Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: šmoulinka
IP: uživatel6790
 čau kucí došel mi olej do fíka a pro novej se jentak nedostanu tak se chci zeptat jetli tam můžu cmrndnout převoďák nebo co jinýho byste tam nalili.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 18:49
Jméno: mysak949
IP: uživatel1356
 M2T je super než ho začneš lejt do benzinu a jezdit na nej.... Jinak ve flašce vypada jako každej jinej
Datum: 21. července 2009 18:49
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Tak jestli to, ze kazdy 2. dotaz je o M2T je prdel, tak ok. Nechapu ji. A zastance M2T opravdu nejsem...
Datum: 21. července 2009 18:19
 Jestli někam potřebuješ nutně jet radši použij nějakej 4t motorovej než převoďák.
Datum: 21. července 2009 17:56
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 pan pulic asi nepochopi prdel  zastance M2T  s tima olejema se to tu už žene do extrému
Datum: 21. července 2009 17:31
 to slovo ,,dokonale,,  bylo urcite nevhodne
Datum: 21. července 2009 17:19
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Stando, co si to zase ze sebe vyzvracel? Vyjetej olej ze ma stejny mazaci ucinek jako M2T. M2T neni zadna slava, ale tvrdit takovyhle bludy...
Datum: 21. července 2009 17:05
Jméno: standa
IP: uživatel6792
Datum: 21. července 2009 16:39
 smarja to radsi nejezdi  prevodak je spatne rozpustny v benzinu a je chraneny proti spalovani takze i blbe hori...to bych vyloucil....kdyz uz teda mas takovou nouzi tak nekde zkus najit M6AD...starej olej na mazani 4T...drive to na to jezdilo
Datum: 21. července 2009 16:32
Jméno: vojta
IP: uživatel5424
 Čau, chci se jestli nebude vadit když do mustanga začnu lejt Mogul TSF nebo Castrol 2T nebo Shell SX2 Advance, když predtim jezdil na M2T.Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 18:03
 newim jak Castrol ale TSF je nerozpousti, bohuzel ho i vytvari (kupodivu), je ho sice malo ale je hodne tvrdej...jinak to radsi udelej, pist, spalovak, vyfukovy kanal, pri tom hned muzes vypalit i lauf, vysledek je hned znat...
Datum: 21. července 2009 18:03
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Jezdíte někdo na minerál shell advance 2T.Jaký je???Díky.
Datum: 21. července 2009 14:53
 Nebude to vadit, rozhodně lepší než pořád jezdit na M2T.
Datum: 21. července 2009 14:39
 musis napred provest dekarbonizaci,protoze ty oleje co si vypsal tak maji prisady ktere rozpousti karbon ktery se vytvoril z m2t  ,takze vycistit hlavu pist,rovnou i vejfuk a muzes tam lejt ty lepsi oleje
Datum: 21. července 2009 14:39
 Zdar,potřeboval bych poradit s předními tlumiči na 175/356. Renovuju motorku a chci vyměnit v těch tlumičích olej. Tak bych chtěl vědět jak ho vypustit a jak tam nalét nový a kolik ho tam vlastně nalét. A hustota toho tlumičového oleje má být jaká? Moc díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2009 22:11
 Zdar! Nalej tam tlumičový olej. Do každýho ramene 140 ccm. Vyndáš kolo a ze spoda je na kluzáku takej šroubek
Vyšroubuješ ho o necelej 1 cm, pak ho zatlačiš dovnitř a otočiš s tim o 90° a mělo by to vytect. Pak s tim pomoci
toho šroubu cukneš zas zpět, nějaky količek ve vnitř by měl zapadnout tam kde byl předtim. a pak dotahneš ten
šroubek. Odstrojíš vršek vidlice, tak aby byly vidět vrchní brejle. Vyšroubuješ ty velký matky na teleskopech,
tudy naleješ oil. Pak to zase smontuješ.
Hele nikdy sem to nedělal pač mam samý fichtli, mam doma návod k obsluze na velkou Jawu. Tak jsem ti napsal
zkráceně co tam píšou dyžtak mi písni na email a já ti to nafotim a pošlu.
Datum: 21. července 2009 22:11
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
Posl.aktualizace: 21. července 2009 18:14
 ze to jede lip s lepsim olejem? pokud se porovnava M2T a jine oile tak je to snad jasny, co si budem povdat, oil ma tessnit, mazat, odvadet teplo ajine a pokud vemu v uvahu ze M2T neumi prakticky ani jedno, tak je to jasny...jinak to tu bude zase diskuze o 42 prispevcich, s tim rozdilem ze uz se tu sand nebude nadavat ale konecne debatovat, jen by ta debata byla o cem, debatovat zas o M2T neni uz debata ale plkotani...gdo se chce neco opravdu dozvedet tak at si to na strankach tady jakekoliv diskuze o M2T vyhleda, tusim ze je to pulka serveru, nuz dobrou zabavu...ale ty cenny poznatky tam sou, ne stavet neco na necem, co nema ani zaklady a neni vypodlozeny zkusenostmi, pravdou, odzkousenim (to jsou km a km za ruznych podminek) a holou logikou...
Datum: 21. července 2009 18:14
 Zkušenosti s oleji jsou rozdílné. Už je to tak.
Datum: 21. července 2009 18:06
Jméno: Standa
IP: uživatel6786
 Kdybych mel shrnout moje skusenosti,tak by to byl jeste delší sloh   v podstate muzu rict to co rika hlada...... drazi olej nekupuju z frajeriny,ale protoze chci od motorů prvotřídní výkon a tak se k ním take tak chovám......mozna to bude znít divne,ale ja bych i rekl,ze to lip jede......
Datum: 21. července 2009 13:04
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 Do pincka a do 175 ted dávám polosyntetiku Motul nwm označení
Datum: 20. července 2009 23:18
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 neříkam za pravopis
Datum: 20. července 2009 23:17
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
Datum: 20. července 2009 23:17
 nebyla... sou tam chyby pravopisny
Datum: 20. července 2009 23:14
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 pro Hlada: pěkně popsané  kdyby to byla slohovka tak máš za jedna
Datum: 20. července 2009 23:13
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 ok doufam ze uz to nesmaze  tak pokracujem
Datum: 20. července 2009 23:08
 takze... moje skusenosti s fiichtlem zacli v 10 kdyz sme koupili s otcem 555.. tož motor sel na vybrus... a vubec komplet GO.. ale uplne vseho... doma byl stihl, tak proc kupovat neco jinyho kdyz je dom stihl... mazal jsem stihlem.. samozřejmě, 5 litru nevydrzi na dlouho a tak sem presel na M2T... postupem času to zacalo ztracet výkon (mam k tomu tri duvody: zajel jsem to tak, jak zajizdis ty - plnej plyn a nesrat se s tim, 2 duvod byl ten, ze jak sem starl, pribiral sem na vaze, no a ten treti M2T)... secteno podtrzeno sundavam valeca vidim ze jezdim bez pisntiho krouzku.. no kupuju novej pist s krouzkama a jezdi se dal.. pak otec pridre lozisko na klice... zase se rozebira převodovka.. vymena klikovky a jezdi se dal.. pak to zase zaclo ztracet vykon a ja uz zase kupuji pist s krouzkama.. no pak byl konec M2T a k narozeninam sem dostal poprve castrol (ano olej k narozeninam.. bo to byl svatek? nevim uz..) toz jezdil sem s tim... uz sem nemenil krouzky pisty nic... to už mě bylo 15.... laděni předstihu a karburatoru uz sem mel zasebou, to uz me netrapilo... pak sem dostal do ruk dalsi 555 a ta litala jak strela... no... dal sem to nej z obou 555 pres zimu GO prevodovky, slozil to a vyjel... parada jak to jezdi.. no.. dosel mi castrol na ktery sem jezdil uz 1 rok.. mama koupila M2T (ano, koupila mi olej jednou za cas ji to neuskodi..) koupila M2T... no co rekl sem si snad se nic nestane.. mazal sem o trochu vic... ale i tak se zacal valec prehrivat az sem pridrel... s tim jezdil pak 2 mesice.. pak to zaclo jeste vic ztracet vykon a slo to na vybrus... M2T mi znicil valec.. nevim mozna to bylo tim, ze sem jezdil na lepsi olej a pak presel na M2T... nebo me to proste moc toci (ojnice na jehlach a hlava z 21..).. proto se radsi M2T vyhybam... rozhodne ale nejseem ten, co chce byt IN a kupovat lepsi oil... ja se rozhoduju podle sebe a ne treba jak nekteri podle standy....
Datum: 20. července 2009 23:07
Jméno: kaj
IP: uživatel6773
 Zdarec chci se zeptat když naleju do křoviňáku M2T tak jestli to udělá stejnou paseku jako ve fichtlu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2009 20:38
 No nevim. Do křoviňáku, motorový pily a klukovi do čtyřkolky míchám Castrol Garden, teď jsem ho po GO začal dávat do Stadiona. Nic proti
M2T, ale křoviňácký motory už sakra točej a to už je nad možnosti tohoto oleje.
Datum: 20. července 2009 20:38
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 nic to neudela i do krovinaku davam m2t  mam stim velkou zkusenost krovinakem sem toh onasekal a pohoda
Datum: 20. července 2009 16:49
Jméno: standa
IP: uživatel6769
 jen dodatek......krovinaky,sekacky atd se mazou sice vysokootackovym motorem,ale je to jen minerál.......lil bych tam co tam patri.....takze oleje do zahradni techniky jako je Stihl,Husqarna atd......
Datum: 20. července 2009 16:36
 Bude se ti zanášet karbonem jako cokoliv co palí M2t.
Datum: 20. července 2009 15:01
 nejspis ten krovinak znicis,pac krovinak toci pomalu dvakrat tolik co fichtl,ten olej to proste neumaze,lej tam co tam patri
Datum: 20. července 2009 14:41
Jméno: kajaw
IP: uživatel6756
 Nazdar hoši měl bych dotaz táta přines od jednoho chlapa ze vsi volej je to ratioparts 2t olej do sekaček a malých motocyklů je krásně červenej a píšou na něm že je pro vysokotáčkové 2t motory udržuje válec čistý a že je tvorba úsad výrazně omezena a tím je zabráněno vzniku samozápalů a že udržuje čisté výfukové kanály a tlumič výfuku jo a je za 71kč tak se chci zeptat jestli to za tu cenu neni ňákej shit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2009 22:13
Jméno: kajaw
IP: uživatel6763
 takze podle vas to je dostačujcí volej do stadiona s11
Datum: 19. července 2009 22:13
 tak API-TA uz snad ani neexistuje, TB je jak vsichni wi jeden nejmenovany oil co se tu casto resi, TC uz sou oleje co umi mazat, je to treba v nizsi tride TSF od Mogulu atd...cili to ber...jasna paka
Datum: 19. července 2009 22:01
Jméno: kajaw
IP: uživatel6761
 no flašce je napsáno API-TC, ISO-L-EGB, JASO FB.
Datum: 19. července 2009 21:36
 Jakou to má výkonostní třídu? Jestli to není API TA tak to ber.
Datum: 19. července 2009 21:02
Jméno: kajaw
IP: uživatel6759
 71kč za 1litr a neni to čepovanej.
Datum: 19. července 2009 20:02
 este dotaz - tech 71 Kc je za litr nebo za pul litru?
Datum: 19. července 2009 19:44
 co bys nechtel, Stihl je taky cervenej a jakej je to oil, a to stoji jen priblizne kilo na litr...pokud bude delat aspon pulku z toho co se pise tak to ber...jinak to asi bude mozna cepovanej ne?
Datum: 19. července 2009 19:43
Jméno: kajaw
IP: uživatel6758
 no vono moc kvality na tom nebude za 71kč litr vtom bude ňáká bejkárna.
Datum: 19. července 2009 19:07
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 ma to cenu to kupovat...
Datum: 19. července 2009 18:04
 nemusí být dobrej, ale aspoň to není shit......  ....všechny co jsou červené, tak jsou aspoň trošičku kvalitní
Datum: 19. července 2009 17:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 19. července 2009 17:53
 tak už proto, že je červený, by to neměl být shit.....třeba M2T je shit od pohledu, bo je hnědý
Datum: 19. července 2009 17:43
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 hosi vsimte si ze proti M2T maji nejvic kecy do 15let mlady frackove co maj hovno najezdeno jako je rohliq atd. nj maminka jim dava penize na olej no  a proto plno fichtlaru odeslo kvuli bezduvodnejm kecum jako ze zadrzel atd. presne jak se to resilo nebylo to M2T. M2t do fichtla kejvacek uplne v pohode postacuje , jako motory co tocej prez 7tis otacek to je o necem jinym standa frikulin jo ale ostatni to moc prozivaj  tot muj nazor
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 17:42
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Ja problem M2T vyresil tak,ze k tomu davam cca 5 ml catrsolu gardenu od krovinaku a 2-3(  ) kapky husqarny.Tim se karbonovani srazi fakt na hodne malo.Kdo neskusil-neuveri 
Jinak je to u myho zavodaka,tam sem na zajizdeni daval mogul TSF az z toho byl mazel,tak sem daval M2T cisty bez quarny nebo strolu a tedka kdyz uz vim ze budu vsecko vzime predelavat tak davam M6T,40 let starej olej,do 4 taktnich motoru-zprvu se daval do vsech pionyru kdyz M2T nebylo ale jen pred tusim 65 rokem.A ze mi to jede lepsejc nez profi oleje
Datum: 13. září 2009 17:42
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
Datum: 19. července 2009 23:58
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 od 2 pavu po 150c do ctyrkoly a stelly  ja nevim nebudu to tu vypisovat vse
Datum: 19. července 2009 20:15
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 od 550 prez 551 po 23  tezko rict  od 125 do 250  kejvacky panelky perak  velorex atd
Datum: 19. července 2009 20:14
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 OK  tak jake mas motorky? s.w.i.n.e2
Datum: 19. července 2009 20:02
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 standa souhlasim stebou, tech 100 km za rok ? ale 100 km najedu do tydne  ale pocitam ze za tech par let mam najeto 3000km mozna i vic  ty motorky 10 celejch ?  to pridej ale to je jedno dyt vis  ja vyzkousel plno oleju a M2T se mi zda nejlepsi protoze tamty sracky oleje to ani nekourilo a ja nevedel jestli mazu
Datum: 19. července 2009 18:14
Jméno: standa
IP: uživatel6754
 sakra vy ste ďáblové    40 prispevků a to sem se do toho este nevložil já   a ani se do toho míchat nehodlam......vsechno bylo receno.....a ze zrovna ty swine2 toho na motorkách najezdíš hodne co  30 motorek,z toho 10 celejch a z toho 5 pojizdnejch  kolik najedes za rok? 100km?? Objektivní sou nazory lidí,kteri uz neco najezdili.....tisíce kilometrů......coz treba Hlada najel......proto jeho nazor berte jako jeden z nejobjektivnejsich......Steve taky ví o čem mluví.....Kolečko je muj parťák v boji proti m2t  ....mimojine taky najede dost za rok a ví o čem mluví.... večný obhájce m2t od firmy Paramo ...JS taky zjevne najel haldy kiláků,takze jeho nazor taky berte za objektivní.....je to clovek kterej se k tomu umí chovat a proto mu to funguje.....neni to jen o oleji.... Ja toho uz dneska moc nenajezdim,co mam od 18 auto,tak vsude jezdim prevazne autem......na Peraku vyjedu jen o vikendy......jestli na nem najedu za rok 3000km tak je to moc......co jsem ho oživil,tak jezdi na motorex a myslim ze je to jediny co ho drzi pri zivote....... po 5 vybrusech sem zacal do fichtla lejt lepsi olej a od ty doby nevim co to je cinkání kroužků,prijdu,šlápnu,jedu.....jooo je pravda ze polosyntetika neni moc dobra na bronzovy futro,ale dneska uz beztak kazdej druhej jezdí jehly........jooo na fichtlu toho za rok moc nenajedu uz,jestli 1000km? nereknu presne.....ale to se změní......  po vsech mejch skusenostech m2t do mejch motorů nesmí......svym spusobem si za vsechno muzu sam,protoze jezdim jako debilní hovado,ale ten olej to kurva musí umazat!!!!!! Motorex to umaže....!!!...m2t to nezvladalo.......!!!! To sou moje objektivni skusenosti...... nekdo tu pise výkřiky typu m2t forever.......ja rikam: M2T NEVER EVER!!!!
Datum: 19. července 2009 15:00
 Steve: Tahle diskuze se trochu zvrhala no. Je problém obhajovat nebo zatracovat M2t, protože ho vyrábí hodně výrabců. Já jsem s M2t od Parama spokojen a jezdí mi to 75 km/h. Nikdy jsem na pístu nepozoroval oni známku přidření.
Datum: 19. července 2009 14:08
 souhlasim se Stevem
Datum: 19. července 2009 13:04
 rek bych ze je na case uzavrit tuto diskuzi zase s jenim a tim samym vysledkem jako byly secky zatim tady na kramku, S.w.i.n.e2 zvolil namet diskuze vcelku nestastne a tak se jakovzdy zvrhla v soutez gdo koho vic precura, gdy byla trochu na urovni coz naznaky tu byly tak by se ten problem s M2T uz mohl vyresit a ne ze za tyden tu bude dalsi horecna diskuze o dvou taberech, jez jeden tvrdi ze M2T je levny dobry oil a druha strana ze je to seda srajda co se nehoni ani na mazani pantu u dveri...pravda je vzdy negde mezi ale co si budem povidat, M2T je pro stary macety co malo toci a nejsou na jejich provozni naplne kladeny nijak zvlast velke provozni naroky, gdo chce ale jezdit s zivotnosti a "nad 60km/h" jak sem to tu uz rozebiral tak bude mazat necim jinym, a ze je levnej je pravda ale jsou i levnejsi oleje v prepocut Kc/l nez je M2T a umi to narozdil od neho skutecne mazat (chladit, tesnit, odvadet teplo, popr. i cistit u polosyntetik nebo zabranovat pogumovani, usazovani, ucpani atd.) a ne jen mastit, kourit, leptat a smrdet...to je kazdyho vec a nazorale pro ty co tim mazou - pro me ste jen draci co jsou lini prijmout nazor ostatnich a uznat ze ten oil ma i sve chybi a ze nekteri ho proste vystat nemuzou...receno uz bylo dost, pojdme jezdit
Datum: 19. července 2009 12:05
 Hele....mi je 14 a liju tam Castrol 2T....nedostávám na něj od rodičů, ale roznáším letáky a pak si za to kupuju Oil a benzín, tak nevím, co má pořád svině2 za problém....M2T je humus a vše ostatní už je olej
Datum: 19. července 2009 11:47
 zde uz se neresi M2T ale urazky ostatnich...diskuze je o tom podelit se se svyma nazorama, lobbovat, podelit se a repsktovat nazor ostatnich...to ze negdo nekoho bude urazet a mit ho za debila jen diky tomu ze rika neco jineho, to pak neni o obsahu samotnem ale o urakzach...
Datum: 19. července 2009 11:45
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 on to řeší  mně je to jedno klidně si na tu sračku jezděte
Datum: 18. července 2009 23:33
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 dostanete už rozum a přestanete tu řešit M2T????
Datum: 18. července 2009 23:21
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 to s.w.i.n.e2 asi tu nejsilnější ne
Datum: 18. července 2009 22:51
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 tak vis co, nevedi co maji psat tak pisou z hladu picoviny
Datum: 18. července 2009 22:08
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 presne jawa cezetak dalsi rozumnej clovek , zadna dekarbonizace atd
Datum: 18. července 2009 21:53
 jinak já mám čízu která přes 30let jezdí na M2T a ještě ani dekarbonizace nebyla třeba, jen sem trochu přešudlil píst
Datum: 18. července 2009 21:50
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
Datum: 18. července 2009 21:41
 svine máš ještě tu čz 516? nebo už jen mustanga? nebo už i něco lepší?
Datum: 18. července 2009 21:34
 JS - mam, jednim vydrenym valcem, raflym brnzovym futrem a pridrenym pistem...staci to? mimochodem uz sem to tu psal proc to nemaze...
Datum: 18. července 2009 21:25
 dobovej ale uz davno prezitej,uz sou lepsi oleje ktery mnohem lip chranej motor,proberte se lidi a nezabijejte svuj motor
Datum: 18. července 2009 21:24
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 M2T 4ever  hosi to je dobovej olej
Datum: 18. července 2009 21:21
 Jezdím na M2t bez sebemenšího problému. Čištění nepovažuju za problém. Komu vadí čištění od karbonu ten ať kupuje něco dražšího. Steve, ty pořád píšeš v tom smyslu, že M2t nemaže při vyšších otáčkach a že se trhá olejový film. Máš svý tvrzení nějak podložený?
Datum: 18. července 2009 20:28
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 davis 08 , to je tezky jakou ti mam rict totiz jich mam vic
Datum: 18. července 2009 20:19
 M2T používám na mazání vačky v zapalku.Ale při posledním mazání sem použil TSF protože mi zbylo
Datum: 18. července 2009 20:18
Jméno: Davis08
IP: uživatel455
 j maminka,jasně ty vole  je mi 15 a na motorku, olej, benzin sem si vždy našetřil, nebo vydělal na brigádě, tak napiš ty s.w.i.n.e2 jakou motorku sedláš, jaké máš zkušenosti. Vím že M2T se nehodí ani na řetaz od pily
Datum: 18. července 2009 19:59
 bože swině.... ty se sám chováš na 13 letyho a sem napíšeš, že do 15 nikdo nic poradne nenajel... chlapče ja jezdim asi od 10 nebo 11 na fichtlu a řeknu ti, mám nalítáno přes hodně tisíc km... sám se mě ptáš na primitivní otázky na ICQ.. beztak mě jen skoušíš... jezdil sem na stihl... pak sem na nejakou dobu přešel na M2T a za nějakej čas se zadřela klikova (ještě ji doma mám)... Pak jsem sehna druhou 555... lítala mě 70.. mazal sem castrolem.. mamka mi jednou jedinkrát koupila M2T... na benzince jsem tam dal toho cernýho cosi víc, než normálně... takže si tak jezdím, pak jedu z kopce něco lehce přes 70 a pod kopcem strašnej klepot, žádnej tah, a kouřilo se z válce.. tohle se me s castrolem nikdy nestalo.... tak neřikej blbosti o tom, že nám, co je 15 bo trocha víc, víme o mazání a všeobecně o fichtlech málo... připadne mi, že v hodne pripadech mám o hodne víc skuseností než ti, kterým je 20! jenže to jsou vetsinou lidi, co maj poprve za zivot fichtla... ty máš 18, chováš se jak desetiletej a ptáš se mě jak nezkušenej...
Datum: 18. července 2009 18:51
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 je plno olejů (skoro všechny) lepších než M2T. Ale furt je lepší tam lejt M2T než něco co tam nepatří
Datum: 18. července 2009 16:57
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 no nevim mogule, jsi první na tomhle vlákně, kdo použil tak těsné spojení slov M2T- nejlepší.
Datum: 18. července 2009 16:52
Jméno: Mogul
IP: uživatel4226
 Vidim že tahle diskuze je o ničem nevimn vo co se snažíte jestli chcete dokázat že je M2T nejlepší tak se vám to nepovede
Datum: 18. července 2009 16:47
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 prevodovej olej a brzdovka taky horej jo ?  a ja myslel že do 4T se nemusi redit benzin s olejem...
Datum: 18. července 2009 16:18
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 furt lepší tam lejt M2T než jak to dělají někteří ''týpci'' že tam nalejou co jim přijde pod ruku olej do 4T ,převodák,brzdovku .....
Datum: 18. července 2009 16:13
Jméno: TOWINNN
IP: uživatel1196
 Koukám že je to tady rozdělený na příznivce M2T,na ty kterejm je to jedno a lejou to co je a na absolutní odpůrce M2téčka.A co bych na to řek?Lejte si co chcete!!!Je to váš motora nikoho jinýho to sr*t nebude pokud zadřete........
Datum: 18. července 2009 16:05
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 me 15 bude,jezdim na M2T od nejaky znacky myslim CARLINE a zadny problemy nemam..dekarbonizuju tak 1 za dva mesice a je tam malinka vrstva a to s tim litam porad 1,2 po poli..nevim no ale me to jako olej staci a problemy nemam...
Datum: 18. července 2009 15:16
 hoši já nevim,nemá cenu se kvůli tomu háadt,všichni dobře víme že M2T neni nejlepší olej i já to vim a stejně ho tam leju,brigádu takže si prachy vydělam ale tet koupim lepší olej a pak tam budu zas lejt M2T?a myslim si že kdo se o svou motorku aspon trochu stará tak ho to vyčištění jednou dvakrát za rok nezabije.Všichni víme že to neni žádnej zázračnej olej ale do fíka si myslim že stačí,tot můj názor lejte si tam co chcete
Datum: 18. července 2009 14:48
 diskuze o nicem, dalsi z mnoha co se tahnou od ty doby co je tu tendlec pokec a vysledek to ma vzdy jediny...
Datum: 18. července 2009 14:47
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 Ježíšmarjá, to je hádek kvůli voleji. Tak jestli někomu M2T vyhovuje, tak ať si ho tam leje jako třeba já a pokud má někdo dojem, že to musí mít za každou cenu něco extra,
tak ať si tam pro mně za mně naleje třeba dvanáctiletou skotskou. Já bych do novýho dvoutaktu M2T taky nedal, u fichtla je to podle mýho fuk a přejít u motoru dlouhodobě
jetýho z toho M2T rovnou na něco "lepšího" je pro ten motůrek poukázka do šrotu.
Datum: 18. července 2009 14:27
 jinak jeste k otackam aby nejaky hnidopich mi nerekl ze fik toci tolik co kejva...rekneme ze posledni motor trindy (na typech 638,639,640 gdo newi) toci kolem 5ooo ot. gdyz ji moc honite, nejvic kolem 6ooo ot. priblizne...to je pri tretim kvaltu na pinovi 60km/h pac kazdej wi ze pri poslednim kvaltu co rychlost * 100 jsou otacky takze gdyz pojedu 50km/h tak to ma otacky 5ooo...kazdej tu pak nadava ze mu fik nejede, ze nejvic tak 50-60km/h co je otackovy rozdil jak sem psal mezi 5 - 6ooo ot. a ze maze M2T a potreboval by z toho dostat vic...dobre serizenej fik ve svych nejlepsich letech dokaze i 80km/h na rovince coz je asi 8ooo ot. a co si budem povidat to M2T to umazat nemuze a cili tady je ten okamzik gdy se motor z fika dostava do kategorie vysokootackovych...takze gdo maze M2T a jezdi si max. tech 50-60 km/h a staci mu to tak prosim, at si tim maze, gdo ale chce vic (coz asi kazdej hlavne v mladsi kategorii) tak wi ze musi mimojine prejit na jiny oil nez je tolik zminovane M2T pac s nim teto rychlosti nigdy nedosahne, leda z kopce nebo ustavicnym honenim fika a to pak neni divu ze zadre...takze panove, pokud litate na fikovi tech 60 tak ste pro me stary báby s drevenou nohou
Datum: 18. července 2009 13:41
Jméno: Fichtlar
IP: uživatel866
 Mno muj nazor je takovy, ze kdo jede trochu ostreji m2t proste nestaci, jelikoz jak pri vysokych otackach tak hlavne za vysoke teploty proste nemaze.....Castrol 4ever!
Datum: 18. července 2009 13:41
 gdybych byl hodne vztahovacnej tak me beres za 15-letyho fracka? to si opúravdu myslis? a ze mam za ten zivot prd nalitano? kolik ti je a jak dlouho uz fusujes do moto ze sedm tak smelej? on je to spis opak - mladi kupujou M2T pac nevydelavaj, brigady jim nic nerikaj a melouchy neprovozujou a tak za par korun si splasi kasi jmenem M2T...a pak se divi ze to zadreli pac neznam mladeho draka co s tim pri zajizdeni jezdi opatrne a zvlaste pri mazani s tou kasi to pak i treba pri vylitanym valci honi v otackach gde to proste nemuze mazat...kejvy jo, tripade taky pac tam se nedopracujes do otacek co toci dobrej fik, to je neco kolem 8ooo ot., taky proc bys to na kejve (panelce...) tolik honil gdyz vykon to ma, to se u fika docela rict neda pac je to mala kubatura a ta se musi tocit aby to jelo gdyz na tom jedou dva s baglem na zadech...taky jak rekl Mogul neni M2T jako M2T, uzsem to tu mnohokrat rikal a Standa tez ze jej ich fura ale jen jeden ci dva sou oleje...nevadi mi ze to musim cistit, vypalovat a vybrusovat pistni drazky ze se mi zas pripekl pistni krouzek, to treba TSF, Stihl (a mnoho dalsich mineralu ne-li secky) delaj taky, ale vadi mi gdyz ten olej neumi mazat, gdyz netesni a nechladi...to je pak problem...pripada mi to docela nevdecny gdyz vztahujes kritiku M2T na vytvor mladych "do 15 let"...zajmalo by me jak ty si zacinal, je praveze opak, zacinajici vejrostek tam naleje i prevodovej oil a postupem casu zjisti ze to M2T nemaze, ze za ty stejny prachy se daj sehnat o tridu lepsi maziva, gdo toudlec fazi neprosel tak zustava zatvrzely fanousek toho nasedleho sajrajtu a pak pomlouva secky co nadavaj na M2T aniz sam wi proc proc tu srajdu kritizujou...reknu to jednoduse - M2T mi nestacilo na umazani svyho motoru a zkusensoti se zadrenim s nim uz byli tak sem presel na jinej a zjistil sem ze M2T je srajda...
Datum: 18. července 2009 13:28
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Muj nazor - když budeš používat méně kvalitní olej (M2T) tak budeš potřebovat dřív výbrus,než kdyby si jezdil na kvalitní.
To neni že pojedu na plný kotel a hned zadřu. Motor se prostě s horším olejem více opotřebovává. Já jezdim na shell. (před lety sem taky na fichtlu lítal na M2T-nikdy sem nezadřel,ale tak po třech letech to chce výbrus) Tet co jezdim s lepším už je to 5 let,tak sem ještě výbrus nedělal.(pro ty starší, M2T už neni jako před lety,tet je to ryciklat ruzných oleju)
Stejně nevim proč to furt řešíte!! At si každý jezdí na co chce!
Datum: 18. července 2009 13:21
Jméno: mara
IP: uživatel5424
 nezlob se na me ale kdyz jsem zacinal a koupil si litrovou flasku m2t byl jsem stastnej do ty doby nez jsem sundal hlavu a malem me jeblo z toho kolik tam bylo karbonu dale nepocitam to ze je znat rozdil mezi m2t a polosyntetikou motor se hned chova jinak (mel jsem ladak tyrystko)
Datum: 18. července 2009 13:19
Jméno: mogul
IP: uživatel4226
 Taky není M2T jako M2T třeba u nás na benzínce je to jenom hnědá voda, ale pak je třeba M2T trysk od firmy paramo je dobrej
Datum: 18. července 2009 13:11
Jméno: mustang23GT
IP: uživatel6633
 mě je taky 15 a na M2T sem v životě nejel od 8 let jezdim a vertám se v to pořát a vim co M2T udělá s motorem zeď jezdim a SHEL advance sx a to olej vo pohodě a stejně drahej jako M2T
Datum: 18. července 2009 13:04
Jméno: zéma
IP: uživatel2817
 mě se to taky zdá dost přehnaný už rok mam čz 175/477 anic jinýho než M2T tam neleju a když jezdim tak jí většinou drtim co to de (110 po rovině,130 z takovýho většího kopce) a motor je pořád ok. Dekarbonuju tak 1 za pul roku a uplně to stačí.
Datum: 18. července 2009 12:59
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 jako nezlobte se na me ale ze jim to trosku zakouri a uz nadavaj, kvuli dekarobnizaci jako nehcapu tam nejakej psal po 50 km neni to dmmce ? po 50 km dekarbonizavat ? fakt jako smesny
Datum: 18. července 2009 12:54
Jméno: OIL
IP: uživatel2597
Posl.aktualizace: 18. července 2009 0:16
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 j to by bylo super
Datum: 18. července 2009 0:16
Jméno: tubin
IP: uživatel6602
 hele když furt melete o tom oleji myslíte že tsf je dobrý olej? a v jakém poměru ho mám míchat??Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 21:56
 TSF jezdim v sériovjech strojích....ve skútru v mustangu atd.....v pohodě olej mi příjde...drahej....to je relativní....! Pokud nemáš kilo měsíčně (ok tak třeba 2 kila....) na olej nelez na motorku viď...
Datum: 17. července 2009 21:56
 TFS je dobrej olej,ale je zbytečně drahej
Datum: 17. července 2009 20:07
 Čau draci....tak mám čerstvě novou "zkušenost" s M2T.....kámoš mi zrovna volal, že zadřel.....jel na M2Téčko a zrovna svištěl po rovince....nejel na plnej, jen to dotahoval do 50sátky.....a jak zrychlil z jednoho kopce na 60 tak se mu to začlo zadírat a než sjel kopec dolů, bylo zadřeno......to je věc, že?? Už s tím ani nehnul....
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 21:29
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Kvuli oleji zadrej jo?Nekdo chytrej povydal co?
Datum: 13. září 2009 21:29
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 je to tak jak psal oil nemyslete si ze nejaky castrol nebo shell a tyhle sracky jsou lepsi ono je to na chlup stejny akorat jiny obal ale proti tem olejum nemate nic ?
Datum: 18. července 2009 22:11
 hele kámo já jezdím a na převodový olej PP90 a že by se mi to zadíralo tak to vubec a M2T je rozhodně lepší než převoďák
Datum: 18. července 2009 20:30
Jméno: sliva
IP: uživatel5336
 souhlasím se svini mě se to taky ještě neposralo
Datum: 18. července 2009 15:34
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 rohliq zase plasi ostastni fichtlare aby od M2T odchazeli, ale M2T je uplne dostacujici pro fika jezdim furt problemy nemam znicim, zadny ty sracky za 200 kc litr bych tam nedal
Datum: 18. července 2009 12:16
Jméno: Daler
IP: uživatel5299
 No může to bejt tim M2T a nemusí, záleží v jakým poměru to ředí, sice tu bylo psany, že 1:25 ale jestli to ředí třeba od oka, tak bůch ví kolik tam toho dal!! Ale já bych to na problém s M2t neviděl, já osobně na něj nejzdim, jezdim na mogul, ale stejně swi myslim, že to bude spíš tím jak psal standa!
Datum: 18. července 2009 8:50
Jméno: MArek
IP: uživatel2718
 tim M2T to urcite neni.....kdyz se mi fichtl nezadre kdyz jezdim na vsechny ruzne oleje i na vyjetak a nic se nestalo....
Datum: 18. července 2009 8:19
Jméno: fogl
IP: uživatel1553
 taky bych byl toho nazoru ze to nebude olejem kdyz zadrel z kopca.....
Datum: 18. července 2009 0:55
Jméno: standa
IP: uživatel6734
 zcela vyjimecne souhlasim s nazorem,ze tohle spis bude zadrení mechanickýho puvodu.......vyskocena segrovka,vyskocena jehla z kliky,ulomenej krouzek atd......zase jako klid.....
Datum: 18. července 2009 0:47
Jméno: Horst
IP: uživatel6733
 Čtu tady zase zajímavá diskuse.M2T pro někoho strašák,sračka,kaše a bůhví co.Já jezdím na fíku od 80tých let,mažu M2T a v pohodě. Ale tím nechci vnucovat svůj názor na tento olej.Před pár lety jsem byl na přednášce na VŠCHT s ing. Černým a ten by vám vyvrátil vaše polopravdy či mýty.Oleji zdar!
Datum: 17. července 2009 23:26
 ok  jsem rád, že jsem v podstatě zhatil té levné sračce, M2Téčku, zničit dalšího fichtlíka  .....já mám doma Stadiona S22, Jawettku a dva Mustangy a do všech liju Castrol
Datum: 17. července 2009 23:20
 dobre skusim
Datum: 17. července 2009 23:17
 o Shell nebo Stihl??? Na Shell SX 2T jezdí kámoš už dost slouho....stojí ho 105 korun litr a karbon nikde.....trošku kouří, ale to se dá přežít....o Stihl (olej do motorovek) nevim nic  .....a v tom albertu je to tam, kde jsou autodoplňky  Shell SX 2T u nás (Opava) vychází cenově stejně jak M2T.....takže bych tam radši lil rozhodně tohle
Datum: 17. července 2009 23:15
 no 149 to je dobra cena to ja sem albertu volej este nevidel kounuse a repslo to je fakt kvalita ale stejne 50 do 6,3 litru to je d ost a nevis neco o sthel
Datum: 17. července 2009 23:11
 o tom repsolu jsem něco sylšel....neznám ho osobně, ale prý je kvalitní.....já lil Castrol 2T a teď už jen Castrol GARDEN 2T....je levnější (v hypernově...pardon Albertu ho mají za 149 za litr) a maže dobře....  dávám to 1:40
Datum: 17. července 2009 23:06
 no nevim unas na benzine prodavaj jenom repsol kterej stoji 47 kc a je to jenom 125 ml
Datum: 17. července 2009 22:57
 upřesním....litr KVALITNÍHO oilu za 60 korun je utopie
Datum: 17. července 2009 22:55
 tak on to M2Téčko snese, ale jde o to, jak dlouho....jsou i světlé vyjímky, ale litr oilu za 60 korun je utopie
Datum: 17. července 2009 22:54
 jo stim krosem ma stejnej nazor protoze to je potm hruza jenom zajdu na moto inzerci a uz vidim kros fichtl jenom sundana maska a plechy udelana jina sedacka a zadny upravy motoru proste origo fichtl bez plechu no hruza ale kdyz je fichtl stavjenej na m6 ad tak nevim proc by nesnesl m2 tecko
Datum: 17. července 2009 22:51
 krejca099 má pravdu.....každy má svůj názor....nemá ale pravdu v tom, že je to zbytečný......fichtly pomalu ale jistě mizí a tak je důležité, se o ty, které ještě nestili debilové zničit přestavbou na cross nebo rozbít, starat....čili mazat kvalitně a dávat na ně pozor...to je můj názor
Datum: 17. července 2009 22:46
 ja sem toho najezdil teda dos jo ale do fichtla lejt castoli sheli muguli se mi zda zbitecnost ma teda este babetu do ni leju tsf ale do fichtla je to fakt zbitecnost je to muj nazor kazdej mame svuj
Datum: 17. července 2009 22:42
 kdo se zastava m2t tak je videt ze nema skusenosti este,ja driv na m2t jezdil,ale pak sem zjistil ze sou mnohem lepsi oleje,rikat ze m2t a castrol sou stejny oleje je naprosta blbost kretou muze rict jenom naprostej blbec kterej proste nevi,proste ja doporucuju kvalitni oleje
Datum: 17. července 2009 22:38
 Oil: no to si snad děláš prdel?? Viděls vůbec někdy Castrol?? Je krásně červenej a když na ňho jedeš, nekouříš vůbec a karbon je minulostí......M2T = maximální kouřivost, minimální maznost a navíc už od pohledu je to humus....
Datum: 17. července 2009 22:35
 m2tečko je dobre mazadlo kdys se spravne zredi !!!!!
Datum: 17. července 2009 22:35
Jméno: Oil
IP: uživatel5822
 Ono to bude možná tak že M1T je stejný oil jako Castrol akorát se u Castrolu platí značka jinak jeto stejný
Datum: 17. července 2009 22:11
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Ono,když je horko jede plnej kotel,horší olej ono se neni čemu divit,že zadřel.
Datum: 17. července 2009 21:50
 on je snad nějáký horší než M2T??.....jestli sis ho teda nedovezl z nějáké rudé země typu Čína, Vietnam a tak dál
Datum: 17. července 2009 21:40
Jméno: zajic13
IP: uživatel5580
 jozo: a jakej je horsi nez M2T ?
Datum: 17. července 2009 21:36
Jméno: Jozo
IP: uživatel2597
 jezdil jsem i na horší a v poho
Datum: 17. července 2009 21:32
 já to vidím na M2Téčko......já mu nevěřím.....je to pořádná sračka.....
Datum: 17. července 2009 20:59
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Příčina nemusela být zrovna v tom, že tam byl M2T.
Datum: 17. července 2009 20:34
 sem si jistý, že to tam dává 1:25
Datum: 17. července 2009 19:46
Jméno: tubin
IP: uživatel6602
 nebo ho tam bylo málo!!
Datum: 17. července 2009 19:45
 Ono kdyby zmáčknul spojku a nechal vychladnout nemuselo by se nic moc stát.
Datum: 17. července 2009 19:16
 tím se samozřejmě potvrdilo, že M2T je sračka....
Datum: 17. července 2009 19:16
 Zdar draci....můžu zajet na plnou syntetiku?? (Castrol Garden 2T)
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 22:47
 díky frikulíne  budu pokračovat s Castrolem....ten mě nikdy nezklamal.....
Datum: 17. července 2009 22:47
 Už to tu padlo....a zopakuju to....pokud máš novej motor a záleží ti na něm jeď od začátku na nejlepší olej co můžeš....! (nebo co chceš....)
Datum: 17. července 2009 22:44
 zpět k mému dotazu...  zajíždí se na syntetiku, polosyntetiku nebo minerál??? s olejema mám dost zkušeností, ale nevím, na který zajíždět....
Datum: 17. července 2009 22:42
 Ten ESSO může být taky dobrý  ....já ale zůstanu u Castrolu  .....pak špatné oleje samozřejmě nejsou ani Shell SX 2T a TSFko....možná mě zabijete, ale musím říct, že sem se setkal s jedním M2T, který byl dražší než Castrol.....jezdil na něj kámoš a stejné jak u Castrolu....žádný karbon, žádný dým a mazal 1:50......stál 195 korun litr....ale ty ostatní M2Téčka jsou všechno sračky...
Datum: 17. července 2009 22:39
 inak ja pouzivam esso 2t special predavac mi hovoril ze je to polosynteticky olej ale na to je napisané len ze :2 stroke syntetic blend engine oil - synteticky motorovy olej pre 2T motori,,,,a je na tom napisani ze pre vzduchom hladené 2T motory...inak som spokojny http://www.olej.sk/shop/images/Esso%202T%201L.jpg
Datum: 17. července 2009 22:34
 Jak který pionýr nepotřebuje plnou syntetiku....
Datum: 17. července 2009 21:54
 už jsem to dekarbonizoval....nechci zadřít
Datum: 17. července 2009 19:48
 pionyr nepotrebuje plnu syntetiku....ale ked dás to do toho tak najprv musis piest a spalovaci priestor dekarbonizovat lebo synteticky olej rozpustá usadzeny karbon
Datum: 17. července 2009 19:35
Datum: 17. července 2009 18:47
 jo jo...je to plná syntetika....je to napsané na obalu....Synthetic technology
Datum: 17. července 2009 18:38
 jo jo to se řiká protože horší olej míň maže takže se výbrus rychleji ojede, lepší je mazat kvalitně pak můžeš jezdit skoro normálně a když motor začne uvadat tak jenom spomalíš
Datum: 17. července 2009 18:24
 Můžeš.....někdo řiká že zajíždět by se mělo na olej o třídu nižší podle mě (ale jen a jen podle mě....) je to blbost....!
Datum: 17. července 2009 18:20
 klidně ole je to olej do křoviňáku kterej točí mnohem víc než pín takže si zas tak moc nepomůžeš
Datum: 17. července 2009 18:13
Jméno: borec
IP: uživatel5519
 když už se tady o tři nebo čtyří dotazy níž řeší M2T, jaký je podle vás z těchhle bordelů nejlepší?? Já znám jen od Sheronu....je to taková průhledná flaška s černým olejem žlutým nápisem a červeným vrškem....
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2009 15:30
Jméno: michal
IP: uživatel6596
 tak můžu vam doporučit Q8 RS extreme / výbornej olej po vsech stránlkách, cena za litr 250-300kč
Datum: 17. července 2009 15:30
Jméno: Karel
IP: uživatel6631
 Co mate vsichni neco proti oleji M2T řekněte kolik zvas na něj jezdilo a co se stalo?zadřeli ste?to nebylo olejem ale řidičem,karbon?to k motoru patři protože palivo hoři,cena je super,nwm jestli vam něco ten olej udělat,ale řekne tady někdo že je špatny a hned to tady začne rozhlašovat cele forum,neřidtě se recenzi ale vlastni skušenosti
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2009 22:14
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 standa, hele mozna ze i jo
Datum: 18. července 2009 22:14
Jméno: standa
IP: uživatel6743
 s.w.i.n.e2 : ty mlč kamarade......kdyby prodavali za 15 korun olej reditelnej vodou,tak ho budes kupovat po barelech
Datum: 18. července 2009 17:08
Jméno: s.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 taky se musim pridat  me M2T uplne staci  davam 1:40 nekdy o neco vic. znicim problem nemam kouri ? ani moc ne dekarbonizace zadna  a jezdim furt skoro kazdej den. z pridiranim problem taky nemam. zadny jiny sracky bych tam nedal
Datum: 18. července 2009 12:12
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 mám železnou zásobu M2T, takže v drtivé většině používám jenom M2T, míchám 1:33. A že kouří? Hoši, fichtl musí kouřit... a z vejfuku musí ukapávat olej, v tom je
kouzlo toho stroje. Jinak to M2T je cca 15 let starý, mám toho obrovskej kanystr, takže nejsem schopen posoudit dnešní kvalitu. Pravda je, že dekarbonovat se holt musí,
to jo, jenže já sem staromilec a tohle všechno k tomuto stroji kdysi patřilo...Nemám s mým fichtlem v tomto směru problém a nezaznamenal jsem nikdy ani známku přidírání..
Datum: 18. července 2009 11:43
Jméno: Marek
IP: uživatel2718
 na M2t uz jezdim pekne dlohou liju to do 50 21,23 do jawy 90 do 250 a furt jezdim......mycham pomer 1:40
Datum: 18. července 2009 8:37
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 No já bych jenom dodal, že dnes za 50-60 korun nikdo litr kvalitního oleje nevyrobí.
Datum: 17. července 2009 20:50
 zacnu tim ze zopakuju standu,m2t je ten nejlevnejsi a nejhorsi dvoutaktni olej co se bezde prodava,na to nikdo nemuze nic rict protoze je to pravda,dalsi vec je ze s tim olejem nezadres,ale maze blbe,takze je mnohem vetsi mechanicky namahani a tim padem mnohem vetsi opotrebeni(vybrus atd),kourivost je pro me docela dulezita,nechci aby za mnou byl oblak modryho koure jak za trabantem,dvoutakt sice kouri(protoze se s palivem spaluje olej),ale ta kourivost se s pouzitymi oleji lisi,na m2t kouri hodne,na castrol nekouri skoro vubec,dalsi vec je ze karbonuje,m2t se blbe spaluje,takze po sobe zanechava hodne sazi a tim zasira motor a vejfuk(pokud najezdis 200m tejdne kolem baraku tak ti to muze bejt jedno,ale kdyz nalitas za sezonu 6000km tak uz ti to tak jedno neni),jinak rikat nekomu ze je rozmazlenej fracek je blbost,protoze napriklad ja si na ten benzin a olej musim vydelat,a radsi si koupim drazsi olej kteryho dam min a ma mnohem lepsi vlastnosti nez nakou levnou sracku,jinak v posledni dobe se diskuze o mt2 moc mnozi,takze budou mazany protoze je to furt to samy dokola
Datum: 17. července 2009 17:11
 A ještě rohlig má naprostou pravdu!Je to sračka největší co snad de!A jestli si chceš skurvit motorku a karbonizovat pořád tak prosim lej to tam dál ale ten kdo používá m2t je fakt neskutečnej debil!
Datum: 17. července 2009 14:39
 Nevim proč se na tohle ptáš.  Vadí mi na něm všechno zadřel sem s nim 2 motory a je to kuli oleji protože od tý doby co tam leju tsf to jede líp a můžu jet dýl protože se to nehřeje a tim pádem se to nemůže zadřít!M2t=max kouřivost
max karbon
min mazání 
Motor je po tom kompletně zasranej a svíčka se černí pořád a na tsf vůbec!Příde mi jako by se to dělalo ze zbytků minerálních olejů který se nepovedou!
Datum: 17. července 2009 14:28
 jediný, kdo tu dostává peníze na olej a na benzín je péro.....já si na ně vydělávám na brigádě...!!!
Datum: 17. července 2009 13:57
Jméno: Karel
IP: uživatel6631
 rohliq:tak to sory za tu levnou sračku ale každemu maminka penize na benzin a olej nedava jak tobě ty pojebany rozmazleny šulinku!
Datum: 17. července 2009 13:55
 (sry za vulgarismy, ale tak jsem se na něj nasral, že sem to musel napsat)
Datum: 17. července 2009 13:53
 Nechápu, jak může být někdo takový kretén a furt do kola propagovat nějákou levnou pojebanou sračku, která stojí za hovno....rád mluvím otevřeně...takže, JSI pěknej KRETÉN....jak tím, že tam leješ sračky, tak tím, že je tady pořád dokola propaguješ....
Datum: 17. července 2009 13:53
Jméno: Karel
IP: uživatel6631
 Přesně tak taky mam doma Mztku 150 etz a da mi krasnych 125 km/h jezdim sni každy den a no problem s olejem M2T
Datum: 17. července 2009 13:45
Jméno: standa
IP: uživatel6726
 Hele ja bych to uz radeji nepitval.....pokud si prohlidnes historii diskuze,tak zjistis,ze reseni M2T se kolikrat protahne az na 40 odpovedi,pak se akorat pohadame a neshodnem se stejnak nikdy.......proste je to nejlevnejsi a nejhorsi olej(no  ) na trhu kterej koupis na kazdy pumpe...... veci na to v ramci mozností fungujou......do starejch pomalobeznejch 2T je dostacujici....i nejaka zahradni technika na nej funguje....pokud to nekdo leje do MZ nebo do Simsona,tak je magor,ale je to jeho vec.... Muj nazor na m2t vsichni znají......Bohuzel ja jedinej reknu na plnou hubu co si o tom oleji myslim,co o nem vim,jaky ja s nim mam skusenosti a bohuzel to ze za mnou jdou vsichni jak stádo je jejich vec..... a myslím si ze delají dobre.... kdyz se clovek jen trochu zamyslí, a spocitá si,kolik M2T naleje do benzinu a kolik za to zaplati a jak ho cenove vyjde treba vecne diskutovany ekvivalent o nesrovnatelne vyssi kvalite,onen Shell,jehoz litrovka stojí stovku,nikdo na nej jeste nerekl spatne slovo,kazdy jen pochvaluje.....kdyz se clovek zamyslí,tak zjistí ze na m2t beztak neušetří a akorat si pridelava zbytecnou praci.......dekarbonizace dvoutaktu je sice ritual,ktery k dvoutaktu patří,ale napriklad me to nebavi furt cistit pist,valec,hlavu,vypalovat vejfuk,kterej pak akorat od autogenu zmodrá..... sice sem chudej student VUT,kterej je trvale bez penez,ale ty dve stovky na olej si vzdycky najdu...... dale se jiz vyjadřovat nebudu.....kdo maze,ten jede......zdarec.....
Datum: 17. července 2009 13:27
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 A liju tam shell andvance SX (a to tam nedavam protože to tady najednou všichni lijou,ale protože už to dávám 4 roky a ještě sem neseškrabaval karbon)
Datum: 17. července 2009 12:40
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Já tam radši liju lepší olej. je o pár korun dražší,ale nekouří,žadný karbon,maže dobře a sem spokojený.
Hele Karle běž někam do solidního servisu jawa a čz(nebo jiných postarších motorek) a zeptej se na M2T. Myslim že moc kladně ti o něm vyprávět nebudou.
Datum: 17. července 2009 12:36
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já když jsem měl prvního pionýra tak jsem tam taky chvilku lil m2t a když jsem to nastartoval v garáži tak jsem přiotrávil našeho pejska měl rýmu a kašel a tejden se nemohl vykakat jak ho ten karbon zacpal poté mi maminka dala peníze na schell advance 2T
Datum: 17. července 2009 12:35
Jméno: Dave's
IP: uživatel2215
 me na M2T vadi jak to neskutecne karbonuje i kdys clovek redi spravnej pomer.
Ja jsem dekarbonoval motor z fichtla po pulroce(mozna min) a co jsem vydel bylo neskutecny... 3mm
sazi kdesto kamarad mel jen lehcee s jinym olejem udelanej karbonovej film
Datum: 17. července 2009 12:30
 Když někdo prostě nemá na lepší, tak ať tam klidně to M2T leje....já jsem sehnal brigádu, takže mužu lejt kvalitní Oil
Datum: 17. července 2009 12:30
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Ja teda M2T nepouzivam. Ale do babety, parizka, kyvacky, proc ne... Zas tak cerne bych to nevidel. Znal sem spoustu borcu, co jezdili i na vyjety prevodak, oproti tomu je M2T jeste zlaty. Do ty MZ bych uz to ale nelil, kor v silenym pomeru 1:50. Prece jenom MZ uz docela slusne toci...
Datum: 17. července 2009 12:22
Jméno: PETR
IP: uživatel6596
 to má slušnou MZ když mu jede 120 po rovine, me přes kilo nechce dát,newím proč,ale 80 tam je hned
Datum: 17. července 2009 12:15
 jo a kámoš jezdí s MZ 150 na M2T a maže 1:50 a nezadřel ani, když jel po rovině dlouhou dobu 120km/h
Datum: 17. července 2009 12:10
 Jakmile někdo začne jezdit na M2T, tak to nemusi skoncit spatně, taky musí dostatečně mazat. Pokud někdo jako odpůrci M2T, říkate že je m2t naprd, tak jedině, že jste mazali po lepším oleji nebo to jen tak tvrdíte, že ani nemáte s tím zkušenosti. Já osobně nemám špatný zkušenosti, ale po lepším oleji vážně nedávejte m2t. Už se mě to jednou vymstilo. Snížení celkovýho výkonu + skoro zadření. Ale jinak je v pohodě. Jo nevym jak to děláte s karbonem, ale ja vždy ani jednou za rok nemusel odkarbonovat, mažu 1:40 a stačí to. Lepší ojele dávejte jenom do vyšších tříd než je 50ccm
Datum: 17. července 2009 12:09
 já sice dávám 160 za litr, ale mažu 1:50 a tím šetřím...M2Téčkem mažeš 1:30 a litr stojí 100 korun....proč si za stejnou cenu nekoupíš litr Shellu?? Dostal jsem na to tip a pak jsem zjistil, že na to jezdí kámoš už pěkně dlouho....je to dobrý....jezdil jsem se Stadionem na M2Téčko od Sheronu a jak jsem po třech měsících sundal hlavu, myslel jsem, že se poseru.....karbonu všude plno...
Datum: 17. července 2009 11:52
Jméno: Karel
IP: uživatel6631
 rohliq  roč sračka?pořadně namaže znam spousta lidi co lije M2T i do lepšich stroju a neni problem,a za druhe kouři?tak 2taktni motory kouři a jestli chceš davat o 100kč vice jen kvuli toho že to mině kouři tak seš s prominutim debil
Datum: 17. července 2009 11:44
 co proti němu mám?? VTIP?? Jak se na tohle můžeš zeptat?? Je to sračka, která za prvé pořádně nemaže, za druhé pořádně kouří, za třetí brutálně karbonuje....já do Jawetty používám Castrol 2T a Castrol garden 2T a už rok a půl jsem ji nedekarbonoval....
Datum: 17. července 2009 11:35
Jméno: olej
IP: uživatel5457
 čawte čo je lepšie m2t alebo M6-A pro štvortakty chcem to dať do pinčla
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2009 20:18
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 M6A se davalo zakladne k pionyrom zhruba do roku 65+- takze by s tim nemel byt problem.
Datum: 13. září 2009 20:18
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Myslim, ze tohle je vcelku jasno. M2T je olej urceny primo do dvoutaktu (at uz je jaky je), M6A je na mazani 4taktu. Mel by mit prisady proti spalovani a spatne se misi s benzinem. Teda olej urceny uplne pro jine ucely. Nevidim jediny duvod, proc pouzivat M6A misto M2T.
Datum: 17. července 2009 7:57
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 shodou okolností jsem kdysi lil M6A do stadiona a zadřel se na kroužkách.Mohla to být taky náhoda, ale M2T se podle mýho líp mísí s benzínem.
Datum: 16. července 2009 22:35
 m6a... na to se jezdivalo driv myslím... na M2T zvysoka s€r!
Datum: 16. července 2009 22:27
Jméno: standa
IP: uživatel6724
 na jedne nejmenovane veteranske diskusi jsem se docetl,ze ma fichtl mnohem kultivovanejsi chod na olej M6A nez na M2T a celkove líp to funguje......takze ja jsem spíše pro M6A,protoze clovek alespon ví,ze v tom nejaký čistý olej je
Datum: 16. července 2009 22:24
 Jsem pro M2t.
Datum: 16. července 2009 21:24
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
Posl.aktualizace: 18. července 2009 20:27
 Že někdo lil i M6AD je možný, ale to je 4t olej. M6A je takový univerzál co se dá použít skoro všude.
Datum: 18. července 2009 20:27
 JS - predem k tomu 4T oleji, bylo pravda puvodne jen M6A ale pak se zaclo vyrabet i M6AD...no a ze se ten film u M2T trha? gdyby se netrhal tak to maze prece, dyt to neni schopny umazat fika gdyz ho moc honis, to zalezi na teplote, otackach a mnoha dalsich faktorech...Pan Pulic - mela jen 30km nalitano? tak to bylo asi hnedla kratce po vybrusu...ono to drzi taky diky tomu ze ten valec je cerstve vyhonovan, ma na sobe takove malinkate drazky a tim to lip drzi na stenach valce, taky se to redi do nadrze ve vetsim mnostvi to prece kazdej wi...proto se taky na zimu strikuje do valce pres otvor ve svicce olej nebo se primo valec vymaze, ti gdo tam davaj tudlec srajdu pak wi jaky je to na jare a jak je valec zatuhlej, taky se pak rady pripikaj krouzky...
Datum: 17. července 2009 10:52
Jméno: standa
IP: uživatel6726
 Pan Pulič: Mam averzi   no a kdyby jo tak co  Asi fakt mam no  Na mazání řetězu je to moc řídký,do benzinu bych to uz nenalil,tak co s tim
Datum: 17. července 2009 10:07
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2141
 Stando, koupil sem 05ku od deduly, co ji mel ve stodole. Mela natoceno na tachometru kolem 30k km, jeta na m2t. Po sundani valce sem orpavdu zadnej rez nevidel, jen spoustu karbonu.  A ta vune/smrad staryho oleje v prevodovce.... uhmm. M2T sice neholduju, ale oc nechapu tvoji averzi.
Datum: 17. července 2009 8:02
Jméno: brisK
IP: uživatel6725
 Michal: zeleny je Husqvarna, červený STIHL - mam oba dva doma tak vim
Datum: 16. července 2009 23:38
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 ten olej je zeleny a ted nevim jestli je to STIH nebo HUSQVARNA
Datum: 16. července 2009 22:49
Jméno: standa
IP: uživatel6724
 tak z jineho soudku....odstav fichtla na pul roku....po pul roce sundej hlavu a sjed pistem do HU.....pokud mazes jen nejakym pochybnym m2t tak bude valec takrka suchy,v nekterych pripadech uz zacina zrznout......to a same v pripade polosyntetiky a vysledek je prekvapujici,i po pul roce je tam olejový film a valec dokonale chranen...... Zajimalo by mi kdo z vas si toho uz vsimnul..... jinak trhani mazaciho filmu hlavne zpusobuje opotrebovani valce....nejlepe drzi mazaci film po vybrusu.....
Datum: 16. července 2009 22:19
 Steve: To nobylo M6AD, ale M6A. Jak si přišel na to, že se olejový film u M2t sandno trhá?
Datum: 16. července 2009 20:27
 oprava - oil z pily do fika, ne do pily jak sem psal
Datum: 16. července 2009 18:38
 michal - to ze tam budes dava t oil do pily je dobra vlastnost, o co ze je ten olej cervenej a ma na sobe nazev Stihl...to je totiz mineral a jako takovy nic nerozpousti jak uz rikal Standa o polosyntetice, nedej boze tam lejt syntetiku...prakticky prechod z mineralu na mineral a z polosy. na polosyntetiku se skoro nic nedeje ale je dobry si to dycky vycistit, vypalit lauf, vycistit spalovak a pist atd, prece jen se to jednou za nejakou dobu udelat musi...Hlada - ano, byl to oil do 4T motoru, do aut, jmenovalo se to M6AD (A znaci antikorozni schopnosti cili konzervace a D detergent, to je prakticky cistidlo, detergent je treba i mydlo, cili i gdyz je to olej s naprosto opacnou strukturou a ceka se od nej uplne neco jineho tak pokud bych se mel rozhodnout mezi M2T a M6AD tak bych zustal an vazkach pac M2T je sracka a to druhy zas 4T oil) no a pak se zacal vyrabet M2T, do simalu se to pak zaclo i predepisovat, jenze to M2T kdysi neni to M2T co tedka vyrabi Mogul a Paramo (Mogul vyrabi 2 ty typy, jeden co neni olej o druhym uz tu byla rec)...jak rikal Standa, do motoru co jsou tzv. malootackove to jde (!) ale pokud me treba jede fik na rovince i tech 80 coz je 8ooo ot. tak to neumaze ani gdyby se roztrhal (coz olejovy film u M2T se trha velmi snadno  ), cili nemaze gdyz to motr potrebuje, netesni (gdo s tim maze a koukne se na pist a uvidi ho za pistnima krouzkama cernej tak to je znak ze to netesni pac 2T oil ma mimo jine i tesnit), blbe chladi (taky diky male mazaci schopnosti tim ze vic dre o steny valce) a mnoho dalsich nedostatku...jedina vyhoda je cena, taky to ale neni oil...a to ze nektery motory od vyroby nebyly rozebrany a litaj jak za mlada je mnoho, litaj vyborne a jak se do toho hrabne a rozpuli se tak bud se to vsecko musi udelat poradne nebo ten motor se zacne rozpadat a nebude nigdy to co driv, dodneska znam jednu 20 co umi do kopcu jako zadny jiny fik a to ma na tachaci uz mraky km a do dneska nepuleny motor...stejne ale se negdy rozpulit musi a tak radim at se to dela poradne, pak to vydrzi zas dalsich treba 30 let...
Datum: 16. července 2009 18:37
 hmm jenze práve v tý minulý době nejezdili na M2T... jezdili na motorovej olej do aut.. jako já když vidím kámoše lít M2T do jeho fichtla, tak se směju.. jen jednou jedinkrát sem jezdil na M2T v tomhle roce a co se nestalo.... přehřál sem to, přidřel sem a čekal 10 minut než to všechno vychladlo... ted zajizdim motor a dávám tam Castrol 2T... parádí olej, nikdy s ním nebyl problém
Datum: 16. července 2009 17:29
Jméno: Michal
IP: uživatel5546
 Zdarec, ja treba koupil fichtle(vetsinou uz dele staly po starsich panech takze je pravdepodobne ze jezdily na M2T) a to sem jesete o tym nic nevedel a koupi sem si benal a tata mi to naredli vysokootackovym olejem co leje do pyly(je drevorubec) takze to byl prechod oleju a jezdim do ted bez problemu jeste ani jednou sem nezadrel a nebo sem koupil fichtla od kamosa co jezdil na M2t a zase sem tam lyl ten vysokootackovej a vse OK (sory za diakritiku ale nechtelo se mi z tim srat  )
Datum: 16. července 2009 15:47
Jméno: standa
IP: uživatel6717
Datum: 16. července 2009 13:58
Jméno: standa
IP: uživatel6717
 tak ja taky prihodim nejaky zazitky z nataceni  at na m2t furt jen nenadavam......kamosovi sem asi pred 2 rokama sehnal 21,docela peknej stav.....vse fungovalo jen se furt dusil,neviresilo to nic,tak sem proste uz prdnul s nervama a vrtnul mu trysku na 80.....alá hop...bylo po problemu,ale prozmenu sem musel zase odškrtit sani protoze to bylo moc bohatý.....a ve výsledku to jede skoro 80  ........ale k veci.......byl to fichtl s nikdy nerozebiranym motorem,kterej odjakziva jezdil na m2t ...valec,pist a hlava o tom svedcili.....tak proc se s tim srat a cistit to,rika si clovek,stejnak to do roka klekne.....tak sem mu to dal,dej se vule boží......ten kluk s tim dela neskutečný veci a ten motor jde i po 40 letech jako novej,nic necinkne,neklepne,chytá,nezlobí.......je to asi jeden z tech povedenejch motorů........to ze je stale ve forme,pripisuju onomu 2T oleji Mogul a jemne řízlé trysce,verim ze bez ní uz by se rafnul......sice musi 3x za rok cistit svici,protoze je to bohatsi,ale jak to funguje.....neskutečný......za 2 roky co s tim jezdi sme jen jednou menili lamely a dvakrat cistili hlavni trysku a kola prezouvali na drapaky   Samozrejmne jezdi na to lepsi m2t v hubeny flaštičce s červenym zacvakavacim víčkem......... Jako pokud mas fichtla,kterej na to celej zivot jezdil a nevadilo mu to a je v perfektnim stavu,tak tam i nadale lej ono lepsi m2t......
Datum: 16. července 2009 13:47
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Dědův bývalý fichtl,než se posrala spojka,jezdil s M2T celý život,a jezdil pěkně,i něco přes 80km/h,je to sice sračka,to jo,ale kdysi nic jiného nebylo a taky to jezdilo.Zkusím do mustanga koupit ten shell,nevíte kolik to stojí na benzině shell?????
Datum: 16. července 2009 12:42
 prave ze ne, je to to samy jak vyrabi Paramo, nasedla kase...i todlec mam doma, krasne se s tim pridiraj pisty pri 50km/h a trojce, to mas 5ooo ot. a stejne to nezvlada...
Datum: 16. července 2009 12:36
 Je to normální M2t, akorát ho prodává Mogul a tak je dražší. Řadil bych ho k těm lepším M2t.
Datum: 16. července 2009 12:33
 to M2T nam byl cert dluzen, stejne si myslim ze vydavat to za olej je klamani spotrebitele...a nebo takovej TSF od Mogulu, docela fajn oil za tu cenu...
Datum: 16. července 2009 12:19
Jméno: standa
IP: uživatel6717
 http://www.koldes.cz/detail.php?id=20&nazev=shell-advance-sx-2t-baleni-1-l to uz by šlo ne??? Doufam,ze tenhle Shell konečně vyžene to prašivý m2t z našeho trhu
Datum: 16. července 2009 12:14
 zadny rozdil v tom neni, je to presne to M2T co neumi mazat, vlastni zkusenost...todlec nigdy nebrat, neni to olej!
Datum: 16. července 2009 12:12
Jméno: standa
IP: uživatel6717
Datum: 16. července 2009 12:11
Jméno: LukášHolub
IP: uživatel4663
 Takže rozdíl mezi tu tim a M2T je akorád v ceně  ???????
Datum: 16. července 2009 12:09
 je to obyč M2T akorát ho prodává mogul
Datum: 16. července 2009 12:01
Jméno: tom
IP: uživatel5084
 Zdravím!
Jawa o5 v těžkém terénu! ::: řetězka 11z rozeta 70z, úprava převodovky "silná dvojka" =>(motor pracuje ve vyších otáčkách = DOBRE' MAZA'NI') -- dosud jsem jezdil (2roky) s motorovým olejem Husqvarna XP 1:50 a bez problémů: ale chci tam začít lit něco levnějšího.....znáte nějaký jný kvalitní moto. oil za rozumnou cenu? A jak hodnitíte moto. olej Shell cca. za 110 Kč. (do zmíněných podmínek) Děkuji!
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2009 12:50
Jméno: borec
IP: uživatel5519
 zdarec borcí....v jakým poměru můžu míchat Castrol 2Téčko s benálem?? můžu 1:50 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2009 15:18
Jméno: Trivate
IP: uživatel5822
 Když dáš 1:40 nic nezkazíš
Datum: 13. července 2009 15:18
 Záleží hlavně na konstrukci motoru. Na kvalitě oleje moc nezáleží.
Datum: 13. července 2009 14:29
 Teď přesně nevím jaký to je olej ale jestli je kvalitnější, tak v poho 1:50. Někdo říká třeba 1:30 ale to je podle mě zbytečný, no záleží hodně na tý kvalitě oleje.
Datum: 13. července 2009 12:10
 Ne to je blbost jestli se bavis o tom v tom cervenym obalu tak to je myslim si kvalitni olej a muzes v pohode 1:50 ... ja mazu v tomhle pomeru a zadny problem nemam ... jestli kecam tak me opravte.
Datum: 13. července 2009 11:00
 hele to je moc málo max tak 1:40
Datum: 12. července 2009 23:51
Jméno: pionýr 21
IP: uživatel5519
 čau draci...můžu míchat oleje?? třeba že bych smíchal 1:1 M2T s TSFkem nebo Castrolem garden 2T ??.....potřebuju ušetřit, a nedávno jsem tu čet, že se nesmí střídat...tak že bych je smíchal
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2009 22:42
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 V současnosti tam leju co mi příjde pod ruku - M2T, Castrol Garden,nějakej ekologickej do motorvých pil, ale nemíchám oleje . Střídám to tak, jednou namíchám M2T (balení z roku 1993) a jednou castrol, atd.. Můj fichtl má mnoho potíží, ale v tomto směru no problemo...
Datum: 16. července 2009 22:42
Jméno: standa
IP: uživatel6665
 souhlasim s perem.....kup si za stovku litrovku shellu a neres tyhle blbosti....
Datum: 12. července 2009 23:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vymýšlíš pí*oviny  tím že tam budeš lít nějaký sračky stejně neušetříš protože to budeš muste třeba častěji dávat na výbrus nebo nový kroužky
Datum: 12. července 2009 23:11
Jméno: Pionýr 21
IP: uživatel5519
 no, to s tím mogulem už jsem zkoušel, ale u nás je hodně levné M2T a jak jsem to počítal, vychází mi levněji míchat M2T s TSFkem...já totiž jezdím hodně....a to tak, že velmi....takže potřebuju spořit, ale chci jezdit....
Datum: 12. července 2009 21:39
 Neměl bys lepší kupovat třeba Mogul TS. Cenou je tak zhruba mezi M2t a TSF.
Datum: 12. července 2009 21:22
 no to redidlo bch neporucoval a este s m2t bych se bal vijed 100m
Datum: 12. července 2009 21:19
Jméno: tubin
IP: uživatel6602
 mě fichtl jezdí i na ředidlo s m2T
Datum: 12. července 2009 20:55
 čau draci. jak si možná někdo pamatuje, mám 20ku, a potřebuju se zeptat na nemilou věc. zadní kyvná vidlice, je vymlácená, chce to vyměnit ten ?čep?. a já se chci zeptat, jestli se to musí vylisovat nebo jak...díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2009 10:09
 de o to ze ten cep na kterym to je je trubka ktera je zavarena do ramu do ni je zalisovana kulatina aby to bylo pevnejsi a nez by si to z toho vypreparoval tak uz je mozna lepsi koupit nejakej jinej ram prehodit stitky a´muzes zase jezdit
Datum: 13. července 2009 10:09
 ale tak víšco, nějak to vyměnit jde. já se ptám,, jestli se to musí vylisovat, nebo jestli to jde i jinak. pošli mi sem icq pls místo mailu...
Datum: 12. července 2009 21:58
 když tak tady máš můj meil, bedamedabrum@seznam.cz
Datum: 12. července 2009 19:54
 kyvná vidlice ??  na fíkovy asi těžko. tiňáký prodám, jestli potřebujes, lacino
Datum: 12. července 2009 19:52
Jméno: Martin
IP: uživatel4028
 Nazdar panove a priznivci veteranu runovuju pionirka a doslo na predni vidlici a nevim cim mam namastit klzaky a pruziny a co tam pak lejt pomoci tlakove maznice do ramen vidlice po odskrutkovani dvou skrutek to se dela po kazdych 1000km
Dekuji S pozdravem Martin BMW320@email.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2009 15:16
Jméno: standa
IP: uživatel6665
 vydlici bych napred hlavne prepouzdril,stare vlozky byvaji KO....pokud mas starej typ vidlí,ktery este meli maznice,tak tam muzes natlacit nejakou vazelinu,jinak u klasických vidlic ji tam davam spodem a pak na kluzáky.......
Datum: 12. července 2009 15:16
|



|