Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: bobky
IP: uživatel13011
 Jaký byste mi doporučily lepší olej než obyčejný M2t do Jawy 350 ? Dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. ledna 2012 13:26
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jakýkoli jiný dvoutaktní s výkonostní normou API TC
Datum: 14. ledna 2012 13:26
Jméno: jw5
IP: uživatel12983
 mogul TS
Datum: 13. ledna 2012 20:09
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 Ahoj draci nerad stim otravuju, ale potřebuju vědět od někoho kdo to má oskoušený jestli ty moderní oleje 2T karbonujou méně, když se ho dá zrovna tak hodně jak má, u mě 1:25 . Nechci tu žádný dohady o tom kolik ho mam dávat to nechte na mě!!!! Mam ten problem, že po 500 kilákách je motor moc zakarbonovanej. Diíkyyyyy za každou odpověd!!!!!!!!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2012 9:20
 fermez: jak už napsal standa níže, pokud máš očouzenej píst pod kroužkama z jedný strany, tak není na vině olej, ale blbě vyúhlovanou ojnicí.
pavko: 1:3 musí bejt tak hustý, že to ani nemůže prolejzt tryskama, natož bej zapálitelný
Datum: 17. února 2012 9:20
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 To já se chystám vyzkoušet Hekra M2T super, SAE 40, API TC, což by mělo být oproti paramu M2T super o něco lepší. Až najedu párset km.. podělím se o zkušenosti..
Datum: 14. ledna 2012 12:40
 Škoda, že tie polo/plosyntetické oleje namajú na obale napísané SAE... iba výkonnostné špecifikácie API,JASO, atp. vačšinou iba oleje M2T to majú na obale. u nás na SR máme nejlepšie oleje M2T od Dynamaxu, a to M2T API TA, SAE 40/50W a M2T API TC,SAE 40W, obe sú dobré
Datum: 14. ledna 2012 12:31
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Nechci tu nic rozpoutávat, ale.. děda jezdil s pionýrem pořád na M6A 1:30, nikdy nezadřel, výbrus dělal cca po 15-20tis.km. Samozřejmě, že nejde srovnávat "dědkovskej styl jízdy" s jízdou mlaďáka, kterej točí každej kvalt, ale.. já jezdil několik let (jen silnice) na klasický paramo M2T-API TB a nikdy žádnej problém. když je vše dobře seřízný, tak ani toho karbonu není tolik(dekarbonizace cca každejch 6000km). Jen to chce dodržovat mísící poměr, nic víc. Po čase jsem přišel na to, že existuje i paramo M2t super API TC, jenže.. to má SAE 30 a motor při delším jetí někdy vadnul, kdežto Trysk M2T API-TB, SAE 50, nedá se to srovnávat. Ten motor si jen chrochtá, takže jsem se k němu vrátil. Mluvím jen z vlastní zkušenosti, nikomu nic nenutím.. navíc cena těchto dvou olejů je prakticky srovnatelná, tudíž to, že bych chtěl šetřit na oleji není ten důvod. Dle mého není ta specifiace TB/TC u seriovejch a klasicky ježděnejch starších motrů až tak podstatná, jak tu neustále někdo prosazuje.. hlavně si hlídat SAE, ať se to kloudně chladí..
Datum: 14. ledna 2012 10:53
Jméno: Lukáš
IP: uživatel4620
 To já mažu poctivě 1:25 MT2 - API TB a jezdím dobře přes 5000km olej za 64 korun a svíčku sem měl venku jen jednou před delší cestou mi vysvětlete vy co lijete ty oleje za 500stovek kde bych ještě mohl vidět rozdíl..?  připadá mi to skoro absurdní tam lít tolik peněz jinak jsem na ten olej bezproblému zajel výbrus i když to trvalo věčnost a v létě co 15km to 15 minut stání někde v hospodě.. nechci samozřejmě nějak narážet na kvalitní polosyntetiky a syntetiky a už vubec ne na ty co to používají jen je divné že v naší dědině nikdo nic lepšího než M2T do fichtla nelije a jezdíme všichni
Datum: 13. ledna 2012 23:57
Jméno: pavkocz
IP: uživatel12636
 Dobře pokud neveřite tak neveřte ale kamarad mi to potvrdí a celá dedina jak mi to dýmilo. A neucpe se to to je blbost sice to blbe chytá ale jede ale musí být pořád plný plyn nijak je pak výfuk plný oleje ted to robit ale nebudu robim Go
Datum: 13. ledna 2012 14:50
Jméno: mustang 23
IP: uživatel9410
 Ja jezdim na motorex 2t racing , stoji 450 kč pul litru a nemam problem z karbonem ani zanesenym vyfukem ani prehrivanim ani s vočouzenym pistem  \r\n
Datum: 13. ledna 2012 12:59
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a ste si jistý že to bylo 1:3? moje zkušenost je že na něco mezi 1:10-1:5 to ani nechtělo chytnout, jen sem tam střílelo, musel sem přilejt benzín abych to vůbec nakopnul
Datum: 13. ledna 2012 9:56
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 bavim se o čz 250/455, asi jsem se špatně vyjádřil, po 500m je vrstva karbono na vršku pístu což je blbý, a z boku se usazuje po delší době třeba po 1000 km a to jen když tomu zlechka nakladam, těch 90km/h, to není zas tolik. Ojnice chodí snad dobře skoušel jsem to složit bez kroužků a koukal jsem jestli není natlačenej ke straně a není. Volnej ve válci asi moc není, protože jsem jednou omylem splacatil píst, když jsem nasazoval čep a hnedka drhnul o válec ze dvou stran proti sobě. Myslim že je problem v tom sání, mam tam airbox stim drátěným filtrem. Normálně tam byli nalítaný kamínky od zadního kola, prostě je to na h.... řešený všechen bordel skole jde do sání, který ke všemu moc dobře nečistí.
