česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  8  9  10  11  12  13  14  15  16  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Berci      IP: uživatel14292    
Zdravím chci se zeptat, dal jsem do mustanga nový Ferodo lamely, kterej olej se tam nejvíce hodí ? Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2012 12:34
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel6631    
stačí pp90 ale pokud chceš připlatit dej tam od castrolu 75W90
 
 
Datum: 14. srpna 2012 12:34
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, kde tu jsou dorazy do zadích tlumičů na pionýra? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 13:14
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel12545    
cau chtěl sem se zeptat jěsli se dá z čísla ložiska nák poznat jakej pruměr maj ty kuličky co jsou v něm díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2012 17:57
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
ne
 
 
Datum: 31. července 2012 17:57
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel7949    
Zdravím, jaký převodový olej mi doporučíte do pionýra (mírně upraveného) na fichl cupy. Jezdím především v létě zak se chci zeptat jestli do toho tepla nemude lepší pp90 než 80? Co je příznivější? Nebo by jste doporučili úplně jiný olej? Děkuji za názory.Honza odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. května 2013 9:14
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Pro 20/21/23 je v návodu doporučen PP80 pro 05 byl doporučovaný PP7, já používám olej 80W/90 což je modernější bdoba téhož oleje a tam kde mám ferodo dávám syntetiku 75W90. Na jediné si dej pozor, aby olej měl specifikaci GL4, protože GL5 má tendenci rozpouštět bronzová futra v převodovce.
 
 
Datum: 21. května 2013 9:14
 
 
 
 
Jméno: kojot9200      IP: uživatel14274    
originál v příručce je převodový olej pp80 ale na 5W30 to jezdí lépe podle mě
 
 
Datum: 09. srpna 2012 23:29
 
 
 
 
Jméno: kojot9200      IP: uživatel14274    
já osobně doporučuji sae30 je to olej do sekaček jezdím na něj celá léta a není sním problém, optimální pro zajetí nove spojky
 
 
Datum: 08. srpna 2012 22:40
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel12627    
nejsem sic odborník přes oleje, ale podle praxe soudím, že je to úplně fuk co je tam za olej... nedávno jsme jeli 4 fichtly chorvatsko v těch největších vedrech. někdo měl pp80, jiný zas pp90 další zas jinej ,,superolej,, někdo spojku ferodo, někdo klasický korky a ani jeden z nás neměl problémy se spojkama, nebo nějakým přehříváním a vůbec to vlastně nebylo poznat co je lepší, či horší. motory stejně teplé, stejně funkční... takže asi tak no...
 
 
Datum: 01. srpna 2012 11:12
 
 
 
 
Jméno: boban      IP: uživatel13106    
Čau draci chci se zeptat jak nastavím bohatou směs?Který zářez na jehle zvolit?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2012 13:27
 
 
 
 
Jméno: boban      IP: uživatel13106    
Díky :-)
 
 
Datum: 31. července 2012 13:27
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bobane má bejt na 2 zářezu od vrchu a pokud zajíždíš tak na 3..
 
 
Datum: 31. července 2012 8:46
 
 
 
 
Jméno: Miguel      IP: uživatel13907    
Čau draci. Jakej je rozdíl mezi 10W40 a 10W50? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2012 22:08
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://cs.wikipedia.org/wiki/Viskozita
 
 
Datum: 29. července 2012 22:08
 
 
 
 
Jméno: Miguel      IP: uživatel13907    
Ok díky. A co přesně je ta viskozita? Schopnost mazaní?
 
 
Datum: 29. července 2012 21:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
10W50 má vyšší viskozitu při vyšších teplotách...
 
 
Datum: 29. července 2012 21:19
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      E-mail:      IP: uživatel12894    
http://husqvarna-expert.cz/index.php?route=product/product&product_id=377 Zarec draci dostal jsem od strýce do Mustanga tenhle olej s tím že ho tam nesmím lít v poměru 1:33 ale poue 1:50 :-D Prý ,že bych tomu motoru dělal špatně radši bych ho tam lyil v poměru 1 33 navíc na pístu to má pouzdro a né jehlovou klec tak nwm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2012 14:02
 
 
 
 
Jméno: klikar      IP: uživatel7654    
olej se dává dle výrobce motoru, a ne dle výrobce oleje!!!!!
 
 
Datum: 29. července 2012 14:02
 
 
 
 
Jméno: haggar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klidně to nalij do Mustafa, ale jak říkáš v poměru 1:33 a bude to v cajku.... Já jsem dával kvalitnější Husqarna XP do 350/634, ale je to drahá zbytečnost....(dnes dávím TSF)....
 
 
Datum: 28. července 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
Čus, mám doma odněkud z benzínky PARAMO motorový olej (API TB) a jsou tam tyto parametry pro poměr mazání - 1:25 pro 6,3l benzínu ; 1:33 pro 8,3l ; 1:40 pro 10,0l ; 1:50 pro 12,5 l Nevíte jaký má být ten klasický vzom poměru [1:XX] Díky předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2012 8:44
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Příklad : Poměr 1:40, uděláš 1 děleno 40 = 0,025 litru , což je 25 mililitrů na 1 litr benzínu. Když chceš na 2 litry benzínu tak 2 děleno 40 = 0,050 litru = 50 mililitrů .. x:y = x - litry, y- poměr
 
 
Datum: 28. července 2012 8:44
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
Yó, to jo, ale nenapadlo mě to tak vypočítat....)
 
 
Datum: 27. července 2012 22:08
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
sakra to už se na základce neučej poměry, nebo alespoň blbá trojčlenka??!! pro poměr 1:33 vychází cca 30ml oleje /1l benzínu, pro poměr 1:50 - 20ml oleje / 1l benzínu
 
 
Datum: 27. července 2012 21:25
 
 
 
 
Jméno: arnošt      IP: uživatel14169    
jo, tak ještě jinak, když tu flašku obratíš celu do 6.3 litru benzínu, máš poměr mazání , 1 ku 25
 
 
Datum: 27. července 2012 16:48
 
 
 
 
Jméno: arnošt      IP: uživatel14169    
ne, do 3,6 litru benzinu nalej deci oleja, záleží jaký poměr chceš, že
 
 
Datum: 27. července 2012 16:46
 
 
 
 
Jméno: Dlofus      IP: uživatel13743    
takže teda do 3,6l 25 ml oleje?
 
 
Datum: 27. července 2012 16:01
 
 
 
 
Jméno: arnošt      IP: uživatel14169    
oni ti na té flašce jen uvádí, do kolika litru ju máš celu vylét, to je vše
 
 
Datum: 27. července 2012 15:36
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
Čau,hele když se přechází na kvalitnější olej tak se mimo pístu a hlavy má vyčistit i výfuk.koleno a kanálek?Nebo stačí jen ty první dvě?A jakou by jste mi doporučili svíčku do Babetty 210?Nějakou do tohohle období.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2012 21:46
 
 
 
 
Jméno: Stig      IP: uživatel13048    
Zdar koupil jsem si Korado ale nemuzu na to najít díly , nevíte o nějakech webech ? :-D dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2012 18:12
 
 
 
 
Jméno: jawa 20      IP: uživatel12124    
Čau draci, dávam do fichtla lamelu ,,ferodo special,, a potreboval by som poradiť, aký olej dať do prevodovky. Ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2012 23:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pp80 postačí
 
 
Datum: 14. července 2012 23:30
 
 
 
 
Jméno: Barty      E-mail:      IP: uživatel11090    
Zdravím, skládám motor jawa 550 pařez a chci tam zkusit dát lamelu ferodo jaký se tam má dát převodový olej?Nebo má s tim někdo zkušenosti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
feroda jsou dobrý mám je i ve fichtlu výkon 5,5 koně a spojka neklouže :-) převodovej olej stačí klasickej gyrol 80 nebo 90 ;-)
 
 
Datum: 11. července 2012 21:33
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nazdar draci, jen se chci zeptat jaký olej lijete do tlumičů u kyvačky. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2012 8:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do předních nebo do zadních?
 
 
Datum: 01. července 2012 8:18
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tlumičovej neni uplně to pravý, většinou se buďto řízne převodovym, nebo se dává jenom převodovej. Při míchání záleží jak je chceš tuhý. Pokud ale trváš na tom že to musí bejt tlumičovej, volil bych tlumičák pro enduro, nebo motokrosový motorky.
 
 
Datum: 30. června 2012 23:44
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Asi neuvěříš, ale tlumičový bude ten pravý ;-)
 
 
Datum: 30. června 2012 21:07
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci myslíte si že má cenu dělat na pincka olejový chladič?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2012 22:31
 
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne určitě radši si vyčisti pořádně válec a hlavu a uvidíš jak to bude znát.Sám jsem si myslel jak to může být znát a ono je a dost u jednoho fíka jsem mě válec zasranej a hlavu a po 15 km utáhnutej a u druhýho jsme to měl vyčistěný že bys mohl z toho jíst a po 30 km v těhlech vedrech jenom mírně vařil ale to jsem jel kolem 50 km/h
 
 
Datum: 07. července 2012 22:31
 
 
 
 
Jméno: Franky chlupata prdel      IP: uživatel14057    
par let jsem tu nebyl........... a par let tu nebudu..........................
 
