slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  128  129  130  131  132  133  134  135  136  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
nevíte prosim vás co mám dělat když mi teče olej z převodovky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj jasný no,to bude chcet vypálit výfuk,já ho budu taky vypalovat,ale len ty tlumiče,samotný výfuk protánu kulatinou
 
 
Datum: 26. února 2010 17:35
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dahcl: No ono to je vlastně změřené bo taťka tak to míchal i když byl malí a vždy tam přidávám tk akorát. A jak jsem říkal že mi kape z toho výfuku tk jsem to dělal i podle poměru bo to mohlo to způsobovat, ale houby platné.
 
 
Datum: 26. února 2010 17:19
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
já to pulim podle návodu,takže je to v pohodě
 
 
Datum: 26. února 2010 16:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
boba : to si docela odvážný,tohle já bych svému fichtlu asi nedělal,měl bych bud furt černé svíčky,nebo by sem to zadřel :-D,jednou sem to nalil přímo z krabice od parama pač sem spěchal,a měl sem furt černé svíčky,a kuřilo to jak das
 
 
Datum: 26. února 2010 16:12
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mísím benzin od oka. Koupím benzin vezmu zajiš´tovací amtku od ředidla a podle množství benzinu to nějak odhadnu.
 
 
Datum: 26. února 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel3343    
tak pak napiš jak to dopadlo
 
 
Datum: 26. února 2010 15:43
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
ok,zkusím to,díky za rady
 
 
Datum: 26. února 2010 15:36
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel3343    
tak opatrně ten koš chytni za ty kolíky hasákem, ale opatrně!!! a povol
 
 
Datum: 26. února 2010 15:33
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
já mám spojku sundanou,i to ozubene,ale nevím jak ten koš mám zajistit,abych tu matku mohl v klidu povolit
 
 
Datum: 26. února 2010 15:29
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel3343    
když nesundáš koš, kartery neodělíš od sebe. Ten plíšek však narovnáš a odšroubuješ matku ne? http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-puleni-motoru.html - skoro u prostřed
 
 
Datum: 26. února 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
já vím že tam mám narovnat ten plišek,ale když ho narovnám tak nevím jak ho zajistit abych mohl sundat tu matku
 
 
Datum: 26. února 2010 15:23
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
a nevíš jak sundám spojkovej koš?vadí když budu pulit motor a nebude odšroubovanej?
 
 
Datum: 26. února 2010 15:20
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
já mám M2T
 
 
Datum: 26. února 2010 15:18
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
třeba u m2t musíš dávat nejmím si myslim 1:40 a u castrolu se dává 1:50
 
 
Datum: 26. února 2010 15:17
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
twl,jak se jako má? to je u každého oleje jinak,
 
 
Datum: 26. února 2010 15:17
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
tak jak se má
 
 
Datum: 26. února 2010 15:15
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel3343    
a v jakém poměru mícháš teď?
 
 
Datum: 26. února 2010 15:12
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolik mísíš?
 
 
Datum: 26. února 2010 15:12
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
a nejde to udělat nějak jinak?třeba že bych s benzínem míchal mín oleje?
 
 
Datum: 26. února 2010 15:10
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
gufero pod primárem nebo ti to netěsní mezi karterama
 
 
Datum: 26. února 2010 15:08
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
jawa 50/typ 21 gufero nevim,muže to být tím
 
 
Datum: 26. února 2010 15:06
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel3343    
špatné gufero u spojky? ( jaka je to moto?)
 
 
Datum: 26. února 2010 15:05
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
a čem to muže byt?že mám pořád svíčku od oleja?
 
 
Datum: 26. února 2010 15:01
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel3343    
špatné kroužky si myslím, že nemají na to vliv.
 
 
Datum: 26. února 2010 14:56
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
ale já kvuli tomu mám pořád mokrou svíčku,muže to být tím že mám špatný kroužky na pístu?
 
 
Datum: 26. února 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: doubi      IP: uživatel8605    
To asi nám všem!
 
 
Datum: 26. února 2010 14:53
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel7851    
Ahoj hoši včera sem menil korky na spojce a dneska sem to brousil na rozmer nechal sem na každé strane 2mm čouhat nevi nekdo kolik to ma byt přesně? mam jawu 555 tak je tam jen jedna lamela dik moc kdzy me nekdo napise odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2010 19:47
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel8027    
cuss nevi nekdo kde bych sehnal tvarovane pryzove tesneni ktere je nasazene na drazkach naboje ( pod sekundarem ) na Kejwu ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2010 15:20
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cuzte,potřeboval bych poradit jk mám natáhnout startovací páku na ČZ 150C.Dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2010 0:17
 
 
 
 
Jméno: Thomas05      IP: uživatel1723    
Tyvole to mám taky doma mno to s tím neporadím.Já když sme na to doma čuměl tak sem zustal nad nečím stát ::-D ale jinač ty mašiny starý se mě hrozně moc libí .......
 
 
Datum: 25. února 2010 0:17
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
prosim vás nevíte někdo jak mám sundat to ozubene kolečko u spojky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: Bugs      IP: uživatel7552    
Musíš si nějak zajistit píst nebo dát šroubovák pod řetez u toho primárního kolečka aby se ti neprotáčela klika, pak golou vytočíš matici a stahovákem stáhneš primární kolečko.
 
 
Datum: 24. února 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
mám ale když je tam ta matka tak jak to mužu tak udělat?
 
 
Datum: 24. února 2010 20:20
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud ho máš tk se neptej "jk",pokud ho nemáš tk si ho pořiď a nemusíš se ptát,není na tom nic nežkýho
 
 
Datum: 24. února 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
stahovákem?jak?
 
 
Datum: 24. února 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslíš to co je na klice nn? Tk to se sundává stahovákem:-)
 
 
Datum: 24. února 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
Tak to jo když jste jeli ve dvou tak to je jasný .
 
 
Datum: 24. února 2010 20:14
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel1553    
to víš no , ve dvou , brácha točil
 
 
Datum: 24. února 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: Ryan      IP: uživatel8492    
pěkně mu to táhlo
 
 
Datum: 24. února 2010 19:55
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel3810    
Supr video ale teda moc to nejede ta dvojka do teho mírnýho kopečku no moc se ji nechtělo
 
 
Datum: 24. února 2010 19:44
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel7851    
Ahoj lide mam rozpuleny motor a chci vymenit lamely spojky ... mam jawu 555 a neni to jak treba u mustangu ze tam jsou dve ozubene kola s lamelami ale jen jedno. potreboval bych poradit jak se tam davaji nove lamely a jestli se to nejak lepi nebo ne .. moc vam vsem dekuju snad mi nekdo napise odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel7851    
fikus: ja nevim jak ti mam odpovedet sem tu poprve:-D tak snad to nejak prectes a moc diky ja sem sit o stou vodou myslel ale nevedel sem to jiste tak jeste jednou diky a nevis jak to ma byt vysoky ty korky? kolik toho mam zbrousit at toho neni moc diky
 
 
Datum: 23. února 2010 19:16
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel8535    
chtel si rict korky ne?? jdou dat novy stary nak vidoubej treba provrtej a vydoubni je a novy das tak ze je povaris ve vode tim zmeknou a musis je tepli dostat do ty lamely a nechas je uschnout na topeni pak to na naky rovny desce treba na smirku zabrousis a nechas nasaknout v oleji
 
 
Datum: 23. února 2010 19:05
 
 
 
 
Jméno: kabys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zadrec draci prosím potřebuju pomoct.. našel sem na půdě motor..v krásným stavu...dal sem ho na fika jezdí krásne...jen jedna věc.. nevrací se nakopávačka.. ale pružina je prý dobrá... dá se to prý nějak napružit.. bez půlení motoru.. nevíte jak?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. února 2010 1:20
 
 
 
 
Jméno: lantros7      IP: uživatel8394    
Prasklá pružina,nebo se pružina vyhákla ze segmentu.No a nějaký napínání,no nevím nevím.Taky by to ta pružina při napružování nemusela vydržet,takže tak jak tak,doporučuju rozdělat.Jistota je jistota.
 
 
Datum: 26. února 2010 1:20
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je nowinka kurník :-D musim jit do dílny si to ověřit :-D
 
 
Datum: 23. února 2010 18:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
právě proto jí musíš tak o půl cm povytáhnout a pak to ten doraz přeskočí a půjde to natáhnout
 
 
Datum: 23. února 2010 16:29
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je nějaké divné... V tom motoru je takový měsíček,který drží tu nakopávačku aby s ní šlo otočit nějak jenom o 3/4 otočky... Leda že bys ten měsíček měl nějaký rozbitý ale kdyby byl rozbitý tak by ti to páku nedrželo napruženou a točila by se
 
 
Datum: 23. února 2010 15:17
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo já jsem jí kolikrát natahoval tak že jsem oddělal stupačku a povytáhl start páku a po směru hodinoých ručiček jí napružil
 
 
Datum: 23. února 2010 0:36
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zalezi jak je to tam vypada, jestli ta pruzina vypadla z diry v karteru bo ne.. jinak se da napruzit tak, ze sundas stupacku, zatahnes za nakopavacku (trosec se vysune) a natahnes ji.. posledne se mi to takhle podarilo a byla to jen nahoda..
 
 
Datum: 22. února 2010 23:02
 
 
 
 
Jméno: Macek27      IP: uživatel8411    
nn nepujde jak říkaj kolegove
 
 
Datum: 22. února 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bez puleni to nenapruzis ani silou vůle
 
 
Datum: 22. února 2010 22:09
 
 
 
 
Jméno: kamensutr ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bez půlení to nepude.
 
 
Datum: 22. února 2010 22:04
 
 
 
 
Jméno: JURA      IP: uživatel5123    
cau mam broblem na fichtlu nejde mi dat neutral nevite cim to je?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. února 2010 6:02
 
 
 
 
Jméno: jura      IP: uživatel5123    
no abyh to upresnil ono to slo dat neutral ale pak jsem to chtel roztlacit a jak jsem dal rychlost tak potom uz neutral dat nesel
 
 
Datum: 23. února 2010 6:02
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkontroluj si sroubky radiciho automatu ze zhora motoru..kdybys nevedel tak je to takova ta vec,za kterou tahas radickou :-) kdyby byli povoleny a nebo tam nebyli vubec,tak to takhle blbne :-) nez zacnes pulit motor tak zkontroluj tohle ;-)
 
 
Datum: 22. února 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkontroluj si sroubky radiciho automatu ze zhora motoru..kdybys nevedel tak je to takova ta vec,za kterou tahas radickou :-) kdyby byli povoleny a nebo tam nebyli vubec,tak to takhle blbne :-) nez zacnes pulit motor tak zkontroluj tohle ;-)
 
 
Datum: 22. února 2010 22:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo ti blbě vypíná spojka...to tam potom ten neutrál neskočí
 
 
Datum: 22. února 2010 19:58
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
cus spatne dana vidlidlicka v prevodovce nebo ju mas spatne poskladanu.ostatni rychlosti ti idů?
 
 
Datum: 22. února 2010 19:41
 
 
 
 
Jméno: bubik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chtěl bych se zeptat co mám dělat mám babetu 210 automatik když šlaou tak se točí ve spojce jenom buben svařený a ozubený řemen http://www.motodilyeshop.cz/?article=782 a dále jako klikovka ani píst se mi netočí co stim ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nebo možná sjetý obložení na startovacích čelistích
 
 
Datum: 22. února 2010 18:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musíš šlápnout pořádně...no a nemáš tam zapnutý neutrál?
 
 
Datum: 22. února 2010 17:44
 
 
 
 
Jméno: stepkoun      IP: uživatel1859    
zdar, heledte jak řešit vypadávající 2. a 3. rychlost při vysokých otáčkách vyskakují. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2010 15:13
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a nebo mas jenom povolenej radici automat :-) narore z venku motoru sou dva sroubky,tak zkontroluj jeslti sou dotazeny.. :-) ja takhle jel s kamosem a nesla tam kopnout dvojka,jenom jednicka..pak tam sla dvojka ale vypadavala do neutralu..tak sme dojeli na jednicku do lesa (chudak fichtl),tam sme to zkoumali a nakonec byly jenom povoleny ty sroubky..a ja uz se lek ze sem to kamosovi zkurvil :-D
 
 
Datum: 22. února 2010 15:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8816    
to bude ožvejkaná cela prevodovka,pravdepodobne i spatnej radici automat......kdyz vypadava dvojka tak uz je to hodne zlý.......to nestačí vymenit jen pár kolecek,to uz sou v hajzlu i hridele
 
 
Datum: 22. února 2010 9:48
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
viz. Yuri. Možnost - pšatný řadicí automat (zuby, pružiny, vůle) nebo špatná kolečka - špatné hrany na hřídelích a vnitřní ozubení koleček nebo boční ozubení. Eventuelně špatné vůle v převodovce.
 
 
Datum: 21. února 2010 22:27
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel7332    
rozdeliť bloky a preskúmať zvadu
 
 
Datum: 21. února 2010 20:31
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, mám menši problém s převodovkou.Jedu na 1 potom přeřadim na 2 a potom na 3.Jedu chvíli a potom zmáčknu spojku a dojíždím a při tom dojíždění chci zařadit 1 ale řadím na 2 a z té dvojky už to nechce na 1.Takže někdy musím zastavit dát neutral mezi 2-3 a potom šlápnout na 1.Nevíte čím to může být??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2010 15:04
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nenech se od nich vytočit :-D
 
 
Datum: 21. února 2010 15:04
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ježiš dyt na tom jel i muj tata a rikal ze to blbne...navic na tom jezdim tak 5let..takže nešikovná noha to asi nebude..
 
 
Datum: 21. února 2010 12:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to nebude problém řidiče,ale nešikovnou nohou
 
 
Datum: 21. února 2010 9:56
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak vám teda moc děkuji..hej fakt,uplně ste mi pomohli!!!!
 
 
Datum: 21. února 2010 8:17
 
 
 
 
Jméno: n3rv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D
 
 
Datum: 21. února 2010 8:11
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel7428    
Řidičem.
 
 
Datum: 21. února 2010 8:08
 
 
 
 
Jméno: zetoras ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravim, Dá se nějak vyměnit těsnění na náhonu tachometru u jawy 350/632 aniž bych musel půlit motor ? Děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2010 13:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8802    
proc bys pulil?? myslim ze jako kazda velka Jawa to má náhon tachace z hridele predlohy a ma to nahon v pravym karteru pod spojkou.....pokud bys chtel nejak náhon vyndat,utesnit a zandat tak by melo snad stacit sundat jen víko od primáru......
 
 
Datum: 20. února 2010 13:17
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel8696    
zdravim, mam problem na fikovy mam 2x neutral. Je to asi takto 1-N-2-N-3 az tak by mi to nevadilo len ten normalny neutral pod jednotkou ked ho tam nahodim tak motor strasne rapoce. Ten 2. neutral je ale uplne tichucky ziadne rapotanie iba motor je pocut. Mam dojdem ze som zle zlozil prevodovku asi je ten automat nejako zle ale neviem ako. Prosim poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2010 17:46
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel8696    
no tak bol to ten automat :-) uvolnil som ho a prestalo to tocil som kolesom a postupne zatahoval lavu skrutku az to znovu zacalo. Tak som dal pod dieru na tu skrutku podlozku a zasroboval obe skrutky na fest a uz to chrastenie prestalo :-) Moc ste mi helpli :-)
 
 
Datum: 19. února 2010 17:46
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
karlos. &#174;: :-D :-D :-D
 
 
Datum: 19. února 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: peto      IP: uživatel8696    
no dakujem chlapci :-) ten automat je dost silno utiahnuty a asi sa tam dobre neusadil skusim sa na to pozriet a tie puzdra su v pohode tam to asi nebude.
 
 
Datum: 19. února 2010 16:01
 
 
 
 
Jméno: Frank      IP: uživatel8027    
menil si i pouzdyrka ???
 
 
Datum: 19. února 2010 15:49
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sakra Marek me predbehnul :-D
 
 
Datum: 19. února 2010 15:12
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ze mas 2 neutraly je normalni maj to vsechny a to ze ti rachoti na neutral mezi 1 a 2 bude asi delat to , ze ti to poradne nevyradi a tim padem ti to malinko hobluje zuby a vydava rachot bude to nejspis automatem mozna bude jenom malinko spatne usazenej
 
 
Datum: 19. února 2010 15:12
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
PIO má vždy dva neutrály. Nikdy tomu jinak nebylo!!!!!! s tím, že ti to chrastí- na N by měla hřídel otáčet a kolečko po ní klouzat. Tím, že ti to chrastí je způsobeno to, že jedno z koleček druhého převodu ti brousí o jedno z koleček. Je to možné, že ti odešel automat, nebo máš hoodně totáhlou řadičku. Zkus ji povolit. Vždy, jak zařadíš, má se ti vrátit řadička skoro na stejné místo jako byla.
 
 
Datum: 19. února 2010 15:11
 
 
 
 
Jméno: dony      E-mail:      IP: uživatel8242    
CAu cau potreboval bych pomoc.Jestli je todle opravdu lamela na Jawa 250...http://www.eurooldtimers.com/cze/inzerat/15870-spojkove-lamely-na-jawa-perak-kyvacka-250.html Pac me se motorka rozbyla asi uz v cervenci a od ti doby sem nevijel a tet bych to docela n utne potreboval...Dekuju moc za pomoc.kontaktuj te me na dony153@seznam.cz.. dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2010 11:24
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Dneska mě šla blbě našlápnout bába. Šlapu jako blb o sto šest, cítím odpor ve šlapkách a motor se ne a ne otočit. Až když šlapu super rychle tak motor se rozotočí. Myslíte, že je to tím, že odešla ta spojka, nebo tím, že tam mohl ukápnout olej? Ono jak se motor ohřeje, tak už to jde nakopnout a ještě včera to nedělalo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2010 16:10
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel6617    
zima a hustej olej ;-) jak se promicha ten stuhlej olej je vsechno v klidu..takze to neres
 
 
Datum: 20. února 2010 16:10
 
 
 
 
Jméno: jenda      E-mail:      IP: uživatel1723    
čau. chci se zeptat jakej má vliv podkova do motoru a jak ji usadit. dik za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2010 10:13
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ona tapodkova se tam dává na kvuly slepšení plnění válce ....ale počítal sem to a originální spodní komprese je i v některých závodních strojích dostatečná.
 
 
Datum: 19. února 2010 10:13
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
mluvil jsem z více lidma a podkova na orig motoru vykon sskoro nezvíší ale určitě ho nesníží
 
 
Datum: 18. února 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: Filip_apple ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ja si myslim ze to treba neprida vykon ale aby to jelo jeste hur to se mi moc nezda.. ja si ji dal do upravenyho motoru ale jeste to nemam dodelany tak nevim jak to pojede :-)
 
 
Datum: 18. února 2010 20:45
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a sériový motor ti s ní víc nepojede než pojede :-D
 
 
Datum: 18. února 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: Filip_apple ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vetsi spodni komprese, lepsi vyplachovani motoru... a usazuje se tam pri sesazovani karteru... drzi tam sama, protoze je o trosku vetsi nez prumer karteru..
 
 
Datum: 18. února 2010 20:30
 
 
 
 
Jméno: king2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kluci chcu se zeptat jak maji byt poskladany ty dve tycinky a dve kulicky v te dure v segmentu vim ze ta nejdelsi pride na konec ale dal?diky zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2010 16:32
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne ja mám jawu 21 s origo motorem :-D Tak ona tam tá kulička přece jenom byt nemá :-D Ale zatim mi tam ničemu nevadí
 
 
Datum: 18. února 2010 16:32
 
 
 
 
Jméno: king2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok diky moc!
 
 
Datum: 18. února 2010 14:06
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
boocher ti radi - prodoze on ma asi 05 nebo pareza - na normalniho fichtla je origo jak ti radil mustang 23 - kratka,kulicka,dlouha - a melo by to jit - kdyz ji pak seridis tim sroubem ve viku
 
 
Datum: 18. února 2010 11:01
 
 
 
 
Jméno: king2      IP: uživatel8426    
tak krucipesek jak teda tak ci onak?
 
 
Datum: 18. února 2010 9:49
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neměla by být kulička i ve víku zapalování v tom ramenu,které mačká spojkovů tyčinku? Nevim ale ja ji tam mám
 
 
Datum: 17. února 2010 22:42
 
 
 
 
Jméno: Peter      IP: uživatel8696    
hehe ja tam mam guliciek asi 6 :-D pretoze tycka bola kratka :-D len dufam ze sa to tam nejako nepokazi.
 
 
Datum: 17. února 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: king2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja tak diky chlapi moc temi pomohly!
 
 
Datum: 17. února 2010 20:17
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo je to možný,já když sem dával nový lamele,nevypínala mi spojka,tak sem si tam taky dal eště 1 kuličku a po 100 kilácích sem ji vyndal
 
 
Datum: 17. února 2010 20:13
 
 
 
 
Jméno: king2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to mu rikam segment ale to je jedno ale ja tam mam ty kulicky dve je to mozny?
 
 
Datum: 17. února 2010 19:59
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel1337    
neni to segment :-D¨ poradi je kratka tycka kulicka a dlouha tycka
 
 
Datum: 17. února 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: Macek27      IP: uživatel8411    
čus draci mam jawa 250/559 a viskakuje 3 rychlost ale jen když prudce přidem plyn nebo v prutkem kopci ckočí do neutralu mezi 3-n-4 kolečka jsou ok ale ted jsem sehnal jinou převodovku ale nevím co mam viměnit muže to delat automat dekuji mockrat MartinZMilc@seznam.cz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel1723    
možná je ohnutá vydlička která přehazuje kvalty anebo jsou ohlodaný kolečka takže musíš rozpůlit motor a příslušnou závadu opravit
 
 
Datum: 18. února 2010 19:52
 
 
 
 
Jméno: Pavel      E-mail:      IP: uživatel8777    
Prosím poraďte: Když mám 9z kolečko na primárku a k tomu přidám rychlý tříkvalt. Bude to dobrý na cross nebo ne?\r\nkdo máte zkušenosti napište, poraďte. Díky všem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: jenda      IP: uživatel1723    
nedělal bych to akorát si unavíš motor. když to budeš chtít zpět vyměnit aby to jelo tak těch 70 tak to nebude mít žádnej tah a maxima dosáhněš možná tak z kopce.
 
 
Datum: 18. února 2010 19:56
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
to bych tam radši dal 11zubí primár,rychlej tříkvalt, a sekundáro už odskoušíš
 
 
Datum: 18. února 2010 9:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8766    
rychlej trikvalt a 10z sekundar by bylo lepsi.......
 
 
Datum: 17. února 2010 22:01
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to bych nedělal toto,
 
 
Datum: 17. února 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Prakticky pojedeš jedna na dvojku trojku. Jedničku nepoužiješ vůbec! Rozmysli si to!
 
 
Datum: 17. února 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: king2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyjedes s tim i na strom i kdyz za sebou potahnes kravu ale pojede to ta 30 vic ne ale na kros to bude dobry!
 
 
Datum: 17. února 2010 19:33
 
<  128  129  130  131  132  133  134  135  136  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 02.05.2025 22:29:28 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu