: 15. září 2012 11:40
Jméno: karel
IP: uživatel14188
 čau sory PAL 14-7 super
Datum: 15. září 2012 10:24
Jméno: Honza
IP: uživatel4207
 zdar,dá se nějak vyrobit stahovák bubnu na babettu? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2012 9:40
 Budeš k tomu potřebovat soustruh, šupleru a nějaké znalosti. Nebo si zajdi za nějakym strejdou u vás, kterej má soustruh a vytočí ti to. Když jsem potřeboval stahovák na zápalko ducati tak jsem zašel za soustružníkem a na počkání to utočil
Datum: 15. září 2012 9:40
Jméno: Honza
IP: uživatel4207
 A jak?
Datum: 15. září 2012 9:36
 Ano
Datum: 15. září 2012 9:29
Jméno: kuba
IP: uživatel14188
 čaute draci, chci se zeptat mam jawu 21. dneska jsem dojel a podival jsem se na svíčku a zjistil jsem že je cela černa ne jako mokra ale spíš jako karbon co myslíte že to znamena? moc studena svička. Je to PAL 14 7 super.. myslíte že kdybych tam dal n7super že by to pomohlo?jestli mate nejake skušenosti pište svíce pal mam jich hodne  děkuji za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2012 17:43
Jméno: pohoda
IP: uživatel13192
 7 je moc teplá , jezdilo se na 8 , dnes myslím 15
Datum: 30. září 2012 17:43
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj kubo!Nemáš zanešej filtr?Esli máš aj jiný PALky tak to zkus!Mám dojem, že na 21 byly dokonce 8.Nový značení neznám.
Datum: 16. září 2012 7:48
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 Zdar lidi dokáže tady někdo popsat jak zapojit světlo..? Pač já jsem už zkoušel rúzné schémata a nic,pořád nic...Jawa 20  díkyy
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2012 21:49
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Nojo Martine!Asi to dopadlo na Tebe, že se neozýváš!
Datum: 19. září 2012 21:49
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 Dobře,jdu na to..dám vědět jak to dopadlo..
Datum: 17. září 2012 14:55
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Martine vydrž do zejtřka!Špatný kontakt mezi objímkú a žárovkú!Zkus ten kontakt natahnút, ale opatrně, ať ho neulomíš!A nebo proletovat kontakty na žárovce!
Datum: 16. září 2012 23:46
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 jo,svítí dobře..můžu zkusit vyměnit žárovku
Datum: 16. září 2012 21:27
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 obě vlákna ?
Datum: 16. září 2012 19:54
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 Když svítí  ?
Datum: 16. září 2012 19:53
 prasknuta predna ziarovka
Datum: 16. září 2012 18:25
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 dva žluté..
Datum: 16. září 2012 17:53
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Martine a kolik drátú ide od zadního světla?
Datum: 15. září 2012 21:42
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 takžéé světlo svítí  ale,ale  no prostě jak je spínač na přehazování dalkových a potkávacích světel  tak když ho mám dole tak svítí jen přední světlo a když nahoře tak zadní  bóže  co to je za blbost ?
Datum: 15. září 2012 17:32
Jméno: Martin
IP: uživatel9704
 Díky moc..
Datum: 14. září 2012 22:08
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Jo a na tu parabolu ti radili aj jiní a myslím, že dobře.Tak sem se už neozval.
Datum: 14. září 2012 21:03
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Martine!No nevím kolik rúzných schémat može byt.Od cívky drát do spínačy odtud na přepínač a potom dva dáty na žárovku.A kostru.A je to!Ale jak začat?Nejdřív žárovku zapoj přímo na cívku.Pokud bude svítit je dobře.Pokud né zjisti jestli je cívka taky ukostřená.Když svítí natahni drát do spínačky.Tam zase zkus.Potom na přepínači a za přepínačem.A nakonec na objímce.A musí to svítit.Pokud nekde svítit nebude, tak je drát přerušenej aj dyž vypadá dobře.A žárovku musíš mět při zkúšání dycky dobře ukostřenú.Toš tak.Ať se Ti to podaří!
