|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Rambič
IP: uživatel16982
 Zdravím, tak jsem dodělal fechtla...Funguje,jede perfektně,ale mám jedinej problém.. Nevím jestli jsem vyjímka ale mezi 2 a 3 převodovým stupněm,mám "neutrál" kolikrát se mi na něj podaří zařadit,ač omylem a když to nechám na tom neutrálu mezi 2 a 3 tak motor má takový divný zvuk,divně to chrčí,má takovej plechovej zvuk... Když jsem se na to ptal známých po vesnici,proč by mi to mohlo dělat tak jsem se dozvěděl akorát že na fechtlu žádnej neutrál mezi 2 a 3 není...
Setkal se s tím někdo?,A je mezi 2 a 3 neutrál nebo se jedná u mě o nějákej defekt?  Asi hloupej dotaz ale potřebuju radu... Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2014 8:04
 než to kuchneš, zkus povolit šrouby zajišťující automat a maličko s ním pohnout na jednu nebo druho stranu, mohlo by to zabrat
Datum: 12. června 2014 8:04
Jméno: radek26
IP: uživatel16011
 Čau, mi to taky dělalo a když jsem tam měl neutrál a rukou jsem jemně přizvedl řadičku tak to přestalo.rnrn
Datum: 11. června 2014 19:47
 Čus, jak píšou hoši níže - neutrál tam je taky takže asi nezbývá nic jiného než to kuchnout.
Datum: 10. června 2014 20:48
Jméno: Olaf
IP: uživatel14898
 Tak tak. Neutrál je jak mezi 1. a 2. převodovým stupněm, tak i mezi 2. a 3. převodovým stupněm. Jinak s těma kolečkama budeš muset zřejmě půlit motor a okouknout převodovku.
Datum: 09. června 2014 19:23
 Zdar. Neutrál tam je. Pokud ti při něm škrtaji kolečka o sebe, tak je něco špatně v převodovce.
Datum: 09. června 2014 17:42
 Budou ještě někdy spojkové lamely 36z????
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. června 2014 14:40
 za strasne dlouho,,sorac ale vyrobce na to nema cas,,seesa
Datum: 09. června 2014 14:40
 Zdar draci .. dneska jsem koukal na spojku na Jawě 350/354 a zjistil sem že by potřebovalo vyměnit spojkové lamely .. No ale mám tu jednu věc na rozhodnutí .. 1) Je tu možnost koupě korkové lamely za 110Kč .. to se mi ale nechce moc dávat když jich tam je víc .. 2) je tu možnost koupě Ferodo lamely která je levnější .. ale v životě sem neměl v žádném stroji Ferodo lamelu tak se nechci unáhlit nějak .. Jak se chovají ty lamely? Za tepla za studena .. aby mi to tam taky alespoň chvilku vydrželo  Díky moc za rady!
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2014 21:58
Jméno: pepa
IP: uživatel17294
 znamímu ferodo lamela snesla take blbnutí že ohobloval uzubena kola od zubiu a spojce nic nebylo bylo to na parezu ...ferodo kor třeba z talina od písku proste drží ......možná až moc ale pokud si rozumnej tak super
Datum: 08. června 2014 21:58
 Zdar. Obecně bych řekl, že je ferodo lepší. Ať už co do záběru, tepelné odolnosti, životnosti...dávam ho do všech strojů.
Datum: 08. června 2014 20:51
 Čus, mám takový problém se Stadionem, ze spojky mi vyskákaly segerovky a ta jedna se dostala do motoru, nevíte jak ji mám vyndat ať nemusim půlit motor?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. června 2014 19:45
 Zdar. Povedlo se mi něco podobného. Motorku jsem dal na pravý bok, a při sundaném deklu jsem tam nalil naftu. Pak jsem zacpal ten přepouštěcí kanálek, zakvrdlal s tim, a seegrovka vyplula ven.
Datum: 08. června 2014 19:45
Jméno: marek
IP: uživatel17095
Posl.aktualizace: 08. června 2014 9:27
 Zdar. Ne.
Datum: 08. června 2014 9:27
Jméno: sumec
IP: uživatel14454
 ahoj draci mám dotaz kudy přesně má vést lanko spojky u vlašťovek? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. června 2014 20:59
Jméno: sumec
IP: uživatel14454
 jawasaki-21 ® myslím že u tak slangového výrazu je jedno zdali je tam Ť nebo T. Můj názor
Datum: 05. června 2014 20:59
 než začneš tunit ty chudáky ptáky kterým chceš dát spojku tak si zapamatuj že vlaštovka se píše s T ne s Ť
Datum: 05. června 2014 20:11
Jméno: lukas
IP: uživatel17010
 ahoj, mám čz 250 455 a problém je že mi to nejede na 4. rychlost, nebo jede ale různě to cuká a převodovka vynechává,1,2,3 je normál ale 4 zlobí prostě :-/ zkoušel jsem tam dávat i převodovku z druhého motoru co fungovala komplet celou, jak hřídelky tak vidličky a kolečka, a tak 50 km šla čtyrka, ale pak zase ten samý problém a nevím si fakt rady co tam ještě může být :-/
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. června 2014 12:14
Jméno: pepa
IP: uživatel17284
 no a jestli si vzpomeneš jakou vuli si dal na předlohovou hřídel má byt myslím cca 0,2mm a pokud je milimetr bude převodovka už teda po smrti todle si musíš nastudovat a hlídAT a ne si mysled že to stačí nasipad do polomotoru.....prtž segrovky jsou s timdle sranda
Datum: 07. června 2014 12:14
Jméno: lukas
IP: uživatel17010
 jo tak to v tuhle chvíli ani nevim  to bude problem
Datum: 06. června 2014 12:44
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Ahoj, máš tam ségrovky na ložiskách?
Datum: 06. června 2014 11:11
Jméno: lukin97
IP: uživatel17211
 Zdar draci, nevíte někdo, kde bych moch sehnat řadící automat na mustanga za nějakou rozumnou cenu? Předem dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. června 2014 21:57
 Jeden mám, ale pokud nejsi z Ostravy tak to nemá cenu. Jinak na různých inzertních serverech je asi všechno.
Datum: 12. června 2014 21:57
 zdar.. no třeba na burze
Datum: 31. května 2014 14:25
 Zdare
Mam 350/638 a dou mi spatne podrazovat rychlosti a o proti jine tristapadesatce mam dlouhy hod sajtry musim hodne zdvihat nohu abych zaradil
Diky za radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2014 22:41
 Ahoj draci. nedokázal jsem najít odpověď nikde na netu, tak snad to vyjde zde. Babetta 210 jede krásně, ale při zastavení chcípne, když je na stojánku, tak drží volnoběh pěkně. Řekl bych, že nevypíná spojka, ale měnil jsem všechny pružinky a i listové podložky, ale u těch se pak čelisti nechtěly moc hýbat. Jako by to dřelo, nemám je zkusit trošku obrousit nebo si to časem sedne samo? Díky za jakoukoliv i blbou odpověď  Kobe
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. května 2014 9:52
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Děkuji za připomínku a můžu se zeptat, co by s tou volnoběžkou mohlo být špatně? Když jsem měl rozebraný motor a skládal jsem ho, tak volnoběžka byla složená dobře a i nebyla poškozená, není v tom nějaký fígl? A ještě bych mohl dodat, že když jsem složil babettu na poprvé, tak to nechcípalo a jelo to v pořádku. Ale už se mi zdály vyježděné čelisti a proto jsem koupil nové včetně pružinek a listových podložek. Není to třeba tím, že si nesedlo obložení zatím? Děkuji
Datum: 30. května 2014 9:52
 Může to dělat volnoběžka
Datum: 30. května 2014 8:06
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Ještě jsem zapoměl, že čelisti jsou také nové. Díky
Datum: 29. května 2014 23:59
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 Čau neska mi přišel válec po výbrusu tak jsem to jel projet má to sakra sílu jen přeředím přidám trochu plyn a fichtl má nutkání táhnou dopředu opravdu ten tah je veliký.Ale zjistil jsem že spojka mě moc zlobí mám ji nastavenou tak jak má bít a při přežazování křupe a nebo po dlouhé jízdě když zastavím a dám jedničku a furt držím spojku tak fichtl prostě táhne dopředu a motor slábne na otáčkách tak musím zase spojku utáhnou ale i když ji přitáhnu tak furt křupe i když to dám tak že nakopávačka prokluzuje stejně to křupe hodně a hlavně když se rozjíždím. olej tam mám pp 80-90 // tyčky nové, obě tvrdé a důlek se do nich nedělá od kuličky. lamele mám dané správně zubama k sobě už si nevím rady zkoušel jsem snad vše nové a spojka byla kupována celá nová až na řetěz. prosím poradte dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2014 19:29
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 tak jsem se v tom neska tročku povrtal, ten šroubek na víku jsem dotáhl dost trošičku v tomn křupe ale když nakopnu stojím na místě dám 1 2 3 tak to už křupe tak nepatrně...
Datum: 29. května 2014 19:29
Jméno: standa
IP: uživatel17249
 No tak povol lanko,utahni šroub aby se jen jemně dotýkal spojkové tyčky,vymez vůli na lanku aby se spojka opět sotva dotýkala a utahni samozřejmně kontramatky. Jestli není pod maticí spojkovýho koše ohlá zajišťovací podložka tak se koš povoluje protože matici nic nedrží a pak se furt "povoluje" spojka ... a nebo měkký tyčky ... jiný varianty nejsou
Datum: 29. května 2014 18:34
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 šteluju na deklu po každé jízdě musím šroubek tak o půl otáčky přitáhnout
Datum: 29. května 2014 17:54
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 šteluješ spojku šroubkem na deklu nebo napínáním lanka?
Datum: 29. května 2014 17:47
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 mám tam nové korkové..
Datum: 29. května 2014 17:16
Jméno: standa
IP: uživatel17249
 Nový lamely ferodo jsou festovní na koši a nebo nejdou nasadit skoro vůbec. Mohou způsobovat tyto problémy - spojka zcela nevystavuje.
Datum: 29. května 2014 16:42
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 stando jak to myslíš s těma probroušenejma lamelama? jenom vím že lameli jsou nové a i mezilamela je taky nová jelikož chčije tak mám dost času se na to mrknout ale mám doma ještě jedny nové lamely tak se podívám...
Datum: 29. května 2014 16:09
Jméno: standa
IP: uživatel17249
 Máš probroušený lamely aby se volně pohybovali na koši? Olej v motoru je převodovej a jeho dost? Spojku máš seřízenou aby měla na deklu maximální krok a tudíž vystavovala naplno??
Datum: 29. května 2014 14:27
Jméno: jawa50
IP: uživatel15188
 no spojku sem už rozebíral asi 100x ale nic nenalezeno. a nemůže to dělat ten řetěz? ještě se jednou zkusím mrknou na ten talíř
Datum: 29. května 2014 12:04
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Tak nevim...stát se to mě tak to celý rozeberu a vomrknu. Takhle mě nic nenapadá.
Datum: 29. května 2014 9:21
Jméno: jawa50
IP: uživatel13743
 ne ten je v poho ale zjistil jsem když dám 1 tak to moc nekřupne a když držím spojku a mám jedničku a tak se fichtl dá táhnou i dozadu ale když dám třba z 1 na 2 tak to silně křupne a když podřadím z 3 na 2 tak to taky silně křupne už nevím....
Datum: 29. května 2014 7:10
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Čus, mrkni, jestli se ti ta tyčka neprorvala do přítlačnýho talířku, co v něm jsou pružiny.
Datum: 28. května 2014 20:47
Jméno: Pavel
IP: uživatel17245
 Zdravím, prosím sháním řetěz na trampa pasoval by tam tento obj.č.: 0f0016 díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2014 0:45
 to nejde,, pactram ma desli kyvku kde je treba 134cl
Datum: 28. května 2014 0:45
Jméno: pepa
IP: uživatel15408
 Zdar, mám takovej problém. Mam jawu 21 vzadu obuto pirelli scorpion, motor po GO (ložiska, válec píst), jede super akorat že se dost prehriva, v tom smyslu ze ujedu cca 5km a motor je dost vařící, ale ztrata vykonu nebo neco podobneho nneni. Tak se ptám jak je možný že může bejt motor tak horkej po ujetí skoro nulový vzdálenosti? . Předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2014 7:03
Jméno: standa
IP: uživatel17246
 Chudá směs,málo oleje,těsnej výbrus a nebo tvrdej kompresní poměr ... musí to jet od prvního nastartování a volný to musí bejt po 250km ... taky je možný že je to jen blbě seřízený,ucpanej vejfuk,zabordelený sání atd...
Datum: 28. května 2014 7:03
 Záleží jak moc máš zajetej motor.. pokud tam máš danej novej píst a válec, tím pádem to ještě nemáš zajeto tak píst se hodně tře o válec .. musí se hodně mazat .. takže ano bude se to zahřívat .. proto je nejlepší pořádne mazat..  po ujetí cca 700km si píst jakoby zvykne a je zajeto a to už se to tak hřát nebude ..
Datum: 26. května 2014 19:19
 čau, hledám kontakt na strojaře ze strakonic, který vyrábí RYCHLÉ PŘEVODOVKY za 1500kč. Chci jednu koupit. díky Bohouš 728 959 879
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. května 2014 8:32
 Nevím, asi zrovna za 1500,- ale za 3000,- dělá martinchoc@seznam.cz
http://www.fichtl-enduro.wbs.cz/Prodej.html
Datum: 28. května 2014 8:32
 Zdar draci,mám obyčejnou Dandynu 50 a našel jsem na krámku možnost koupit rozetu,která má 35 zubů,já mám momentálně 39 zubů.Chtěl jsem se zeptat jestli Dandyna pojede rychleji,když koupím tu s tím menším počtem zubů?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. května 2014 13:38
Jméno: jiri-cz
IP: uživatel15512
 Po rovině pojede rychleji, ale do stoupání dost zpomalí. Žádná obyčejná Dandy není pořád je to Jawa 50 a za pár let neupravená bude ceněná. Ber, že už nikdy nebude vyráběná Jawa s motorem Jawa. A jestli jo tak to bude zázrak a to dvoutakt nikdo nikdy nepovolí. Jawa s motorem Minareli není už klasická jawa. Jsem taky pro 4takt. Čau
Datum: 25. května 2014 13:38
Jméno: Radek
IP: uživatel17228
 Já moc nevážím a jezdím sám,protože ve dvou to moc nejede.Zajímalo by mě jestli s tím nemá někdo zkušenost a nepředělával to už.
Datum: 24. května 2014 21:14
 určitě, když změníš takhle převodový poměr tak pojede rychleji, otázka je jestli to utáhne, jestli jsi lehký tak poletíš, jesti máš 90 kilo nebo jezdíš ve dvou tak to asi tak rychlo nepojede, ale dandynu sem neměl tak nevim, ale podle mě to pojede o hodně rychleji, 4 zuby jsou hodně
Datum: 24. května 2014 20:58
 Zdar draci mám čz 175 487 jede dobře ale při vyších rychlostech jak motor řve začne řvat skokově jako by prokluzovala spojka spojka ale neprokluzuje je to normální jinak v pohodě to jezdí dal sem 15 z kolečko abych to nemusel tak honit .
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2014 15:40
 Podle mě vyskakuje kvalt...jestli je to takové cukavé.
Datum: 24. května 2014 15:40
 Že spojka neprokluzuje sem zjistil že když zahrabu na štěrku má krásný záběr možná to způsobují vysoké otáčky lamely jsou celkem dobré měl sem to rozdělané praskl mi kolíček na spojkovém talíři.
Datum: 24. května 2014 14:38
Jméno: pepa
IP: uživatel17227
 a kde bereš jistotu že neklouže kdyš si mel sundanej spojkovej blbinec...automat vždyt musíš povolit lanko na štelováku či válecku a vše naštelovad dle pana dočkala tj aby se ti kulička na vatce protačela ale nebyla tam mezera a pak až dat lanko zpět a nastavit packu na vuli cca 3mm .... a do toho počítat opotřebení....
Datum: 24. května 2014 13:16
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
 Čus draci, mám doma motor který chci zprovoznit ale mám takový malý problém, když jsem sundal lamely a spojkový koš jen tak jsem zkoušel kvalty jestli jdou akorát když zařadím jedničku tak když otáčím sekundárním kolečkem tak se mi sem tam trošku sekne ale není to pravidelné a dělá to jenom u jedničky myslíte že to musím rozpůlit že by třeba ložisko bylo v háji nebo to bude ok?
díky za odpověď půlit se mi to zbytečně nechce
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2014 19:52
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
 jj bez problému to otočím rukou, ale když jen tak točím lehce, tak mě to zastaví, snad to nebude problém no...
Datum: 23. května 2014 19:52
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 jestli to de lehce odseknou tak to není nic važneho
Datum: 23. května 2014 17:52
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
 Zapomněl jsem je to motor z pionýra
Datum: 23. května 2014 17:06
Jméno: bery99
IP: uživatel17211
 pls a nevite este nekdo jaky je rozdil radiciho automatu u 23 a 555, popřípadě co se stane kdyz ho tam namontuju (555)??? diky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2014 15:36
Jméno: bery99
IP: uživatel17211
 od, děkuji za odpověď
Datum: 22. května 2014 15:36
 ty automaty jsou jiný, je to daný jinou šířkou převodovky (karterů) poznáš je snadno, automat na 23 má ty boční západky přivařené mimo tu plechovou nosnou desku a 555 vč. 05 je má na tom plechu navařené tak, že s plechem přesně lícují, to je právě kvůli zvětšenému chodu pro širší převodovku 20/21/23, jinak oba automaty mají jinak široký aretační jazýček, který ti do karterů zapadá
Datum: 22. května 2014 7:31
Jméno: bery99
IP: uživatel17211
 lidi pls poradte jak poznam ze z radiciho automatu vyskočila pružinka??? dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2014 6:56
Jméno: fichtlcup
IP: uživatel17169
 zdar jestli ti vyskočila pružinka tak to nepude řadit mě se to taky stalo a musel jsem půlit motor tak jsem dal nový pružinky jsou 2 a funguje to bez problémů
Datum: 23. května 2014 6:56
Jméno: Muf
IP: uživatel1553
 Čaute draci, mám malý dotaz mám JAWU mustang 23A a mám na zadu drapák a motor se mi strašně přehřívá (ale zavařený není) poraďte prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. května 2014 16:35
Jméno: Muf
IP: uživatel1553
 No tak ujedu nějak 3km a když dojedu tak to sálá jak prase :/
Datum: 22. května 2014 16:35
 čemu říkáš strašně přehřívá???
Datum: 22. května 2014 10:18
|



|