Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: RACEMAN
IP: uživatel8386
 Cus chci se zeptat jestli tady ty lamely z maneta typ 100/125 model manet/tatran http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2904.html jestli pujdou na spojkovy kos z maneta 90 dvoupist. akorat vim ze zakladna je stejna ale nevim jestli je stejna prumerem? dik za odpoved.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. ledna 2010 17:49
Jméno: ignooovo
IP: uživatel5349
 jooo to by mělo jít má to uplně stejně výřezů
Datum: 25. ledna 2010 17:49
Jméno: ignooovo
IP: uživatel5349
 jooo to by mělo jít má to uplně stejně výřezů
Datum: 25. ledna 2010 17:48
 Kolika zubá je rozeta Jawy 90?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 13:32
 Zdarec nevíte jake dlouhé mají byt pružiny spojky v Jawce 550? Je to jednolamelova spojka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 19:04
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2650.html
Datum: 23. ledna 2010 19:04
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdar Draci, dneskřea jsem konečně smontoval babettu 207. Chybí mi zapojit poslední drátek. Ale chci se zeptat, když začnu šlapat, tak když šlapu pomalu, tak se motor neroztočí. To je jasný kvůli spojce. Ale když zašlapu silněji, začne jakoby v převodovce chrastit, motor s sebou cukne, zastaví se a pak už se točí normálně plynule. Nevíte, jestli je tu u těchto motorek normální, nebo to dělá jen můj stroj? S babettama začínám.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 14:52
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 To nebude převodovka, ale rozběhové čelisti. Startovací čelisti roztáčí buben rozběhové spojky a ten zvuk je od rozběhových čelistí. Je to normální.
Datum: 23. ledna 2010 14:52
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Když jsem to půlil, tak spojka byla OK obě! tak jsem je tam nechal!
Datum: 23. ledna 2010 12:14
 nevim jak to je u 207,ale me to delala 225 (stejnej motor jako u 210 jenom bez slapek,na nakopavacku) a taky,slapnu silnejs,zachrastilo v tom jakoby plechovej zvuk a pak to normalne jelo..je to ve spojce..mozna uz ti odesla do vecnejch lovist
Datum: 23. ledna 2010 0:47
 Jaký ložisko je v čz 175 na levé straně u převodovky .díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. ledna 2010 15:13
Jméno: Dobešová
IP: uživatel8062
 U náboje sekundárního řetězového kola jsou ložiska 6005 ČSN 024633 ( 477) a UR 6005 A ČSN 024630 ( 487).
Datum: 23. ledna 2010 15:13
Jméno: honza232
IP: uživatel8131
 myslíš to jak je na klice? na pravej straně?
Datum: 23. ledna 2010 11:39
 Je to hranatej motor .....ale nevim jestli 477 nebo 487 ... prostě napiš co víš o kterým modelu jaký ložisko ....je tam totiž takový jako kdyby dvojitý ložisko.
Datum: 23. ledna 2010 10:44
 Ahoj draku,tak mi řekni na jakej typ ČZ 175?Typ 450 nebo 477 nebo 487?Záleží jestli myslíš na kulatej typ 45x a nebo hranatej 477 nebo 487?
Datum: 22. ledna 2010 20:41
Jméno: Honza73
IP: uživatel7949
 Pardon na pravé straně ...u sekundárka
Datum: 22. ledna 2010 20:29
Posl.aktualizace: 21. ledna 2010 7:29
 ok
Datum: 21. ledna 2010 7:29
 to neres,prodavaji se zbrousene...
Datum: 20. ledna 2010 17:24
 no já nwm,ae zdá se mi že ta lamela je velká... na motokramku.cz u toho pisou ze uz je zbrousená,,,
Datum: 20. ledna 2010 15:41
 proc bys to zbrusoval?to nemusis...
