Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 Čau mám problém mám fichtla jawu 21 a nejde mě nasadit segerovky na pručiny pruřiny mám nový a mezilanelu taky mám novou namáte newite jak to mám nasadit dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 23:32
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 ne tuhle sem nemyslel kdyz sem ji tu chtel najit tak uz tu nebyla z cehoz vypliva ze ji bud sesa uz nema nebo sem ji videl nikde jinde na netu vypadala skoro stejne az na to ze uprostred ty paky nebyla dira ale navareny takovy elko s takovou dirou ve tvaru Ucka podle toho sem si to ja navaril a funguje dobre.... nebo aspon fungovala uz nevim kde je ji konec budu muset udelat novou  Bugs ® by mohl upnout fotky ty svi
Datum: 14. července 2010 23:32
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
Datum: 14. července 2010 22:43
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 bugs pošli mě ten navod bud sem nebo na icq 383502485
Datum: 14. července 2010 22:41
 Já na to mám dědův přípravek z ČSSR a zvládnu nasadit všech 5 segerek během okamžiku sám.
Datum: 14. července 2010 22:31
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 nechci nic rikat ale sesa tady prodava pripravek na to tak zceknout okopcit a svarit a mas po problemech...
Datum: 14. července 2010 22:17
 Jojo. on myslel že mu to tam nejde nasadit.a já si myslel že mu nejdou segrovky na ty kolíky
Datum: 14. července 2010 21:45
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 aaa byl si rychlejši
Datum: 14. července 2010 21:44
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Nejlépe se to dělá ve dvou  misto puvodnich podložek kup v železářstvi 1mm ocelove podložky(zlepši to přitlak spojky) nasad pružinu na ten kolik a podložku chyt do klesti a stema klestema s tou podložkou zatlac tu pružinu a kolega ti tam zasune segerku..
Datum: 14. července 2010 21:44
 Musej do dělat 2, jeden ať kleštěma stlačí pružinu přes podložku a druhej at ji tam prstem lehce namáčkne, pak naklepne kladivem a nakonec naklepne kladivem přes šroubovák.
Datum: 14. července 2010 21:42
 to mi ale neřikej že ti na ty kolíky nejdou segrovky....nekoupil si nějaký menší?
Datum: 14. července 2010 21:40
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 Jem se spletl!
Datum: 14. července 2010 21:38
 to bdue asi tím že nasazuješ segrovky na pružiny, ovšem ty se nasazujou na ty kolíky na spojkovým koši.
Datum: 14. července 2010 21:33
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 cus draci mam takovy problem jel jsem s bratrankem na vejlet asi 300Km na fechtlovi naky problemy byly utrzeny lanka svetla mrtvi rozstelovany magneto v kopci sme oba varili atd.. ale nejvetsi problem na fechtlovi mi zacala chcipat jednicka ze sla jakoby pres zuby jak kdyby se vysypali kolecka ale dvojka fungovala a trojka taky druhej den rano zase jednicka zazracne fungovala  ale odpoledne uz ne a zacalo se to same dit s trojkou taky nesla pak sla a nakonec uz sem mel na radicce az dole dvojku a nahore neutral a nic jinyho to znamenalo ze jsem musel jezdit na dvojku i pre 60Km/h takze za 3 dny milion zavad  kdyz sme prijeli motor jsem vicistil a rozpulil ale kolecka tam kde maji byt ani nebyla nak poskozena doddavam ze motor ma najeto jen necelych 3500Km za vase rady budu vdecny  rekl bych ze to bude radicim automatem ale kdyz sem ho zkousel ve sveraku tak cvakal pekne...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2010 19:00
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 ten si myslim ze byl tak akorat ... tim ze byl upadlej drzak vejfuku to taky nebylo ta uz fakt nevim no .Jde mi o to ze proste tam neni ta spoelhlivost no ze kdyz ten motor slozim a bude to fakat tak se mi to muze na dalsim vejletu stat znova ..
Datum: 14. července 2010 19:00
 a co moc napruženej řetěz? Ale to asi ne....
Datum: 14. července 2010 18:43
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 to me napadlo jako prvni tak sem na ceste motor vytahl z ramu a utahl a tim to nebylo ....
Datum: 14. července 2010 18:41
 Taky si ten motor mohl půlit zbytečně, pač jak máš zvrchu motoru šroubek na řadící automat, mohl se ti jen nepatrně povolit, a to mělo za důsledek tvůj problém.
Datum: 14. července 2010 18:40
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 13. července 2010 11:45
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 prvne tam dej kliku a druhy karter a nech mezi nimi mezeru cca 2cm,pak vem palu a otoč ji o celou otáčku aby byla v normalni poloze a kartery přiklempi a sesřoubuj
Datum: 13. července 2010 11:45
Jméno: jawass
IP: uživatel9121
 dává se to na druhý zub
Datum: 13. července 2010 8:23
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 12. července 2010 21:38
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 dík moc
Datum: 12. července 2010 21:38
 Napsal sem to blbě, nerejbovat do stran ale točit s tim
Datum: 12. července 2010 20:30
 Měl sem s tim stejnej problém, má to více možností: 1) seženeš si výstružník a projedeš to komplet výstružníkem, ale musíš z pravý strany aby ti to šlo rovně proti sobě. jenže je celkem problém sehnat dlouhej výstružník aby došáhl nakonec. 2) seženeš si kulatinu dlouhou cca 30 cm a stejnej pruměr jako je hřídel, z jedný strany tu kulatinu trochu zbrousíš na brusce do roviny. Tam si dáš brusnou pastu + olej stáhneš kartery bez převodu a kliky k sobě šroubama a budeš s tim tak dlouho rejbovat do stran dokud si to nevytvoří vůli.
Datum: 12. července 2010 20:29
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 tak uš vym čím to je je tou startovací Hřídel přotože klikovku dam na doraz převody taky jenom jak je ta dýra na startovací Hřídel tak je strašne mala že se tam neprotahnu startovací Hřídel
Datum: 12. července 2010 17:55
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 pořádně se podiv jestli ti tam nic nezavazí co by mohlo bránit tomu že to nemůžeš nasadit
Datum: 12. července 2010 16:50
 Zdar draci, ui svého motoru uź se mi protáčí ložisko v karteru na, je už asi dost vymletý když se mi hejbe celej rotor, je dobrej nápad, ložisko pocintat cínem a dá zpět do bloku? Drželo by to? Díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2010 9:32
 Kaźdopádně ti děkuju za radu franky, ale poslednich 5 slov sis mohl nechat, nebo se úplně zdržet komentáře
Datum: 13. července 2010 9:32
Jméno: standa
IP: uživatel5172
 na kladně okolo poldovky nenajdes kus železa....co neni pribetonovany v pultunovy kostce betonu ukradnou.....kdyz je chtynou policajti tak este drzkujou,ze si poctive vydelavaji....
Datum: 12. července 2010 21:59
 Jo Díky, taky dobré řeśení,neboť u nás jedna taková škola je, jen co se k tomu dostanu, zajdu se tam optat.
Datum: 12. července 2010 21:51
Jméno: trubka
IP: uživatel9871
 Pocínovat ložisko je strašná práce.Lepidlo je taky nanic,ale jestli u vás práškově navařují , tak to zkus.Svářečské školy to dělají za pár peněz.Vrstva pěkná,tvrdá na způsob nikasilu.
Datum: 12. července 2010 21:48
 No jo, ty lidi už taky nevědí co ukradnout...hrůza ta dneśí doba
Datum: 12. července 2010 21:45
 v práci pořád.k nám domů nevlezou kvůli psa.sousedovi komplet svody,riny i hromosvod uřízli.
Datum: 12. července 2010 21:39
 Máš s tím zkušenost na vlastním baráku?
