slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  111  112  113  114  115  116  117  118  119  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: LUkáš      E-mail:      IP: uživatel5084    
zdravím mam mustanga na opravu se spojkou jsiu tam nové lamely a spojka ale nerozepíná je tam vše jak má být.Prosím poradtě čím to může být dikes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel9449    
vezmi smirkovi papir a poradne ten vnitri otvor lamele zbrus dokud ti nepujdou krasne nasadit na kos ;-)
 
 
Datum: 24. července 2010 15:38
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli ti šli těžko nasadit tak je sundej a já jsem to dělal v ruce jsem je brousil ten vnitřní otvor dokud nešli krásně nasadit
 
 
Datum: 22. července 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Omotej nějakou kulatinu šmirglem a upni ji do vrtačky nejlíp do stojanové a vnitřní otvor s tím vybrus dokud nepujde lamel na koš lehce a dokud se na koši nebude volně otáčet. Taky to jde pilníčkem ale tou vrtačkou je to myslim že lepší
 
 
Datum: 22. července 2010 19:02
 
 
 
 
Jméno: LUkáš      E-mail:      IP: uživatel5084    
Mam ferodovy lamely tak co stim mam teda dělat
 
 
Datum: 22. července 2010 15:54
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takova technicka otazka. Než ty ferodo lamely nasadils na koš,vypilovals ten jejich vnitřní otvor pilníkem nebo něčím? Pokud ne tak to je jasné,ten otvor má totiž menší průměr než je spojkový koš a oni na to nesednou. Sednou teda ale po použití obrovské síly. Jestli se ti lamely na koši volně otáčejí tak to je u těchto lamelů tak prvních 50Km normální že se lepí. Řešil jsem to tak že jsem zařadil dvojku,zmáčkl spojku,pořádně jsem s motorkou škubl a oni se odlepily
 
 
Datum: 22. července 2010 11:14
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
ferodo lamely mam na jawe 90 a pripada mi to jakoby byli slepeny po chvilce jizdy nebo jen nastartovanyho motoru je vsechno v pohode a spojka funguje dobre :-) asi jak se ohreje olej tak lip maze nebo co ja vim :-) proste klasika spojka je klasika spojka
 
 
Datum: 22. července 2010 9:54
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky mam myslim stejny problem jeden den mne ty ove ferodo lamely zabiraly upllne paradne as sem se divil ze to taak jede a pak us se to zhorsovalo
 
 
Datum: 22. července 2010 9:16
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš náhodou ferodo lamely?
 
 
Datum: 22. července 2010 7:59
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
zkontroluj jestli sou tam ty tycky a kulicka
 
 
Datum: 21. července 2010 23:15
 
 
 
 
Jméno: lukashek      IP: uživatel9691    
zdar draci chcu se zeptat proc my malo tahne trojka u pionyra plus co mam udelat diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: MICAK      IP: uživatel9403    
A kdyz ne ten predstich tak si kup novy valec pist krouzky a uvidis jak to pojede:-)))
 
 
Datum: 21. července 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě to dělal předstih - poté jsem to dle oka seřídil a bylo to dobré
 
 
Datum: 21. července 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: Libor232      IP: uživatel5546    
cus, jaky mate zksuenosti s retezovym koleckem 14 zubu na fichtla? jede to rychleji ? dava si to i kopce? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2010 12:01
 
 
 
 
Jméno: Dejvid001      IP: uživatel9832    
lidi vy se tu hadate no a vidite muj motor mi v 80 zacne strilet a na chvili ztrati vykon a ziju...xD
 
 
Datum: 27. července 2010 12:01
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a jeste dptaz. čím měřils zamlada tu rychlost? Původním tachometrem? já jenže u fechtla je tacháč typu: řek jsem 5,myslel jsem 10. Ukazuje 80 ale jede 70
 
 
Datum: 22. července 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
icq mam na profilu...klidne napis rad se neco noveho dozvim :-)
 
 
Datum: 22. července 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel9979    
dachl21 je nenormalni co nic neumi, nic nedokazal a akorad tady kazi pokec to uz snad vsichni vime a co se tyce 80´km/h s pionyrem tak to jsme litali za mlada na polnackach s 13zubovim koleckem tak nechapu proc by mu to nemohlo jet 85/km/h se 14 zubovim
 
 
Datum: 22. července 2010 20:39
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo ono to stačí ale ty SKF vydrží z vlastní skušenosti dvojnásobek. Jsou sice dražší ale vyplatí se to
 
 
Datum: 22. července 2010 19:04
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no vono to nechce nový ložiska...ale spíś nový kartery....ložiska postačej normal ZKL....
 
 
Datum: 22. července 2010 13:41
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to je jasný :-D Když tam dáš nové ložiska SKF a repasovanou klikovku tak by se nemelo nic stat
 
 
Datum: 22. července 2010 13:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No on už ten motor měl poměrně dost najeto, kolem 30 000 kilometru...loziska ty nebyly z výroby...a ten motor už byl vymletej, ale ta úprava s těma otáčkam ho prostě dorazila...ten motor na tohle není moc stavěnej...nevydrží tolik jako se seriovýma komponentama.
 
 
Datum: 22. července 2010 12:36
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A s těma ložiskama nevim. Připadá mi to že v tom motoru asi nemáš něco vpořádku nebo tam jsou ještě ložiska z výroby. To se přece nemůže po pár jizdách z kopce tak vymlátit.
 
 
Datum: 22. července 2010 11:33
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jako s tím 14 zubem z kopce tomu bych věřil že ti to jede 85. Ale na rovině? To se mi nezdá. Prosim bych o slovo nějakého velkého odborníka v tomto oboru. Dobře udělaný pionýr je schopný točit o 7400 otáček na neutral. Při zátěži jednou osobou na rovné ceste a maximální rychlost tak 6000 otáček. Dovedl by někdo zpočítat pomocí převodového poměru a otáček rychlost motorky? :-D mě se nějak nechce :-D
 
 
Datum: 22. července 2010 11:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a ještě...hele mám stejskyho úpravu, motor se dal roztočit na pouhých 80 km/h z kopce...někdy to šlo i o mnohem vće...ted mám motor na poncku v dílně...a ložiska,klika, vykloktanej celej motor. celej rotor se mi hejbal do stran, že to z odtrhnu 0.45..udělalo i 0.75..takže obrovská vůle...když sem jezdil z kopců 50, jak ty píŠeš, všecko bylo OK,,,jen co to začne točit víc vše šlo do háje :-)-.......
 
 
Datum: 22. července 2010 10:07
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D Na tvoje odpovědi už se nedá nic jinýho napsat....ty seš prostě šílenej vůl....takže tebe už jen ignorovat..nic nechápeš,nepochopíš. a chápat nebudeš, na to je tvůj mozek zcela malý.
 
 
Datum: 22. července 2010 9:56
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A uklidni se, a furt se nevztekej, zajdi si koupit dudlík, nebo si tam strč, co už sem ti nedávno psal, a furt mě tady neotravuj, když se ti něco nelíbí,napiš to slušně, a nebo si to zase vyřidime na icq, a nebudeme tu zasírat pokec
 
 
Datum: 21. července 2010 23:28
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To boocher....tohodle si nevśimej, je to pan FRANKy...který dřive psal že už se sem nikdy nepodívá z důvodu že se před sebou stydí za to co píše, takže prosté jednoduše mě sem pŕišel buznit,já nesnášim jeho on zase nesnáší mě......a tp fraanky : víš jaký je v tom rozdíl? Kdyź budeš jezdit z kopce 50 km/ h motor ti vydrźí jako seriovka...když budeš jezdit stovkou...klika,ložiska, vymele se ti celej motor, at si říkáš co chceš...NEBUDE TO MÍT V ŽÁDNÉM PŘIPADÉ TAKOVOU ŽIVOTNOST JAKO SERIOVKA HNUPE!!!
 
 
Datum: 21. července 2010 23:24
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nad 80 jsem chtěl napsatsory
 
 
Datum: 21. července 2010 23:04
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A máš originální motor že jedeš 85? To je jasný no. Já jsem zapomněl že 85km/h je u pionýra cestovní rychlsot sorry no. Ty potom kecáš z žízně. Jestli nekdy někdo jel z kopce 80 tak ví jaký je to hnusný pocit jakoby ten motor chtěl vybouchnout
 
 
Datum: 21. července 2010 23:04
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
převod by měl být uměrný výkonu.kamoš měl 15:z kopce super,alejakýkoli kopeček,řadíš.spojka:rozjíždíš se na těžší převod což ve dvou je problém
 
 
Datum: 21. července 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: hovno      IP: uživatel7854    
hovno mám to odzkoušený a jezdí my to krásně
 
 
Datum: 21. července 2010 21:02
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
divej. Z originálním převodem 13 zubů je pionýr schopný jet z kopce i 80. na nějakých dejme tomu 6500 otáček mám to odskoušené jednou a naposled protože ten motor fakt málem vylítl z rámu. S tím 15 zubem to dá na stajný počet otáček 6500 typoval bych tak stovku. Je jasné že po rovince to nebude mít sílů vytáhnout alespon na 60 protože 15zub je na original motor hrozně velký zápřah
 
 
Datum: 21. července 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boocher : stovku...ale na jak dlouho...párkrát dá z kopce za plnej, a má motor KO
 
 
Datum: 21. července 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: kwdbis      IP: uživatel7854    
¨To je blbost. Mám sice trochu lepší motor než seriovej pionýr ale trojku mi táhne i do mírnějšího kopce. A na rovině jedu 80km/h furt
 
 
Datum: 21. července 2010 18:54
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na hovno. Z kopce je to možná dobré takový 15 zub. Ale kdo si myslí že čím větší kolečko,tím větší rychlost tak je na omylu. Logicky tomu tak je ale ten motor má větší zítěž při tom třeba 15 zubu a nemá silu se na rovině rozjet třeba na 60Km/h,do kocpe o tom ani nemluvím ale výhodu to má z kopce kdy to může ejt třeba i stovkou při sériovém motoru
 
 
Datum: 21. července 2010 18:19
 
 
 
 
Jméno: kamena3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele 14-zubi kolecko je k nicemu :-( do kopce 3 rychlost ubec netahne ae zase to jede ry\chle z kopce ja sem s 13 zubim koleckem vytahl 79km/h !!! Ja se ae tedkom verny 12 zubimu kolecku! to ma tah vsude ..lepsi je vyjet kopec za 3 nez ho tahat se 14 na jednicku !!!:-)
 
 
Datum: 21. července 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: Libor232      IP: uživatel5546    
mam namysli samozrejme sekundaro.. :-) .. asi koupim tu 14 stejne no protoze z 13 na 15 to se mi zda velky skok:-D
 
 
Datum: 21. července 2010 16:53
 
 
 
 
Jméno: kwdbis      IP: uživatel7854    
možná ta 14ka ideální no
 
 
Datum: 21. července 2010 16:34
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele u některejch fechtlu 14tky byly origo takže tohle je uplne normalni
 
 
Datum: 21. července 2010 16:31
 
 
 
 
Jméno: Libor232      IP: uživatel5546    
nevim jakou koupit protoze u nas je pravda ze hodne jezdim i do kopcu ..ale zas to chjci na silnici protoze dam za 3 plnej a rve to jak svina .. chtelo by to proste vetsi kolecko:-) Jaky doporucujes?
 
 
Datum: 21. července 2010 16:21
 
 
 
 
Jméno: kwdbis      IP: uživatel7854    
Já tam mám 15ctku, kopce si to dává taky jelikož to na tu jedničku s tim kolečkem jede docela rychle ,na trojku řadim asi při 55 km/h max 85km/h sem z něj vyždímal :-D doporučuju co nejvetší kolečko na silnice
 
 
Datum: 21. července 2010 16:18
 
 
 
 
Jméno: NFS3 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, nevíte jak dlouhé maji být pružinky ve spojce na jawe 555? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. chci se poradit prosímvás. Přecházím z pionýra na silnější kubatůru a to na jawu 350/638... Už mám vyhlídlou jednu pěknou. Dneska jsem se na ni byl podívat,motor šlape uplně nádherně,krásně táhne. prostě paráda ale co mě zarazilo tak je to že strašně těžko se tam kope dvojka. O tom že bych ji tam špičkou nohy cvrnkl jako u kývačky se mi může jenom zdát. Musím se za tu páku zapřít patou a zápasit s tím aby tam ta dvojka skočila. Projel jsem to po městě asi 5Km a ještě mě bolí noha jako prase a to s tím hodlám jezdit delší trasy Ještě nikdy jsem konkrétně na 638čce nejel tak nemám to s čím porovnat. ale jezdil jsem na 350 ce kývačce,panelce i 634. A všechny šly řadit krásně lehce. No spojku jsme ladili ale nemá to na to sebemenší vliv. Je to u těchto typů normální? asi ne že? Chtěl bych motorku koupit a jezdit a zrovna 2x se mi nechce ani nemám náladu na to půlit motor. Co myslíte mám ji vzít? děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2010 16:32
 
 
 
 
Jméno: hsbakhfc      IP: uživatel7854    
hele ty poštule, samozřejmě že na pionýrech asi začínal každej čech a na značku Jawa bych nedal v životě dopustit ,ale na fichtlu se do nekonečna jezdit nedá a když se chce človek pořádně svézt tak se bohužel musí poohlédnout po zahraniční značce. Já jezdim už 5 letna 350ce panelce a už mě to docela sere. Do tý 638mičky bych ale nešel. Ty byli z těch novějších třistapadesátek snad nejhorší
 
 
Datum: 21. července 2010 16:32
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Normální to není, kvalty na těhle 350 jdou řadit dobře, alespoň u moji 639 s řazením problémy nemám. Jinak jestli je všechno ostatní v pořádku a je za solidní cenu tak ji klidně vem. Taky záleží na tobě jestli si myslíš že by si na tu dvojku zvykl, nebo jestli to časem rozpůlit a zpravit, to už nechám na tobě jak se rozhodneš...
 
 
Datum: 21. července 2010 12:00
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale máš pravdu že 350 je asi krok zpět na cestování.kyvačku panelku asi jo ale tohle asi ne
 
 
Datum: 21. července 2010 8:26
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele ty modroprde nesplet sis forum?až se ti tvoje honda posere tak uvidíš.do fichtlu se nenavážej protože na ničem jiném ses neučil jezdit.je to národní poklad stroj který povýšil mládež ze stavu cyklistického do stavu motocyklistického.dostaneš ban a můžeš si dopisovat tak rozsypaným čajem se soukmenovci
 
 
Datum: 21. července 2010 8:19
 
 
 
 
Jméno: MUDRoprd      IP: uživatel9955    
Polož si pár otázek. Chce si ti to spravovat? Vrážet do toho další peníze a čas? Je ta cena opravdu tak výhodná? Proč to prodávající prodává? Co ti řekl, když si s ním řešil těžké zasouvání kvaltu? Bude tě jízda na takové motorce těšit, když tě ještě teď bolí noha? Zlepší se to samo? Opraví se to samo? Půjde to opravit vůbec? Proč zrovna tuto motorku kupovat? Chceš si stoupnout do nekonečné fronty majitelů Pionýrů, kterým se za jízdy pořád něco sere a vozí s sebou půl motorky náhradních dílů? Chceš spolehlivý stroj? Chceš jen opravovat, nebo konečně i jezdit? Podívej, roky jsem jezdil na Pionýrovi, znám všechny jeho trable, zažil jsem si s ním svoje, věčně se aspoň něco vydrncalo, když nic víc. Koupil jsem si HONDU, nastartuje pokaždé hned, za studena / za tepla, nic z ní nepadá, vždycky dojede ... a mám z takovéto jízdy mnohem lepší pocit, než z fechtla.
 
 
Datum: 21. července 2010 0:38
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jsme skoušeli. Aby jsme vyloučili spojku tak jsme dali šroub uplně nadoraz co to šlo, a pořád to šlot ak těžko
 
 
Datum: 20. července 2010 22:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
začal bych málo vypínající spojkou...to docela často způsobuje tenhle problém...
 
 
Datum: 20. července 2010 22:27
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
resim tu skoro stejnej problem mam cheese na stole a premejslim jestli ho snist ale k veci jel sem na tyhle motorce mela malo najeto a kvalty mi tam sli celekm ztuha z fechtlem se to neda srovnat :-)
 
 
Datum: 20. července 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: mira ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau mam problem s babetou 210 nechce tam skocit 2 kdys to drzim na plnej plyn tak to jede dlouho na 1 a pak zacne vkouzavat 2 oblozeni je ok vsechno sem vicistil us si nevim rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: mira ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to je zajimavi ale presto dik za radu.
 
 
Datum: 20. července 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
no u nas je chlap co spravuje babety a jine stroje za težke prachy (se tim živi) a dkyž sme mu řek že sem to čistil ředidlem tak mi odpovědel že sme to uplně zničil bo on mi tvrdi že na to se se ensmi šahnou masnym prstem že to je pry strašne nachylna vec ona ta klafuna když to tam das tak to slouži jako lepidlo a ty čelsti přilnou ktemu bubnu
 
 
Datum: 20. července 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: mira ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak redidlem sem to cistil.
 
 
Datum: 20. července 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
normalne vem třeba ředidlo a dej tam trochu kalafuny nech to rozpustit a na jedno misto v tom bubnu teho trochu kapni pokud tam toho daš mac nebo budeš v tom mit moc kalafuny tak ti to zase nebude chtet podřazovat ale to si věčinou sedne
 
 
Datum: 20. července 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: mira ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
gufera sou novi olej netece unasece nejsou vymackany kdys jedu na pul plynu tak tam ta 2 vkouzne a jak pridam zacne prokluzovat a jetam 1 us nevim co dal...
 
 
Datum: 20. července 2010 21:15
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a měnil si gufera pod spojkama? Koukni jestli to někde nedře nebo nejsou vymačkaný unašeče.
 
 
Datum: 20. července 2010 21:07
 
 
 
 
Jméno: pernik      E-mail:      IP: uživatel7643    
Caute všeci prodávám dílyna Pionýra : spojku(koš, 4lamely a 1 mezilamela, primar. řetěz, primární kolečko), hřídele z převodovky, startovací hřídel a pružinu, rotor a přední světlo z mustanga. Všechny díly jsou v dobrém stavu. Pokud byste měli zájem tak pište na e-mail. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2010 13:43
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
a co nabizis ?
 
 
Datum: 21. července 2010 13:43
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a odkud seš?
 
 
Datum: 20. července 2010 22:56
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
termix: za co vymnenis ty fichtly ??
 
 
Datum: 20. července 2010 22:56
 
 
 
 
Jméno: termix      E-mail:      IP: uživatel9431    
nakej veteran :-) manet indian čiza robot v nouzi bych pridal i 90tku :-)
 
 
Datum: 20. července 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: David.Zradička      E-mail:      IP: uživatel9953    
Odkud si..potřeboval bych zapalování
 
 
Datum: 20. července 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
termix: a za co bysi ty fichtli vyměnil?
 
 
Datum: 20. července 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten rotor je v jakém stavu?
 
 
Datum: 20. července 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel9431    
kdyz uz je tu bazarek tak se pridam :-P vymenim 4 fichtli 2 jsou s technicakem pridam ktomu motor vidle luxusni vejfuk a hromda dilu za čizu
 
 
Datum: 20. července 2010 20:57
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, kámošovi u 05 nezabírá spojka. Lanko, šnek je v pořádku, kulička tam je. Zbývají lamely. Jak poznám na pohled že jsou sjeté ? A nemůže to být něco jiného ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Klasická 05 s víkem na pařez. Jinak spojka je furt stejná, za studena i za tepla.
 
 
Datum: 20. července 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, páčka odpor měla...
 
 
Datum: 20. července 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
A páčka měla při smáčknutí odpor jako normálně?
 
 
Datum: 20. července 2010 15:40
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne, on jel a najednou zmáčkl spojku a zjistil že nezabírá... Ale předtím šlapala v pohodě...
 
 
Datum: 20. července 2010 15:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9948    
pokud spojka nevystavuje,není problém v lamelách(ale pokud stál hafo let,muže to bejt slepený!)
 
 
Datum: 20. července 2010 15:12
 
 
 
 
Jméno: tubin      IP: uživatel7489    
Čus draci,když si chci dát celou spojku s ferodama na pařeza jako koš,primár a všecko z 21 musim tam dát i jinou spojkovou tyčku nb muže zustat ta pařezácká? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2010 15:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9948    
komplet primár tam pasuje moc dobre! tyčku nech origo.....zde nastává problém,když se do motoru 555 dá klika z 21....pak je problém s primárem....
 
 
Datum: 20. července 2010 15:13
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No hele já sem motor z pařeza měl rozdělanej jednou....ale nevím jestli by ti pasoval řetěz na primar. kolečko, a jestli by ti tam šel vůbec koš z 21čky.....už to je dlouho co sem to mél rozdělaný..a podobný experimenty sem nikdy nezkoušel...
 
 
Datum: 20. července 2010 11:09
 
 
 
 
Jméno: Lukyns555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zduř draci potřebuju poradit jak sundat primární kolečko půlim motor as zasekl jsem se u toho ....kolečka a nemám stahovák jak na to diks...:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
páčit primár přez kartery a ještě mlátit kladivem do klikovky... to jsou ale mechanici :-D
 
 
Datum: 20. července 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
muže klepnout přes dve kladiva :-D
 
 
Datum: 20. července 2010 12:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fogi: někdo mu klepn epo klice a ze ze závitu bude nýtek :-D
 
 
Datum: 19. července 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: Fogi      IP: uživatel9627    
Vem dve dlouhe monter paky ,zapač kolečko a rekni nekomu at ti klepne po klice a je dole :-)
 
 
Datum: 19. července 2010 20:49
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když nemáš čas...tak si hold nezajezdíš...ten ztahovák potřebuješ...čas potřebuješ na to si ho vyrobit,udělat,,i si ho půjčit :-).
 
 
Datum: 19. července 2010 18:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak si vem pilku a uřež to :-D....proč nemáš čas? to musíš tak nutně jezdit? :-D
 
 
Datum: 19. července 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: Lukyns555 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na to nemám čas potřebuju to sundat nák jinak jestli to jde...:-)
 
 
Datum: 19. července 2010 18:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odpověď je snadná... koupit/pujčit/vyrobyt si stahovák... ;-)
 
 
Datum: 19. července 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: krusna2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://uloz.to/5316938/dscn0041.jpg takže mám to dat jen do polohy jako je červená špika nebo to musím celé přetočit jako je žluta??\r\n \r\n \r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: Bubák ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz skladas motor vubec ji otacet nemusis... ! normalne motor sloz , utahni srouby , pak nasad startpaku na hridel , povytahni a podle cerveny sipky otoc... ! jak prosty !
 
 
Datum: 19. července 2010 11:16
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky to dělám jako je zvýrazněné červenou šipkou. Podle té žluté je to moc!
 
 
Datum: 19. července 2010 10:50
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a este nieco ked to urobis podla zltého moze ti vyskocit pruzina z diery co je v bloku a mozes pulit znova
 
 
Datum: 19. července 2010 9:54
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
CERVENÁ! uz som mal aj tak ako je zltá ale to je hrozné ked ti odsmikne noha takú velkú do teba kopne ze budes mat modriny,,a do konca ked viac krát :-/ normálne treba to delat podla cervené,, a natoc to tak aby bolo start páka v takom polohe ako je pri startovani a zafixuj aby si mohol poskladat motor inak to nejde lebo na startovacom segmente je takovy kolik aby ti start páka v normálom polohe zastavil vo zvislom polohe
 
 
Datum: 19. července 2010 9:51
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neměla by ta startpáka být při montáži dole?
 
 
Datum: 19. července 2010 8:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tak žlutá, hele připadá mi to tak, nebo máš ložisko něčím lepený?
 
 
Datum: 18. července 2010 23:29
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
žlutá ... prostě to natoč o 360 stupňů
 
 
Datum: 18. července 2010 23:26
 
 
 
 
Jméno: To SESA      IP: uživatel7233    
Ahoj kdy bude originalni primarni rezez na fichtla?Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2010 23:32
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do 10 dnu
 
 
Datum: 18. července 2010 23:32
 
 
 
 
Jméno: jirka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj,koupil jsem babettu 210 a mám dotaz.Při šlapání bez běhu motoru mi sem tak skočí jako by to chtělo startovat.Pokud mi bába stojí na stojanu a chci startovat sem tam to proklouzne a ozve se rana jako by něco prokluzovalo.Prosím kdo ví co s tím o radu klidně na email nebo sem Děkji za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Hlavní je, když to nastartuješ.
 
 
Datum: 18. července 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: Janek      IP: uživatel5573    
Čelisti ve spojce kámo
 
 
Datum: 18. července 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: milda123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau mam jawa05 a potreboval bych poradi proc kdyz jedu do mirneho kopce a 1 mam naplno a chci preradit na 2 tak to nechce jet ..a kamaradi tam normalne jezdi na 2 ...nemuze to byt tim ze ja tam mam trysku 70 a oni 65 a 68????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
první 05 měla trisky 35 a 60...pozdější typy 64-66 měli 38 a 60 ...obě měli karbanátek s difuzorem 15mm ( 20,21,23 mají 17)
 
 
Datum: 18. července 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jaj soráš ted si znova čtu tvůj dotaz a koukám že máš jawu 05...v tom případě bych nechal origo 65 :-).
 
 
Datum: 18. července 2010 15:47
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To záleži na nastevení karburátoru (předevšim na seřízení směsi, a airboxu)...ale za sebe říkám 68.
 
 
Datum: 18. července 2010 15:45
 
 
 
 
Jméno: milda123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jehla je na 2 zarezu....a chci se zeptat co bude lepsi tryska 65 nebo 68??????????
 
 
Datum: 18. července 2010 15:34
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo taky velká hladina v plovákovce, zeptám se, jaký zárez máš jehlu?
 
 
Datum: 18. července 2010 15:30
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To bude asi tím...máš to moc bohatý, a do kopce se mu prostě nechce....určitě bych tam dal zpátky 68, pokud nemáš nějaké úpravy na motoru,nebo přimé sání.
 
 
Datum: 18. července 2010 15:26
 
 
 
 
Jméno: krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
čaj hoši sorač že to sem dávám uš po několikátý ale eště mi nikdo pořádně neporadil rozpulil sem motor vymněnil sem ložiska a gufera a kdiž sem ten motor skladal tak sem nasadil hřídel se segmentem a kartery vubec nesli k sobě a tady sem četl že se musí tím náko otočit a dát kartry k sobě pls poradte vse sem udal ok složil automat a tak ale nevím si rady s tím segmentem předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: pernik      E-mail:      IP: uživatel7643    
 
 
Datum: 26. července 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: krusna2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
http://uloz.to/5316938/dscn0041.jpg takže mám to dat jen do polohy jako je červená špika nebo to musím celé přetočit jako je žluta??
 
 
Datum: 18. července 2010 19:53
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Normálně daš převody a automat, pak nasadíš hřídel startovačky a zvenku si dáš trojku svařovací drát kolem startovací hřídele, nasadíš páku a natáhneš ve směru jízdy, jako když nakopáváš a zajistíš si to hřebíkem ńebo ňákou tyčkou do hřídele sekundárního kolečka a o to opřeš startovačku. Pak už jen dáš druhej karter a je to.
 
 
Datum: 18. července 2010 17:16
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html
 
 
Datum: 18. července 2010 16:05
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to udělal trochu prasácky, ale maká to. Jeden karter jsem si komplet vevnitř nastrojil a natřel tmelem. Pak jsem vzal druhej a kladivem přes dřevo jsem ho tam natvrdo tloukl, až tam byla mezera 1,5cm. Pak jsem si vzal pomocníka, kterej chytl startpáku a otočil s ní dopředu, aby byla mírně skloněná dopředu ve směru jízdy a podržel ji tam. Pak jsem zase vzal kladivo a smlátil to dohromady, až tam byla nepatrná mezera(pozor, ať se slepuje rovnoměrně) Pak pomocník pustí páku, ona zůstane stát kolmo k zemi. Pak postupuješ podle instrukcí na tmelu.
 
 
Datum: 18. července 2010 13:55
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,nemáte někdo nějakej fígl jak vyndat ložiska z Babety 207?Sou tam 3 ložiska co jsou v kartru a nevím jak je vyndat ven.Díky...:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2010 13:33
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D Mě se taky doma už ztratilo věcí ale něco jako stahovák ještě ne :-D
 
 
Datum: 18. července 2010 13:33
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Víko převodovky prohřejeme i s ložisky v elektrické troubě na teplotu 90°C a potom s ním udeříme na plocho o dřevěnou podložku. Hliník má větší tepelnou roztažnost než ocel, takže ohřátím obou součástí na stejnou teplotu se vytvoří v hliníku dostatečná vůle pro vypadnutí ložisek. Dále je možné k vnitřnímu kroužku ložiska přivařit matici do které potom zašroubujeme šroub, utahováním šroubu ložisko vysuneme ze slepého otvoru. Strojní údržbáři při výměně ložisek takto běžně postupují.
 
 
Datum: 18. července 2010 13:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boocher: by ses divil kolik stahováků se mi doma ztratilo :-D
 
 
Datum: 18. července 2010 12:29
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jo :-D
 
 
Datum: 18. července 2010 11:28
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně tak.ale takový stahovák se doma neztratí :-D
 
 
Datum: 18. července 2010 11:22
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jsou na to aj nějaký stahováky,ale přece nebudu kupovat stahovak kvuli 3 ložiskám xDD
 
 
Datum: 18. července 2010 11:19
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aha jo ty myslíš toto na to jsem zapomněl :-D Tak to musíš ten karter nahřát ale takovým nějakým způsobem aby se co nejvíc nahříval karter a ložisko co nejmíň. Potom s tím karterem praštit o nějakou dřevěnou desku. Mělo by to ložisko vypadnout. Jinak to snad ani nejde to je fakt,nějakým páčením můžeš ten karter poškodit
 
 
Datum: 18. července 2010 11:17
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 18. července 2010 11:12
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Taky se někdy povede že to ložisko samo vypadne když ten karter rozpálíš a klepneš s ním třeba o stůl
 
 
Datum: 18. července 2010 11:08
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ale budu bouchat do kartru:-D zruhé strany té fotky je zavřenej kartr.Já ti to vyfotím at víš ;-)
 
 
Datum: 18. července 2010 11:08
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já vím já tě chápu. Musíš vzít nějakou kulatinu enbo trubku,zapřít ji o ten vnitřní prsten lořiska a prásknout do toho kladivem. Vím že je k tomu blbý přístup ale jde to.
 
 
Datum: 18. července 2010 11:07
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tam není,to ložisko je schovany a jedna strana je jen ta zvrchu jak je na fotce
 
 
Datum: 18. července 2010 11:05
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no vždyt jo to dno tam musí byt. Někde to ložisko ve své cestě při nasazování končit musí. :-D Nahřej ten karter,polož karter na stůl aby bylo otočený tým dnem k tobě a vyraz ho. Pokud je to ložisko ještě zajištěný ségrovkou (nevidim ji tam) tak ji vytahni.
 
 
Datum: 18. července 2010 11:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musí tam být zezadu přístup...
 
 
Datum: 18. července 2010 11:01
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 18. července 2010 11:00
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty si mě asi nepochopil:-) , To ložisko má dno,je v kartru schovany.Hodím sem foto,počky ;-)
 
 
Datum: 18. července 2010 10:54
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
horkovzdušnou pistolí nahřej hliníkový karter v okolí toho ložiska ale ložisko nenahřívej. Potom ho lehce vyklepneš kladívkem přes nějaký kousek trubky
 
 
Datum: 18. července 2010 10:49
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim Vás draci, ale potřeboval bych prosím vědět, jaké ozubené kolečko v převodovce je na čtvrtou rychlost- kvalt. Je to u 250/353 r.v. 1958 už s bošákem a doutníkama. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2010 0:43
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc
 
 
Datum: 19. července 2010 0:43
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Při IV. převodovém stupni je rozhodující hlavní kolo III ( 19z.) ,které se spojí zubovou spojkou s hlavním kolem IV (kolo s \r\nnábojem 19z.). Předlohový hřídel ,se při IV převodovém stupni ,točivého přenosu neúčastní.
 
 
Datum: 18. července 2010 8:06
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel9097    
Ahoj borci, potřeboval bych vědět, čím utěsnit kartery po rozpůlení motoru. Už jsem to nedělal 30 let :-). Rád bych si to zjednodušil silikonem. Jaký???\r\na jak?? Díky Franta odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak co tady?
 
 
Datum: 16. srpna 2010 18:42
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
3krouzek: tim sem myslel tebe ale a ne me ja nejsem naprosty debil ale ty jsi asi kdyz tu pises takove kidy
 
 
Datum: 23. července 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NE omg....tohle nemá cenu ti vysvětlovat...ty nikdy nepochopíš jak to myslím....seś debil..nazdar někdy přiště!!!
 
 
Datum: 21. července 2010 23:13
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jezis ty vole fakt demence tu :-)
 
 
Datum: 21. července 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to yvsvetluje ze komprese je jina, kdyz je jinak serizena spojka (a nebo sou lamele KO)
 
 
Datum: 21. července 2010 10:18
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
HAHAHA :-D :-D...Motor nopvej nebyl....mel jen novou kliku, loziska gufera...a opravdu jedinej kdo nevi o cem mluvis si ty...kdyz sou lamele KO, prokluzujou,utahnu sroubek na deklu zapalku...a komprese na startpace neni stejna!!!!!!!! nevim jak ty poznas kompresi...ale ja to delam odjakziva od startpaky...kdyz ho povolis prokluzovat nebude...ale zas to pojede samo....takze nwm kdo tady mluvi nesmysli křiváku
 
 
Datum: 21. července 2010 10:17
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano psal, a pak sem taky psal kdyz utahnu sroubek stelovani spojky ze to uz nejede kdyz drzim spojku, ale ze se propada paka a nema to kompresi...malinko sem sroubek povolil a zas to jelo samo....ta spojka NESLA NASTELOVAT, a kazdej mi hned rekl ze sou KO lamele...jen ty ne"""" tak se neser do niceho kdyz o tom nic nevis...ses ted taky zacatecnik!!!!
 
 
Datum: 21. července 2010 8:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jezisi kristeee...ja sem v tej dobre nevdel co je to vypionani spojky..tak sem to placnul....jdu spat
 
 
Datum: 20. července 2010 23:21
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
byl sem zacatecnik!! tak sem psal ze mi nevypina spojka!!! pac sem nevedel o co go!! se spojkou sem jeste nikdy predtim nemel zkusenosti!! tak doprdele jak sem to asi mel napsat zpravne?? ty neumis pochopit zacatecniky...pohybujes se ve svete kde si myslis ze zijou samy borci na motory jako ses ty!!!ale to nneni pravda!!!!
 
 
Datum: 20. července 2010 23:13
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proc se tak rozcilujes???? kurva doprdele...tak kdyz do toho myho zkurvenyho domrdanyho motoru nevidis..tak se mi neser do tdotazu ,a vubec tam nepis!!!!! kurva vole a furt me jen seres tim co pises...ja nemam slov co ty si zac...ty si uplnej kreten vopravdu...a ja ti nepsal jen ze je uliznutej korek..tam toho bylo vic!!! patrej v historii kukdebile!!!!....
 
 
Datum: 20. července 2010 23:12
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A já sem ti moc dobre psal ze nejde sestelovat ani utahovanim sroubku na deklu zapalka..a ani povolovanim...a kazdyho napadne ale kazdyho ez sou v haji lamele...jen tebe!!! napadne ze se ma serizovat vule na pacce??? tak co ci to za kokota?
 
 
Datum: 20. července 2010 23:06
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A proc doprdele ty radis nekomu ze ma seridit spojku kdyz je sjetá????? Stejná situace!!!!!!! Zase meleš z cesty...a to co píšeš se vyrovnává 2letému dítěti
 
 
Datum: 20. července 2010 23:04
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele jdu , dyžtak tu ješté budu, uznal sem za vhodné, a pár lidí mi potvrdilo, že ty jsi psichous..zraly na chocholouska
 
 
Datum: 20. července 2010 23:03
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zaprvé...v historii patrej..byl sem zacatecnik, nic sem nevedel (jako jednou ty) Ano motory pulim, ale dohromady mi dela necoi deda, jako napriklad natoceni segmentu, ....a za treti, ty lamele v pici byly at si rikas co chces...jen ty si psal ze se to musi seridit. a vseci ostatni rikali ze sou v haji...oni meli pravdu..ale ty furt delas chytreho....dal vec..furt pouzivat sedivej lukopren? na co vole??
 
 
Datum: 20. července 2010 22:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D ty si jeste pamatujes? debile vole...jak chces serizovat spojku, kde byly lamele sjety na zelezo? :-D xD ty si fakt vocas :-D.....
 
 
Datum: 20. července 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a já sem neŕikal že by si ty čuráky měl hledat, já jsem jen napsal, ze aby si tak nevypadal..takze nevim co sem vkladas ze je nenajdes? Nejsi mimo? Jdeš z cesty hošane :-) :-D :-D :-D
 
 
Datum: 20. července 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nestrćíš, už jen z důvodu že mé nikdy neuvidíš...a ty chodíš dost na internetovou stranku kde sou focení čuráci, a tam sis jich našel víc jak 60 (staré dobré přátelství s Horacio Kejn)
 
 
Datum: 20. července 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlavně si do tej huby neztrkej nic velkého, aby si pak nevypadal jako kluk se širokou hubou, co si do huby narval 60 čuráků najednou.
 
 
Datum: 20. července 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zklapni frankline...dej si do huby dudlíka, a zdrž se komentáře..jde sem bratr, za hodku sem tu.
 
 
Datum: 20. července 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
no vidím že tu přišel jakýsi naprostý debil
 
 
Datum: 20. července 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty se nudíš tak se potřebuješ zabavit..ale já sem rozumnej nepracujíci člověk se slušným životem, a potenciálem, a nebudu se tu zahazovat s takovým igorem. Čágo
 
 
Datum: 19. července 2010 22:39
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ojojoj, pán se zamyslel, a myslí si že nemám nic na práci? A což ty takto tu pobývat a hádat se nesmysluplně s 16 letým harantem? Dyt ty se s takovejma nezahazuješ ne? Aha já zapomněl ty si malé dítě kterému odvezli píseček s bábovičkama na skládku, a tak si hraješ na písečku na pokecu?? Hm..zajímavý způsob hraní na internetu...dá se hrát poker na netu vśe...ale hrát si s písmenkama na pokecu, ještě k tomu semnou :-D Cha si mi k smíchu :-D
 
 
Datum: 19. července 2010 22:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to sem no...ale sorry, ale myslim s tvoji potencialni energii a cislem udavajicim IQ by si neudělal ani jeden level :-)
 
 
Datum: 19. července 2010 22:21
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to by si nebyl ty vid? Kdyby si neměl vždy poslední větu :-)....a gta už sem dohrál...byl sem asi v 9 levelu, 10= konečný.
 
 
Datum: 19. července 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo to sem, ale na tebe ještě furt nemám....
 
 
Datum: 19. července 2010 8:14
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej urćitě červený....šedivý bude vypadat jako kdyby si v motoru pěstoval myši,a těm se následkem olejové lázně rozpouštéla kůže
 
 
Datum: 18. července 2010 18:00
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Dachl21 a Steve - upřesňuji, že jsem přetěsňoval motor k babettě a tmel jsem použil z důvodu nepřesně obrobených těsnících ploch pro koleno karburátoru na válci http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1409.html (těsnící plocha není po odlití vůbec obrobena), stejně tak příruba na karburátoru je obrobena do oblouku. Těsnění plovákové komory jsem dříve používal pryžové, vždy nově koupené, ale jeho životnost do zpuchření je nízká. Tmelu na příruby kolene karburátoru jsem dával slabou vrstvu a přebytek vytřel skrz difuzor. Přenos tepla do karburátoru netřeba řešit, za chodu je ochlazován vzduchem procházejícím skrz difuzor a koleno. Pod válec jsem si vystřihl papírové těsnění.
 
 
Datum: 17. července 2010 23:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě se zastav, tady ti vždycky někdo poradí (pokud to ví) :-)
 
 
Datum: 17. července 2010 22:01
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel9097    
To dachl21, dík, už jsem z toho byl trošku nervozní, jak Vám to tu plevelím. To Steve, díky za upřesnění. Dám papír. Jinak to vypadá, že se tady občas ukážu. Máte to tady parádní. Ahoj.
 
 
Datum: 17. července 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak pro Lexa - jak uz bylo naznaceno proc tesnit plovakovku, stejnak to vytece pres odvzdusnovaci otvor u cepovatka, tam by se to vlastne ani dostat nesmelo! a proc tesnit tmelem saci koleno? rika ti neco minimalni tloustka tesneni mezi valcem a kolenem a jeho dusledky pri nedodrzeni? navic pokud tam prasknes tmel a pritahnes tak on prebytek vleze do saciho traktu, tam to pusobi jako clonka (jako treba u 640 kdyz uz to dneska padla), dela to turbulence, zuzuje to prumer saciho traktu a tim padem i nasavane smesi do motoru, ma to navic mnoho ldasich negativnich dopadu (jeste treba pripomenu prenos tepla do karburatoru a mnoho dalsich)...proto se taky nesmi davat pod valec, prebytek vleze do prefuku a pusobi to nesymetricne sani nad pist dovalce atd...mezi bloky a spojku beru ale jinak to jinde nedavat!
 
 
Datum: 17. července 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
franto - za me urcite papir, pokud se tam rozhodnes jeste pro lukopren tak jo, paulin nedavej, nejsou aspon z meho okollik na nej pozitivne dotazy, jinak pokud to tece u pastorku tak je na vine gufero ktere je pred nim, vymenit ale pozor na poruseni karteru v tomto miste, jinak pokud to tece spojkovym kanalkem ven tak motor tak byl konstruovan (na zraty se tehdy moc nehledelo), staci mezi kanalek a dlouhou tycku vlozit patricny gumovy o-krouzek s patricnymi rozmery a bud namazat pod guferem v pravem viku lozisko nebo tam dat zakryte, ono obecne v tom viku neni moc nachylne na nedostatek oleje, hlavne je tam casto bordel...jinak at se dari, rad jsme tu potkal nekoho kdo ma uz na pio i v zivote neco za sebou a poklada zde hodnotne prispevky, coz vetsina draku tu je v teenage veku a taky ty prispevky vypadaj (vsimnete si pozdraveni, jasne vylozeni problemu a PODEKOVANI)...at jezdi a at dela synovi i tobe radost...
 
 
Datum: 17. července 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nesmíš mačkat dokola F5, pak se odpovědi kopírujou :-)
 
 
Datum: 17. července 2010 21:29
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel9097    
Tak Vám všem děkuju, myslel jsem si, že si to zjednoduším nějakou moderní sračkou, která za mého mládí ještě neexistovala. Přidržím se teda klasiky. Půlit budu mustanga. Pořídili jsme se synem, Parádně si ho vyštafíroval. Dneska jsem vyměnil lamely na spojce (ferod z mě taky nebyl :-) ) a zjistil jsem, že teče taky olej kolem sek. ozubenýho kola a že je tam volný ložisko. Takže zítra na GO :-) franta
 
 
Datum: 17. července 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel9097    
Ještě naposled : lukopren, nebo paulin na oba kartery a papír mezi? nebo úplně bez papíru?
 
 
Datum: 17. července 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel9097    
Ještě naposled : lukopren, nebo paulin na oba kartery a papír mezi? nebo úplně bez papíru?
 
 
Datum: 17. července 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel9097    
Ještě naposled : lukopren, nebo paulin na oba kartery a papír mezi? nebo úplně bez papíru?
 
 
Datum: 17. července 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Papír, na to lukopren, z obou stran, a nebo jen vazelínu, to záleží na tobě :-)
 
 
Datum: 17. července 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S papírem, je to takto stavěné od konstruktérů.
 
 
Datum: 17. července 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel9097    
Ještě naposled : lukopren, nebo paulin na oba kartery a papír mezi? nebo úplně bez papíru?
 
 
Datum: 17. července 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel9097    
Tak Vám všem děkuju, myslel jsem si, že si to zjednoduším nějakou moderní sračkou, která za mého mládí ještě neexistovala. Přidržím se teda klasiky. Půlit budu mustanga. Pořídili jsme se synem, Parádně si ho vyštafíroval. Dneska jsem vyměnil lamely na spojce (ferod z mě taky nebyl :-) ) a zjistil jsem, že teče taky olej kolem sek. ozubenýho kola a že je tam volný ložisko. Takže zítra na GO :-) franta
 
 
Datum: 17. července 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To lexa...plovákovou komoru bylo docela zbytečné těsnit, už se prodává aji těsnění na víčko plovákovky, ale každý at si to udělá po svém, jak mu to vyhovuje....ale ted zpět k tématu, už rok těsním motory, karburátory, i koleno k výfuku tmelem LUKOPREN (červeným), a nikde žádný náznak tekoucího oleje, nebo benzínu.
 
 
Datum: 17. července 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Záleží na stavu těsněných ploch. Polobloky poškozené šroubovákem, kladivem nebo pokroucené stářím už papírem těsnit nelze, netěsnil by celou plochou. Já jsem klikovou skříň, víko převodovky, plovákovou komoru a příruby kolene karburátoru těsnil tmelem Paulin http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_445.html . Přetěsňoval jsem s maximální pečlivostí, aby mi to vydrželo dalších 27 let. Před nanesením tmelu jsem těsněné plochy perfektě očistil a odmastil. Po montáži jsem přebytečný tmel utřel hadrem. Zatím jsem spokojen, vše je čisté, nikde ani kapka. Také karburátor krásně reaguje na pootočení rychlopalem, žádné přisávání falešného vzduchu přes křivé příruby kolene karburátoru. Nemám bohužel dlouhodobou zkušenost s tímto tmelem, přetěsňoval jsem letos zjara. Komu se po smontování těžko otáčí klikovka, ten musí pomocí trubky a paličky ťuknout na vnitřní kroužky ložisek klikové hřídele (před vložením gufer).
 
 
Datum: 17. července 2010 21:11
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo ten kdo má IP 8225 je jednoznačně franky..
 
 
Datum: 17. července 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo ten kdo má IP 8225 je jednoznačně franky..
 
 
Datum: 17. července 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franky?
 
 
Datum: 17. července 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jneze na krasu se nejezdi :-) ze je to upatlane a neocistene od zbytku, no, zavodni stroje to tak maj, jednak kvuli tomu ze nema cenu si s tim vyhravat a peclive to lestit kdyz po zavode se to stejne znova puli a navic by se mohlo stat ze pri ocistovani to pri spatnem dotazeni karteru vytahnes ven, navic nicemu krome oka to tam nevadi a nekdy ta kapka navic tomu pomuze kdyz se to nekde nanese mene/blbe...u serie se to resi jinak nez u zavodaku ale je pravda ze vycuhujici cervena znaci puleny motor a tudis zasah do motoru (at uz prospesna GO nebo negativni bastleni, treba silna dvojka)...a moje druha a zasadni vytka patri k barve! ty tmey jsou barevne kvuli tomu ze patri do ruznych provoznich podminek a maji jine vlastnosti, mimo jine ta jedna velmi dulezita - tepelna odolnost a odolnost chemicka...proto cerveny tmel pac patri k motoru, jina barva znaci jine vlastnosti, ted presne nevim kam bych prdnul tu sedou na pio (pokud vubec) pac o silikony se obecne nezajmam a proto netusim...navic i ta seda proti vyestenym blokum bude pusobit rusive...a i proto pouzivam papir, i kdyz vzhled neni rozhodujici faktor...
 
 
Datum: 17. července 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franky zase děláš chytrýho? Jednou si tu psal že se sem už nevrátíš, ale furt tu něco máš.....
 
 
Datum: 17. července 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to 3krouzek - a proc sedivy???
 
 
Datum: 17. července 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stejne me pripada ze ten tmel tam davaj v domneni ze stejne se ten motor bude relativne brzo pulit, aspektu proc se bude pulit je dost, pripada mi to diky Tyneckym pracovnikum uz jako presvedceni ze je dobre ze se to bude pulit...tim ale nechci Jawu hanet, stroje to jsou dobre, jen na devitce jsem prozil pekné a dlouhe mládí a me oprava nevadi, ba naopak (pokud uz problem s dobijenim neni prilis casty, stahovak na primarku se neohyba jako papir a do elektriky se zasahuje jen minimalne), jne ten jejich pristup v Tynci je dejme tomu "zvlastni"...
 
 
Datum: 17. července 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky ctyricitka tece prakticky uz od vyroby...ale neni to ani tak tim tmelem (nebudu zastirat nelibost ke tmelu) ale spis spatnym opracovanim coz je u novodobych, potazmo od osmicek vyskytujici se a devitek uz velmi casty neduh, kupr. neslicovanost v sacim traktu je vice nez proflakla a tam se ztraci hodne koni...jinak pravda na Lukopren jsem zapomnel, bral jsem motorovy silikon prilis obecne...
 
 
Datum: 17. července 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz vezmu ze ctyricitka se pred 30 lety nevyrabela tak tezko:-D a pred 30 lety existroval jen max. ten hermetik, vsude se jinak daval papir...navic pravda neuvedl typ, ovsem stojim si za svym ze bude pulit pio, je to prece na fichtlkramku:-)
 
 
Datum: 17. července 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
overeny silikon nevim, daval se, dava a bude se davat ten motorovy, nic jineho se misto papiru ani davat nemuze...jeste je tu paulin ale na nej nejsou moc dobre ohlasy co vim ze sveho doslechu...protezuju klasicky papir s olejem (lepe s vazelinou), je to sic mozna pracnejsi ale jednodussi a v kazdem pripade levnejsi...a vydrzi to dalsich 30 let, v mem pripade sezonu (ted kvuli vadnemu kosi je to po pul roce uz druha generalka, tak sla hned jinak odstupnovana prevodovka a oblozeni do spojky z feroda, jinak klasicka generalka - veskera loziska, gufera, tesneni...), pak jde motor v zimni prestavce opet na stul a kontroluje se a vylepsuje...stejne tech 30 let to nevydrzi, ne kvuli tomu ze by papir drive "zvetral" ale kvuli tomu ze bude zvonit klika, budou se hlasit loziska, vylomi se nejaky ten zoubek ve startovacim pulmesici, vylitaj se futra a podobne...ale kdo ma to srdicko se o to starat ten pak ma i tu radost z jizdy a dobre odvedeny prace...ten stroj ma proste svou dusi...
 
 
Datum: 17. července 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja doporucuju Lukopren. Je to cervenej silikonovej tmel. Mam s nim osobni zkusenost a po sesazeni karteru uz ani kapka. Stewe: jak muzes vedet jakej motor bude pulit ? treba 640 maj mezi blokama motoru silikon uz od vyroby ;-)
 
 
Datum: 17. července 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel9097    
Jestli se to zapomíná, to uvidím zítra. Hermetik znám, měl jsem na mysli nějaký ověřený silikon. Jestli nic pořádnýho není, koupím origo těsnění. Dík, franta
 
 
Datum: 17. července 2010 20:01
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mel jsem za to ze se to nezapomina :-) pokud mas nekde Hermetik, ci pozdeji zvany Hermosal tak ten, vyhoda u neho je ze rychle tvrdne a nemusis cekat do dalsiho dne (ale stejne jistota je jistota at mas na dalsich 30 LET pokoj)...jinak klasicky motorovy (cerveny) s tim ze aspon pres noc to nechas a rano to dotahnes a oskrabes prebytecny zbytky co vylezly...osobne tmel nepouzivam, ten motor je totiz konstruovany a tim, ze se tam da papir a ten udela par desetin mm mezi bloky, cili pokud ho tam nedas tak pak pujdou hodne z tezka (nebo vubec) pootacet hridele, musi mit vulit kterou bez papiru mit nebudou...takze osobne delam uz jen s papirem mezi a z oboustran namazany vazelinou (+ jemne potiram obe plochy bloku) a je to zatim to nejlepsi a nejjednodussi co muzes udelat, spodek je suchy, bloky tesni a olej zustava kde ma...neht se dari...
 
 
Datum: 17. července 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: jawamistral ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, je normální když jedu na třindě 639 a chci podřazovat, tak mezi jednotlivýma kvaltama musím pustit spojku aby se řadička vrátila do původní polohy a teprve z té polohy můžu podřadit dál. Že to nejde třeba podřadit z 3 na 1 na jedno zmáčknutí spojky jako u pincka. Myslím ale že to tak má být, že to dělá ten poloautomat. Co myslíte Vy? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: Brzda999 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to v pořádku
 
 
Datum: 16. července 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: Jirka H      IP: uživatel9908    
Zdravím, zažil někdo u motoru/převodovky u fechtla (konkrétně u typu 555) při volnoběhu takové nepravidelné ťukání cinkání ?? Je to jen v nízkých otáčkách mohl by to být vytahaný primární řetěz?? Nebo je možné že je třeba povolená lamela spojky ? Cinká to v místech spojky, ojnice na leve straně motoru.... Nevíte co by to mohlo být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2010 23:30
 
 
 
 
Jméno: Jirka H      IP: uživatel9908    
Díky, myslel jsem si to ale potřeboval jsem si to ověřit. Ted na tom stejně nejezdím, počkám až na generálku ;-)
 
 
Datum: 15. července 2010 23:30
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Ahoj,100% je to vytahaný spojkový rětěz,ihned ho vyměň,protože jinak ti vymele ve vnitř karter;-) jo a ten starej řetež v pohodě sundáš aniž bys musel sundavat spojko,ale až tam budeš dávat novej tak budeš muset sundat jak primární kolečko tak spojkovej koš.
 
 
Datum: 15. července 2010 22:57
 
<  111  112  113  114  115  116  117  118  119  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 04.05.2025 14:43:32 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu