|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Berci
IP: uživatel14292
 Zdravím chci se zeptat, dal jsem do mustanga nový Ferodo lamely, kterej olej se tam nejvíce hodí ? Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2012 12:34
Jméno: filip
IP: uživatel6631
 stačí pp90 ale pokud chceš připlatit dej tam od castrolu 75W90
Datum: 14. srpna 2012 12:34
 Ahoj, kde tu jsou dorazy do zadích tlumičů na pionýra? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2012 13:14
Jméno: Honza
IP: uživatel12545
 cau chtěl sem se zeptat jěsli se dá z čísla ložiska nák poznat jakej pruměr maj ty kuličky co jsou v něm díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2012 17:57
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 ne
Datum: 31. července 2012 17:57
Jméno: Honza
IP: uživatel7949
 Zdravím, jaký převodový olej mi doporučíte do pionýra (mírně upraveného) na fichl cupy. Jezdím především v létě zak se chci zeptat jestli do toho tepla nemude lepší pp90 než 80? Co je příznivější? Nebo by jste doporučili úplně jiný olej? Děkuji za názory.Honza
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. května 2013 9:14
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Pro 20/21/23 je v návodu doporučen PP80 pro 05 byl doporučovaný PP7, já používám olej 80W/90 což je modernější bdoba téhož oleje a tam kde mám ferodo dávám syntetiku 75W90. Na jediné si dej pozor, aby olej měl specifikaci GL4, protože GL5 má tendenci rozpouštět bronzová futra v převodovce.
Datum: 21. května 2013 9:14
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 originál v příručce je převodový olej pp80 ale na 5W30 to jezdí lépe podle mě
Datum: 09. srpna 2012 23:29
Jméno: kojot9200
IP: uživatel14274
 já osobně doporučuji sae30 je to olej do sekaček jezdím na něj celá léta a není sním problém, optimální pro zajetí nove spojky
Datum: 08. srpna 2012 22:40
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 nejsem sic odborník přes oleje, ale podle praxe soudím, že je to úplně fuk co je tam za olej... nedávno jsme jeli 4 fichtly chorvatsko v těch největších vedrech. někdo měl pp80, jiný zas pp90 další zas jinej ,,superolej,, někdo spojku ferodo, někdo klasický korky a ani jeden z nás neměl problémy se spojkama, nebo nějakým přehříváním a vůbec to vlastně nebylo poznat co je lepší, či horší. motory stejně teplé, stejně funkční... takže asi tak no...
Datum: 01. srpna 2012 11:12
Jméno: boban
IP: uživatel13106
 Čau draci chci se zeptat jak nastavím bohatou směs?Který zářez na jehle zvolit?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2012 13:27
Jméno: boban
IP: uživatel13106
 Díky
Datum: 31. července 2012 13:27
 bobane má bejt na 2 zářezu od vrchu a pokud zajíždíš tak na 3..
Datum: 31. července 2012 8:46
Jméno: Miguel
IP: uživatel13907
 Čau draci. Jakej je rozdíl mezi 10W40 a 10W50? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2012 22:08
 http://cs.wikipedia.org/wiki/Viskozita
Datum: 29. července 2012 22:08
Jméno: Miguel
IP: uživatel13907
 Ok díky. A co přesně je ta viskozita? Schopnost mazaní?
Datum: 29. července 2012 21:55
 10W50 má vyšší viskozitu při vyšších teplotách...
Datum: 29. července 2012 21:19
 http://husqvarna-expert.cz/index.php?route=product/product&product_id=377 Zarec draci dostal jsem od strýce do Mustanga tenhle olej s tím že ho tam nesmím lít v poměru 1:33 ale poue 1:50  Prý ,že bych tomu motoru dělal špatně radši bych ho tam lyil v poměru 1 33 navíc na pístu to má pouzdro a né jehlovou klec tak nwm
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2012 14:02
Jméno: klikar
IP: uživatel7654
 olej se dává dle výrobce motoru, a ne dle výrobce oleje!!!!!