Datum: 14. září 2012 20:22
Jméno: Honza
IP: uživatel4207
Posl.aktualizace: 14. září 2012 17:53
Jméno: kuba
IP: uživatel13759
 maš olej v tom pravem velkem bubnu nebo sjete pakny musiš odšroubovat tu matku v tom velkem bubnu oddělat ten kulatej plech prohlidnout to jestli tam neni olej a kdyžtak odmastit koupit nove gufero a O-kroužky,a když tam ten olej nebude tam musiš vytahnout ty čelisti a podivat se na pakny jestli nejsou teda sjete,a ještě prohlidnout unašeč spojky
Datum: 14. září 2012 17:53
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čadu hoši, dnes jsem dodělal konečně svého traktůrka, motor mám z jawy 250 panelky po go, mám tam i blatníky kapotu aj mě svítí všechny světla ale problém mám v tom že jak se dalo čekat se to nechladí dyž něco chvíly dělám a už je to přehřáté, takže se ním nedá nic dělat, tak mě napdalo jak to bává na kůtroch čz jestli by nělo vyvést kolečko na řemenici. Nevíte někdo co bych na to musel zehnat a hlavně kde popřípadě jestli byste to někdo nedokázal udělat nebo neznáte někoho kdo by to udělal-- někdo z blízkosti uherského hradiště- buchlovice. Tak mi prosím poradte někdo kdo byste věděl jak se to dá udělat díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. září 2012 21:56
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 A co je to za větrák?A jakú baterku vozíš?A zbytečná zátěž?Tys ešče neviděl traktor kolik má zbytečnýho závaží?Aspoň Ti to nebude hrabat.No jak pro keho.Pro mě by byla hrozná otrava dělat traktorek a muset s ním ešče aj dělat.A válec máš oplechovaný?Nebo tam dej leteckej motor s vrtulú.Ta to určitě uchladí.
Datum: 15. září 2012 21:56
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 elektrický větřák tam už mám ale jednak to moc nechladí a jednak je hrozná otrava pořáda dobyjet baterku když to vydrží tak hodinu a ještě navíc ji musím pořád vozit takže zbytečná zátěž
Datum: 15. září 2012 19:17
Jméno: typeg
IP: uživatel11667
 Dal bych tam normálně el. větrák třeba z felicie a můžeš orat celej den. Nejjednodušší řešení.
Datum: 15. září 2012 16:57
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Zdar hele něco podobnýho máme na chalupě tak kdybys chtěl tak ti to můžu nafotit a poslat. Ale kdyby ti to nevadilo tak až za týden jelikož teď se tam nedostanu.
Datum: 15. září 2012 7:09
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj jawasss!No řekl bych dat tam levý víko z tříkolky VELOREX aj s vrtulú.Dúfám, že levá stranaje stejná.Nebo elektrickej větrák.Baterku rači silnější nebo dvě paralelně přes diody, aby byla nejaká rezerva.A na rolí nesvítit, aby se stačily dobíjet.Toš tak.
Datum: 14. září 2012 19:57
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 Nazdar, chtěl bych se zeptat, když odpojím indukční cívku, měla by přeskakovat jiskra na kladívku, jen díky zapalovací cívce? nebo je to kravina a jak kdyžtak poznám, jestli je zapalovací cívka vadná
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. září 2012 19:28
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 děkuji nevím s čím sem si to spletl, že má 2 zap. cívky, no byla to ta zapalovací, našel sem náhodou jinou, ani sem o ní nevěděl, tak jsem ji vyzkoušel a pionýr už jede, ještě jednou díky
Datum: 16. září 2012 19:28
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj pavle!Zapalovací cívka je jenom jedna.Světelný sú dvě.Pokud nemáš zapojenú tu správnú tak to taky nemusí házet jiskru.A jak poznáš esli je dobrá? Dyž použiješ slabší žárovku tak bude při šlapání na páku poblikávat.Nebo při silnější žárovce možeš zkusit pincka tlačit a pak se musí rozsvítit.Dyž se nerozsvítí tak je špatná nebo není ukostřená.Taky kladivko aby nemělo sedranej fíbr a nebo aby bylo odizolovaný.A ešče možeš zkusit odpojit zapalovací cívku od kladivka a indučku odpojit od kostry a zapojit tam baterku mezi kostru a indučku.Pokud hází tak je chyba v cívce.Dyž né tak v kladivku nebo kondenzátoru.Teď mě napadlo snáď nemáš zapojený ty cívky spolem.To by taky asi neházelo.Toš tak.Máš se čím bavit.Snáď se podaří najit chybu.
Datum: 14. září 2012 22:33
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 No a když mám dobrou indukční cívku, a přesto to nehází jiskru. Jak bych poznal, že je špatná zapalovací cívka, a jelikož jsou dvě, tak jak nato. Ještě asi prvně vyměním kondenzátor, tím by to taky mohlo být že? a potom už bude vše kromě těch cívek vyměněný. zatím děkuji
Datum: 14. září 2012 21:34
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj pavle!Stane se.Předpokládám, že máš zapalování zapojený tak,že od kladivka ide drát na indučku a potom na spínačku.A druhej konec indučky ukostřenej.Pak by to jiskřit i při odpojený indučce mohlo.A jak poznáš dobrú indučku?Dyž vemeš nejakú baterku, Třeba aj plochú nebo 4 tužkový zapojený do série a prřipojíš je na indučku.Předtím ale musíš připojit svíčku a kostru prřipojit na jeden konec indučky.Když na moment připojíš baterku a při odpojení Ti musí skočit na svíčce jiskra.Ešče by to aj chtělo připojit na indučku kondenzátor.Ale mělo by to aj bez něho.Pokud je svíčka dobrá a baterka taky a neskočí tak je indučka pravděpodobně špatná.A pokud to nezneužiješ tak já su Oskar 2. bez vy!!!
Datum: 14. září 2012 20:53
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 Ajo promiňte já su blbej je to 20 pincek.
Datum: 14. září 2012 20:21
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj pavle!No aj bych poradil ale dyž nevím na čem?
Datum: 14. září 2012 14:04
 Zdravim Chci se Zeptat jestli tady ma někdo pionira v originalu co mu taha aspon 75.. valec nadherny předstih dobry ale proste nevim zda se mi to nějake zdechle pls pomohly by ste mi ?? diik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. září 2012 18:23
Jméno: standa
IP: uživatel14461
 Tachometrovejch i 85,ale reál? 70? S větrem v zádech z lehkýho padání? Tachometru se nedá věřit,od 50km/h ručičkovejch začne kecat jako kráva.... s lepšim motorem jsem ručičku přetočil až někam,kde by bylo zhruba 110km/h,reál? Asi 92....mimojiné je tato hodnota pro origo tacho konečná,pak se odporoučí vnitřek a nebo náhon,neni to stavěný na takový "točky"...jinak tacho v autě? Se všema autama když jedu tachometrovejch 60km/h na radaru,tak radar svítí 53km/h....a je jedno jestli je to moje oktávka,mladý oktávka,tátový Jumpy,ségry Citroen,bráchy Leon,dědy Bavorák a nebo Favorit.....tak asi tak....takže jestli za tebou jede auto tachometrovejch 70km/h tak si odečti minimálně těch zmíňených 7km/h....
Datum: 14. září 2012 18:23
Jméno: Lukáš
IP: uživatel6617
 Zdar mě jel pionýr 70 bylo to měřený autem jel předemnou a bylo to po rovině
Datum: 14. září 2012 17:41
 nejvíc co mi udělal sériovka bylo 69kmh a to jedině z vylítaným válcem... teď mi série jezdí 64kmh
Datum: 14. září 2012 16:59
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 cus mám jawu 21 tovární nedělanej motor prostě jak vyjela z fabriky tak s tou jsem předjel kámoše na skůtru a on jel přes 65km/h takže to jelo tak 75 ale musim přiznat že to bylo malinko z kopce ale spíš nakloněná rovinka
Datum: 13. září 2012 21:07
 original tacho? nejel..
Datum: 13. září 2012 19:39
 hadal bych se. měl sem mustanga neupravenyho 3 vybrus a jel ve 2 kolem 70km/h
Datum: 13. září 2012 18:31
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Originál pionýr ti 75km/h nedá... Origo motor v dobrém stavu po rovině s 13z. kolečkem by ti měl jet 65km/h.
Datum: 13. září 2012 10:20
Jméno: demonolater
IP: uživatel14455
 Nevíte někdo jak vyndat ložiska z karteru na Babče 207 ty co jsou na převody? Díky za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2012 10:45
Jméno: demonolater
IP: uživatel14458
 Diky Draci už jsou loziska venku !!!
Datum: 13. září 2012 10:45
 A kdyby to tak nešlo, tak navařit do ložiska 8ku šroub a nějakým jednoduchým stahovákem vytáhnout
Datum: 12. září 2012 23:09
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ohřát na 120C a opatrně vyklepnout
Datum: 12. září 2012 22:25
Jméno: karel
IP: uživatel14188
 čaute,potřeboval bych poradit.jak jsou na rozete ty tři kolíky a dám je vlastne do kola tak mi celkem hodne lítají.Asi by to chtelo nové co?Kamoš mi poradil že mam dat na ty kolíky nebo do tech dír hadici(jak je na vodu nebo tak) abych vymezil tu vůli co říkate? Jedna se o jawa 21 díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. září 2012 20:54
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj karle!Klidně možeš!Bude to neco jako tlumič záběru na Panelce a novějších.
Datum: 10. září 2012 20:54
Jméno: fik
IP: uživatel13546
 čaute. na kolik hustíte zadní pneu na čz 175/477 ? Během 1 roku už mám snad 3 defekt. Většinou to rupne u ventilku. Dávam na 2 bary ale zdá se mi to málo
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2012 20:20
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Nebo nedávej matku držící ventilek.Jak se nakloní tak vypustit a srovnat!
Datum: 09. září 2012 20:20
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!Tak si udělej držák pláště jak u motocrosový motorky.Rači dva proti sobě, aby to bylo vyvážený.Nebo záseky do ráfku!
Datum: 09. září 2012 20:18
Jméno: standa
IP: uživatel14441
 Péráka foukam vzadu 2,5atm jinak při prudším rozjezdu či brždění utrhnu ventilek....muže za to stará tvrdá guma...jenže já ty stoletý pneu měnit nebudu...tobě bych to doporučil...
Datum: 09. září 2012 19:59
 Mám 487 přední pneu 2,75-18 Michelin pilot sporty model TL foukám ji na 2 atmosféry najeto 15 000 km bez defektu ani nadměrného sjíždění, někdo bude namítat že 2 atmosféry jsou moc...
Datum: 09. září 2012 19:21
 zdravím, mám dotaz. Muj strýc má ČZ 125 C. Jela celou dobu bez problému. 14dní stála v garáži a potom už nechytla. Po snaze nastartování nechytne jen "pšoukne" do výfuku. Karburátor vyčištěn a složen. Svíčka nová. Jaká by mohla být příčina?? Předem děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. září 2012 11:43
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 rozhozený předstih u těhlech mašin se dost stává že když je povolené magneto tak se uštípne klínek a pootočí se vačka
Datum: 09. září 2012 11:43
Posl.aktualizace: 09. září 2012 20:56
Jméno: loupač
IP: uživatel11667
 Na stojan bych to nedával. To se pak přenášej rázy z vozejku netlumeně na rám.
Datum: 09. září 2012 20:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 motorku vždycky zakurtuju na stojanu dvěma kurtama a ani se nehne,,, spíš bych převrátil káru než svalil motorku
Datum: 09. září 2012 14:05
Jméno: loupač
IP: uživatel11667
 Já bych to bral. Jinak nejlepší je vzít dvě klády dlouhý jako vozejk, dát to dovnitř, mezi klády zajet motorkou, před a za kola nabušit prkna na šířku vozejku, tím uděláš vlastně takovej rám, takže to nelítá ze strany na stranu, ale je to hezky uprostřed vozejku a potom už jen zajistit čtyřma popruhama a motorka se nehne  . Vezli jsme moto takhle 500km.
Datum: 09. září 2012 11:59
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 ne,vem si s sebou staré pneumatiky a polož jí na ně a přivaž a nic se jí nestane,hlavně jí nepokládej na stranu kde je zapalování
Datum: 09. září 2012 11:46
 myslite ze kdyz to hodim na vozík stane se jí neco ??? diky za odpovedi
Datum: 09. září 2012 11:17
Jméno: jawař
IP: uživatel5767
 ja bych do ni šel... opravdu pěkná a cena taky přijatelná
Datum: 08. září 2012 23:22
Jméno: petr
IP: uživatel14188
 čate draci,mam jawu 21 jezdila krasne držela volnobeh všchno.A tedka jede dobře ale nechce držet volnoběh když nakopnu tak to brble tak 5sekund a pak zdechne jako by nemel benzín.ale za jede normalne nevynechává za jízdy.Myslíte žeděkuji a at to by to mohla být zasraná volnoběžná triska?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2012 21:19
Jméno: petr
IP: uživatel14188
 jo šak ja se jenom ptam dojel jsem na tom dneska večer a už sem to po tme nechtel vytahovat.A ptám se kdyb tu nekdo napsal neco jineho čim by to mohlo být. Ješte sem skoušel dát vetší volnobeh že sem přitahl ten šroubek volnobehu.nastartoval jsem a tak 3sekundy uplne vysoke otačky a pak to zase začalo kuckat a konec.
Datum: 08. září 2012 21:19
Jméno: PrAS!Q
IP: uživatel12485
 A co ji zkusit vyšroubovat a prohlídnout? Zabralo by ti to mín času než sem napsat otázku...
Datum: 08. září 2012 21:09
|



|