 
Datum: 02. července 2012 14:06
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ať žije klouzající spojka v studeným oleji! :-D :-D :-D
 
 
Datum: 30. června 2012 22:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawasaki: ty si boreeec :-D .... postul: jasne, prida to na vykonu, to nevis? :-D
 
 
Datum: 30. června 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to chceš chladit převodový olej?
 
 
Datum: 30. června 2012 21:03
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Existuje i malinkaté čerpadlo na 6V.
 
 
Datum: 30. června 2012 20:37
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je pravda že se to po par desitek km pořadne zahřeje ale k čemu? nic se nestane kdyš bude moc horkej a jak bys vyřešil čerpadlo? neni to tak že tam daš 2 hadice a chladi se ti to
 
 
Datum: 30. června 2012 19:35
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki.rider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
K čemu by tam asi měl tak být?Tipni!Žeby na chlazení motoru?Co myslíš?
 
 
Datum: 30. června 2012 19:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a k cemu ti tam bude? :-) nechces rovnou i intercooler? :-)
 
 
Datum: 30. června 2012 19:14
 
 
 
 
Jméno: doby ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě nama kdyš jezdi aj special bez chladiče na olej tak to přežije aj ogiro (nevim c maš ty) ale vim co ma v motoru special ;-)
 
 
Datum: 30. června 2012 17:34
 
 
 
 
Jméno: pejsek      IP: uživatel13881    
Nazdárek draci.. Dejte si ale pozor! Nikdy nepřecházejte z minerálních olejů na kvalitnější a dražší polysyntetické nebo syntetické oleje. Další, v tomto případě špatnou, vlastností je, že tyto oleje usazeniny v motoru nejen že nevytváří, ale naopak je rozpouští. Takzvaný karbon, který se usazuje ve spalovacím prostoru je vlastně jakoby kámen a při rozpouštění se z něj pomalu stává písek, který válec pomalu vydírá – čímž se velice rychle snižuje životnost motoru. tak todle jsem našel na stránkách jawa 50 a tady je můj dotaz:Je Mogul TSF minerální? chtěl jsem vyzkoušet Motul 510 tak se toho bojím... díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2012 9:51
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady někdo oběvil ameriku :-D
 
 
Datum: 30. června 2012 9:51
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
A co MOGUL TS?Minerál?Ja ho leju už druhou sezonou do všeho a pořád jsem nezjistil co je to za olej.Díky
 
 
Datum: 29. června 2012 21:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Jo,syntéza ti ho rozpustí a opravdu se to pomalu a jistě vydře....mě se to už jednou stalo...byla to moje kravina a je to tak nějak jedno...ale polosyntetika se chová tak jak cca napsal "marquee"....při přechodu péráka z M2T jsem šel postupně přes Motul minerál a pak Motorex a Motul polosyntetika a bez problému....naprosto bez problému....pročistil se a nic se nevydřelo.....loni už jsem zase přešel zpět na Motul 100 minerál a od tý doby je to furt čistý....taky tak trochu tim,že od loňska najel pérák 200km :-D Jináč TSF je od loňské sezony nově polosyntetika.....dřív to byl jeden z lepších minerálu,ale nějak předělali složení/či etiketu? a už uvádí,že je to polosyntetika..... A Motul 510 je perfektní olej,mužu doporučit! Do seriovky je ho škoda,ale bezvadně umaže i lehce upravenej motor....
 
 
Datum: 29. června 2012 16:19
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
No ty máš postřehy :-DDD každopádně s tím "pískem" se mi to až tak nezdá...
 
 
Datum: 29. června 2012 12:52
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Neviděl bych to tak hrozně... Další z mnoha mýtů. To rozpouštění určitě nebude v takové míře, aby se něco stalo. To není 4-takt u škody, kde uvolněný karbon údajně způsobil ucpání mazacích kanálků. Co ti to může udělat v dvoutaktu v nejhorším, maximálně ti to proletí výfukem bez škody. Nesmysl. A komu se stalo, že se mu něco stalo s motorem po nalití lepšího oleje, tak buď ten motor už byl před/po smrti a posral by se stejně. Nebo se pokazilo něco jinýho a tak to svedl na olej.
 
 
Datum: 29. června 2012 11:59
 
 
 
 
Jméno: Petr Salva      IP: uživatel12894    
Ne už neni minerální ale Polosintetický , ale je to výborný olej . Doporučuju opravdu prezicně vyčistit píst válec hlavu a pístní drážky pro kroužky od karbonu . Potom tam nic nebude a nic to rozpustit nemůže . Jak říkám též jsme přecházel na MUstangu OD M2T na o TSF a největší pohoda :-D
 
 
Datum: 29. června 2012 11:19
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
TSF je polosyntetika, ale jeju ho do všeho a pohoda, problém je že plná syntetika ti rozpustí usazeniny téměř okamžitě a to je problém polosynťák ti to rozpustí časem taky ale pomalu, m
 
 
Datum: 29. června 2012 11:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14044    
Nic novýho pod sluncem,jen idiot naleje do zarostlýho motoru syntetiku....kdysi dávno tu o tom byly rozsáhlé články... PS: Za jistých okolností lze z m2t přejít na polosyntetiku,do péráka leju zásadně minerál a polosyntetiku,nic se nevydírá a kompresi má takovou,že když kopne,tak by zlomil nohu... Tak asi tak....
 
 
Datum: 29. června 2012 10:55
 
 
 
 
Jméno: 70/250      IP: uživatel12665    
zdar jaky olej mam nalejt do 250/353 stači pp80/pp90 nebo něco lepšiho díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2012 15:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jedna postačí...
 
 
Datum: 27. června 2012 15:34
 
 
 
 
Jméno: 70/250      IP: uživatel12665    
tak díky a kolik toho mám koupit ? 2 litrovky
 
 
Datum: 27. června 2012 15:29
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stačí to co píšeš, bohatě...
 
 
Datum: 27. června 2012 13:53
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, nemáte nekdo nějakej zpusob, jak zjistit jestli je v bnzinu olej? dostal jsem nějakej kanystr speciálu starýho ale nvm, jestli to už namýchal... prosím poradte. Jo a ještě- mužu zkoušet startovat Prase čz 175 502 která ma 12 v soustavu baterkou z auta? - snad to tím nějako nezmrvím ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2012 12:16
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel13956    
Naředil bych to znova! Minulý rok jsem dotáhl fichtla s půl nádrží benzínu (kdo ví jak starého) a starý vylítaný motor s tím sice lítal v pohodě, ale po výbrusu (co byl přímo na tom fichtlu) jsem zadřel..., takže neriskovat a alespoň trochu přilít ;-)
 
 
Datum: 28. června 2012 12:16
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, zkusím to nějako pořešit s tím benzínem :-)
 
 
Datum: 27. června 2012 10:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prase takhle nastartovat můžeš. Olej bych asi zkusil zjistit tak, že bych vzal čistej benzín a tenhle tvuj benzín, a od každého dal pár kapek na karton. Po zaschnutí by ten s olejem měl nechat mastnou skvrnu...
 
 
Datum: 27. června 2012 7:07
 
 
 
 
Jméno: Tom75 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci tak já teda nevím co mám teda dát ezi kartery u čž 175 hranatý.Jestli jenom tmel a nebo i papírový těsněný.Co myslíte vy pište sem co je lepší.Díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2012 21:55
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně, každej víme svoje...papír rozhodně nijak nezamítam, akorát mam prostě dobrý zkušenosti se silikonem, vidim v tom řadu výhod, proto ho doporučuju :-)
 
 
Datum: 26. června 2012 21:55
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
100 lidí 100 vlastností přece se nebudem hádat za mě papír ;-)
 
 
Datum: 26. června 2012 21:54
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
Já jsem dal papir+silikon a je to těsný jak když čmelík sevře prdel...
 
 
Datum: 26. června 2012 21:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No starších se ptát nebudu, ty jsou ze staré školy a silikon pomalu ani neznaji a proto ho hned zatracujou :-) To bych akorát dostal rady jako že řetěz se maže převoďákem a podobný blbosti :-D Jinak na postup jsem se tě ptal proto, abych vyloučil chybu v aplikaci tmelu. Já mam na motoru taky natočeno přes 20tis od půlení a ani kapka, mam to na silikonu, takže asi máme každej jiný zkušenosti. Za sebe teda řikam, že ani jeden z těch mnoha motorů co jsem dělal tak neteče, používam silikon červenej, od Den Bravenu. Takže nevidim důvod hned odsuzovat silikon, mnohdy je lepší než papír. A rozhodně nejsem línej si vyklepávat těsnění :-)
 