Datum: 13. ledna 2012 9:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já jezdil v poměru 1:3 na vyjetej olej asi hodinu a pak se tak ucpal vejfukový kanál že to nemělo kudy utíkat tak nás tady nekrm
Datum: 12. ledna 2012 22:25
 to chces rikat ze do 3l benzinu si nalial 1l oleja?.... a nekarbonovalo to?... zabiehal som motor s použitím polosyntetiky. 1500km pomer 1:25, karbonova vrstva cca 1,5mm... ked som začal dávať pomer 1:30 v lete /40-50°C/ motor sa začal prehrievať a stácal výkon... vysral som na polosyntetiku.. záleží viac na tom aby olej mal potrebnú hustotu.. SAE 40-50W, a nie 10W ako polosyntetika/syntetika... ted používam M2T API TC, SAE 40W v karbon? po 4000km super! v lete som jazdil v kuse 120km bez problemu, motor nestrácal výkon, Daj do toho M2T so špecifikáciou API TC, len kúriť to bude
Datum: 12. ledna 2012 21:35
Jméno: pavko
IP: uživatel12636
 Já přes léto lel do mé cz 477 výjetý olej z felicie a daval sem na pomer 1:3 ne 1:30 a motor byl bez karbonu a to sme tak nalital nejmin 3000 km.
Datum: 12. ledna 2012 20:55
Datum: 12. ledna 2012 16:42
Jméno: standa
IP: uživatel13044
 Ano pokud je okouřenej píst po 500km od GO tak je někde něco špatně. Za prvé to muže být křivě uložená klika a nebo ohlá ojnice od špatné montáže. Pokud je píst okouřenej rovnoměrně kolem dokola,tak je to vada nekvalitních kroužků a nebo moc volného/menšího pístu....tak s pravdou ven.....
Datum: 12. ledna 2012 12:40
 a do čeho do fichtla ? no tak ho zkus.Ty dnešní oleje už moc nekarbonuji a jezsi třeba 1:30 jak se má a že to máš očouzený na krajích pístu není dobře. Asi máš blbě vicentrovanou klikovku
Datum: 12. ledna 2012 12:27
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 zaběhlí to mam už to má najeto po GO 5000km, ale vůbec se mi nelíbí to, že je poškrábanej válec lehce, ten origo filtr je na hovno, tak jsem se rozhodl pro bavlnak, Je to napdr, když tomu trošku nakladam tak se očuzuje píst z boku až za kroužky, to by nemělo pak to bude drhnout o válec. Chci prostě tenhle problém vyřešit, když už tohle odstranim tak bych mohl snad mazat mín a asi by se vyplatilo lepším olejem pokud mín karbonuje???????????????!!!!!!!!!! třeba tenhle http://www.tomservice.cz/eshop/eshop/kapaliny/motorove-oleje/olej-motorovy-gardenmoto-2tc-cinol-1l.html (vůle mam všude OK)!!
Datum: 12. ledna 2012 12:00
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 chybí informace čim mažeš teď, ale v takovym zbytečně vysokym poměru ti bude dost karbonovat každej olej, ty moderní možná trošku míň, nicméně bude a ne málo... pokud k tomu nemáš nějaký speciální důvody, jako třeba záběh těsnýho výbrusu, tak je to zbytečná a drahá sranda (ucpávání motoru, peníze za olej, zvýšená spotřeba paliva, přehřejvání motoru), ale na to ses neptal...
Datum: 12. ledna 2012 11:38
Jméno: jááááá
IP: uživatel9268
 Zdarec,u mý ČZ 180 se mně prošoupal kryt rozety.Nevíte čím to je? Vždy to bylo namazaný,aby se to neprošoupalo.Má se vůbec ten kryt taky točit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. prosince 2011 19:08
 kamaráde točit se rozhodně nemá má tam takovou vylisovanou drážku a ta musí sedět
Datum: 29. prosince 2011 19:08
Jméno: Drak
IP: uživatel12965
 Hoj, je vhodný M2T obyčejný olej do předních tlumiču na J250? Tlumičový je řidký..
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2012 9:11
 M2T je psí sádlo, to do tlumičů fakt ne  Motorák 10W40, případně ho říznout tlumičovým pokud by byly tlumiče moc tvrdý. Hlavně nalejt předepsaný množství
Datum: 17. února 2012 9:11
Jméno: Spaga
IP: uživatel11583
 Do tlumičů se dává tlumičový a aby to nebylo moc řídké, tak do toho dej 1:1 M6AD.
Datum: 02. ledna 2012 20:40
Jméno: jawak21
IP: uživatel289
 jo ten tam mužeš nalejt nic to neudělá.
Datum: 28. prosince 2011 16:27
 čau draci .. jakej olej mam dat do prednich tlumicu na simsonovi ?? je to jedno jakej nebo je na to nakej specialni ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2011 13:52
 jj diky
Datum: 26. prosince 2011 13:52
Jméno: Bakoun
IP: uživatel12951
 U Simson tlumičů je olej jen jako doraz (a moc ho tam není), není to jako u klasických tlumičů, takže co tam naleješ je skoro fuk...
Datum: 26. prosince 2011 12:08
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 hele do každého tlumiče nalej přibližně 33ml oleje, je tam pouze na doraz , dis a ať to jezdí ...
Datum: 26. prosince 2011 11:45
Jméno: hh
IP: uživatel7430
 nejlepší bude ten co tam patří, určitě to bude zmíněný v příručce
Datum: 25. prosince 2011 23:49
Jméno: richard
IP: uživatel11191
 jakej mam dát olej do motoru ne do benzínu ,ale do motoru kwasaki kx 125 mužete někdo poradit díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. prosince 2011 22:06
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Do krosarny jsem daval Motul transoil expert.
Datum: 21. prosince 2011 22:06
Jméno: Z
IP: uživatel12237
 převodový, který je doporučený v manuálu.
Datum: 21. prosince 2011 19:52
Jméno: richard
IP: uživatel11191
 to wim taky ale jakej by ste doporučili.
Datum: 21. prosince 2011 18:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 převodový
Datum: 20. prosince 2011 17:10
Jméno: richard
IP: uživatel11191
 jakej mam dát olej do motoru ne do benzínu ,ale do motoru mužete někdo poradit díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2011 16:31
Jméno: jawak21
IP: uživatel289
 překvapivě převodovej olej
Datum: 28. prosince 2011 16:31
Jméno: richard
IP: uživatel11191
 myslím do kawi kx 125 ostrá díky.
Datum: 18. prosince 2011 19:35
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 PP80
Datum: 18. prosince 2011 14:01
 Převodovej do převodovky...
Datum: 18. prosince 2011 12:40
 Zdravím, chtěl bych založit diskusi a vůbec sebrat všechny možné názory na čerpadlo Possilube na ČZ 125/476. Vyplatí se to draze shánět a riskovat, jestli nevysadí někde za jízdy a nezadře se motor, navíc se ztratí úložný prostor a těžce se bude točit plyn. Na druhou stranu asi lepší pro motor, menší spotřeba oleje atd. Liší se nějak nastavení čerpadla pro záběh a normální provoz, enbo je to nějakej standartní kompromis? Dále, existuje nějaký seznam vyráběných variant tohohle typu čezety i s čísly barev? Něco takovýho existuje o kejvačce, ale u týhle čz znám origoš jen variantu oražová-šedá-černá a kombinaci ala vosa  . Poslední-chová se vám motorka při jízdě v takovýmhle počasí nestandartně? Mně třeba mustang při tahu vyhodil dvakrát 3, lze to přisoudit teplotě nebo oleje, nebo je něco určitě blbě v převodovce? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. prosince 2011 14:41
 posilube mám a nejaký težký chod rukojeti jsem teda nezaznamenal. cena? stál mě 150kč a s levým kartrem
Datum: 18. prosince 2011 14:47
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 já je mám doma myslim 2-3 , nikdy sem to nestudoval , ale co sem slysel tak to pracovalo velmi spolehlive , davkovalo to olej presne podle potreby motoru
Datum: 18. prosince 2011 14:41
 Když ho nemám, tak jsem ho asi logicky nikdy nerozebíral. Tohle takovej problém není, spíš málo místa a ten težký chod rukojeti(možná i cena) by mohly vadit.
Datum: 18. prosince 2011 14:01
 mě třeba taky vyskakovala na Jawě 20 taky trojka a dělala to spojka, tak jsem kousek povolil spojku, ale občas to udělá než se trochu ohřeje olej
Datum: 18. prosince 2011 13:43
 viděl si někdy posilube čerpadlo zevnitř? asi ne že?  .. ono je tak jednoduché že se v něm nemá co posrat.. jen pokud budeš vůl a nebudeš kontrolovat kolik máš oleje
Datum: 18. prosince 2011 12:03
 dá se to přisoudit teplotě oleje
Datum: 18. prosince 2011 9:00
 skus dotahnot razeni z vrchu na kartrech me to delalo taky tak sem dotahnul ty dva sruby a pohoda uz to nedela
Datum: 17. prosince 2011 22:26
Jméno: 1254
IP: uživatel6631
 čau chcu se zeptat když nastartuju fichtla na benzín a pořáadně ho zahřeju vyjezdím celou nádrž a místo benzínu tam naleju naftu pojede to nebo to potřebuje větší tlaky ve válci? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2011 23:18
Jméno: nadrc
IP: uživatel8828
 Taky neco pridam,jednou nemel kamos benzin a my zrovna rajtovali.Tak vzal 5l kanystr redidla a nalil do toho dost použitýho hydraulickyho oleje.Fichtl na roztlaceni chytil,ba i jel docela slusne...koure a smradu plna ves  nu pul hodiny bylo veselo a pak se fichtl zastavil.Vypadalo to,ze je na tvrdo zadrenej.Pockal az to schladlo,serval valec,krouzky oskrabal sroubovakem,udelal odborny vybrus jemnym smirkovym papirem,jak na pístu tak na válci a ten fichtl jezdi do dneska  .kazdopadne podobny smesi se dycky hondne prodrazi,nehlede na to kolik stoji redidlo  .holt jalovi leta
Datum: 12. prosince 2011 23:18
Jméno: Karel
IP: uživatel12778
 taky sem býl takový trotl, a v práci kradl syntetiku, valíl sem to do š100 , na sytič to chytlo, ale moselo se to ohřát 10 minut ,aby to jelo aj na plyn, výsledek byl ten, že sem na křižovatce po 50 km tlačíl,. svíčky byli jak kominář černé, to je asi tak k jiným palivum, lejte si tam co hcete, ale počítejte s následky,
Datum: 12. prosince 2011 18:42
 jojo prostě fichtl jede na všechno zlatej to stroj
Datum: 12. prosince 2011 18:24
Jméno: standa
IP: uživatel12901
 Ještě v době kdy nafta byla o deset až patnáct korun levnější než benzín a tatínkové měli doma nasušíno běžně 100L nafty do zásoby ,jsme míchali směs 1:1,studenej motor na to nebylo možný nastartovat,ale jak se to ohřálo,tak už to šlo....dým neskutečnej,smrad taktéž,vařicí motor šlo špatně chcípnout,výkon motoru asi třetinovej a spotřeba asi čtyřnásobná....efekt? Ať sme dojeli kam sme dojeli,tak sme si tam mohli akorát tak dát krátkou startku a jet dál aby nevystydnul motor....jinak zajímavá směs byla 1:1:1:1 -benzín,nafta,dentakryl,technickej benzín ....prostě základem každý směsi bylo mít aspoň litr benzínu a pak jakýkoliv další kapalný látky který dobře hořeli  si nemyslete že já byl ve 13 letech svatej
Datum: 12. prosince 2011 17:53
Datum: 12. prosince 2011 17:50
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Nafta je teď dražší, neušetří nic, asi další hračičkář  Samozápaly budou asi docela vražda pro klikovku, nevim jestli by jel ohřátej motor čistou naftu, ale na benzín řízlej s naftou jo. Můžeš zkusit až bude zahřátej dát jen do karburátoru trochu nafty, uvidíš...Máš rád diesel smoke ?  V poměru ve kterym by to nemělo samozápaly by to asi ani nevadilo, samozřejmě to namaž ještě olejem...Nafta sice maže sama o sobě, mám kamaráda kterej tím maže 2T sekačku, ale i tak pro ten pocit...Počítej s tím že budeš pořád vypalovat vejfuk, ale to je práce na chvíli..Pokud od toho chceš něco jinýho než aby to hulilo tak na to kašli, nemá to cenu..
Datum: 12. prosince 2011 17:36
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 z jakého důvodu je třeba kvůli 15ti korunám, které se snad ušetří na plné mádrži, poškozovat motor ???
Datum: 12. prosince 2011 17:04
Jméno: 1254
IP: uživatel6631
 a jelo by to teda na tu naftu samotnou? nebo musím nutně michat s benzínem?
Datum: 12. prosince 2011 17:04
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Věřte mi, že když budete mít doma 30 litrů nekvalitní nafty vypuštěný z nádrže, budete při pohledu na pincka silně uvažovat o některých věcech...
Datum: 12. prosince 2011 16:53
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Ani očko..... ale 1:5 mi to jelo celkem obstojně. Více čoudí, chytá samotápaly, ale jede...
Datum: 12. prosince 2011 15:56
Jméno: richard
IP: uživatel11191
 zdary draci ,měl bych dotaz mám kawu kx 125 a newím jakej tam mam dát olej prej jsou různé vizkuzity tak nevim jakej mužete nějdo poradit.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. prosince 2011 21:58
 Čau, lij tam polosyntetický nebo nejlépe syntetický motorový olej určený pro dvoutaktní motory v poměru 1:50. Třeba Motul 800.
Datum: 11. prosince 2011 21:58
 zdar draci dneska jsem přinesl ze šrotiště motor na fichtla když jsem ho otevřel tak místo oleje vytekla taková nezelenavá tekutina co to bylo ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2011 23:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přijdu tam a řeknu  obrej můžu kouknout? a oni : jo jasne..ja jim vždicky hodim nějakou tu pětku navíc a oni mi dovolí hrabat se všude
Datum: 09. prosince 2011 23:29
 když je to soukromník tak tě tam většinou nepustí protože když se ti něco stane má z toho problém a většina neni ani pojištěná ale u normálních sběren se zeptáš jestli se mužeš jít podívat po nějakejch věcech nebo tam přivez nějaký to železo a prohrabej se tam tajně
Datum: 09. prosince 2011 20:14
Jméno: mustang1971
IP: uživatel12833
 Prosimtě když jdeš na to šrotiště tak tam tě normálně nechaj si to tam projít nebo se jich zeptáš jestli tam něco nemaj?Já totiž když tam přídu tak hned první nee to je pryč nic takovýho tady neni a vedle stojí fichtl spatlanej z dílů.Tk já už právě nevim jak na ně
Datum: 09. prosince 2011 20:01
Jméno: Karel
IP: uživatel12778
 nkdo do toho nalél fefrmincku
Datum: 09. prosince 2011 19:37
 jaktože to bylo zelený??
Datum: 09. prosince 2011 19:14
 voda
Datum: 09. prosince 2011 19:10
Jméno: babetista
IP: uživatel12258
 Zdar. nemáte někdo nějaký typ, jak vytáhnou na babettě 210 koncovku výfuku? Na mojí to nebylo snad celou dobu co jezdí vytaženo a nejde s tím ani hnout. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 22:19
 Beru kombinačkama.
Datum: 07. prosince 2011 22:19
Jméno: dan23cz
IP: uživatel10444
 jak se dava koleno tak strč nakou trubku nebo neco a vikleni to
Datum: 07. prosince 2011 15:44
 Zdar chci se zeptat kolik se maže MZ 150ccm ? 1:50 ? ale nejsem si jistej tak poradte.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2011 10:44
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Simson se maže 1:50, takže MZ to bude mít asi stejný. Pro lepší pocit můžeš dát 1:45
Datum: 07. prosince 2011 10:44
Jméno: wepo
IP: uživatel12613
 KurvA jaké mazání, je to skopčák ad si poradí s čistým
Datum: 06. prosince 2011 17:47
Datum: 06. prosince 2011 15:37
Jméno: karlík
IP: uživatel11673
 zdarec, chci se zeptat, na benzince prestali prodavat olej co jsem kupoval, chci se zeptat mají tam mogul TS, používáte někdo tento olej jak karbonuje? hlavně mě zajímá jak karbonuje, případně jak karbonuje olej Paramo trysk m2t Api TB, Vím že to tu bylo několikrát, ale odpověď na karbon tam většinou není
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 18:00
Jméno: libor1
IP: uživatel12868
 já ho jeden čas taky používal a supr, karbon normálně v pohodě, jentak decentně v hlavě na pístu, nic závratnýho, dá se to setřít i hadrem, nebo odrolit hadrem, jinak teď sem přešel od mogulu TS k TSF a supr paráda, i při poměru 1:25 ( záběh ) skoro vábec nekoří a maže dobře, chvíly sem jezdil i na motul 510 a ten byl asi nejlepší a cena 220,- za polosyntetiku ( 1L ) je dobrá
Datum: 06. prosince 2011 18:00
 Jezdím na MOTUL 2T nebo MOTUL 510 - taky do 2T. nebo Repsol 2T. litr stojí kolem 230kč a krásně maže nezanáší nic...
Datum: 06. prosince 2011 14:50
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 ten MOGUL tsf tam davam 1:50 a pohodička  ale za ty prachy tam začnu lejt neco lepšiho
Datum: 05. prosince 2011 22:25
Jméno: mirplsek
IP: uživatel12665
Posl.aktualizace: 06. prosince 2011 14:55
 Do převodovky dávám od jakživa ( 3 roky ) přimo do motoru upozornuju !! MOGUL 15/50kw FELICIE olej a maže krásně a čistě není problém a při rozebrání motoru byl uplně krásně čistej a plně funkční a jezdím dálku i klidně 320km za den sem najel a plně funkční žádná potíž a do benzínu dávám MOTUL 510 1:35 takže žádněj problém stímto a mohu doporučit aby to nemělo vůbec žádnou chybu ten fichtl tak namontovat VAPE zapalování pak fichtl jezdí jedna báseň bez chyby jak elektryky tak motoricky nádhera mohu jen doporučit !!!
Datum: 06. prosince 2011 14:55
Jméno: standa
IP: uživatel12829
 Sakra lidi je to jen fichtl.....do seriovky i kdyby si nalil projetej fritovací olej,tak se tak moc nestane.....jinak samozřejmně do převodovky olej převodový(PP80) a do motoru(benzínu) olej 2T motorový...do benzínu klidně M2T,brát s API TC viz odkaz.....
Datum: 30. listopadu 2011 17:19
Datum: 30. listopadu 2011 15:00
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 zajdi na benzínu a kup si převodový olej bud PP 80, PP90 nebo tam bude prostě mogul převodový olej ale ty PP bych doporučil víc než mogul
Datum: 30. listopadu 2011 11:36
Jméno: Ladin
IP: uživatel10433
 Do převodovky davam aji motorak maže maže akorat hydrauliku ne ta nemaže jinak to snese všechno
Datum: 29. listopadu 2011 22:18
Jméno: mirplsek
IP: uživatel12665
Datum: 29. listopadu 2011 22:12
Jméno: Lofasek
IP: uživatel12258
 No řekl bych že do převodovky do pionýra může dojít jakýkoli převodový olej  . a jak píšou ostatní, tak odkazovaný olej je motorový, akorát nemůžu souhlasit s odpovědí podemnou že tento motorový olej je pro pionýra nevhodný protože je pro vysokootáčkové motory, což neni tak uplně pravda jelikož tento olej patří spíše k těm co by se do pionýra lít měli
Datum: 29. listopadu 2011 22:08
Jméno: ondra
IP: uživatel12190
 Ahoj, tenhle určitě ne, přečti si specifikaci toho oleje vždiť je určen pro vysokootáčkové motory což pionýr není a navíc je do benzínu a ty ho chceš do převodovky pokud jsem pochopil správně.Tam se dává olej PP80-90.Buď můžeš dát minerální nebo i syntetiku podle toho kolik chceš investovat Určitě nic nezkazíš když si na internetu najdeš příručku na pionýra a tam si to můžeš přečíst. třeba tenhle http://www.oleje-pema.cz/prevodovy-olej-cinol-pp-90-1l-cn-pp-90-1_34877.html
Ale i jakýkoli jiný ale musíš dodržet tu hodnotu PP 80 až 90.
Datum: 29. listopadu 2011 21:17
 to není olej do převodovky, ale do benzínu. jestli chceš dat olej do převodovky, tak zajdi na benzinku a kup převodovej olej PP 90
Datum: 29. listopadu 2011 21:12
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2011 20:28
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 děkuji to mě potěšilo, mě právě táta říkal, že je lepší dávat hustší olej, že při velkejch vedrech, přehrátém motoru ten řidší olej hůř maže, tak asi měl pravdu.
Datum: 30. listopadu 2011 20:28
Jméno: standa
IP: uživatel12829
 Ano,do seriovek plně vyhovující M2T Super.....když to bude dobře seřízené,karbon bude stejnej jak s Motulem....i já s lety změnil názor na m2t(API TC)....je to tak....hlavně to voní....a m2t Super je olej na úrovni Castrol 2T,Motul 100 atd....ovšem m2t s API TA/TB i nadále nedoporučuju.....to sou kaše kašovitý......blivajz....hnus....recyklát sraček...ale jak říkám,do péráka,kejvačky,pařeza,fichtla,babety je M2T Super (API TC) plně dostačující,možná nejlepší,protože je hustej.....je kus pravdy na tom,že seriovky si až tak extrémně nehoví s řídkými/ředěnými oleji do vysokootáčkových moderních 2T pro premix....na to bacha při výběru lepšího oleje......ovšem nepopírám,že vhodný kvalitní olej prodlouží životnost motoru.....třeba na Motorex Speedmix nebo Motul 510 nedám dopustit......pro "ostrej motor" ideální Motul 710,nebo některé oleje od Denicolu jsou výborné....
Datum: 30. listopadu 2011 17:29
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 a co tvorba tzv. karbonu u toho m2t super, nebo u toho mogulu ts. jinak děkuji za odpovědi, rady
Datum: 29. listopadu 2011 18:53
Jméno: Jenda
IP: uživatel5173
 Jezdím na M2t super od parama již několik let(pionýr, pařez, pérák 250, kývačka 250, panelka 350, atd...) a je to dle mého vážně dobrej olej. Nikdy žádnej problém. I ten klasickej Trysk M2T je dle mého v pohodě, ale zvolil jsem ten s lepší klasifikací, když cena je téměř totožná..
Datum: 29. listopadu 2011 17:05
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Klidně ho ber, ale mogul ts je lepší.
Datum: 29. listopadu 2011 15:57
Jméno: Honza
IP: uživatel10972
 Já bych se o sae nezajímal protože to má význam pro 4 taktní motory ale je to dobrej olej za solidní cenu
Datum: 29. listopadu 2011 15:32
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 buď se pokusím sehnat to m2t, nebo kdyžtak ještě uvažuju že vyzkousím Mogul ts je to taky api tc jaso fc. No uvidím, dokud to nevyzkouším, tak nepoznám co budu používat
Datum: 29. listopadu 2011 14:35
 http://eshop.paramo.cz/Zbozi.aspx?kod=V032129308 no tu píšu že je to SAE 30,,, Dynamax bol SAE 40, takže to bude trošku ridkej.. ale zasa až tak nie ako tie synentické sračky.. jdi do toho ale pod SAE 30 by som nešel..
Datum: 29. listopadu 2011 12:09
Jméno: petr
IP: uživatel11673
 nevim jestli to nebude obycejny m2t api tb akorát v jiné flašce, ale nemuzu to potvrdit, protoze tento olej u nás na pumpě nemají jinak bych na něj zkusil jednu sezonu. třeba napíše někdo jiný kdo má zkušenosti s tímto olejem, já bych se ho nebál, hlavně aby nebyl moc řídkej, mě se osedcily pouzivat hustsi oleje, protoze ve velkych vedrech lip mazou jak ridky oleje
Datum: 29. listopadu 2011 11:43
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 jakejkoli dvoutaktní olej se specifikací API TC je dobrej, osobní zkušenosti s nim nemam ale z doslechu vim že špatnej určitě neni.. .)
Datum: 29. listopadu 2011 11:37
 Mám dlhodobú skúsenosť s M2T super ale od Dynamax, ale podla mňa bude OK taky.
Datum: 29. listopadu 2011 9:47
Jméno: babetista
IP: uživatel12258
 zdar draci. Co říkáte na olej M2T ? Lil bych ho do babety. Myslít že to nemůže nějak hodně uškodit? anebo je to slušný olej? ředil bych 1:50. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2011 16:34
Jméno: jawak21
IP: uživatel289
 já na něj jezdim taky a uplně bez problému ten do toho stačí
Datum: 28. prosince 2011 16:34
 najezdil jsem letos na M2T na 05 okolo 1300km byla po výbruse, dával jsem jí co proto hned jak jsem jí dotáhl domů a úbytek výkonu fakt neznám... na 2jku vyjedu snad všechno, řadit v kopci též bez problému....
Datum: 09. prosince 2011 15:13
Jméno: chalda
IP: uživatel12882
Datum: 09. prosince 2011 14:50
Jméno: babetista
IP: uživatel12258
 Tos jako jezdil místo na benzin na M2T??  že když mu došlo M2T tak sa naštal a šiel ďalej  To už spíš když mu došel benzin. A asi to moc nemazalo no
Datum: 20. listopadu 2011 16:17
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 Môj otec mal 250/559 aked mu raz došlo M2T tak sa naštal do nádrže a šiel ďalej
Datum: 20. listopadu 2011 15:55
 A JE TO TADY ZAS M2T a DISKUSE
Datum: 20. listopadu 2011 13:30
Datum: 20. listopadu 2011 11:25
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Prostě m2t m2t m2t nejaky husqarny atd kadit na to. Můj otec na fíku najezdil 19 000km na m2t a jezdí to ted tak nevím co řešite leda by jsi chtěl závodit tak bych možná o něčem lepším uvažoval...
Datum: 19. listopadu 2011 23:29
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 Na M2T jezdil můj děda .. Já jezdim na HUSQARNA XP je sice dost drahé asi 240Kč, ale je pro vysootáčkový motory takže dost dobré.
Datum: 19. listopadu 2011 22:39
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
 olej M2T je podle mě jako brusná pasta,dělá karbon a ve flašce s novým M2Tčkem je na dně usazený nějaký svinstvo.Já jezdim na 21 na MOGUL TS je sice draší ale aspoň za to stojí...
Datum: 19. listopadu 2011 21:28
 Kolik teď stojí 1 L M2T? Nevyplatí si radši koupit Motul Motomix 100 2T, kterej je za 150 Kč? To nemůže bejt takovej rozdíl v ceně. Jinak taky jsem dlouho v Babettě jezdil M2T 1:50 a nikdy žádnej problém.
Datum: 19. listopadu 2011 20:44
 v tom případě stačí 1:50... bábu snad ani zadřít nejde... a jak jde na fotce vidět, tak akorád do záběhu 1:33 jinak 1:50 
dachl21: na to si přišel kde?
Datum: 19. listopadu 2011 19:53
 když už tenhle olej, tak k němu patří poměr 1:33
Datum: 19. listopadu 2011 19:53
Datum: 19. listopadu 2011 19:46
Jméno: jawa 50
IP: uživatel12620
 radši dej víc oleje než aby si zadřel
Datum: 19. listopadu 2011 19:38
 Babetty majú nálepku že buď M2T alebo Castrol TT a zábehový pomer 1:33 a po zábehu 1:50
Datum: 19. listopadu 2011 19:38
Jméno: babetista
IP: uživatel12258
 jj babetta 210 má klikovku na jehličkách, tak snad to umaže 1:50
Datum: 19. listopadu 2011 19:14
 je to olej tak akorád do těchle strojů... taky ho liju do svoji 05, akorád to možná budeš muset častěji dekarbonizovat, ale osobně to radši raz za čas dekarbonizuju, než abych kupoval třeba 3x drahší polosyntetiku apod a výsledek by byl akorád takový, že by z výfuku chcalo ještě víc a většího bordela než teďkom...
Jinak 1:50 na babettu... příjde mi to málo (nikdy jse bábu neměl), to už má klikovku na jehličkách?
Datum: 19. listopadu 2011 18:59
Jméno: albi221
IP: uživatel12756
 zdar draci jaky olej lijete do prevodovky ( Jawa 50/21) ???????
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 21:29
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
 já tam leju PP90
Datum: 19. listopadu 2011 21:29
 není no, ale jezdím jenom krátké trasy atd, tak to není až tak zlé... jinak do toho nemá cenu nalívat olej... kam to postavím, tak jsou pod tím při nejlepším kapky oleja.... často to stojí v trávě, takže radši jezdím bez oleja, než abych měl hlavně zahradu bez zeleně.... každopádně až bude po GO, tak tam olej bude
Datum: 17. listopadu 2011 11:28
 lukas: Jezdit na sucho neni moc rozumný, ne?
Datum: 17. listopadu 2011 9:49
 jezdím buď na to, co mi tata dotáhne z roboty, nebo na suchu (mám někde proražený papírový těsnění a za pár dní oleja prostě není, GO už mám docela dlouho v plánu....)
Datum: 17. listopadu 2011 9:07
 kdyby jste věděli na co jezdím já.....
Datum: 16. listopadu 2011 23:23
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to určitě může, jen mu pak bude kráásně klouzat spojka...
Datum: 16. listopadu 2011 21:26
Jméno: Num
IP: uživatel12245
 Můžeš tam nalít cokoliv tekutého a mastného.
Datum: 16. listopadu 2011 20:22
Jméno: albi221
IP: uživatel12756
 jo dik
Datum: 16. listopadu 2011 19:25
 já tam liju Paramo 80 a taky je to v pohodě..
Datum: 16. listopadu 2011 18:54
Jméno: venca
IP: uživatel289
 já tak leju prevodovej olej 80ku mužeš i 90ku s voběma mam dcla dobrou skušenost
Datum: 16. listopadu 2011 17:48
Jméno: dere
IP: uživatel12727
 Zdarec, jaký zvolit poměr olej/benzín na 555 při používání Naturalu 95? 1/20 dle návodu?Díky....
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2011 15:08
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12755
 1:33 normálně a při zajíždění 1:25
Datum: 15. listopadu 2011 15:08
Jméno: cz 175/477
IP: uživatel12258
 Zdarec. Nevadí že mám na čz 175/477 v tlumičích motorový olej M2T namísto tlumičového oleje? Aještě bych chtěl vědět zda patří olej i do zadních tlumiču a jak se tam případně dává, protože sem po shlédnutí nenašel žádný otvor na dolití a vypuštění oleje. A ještě bych se chtěl zeptat. Mám doma 7 litrů benzinu už naředěného ale mám čz s olejovým čerpadlem, tak mě napadlo zda bych nemohl provést jenom jednu hadičku, která by vedla pouze s čerpadla do čerpadla tzn. že by čerpadlem cirkuloval pouze olej, který bych do hadičky napustil a otvor u karburátoru a u nádobky s olejem zacpal nějakým špuntem. benzin bych nalil tedy zředěný přímo do nádrže a potom bych chtěl čerpadlo zase zprovoznit. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 22:44
Jméno: haggar
IP: uživatel11323
 To kvůli 7 litrům benzínu budeš haprovat do čerpadla.... Tak ho s někým vyměn za benzín bez oleje......
Datum: 19. listopadu 2011 22:44
 S tím čerpadlem jsem to řešil takto... když jsem tankoval plnou. nebral jsem do nádrže tak,abych tam měl volno na 2 litry benzinu a po dvou litrech jsem doléval mixnutý benzin po každém tankovani... To je jak jehla v kupce sena
Datum: 12. listopadu 2011 21:59
Jméno: komnan
IP: uživatel4620
 Jo a ohledně těch tlumičů, tak to by vadit nemělo. Tlumičový olej je řidší, tzn. že by ti mělo jít o něco víc ztuha pérování. Ale to je tak vše.
Datum: 12. listopadu 2011 21:12
Jméno: komnan
IP: uživatel4620
 Tak to použij někdy na čištění, nebo ho schovej. To nemáš na nový benzín?
Datum: 12. listopadu 2011 21:10
Jméno: cz 175/477
IP: uživatel12258
 Ale za mnou je dost dýmu i když jedu pouze na čerpadlo a kdybych tam dal ještě do nádrže naředěný benzin 1:40, tak by to asi nebylo dobré
Datum: 12. listopadu 2011 9:27
 nevymejšlej kraviny a normálně nech čerpadlo zapojené a ten mixnutý olej tak vlej.. nic se tomu nestane.
Datum: 11. listopadu 2011 23:47
|



|