Datum: 29. července 2012 14:02
 Klidně to nalij do Mustafa, ale jak říkáš v poměru 1:33 a bude to v cajku.... Já jsem dával kvalitnější Husqarna XP do 350/634, ale je to drahá zbytečnost....(dnes dávím TSF)....
Datum: 28. července 2012 21:03
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 Čus, mám doma odněkud z benzínky PARAMO motorový olej (API TB) a jsou tam tyto parametry pro poměr mazání - 1:25 pro 6,3l benzínu ; 1:33 pro 8,3l ; 1:40 pro 10,0l ; 1:50 pro 12,5 l
Nevíte jaký má být ten klasický vzom poměru [1:XX] Díky předem
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2012 8:44
 Příklad : Poměr 1:40, uděláš 1 děleno 40 = 0,025 litru , což je 25 mililitrů na 1 litr benzínu. Když chceš na 2 litry benzínu tak 2 děleno 40 = 0,050 litru = 50 mililitrů .. x:y = x - litry, y- poměr
Datum: 28. července 2012 8:44
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 Yó, to jo, ale nenapadlo mě to tak vypočítat....)
Datum: 27. července 2012 22:08
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 sakra to už se na základce neučej poměry, nebo alespoň blbá trojčlenka??!! pro poměr 1:33 vychází cca 30ml oleje /1l benzínu, pro poměr 1:50 - 20ml oleje / 1l benzínu
Datum: 27. července 2012 21:25
Jméno: arnošt
IP: uživatel14169
 jo, tak ještě jinak, když tu flašku obratíš celu do 6.3 litru benzínu, máš poměr mazání , 1 ku 25
Datum: 27. července 2012 16:48
Jméno: arnošt
IP: uživatel14169
 ne, do 3,6 litru benzinu nalej deci oleja, záleží jaký poměr chceš, že
Datum: 27. července 2012 16:46
Jméno: Dlofus
IP: uživatel13743
 takže teda do 3,6l 25 ml oleje?
Datum: 27. července 2012 16:01
Jméno: arnošt
IP: uživatel14169
 oni ti na té flašce jen uvádí, do kolika litru ju máš celu vylét, to je vše
Datum: 27. července 2012 15:36
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Čau,hele když se přechází na kvalitnější olej tak se mimo pístu a hlavy má vyčistit i výfuk.koleno a kanálek?Nebo stačí jen ty první dvě?A jakou by jste mi doporučili svíčku do Babetty 210?Nějakou do tohohle období.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2012 21:46
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Zdar koupil jsem si Korado ale nemuzu na to najít díly , nevíte o nějakech webech ?  dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. července 2012 18:12
Jméno: jawa 20
IP: uživatel12124
 Čau draci, dávam do fichtla lamelu ,,ferodo special,, a potreboval by som poradiť, aký olej dať do prevodovky. Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2012 23:30
 pp80 postačí
Datum: 14. července 2012 23:30
 Zdravím, skládám motor jawa 550 pařez a chci tam zkusit dát lamelu ferodo jaký se tam má dát převodový olej?Nebo má s tim někdo zkušenosti?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2012 21:33
 feroda jsou dobrý mám je i ve fichtlu výkon 5,5 koně a spojka neklouže  převodovej olej stačí klasickej gyrol 80 nebo 90
Datum: 11. července 2012 21:33
 nazdar draci, jen se chci zeptat jaký olej lijete do tlumičů u kyvačky. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. července 2012 8:18
 Do předních nebo do zadních?
Datum: 01. července 2012 8:18
 tlumičovej neni uplně to pravý, většinou se buďto řízne převodovym, nebo se dává jenom převodovej. Při míchání záleží jak je chceš tuhý. Pokud ale trváš na tom že to musí bejt tlumičovej, volil bych tlumičák pro enduro, nebo motokrosový motorky.
