česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  114  115  116  117  118  119  120  121  122  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Mapone      IP: uživatel9793    
Ahoj ,tak ještě jednou ohledně renovace převodovky 555. Rozdělal sem kartery a zjisteil, že mám úplně zbroušené a zakulacené količky na těch pohyblivých ozubených kolech na HLAVNÍM a PŘEDLOHOVÉM hřídeli, na obou hřídelích jsou identická kolečka obě o 19 zubech. A otázka: Můžu tam dát kolečka s 05/20/21 které jak jsem se dočetl mají na HLAVNIM 20 zubů a PŘEDLOZE 12zubů?? Bude to tam sedět a fungovat, jelikož kolečka o 19 zubech jsem nikde nenašel nová. Nebo tam mám dát dvě o 20 Zubech nebo dvě o 18 zubech??? už nevím... jaký do mbude mít vliv, co se tím vlastně mění... můžu mít dvoujku více do síly? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2010 13:19
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není jednodušší si ty přebytečný kolíky odbrousit flexou a pak to dodela pilnikem? :-D tak sem to resil já a pohoda :-)
 
 
Datum: 01. července 2010 13:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
tak si pres leto zajed nekam na burzu,pohrab se v krabicích s bordelem a neco najdes....
 
 
Datum: 30. června 2010 15:50
 
 
 
 
Jméno: Mapone      IP: uživatel9793    
aha, ale tím pádem jsem zkončil, protože ty kolečka 2x 19zub se nedají nikde koupit, a 1x20 a 1x18 tam nenarvu....
 
 
Datum: 30. června 2010 15:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
Panove stop,pozor na dulezitou vec! tady nejde vubec o pocet zubu,ale o pocet zasuvných kolíků!! Pokud mel prevodovku s dvojou 19/19 tak je jasný,že má tříkolikovou prevodovku. Prevodovka z pozdejsich 05 a ze serie 20,21,23 je šestikolíková!! tudíž do tříkolíkové šestikolíková NEJDE....
 
 
Datum: 30. června 2010 15:23
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo a ten co píše podemnou že ti to 3 nerozjede tak to je blbost...můžeš si přeci dát 11z kolečko na sekundární převod a uvidíš jak bude pařez lítat :-)...a ještě jsem ti chtěl říct že je blbost tam dávat 2x 18z kolečka a nebo 2x 20z kolečka ( ty 18 budou moc malý a ty 20 tam zas nenarveš )
 
 
Datum: 30. června 2010 12:27
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak z 20,21,23 ti tam převodovka nepůjde ! z 05 ano .... u některých typů 05 máš stejnou převodovku jako u 550/555 ( tzn 2x 19z. kolečka ) a u novějších typů 05 už je 20z a 18z ...když tam dáš tu 20 na 18 tak budeš mít velkou mezeru mezi 1 - 2 , ale zase si to bude brát pěkně 3 ovšem nesmíš to přehodit ! takže kolečka z 05 tam klidně dej 20z na hlavní a 18 z na předloze ...jo a kolečka z 20,21,23 ti tam nepůjdou , protože jsou trošku širší cca 2mm
 
 
Datum: 30. června 2010 12:25
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pasovat by to tam mělo ale bude to na nic. 20-23 jsou zpřevodované víc dorychlosti protože mají2x silnjší motor než pařez takže ten pařes s tím pojede hodně špatně. Taky jsem to tak nahrazoval,motorově to bylo v perfektním stavu ale trojku to prostě nerozjelo jak to bylo slabé
 
 
Datum: 30. června 2010 12:13
 
 
 
 
Jméno: Mapone      IP: uživatel9793    
Omlouvám se za překlep, PŘEDLOHA 18 zubů (ne 12 :-))
 
 
Datum: 30. června 2010 11:38
 
 
 
 
Jméno: patrik159      IP: uživatel9456    
Zdar draci, chtěl bych se zeptat co mám dělat když mi babetta 207 špatně startuje koupil jsem nové pružiny rozběhové čelisti,rozběhové čelisti jsou staré cca 1 rok , nevím kde je chyba ale to startování mě už štve! díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2010 8:45
 
 
 
 
Jméno: patrik159      IP: uživatel9456    
díky moc
 
 
Datum: 30. června 2010 8:45
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Pokud nemůžeš roztočit klikový hřídel s pístem,musíš vyměnit startovací čelisti .
 
 
Datum: 29. června 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: KoliHN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec mam par otazek:1.Jak zdelam tu matku co je na primarnim koplecku me to jejde povolit 2.Jak mam vydelat pistni cep je tam napevno proc?3.Jak mam zdelat magneto stryc rikal ze tam mam nasrubovat ten srubek co drzi vacku a parkrat klepnut jenze to nejde ani sa nehne 4.Jak je u spojkoveho kosa ta matka ci mten kos mam chytnut aby sem tu matku mohl povolit?Diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hehe :-D...sem čekal že napíšeš to samé na moji adresu an nic.. škoda :-(
 
 
Datum: 29. června 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jasný
 
 
Datum: 29. června 2010 22:21
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ještě ten..no jak se mu říká...denzileck myslím :-D :-D
 
 
Datum: 29. června 2010 22:18
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jojojo :-D
 
 
Datum: 29. června 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Alert je taky hnup :-D
 
 
Datum: 29. června 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Letecký kontrolor a vypadá jak když vidí fichtla poprvé v životě.
 
 
Datum: 29. června 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
martin fel= mistlin :-D.... dobrej je i diesel :-D to je ten co tvrdí ž eje mu 26 a je letecký kontrolór :-D
 
 
Datum: 29. června 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ten už tu dlouho nebyl, ale nedávno se tu vyskytl jaký Martin Fel, to byl podle mě on. Pak je ještě dobrej krysto6 a mustangista.
 
 
Datum: 29. června 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten má jinou ip
 
 
Datum: 29. června 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak třeba Mistlin
 
 
Datum: 29. června 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
právě že nevim
 
 
Datum: 29. června 2010 20:07
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty víš :-D
 
 
Datum: 29. června 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
denz: koho? :-D
 
 
Datum: 29. června 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Těma dotazama mi někoho připomínáš...
 
 
Datum: 29. června 2010 19:20
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podívej se na moje fotky, já ti ho dost prasácky namaloval ale snad to pochopíš.
 
 
Datum: 29. června 2010 19:12
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1. Kup si GOLA klíče. Když to nejde silou, půjde to větší silou.... 2. Kup si závitovou tyč a pár matiček na ní. Uřízni si tak 20 cm závitové tyče. Na jeden konec utáhni hodně na sílu dvě matky proti sobě a provleč to čepem. Na druhou stranu nasuň hodně velký trubkový klíč, velikou podložku a našroubuj další matku. Když budeš tu matku utahovat, ten čep vyleze ven do toho trubkovýho klíče. 3.Našroubuj tam šroub, nevím teď hodnotu, prostě tam utahuj tak dlouho pořádnej šroub, kterej tam jde tak akorát až to sleze. 4. Měl jsis tam dát kvalt. Dělaj se na to blokátory. Klidně tam nějak vzpřič vhodný šroub.
 
 
Datum: 29. června 2010 19:01
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
si snad porad sam ne takove primitovnosti myslis ze me to nekdo ucil? proste sem to zkusil ty ses ani nesnazil
 
 
Datum: 29. června 2010 18:53
 
 
 
 
Jméno: Kuba      E-mail:      IP: uživatel2336    
Zdravím nemohl by jste mi někdo pomoc? Hledam na CZ 175 kolo číslo 12 - Hlavní kolo 2st.(17z nevím kde to muzu koupit odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2010 16:02
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Čau co znamena na ložiskach C3 ja to mám ma každym ložisku dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
C3 znamená ložisko se zvětšenou radiální vůlí. Ta vůle tam je proto, že když po vložení ložiska blok motoru vystydne tak se trochu stáhne vnější kroužek a s céčkovým ložiskem je tak zaručena provozní vůle. Je to proto, že i díry pro ložiska mají určitou výrobní toleranci.
 
 
Datum: 29. června 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
cau , je to oznaceni pro vuli na lozisku , ja je daval akorat na kliku
 
 
Datum: 29. června 2010 15:52
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Já sem dneska kupoval nový ložiska a u všech to je napsany C3.
 
 
Datum: 29. června 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to máš dobře. To je nějaká myslím větší odolnost.
 
 
Datum: 29. června 2010 14:53
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
je to nějaká vůle,když se ložisko zahřeje tak aby se nepřidřelo...proto se dávají do motorů
 
 
Datum: 29. června 2010 14:53
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau uz jsem to sem psal vcera- a to kolik zubu ma rozeta na 250 kejacka a kolik zubu sekundarni kolecko v originale- byl tady nazor ze 19 sekundar- ja nvm jy myslel ze origo je17- a rozeta nvm kolik zubu- myslim ze 175 kejvy maj tech zubu 46 v origu ale jak 250????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2010 10:57
 
 
 
 
Jméno: KoliHN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec mam 3 otazky:1.Kde by se dala sehnat nebo koupit vejirovita hlava na pionyra?2.Jakou vyhodu maji ferodo lamely od korkovanych?3.Jakou mam pouzit svicku kdyz je venku cca 25 stupnu?Diky moc!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: mustang23      IP: uživatel1337    
k tem lamelam , po roce sem vyndal ferodo z motoru a nestacil sem se divit v jakym byly stavu , motor mel jenom lehce pres 5 koni a ozubeni na lemelach bylo lehly jak starej les , od ty doby si na ne davam pozor , hold tu furt neni nic poradny a dostupnyho vsechno je kompromis
 
 
Datum: 28. června 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
hlavy dela marek email je azmarek@email.cz cena ie 1500
 
 
Datum: 28. června 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
svicku N15C ferodo lamely se tolik nesjizdeji jako korkove.
 
 
Datum: 28. června 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: fermez      IP: uživatel1506    
svicku bud N15C nebo N17C. A jiny oznaceni svicky B7HS nebo B8HS cim vetsi cislo tim vic na leto!!
 
 
Datum: 28. června 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
zdarec jak poznam že se me protačijou pouzdra převodovky u jawy 21 dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 16:45
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6581    
Čau, je rozeta, kterou tady má Sesa, ten typ na jedno ložisko (tj. na 05ku)? Mně se to tak zdá, podle toho vnitřního osazení. Jakou máte všeobecně zkušenost s rozetou s jedním ložiskem (05) / se dvěma ložisky (20, 21, 23)? Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Na 05 mám normálně novou rozetu od Sesy s jedním ložiskem a zatím si nemohu stěžovat. má za sebou asi 200 km a je dobrá. Původní byla nějaká špatná- šmajdala a ložiskem to nebylo. Byla ale taky jednoložisková.....
 
 
Datum: 28. června 2010 19:36
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel1653    
Jde na všechny typy, ale musíš mít čep pro rozetu s jedním ložiskem
 
 
Datum: 28. června 2010 18:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no hele já měl na 05 s jedním ložiskem a za 40 let jsem ho měnil až teprve já
 
 
Datum: 28. června 2010 15:35
 
 
 
 
Jméno: hanes      IP: uživatel7210    
cus mam cz 125 nekolik let stala a nakonec sem ji zprovoznil nastartoval sem ji a chtel jsem zaradit 1 a furt to jde pres zuby a i 2ku jsem skousel a taky pres zuby. Spojka vubec nefaká. Myslyte ze to bude lamelama? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasny - tak je vimen - urcite je to lepsi - kdyz je to novy
 
 
Datum: 28. června 2010 21:17
 
 
 
 
Jméno: hanes      IP: uživatel7210    
s tech lamel vypadavaji uz i korky... tak vymenim i lamely.
 
 
Datum: 28. června 2010 11:49
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak taky musis mit dostatecne napnuty to lanko spojky zj-aby to vypinaní chodilo- tak kdyz ti mototr zdechne- tak to neni problem v sjetejch lamelach- to by ti prokluzovala spojka - proste oddelej kryt zapalka-a mrkni na to lankajestli neni povoleny
 
 
Datum: 28. června 2010 10:42
 
 
 
 
Jméno: hanes      IP: uživatel7210    
spojku sem ladil a nic a kdyz tam rychle kopnu kvalt tak motor zdechne.
 
 
Datum: 28. června 2010 10:36
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak nejdriv polad spojku - a jinak - tohle jsou stary prevodovky - to je normal ze to jde pres zuby- hlavne jestli tam ty kvylty nakonez nakopes- tu jednicku tam musis proste loupnout a nesrat se s tim - tomu motoru to ublizi min nez kdyz jen pomalu zasouvas kvalt a pak ti tam za toho rachotu skoci - horsi je jestli to nejde zaradit no- to bude bud nedoladena spojka nebo sjeta spojka
 
 
Datum: 28. června 2010 9:39
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau -ví někdo bezpečne kolik ma mit jawa 250 353 kyvacka zubu na rozete a kolik sekundarni kolecko???? - myslim ze rozeta ma mit 47 zubu a sekundar nvm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2010 0:41
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Jako náhradní díl byly i kolečka 20 nebo 18 zubů.
 
 
Datum: 29. června 2010 0:41
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
V technickém popisu (nahoře na liště) je 46/19.
 
 
Datum: 28. června 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: skulldemon      E-mail:      IP: uživatel6601    
Zdravim, dalsi dotaz, ma bejt na cz 150c na lamelach nejaky korek?? me de spojka hrozne ztuha a zadnej korek tam neni, ani serm nenasel nikde nejaky zbytky ze by tam mel bejt. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tam tam je ferodo nebo něco takovýho podobnýho
 
 
Datum: 28. června 2010 15:59
 
 
 
 
Jméno: ondracz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když jedu na mustangu a stojím a chci tam dát jedničku tak logicky zmáčknu spojku že.. :-D a dám řadičku nahoru.no a ted když se chci rozjet tak sem v háji protože tam je vždy dvojka tak musím z té dvojky dát jedničku.prostě z neutrálu nejde dát jednička.jen málokdy.a ještě.prokluzuje mi koppáka ( start páka) :-D spojka by měla být nastavenná dobře tak nevímm .co mám ještě zkusit? díky moc a nezlobte se ! :-D díky (zkopírováno od draka block) mám stejný problém akorát jawa 50/21.díky.kopíruju protože mu nikdo neodpoveděl.nezlobte se.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2010 0:18
 
 
 
 
Jméno: Hofmi      IP: uživatel4180    
start páka ti muže prokluzovat skrz špatné lamely
 
 
Datum: 28. června 2010 0:18
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím mám bebettu 210 a robí mi pri štarte také cukánie ako je na videu ale s tým rozdielom že mne sa motor nepretoči skúšal som meniť spojky (mám ich nové okrem tých čo sú v prvom bubne tri pri sebe ale asj tak sú ešte dobre) poriadne odmasťovať a stále nič nedokážem pretočiť motorom ak sa snažím akokoľvek prosím poraďte :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
dík za rady a to video nieje moje:-D
 
 
Datum: 27. června 2010 21:37
 
 
 
 
Jméno: Webster      IP: uživatel6534    
Zdar, za prvý ti tam chybí segrovky, a jestli jsi měl startovací čelisti ty dvě v prvním bubnu nový, tak si musí sednout a zaject a bude to ok.
 
 
Datum: 27. června 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 27. června 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.youtube.com/watch?v=hBIxNGztweA&feature=related som zabudol
 
 
Datum: 27. června 2010 21:02
 
 
 
 
Jméno: Jan Kryla      IP: uživatel5626    
Čus lidi Prosím nevíte někdo rozměry gufer na JAWU 350/354 - Kývačku. Rozměry gufer jsou převážně u těchhle starších typů stejné. Jsou tam pravděpodobně dvě stejná gufera a to u 1.vývodu klikového hřídele na dynamo a to je gufero 25-62-10 a současně 2. je to samé na opačné straně(na klikovce) u převodu na spojku. Ale je tam pak ještě 3. a to je vývod hřídele na zadní kolo a rozměry jsou pravděpodobně 30-52-12. Ani u jednoho gufera jsi nejsem jistý tou výškou-a hlavně né u toho u vývodu na zadní kolo někde se uvádí místo 12ti 6, někde 8. Vím že menší asi nevadí ale chci tam mít takové jaké tam mají být. Díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Zdarec taky ste měli tak dotahli šroubky když jste pulili motor jawy 21? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Už má fšechni šroubky povojeny jupíííííííííííííí:-)
 
 
Datum: 27. června 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No tyvole to mě povídej když sme půlil motor ještě z výroby to bylo dotáhlí uplně na krev a někdy sme byl rád že sem to povolil a neožvejkal.
 
 
Datum: 27. června 2010 18:45
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
ja taky jsem nadaval.:-)
 
 
Datum: 27. června 2010 14:57
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám stejnou zkušenost jako čezeťák. :-D
 
 
Datum: 27. června 2010 14:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na 40 let nepůleném motoru to musí jít..... já když po sobě půlím motor tak nadávám který kkt to tam utahoval :-D
 
 
Datum: 27. června 2010 14:37
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
ty srouby nejsou moc dotahle ALE ZAKOUSLE VLIVEM TEPLA!!! staci si na sroub lehce klepnout( na hlavu sroubu) a i motor co nikdy nebyl pulenej de lehce....
 
 
Datum: 27. června 2010 14:35
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
tak na ten motor nesahl nikdo 40let
 
 
Datum: 27. června 2010 12:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
tak je odvrtej...po těch leteh je z nich máslo a kolikrát jdou rychlejc odvrtat než povolit
 
 
Datum: 27. června 2010 12:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omlouvám se,chtěl jsem napsat primárnímu
 
 
Datum: 27. června 2010 12:41
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že ti nejdou povolit šroubky kvuli nesundanému sek.kolečku? to je blbost
 
 
Datum: 27. června 2010 12:41
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Ale já ješte nemám sundaní Primární řetězové kolečko jestli to nemuže byt i tym.
 
 
Datum: 27. června 2010 12:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak vem jeste sroubovak,a dej ho na ten sroubek,a parkrat na to klepni kladívkem,když ani to nepomůže tak zkusit nahřát horkovzdušnou pistolí
 
 
Datum: 27. června 2010 12:15
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
já sem to skoušel vrtačkou a nic ani šroubovakem to nede povolit?
 
 
Datum: 27. června 2010 12:12
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šroubovákem ne?nebudeš to přeci povolovat šuplerou....
 
 
Datum: 27. června 2010 12:00
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
a čim to povolit
 
 
Datum: 27. června 2010 10:53
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud to nebylo půlené a bylo to dotáhlé od výroby,tak to bylo hodně utáhly,když už to někdo půlil,už mi to povolit šlo
 
 
Datum: 27. června 2010 10:00
 
 
 
 
Jméno: pako      IP: uživatel9431    
cus lidi mam takovej problem davam dohromady motor jawa 90 a jaksi sem zapomel kam maji bejt dany takovy hodne hubeny asi virovnavaci podlozky u razeni u ty osy jestli jen na ose u vika dve nebo tri nebo jen jedna nahore u vika a jedna u karteru motoru :-( predem dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2010 13:19
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Zdarec začal jsem pulit motor u jawy 21,ale nwm jakakym kličem povolit Lamela pevná komplet ja ju drží ta matica dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2010 11:04
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
Hlavně si první nezapomeň odehnout pojišťovací plíšek.. pak tam teprve cpi zástrčkovej nebo golu s nástavcem
 
 
Datum: 26. června 2010 11:04
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
a dostanu se na tu maticu tou golou.
 
 
Datum: 26. června 2010 10:04
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel7428    
14_kou trubkovou, nebo nástavcem a golou.
 
 
Datum: 26. června 2010 9:51
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Doporučuji se podívat na http://www.jawa-50.cz, tam máš kompletní návod na rozpůlení motoru...
 
 
Datum: 26. června 2010 9:37
 
 
 
 
Jméno: pako      IP: uživatel9431    
cusl lidi poradte jak vymenit vlozky z 2 valcu kdyz to nahrejvam horkovzduskou tak to nejde vymlatit :-( a jeste poradte jak na jawe 90 zmacknout ty pera na spojce a zasadit segrovku v jednom cloveku za odpovedi diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: pako      IP: uživatel9431    
protoze v jednom mam luxusni vlozku a blbej zavit na kolinko k vejfuku v druhym uplne zkurvenou vlozku ale luxusni zavit :-) na vejfuck
 
 
Datum: 26. června 2010 21:00
 
 
 
 
Jméno: pako      IP: uživatel9431    
protoze v jednom mam luxusni vlozku a blbej zavit na kolinko k vejfuku v druhym uplne zkurvenou vlozku ale luxusni zavit :-) na vejfuck
 
 
Datum: 26. června 2010 12:47
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nikde se to nepordává...ti píšu že si to musíš nechat vyrobyt.... a proč chceš prohazovat vložky?
 
 
Datum: 25. června 2010 23:31
 
 
 
 
Jméno: pako      IP: uživatel9431    
nebyl by nakej nakres nak to z toho nechapu :-( a sesa to tady neprodava nebo sem to nenasel :-(
 
 
Datum: 25. června 2010 22:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kulatinu průmer 46mm a nechat vystružit
 
 
Datum: 25. června 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: pako      IP: uživatel9431    
da se to nak udelat nebo koupit nakej odkazik pls :-)
 
 
Datum: 25. června 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
VLOŽKU nevymlátíš..potřebuješ trn/čep, který vsuneš do rozehřátého válce a vložku vytáhneš
 
 
Datum: 25. června 2010 19:51
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, čím muže bejt že mi u Stadionu s11 nejde kvaltovat? Se stadionem nemám eště moc zkušeností. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2010 14:52
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prekontroluj lanko riadenia a pripadne nastav to s tim stelovacim srobem, nastav na 1. aby mal lanko presne len 1-1,5mm mrtvy krok a 2. by malo fungovat
 
 
Datum: 25. června 2010 14:52
 
<  114  115  116  117  118  119  120  121  122  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 04.05.2025 14:44:59 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu