Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mumlos
IP: uživatel12510
 Zdravím draci měl bych takovej dotaz ohledně lití olova do benzínu na benzínce jsem si koupil takovou lahvičku na 40L za 30kč tak by mě zajímalo k čemu tam to olovo vůbec slouží popřípadě jestli jsem stím spíš víc neuškodil než pomohl
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2011 21:33
Jméno: ZdenekK
IP: uživatel12237
 1) v pionýru je to úplně zbytečný, ničemu to neprospěje ani neuškodí (kromě tvojí peněženky). Jak již bylo zmíněno, je to přísada na ochranu ventilových sedel starých motorů (škodovky 120 a pod.).
2) ani v benzínu special již "olovo" (přesněji tetra-etyl-olovo) mnoho let není a nesmí být. Bylo nahrazeno jinou netoxickou látkou. Důvod: ekologie, jak jinak.
ještě poznámka: tetra-etyl-olovo se kromě ochany sedel ventilů používalo ke zvýšení oktanového čísla benzínu - má výborné anidetonační účinky, proto se v některých závodních benzínech používá dodnes.
Datum: 10. listopadu 2011 21:33
Jméno: mustang1971
IP: uživatel5620
 Ja to tam leju pomáhá to oleji lépe mazat motor a z výfuku mě to krásně voní...
Datum: 10. listopadu 2011 17:03
Jméno: Mumlos
IP: uživatel12510
 Jo to jsem si taky četl ale o fichtlu tam nebylo ani slovo..
Datum: 10. listopadu 2011 17:00
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 no já myslim, že by to taky mohlo byt napsaný na té flašce cos koupil. aspoň já to tak dělám, že si první přečtu na co to je a až pak to koupim
Datum: 10. listopadu 2011 6:51
 Olovo tam slouží k tomu,aby se nevymlátily sedla ventylů u starých čtyřtaktních motorů třeba jeko je škodovka a podobně. Na tom sedle ventilu se udělá takový film,který jakoby utlumí náraz toho ventylu a chrání to sedlo... U nějakého pionýra nebo jiné jawy je to dá se říct že zbytečné... Jenom u mého pionýra s malinko upraveným motorem to olovo jde trošinku poznat že to lépe tahne odspodu a o něco víc to točí,spíš zanedbatelně ale přece
Datum: 09. listopadu 2011 23:11
 Čest borci a borky. Chcu sa zaptat jaký je poměr benzínu a oleje do pionýra? Olej klasika M2T. Předem dík za odpovědi čest Lojza
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2011 20:15
 1:40 je menej jako 1:30 nie viac.. maž 1:30 nebo 1:33
Datum: 09. listopadu 2011 20:15
 podle výrobce má být poměr 1:30 ale mužeš i 1:33 1:40 je už moc
Datum: 09. listopadu 2011 17:32
Jméno: lofasek
IP: uživatel12258
 mělo by stačit 1:40
Datum: 09. listopadu 2011 17:16
 olej se dává v poměru 1:33 a při záběhu 1:25
Datum: 09. listopadu 2011 13:36
Jméno: rade
IP: uživatel12079
 zdarec draci potřeboval bych vědět jakou cenu ma olejovi čerpadylko na čz 175/477 oilmaster diky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2011 11:25
 ja sem potřeboval nové čerpadlo.. na burze ho jeden chlápek prodával za 1500... o 2 stánky dál mi ho prodal jiný chlap za 150kč a i s kartrem
Datum: 06. listopadu 2011 11:25
 Záleží kde...na burze se nechaly koupit nový za 200, někdo má nový za 600 a někdo ti prodá ojetý za 50...
Datum: 06. listopadu 2011 8:56
 Ahoj draci! Mám doma motor ze 477, ale bez posilube. Dá se to čerpadlo v dnešní době někde koupit, v e-shopu, nedělají se třeba repliky? Nebo zbývá jedině brouzdat po aukru a jiných inzerentních serverech?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2011 21:01
 kulich: je to na čz 180 a potřebuješ na to uplně jiný víko něž na posilube...taky potřebuješ uplně jinou trysku do karteru...
Datum: 05. listopadu 2011 21:01
 A tohle by by pasovalo i na 477? Není to jen na ty nejnovější čezety 180?
Datum: 05. listopadu 2011 11:52
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/olejove_cerpadlo_kladka_26_cz22.html
Datum: 05. listopadu 2011 11:48
Jméno: Drak
IP: uživatel10258
 Ahoj, z motoru mně kolem startovací páky protejká olej a kape na stupačku. Prosim poradíte co s tím ? Nechce se mi pulit motor kvuli tomu..
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2011 19:43
 Taky můžeš zkusit to starý gumový kolečko obrátit naruby a opět instalovat, v mém případě to zastavilo kapání úplně.
Datum: 27. října 2011 19:43
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Ano, zápich na soustruhu je nejlepší řešení. Nasadí se o-kroužek do drážky a instaluje zpět. Je to složitější, ale už to nebudeš nikdy více řešit. Sám sem si to tak udělal před 2 lety a stále sucho
Datum: 27. října 2011 19:31
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to už ani neni vada ale vlastnost pionýrů, novej o-kroužek pod startpákou moc nevydrží a za chvilku teče znova, údajně funkční řešení je rozpůlit motor a do osy startpáky udělat na soustruhu zápich pro o-kroužek v prostředku toho "tunelu", kterým prochází.. ale snažší je se s tim smířit, kapku občas utřít a neopírat pincka o pravou stranu (aby nebyl nakloněnej doleva)...
Datum: 27. října 2011 19:23
Jméno: DaCaN
IP: uživatel8757
 když ti teče olej kolem startpáky není jediný důvod k půlení motoru...stačí sundat startpáku z hřídele, oddělat tu plechovou jakoby zarážku a podívat se na tu gumičku co tam je jestli těsní a popřípadě tam nakydat třeba nějakej silikon...to si myslím poradíš...
Datum: 27. října 2011 13:18
 zdarec čím to může být,že mě strašně moc kape něco černého mezi kolenem a výfukem,mám nastartovanou jawu 21 3 minuty a je pod kolenem louže jak kdy bych vylil 250ml oleja a jawa 21 má najetí 200km od go dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2011 11:41
 a ty si asi sketěl z višně ne?  karbon se vytváří docela rychle otázka je v jakém množství... záleží kolik maže a kolik mu to žere... pokud na nádrž najede dejme tomu 200km a maže to 1:25, tak by ses asi jó divil co to udělá....
Datum: 20. listopadu 2011 11:41
 lukáši kolik jsi najel na pincku?asi 50 km že?za jednu nadrž se nic nezakarbonuje.a ta druhá nic nerozpustí.chce to jen tu správnou teplotu a vypálí se to.
Datum: 19. listopadu 2011 22:34
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
 já tam dávam mogul ts ,1:25,jehla na 2.zářezu a nic nechčije
Datum: 19. listopadu 2011 21:40
Jméno: Lukáš
IP: uživatel12264
 aha... za 3min kaluž jak kdyby vylil 250ml oleje... si upad ne? nespálená směs...   vtipálek někdo co?  a jinak k čemu je polosyntetika? je to střed mezi minerálem, který ti zasírá motor a syntetikou, která ty srajdy rozpouští... tak co to asi bude dělat když nalítá na plnou nádrž minerálu a pak bude mít plnou nádrž polosyntetiky.... si to zkus sám když to nejsi schopný pochopit... :-/
Datum: 17. října 2011 21:07
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 Je to jen nespálená směs . Lukáš píše nesmysly .
Datum: 17. října 2011 21:02
 Pořádně vyčisti vejfuk a koleno, třeba ho vypal, to je je nejlepší a jezdi jen na jeden druh oleje.... Doporučuju ten mogul tsf.
Datum: 16. října 2011 12:53
 říkám... dělá to to střídání minerálního a polosyntetikou... začni lít jedno nebo druhé a je jasné, že to přestane... (bud až ty rozpuštěné srajdy vytečou, nebo pokud zůstaneš u polosyntetiky, tak až ti vyčistí celý výfuk...
Datum: 16. října 2011 10:03
Datum: 16. října 2011 8:23
 jawaman: já mažu 1:25 a nikdy jsem neměl podobný problém... neříkám že z toho nechčije nic, ale těch pár kapek za kdoví jakou dobu oproti tady tomu....
Datum: 15. října 2011 22:20
Jméno: jawaman
IP: uživatel12545
 to muže být tim že tam třeba dáváš hodně oleje a pak ti to blije, utěsni pořádně koleno s válcem a výfuk s kolenem
Datum: 15. října 2011 22:14
 pak se div.... minerál ti udělá v motoru karbon a polosyntetika ti ho začne rozpouštět (pak ti z toho lítají ty hnusy)
Datum: 15. října 2011 21:22
 Tak já to střídám jednou minerální jednou polo syntetiku.
Datum: 15. října 2011 21:19
 to je vlastnost 2T motora
Datum: 15. října 2011 21:18
 nelil si do toho předtím nějaký minerální olej a teďka polo nebo plnou syntetiku?
Datum: 15. října 2011 21:15
Jméno: štefan
IP: uživatel11191
 zdary draci chtěl bych se zeptat mám kawu kx 125 a tečou mo přední tlumiče ja a co mám udělat a jaký olej díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2011 12:43
Jméno: karel
IP: uživatel11191
 a jek se to generáluje??díky
Datum: 26. listopadu 2011 12:43
 tlumičovej proste olej do tlumiču
Datum: 13. října 2011 19:26
Jméno: štefan
IP: uživatel11191
 jj díky a jakej se tam dává olej??
Datum: 13. října 2011 18:58
 bude to chtít je zjevně vygenerálkovat, hlavně teda vyměnit gufera
Datum: 13. října 2011 18:19
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 jede pionyr na namichanej benzin s naftou opravdu ohoden lip? de prej vic do toček... a kolik to mam ředit? jako myslim naftu s benalem.. a kolik oleje, normal jak do benzinu? diky za zkušenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2011 23:03
 klidně to stando smaž, nemusim bejt pořád já ten zlej  )))))))
Datum: 11. října 2011 23:03
Jméno: Reminder
IP: uživatel12485
 Ty to nemíchej s ničím!
Datum: 11. října 2011 19:35
Jméno: Jorus
IP: uživatel12180
 no coment..........
Datum: 11. října 2011 19:32
 no jasně... výkon jde nahoru a spotřeba dolu
Datum: 11. října 2011 19:06
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
Datum: 11. října 2011 18:50
Jméno: standa
IP: uživatel12579
 děláš si prdel? to jako budeš dotaz kopírovat a opětovně vkládat obden dokud ti někdo neřekne,že mužeš jezdit na naftu.....kdyby bylo po mym,mažu ti to rovnou....ale zatím nechám to na více kompetentní osoby....
Datum: 11. října 2011 18:48
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 jak mám zakonzervovat fichtla na zimu: Nechci to pak mít na jaře zase orezlý
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2011 21:36
Jméno: jw5
IP: uživatel11977
 já dycky natřu olejem chromy,nejlíp vyjezdim nádrž co to de,karbec taky vajezdim do sucha,a tak jednou za měsíc to protočim no....
Datum: 19. listopadu 2011 21:36
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 souhlas s maverickem, jen doplnim že chromy (zvlášť ty hodně dobrý) silichrom poškrábe, takže radši tempem, nebo je stačí i potřít hadrem pokapaným olejem..
Datum: 10. října 2011 21:52
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 a neparkuj ho ve sklepe nebo nekde ve stodole kde není průvan
Datum: 10. října 2011 21:42
 Ja to zvyknem robit tak, ze nakopnem motorku, odstavim privod benznu a zhodim vzduchovy filter, a ked uz sa zacnu zvysovat otacky tesne pred spotrebovanim paliva v plavakovej komore, streknem mu cez difuzor striekackou motorovy olej, motor zdochne a zakonzervuje sa, aj klukove lozisko sa premasti...Benzin z nadrze nevypustaj! Inak chromy prejst silichromom, motorku zakryt plachtou a ostatne nemas co riesit ak je vsetko ako ma byt, na jar dofuknes kolesa vycistis sviecku a nemas problem ho znovu ozivit  Zdar
Datum: 10. října 2011 20:52
 Michal:Nechci dělat flame,ale on se ptal jak ho konzervovat,ne na to co s nim děláš v zimě ty
Datum: 10. října 2011 20:51
Jméno: Michal
IP: uživatel11449
 Já nekonzervuji,dračím celou zimu.Prarkrát hgo opláchnu od soli a lítám a lítám.
Datum: 10. října 2011 20:24
 Zdarec, mám 350/639 a mažu polosyntetikou v poměru 1:50. Známý mi doporučil že můžu dávat i plnou syntetiku v poměru 1:100 a výfuky budu mít čisté jako na 4T a bez žádného dýmu.  Co na to říkáte? Vyplatí se to nebo je to zbytečnost. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2011 21:58
 no protože zrovna tenhle výrok se mi líbil... muj úsudek je mazat čímkoliv co maže a nestojí moc peněz. čili M2T ... ja si na nej stezovat nemuzu... že by extra karbonoval se u mojich motorek říct nedá.... po 30ti tis sem rozdělal výfuk na číze a žádné bájné hroudy karbonu nebyl.. vlasně v něm nebylo nic... zakarbonovaný píst od M2T sem videl jen u pionýra.. u čz ani v kývačce 250 sem nic takové neměl.
Datum: 10. října 2011 21:58
Jméno: standa
IP: uživatel12570
 A vůbec.....Proč vlastně papouškuješ moje výroky,když si zřejmně nepochopil o čem se psal? To nemáš vlastní úsudek? Vlastní názor? Tady je vás takle hafo....a když napíšu že se má řetěz mazat hovnama,tak všichni začnete mazat řetěz hovnama.....a eště budete psat jak vám to zvedlo "víkon" ..... to jen tak pro zamyšlení....standa
Datum: 10. října 2011 15:21
Jméno: standa
IP: uživatel12567
 Cezetak: vole 639 neni kejvačka! Jako nebál bych se polosyntetiku 1:50....ale určitě ne plnou.....už jen kvůli továrně blbě řešenejm přefukum který sou stabilně plný karbonu at jezdíš na minerál nebo na polosyntézu.....
Datum: 09. října 2011 23:14
Jméno: Michal
IP: uživatel12481
 mažu pionýra 1:50 s M2T.. klika na jehlách. Vše OK
Datum: 09. října 2011 21:33
 má pravdu ten Bakoun!!  ) jen bych upřesnil že se máš řídit podle výrobce motoru a ne podle výrobce oleje...
Datum: 09. října 2011 19:39
 válec s plnou syntetikou umažeš i 1:100 lehce...problém nastává s ložisky na klice a bronzovým futrem na ojnici...pokud máš jehlový ojniční ložisko tak do těch 1:40  jinak se drž 1:33
Datum: 09. října 2011 17:47
 Mě se to taky nezdá, vždyť ten dým není zas až tak špatný
Datum: 09. října 2011 17:30
 standa tu cca 2 dny zpět napsal "čím lepší olej motoru dopřeješ, tím vic mu dáváš na prdel" ... tak si to přeber
Datum: 09. října 2011 16:51
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Míchej to dále v poměru určeném výrobcem at už používáš jakýkoliv olej, syntetika lépe nemaže, pouze lépe snáší vysoké teploty u velmi výkonných motorů.
Datum: 09. října 2011 16:09
 1:100 lol
Datum: 09. října 2011 16:04
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Kopni známýho do prdele a řiď se pokyny výrobce...
Datum: 09. října 2011 15:49
Jméno: sima
IP: uživatel289
 mam dotaz když naleju do pincka převodovej olej tak mi začne po chvili prosakovat okolo nakopávačky nevite nekdo co stim je..???? dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2011 19:26
Jméno: sima
IP: uživatel289
 danekod ® to skusim když řikáš že to fest těsní tak dik
Datum: 10. října 2011 19:26
 Nejúčinnější a nejlehčí postup : 1) Sundáš dekl a nakopávačku, 2) Seženeš si maličký gumový o-kroužek a velký gumový o-kroužek (aby se vlezl do toho malého) . 3) Na tu hřídel nandáš ten malý o-kroužek a na něj ten velký o-kroužek 4) Nasadíš nakopávačku a dotáhneš, nasadíš dekl a jedeš. Mám to tak na 2 motorech už léta a ani kapka .. těsní to fest.
Datum: 09. října 2011 17:18
Jméno: sima
IP: uživatel289
 jak řikal mates tak to zatim taky dělam ,ale ja mam totiž tet asi 3 měsíce motor po GO tak do znova rozebírat nechcu ale do budoucna bych se do toho mach pustit tak dik všem
Datum: 08. října 2011 16:35
Jméno: Remember
IP: uživatel12485
 Tento problém se dá řešit tak, že rozpůlíš motor a vyjmeš startovací segment. Na hřídel start. segmentu si odměříš vzdálenost 3 mm od místa, kde vylézá hřídel z karteru a na tom místě si nech vysoustružit drážku 1,5 x 2 mm a navleč na ní gumový o-kroužek. Ten ti zabrání vytékání oleje na 100%. Je to sice pracnější, ale účinnější, než lisování o-kroužků v plechovém gipsu na karter atd... Olej nemá šanci se dostat ven.
Datum: 08. října 2011 12:22
Jméno: mates
IP: uživatel12518
 Mám ten samej problém jak ty a ignoruju to, vždicky když dojezdím dám pod fíka hadr abych v garáži neměl louži
Datum: 08. října 2011 11:06
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 to už ani neni vada ale vlastnost, můžeš vyměnit O-kroužek pod nakopávačkou, ale pochybuju že to nějak dlouhodobě pomůže, nejsnažší rada je opírat fichtla o levou stranu.. (to samozřejmě platí jen pokud máš v pořádku gufera pod sekundárním kolečkem a v pravym deklu, pak je závada jasná)
Datum: 08. října 2011 10:00
Jméno: Blady
IP: uživatel12387
 novej simerink 15-35-7, myslim tim ten v pravim deklu zapalovani
Datum: 08. října 2011 9:51
Jméno: Karel
IP: uživatel9266
 v jakem poměru michate benzin do pincka
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2011 9:08
 1:33 ale nemusis zas nejak stresovat kdyz das o kapku vic newbo min tak se nic nestane (o kapku ne o pul litra)
Datum: 07. října 2011 9:08
Jméno: jenda
IP: uživatel10790
 zalezi na ojnici jestli mas futro nebo jehly
Datum: 06. října 2011 23:49
 1:33
Datum: 06. října 2011 20:24
Jméno: Castrol
IP: uživatel11670
 A jaký by měl být poměr,když používám Mogul tsf do jawy 21 ?
Datum: 06. října 2011 18:31
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 1:50 ale záleží jakej máš olej...
Datum: 06. října 2011 16:41
 Klokanihlava peknej blbosť! pomer udáva výrobca! 1:33 z tých ridkých ešte neco navíc
Datum: 06. října 2011 16:18
 1:25 (záběh) jinak jsem lil 1:40 M2T
Datum: 06. října 2011 13:15
 Já dávám na 6 litru benzínu 98 oktanu čtvrt litru oleje mogul tsf
Datum: 06. října 2011 13:10
Jméno: googo
IP: uživatel12537
 to je jasný 1:33
Datum: 06. října 2011 12:39
Jméno: Jan
IP: uživatel11637
 1:33 na 33litrů benzínu 1 litr oleje
Datum: 06. října 2011 11:44
Jméno: colek
IP: uživatel12172
 Zdarte draci. Mám dotaz- akorát si čtu na sesa moto dílenskou příručku na babettu a všim jsem si že nějak nemažu ložiska na kolech-jsou suchá. Jakou mám používat vazelínu- jejich A00 jsme jaksi nenašel tak jaká je nějaká dobrá vazelína?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2011 14:26
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 Dá se sehnat, viděl jsem ji už hodněkrát na benzinkách. Mogul A00 v takový modrý pixle. Ale dej tam klidně cokoliv, já mám doma nějakou LA2 a mažu to s tim taky.
Datum: 05. října 2011 14:26
Jméno: Yuri
IP: uživatel11334
 pri babete to maš jedno to nieje nejak extra namáhane čo najdeš to daj
Datum: 05. října 2011 12:40
Jméno: filip
IP: uživatel12525
 cus jaky olej mam lid do převodovky když to hodne vytačim ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. října 2011 16:27
 co se stane ? spojka vyleze a nafackuje tiu  ne nali tam co tam má být a jeto a neřeš pi.oviny proste pp 80 nebo pp 90 třeba takovej paramo gyrol 80W
Datum: 04. října 2011 16:27
Jméno: filip
IP: uživatel12525
 a co se stane když tam naleju motorový olej co mi to udela se spojkou
Datum: 04. října 2011 14:41
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 jakýkoliv co teče  (PP90)
Datum: 04. října 2011 9:39
 običajný
Datum: 03. října 2011 21:44
 je to uplně jedno
Datum: 03. října 2011 21:44
Jméno: filip
IP: uživatel12525
 to vim ale jaký myslim značku nebo tak ???
Datum: 03. října 2011 21:14
 lid? Jestli jsi myslel lít, tak převodový olej.
Datum: 03. října 2011 21:04
Jméno: honza
IP: uživatel4207
 zdar draci jakej je do fichtla nejlepsi benzin?a jak mám ředit a jakym dobrym olejem? dikes.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2011 9:12
 U nas shell benzin nema moc dobrou povest
Datum: 07. října 2011 9:12
Jméno: altair336
IP: uživatel9266
 ja použivam natural 95 s husgvarnou xp a ředim 1:50
Datum: 02. října 2011 21:34
 jakejkoliv benzín a jakejkoliv olej do dvoutaktu
Datum: 02. října 2011 20:30
 Jedině natural 95 + motul 510
Datum: 02. října 2011 20:20
Jméno: mekrt
IP: uživatel12134
 ja jezdim natural 95 a M2T  na moje ježdění nejlepší co může být.A to co se říká že hodně karbonuje mi moc nepřide.
Datum: 02. října 2011 19:11
Jméno: KubiK
IP: uživatel6617
 Tak hele nejlepsi benzin bude asi Shell V-POWER a olej Valvoline 2T
Datum: 02. října 2011 16:57
 som zo SR benzin special uz nemáme..(u nás tomu rikali UNI) máme jenom natural 95,98, potom rôzne výrobky shellky, mne osobne ide najlepšie na shell fuel save netural 95 + M2T super (API TC)
Datum: 02. října 2011 12:14
 kupuju nejlevnější benzín a nejkevnější olej a nikdy nebyl s ničám problém
Datum: 02. října 2011 11:44
Jméno: honza
IP: uživatel4207
 no u nas na benzince maj 91 aji v okoli takze mám štestí =D a je to special 91
Datum: 02. října 2011 10:53
Jméno: jorus
IP: uživatel12180
 nejlepší kombinace je natural 91 a M2T. Do fichtla to úplně stačí. Akorát 91 už moc neseženeš, já mam štěstí že u nás na takoví zapadlí benzínce 91 pořád maj
Datum: 02. října 2011 10:48
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 Natural 95 a M2T
Datum: 02. října 2011 10:04
 johnny: já na ten garden nalítal už docela dost km a nemůžu říct jediný slovo proti, předtim jsem jezdil na Castrol 2T, a nepoznal jsem rozdíl.
Datum: 02. října 2011 9:55
 garden je do sekaček dej tam ten mogul tsf a benál naturál 95
Datum: 02. října 2011 9:49
Datum: 02. října 2011 9:37
Jméno: jawa23mustaf
IP: uživatel11326
 zdar chlapi koupil sem si naturál 98 o3 oktany víc nezkurvý mi to motor ? mažu 1:30 mogul tsf a zvýšý se trochu výkon ? nechcy žádnej tuning jen aby to líp zvládalo kopce bez podřazování díky a zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. října 2011 19:05
Jméno: jawa21
IP: uživatel12631
 Zdar borci.Jawo05 co tu kecáš za blbosti že leteckej benzín má 130 oktanů?  DD Leteckej benzín má kolem 85 oktanů.A čím máte větší oktanové číslo tak máte větší kompresi=vížší výkon.A taky klesá spotřeba.
Datum: 21. října 2011 19:05
 Hoši vy furt řešíte co se stane pojede lip atd proč furt chcete dělat z fika zavodni stroj ja si ten kopec klidne na tu dvojku vyjedu a vubec se mi nic nestane zlatý standa a jenco
Datum: 07. října 2011 9:21
Jméno: standa
IP: uživatel12521
 shrek: ano u 2T musíš uvažovat objem válce od chvíle uzavření výfukového kanálu  rozumíme si,to jsem rád.....
Datum: 03. října 2011 20:43
 jawa 05 rozdiel rozhodne budes cítit aj ked nebudes mat upravený motor, lebo na čistý 100-102 oktanový benal + olej fichtla NENAŠTARTUJEŠ!!! to sú moje skúsenosti, vypustil som benal z plne funkčneho mustosa nalil som shell VP.R. a nemal som sancu ho nastartovať! do frasa pochopte to! dobre si to písal odolnosť voči samozápalu, respektívne potrebujes k tomu urcitý kompresný pomer aby si to vôbec v motore zapálil, fichtl na to nemá
Datum: 03. října 2011 20:31
 díky stando  jestli tuším správně tak u 4T se komprese neztrácí přes kanály ve válci, ale to je moje teorie
Datum: 03. října 2011 20:19
Jméno: standa
IP: uživatel12521
 shrek: uvědom si rozdíl v kompresním poměru 2T a 4T motoru ......na tvém motoru s teoretickym kompresnim poměrem 13:1 je reálný kompresní poměr nějakých 8:1 .....takže tam per Naturál 95 a buď v klidu
Datum: 03. října 2011 14:38
 na jednom fóru jsem četl (jednalo se o tuning Š120) že jednomu stupni komprese odpovídá a je nejlepší 9-10 oktanů, což si myslím že by se dalo aplikovat i na fichtla....Dotaz na zkušenější : mám 12,8:1 takže kdybych použil palivo o 115-125 oktany řekněme že by to šlo poznat při jízdě? v peněžence ano  jezdím normální 91 a nemám problémy se samozápaly a nějakým vadnutím... Dík
Datum: 02. října 2011 18:22
Jméno: Jawa05
IP: uživatel12485
 Oktanové číslo vyjadřuje ,,odolnost,, paliva vůči samozápalu. (Chemickou podstatu tu nebudu rozvádět). Čím je větší, tím je vyšší i odolnost a kvalita paliva při hoření. Jestli nemáš motor v nějaké vyšší úpravě vhodné pro závody, tak nemáš šanci poznat rozdíl. Při použití paliva s vyšším okt. číslem se ti lépe mísí palivo se vzduchem při kompresi, dochází k lepšímu spalování... Takže mistři ladiči, rozdíl poznáte pouze ve chvíli, kdy budete do fichtla lejt letecký benzín s 130 oktany.
Datum: 01. října 2011 21:58
Jméno: jawa23mustaf
IP: uživatel11326
 Ty si chytrolín matouši mysli si co chceš  ty tvoje žvásty cenil bych si kdyby si řekl něco smyslu plnýho ale tohle ? to mi řekne i deseti letý dítě
Datum: 01. října 2011 20:50
Jméno: standa
IP: uživatel12516
 Ano....pokud máš závodní motor na špičkové úrovní,tak je potřeba palivo o více oktanech.....přecejenom ty kompresní poměry si o to říkaj....ovšem až do nějaké teoretické komprese 12:1 se bezproblému dá jezdit na Speciál 91.....Naturál 95 ideální....hraje tam roli objem spalovacího prostoru,vrtání válce a výška výfukovýho kanálu......
Datum: 01. října 2011 12:26
 Placebo efekt...
Datum: 01. října 2011 12:20
Jméno: jawa23mustaf
IP: uživatel11326
 tak musim vyvrátit vše co říkaly že výkon klesne ba naopak kvalty jdou pěkně za sebou to co sem jezdil na 2 kopce ted vyjdu na trojku sice jen tak tak ale není problem krásně startuje a zdá se mi že je i tiší 100 oktanu už by ten rozdíl asi byl ale ale u 98 výkon neklesá ba naopak
Datum: 01. října 2011 12:16
 ono s tim lihobenzínem je to ještě trochu jinak. na ten je tušim ještě potřeba větší tryska. mimochodem jsem se doslechl že kdo jezdí na lihobenzín a nemá ho napsanej v techničáku jako palivo schválený výrobcem, dopouští se danovýho ůniku. ale možná to je kec, ničim podložený to nemám...
Datum: 01. října 2011 12:06
 žasnu
Datum: 01. října 2011 11:08
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Zkrátka je to o kompresi, když nějak upravíš motor, tak si tam lej co ti příjde nejvyšší oktan, ale původně je to BA 84.
Datum: 01. října 2011 11:03
 áha... no aspoň jsem se přiučil  protože jsem právě slyšel, že to někdo nalil do 250 a že to nemá takové výkony... to by potvrzovalo to, co se tady říkalo
Datum: 01. října 2011 10:33
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel12515
 E85 nemá 85 oktanů, znamená to 85 procent ethanol a 15 procent N 95....Má to něco kolem 108 oktanů..
Datum: 01. října 2011 9:48
 jenco: takže když na 84 oktanový jede nejlíp, tak by tomu sedl nejvíc ethanol 85?? tomu se mi zas až tak nějak nechce věřit
Datum: 01. října 2011 9:32
 věřte standovi a jencovi. mám stejný zkušenosti jako oni. v želvím pávru jsem nakonec myl rozpůlenej motor a byl jsem rád že jsem pro to našel nejaký využití. a to se nedá říct že bych na to neměl kompresi  )))
Datum: 01. října 2011 9:09
Jméno: lanz
IP: uživatel11667
 No mě řikal jeden chlápek u garáží co tam chodí leštit favorita, že leje do babety a 21 čky natural 98 a že to jede mnohem líp. Babeta na to prej jede o 10 víc než na natural 95! No moc se mi tomu věřit nechce, je na čase abych to vyzkoušel
Datum: 30. září 2011 23:56
 Na 98 jede o 10 km/h víc než na 95  , to bude určitě pravda... Já kupuju 95 a nevidím důvod proč kupovat více oktanů, výkon to rozhodně nezvýší... Někdo zase hledá koně, kde nejsou, že Dandiku
Datum: 30. září 2011 23:03
Jméno: standa
IP: uživatel12513
 Vim že tu často hodně teoretizujeme....ale i tak...v tomhle případě jděte s teoriema a encyklopediema do háje zelenýho......kecy,kecy,kecy.....chceš aby ti to víc jelo.....sežen si starej Speciál 91,červenej,olovnatej,voňavej.....a pak nám tu vysvětli proč je to v rozporu s teoriema a encyklopediema......nebo si zkus Vervu do seriovky.....jediný co se stane,že to začne jít tupě,víc se to hřeje,víc to žere a ta modrá sračka z benzinu zalepí všechno kudy proleze......howk......prej encyklopedie.....takovej už tu dlouho nebyl.....
Datum: 30. září 2011 22:52
 dandik: Neraď Jencovi nějaké encyklopedie chlape  Taky je důležítá spíš ta zkušenost, kterou Jenco má  A mě to jede nejlíp na 91 speciál...
Datum: 30. září 2011 22:46
 ja to mám vyštudovanú... ty s neukončenou základnou školou mi nemluv. nehladaj výkon tam kde nieje..
Datum: 30. září 2011 22:36
 mal som to miešaný s benzinom 95! do mustanga som nalial iba čistý VP.R. a jednoducho to nešlo naštartovať! hovorím kto tomu neverí nech si to vyskúša...
Datum: 30. září 2011 22:29
 jenco nemas pravdu tak moc nemluv... radši si nejdříve nastuduj nějáké encyklopedie
Datum: 30. září 2011 22:26
 bohuzial v minule som natankoval shell VP.R. fichtl akurát som cítil z valca 2X vačší mechanický hluk... lepsie to neslo! a za 50km mi roztrtkal silikon medzi kolenom a výfukom ale to asi tvoj kamarát necítil na poliach s deravým výfukom   .... pak vyštuduj automechaniku.. tam ti to naucia
Datum: 30. září 2011 22:25
 Tak to se asi trošku mýlýš kamrád nalil do jawi 21 100 oktanu a lýtalo to jako drak ! ale 100 oktanu mi přilo moc tak sem si koupil jeno 98
Datum: 30. září 2011 22:12
 vyššie oktánové číslo znamená ze ťažšie horí ten benzin, čím je to číslo mensie tým líp to jede.... ked tomu neveríš tak si natankuj do toho shell V-power racing a fichtl ani neblafne  nemá na to kompressie... fichtlácký motor je konštruovaný na 84 oktánový benál... a aj 95 je dost na hovno.
Datum: 30. září 2011 22:09
 Jo a jak si přišel nato že to sníží výkon
Datum: 30. září 2011 21:33
Jméno: manik
IP: uživatel12258
 i love mogul TSF
Datum: 30. září 2011 21:28
 znízí ti to výkon....
Datum: 30. září 2011 21:15
 Motor je maximálně valděnej hladina ok jehla na druhym od zhora předstih štelovanej za běhu jedná se o seriovku
Datum: 30. září 2011 20:47
 co by se ti na tom kurvilo, když je to zvyklé jezdit na ředidla apod hnusy... :-/ ale pochybuju, že by ti to nějak přidalo na výkonu... radši polaď motor...
Datum: 30. září 2011 20:17
Jméno: Vopat
IP: uživatel11191
 čau draci měl bych takovej dotaz máte někdo skušenosti s olejem mogul tsf jestli to mužu dát do kawi kx 125 píšou tam že je to vysokootáčkový olej tak nevim jestli tam mam dá tuten nebo castrol tts.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. září 2011 16:49
Jméno: standa
IP: uživatel8213
Datum: 23. září 2011 16:49
Jméno: tomáš
IP: uživatel11191
 já ti dam hobíka normálně celou trať na plnej plyn a neni problem na každej kval jí postavit jako svíčku ty hobíku
Datum: 23. září 2011 14:30
 A ten Cross Power lily jak do RM125 tak do seriový čz 513 a do klapkový čz980
Datum: 23. září 2011 11:57
 Plně syntetickej je Motul 810-taky tomu odpovídá cena.....ano mužu jen souhlasit  co je pro Hobíka kudla,je pro motorku furt ještě šudlačka.....ale stojim si za tim,že do takovýhle krosky nesmí přijít žádnej levnej nekvalitní olej.....chce to vysoce výkonej plně esterifikovanej 2T olej.....a ten poměr 1:40 se mi zrovna moc nezdá....brácha jezdil jen Hobby,ale nikdy nešel pod 1:33...podle počasí.....když bylo 35° ve stínu tak jezdili i 1:25 oleje za 800,-/litr .....nicasil je nicasil.....
Datum: 23. září 2011 11:56
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 To, co si hobík myslí, že je kudla, je pto tu motorku většinou šudlačka .)
Datum: 22. září 2011 22:34
Jméno: tomáš
IP: uživatel11191
 závody nejezdim ale už jsem zkušený a dávam jí docela kudlu ptal jsem se na to protože jezdim už 4 roky na castrol chtěl bych něco levnějšího.za kastrol jsem dával kole 500kč a ten litr oleje sem vyjezdil tak za víkend.
Datum: 22. září 2011 21:28
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 800Kč litr?? to jsem teda ještě nežral,,, znám doost kluků co jezdí 2t at už dváci nebo dvěpade a jezděj oleje do těch 400Kč. To jezděj nějaký borci co jezděj aspon evropu ne?  a maj dost sponzorů
Datum: 22. září 2011 19:48
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 standa: koukám na obal od Motulu 710: 100% syntetic lubricant... Pokud nejezdí závody (jakože pochybuju, když se ptá na olej), tak bych tam klidně tu 710 dával. Nestojí žádný majlant. Poměr by měl být (jestli si to ještě pamatuju) 1:40.
Datum: 22. září 2011 18:31
Jméno: tomáš
IP: uživatel11191
 je to čistý kross
Datum: 22. září 2011 18:14
Jméno: standa
IP: uživatel12476
 a navíc jestli to má přívěru,tak musíš jedině plnou syntetiku......
Datum: 22. září 2011 12:47
Jméno: standa
IP: uživatel12476
 Záleží na tom,jestlí má kawasaki KX otevřenou krosku,KX zavřený homologovaný "enduro" a nebo úplně cestovní verzi KMX.......do endura a do cestovní stačí polosyntéza.......do krosky jedině full....a pokud je ježděná závodně,tak rovnou nějakej plně syntetickej/esterovej závodní olej...třeba motorex croospower 2t....ten váš motul 710 je něco mezi polo a full syntetikou-má vysoký podíl syntetiky,ale čistá syntetika to neni(píšou to i na obalu,ale anglicky) takže je dobrej tak do tý zavřený verze(já to leju do upravený J21).....nevím jestli nejsem z jinýho světa ale u nás dávali do závodních 2T(jetejch na závodech) samý oleje od 800,-/l a výš....a sakra si dávali pozor,aby ho tam dali dost.....to jen takový odbočení..... zkus si jet pár závodů na ten Motul 710....po každym závodě budeš dělat Nicasil....což je částka sakra vyšší než investice do 2T oleje,který do daného stroje pro dané použití patří......
Datum: 22. září 2011 12:46
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je to dobrej olej... rozdíl třeba od motulu nebo repsolu atd. je v tom, že neplatíš značku, jinak je to to samý
Datum: 21. září 2011 22:18
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 jj je to celkem dobry motorka kdyz se to trochu toci
Datum: 21. září 2011 21:39
Jméno: Vopat
IP: uživatel11191
 máte někdo skušeno s tím to olejem midland potřebuji to do soutěžáku
Datum: 21. září 2011 20:58
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 určitě fůl syntetik,,, motul 710 jsem ve dváce taky jezdil,,, byl ok, ale dost drahej,,, plná ssynttetika od midlandu mě pak přišla na cca 250Kč a spokojenost,,, jezděj jí tu většina dvoutaktáků
Datum: 21. září 2011 20:48
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jestli se nepletu, tak KX je čistý motokross. Tam bych volil "plnou syntetiku". Osobně jezdím Motul 710. Castroll TTS je kor u benzínek zbytečně drahý...
Datum: 21. září 2011 20:10
Jméno: Vopat
IP: uživatel11191
 jako??díky
Datum: 21. září 2011 19:56
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 cau kamarad mel kmxo a spis bych volil nejakou plnou syntetiku
Datum: 21. září 2011 19:40
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 čím to je že když vypustím olej z převodovky tak je z toho taková lepivá sra*ka
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2011 20:58
Jméno: filip
IP: uživatel12525
 nekvalitní olej
Datum: 03. října 2011 20:58
 zdravím draci - chci se zeptat co je lepší těsnění mezi kartery a pod víko silikon nebo papír - dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2011 9:26
 papír jsem si vždycky podmáznuil silikonem jako pojistku že to nepustí ale pod kryt spojky dávám zasadně jen silikon..
Datum: 07. října 2011 9:26
Jméno: Frank
IP: uživatel12397
 vsichni si uz kurva zapamatujte ze papir ma nejakou tloustku ktera je u motoru potreba !!!
Datum: 12. září 2011 22:32
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Kartery mám srovnaný a zbroušný na skle, motor půlím skoro po každém závodě, nikde nic neteče a nemusím se srát s čištěním po silikonu.
Datum: 09. září 2011 18:30
Jméno: Klokanihlava
IP: uživatel11361
 Nevím jak jiní ale já dal mezi kartery i i pod víko silikon, v takový malý tubičce a ani kapka oleje nikde neukapla.
Datum: 09. září 2011 17:49
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 mezi karterama bych to řešil podle stavu dosedacích ploch, pokud to někdo půlil šroubovákem, pak už asi papír těsnit nebude. Naopak pod víko používám papírový těsnění, protože když se ti na cestě stane něco se spojkou, s trochou štěstí se dá víko sundat bez protrhnutí papíru a po opravě/kontrole o tam můžeš vše vrátit a dojet bez tekoucího oleje kolem víka.. pod válec jenom papír a pod karbec dávám izolační podložku ze silnějšího materiálu
Datum: 09. září 2011 11:03
 Za mě mezi kartery a pod víka jedině silikon - pokud dodržíš určitá pravidla tak to v podstatě nemá šanci téct...pod válec a karbec dávam zase jedině papír....
Datum: 09. září 2011 9:24
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Silikon + papír je nesmysl. Buď jedno nebo 2.
Datum: 09. září 2011 8:16
Jméno: sf
IP: uživatel12410
 rozhodne silikon +papír=100% těsnost!
Datum: 09. září 2011 7:54
Jméno: miguel
IP: uživatel5617
 mám problém vždycky když vypustím olej tak má takovou neprůhlednou bílo hnědou barvu (jako kokao s mlíkem) Naleju novej a po týdnu to má zase stejnou barvu nevíte čím by to mohlo byt?\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2011 21:20
Jméno: strýcKvětina
IP: uživatel9645
 po vyliti to mam podobne, ale kdyz se tyden (napriklad) ulezi, tak je zas cistej
Datum: 07. září 2011 21:20
Jméno: Rohlík
IP: uživatel7348
 jj 100% voda. olej potom udělá emulzi
Datum: 06. září 2011 19:53
Jméno: Mirastef
IP: uživatel12396
 nejspíš se do motoru někudy dostává voda, jinak fakt nevim.
Datum: 06. září 2011 16:43
|



|