Datum: 30. června 2012 23:44
 Asi neuvěříš, ale tlumičový bude ten pravý
Datum: 30. června 2012 21:07
 Čau draci myslíte si že má cenu dělat na pincka olejový chladič?Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2012 22:31
 Ne určitě radši si vyčisti pořádně válec a hlavu a uvidíš jak to bude znát.Sám jsem si myslel jak to může být znát a ono je a dost u jednoho fíka jsem mě válec zasranej a hlavu a po 15 km utáhnutej a u druhýho jsme to měl vyčistěný že bys mohl z toho jíst a po 30 km v těhlech vedrech jenom mírně vařil ale to jsem jel kolem 50 km/h
Datum: 07. července 2012 22:31
Jméno: Franky chlupata prdel
IP: uživatel14057
 par let jsem tu nebyl........... a par let tu nebudu..........................
Datum: 02. července 2012 14:06
Datum: 30. června 2012 22:25
 jawasaki: ty si boreeec  .... postul: jasne, prida to na vykonu, to nevis?
Datum: 30. června 2012 21:16
 to chceš chladit převodový olej?
Datum: 30. června 2012 21:03
 Existuje i malinkaté čerpadlo na 6V.
Datum: 30. června 2012 20:37
 je pravda že se to po par desitek km pořadne zahřeje ale k čemu? nic se nestane kdyš bude moc horkej a jak bys vyřešil čerpadlo? neni to tak že tam daš 2 hadice a chladi se ti to
Datum: 30. června 2012 19:35
 K čemu by tam asi měl tak být?Tipni!Žeby na chlazení motoru?Co myslíš?
Datum: 30. června 2012 19:24
 a k cemu ti tam bude?  nechces rovnou i intercooler?
Datum: 30. června 2012 19:14
 podle mě nama kdyš jezdi aj special bez chladiče na olej tak to přežije aj ogiro (nevim c maš ty) ale vim co ma v motoru special
Datum: 30. června 2012 17:34
Jméno: pejsek
IP: uživatel13881
 Nazdárek draci..
Dejte si ale pozor! Nikdy nepřecházejte z minerálních olejů na kvalitnější a dražší polysyntetické nebo syntetické oleje. Další, v tomto případě špatnou, vlastností je, že tyto oleje usazeniny v motoru nejen že nevytváří, ale naopak je rozpouští. Takzvaný karbon, který se usazuje ve spalovacím prostoru je vlastně jakoby kámen a při rozpouštění se z něj pomalu stává písek, který válec pomalu vydírá – čímž se velice rychle snižuje životnost motoru.
tak todle jsem našel na stránkách jawa 50
a tady je můj dotaz:Je Mogul TSF minerální? chtěl jsem vyzkoušet Motul 510 tak se toho bojím... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. června 2012 9:51
 tady někdo oběvil ameriku
Datum: 30. června 2012 9:51
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 A co MOGUL TS?Minerál?Ja ho leju už druhou sezonou do všeho a pořád jsem nezjistil co je to za olej.Díky
Datum: 29. června 2012 21:11
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Jo,syntéza ti ho rozpustí a opravdu se to pomalu a jistě vydře....mě se to už jednou stalo...byla to moje kravina a je to tak nějak jedno...ale polosyntetika se chová tak jak cca napsal "marquee"....při přechodu péráka z M2T jsem šel postupně přes Motul minerál a pak Motorex a Motul polosyntetika a bez problému....naprosto bez problému....pročistil se a nic se nevydřelo.....loni už jsem zase přešel zpět na Motul 100 minerál a od tý doby je to furt čistý....taky tak trochu tim,že od loňska najel pérák 200km 
Jináč TSF je od loňské sezony nově polosyntetika.....dřív to byl jeden z lepších minerálu,ale nějak předělali složení/či etiketu? a už uvádí,že je to polosyntetika..... A Motul 510 je perfektní olej,mužu doporučit! Do seriovky je ho škoda,ale bezvadně umaže i lehce upravenej motor....
Datum: 29. června 2012 16:19
 No ty máš postřehy  DD každopádně s tím "pískem" se mi to až tak nezdá...
Datum: 29. června 2012 12:52
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Neviděl bych to tak hrozně... Další z mnoha mýtů. To rozpouštění určitě nebude v takové míře, aby se něco stalo. To není 4-takt u škody, kde uvolněný karbon údajně způsobil ucpání mazacích kanálků. Co ti to může udělat v dvoutaktu v nejhorším, maximálně ti to proletí výfukem bez škody. Nesmysl. A komu se stalo, že se mu něco stalo s motorem po nalití lepšího oleje, tak buď ten motor už byl před/po smrti a posral by se stejně. Nebo se pokazilo něco jinýho a tak to svedl na olej.
Datum: 29. června 2012 11:59
Jméno: Petr Salva
IP: uživatel12894
 Ne už neni minerální ale Polosintetický , ale je to výborný olej . Doporučuju opravdu prezicně vyčistit píst válec hlavu a pístní drážky pro kroužky od karbonu . Potom tam nic nebude a nic to rozpustit nemůže . Jak říkám též jsme přecházel na MUstangu OD M2T na o TSF a největší pohoda
Datum: 29. června 2012 11:19
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 TSF je polosyntetika, ale jeju ho do všeho a pohoda, problém je že plná syntetika ti rozpustí usazeniny téměř okamžitě a to je problém polosynťák ti to rozpustí časem taky ale pomalu, m
Datum: 29. června 2012 11:19
Jméno: standa
IP: uživatel14044
 Nic novýho pod sluncem,jen idiot naleje do zarostlýho motoru syntetiku....kdysi dávno tu o tom byly rozsáhlé články... PS: Za jistých okolností lze z m2t přejít na polosyntetiku,do péráka leju zásadně minerál a polosyntetiku,nic se nevydírá a kompresi má takovou,že když kopne,tak by zlomil nohu... Tak asi tak....
Datum: 29. června 2012 10:55
Jméno: 70/250
IP: uživatel12665
 zdar jaky olej mam nalejt do 250/353 stači pp80/pp90 nebo něco lepšiho díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. června 2012 15:34
 Jedna postačí...
Datum: 27. června 2012 15:34
Jméno: 70/250
IP: uživatel12665
 tak díky a kolik toho mám koupit ? 2 litrovky
Datum: 27. června 2012 15:29
 Stačí to co píšeš, bohatě...
Datum: 27. června 2012 13:53
 Zdar draci, nemáte nekdo nějakej zpusob, jak zjistit jestli je v bnzinu olej? dostal jsem nějakej kanystr speciálu starýho ale nvm, jestli to už namýchal... prosím poradte. Jo a ještě- mužu zkoušet startovat Prase čz 175 502 která ma 12 v soustavu baterkou z auta? - snad to tím nějako nezmrvím ne?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2012 12:16
 Naředil bych to znova! Minulý rok jsem dotáhl fichtla s půl nádrží benzínu (kdo ví jak starého) a starý vylítaný motor s tím sice lítal v pohodě, ale po výbrusu (co byl přímo na tom fichtlu) jsem zadřel..., takže neriskovat a alespoň trochu přilít
Datum: 28. června 2012 12:16
 Díky, zkusím to nějako pořešit s tím benzínem
Datum: 27. června 2012 10:12
 Prase takhle nastartovat můžeš. Olej bych asi zkusil zjistit tak, že bych vzal čistej benzín a tenhle tvuj benzín, a od každého dal pár kapek na karton. Po zaschnutí by ten s olejem měl nechat mastnou skvrnu...
Datum: 27. června 2012 7:07
 Čus draci tak já teda nevím co mám teda dát ezi kartery u čž 175 hranatý.Jestli jenom tmel a nebo i papírový těsněný.Co myslíte vy pište sem co je lepší.Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2012 21:55
 Přesně, každej víme svoje...papír rozhodně nijak nezamítam, akorát mam prostě dobrý zkušenosti se silikonem, vidim v tom řadu výhod, proto ho doporučuju
Datum: 26. června 2012 21:55
 100 lidí 100 vlastností přece se nebudem hádat za mě papír
Datum: 26. června 2012 21:54
Jméno: mustang1971
IP: uživatel13937
 Já jsem dal papir+silikon a je to těsný jak když čmelík sevře prdel...
Datum: 26. června 2012 21:32
 No starších se ptát nebudu, ty jsou ze staré školy a silikon pomalu ani neznaji a proto ho hned zatracujou  To bych akorát dostal rady jako že řetěz se maže převoďákem a podobný blbosti  Jinak na postup jsem se tě ptal proto, abych vyloučil chybu v aplikaci tmelu. Já mam na motoru taky natočeno přes 20tis od půlení a ani kapka, mam to na silikonu, takže asi máme každej jiný zkušenosti. Za sebe teda řikam, že ani jeden z těch mnoha motorů co jsem dělal tak neteče, používam silikon červenej, od Den Bravenu. Takže nevidim důvod hned odsuzovat silikon, mnohdy je lepší než papír. A rozhodně nejsem línej si vyklepávat těsnění
Datum: 26. června 2012 21:18
Datum: 26. června 2012 20:42
 jawa46: Můžu se zeptat co přesně to bylo za silikon? A jaký byl tvůj postup použití silikonu? Mě se ještě nestalo že by mezi karterama nebo pod víkem ten silikon selhal, a to už jsem nějakej ten motor udělal, nikdy ani kapka. Osobně teda doporučuju pouze silikon.
Datum: 26. června 2012 15:22
Jméno: race81
IP: uživatel13453
 a co kombinacia papier a silikon skusal to niekto?
Datum: 26. června 2012 14:36
 Každý to dělá jinak já jsem dal papír protože silikon mi po 2 letech úplně zmizel a chcalo to kde se jen dalo a od tý doby už jen papír
Datum: 26. června 2012 14:31
 Dej tam jenom silikon...
Datum: 26. června 2012 14:02
 ahoj, tak se zas ptám tentokrát na vypnutí motoru v návodu k obsluze sem to pochopil tak že mám uzavřít palivovej kohout nechat doběhnout motor na zbytek benzínu a pak teprv otočit páčku do leva.Jak je to dobře a jak to děláte vy?díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. června 2012 12:34
Jméno: Jiřin
IP: uživatel13083
 Já buďto vypnu benzím pár metrů před zastavením, nebo hop vypnu a jen pár vteřin nechám motor běžet na vypnutej kohout a pak chcípnu. Může to bejt dobrý třeba při opětovným teplým startu, že se motor neuchčije, když ta hladina bude o něco níž.
Datum: 22. června 2012 12:34
 Tohle dělam před delší odstávkou, aby byla plovákovka suchá a nezustal tam olej...
Datum: 21. června 2012 21:57
 já vždycky zavírám kohoutek kousek před barákem, už ani nevím proč, asi síla zvyku  ; ale hlavně to bude asi, aby ti nevytekl ten benál a pak si tam pustil "čerstvej" z nádže, jak pojedeš znova
Datum: 21. června 2012 21:38
 normálně chcípnu a pak zavřu .. benzín nikdy nevytekl .. ale když si vzpomenu tak třeba 100m od cíle vypnu páčku benzínu .. ale není to nutný
Datum: 21. června 2012 21:06
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
Datum: 21. června 2012 20:25
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 dělám to jak to píšeš protože se muž stát že benzín co zůstal v karbecu ti vyteče na zem
Datum: 21. června 2012 20:15
Jméno: fechtlař21
IP: uživatel289
 já teda tohle dělam jen na zimu jinak normoš zastavim a chcipnu to
Datum: 21. června 2012 19:45
 Čau draci, co mám nalít do motoru za olej? Tet tam je kdo ví jakej a je černej jak kafe. Jo a až ho tam dám tak mužu jezdit normálně???
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2012 7:47
 PP80 nebo PP90
Datum: 24. června 2012 7:47
 no do motoru z pionýra O5?
Datum: 23. června 2012 11:05
 Záleží jaký motor. Pokud 2T tak jak je již zmíněno PP80 nebo PP90. Pokud 4T tak nějaký motorový
Datum: 21. června 2012 21:54
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 PP90 je lepší
Datum: 21. června 2012 19:35
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 převodový 80w nebo 90w
Datum: 21. června 2012 14:51
|



|