 
Datum: 26. června 2012 21:18
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím už co to bylo je to už dost dlouho ale měl modrou barvu, jinak na motoru bylo za dobu toho silikonování najeto 15000 km pak to teklo. Postup :-D :-D no většinou se nanese na očištěné a odmastěné plochy a nechá určitou dobu zaschnout no však si to přečti :-D :-D Jinak bez urážky ale silikon použije většinou ten kterej je lenošnej vyklepat těsnění. Na motor utěsněný papírem jawa 250 panelka mám najeto 27000km ani kapka. Zeptej se někoho staršího že těsnění mázlý vazelínou je daleko lepší jak silikon.
 
 
Datum: 26. června 2012 20:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawa46: Můžu se zeptat co přesně to bylo za silikon? A jaký byl tvůj postup použití silikonu? Mě se ještě nestalo že by mezi karterama nebo pod víkem ten silikon selhal, a to už jsem nějakej ten motor udělal, nikdy ani kapka. Osobně teda doporučuju pouze silikon.
 
 
Datum: 26. června 2012 15:22
 
 
 
 
Jméno: race81      IP: uživatel13453    
a co kombinacia papier a silikon skusal to niekto?
 
 
Datum: 26. června 2012 14:36
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Každý to dělá jinak já jsem dal papír protože silikon mi po 2 letech úplně zmizel a chcalo to kde se jen dalo a od tý doby už jen papír
 
 
Datum: 26. června 2012 14:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej tam jenom silikon...
 
 
Datum: 26. června 2012 14:02
 
 
 
 
Jméno: jawer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj, tak se zas ptám tentokrát na vypnutí motoru v návodu k obsluze sem to pochopil tak že mám uzavřít palivovej kohout nechat doběhnout motor na zbytek benzínu a pak teprv otočit páčku do leva.Jak je to dobře a jak to děláte vy?díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2012 12:34
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      IP: uživatel13083    
Já buďto vypnu benzím pár metrů před zastavením, nebo hop vypnu a jen pár vteřin nechám motor běžet na vypnutej kohout a pak chcípnu. Může to bejt dobrý třeba při opětovným teplým startu, že se motor neuchčije, když ta hladina bude o něco níž.
 
 
Datum: 22. června 2012 12:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle dělam před delší odstávkou, aby byla plovákovka suchá a nezustal tam olej...
 
 
Datum: 21. června 2012 21:57
 
 
 
 
Jméno: pioner94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já vždycky zavírám kohoutek kousek před barákem, už ani nevím proč, asi síla zvyku :-D ; ale hlavně to bude asi, aby ti nevytekl ten benál a pak si tam pustil "čerstvej" z nádže, jak pojedeš znova :-)
 
 
Datum: 21. června 2012 21:38
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
normálně chcípnu a pak zavřu .. benzín nikdy nevytekl .. ale když si vzpomenu tak třeba 100m od cíle vypnu páčku benzínu .. ale není to nutný
 
 
Datum: 21. června 2012 21:06
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel9410    
:-D :-D
 
 
Datum: 21. června 2012 20:25
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
dělám to jak to píšeš protože se muž stát že benzín co zůstal v karbecu ti vyteče na zem
 
 
Datum: 21. června 2012 20:15
 
 
 
 
Jméno: fechtlař21      IP: uživatel289    
já teda tohle dělam jen na zimu jinak normoš zastavim a chcipnu to :-)
 
 
Datum: 21. června 2012 19:45
 
 
 
 
Jméno: kike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, co mám nalít do motoru za olej? Tet tam je kdo ví jakej a je černej jak kafe. Jo a až ho tam dám tak mužu jezdit normálně??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2012 7:47
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PP80 nebo PP90
 
 
Datum: 24. června 2012 7:47
 
 
 
 
Jméno: kike ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no do motoru z pionýra O5?
 
 
Datum: 23. června 2012 11:05
 
 
 
 
Jméno: Strela ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží jaký motor. Pokud 2T tak jak je již zmíněno PP80 nebo PP90. Pokud 4T tak nějaký motorový :-)
 
 
Datum: 21. června 2012 21:54
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
PP90 je lepší
 
 
Datum: 21. června 2012 19:35
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
převodový 80w nebo 90w
 
 
Datum: 21. června 2012 14:51
 
<  8  9  10  11  12  13  14  15  16  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 12.05.2025 13:57:03 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu