Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdarec jake mate skusenosti se 4-stupnovymi prevodovkami na fichtlu? Ja osobne jsem to jeste nevidel, ma to nekdo dokonca na sví motorce?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2009 20:51
 co se tam musi udelat aby to slo ta 4-stupnova ??? je tam klikovka nb tak neco? a kk cemu to je? sory ze se tak ptam ale taky me to zajimalo a nemohl jsem to tu nikde najit
Datum: 08. prosince 2009 20:51
 Masak Borci co to dělaj Ale nemá to na jednoho co znám přes net ten mám 6 stupeň...Ale já se taky přes zimu chystám na 4 Q PAk poslu jak to dopadlo
Datum: 08. prosince 2009 19:54
 zdr draci - zajimalo co na to rikate http://www.youtube.com/watch?v=oRcRRfMZEsw uz je to dyl co jsem ho delal ale stejne se s tim chci pochlubit  DDD - no a v mejch videich je i renovace 175 - tak se muzete taky mrknout kdo chce - tu jsem delal letos....
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. prosince 2009 16:46
 dost dobry...
Datum: 08. prosince 2009 16:46
 luxus provaz
Datum: 07. prosince 2009 20:25
 krása
Datum: 07. prosince 2009 20:21
Datum: 07. prosince 2009 20:12
 zdraim mam doma fichtla jo a jak je promarni kolečko u spojky jo jak vde ten maly řetěz z lamel tak tam je promarko jo a ja chci ad to jede rychle a ad to taky taha do kopcu jake je nejlepši mit jo a sekundarni kolečko mam 11 kdo vi tak ad poradi diky za každy dotaz
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. prosince 2009 14:59
 primar se normalne nemeni jako sekundar origos je 14 sesa nabízi 9 a 11, 9 ani 11 do normalniho provozu nema cenu je to hrozne do sily je to tak akorat na pole a sekundarem to jen tak nedozenes
Datum: 07. prosince 2009 14:59
 to záleží na tvé váze..ale já a kámoši máme 13z,a krásně všechny kopce za tři někdy za 2 a jede dost slušně
Datum: 06. prosince 2009 19:57
 zadr nevite co stym je kdyz babeta nechce přeřadit na 2 mame tam malou rozetu z 228 ale babeta motorove je ok vybrus karbec dell orto dela to takovou vec ze to vytoči 1 a potom to jakoby vyřadi do neutralu jako ta 2 tam nekdy padne ale musim přidavat ubirat plyn řadici celisti sou odmastene unašeče sou v dobrem stavu a i přesto to dela myslite ze to muze byt volnobezka
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2009 23:14
Jméno: Tom R.
IP: uživatel2997
 Bude to ve spojce druhý rychlosti je to ta pod plastovým krytem vpravo někdy se stává že se zasekává prostě to rozeber a slož znova pozor na tři podložky a jeden O kroužek
Datum: 05. prosince 2009 23:14
 nevým jak to bývý u babet,ale u pincka to dělá často povolený řadící automat,fakt nevím jak to tam je,tak kdybych mlel kraviny tak mě opravte
Datum: 04. prosince 2009 22:42
Posl.aktualizace: 05. prosince 2009 12:37
Jméno: Standa
IP: uživatel8141
 Nerikas mi nic nového........radeji pouzivam starsi funkční než nový......sou na nic a sou mekky......
Datum: 05. prosince 2009 12:37
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel7983
 Ja si ji nadelil ted k Vanocum... + novy futra apod. Ale ty futra to je pravdu bida. Ze sou delsi, dejme tomu. Ale ze uzavrene pouzdro nema plochy spodek a je poradne nedovrtany... to je hruza. Dneska sem to skladal a tolik sprostych slov, nakonec sem tam byl nucen dat stary futro. A to neni poprvy, proste ty futra jsou bida...
Datum: 04. prosince 2009 19:27
Jméno: Standa
IP: uživatel8130
 Existují různe varianty......rychlej 3 kvalt....libova vecicka do zacatku,prodava ji sesa......chová se to jako 4Q bez jednicky......pak existují jisté nákresy 4Q prevodovky a radiciho automatu ,ktera se vejde do origo motoru 05,výrobně náročné,pár takových tu jezdí jezdí,víc nevim......a ten kdo ty nákresy má,tak je nedá ani nepůjčí ani neukáže!  Pak je dalsi moznost,alá jawaracing50 a pár dalších.....4Q číza + vevaření částí bloků z čízy + uprava hridelů a ozubených kol pro lepsi pilové diagramy.....víc ti k tomu nereknu,protoze jsem vázán slibem mlčenlivosti   vesměs co mi kdo ukazoval a rikall,tak je kompletne nově delaný vcetne primarniho prevodu..... kdysi sem zaslech,ze v Dačicích se delaj 5Q a kousek vedle v Deštný se delaj 4Q,ale osobne jsem si to jeste neověřil......mozna by mohl neco vedet Zdenek Kordina a nebo Steve......oba jsou odtamtud......Já osobne bych ti doporucil ten rychlej 3Q.....tam ti defakto jde jednicka skoro az na 50,dvojka 75,trojka 100 ale za predpokladu,ze mas motor,kterej na to má!! Já ji budu kupovat pristi rok....
Datum: 04. prosince 2009 15:18
 čus draci mám menší problém no vlastně možná větší   složil jsem motor 487 a zbyla mi jedna součástka vůbec nevím kam to patří? jestli dovnitř tak můžu zase rozebírat!nepomůžete mi?dik za odpovedi file:///C:/Documents%20and%20Settings/K/Plocha/Fotografie018.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2009 17:11
Jméno: Anonym
IP: uživatel8132
 je to pod sekundaro to mas stejny jako u fichtla
Datum: 04. prosince 2009 17:11
 je to pod sekundarni kolecko.
Datum: 04. prosince 2009 16:28
Jméno: honza232
IP: uživatel8131
 já bych řek že je to zozpěrka mezi ložiskama
Datum: 04. prosince 2009 15:53
Jméno: ondrjawa
IP: uživatel1883
 není to náhodou ta kravinka co se dává něco jako podložka sekundáru
Datum: 04. prosince 2009 15:21
Jméno: Bubák
IP: uživatel5932
 pripomina mi to rozperku co je mezi loziskama... , nebo pod spojkovym kosem, nevim... koukni do katalogu ND
Datum: 04. prosince 2009 13:52
 myslim, ze tohle patri pod rozetu taky mi to zbylo tak sem to dal pod rozetu pod to gufero a pasovalo to tam
Datum: 04. prosince 2009 13:14
Jméno: Bugs
IP: uživatel7552
Datum: 04. prosince 2009 13:06
Datum: 04. prosince 2009 11:44
 Čau draci!Někde jsem viděl nabídku na prodej spojk.lamel FERODO na Stadiona.Nevíte někdo kde?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2009 9:52
 zdravím,nevíte kolik má mět řetězové originál kolečko na jawu 550 rok 57 zubů ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2009 15:57
Jméno: Standa
IP: uživatel8130
 podle me je 14 zubů kravina .......mam na seriovym parezu 13z a je to na nej az dost........na druhym parezu mam 12z a je to super......
Datum: 04. prosince 2009 15:57
 taky sem viděkl v katalogu 14 ! ale to už se asi neprodává ! skusím vyrobit !!!díky za odpovědi
Datum: 04. prosince 2009 10:40
Jméno: MuStAng23GT
IP: uživatel1093
 Táta když si v patnácti letech kupoval v mototechně mustanga,měl zrovna toho golden sporta byla nějaká vrácená série z kanady tak mu k tomu dali 3kolečka 11,12,13 a v motoru byla 14 bylo to v roce 1973
Datum: 04. prosince 2009 8:02
 v katalogu nd od 550 jsem dokonce nasel 14zubu
Datum: 03. prosince 2009 22:05
 stando jses si jistej? ja myslel ze to bylo obracene, 550/555 13 zubu a 05/20/21/23 12 zubu, ne?
Datum: 03. prosince 2009 22:01
Jméno: standa
IP: uživatel8106
 Jawa 550 i 555 meli origo 12 zubů
Datum: 03. prosince 2009 21:57
 mám pocit že 13
Datum: 03. prosince 2009 21:41
 zdarec , newí někdo jak je dlouhá ta krátká spojková tyčinka ?? pls nutné
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2009 16:12
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 Presne tak 2,5cm
Datum: 04. prosince 2009 16:12
Jméno: argo
IP: uživatel7941
 2,5cm abyste se nehádali hoši
Datum: 03. prosince 2009 19:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 já bych řekl že 3
Datum: 03. prosince 2009 19:53
 2 cm
Datum: 03. prosince 2009 19:40
 Čaute.Chtěl bych se zeptat jestli nevíte čím může být že mě fechtl nevytáhne na dvojku ani do malého kopečku.Jinak jede slušně.Nedávno sem ho koupil v barazu a říkali že na něm byl nedávno dělaný výbrus tak to asi tim nebude.Nemůže to být převodem?děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2009 22:11
 Když ho koupíš, musíš udělat nějakou GENERÁlKU.Správnej předstih,všechno vyčistit,seřídit a mělo by ti to jet.
Datum: 03. prosince 2009 22:11
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jj butto ti prodejce kecal a nebo je tam vybrus ale je totalne zasvihany vyfuk od karbonu
Datum: 03. prosince 2009 20:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přesně tak mě taky jeden dědek nakecal že mi prodá motor po výbrusu za 500 tak jsem ho koupil a když jsem ho rozdělal tak jsem zjistil že je zralej na celkovou go
Datum: 03. prosince 2009 19:11
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 V bazaru ti nakecaj to co chceš slyšet, jen aby to prodaly. Do motoru nevydíš.
Datum: 03. prosince 2009 18:56
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 sundej valec a mrkni jestli to vubec ma vybrus pokud jo tak to poradne utesni
Datum: 03. prosince 2009 18:53
Jméno: moony
IP: uživatel6609
 no, to že ti někde v bazaru řekli, že je nedávno dělanej výbrus je skutečně naprosto neotřesitelná informace... Já se teda v souvislosti s bazarama držím hesla "nikomu nevěř".
Datum: 03. prosince 2009 18:49
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 me se to nezda i po vybrusu byto melo vytahnout na dvojku bez problemu kopecek myslim si kdyz je to povybrusu jestli to neni spatne utesneny pod valcem nebo treba pod hlavou mohl to nandavat nakej amater coani nevi ze se to utahuje do krize nebo muze bejt strhlej sroub ale vetsinou to pak nejede vubec. Skus nejdriv dotahnout srouby na hlave a podivej se jestli to neni mokry pod valcem a taky se koukni jestli tesni koleno vejfukovy na valec jestli to neni strzeny.....
Datum: 03. prosince 2009 18:29
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Je to slabí jen na dvojku,nebo i na trojku?
Datum: 03. prosince 2009 18:14
 jestli na nem byl nedavno delanej vybrus a este neni zajetej tak je to tim jezdit opatrnejc vic mazat a ono si to po case sedne
Datum: 03. prosince 2009 17:59
 zdarec, zajímali by mě všetsky informace o úpravám převodovek na fichlech ( vícestunnové převodovky)...vím jen o stejskym a ještě je cosi na jawa-50.cz jinak nic.díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2009 15:30
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 mno za ty prachy to jsou odlite nove bloky ... jinak kdyby si to delal sam tak by te to vyslo asi max 10000 neocitam mozna i levnejc kdys budes mit znameho co umi pracovat s TIGem pokud se nepletu jinak N3RV je to kazdeho rozhodnuti butto si koupis masinu treba DT 80 6kvaltem a nebo budes mit hodne dobryho pionyra kteryho moc lidi nema a DTcku budes stihat
Datum: 04. prosince 2009 15:30
 Jestly to stojí tolik co píšete tak bych se do toho vůbec nepouštěl.Je to věc která je úplně na nic,za tolik love si koupíš už nějakou mašinu co má 6q
Datum: 04. prosince 2009 14:08
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 ja jsem zaslechl neco o 37000kc ....
Datum: 03. prosince 2009 20:17
 Jasný že ne j katedry za 3OOOO ale s převodovkou všechno hotový a tak .....
Datum: 03. prosince 2009 18:14
Jméno: herrbode
IP: uživatel5908
 premejslej!na 30 000,-?by mi zajimalo kde si to slysel
Datum: 03. prosince 2009 18:00
 slyšel sem něco o 30 000 Kč ...Jestli máš na něho kontakt nebo odkaz tak ho pls pošly.díky
Datum: 03. prosince 2009 17:26
 Čau joto víš že je ale stojí dost kešů a někdy se musí předělat i kartery.Je 4 kvalt a pak sem viděl i na vlastní oči 5 kvaltovou převodovku jenže to byli kartery uplně předělaný ale to už bude dost nároční na finance...  ..
Datum: 03. prosince 2009 17:00
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 cau jak velky bych mel mit reteovi kolecko aby se mi zadni kolo roztocilo na 100 km/h ,? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2009 19:49
Jméno: kubiczek
IP: uživatel1058
 Nacpi tam rozetu ze simpla...
Datum: 03. prosince 2009 19:49
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 to je bytecne moc prace staci dat silnejsi pruzinu do kladivek a praci to udela stejne
Datum: 03. prosince 2009 19:33
Jméno: Jura
IP: uživatel7035
 Dej tam zapalko z motorovky nebo z minibika a pude vic do otáček.
Datum: 03. prosince 2009 19:04
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 jj ten motor ma zvetseny kanaly jak saci tak vyfukovy ,pak 7 vybrus ,snizena hlava a prevrtanej original karburator
Datum: 03. prosince 2009 18:30
 Standa ma pravdu, že se stejskyho úpravou dáš 100 z kopce naprosto v pohodě, ale podle mě by na seriovej motor s 6500 tis. ot/min stačila rozeta se 40
zubama a sekundárko s 15 zubama. Pak by to mělo jet taky 100 km/h. Problém bude takhle malou rozetu sehnat.
Datum: 03. prosince 2009 18:21
 to mustang 23: kolik ti točí tvuj fichtl? A máš nějakou úpravu motoru kromě 15zubýho sekundárka?
Datum: 03. prosince 2009 18:08
Jméno: standa
IP: uživatel8106
 prodává se ozubení zadni rozety s mensim poctem zubů.....ale myslim ze tech 93 na serii z kopce je konecna......cim tezsi prevod,tim vice se projevuji odpory kol,lozisek,retezu a prevodovky.....radeji bych pridal nejakeho kone.......pri 9000 otackach z kopce na trojku a 15z na sekundaru tam mas kilo jak nic......viz cestovni uprava stejskal......
Datum: 03. prosince 2009 17:48
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 ne pochopilsi to dobre kdyz sem jel tak sem tam mel 15cti zubi a v zadu standartni rozetu asi budu must jet do mensi kolik delaj nejmin ?
Datum: 03. prosince 2009 17:35
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 neblbni nechci akorat na leto pripravuju motorku na pokoreni 100 km/h z nejvetsiho kopce v okoli  sem na to zvedavej 2x uz to nevyslo nejvic sem se dostal na 93,5 podle gps vsechno to omezovali otacky tak te uz to musim neak osetrit
Datum: 03. prosince 2009 17:25
 Cus, no jestli myslíš sekundárko, tak by mělo teoreticky mít 20 zubů, ale za prvý to nerozjedeš, za druhý jen tak takoví kolečko neseženeš a za třetí se
tam nevejde. Nevim jestli jsem ten dotaz pochopil dobře, kdyžtak sorry jestli to myslíš jinak.
Datum: 03. prosince 2009 17:24
Jméno: monter
IP: uživatel1250
 jestli to chceš dat na sérii fichtla tak tam se ti to na to kilo neroztöčí určitě
Datum: 03. prosince 2009 17:21
 jestli na seriovej motor tak aspon 25ti zubovy  ale kopce bys nevyjel ani na jednicku
Datum: 03. prosince 2009 17:21
 Chci se zeptat jaká je velikost gufer u 21 pionýra děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2009 19:29
 buď tě znám a nebo se menuješ jako kámoš seš z brna a máš 555ku a 20ku?
Datum: 03. prosince 2009 19:29
 15x35x7 1ks na viko spojky ,,, 25x42x7 1ks retezove kolo 17x30x7 2ks na kliku
Datum: 03. prosince 2009 16:59
Datum: 03. prosince 2009 16:54
Jméno: Jéee
IP: uživatel7844
 Dobrý den chci se zeptat jestli u jawy 550 je stejná řadící vidlička jak u jawy 21 nebo 20.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2009 17:43
Jméno: standa
IP: uživatel8106
 vodici tycinka ne,vidlicka ano
Datum: 03. prosince 2009 17:43
 urcite neni
Datum: 03. prosince 2009 17:32
Jméno: drak
IP: uživatel4284
 podle me není ale na 100 procent ti to nereknu
Datum: 03. prosince 2009 16:49
 Nazdár mám fichtla je to zmes kade čoho a má to motor z 05 motor je po GO motora a mám tam nové korkové lamely a olej sice starší PO80 ale dobrý a a ide o to že keď je motorka zimná tak ide celkom v pohode nakopnúť ale ak sa zahreje ták mi pri nakopnúti prešmikuje spojka musím ju pár krat vymačknúť a potom už chytá inak mám ten istý olej v 21 kde mám ferodo spojky a tam mi to nerobý inak tu je taký malý obrázok http://img689.imageshack.us/i/dsc02734t.jpg/
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2009 20:01
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 no to hej musel som improvizovať zadné svetlo je tiež z bycikla ale svoj účel splni
Datum: 02. prosince 2009 20:01
 *ten krk
Datum: 02. prosince 2009 19:40
 docela kruty a ty krk z bmx to je dobrej nápad
Datum: 02. prosince 2009 19:40
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 to je moja špecialita je to vlasne olovená elektroinštalačná rúra (je to už zastaralé) ktorá je odolná voči teplu a dá sa akokoľvek tvarovať preto sa výfuk dá úmiestniť hocikde
Datum: 02. prosince 2009 19:11
Datum: 02. prosince 2009 18:47
Jméno: Yuri
IP: uživatel6452
 no v dielny sa mi povaľovalo plno ND ale na 1 kopletný fichtl to nebolo ale zase som nechcel aby mi totam sa zbytočne povaľovalo keď to može jazdiť, žrať benzín a budiv v ľudoch strach
Datum: 02. prosince 2009 18:29
Datum: 02. prosince 2009 18:07
 Jde vyměnit řadicí a startovací hřídel u motoru čz 150 bez úplnýho rozpůlení motoru?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. prosince 2009 17:40
 Musí se vyměnit kartery, hřídele, spojka, páky a je to v pohodě. Ještě se zeptám-nemáte tu někdo klasickou kývačku. Já mám na té své spoustu dílů jak nových, ale jsou neoriginální. Nepovyměňovali byste? Třeba lavici za kytaru......
Datum: 02. prosince 2009 17:40
 motor 150C je primitivne jednoduhý.... podle toho popisu ten motor je asi tak 2X po smrti
Datum: 02. prosince 2009 16:42
 Já to chci dát někomu na GO. Válec a zapalování je úplně provtřídní. ALE, ALE. Nakopávačka a řadička maj strhaný tisícihrany a musí bejt přivařený k pákám. Pak na spodku motoru je ulomený ten závit, takže je o strach na tom jet. A spojka je taky úplně v pr****. Částečně prokluzje a částečně nevystavuje. Při pokusu o start klouže, rozjíždí se se zmáčklou spojkou. Při každým protočení motoru skočpákou ukápne z motoru kapka oleje. A karbec má víko směšovací komory přidělaný provázkem. Jehla je křivá, chybí tam zářezy a plovák se kouše a neustále přaplavuje. Ale jel jsem s tím max 65Km/h, což není špatný.
Datum: 02. prosince 2009 14:22
Jméno: Standa
IP: uživatel8106
 nejde.....a dela se to pekne blbě!! Napred skoukni jak to tam maka,nez to rozeberes......ta radicka este jakžtakž jde,ale ta nakopavacka je masakr
Datum: 02. prosince 2009 14:05
 Cuz draci,potřeboval bych vědět seznam gufer na Stadiona a na Fíka. thx
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2009 12:50
 njn tak sry,ty gufera sem tam přehlídl co si mi poslal.Chyba na mé strabě
Datum: 01. prosince 2009 12:50
 jo?tak to by me fakt zajimalo co to bylo za katalog dilu,ja to vzdycky hledal v katalogu dilu a nasel sem to tam...jinak me fakt zarazi proc nekdo da dotaz na poradnu ohledne lozisek,pritom mi na nalezeni potrebnejch udaju stacilo presne 23 vterin.... http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-vymena-tesnici-krouzek-gufero-okrouzek.html ,a nestezuj si ze sme ti tu neporadily, prave naopak, poradil sem ti to,ze se to da najit mohem rychleji, staci nebejt linej a otevrit si prohlizec...
Datum: 01. prosince 2009 8:19
 kua mě se nechce hledat v katalogu,píšou tam pí*oviny,minule sem kupoval na stadiona a v katalogu byly aj jakysi gufera tak sem koupil všechny a přijel sem dom rozdělal krabičku a byly to malý ku*vy který mi na nic nejsou.Ae v tom katalogu to napsany bylo. TAK DÍKY ŽE STE MI PORADILY,MOC STE MI POMOHLY.Místo toho abyste tu napsaly radu tak napíšete co si myslíte....... :-/
Datum: 01. prosince 2009 6:45
 sakra lidi,cim to je ze kdyz ja zacinal s fichtlama pred x lety,tak sem si vse nasel na netu v katalogu dílu....
Datum: 30. listopadu 2009 20:53
 A to ti v obchodě neporaděj?
Datum: 30. listopadu 2009 20:38
Jméno: svary
IP: uživatel8079
 cus draci mam dotaz kde je u jawy350 bizon nahon na otackomer nrbo meli ho vubec ja se vtom nevyznam\\r\\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 0:37
Jméno: Martin
IP: uživatel6303
 Tušim,že jawa 350/633 bizon nema otáčkoměr
Datum: 30. listopadu 2009 0:37
Jméno: add
IP: uživatel6692
 custe vsichni potreboval bych poradit jak funguje vodič řetězu to co je u novejsich krosek jestli tam sou nejake loziska ve kterych ten retez jede. myslim ty vec co drzi na kyvce pred rozetou dole a prez to procazi retez.diky doufam ze to chapete
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2009 15:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ve vodítku žádný ložiska nejsou... je to jen "vyplastovaný"(asi nějakej silon nebo něco co vydží)...koukni se na nějakej motokrosovej shop a v sekci s řetězama bude určitě výpln vodítka řetězu, lízátka, rolničky a podobná spotřebka
Datum: 30. listopadu 2009 15:48
 myslíš napínací kladku řetězu, že  .... no tak je to na pružině a přitahováním kladky se vymezuje vůle řetězu, aby neplandal a nespadl.
Datum: 29. listopadu 2009 23:12
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 cau hele prosim vas jak mam povolit sroub z 2 karteru ten vedle automatu na razeni nejde za zadnou cenu povolit ???  diky moooc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2009 20:24
 To je pravda. Ten šroub jde pak sám ven, sám jsem byl překvapený.
Datum: 29. listopadu 2009 20:24
 vem uderovej sroubovak a triskni do toho sroubu kladivem pres ten sroubovak,on povoli v zavitu
Datum: 29. listopadu 2009 20:21
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 ahhha no tak tu uz ja tam prave nemam :
Datum: 29. listopadu 2009 20:05
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 je tam sroubek na plochej srobovak a zatim mam jeste matku
Datum: 29. listopadu 2009 20:03
Jméno: bob
IP: uživatel1226
 kde mas 10 ?? ja tam nis takoveho nemam
Datum: 29. listopadu 2009 19:54
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 a tim sem to povolil
Datum: 29. listopadu 2009 19:50
Jméno: bany
IP: uživatel6454
 hle me tky nejde povolit ale pak tam mas tkvou matku tak tu 10 trubkovim klicem
Datum: 29. listopadu 2009 19:50
|



|