Datum: 20. ledna 2010 15:06
 Čau .Mám velký problém.O víkendu sem se byl projet a vypadávala mě trojka u pincka.Mám 21 všechno origoš vidlička rovná nedávno sem dával do kupy motor co stím?Když ho vezmu nahoře jak tam je ta řadíčka tak tam má docela vůli a hýbe se to i v těch zoubkách takový zobáček nahoru a dolů .Poradte prosím každou radu a třeba co ste udělali nebo co vyměnit v tom automatu.Děkuju za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. ledna 2010 12:34
Jméno: Standa
IP: uživatel8503
 vůle ve futrech předlohy,ohlodaný trojkový kolecko,mozna í suvný kolecko co do nej zapada........
Datum: 20. ledna 2010 12:34
 to vypadávání rychlosti může klidně dělat jen povolený šroub řadícího automatu
Datum: 19. ledna 2010 20:29
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Problém může být v automatu- ohlodané zuby, vydudané kolečko s nábojem, dál napnutý sek. řetěz a to´t vše.
Datum: 19. ledna 2010 20:09
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,jak se dá vycentrovat zadní kolo?a jaké to bude mít jízdní vlastnosti když kolo bude o pár mm do strany?díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. ledna 2010 12:52
Datum: 19. ledna 2010 12:52
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 jednou jsem to zkusil a moc mi to neslo, ale tetka jsem tu mel asi 7 kol tak ty pekny davam dohromady a uz jsem nato prisel jak to centrovat jeto jednoduchy ale neni to na par minut pohrajes si stim minymalne 1h. a delam to se sundabym plastem jinak to moc nepujde dosahnul jsem slusnyho vysledku hazito max 2 mm dostrany vetsinou i min a na vejsku to taky vetsinou hazi takze to musis taky vycentrovat kdyz to hazi treba do leva tak utahnes protejsi draty aby se to naklonilo do prava a na vejsu musis utahnout na obou stranach. Nejdriv zacni tim ze kolo upnes aby se tocilo pak kolo roztocis vezmes fikxu prilozis k tomu a pak uvidis kde to hazi radeji nekomu rekni at ti to ukaze ale myslim ze bys to zvladnul staci bejt trosku sikovnej
Datum: 18. ledna 2010 19:22
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo to je fakt dokud pojedeš po poli nebo po rovině tak to ani nepoznáš ale jestli poletíš 60 do zatáčky tak to nemusí dopadnout dobře  PS jezdil jsem na stadionu a přední kolo jsem měl utáhlý jen rukou a každejch 5 km jsem ho utahoval zase rukou ale dobrý dojel jsem..
Datum: 18. ledna 2010 19:06
Jméno: martin
IP: uživatel8455
 Zdravím, není to sranda, jestli máš možnost radši to dej někomu kdo s tim má zkušenost nebo do servisu
Jináč sám to na to musíš mít nějakej stojan (třeba sám fichtl ale kolem musí jít volně otáčet), sehnat klíč na špice (myslim 5,5 mm) když nešeženeš, vem kus pásoviny a rozbruska ti vyřízne klíč jakej potřebuješ a pak už jen točíš kolem a koukáš kde to potřebuje utáhnout a kde povolit, bacha ať nepropíchneš duši.
Záleží na jaký účely to máš, když s tim jen tak lítáš po louce, tak to až tak nevadí, já měl takovejch 5 mm osmičku a ještě vyčochtaný pouzdra v tlumičích takže kolo lítalo asi v rozmezí 60° doleva a doprava, ale člověk si zvykne a pak už to ani nevnímám  jestli to chceš na silnici, radši si s tim vyhraj ať to máš fakt precizní
Datum: 18. ledna 2010 18:11
 Zdar lidi, chci se zeptat jaká je přibližně životnost komplet nové řetězové sady na fichtla. Kolik km zhruba by měla vydržet? A kdybych koupil jenom nový řetěz na ješte dobrou rozetu kolik by to vydrželo? Nenajezdím toho tak moc, takže by stačil možná jenom řetěz? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. ledna 2010 11:11
Jméno: standa
IP: uživatel8487
 nedá se soudit takle on-line......zalezi na spouste faktorů......jestli retez mazes,jestli ho mas spravne naplej,vycentrovaný kolo.....to ze ozubení rozet vypadá dobré neznamená že dobré je....po mých skusenostech uz menim vse najednou.....ponevadz a protoze.......vytahanej retez vytahá rozety a vytahaný rozety vytahaj retez.....a to je pak jak kdyz hazis perly svinim........jinak na komplet novou retezovku jsem uz najel asi 2000km a uz sem musel utahovat 2x retez....a uz se zacina vytahovat.....ale sem dobytek,retez mazu jednou za cas.......
Datum: 18. ledna 2010 11:11
 Ahoj mám problém s řad. automatem ožvejkala se mi jedna strana jak sou ty zoubky a jak to drží tu páčku s pružinkou neáte někdo foto orig kvůli opravě ? nebo řadící automat na prodej ?něaké rady ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 22:59
 thx eště se ozvu možná budu mít celý motor
Datum: 17. ledna 2010 22:59
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Promiň: marek.steiner@gmail.com
Datum: 17. ledna 2010 20:25
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 To je moje adresa.
Datum: 17. ledna 2010 20:24
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/369978-radici-automat-pionyr.html kdyby jsi měl zájem. ten na 05 pasuje na typ 20-23. Když tak mi napiš e-mail.
Datum: 17. ledna 2010 20:13
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 dej mi tvoje icq ja te omylem dal do ignoru kurva...
Datum: 17. ledna 2010 19:46
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 napis mi an icq to bude lepsi 357200122
Datum: 17. ledna 2010 18:33
Jméno: kemos
IP: uživatel6617
 mam oboje..  pockej fotku hned dam
Datum: 17. ledna 2010 18:01
Jméno: tomas
IP: uživatel8292
 Caute,chcel by som si dat na pioniera 9 zubovy primar a rovno k tomu kupit aj novy primarny retaz,moja otazka,o kolko clankov musim zmensit ten retaz a ci na to ide dajaka specialna spojka retazu alebo to je normalny typ ktory zozeniem vsade?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 16:48
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Me jo
Datum: 17. ledna 2010 16:48
 Nýtovačka na řetězy, to Vám nic neříká?
Datum: 17. ledna 2010 14:53
 jo tak tak,zkrátit určitě jde,jen newim jak,
Datum: 17. ledna 2010 14:31
Jméno: tomas
IP: uživatel8292
 tak ked nejde skratit tak preco tu sesa predava nanho spojku retaze,skratit urcite ide,flexa do ruky a odbrusim to a rozpoji sa to
Datum: 17. ledna 2010 13:27
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 cau tak ten primarni retazek zkratit ani nejde to bys musel jedine k tom primarku koupit special retazek
Datum: 17. ledna 2010 13:01
 o 1 clanek
Datum: 17. ledna 2010 12:03
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 čau hoši,kolik asi tak stojej novy lamely na jawa 21? dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 17:11
Jméno: mustangista
IP: uživatel6855
 Tak korkové lamely jestli bys tam chtel tak jedna stoji priblizne 80-90kc
Datum: 17. ledna 2010 17:11
Jméno: Tůmi(č)
IP: uživatel8342
 jo díky dvoum poslednim přispěvkum
Datum: 17. ledna 2010 15:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Na fichtl krámku je máš. doporučuju ferodový. víc vydržej. A ani v zimě s nima nejsou problémy a to tam mám obyč PP80 olej.
Datum: 17. ledna 2010 11:05
 Doporučoval bych ferodové a jedna stojí něco kolem 90 korun
Datum: 17. ledna 2010 10:30
Datum: 17. ledna 2010 9:07
Jméno: tomas
IP: uživatel8292
 a preco si to nepozries tu na kramku ved to mas pred nosom,nechapem tu tvoju lenivost
Datum: 17. ledna 2010 8:57
 Jak je to ze svářením hliníku je to jak se železem? Když něco svařím tak svár drží ale materiál okolo časem při namáhaní praskne.dělám tedka totiž 4Q a chcu to nějak vystužit výstuhama tzn přivařit je tam.TAk aby to potom nebyl samej svár a pak to neprasklo hned.Jak to je ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2010 18:33
 Díky moc za velice užitečnou radu...už sem to rozměřil jinak něco a váš způsob
Datum: 17. ledna 2010 18:33
 Dělej jak myslíš....
Datum: 17. ledna 2010 18:24
 To už sem zjistil že je to drbačka jak ....ale sem tam mi někdo něco udělá na soustruhu či fréze
Datum: 17. ledna 2010 17:35
 Tak za prví nestvořil sem to já ale Petr já to jen okopíroval možná vylepšil. Jinak to co je na jawa-50 považuju za takovou parodii na 4Q ale zase je to v původním obrysu což se nám tak úplně nepovedlo. A nevěřim tomu že nám to praskne... Jinak já bych od toho každýho zradil....každýho kdo nemá přístup k CNC frézování sousturhům atd....hrozná práce....!!!!
Datum: 17. ledna 2010 17:05
Jméno: Standa
IP: uživatel8482
 hele co je na jawa-50 to prej prasklo..........to co vytvorili Adamec s Frikulinem je profesionalne svarene a drzet by to melo....vyztuhy tam nemaj
Datum: 17. ledna 2010 16:59
 Privařím tam ten kus a a ještě do toho ty výstuhy aby to bylo pořádně ....Nebude de teda tolik svárů vadit???díky moc
Datum: 17. ledna 2010 12:07
Datum: 17. ledna 2010 12:05
 hliník se dá dopře svařit i elektrodou, já sem tam svařil sání a drží to jako by to bylo jeden kus... ale nejlepší je hliník vařit TIG em.......... a TIG je vlastě usměrněná svářečka, s hadicí s argonem a wolframovou nekonečnou elektrodou, a hlík spojuješ tak že přidáváš hliníkové dráty..tohle je ideální.
Datum: 17. ledna 2010 0:45

čest draci,pořád mi blbne spojka a už si s tím nevím rady, kdyš držím spojku a dám za jedna točí se mi zadní kolo,pak to strašně zarachotí kdyš dám jedničku(prostě to jde přes zuby),a jakmile sedím na pincku na volnoběh ok,ale jakmile sednu na pincka a je tam jednička se spojkou tak se volnoběh zmenší pincek se třese a chce chcípnout,takže už nevim co s tim?pomohla by ještě jedna kulička do spojky?koukal sem na tyčku tu delší ve spojce,ohnutá nejní,zrezlá taky není,kuličku sem nekontroloval jestli tam je  ,myslíte že jsou KO lamele?bo pomůže jen eště jedna kulička?zkoušel jsem to různě štelovat na deklu zapalka i na páčce,ale kdyš sem to dotah na dekklu, spojka šla ale nemělo to komprssi,pak kdyš sem to povolil tak aby to mělo aspon tu trochu dobrou kompresi spojka už nešla.Co stím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. února 2010 17:31
Jméno: NAPY
IP: uživatel8648
 No, nwm proč tu mluvíte o lamelách =D mě tohle dělal taky a vyřešil sem to jednoduše místo kuličky jsem si vyrobil malou tyčku o průměru 4mm a má tam být 5mm kulička vyrobil sem si jí podle potřeby a zkoušel jak to bude ideální a nakonec se mi to povedlo =) jen to chce zkoušet a vyhrát si s tím a samozřejmě tu tyčku nemůžete někdě uříznout a dát tam, musíte ji odhrotovat + trošku poupravit aby se nezničila a neničila tyčku která vede k lamelám. =) u mne to tak funguje s Pozdravem tým Genatek ... http://www.genatek-servis.webnode.cz  přeje hodně štěstí a hodně najetých km
Datum: 02. února 2010 17:31
Jméno: standa
IP: uživatel8487
 Me se to nezdá.....spatny lamely tohle nedelaj....tohle delá špatnej mechanik a nebo povolenej spojkovej koš....taky to treba dela nedostatek oleje a nebo 30 let starej olej......
Datum: 18. ledna 2010 10:09
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 ja myslim že kdyby to byly lamely, tak by spojka právě nezabírala! ( ja když stojin s fichtlem, na volnoběh a dam tam za 1, nebo zastavim mam tam 1 a držim spojku tak mi to taky volnoběh skoro neutahne při horkym motoru neutahne vubec, řekl bych že je to u fichtla s normálníma lamelama normální,
Datum: 16. ledna 2010 18:50
 já jsem to čekal že to budou lamele  rakže to teda asi rozeberu,mě tam strašně štvou těch 5 pružinek,to se nedá prostě nasadit,mě to trvalo 2 dny u starýho pincka než sem to dal dokupy
Datum: 16. ledna 2010 18:43
 mě něco podobnýho dělal uvolněný spojkový koš- spojka nevypínala. Každopádně i tak musí dekl a spojka dolů, takže si kup nový lamely (úplně jednZo jestli korek nebo ferodo a mezilamelu, přikup nějaký čtyřky segrovky (pro jistotu  ) Za 250 korun to máš spravený a nadlouho klid.
Datum: 16. ledna 2010 18:40
 lamely KO
Datum: 16. ledna 2010 18:24
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdar, měl bych dotaz...... Zadělávám primární kolečko na Bábě 207. Dám tam pružinu, jakoby ten soudek, vazelínou namáznu kuličky, dám tam všechny ty segrovky a podložky, zadám kuličky, primární kolečko...... a vznikl mi problém: Tou zátkou prucházela závlačka. A když ji tam teďka chci dát tak mi to nejde. Jak to mám udělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2010 11:19
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Díky moc Vacine, to jsem ani nevěděl, že na Bábě můžu jezdit jako na kole
Datum: 16. ledna 2010 11:19
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Je to myslím kvůli tomu, kdybys chtěl jet na babettě jako na kole, tak aby byl odpojenej motor.
Datum: 16. ledna 2010 8:22
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Jo za soudkem. Tim krytem (jeho pootočením) přes tu závlačku a ty kuličky odaretuješ/zaaretuješ to kolečko, takže pak zabírá/nezabírá.
Datum: 16. ledna 2010 8:19
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Díky za radu. Takže jestli jsem to pochopil správně, tak ta závlačka má být až ta tím soudkem? a k čemu je tedy takový ten kryt? Dyť stačí ta závlačka.
Datum: 15. ledna 2010 21:26
Jméno: vacin
IP: uživatel5652
 Tušim sem ustřih kus drátu s menší dýlkou než má průměr hřídel, tím jsem to dočasně zajistil (ještě dřív než tam dám zátku), nasadil zátku a tou závlačkou ho vystrčil.
Datum: 15. ledna 2010 18:18
 čau - dotazek pro někoho kdo se vyzna v origo fichtlech - jakou barvu meli zadni stupacky na jawe 20 z roku 1969???? - myslim ten drzak stupacek a pak ten pllech na kterej se pak navlikala ta guma a taky asi barva toho plechu co drzi lanka tachaku a zadni brzdy - dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. ledna 2010 22:27
 jojo galvanizace zinkem, je levna a vypada to moc pekne sem si tan ehcal zinkovat veci na pareza, radicku tahlo, napinaky, brzdovej pedal tahlo k tomu a tyhle drobnosti a chteli 15 kč bez znamosti, to moc nestoji
Datum: 15. ledna 2010 22:27
 ja ani nvm kolik stoji pozink???? - a hlavne nvm kam bych to u nas v okoli dal na pozink - abych to nemusel nekam posilat - pri nejhorcim bych to poslal - ale kdybych to posilal - task s tim poslu spousty a spousty jinejch veci - a tolik penez nemam
Datum: 15. ledna 2010 16:27
Jméno: standa
IP: uživatel8475
 nech si to pozinkovat stoji to par korun,vypada to hezky......spreje na kola sou atrapy a oloupe se ti to
Datum: 15. ledna 2010 14:41
 jj - dik stando - ja to mam uz tak zrezly ze tam zinek neni - tak to asik striknu pozinkem na disky kol
Datum: 15. ledna 2010 12:16
Jméno: standa
IP: uživatel8475
 pozink...to nebylo lakovany
Datum: 15. ledna 2010 11:40
Jméno: casper.88
IP: uživatel6333
 Nazdar, nemáte někdo zkušenosti se sportovní převodovkou do pionýra?? Je lepší nebo stejná jako u klasické??
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. ledna 2010 17:57
Jméno: standa
IP: uživatel8461
 Používá se hlavně pro závodní účely. Charakteristika točivých válců je taková,že "jedou" jen v jistém rozmezí a s běžnou převodovkou po přeřazení spadneš pod dané vykonové rozmezí a musis si pomahat spojkou a nebo to dlouho trvá,nez se kvalt roztočí......kvuli tomu je tzv.rychlá 3Q prevodovka.......ma charakteristiku takovou,ze jednička je prodloužena a další dva kvalty kratsi,ale ve výsledku trojka dosahuje stejne rychlosti jako na origo prevodovce(proste 1:1) ale dostanes se na maximum dřív,díky výbornýmu roztáčení kvaltů.......Jak se tu obecne rika,kvalty jdou pekne za sebou  Taky mám v plánu jednu pořídit  Ta mi v motoru jeste chybí
Datum: 13. ledna 2010 17:57
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel3093
 Na bezne jezdeni bych ji asi nedoporucil (pri rozjezdu to chce delsi dobu podrzet na spojce). Ale na zavodeni a "blbnuti" super. Kvalty jsou pekne za sebou...
Datum: 13. ledna 2010 17:49
Jméno: dejvis
IP: uživatel455
 čus, chtěl bych se zeptat jestli kartery na 175/450 jsou stejné jako na 175/356, nebo spíše jestli je stejná celá převodovka. Díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2010 20:55
 Nazdar,já bych řekl,že ta převodovka 356 je shodná s 450,poněvadž 450 je v podstatě jen vylepšenej motor 356,ale je to jen jednovýfuk a válec má jiný kanály,takže řekl bych že převody i řazení a startování i spojka jsou stejný.
Datum: 22. ledna 2010 20:55
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je to tak...minimálně v těch přepouštěcích kanálech se lišej... 356 má jinej tvar než 450
Datum: 12. ledna 2010 20:13
Jméno: Jozo
IP: uživatel7809
 nejsem si jistej ale řek bych že se lišej kartery v přepouštěcích kanálkách, myslim šířku.
Datum: 12. ledna 2010 19:59
 ahoj prosím newíte jak oddělat rotor z klikovky a buben spojky z babety 207?? (snad to říkám dobře ten buben-když se oddělá kryt, jsou tam 3 čelisti, oddělal se ty čelisti a je tam asi buben bo jak se tomu říká.. newím jak ho oddělat...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. ledna 2010 18:21
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Roto sundáš tak, že vyšroubuješ ten malý šroubek a pak vezmeš šroub M8 a našroubuješ ho do rotoru. Půjde to velmi těžko a pak vyzkočí. Dělá se to takhel i u PIO a dalších strojů. Na buben musíš mít stahovák. Buď si ho vyrob, nebo kup.
Datum: 11. ledna 2010 18:21
Jméno: martin
IP: uživatel1337
 Zdar draci, mam jawu 250 typ 590, chtel bych se zeptat zda-li mi na ni bude pasovat prevodovka co tu sesa prodava na kyvacku a na peraka, pak se jeste chtel zeptat jestli nekdo mate zkusenosti s elektronickym reg. dobijeni(http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1299.html). Diky, Ahoj !!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. ledna 2010 19:46
|



|