Datum: 12. července 2010 21:35
 stěhuju se k vám
Datum: 12. července 2010 21:31
 vítáno***
Datum: 12. července 2010 21:31
 bydlím na vesnici, a tedy není vátáno krádeží
Datum: 12. července 2010 21:31
 ne nic nikde.....
Datum: 12. července 2010 21:31
 u vás se neztrácí železo?měděné okapy atd?
Datum: 12. července 2010 21:30
 Můj ostraźitý mozek stále nepobírá
Datum: 12. července 2010 21:27
 když je naši spoluobčané nadnášejí
Datum: 12. července 2010 21:24
 Tak tohle už sem nepobral
Datum: 12. července 2010 21:23
 když odlítaj dekly od kanálu...
Datum: 12. července 2010 21:18
 Apon vydíš že je zcela nemožné vyslat do tvého kraje motorového holuba
Datum: 12. července 2010 21:18
 Velmi zajímavá teorie....
Datum: 12. července 2010 21:16
 kofoly by ho sundaly.kvůli hliníku
Datum: 12. července 2010 21:13
 A když už by doletěl, prodal by to po cestě někomu jinýmu za vyšší peníz.
Datum: 12. července 2010 20:59
  ten by nedoletěl, po cestě by ho sežralo něco velkýho
Datum: 12. července 2010 20:58
 pošli holuba.nebo 2.každý může vzít jednu půlku.
Datum: 12. července 2010 20:44
 To postul : tam bydlíš? Bohužel je to téměř daleko, 140 kilometrů
Datum: 12. července 2010 20:41
 si přijed do opavy
Datum: 12. července 2010 20:27
 Samozřejmě že je lepší dát jiné kartery, ale všude na motoinzerci mi nabízejí za 300 Kč, na aukru není to co bych potřeboval, a nemám zrovna ted moc financí, už tak budu kupovat 2x ložisko skf na kliku,a nové dvoubřitvé gufera, a všechny moje keše dělají něco přes 500 kč.
Datum: 12. července 2010 19:30
 není lepší dát jiné kartry než riskovat že to povolí?půlit budeš stejně,nové ložiska ....
Datum: 12. července 2010 19:10
 No mě vlastně ani nic jinýho než to pocínovat nezbývá, určitě zkusim udělat kolem ložiska dulčiky,drahý lepidlo se mi kupovat na jedno použití opravdu nechce, takže cín,a dulčiky...
Datum: 12. července 2010 18:36
 Já tam dal lepidlo na šrouby (takový modrý) a ďůlčíkem jsem udělal po obvodu zápichy jak píše jawa. Děda mi taky radil pocínovat, ale nějak se mi to nezdá.
Datum: 12. července 2010 18:31
 Ještě uvidím co z toho udělám, každopádně moc dík za rady
Datum: 12. července 2010 18:18
Jméno: jawa
IP: uživatel9462
 cawvte neviem ci bi to fungovalo a kilnerom kebi si urobil do bloku do okola tak bi to malo trzad ja to mam tak na jawe 05 urubene na kluke caw
Datum: 12. července 2010 17:09
 Sakra, vśechno hraje proti mě
Datum: 12. července 2010 17:08
Jméno: standa
IP: uživatel5172
 cín roztavíš i zapalovačem na lžičce,takze odpoved je jasna......
Datum: 12. července 2010 17:03
 Ou,já jsem čekal že to nebude tahhle jednoduché,  šlo by to tím cínem?
Datum: 12. července 2010 16:43
Jméno: standa
IP: uživatel5172
 sorry jeste k dotazu......pokud potrebujes zafixovat karter/lozisko tak ti nepomuze ani loctite.....loctite ja na spoje kov/kov......tj.klika/lozisko...
Datum: 12. července 2010 16:39
Jméno: standa
IP: uživatel5172
Datum: 12. července 2010 16:38
 Jaj to je smůla.u nás žádná ložiskárna není, zkusím to v mototechně. nebo v citroenu.
Datum: 12. července 2010 16:27
 Prostě tam přijdeš a řekneš že chceš lepidlo na vymezení vůlí ložisek nebo tak nějak
Datum: 12. července 2010 16:14
 V každej lepší ložiskárně
Datum: 12. července 2010 16:13
 jj loźisko dám určitě nový....a nevíč kde se dá koupit ta vodička? ale nevím jestli to pomůže,ten karter už je asi dost vyklepanej
Datum: 12. července 2010 16:07
 Ložisko dej určitě nový a na ty ložiska je speciální vodička je to nějak Loctite 602 nebo tak něco a hodně to pomůže jestli neni ložisko moc sjetý takže bych dal nový
Datum: 12. července 2010 15:28
Jméno: Fox
IP: uživatel7111
 Zdar chlapi, prosim vas mam dva dotazy  budu poprve pulit motor chci vymenit vsechny loziska ale nevim kolik jich tam je a jake mji cisla mohl by mi to tu nekdo prosim napsat ty cisla vsech lozisek ktere budu potrebovat?byl bych vam moc vdecny  a druhy dotaz kdyz zaradim na 555 jednicku tak jako by tam nebyla motor rve a nic dvojka trojka krasne jede cim to je?je ohlodana prvni prevodove kolecko (23 zubu)??co myslite dekuji moc draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2010 13:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 20,21,23 mají stejné ložiska 05 má jiné a 555/550 má ještě jiné....a u 555 má to první převodové kolečko 24zubů
Datum: 12. července 2010 13:05
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 zdarec  na kliku 6303 C3 dva kusy,nejlepe SKF,Pod spojku 6202 C3 jeden kus-staci ZVL, pod sekundar 6004 C3 jeden staci ZVL
Datum: 12. července 2010 12:26
 na jawette jsem mel stejnej problem s tou jednickou. predchozi majitel (vůl) nepouzival spojku pac nemela lanko a tak jsem z prevodovky doloval zuby  ale u fíka nevim.
Datum: 12. července 2010 12:22
 zdar chtěl sem se zeptat čím to je že mi nezabírá spojka lanko je vpořádku pačka se vrací a zničehonic přestala zabírat muůžete mi pomoct? na lamely se mi to moc nezdá
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2010 13:06
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_44.html
Datum: 12. července 2010 13:06
 pokut jen jedna, je to dobry. nevim jak fichtl ale zkompletovat spojku na jawette bylo dílo  ta pruzina je sviňa! Nám se začalo šponovat lanko od spojky a citili jsme ze prokluzuje. pri startu neprokluzovala ale pri jizde jo. tak tata povolil lanko a zas se sponovalo. tak jsme to rozdelali a koukali kde asi zalitli 2 segrovky  nakonec jsme se nasrali a udelali na ty 4 tycky zavit a matky. ted cekame nez zaschne speci lepidlo na tech matkach a pak budou zas hokusy pokusy
Datum: 12. července 2010 13:04
 ok a kolik to tak stojí nové?
Datum: 12. července 2010 13:00
 Takže vypust z motoru olej, tím šroubem ze spodu motoru, pak odďělej levej dekl motoru, uvidíš tam 5 pružinek,které stlačuje podložka a segerka..pokud bude jedna segerka vypadlá, máš problém, a musíš koupit novou podložku a segerku.
Datum: 12. července 2010 12:29
 no já nejsém žádny profík takže jestli mi poradítte co a jak mám udělat prosím?
Datum: 12. července 2010 11:45
 Hele tak oddělej levej dekl motoru, a zkoukni to, myslím že to bude tím co píše škodovak.
Datum: 12. července 2010 11:37
 mě tohle dělalo na jawette když mi vypadli asi 2 ze 4 segrovek držících spojku
Datum: 12. července 2010 11:22
 právěže nevypadl a nakopávačka neprokluzuje
Datum: 12. července 2010 11:12
 a co startpáka neprokluzuje?
Datum: 12. července 2010 10:56
Jméno: Fogi
IP: uživatel9366
 Máš asi brutalně sjete lamely,že už o nic nezabiraji,nebo zkus trochu povolit šroubek na štelováni spojky
Datum: 12. července 2010 10:52
 nevypadl ti šroubek na štelování spojky?
Datum: 12. července 2010 10:40
 Zdarec lidi muzu se zeptat proc mi muj fik jezdi hur jak vsem ostatnim mam tam 9zube kolecko ale porad je to takove divne mam kostru z mosquita a motor z pincka muzete mi nekdo poradit? diki moc nevim proc to kamosovi jede na prevod 55/13 aji 60km/h na ceste a tahne mu to a ja tam musim mit prevod 55/11 a 9z primarni kolecko aby me to trosku tahalo v terenu?diki zdarec
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 20:21
 Máš udělaný GO?
Datum: 11. července 2010 20:21
Jméno: lago
IP: uživatel6664
 čau draci tak jsem si četl různé příspěvky ohledně převodovku u pionýra až sem došel k jednomu, který mě dostal : http://www.fichtlpokec.cz/prevodovka-spojka-prevody/id87248.html mám složený motor zlobí mě na něm jednička všechno mam vyměněné co by na to mohlo mít vliv ale pořád zlobí tak mě napadlo jestli to nemůže být tim nikdy jsem si žádného zářezu na ten mechanissmus nevšiml ... vždycky jsem jen ho utáhl poze těmi dvěma šrouby ... může to tedy mít vliv nějaky jinak řadit mi jde normálně ....
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 13:31
Jméno: lago
IP: uživatel6664
 no nwm jko spíš nechápu kde by ten zářez měl být ... a ten ocásek chápu ten konec automatu ten dlouhy ve kterem je pružinka a ten zobaček co pak přeskakuje podle toho co zařadíš .. je pravda ze když s automatem pohnu na jednu stranu tak ta jednička jede jakmile se za chvili zase posune jinam tak zase dělá problémy ...
Datum: 11. července 2010 13:31
 to je blbost že by sis toho nevšiml protože kdyby to v tom zářezu nebylo tak by ti to podle me nesly prisroubovat ty šroubky
Datum: 11. července 2010 13:05
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 Zdarec lidi driv jsme nekde nasle web s tim jak se serizuje razeni na stadionu a ted to nemuzu najit nemate nekdo neco podobnyho ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 12:22
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 ale driv to nedelalo je to divny az ted
Datum: 11. července 2010 12:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to je u stadiona normální.....musíš se naučit řadit...roztáhni jedničku ,vyřad na neutrál ,počkej až klesnou otáčky motoru skoro na volnoběh a potom teprve zařad dvojku
Datum: 11. července 2010 11:31
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 No jo ale me jde o to ze kdyz zaradim dvojku tak to je strasna rana tak chci seridit lanko a pak mam podezreni na lamely
Datum: 11. července 2010 11:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 u stadiona jen napneš nebo povolíš lankoé...měl by tam být takovej napínák
Datum: 11. července 2010 11:02
Jméno: howard
IP: uživatel9648
 Zdar chlapi, mám problém na Mosquitu, pokaždy když zmáčknu spojku tak mi to chcípne, musím vždycky přidávat plyn, aby to to nechcíplo. Ne, že by mi to nějak moc vadilo, ale chystám se to prodat, tak bych to rád spravil..  Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2010 19:36
Jméno: howard
IP: uživatel9648
Datum: 11. července 2010 19:36
 Zdarec skus to poštelovat a kdyz nic tak vymen kryt mosquito mam taky
Datum: 11. července 2010 19:27
Jméno: howard
IP: uživatel9648
Datum: 10. července 2010 21:32
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 vymen v prevodovce olej...
Datum: 10. července 2010 21:24
 cau v zime chci delat GO 638, ale narazil jsem na kovany radici vidlicky. Jsou v necem o hodne lepsi ? (odolnost,...), nez ty "obycejny", nebo ma vubec cenu davat je do seriovejch motoru ? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2010 22:24
 jsou na zivotnost lepsi!!
Datum: 09. července 2010 22:24
Jméno: Petr
IP: uživatel1337
 Dobry den nevite nekdo jake jsou srouby v motoru na pionyra (jawa 20)???
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2010 14:44
Datum: 08. července 2010 14:44
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 07. července 2010 23:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přesně  ten segment je fajne
Datum: 07. července 2010 23:55
 to je go jako prase.řetěz vytahaný,segment v hajzu ...
Datum: 07. července 2010 22:10
 a co mi tady s tim máme délat?
Datum: 07. července 2010 18:34
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 ják to ma vytachny te primarní řetaz.
Datum: 07. července 2010 17:01
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 no a?
Datum: 07. července 2010 16:48
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 zdarec chci se zeptat jak na na čz 175 477 řesene aby nakopavacka jak nastartuji se vratila a vytahla na radicku ? jaka tam ma byt pruzina dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 14:07
 Je to řešené celkem jednoduše. Pod hřídelí řadičky (a zároveň nakopávačky) je právě pružina,která tento hřídel přitlačuje k víku a ta hřídel má na konci totiž takový hranatý útvar,který zapadá do hřídele řazení s unašečem a tak to řadí,když se hřídel zamáčken směrem dovnitř tak ten hranatý útvar vyjde ze záběru a jde tam volně a ta startovací hřídel má takový výstupek,kterým začne otáčet startovací segment,ten zapadne do ozubeného startovacího kola na spojkovém koši a roztáčí primár a klikový hřídel. A jak dojde k nastartování motoru takroztočením primáru dojde k tomu,že segment se díky pružině rychle vrátí zpět a tím právě vezme za ten útvar na hřídeli startovacím i samotnou hřídel i s nakopávačkou a jde zpět a pak vyskočí,je tam pružina pod tou hřídelí,měla by to být tato: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1462.html
Datum: 07. července 2010 14:07
 Seso, chtěl bych vedet proc uz nejsou na kramku ta bronzova pouzdra na předlohovou hřídel převodovky na ČZ 175? Budou jestě někdy? Zrovna sem je chtěl objednat. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 23:41
 draku taky me to pece ale nikdo to zatim neudelal,,tak cekam,,
Datum: 06. července 2010 23:41
 Takže:nalisoval jsem nová ložiska, z tamtoho kolečka jsem dostal ložisko za použití pistole a hrubého násilí. Teď dva dotazy:je normální, že se ložiska v blocích těžko otáčejí? Jak vyndat ložisko z deklu zapalování?
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 0:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ten dekl na zapalování stačí pořádně nahřát na kamnech a pak s ním bouchnout o stůl a ložisko vypadne
Datum: 07. července 2010 0:19
 Já dodržuju úplně přesně technologické postupy. Motor už jsem složil k sobě. Klikovka se točí, řadí to všechny kvalty, takže ono to tak hrozné nebude.
Datum: 06. července 2010 22:43
Jméno: trubka
IP: uživatel9841
 jak je vidět,máš sílu v rukou ale slabší rozum.On totiž motor je strojní součást a tudíž se musí dodržovat technol.postupy.No ale nic si z toho nedělej,z toho vyrosteš jako odborníci dežolek a mustangista.
Datum: 06. července 2010 19:47
 podla mna pri dani loziska do blok motora je lepsi moja technika lebo ten pistol je podobny ako otvoreni ohen co sa moze sposobit deformovanie suciastok teraz mislim na makky hlinik,,,ale ked uz dás hriadel do loziska je rozhodne lepsi pistol lebo s pistolem nezohrievas vsetko ale len co potrebujes teda vnutorny kruzok loziska
Datum: 06. července 2010 19:37
 Prosím tě, zase v klidu. Horkvzdušná pistole vykoná stejnou službu jak trouba, kdoví jestli to neroztopí ještě víc.. A ložiska podle návodu stačí do mrazáku na 5 minut, já je tam měl i dýl, takže v pohodě. S tou demontáží ložiska je to dobrý nápad, dík.
Datum: 06. července 2010 19:28
 Děláš z toho pulení vědu-při tom si tačí přečíst návod a hned by tu bylo o 5 dotazů deně mín
Datum: 06. července 2010 19:27
 k prvim otazkam no komment,,,loziská sa davajú do blok motora tak ze dás na sporék rovnú platnu a dás tam blok a zohrejes to az na 140-150 'C a loziská dás do mraznicky tak 1hod dlho potom strcis do loziska prst a pekne a rovne dá so blok motora,,to sa do toho pekne sadne bez akykolvek nasylneni,,lozisko z veka zapalovania sa zvikám dat von tak ze niaky dlchsi sroub zavarim do vnutra loziska a vitiahnem von s pomovou zveráka a pekne ide von potom s takou istou technologiou dám tam nové lozisko ale ked sa zohrievas veko nesmie tam byt tesniaci kruzok spojkovej tycky!! lebo sa roztopi,,to tam dás len naposledy tesne pred loziskom a treba to zaolejovat tak z hruba tolko
Datum: 06. července 2010 19:23
 Natlačil jsem je po celé ploše dřevem, ale dobře. Normálně byly v mrazáku a blok rozpálený pistolí. Vůli nemají. Když jsem jedno namazal olejem a vsunul do něj hřídel, točí se dobře... To spíš ta klika, jestli se bude točit. Spíš mě teď zajímá ta druhá otázka.
Datum: 06. července 2010 19:07
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 Síla v tomhle případě nezvítězila, pravděpodobně jsi zničil ložiska, špatně nalisoval, bokem nebo jsi tlačil do vnitřího kroužku, nemají jít těžko, jestli složíš motor ( dobře ) , tak budeš mít snížený výkon. Buď si kup nebo udělej stahoval, nebo jestli je vyhodíš, tak ze vnitř od klikovky je vytluč kolmo např. dutou trubkou nebo dřevem.
Datum: 06. července 2010 19:00
Jméno: hh
IP: uživatel476
 zdravim jeden rychlej, jak zajistit spojkovej koš pionýra, když chci povolit matici která ho drží? ten přípravek na zajištění nemam a motor už je venku z motorky. díky za nápady.. .)
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 12:19
Jméno: hh
IP: uživatel6713
 sikovky obalené hadrem taky pomohly, ale dík za rady..
Datum: 06. července 2010 12:19
 dělám to přesně tak jak píše ondragam
Datum: 06. července 2010 11:33
 vzpřič tam šroub (drážky v koši oprati karteru)
Datum: 06. července 2010 11:28
Jméno: lukáš8
IP: uživatel9835
 čus chtěl bych se zeptat jestli někdo nemáte skušenosti s 9 a 11 primárnim kolečkem co se dává na klidu a je spojenej řetískem ke spojkovému koši. stavim pioníra do terénu a potřeboval bych vědět jakej to stim bude rozdíl dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 19:56
Jméno: lukas8
IP: uživatel9835
 a ty tam máš nák upravenej válec nebo originál
Datum: 07. července 2010 19:56
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 zaleží co zamýšlíš s válcem, ja mam skoro serii 11 na primáru, 13 sekundár , max 70km/h , tah supr jednotku nezadusíš!
Datum: 07. července 2010 17:21
 Zdarec kamos ma to 9z tahne to dobre ale ma tam 13z sekundarko a jede to sotva 35km/h.Ale tah fakt dobry
Datum: 06. července 2010 11:37
 Zdar SESO, nevíš, jestli by se dal sehnat krycí, hliníkový plech na rozetu na Stadiona? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 22:09
 Odpověd je na emailu karelhhh@seznam.cz
Datum: 05. července 2010 22:09
 Čau chci se zeptat ty si měnil ložisko v rozetě u stadiona? A jestli jo tak jak si to udělal dík za radu.
Datum: 05. července 2010 21:18
 draku poptam sesa
Datum: 05. července 2010 21:13
|



|