|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jura
IP: uživatel16943
 zdravím. mám takovej problém s přednima teleskopama na svim pionyrovy. jedu a celi předni kolo se mi kyva ze strany na stranu a lita si to tam jak chce :/ řekl jsem si že to budou totalně zničeny silonovy pouzdra. tak jsem koupil novy stary jsem vylisoval dal jsme tamnovy všchno jsem udělal tak jak to má být ale moc mi to nepomohlo :/ prakticky je to pořád stejny. už nevím co s tim mám dělat. poraďte prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2014 10:51
Jméno: michal
IP: uživatel14949
 poradne utahnout horni brejle
Datum: 09. listopadu 2014 10:51
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2014 8:22
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Motor bude silný stejně, akorát budeš mít převod do síly, problém u tohohle kolečka je, že musíš na řetěz dát půlspojku, která ráda praská. Další možnost použít lamely 36z kde můžeš použít standardní řetěz.
Datum: 06. listopadu 2014 8:22
Jméno: jirka
IP: uživatel16943
 čau draci. chcu se zeptat jak mi motor pojede s tady tim primárním kolečkem. bude to silnější/rychlejší? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. června 2015 15:32
Jméno: Jirka
IP: uživatel18099
 mín zubů na primáru budeš silnější ale pomalejší-a naopak!!!
Datum: 26. června 2015 15:32
Jméno: Jirka
IP: uživatel18099
 Pomalejší ale silnější!!!
Datum: 26. června 2015 15:30
Jméno: mirek
IP: uživatel17649
 ahoj draci, mám fichtla skoro vše originál. řeším jiný problém než ostatní a to ten, že bych chtěl dát větší rozetu (nejde mi o rychlost), protože jablonec nad nisou to je pořád nějaký kopec tak abych ho nemusel trápit na jedničku. kolika zubou rozetu by jste doporučili? dík Mirek
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2014 16:41
 Mám okolo 93 kg a tam kde bydlim jsou kopce na všechny strany. Když jsem motor osadil jen 11z kolečkem a mojim dobře udělanym takřka seriovym válcem trochu většího vrtání tak sem začal mít ten problém,že mi chyběl minimálně 4 kvalt,takřka vše jsem jel za 3,na rovině přetočeno skoro okamžitě,maxima jsem dosahoval i do mírných kopců. Musel jsem dát 12/55. Dělal jsem i hodně pohodovej 60ccm válec pro chlapa co vážil přes 105kg a ten taktéž přetáčel 11z kolečko a dal nakonec 12z s tím že měl furt výbornou jízdní dynamiku a dosahoval +68km/h a to s vahou přes 105kg !!!. Nakonec osadil 19mm karbec a vypucoval origo výfuk z mustanga a na tento převod jezdil dokonce 78km/h. Je naprosto zbytečný chodit do lehčího převodu jak 11/55. Jestli ti to mizerně jede tak dej motor do pucu. Eventuelně ti mužu nabídnou "drobné vylepšení" válce.
Datum: 06. listopadu 2014 16:41
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Jablonec je sice v kopcích, ale pokud máš motor OK tak nemůžeš mít zas tak velký problém, aby si kopce jezdil na jedničku. Tak, že otázka.... nekompenzuješ převodem jen parazitní ztráty???
Datum: 06. listopadu 2014 8:30
 Víc jak 40 zubu ? myslím že pionýr má vzadu klasicky 55. A myslím že dozadu se vleze velká rozeta s origo tlumičema. Jen kryt řetězu bude muset pryč.
Datum: 05. listopadu 2014 18:30
Jméno: pepa
IP: uživatel17650
 Naopak velka rozeta na zadku je vzdy vhodnejsi proc to asi jawa delala na soutezacich a sportkach ve predu bylo seriove aby se taknelamal retez a byl dostatecny pocet zubu k prenosu krouticiho momentu a zuby tak netrpeli proto bylo vhodnejsi jedina nevyhoda byla vyrobni cena a hmotost soustavy....myslim ze na fochtla bez krytu vic jak 40 zubu nedostanes .. mezi tlumicema to neprojde osobne bych dal tu okolo 35 a 12 zubu na predek s tim ze pid vyvod z prevodovky bych dal pojistnou podlosku kolecko a klasicky pojistku retez bud 2 spojkama do sebe anebo ti ho udelaji primo v cz ci etovar
Datum: 05. listopadu 2014 11:48
 No spíš bych dal do předu menší a vzadu nebudeš mít koláč pomalu velkej jak kolo a nebudeš muset prodlužovat řetěz. Já například mám na mustangovy 10z táhne to dost dobře oproti originalnímu 12z ale maximálka se pohybuje kolem 50ti.
Datum: 03. listopadu 2014 20:56
Jméno: lukys
IP: uživatel17062
 cau lidi kdyz si koupim sadu sroubu na jawa 20,21 pujde i na 05 ? dekuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2014 23:28
 jasan,,jen viko spojky ma jinaci srouby,,jinak stejny
Datum: 30. října 2014 23:28
Jméno: bery99
IP: uživatel17211
 Zdravím draci, jak se jmenuje součástka, která jakokdyby trčí z motoru v místě, kde je maticí uchyceno sekundární 14ti zubé kolečko, a která má pasovat do pravého víka motoru, kde je spojka, mělo by to mát tvar ocelové tyčky. A jakou to má v motoru funkci. Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2014 13:17
Jméno: bery99
IP: uživatel17211
 ok, díky moc.
Datum: 28. října 2014 13:17
Jméno: standa
IP: uživatel17644
 Sesa to tu má v krámku. Je to jedna delší tyčka,kulička a kratší tyčka. Je to speciální ocel. Koupíš to i v mototechně. Nelze nahradit kusy šroubů,hřebíkem,kulatinkou ani roxorem - to píšu rovnou,protože by ses na to stejně ptal...
Datum: 28. října 2014 13:05
Jméno: bery99
IP: uživatel17211
 děkuji za odpověď, a nevíte, kde by se dala sehnat?
Datum: 28. října 2014 12:42
Jméno: standa
IP: uživatel17644
 Tyčka na vypínání spojky,funkci má sakra velkou
Datum: 28. října 2014 12:15
 Pánové kdo máte čízu 180 nejlíp 487.5 a zkušenosti se spojkou. Měnil jsem lamely protože byl problém s původníma stejným způsobem jako na mé předchozí 487.1 a spojka prokluzuje. Nikdy před tím se mě to po výměně lamel nestalo to spíš za mladých let na 476 když jsme dělali lamely z korku nevypínala spojka vůbec. Možná si to musí ještě sednout ale chybu v montáži vylučuju snad jen s tím že původní lamely měly na obvodu na některých polých zoubky a náhradní je nemají.
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2014 7:14
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Šikulka
Datum: 25. října 2014 7:14
Jméno: jirka4137
IP: uživatel10002
 Tak dík za rady už jsem to opravil.
Datum: 24. října 2014 19:09
Jméno: radek26
IP: uživatel16011
 Čus draci, chtěl jsem se zeptat co mám dělat ať mi ze spojky nevyskakujou segerovky. Mám je přilepit,provrtat a dát tam zavlačku nebo heftnout svařečkou? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2014 17:54
 Taky je dobrý ty segrovky po zacvaknutí otočit tak, aby otevřená část směřovala od středu ven. Odstředivá síla je pak zatlačuje do drážky a vypadnout nemůžou.
Datum: 26. října 2014 17:54
Jméno: radek26
IP: uživatel16011
 Ne segerovky jsem měnil a pečlivě jsem je nasadil do drážky a zmáčkl, asi už je sjetý ten zářez na kolíku. Jsem to zalepil plastickou ocelí tak doufám, že už to nevyskočí.
Datum: 16. října 2014 20:09
Jméno: pepa
IP: uživatel17621
 Proste je ma stare a zohybane ...koupit nove. A pozor spravne vzit si sebou kos do zelezarstvi a vyzkoset
Datum: 16. října 2014 10:44
 Spíš zjistit co je špatně...
Datum: 15. října 2014 22:16
Jméno: radek26
IP: uživatel16011
 Myslím u Stadionu.
Datum: 15. října 2014 19:00
Jméno: f
IP: uživatel13737
Posl.aktualizace: 14. října 2014 8:29
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, vadí hodně převodovce že při smáčknutí spojky zůstává slepená spojka? Tim myslem že lamela je ,,přisátá" na spojkovim koši nebo mezilamele. Zařazení rychlosti totiž slyšitelně práskne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. října 2014 21:52
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 Co takhle křivý spojkový koš .Nevařil jsi kolíky nebo nedržel jsi talíř při utahování spojkového koše kleštěma? Sundat dekl šlápnout a kontrolovat jestli to nemá vankl.Může se ti zdát,že to nerozepíná a lepí se to,ale taky to může házet a spojka bude unášet.Jinak poruchy viz rady.
Datum: 24. října 2014 21:52
Jméno: standa
IP: uživatel17632
 To je dost nepravděpodobný,ale stát se to muže,nemělo by to ovšem dělat až takovej bordel. Olej má být převodový PP80 či PP90. Fakt máš krok spojky na maximum? Teď jsem dělal dva motory,oba novou spojku,oba táhli,u obou jsem dal maximální možnej krok spojky,lanko bez žádný vůle,dokonce jsem obě spojky ještě na deklu utáhl lehce do záběru a oba motory fungovali relativně supr...
Datum: 17. října 2014 8:10
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 jasně to je dost možný...zřejmě máš některý pružinky unavený
Datum: 16. října 2014 21:07
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Tak jasný že sem to udělal tak abych tu pokličku dostal co nejdál od koše a při normálnim stavu aby tam byla malinká vůle. Nemůže to bejt olejem? Jakej tam je pro ty korkový lamely nebo co to je, nejlepší? Ještě mě napadlo.. Neni možný že jak na tu pokličku tlačí ta tyčka ve prostřed, že se ta poklička při zmáčknutí spojky naklápí a to způsobí špatný rozpojení? Například kdyby ta tyčka nebyla přesně ve středu, nebo by nějaká pružina byla silnější. ??
Datum: 14. října 2014 17:46
Jméno: standa
IP: uživatel17628
 Jak je to mastný tak se to musí točit ať je to z čehokoliv. Pukličku vydloubávam vždy šroubovákem,vždy je trochu "přisátá" to je normální. Jen feroda mi to nedělali. Spíš tam bude něco zůstávat viset,drhnout a nebo má spojka nedostatečnej krok. Zkus shodit spojkový víko a podivej se tam,co se tam děje když zmáčkneš spojku. Nový lamely někdy tahnou,tak je dobrý spojku přitahnout trochu do záběru,ale aby ještě neklouzala,po čase se to srovná.
Datum: 14. října 2014 15:13
Jméno: pepa
IP: uživatel17621
 Cece vis o tom ze se delaj oleje pro mokre spojky jako zvlastni skupina ? A mas korkove ci ferodo lameli
Datum: 14. října 2014 9:08
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Tak to sem v 10 %, amatér v tomle nejsem, když sem sundal těch pět pružin ta chtěl sundat tu horní poličku tak prostě rukou nešla jak to bylo všechno přisátý, ty ,,korky" nebo co to těch replikovejch lamel davaj byly uplně hladký- prostě s olejem to dělá přísavku. Mezilamela chodí na koši krasně volně. Nevim co je špatně a stejnak mě to nikdo asi nezodpoví.
Datum: 13. října 2014 19:11
Jméno: standa
IP: uživatel17626
 Marný,marný,marný ... Zjisti co se děje ve spojkovym koši než začneš vytvářet paskvil. Tyto problémy jsou z převážné části způsobeny rukama mechanika. Pak se občas stane,že někdo nahuláká kladivem nová těsná feroda na koš a oni se prostě "netočí" a někomu se občas povede dát lamely blbě,musí být zubama k sobě,jinak je řetěz nepustí od sebe ... Takže jak píšu - 90% problémů se spojkou je způsobeno rukama...
Datum: 13. října 2014 17:31
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Unasí to stále, asi tam dam ten normální korek co se dává do vín
Datum: 12. října 2014 8:51
Jméno: pepa
IP: uživatel17621
 A porad to unasi? Anebo to proslapani pomohlo?
Datum: 11. října 2014 16:17
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Vzhledem k tomu, že točít klikovkou a přemoct kompresi neni tak jednoduchý tak při smáčknutí spojky se to ve spojce protáčí
Datum: 10. října 2014 16:42
Jméno: pepa
IP: uživatel17621
 A dobra rada nez to zacnes pracne demontova. Zarad 1 smackni.packu spojku a skuz to proslapat jestli povoli a jde snadno poznat ze spojka funguje a pri uvolneni packy pripoji k motoru zadni kollo a pokut ji smacnes zas odpoji
Datum: 09. října 2014 19:34
 Kdyby převodovce nevadilo řazení bez vypnutí spojky tak by bylo zcela zbytečný ji tam dávat  takže ano převodovka z toho dvakrát nadšená nejni. Obětuj odpoledne a koukni co s ní je, nikdy to nebude samo sebou
Datum: 08. října 2014 19:48
Jméno: žorža11
IP: uživatel16167
 zdar draci mám problém s fechtlem na jedničku tahne dobře ale když tam šupnu 2ku tak je linej jak mezek a nechce se mu v čem je chyba poradte PLS  Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2014 21:16
Jméno: f
IP: uživatel15423
 Zdar draci, mám traktůrek, motor Jawa 250/592, převodovka 1203. A mám dotaz, z ničeho nic, mně přestala jít zpátečka, normálně ji zařadím, ale nezačne se točit kardan od převodovky k nápravě.. Po sundání víčka nevidím nic ulomeného a vidlička taky chodí kde má a kola přesunuje.. Díky za každou radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2014 9:14
Jméno: hot
IP: uživatel17613
 Pokud je zařazena rychlost a vstup se to čí a výstup ne, tak Ti tam chybí zuby..
Datum: 07. října 2014 9:14
Jméno: demi
IP: uživatel14157
 Ahoj, mam jawa mosquito a když jsem sní dnes přijel a chtěl sní cca po 2 hodinach zase jet, tak když startuji startpákou, akorát chroupou zuby v převodovce, nevíte co je špatně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. října 2014 18:42
Jméno: Spojka
IP: uživatel12679
 Čau draci, je potřeba namazat olejem konec kuželu kliky pod primárním kolečkem nebo to má být odmastěný a čistý?
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. září 2014 16:53
Jméno: martin
IP: uživatel17594
 čistý
Datum: 24. září 2014 16:53
 Omlouvám se jestli mám blbý dotaz ale je mi 14 let a s pionýrama začínam a teď dávam dohromady motor a zjistil jsem ze mi mezi tyčkama co tlačí na spojku asi chybí kulička je to vážný problém ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. září 2014 20:14
Jméno: Honzavolf
IP: uživatel17547
 Dobre vsem vam moc dekuji za pomoc
Datum: 25. září 2014 20:14
 Chyba to je, nebude fungovat spojka. Najdi si kuličku z ložiska jízdního kola stejnou velikost prům. jak je tyčka a je to vyřešeno. ahoj.
Datum: 25. září 2014 19:23
 A nebo železářství a koupit 5mm ložiskovou kuličku...
Datum: 25. září 2014 5:09
 A pokud nemáš v dosahu mototechnu tak cykloshop, tam používají nějak 4,8mm stojí to 2kč
Datum: 24. září 2014 10:58
Jméno: standa
IP: uživatel17593
 Představ si že jo. Třeba v mototechně. A nebo si jednu vydloubni z krku z uložení přední vidlice
Datum: 23. září 2014 21:27
Jméno: Honzavolf
IP: uživatel17547
 A da se koupit ta samotna kulicka ?
Datum: 23. září 2014 20:41
Jméno: standa
IP: uživatel17593
 Problém to není,prostě ji tam dej,jinak to problém bude...
Datum: 23. září 2014 20:26
Jméno: Motor
IP: uživatel12679
 Zdravím, čím draci mastíte těsnění mezi kartery při GO motoru na pionýru když dáváte silikon + papírový těsnění. Potřít olejem nebo vazelína?
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. září 2014 12:07
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 slyšel jsem názory typu papír+silikon=pí*ovina, ale dělám tak všechny motory (resp. motory kde má papír bejt) a nic nekápne,,, motory typu kejva těsnim pouze silikonem a taky bez problému... jinak silikonů už jsem pár ozkoušel a nejvíc jsem spokojenej se silaxem, naopak lukopren byl tragédie...
Datum: 22. září 2014 12:07
Jméno: Motor
IP: uživatel12679
 Jasný, šlo mi o to jestli dát i vazelínu když tam je ten silikon. Nakonec jsem dal silikon a papír. Jinak souhlasím že když tam toho někdo nablije hodně tak to asi moc dobrá vizitka motoristy není.
Datum: 20. září 2014 15:57
Jméno: standa
IP: uživatel17587
 Hm... mam tu dva motory na opravu a někdo předemnou tam napral housenky silikonu jako blázen... je to rozšmelcovaný všude v motoru,protože toho použil víc jak hodně... to by pak jeden zhořk ... čistil jsem to i z ložisek,z kliky,z primáru ... přitom stačí slabou vrstvičku a stejně se trochu vybleje i ven... používam černej motorovej tmel od fy Metaflux (máme ho v práci) a nebo červenej RTV od Wurth ... lukopren,paulin atd jsem nikdy neměl čest ozkoušet ... ale dle mě je hlavní,aby byly kartery rovný a dobře na sebe sedli,pak je úplně jedno co mezi ně přijde,jestli motorovej silikon,papír,papír a hermetik,barva atd....možností je spoustu ... a některý kartery jsou fakt přesný a ty ten papír prostě chtěj,jinak se pak motor netočí ...
Datum: 20. září 2014 12:51
Jméno: Jawař
IP: uživatel16773
 Já používám jen červený tmel Lukopren. Jak na fichtla, tak na velký motorky a nikdy žádný problém. Hlavně stačí tenká vrstva, jinak se ti vytlačí ven a do motoru a to je pak prasečina!
Datum: 20. září 2014 11:12
Jméno: standa
IP: uživatel17587
 Když je to rovný a nedomlácený tak jen papír + olej. Na dobitej motor dávam papír a tmel,vyplní to promáčkliny atd ... dobrý je mít vše odmaštěný a ještě lépe přejet bloky motoru na šmirglu c.400-800 na něčem rovnym jako je sklo...
Datum: 20. září 2014 6:19
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Ahoj, nevim jak ostatní, ale já ne  Ale na levé víko jsem ho namazal vazelínou a v pohodě, bez silikonu
Datum: 19. září 2014 15:49
Jméno: Panel
IP: uživatel10693
 Dobrý večer potřeboval bych poradit s nekolika veci mám čezetu 175 typ 450 a teče mi pravý přední teleskop a ja nevím jestli jsou tlumiče origo nebo z jakého je to typu dá se to nejak rozeznat ?? Potřebuji to vedet kvuli dílu abych neobednal špatné. Za 2 Kolik má zubu kolečko v převodovce na třetí rychlosti na Jawe 250 typ 559 děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. září 2014 22:31
 Ahoj draci, příjdu si jako naprostej kokos  Babetta 210, jezdila krásně, akorát chcípala při zastavení a zahřátém motoru. Tak jsem rozebral spojku a vyčistil. Pak se zkouším nahodit motor a nic. Rozběhové čelisti zaberou, ale jako by nebylo dost síly aby otočily klikovkou. Našel jsem video https://www.youtube.com/watch?v=4W_9i65vTgQ a přesně to se mi dějě. Nic jsem nezměnil a najednou to dělá tohle, prosím o nějakou konstruktivní odpověď. Díky moc a plno krásných km  Kobe
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. září 2014 16:28
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Tak jsem provedl obroušení a prostě nic, nevim fakt už jak to udělat.
Datum: 03. září 2014 16:28
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Mrknu na to obroušení, jenže oni ty rozběhové jsou původní  Ale i tak děkuji za radu
Datum: 03. září 2014 12:45
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 Treba obrusiť roozbehove spojky môžu opierať na bokoch o bubon a už to nestači k štartovaniu som tento problem nevedel vyriešiť asi rok a potom som na to prišiel ako na obrázku https://imagizer.imageshack.us/v2/464x348q90/540/YlW85t.jpg lebo spojky z druhovýroby sú strašne nepresné
Datum: 02. září 2014 22:41
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Ahoj chlapi, tak mám zajímavé rozuzlení  Zkusil jsem tu křídu jak mi karlos poradil. Ale změna, ne. Tak jsem zkoušel dál až jsem přišel na to, že když vyndám svíčku tak spojka zabírá krásně a píst si jezdí jak na kluzišti. Jiskru to také hází. Vrátím svíčku zpět, dotáhnu rukou. Světe div se, spojka zase nezabírá, sem tam cukne ale klikovkou to ani nehne  Tak co si o tom myslíte?
Datum: 02. září 2014 12:55
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 to já taky používám tecničák a nebo jiná odmašťovadla ale je to stále ropa........a stejně to klouže než si to sedne
Datum: 02. září 2014 9:19
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Ahoj, tu křídu mohu zkusit, jde mi hlavně o to, jak je možné, že předtím to bylo v pohodě a najednou nic. Jinak vždy než spojky dám dohromady, tak je odmašťuji techničákem.
Datum: 01. září 2014 8:12
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 jak do toho šáhneš,tak už jen rukama svou mastnotou je umastíš a pak to klouže.............taky jsem dělal gufera,žádnej olej ale jak na to sáhneš tak kloužou.............tak jsem vzal křídu a světe div se ,ono to funguje
Datum: 31. srpna 2014 13:55
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Ještě jsem zapoměl dodat, že pružinky a obložení je v pořádku. Díky
Datum: 30. srpna 2014 15:53
 Zdravím, koupil jsem kolečko 10 zubů a zjistil jsem, že řetěz dře o karter o dotýká se matky, je příliš velká. Existuje nějaká originální vymezovací podložka a menší matka, nebo se to nějak zbastlí.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. srpna 2014 15:55
Jméno: pepa
IP: uživatel17543
 Pod. kolecko dej od motoru este 1 upravenou zajistovaci podlozku. Horsi to je s jistenim nej spusob je obrousenou matku heftnout svarem
Datum: 30. srpna 2014 15:55
Jméno: Nesqvik
IP: uživatel17415
 Zdar draci mám tu takový problém.. Nevíte čím, by mohlo bý to že když se mi na Jawce 350/354 ohřeje spojka tak jedu dám jedna, dvě a zmáčnu spojku dám tři a páčka se nepustí.. prostě spojka zůstane seplá.. Dělá to jenom když se ohřeje.. za studena jede pěkně. Je tam nová spojka Ferodo. Ale prostě zmáčknu páčku dám trojku a páčka zůstane viset. Jako dá se jezdit normálně když je tam poloautomat, ale potřeboval bych vědět jestli se s tím někdo setkal a čím by to mohlo být? Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. srpna 2014 9:16
Jméno: Nesqvik
IP: uživatel17415
 Díky moc. Zkusím. A ano zůstane rozeplá.. Já sem se nějak přepsal.. Díky moc zkusím ..  Kdyžtak se ozvu
Datum: 31. srpna 2014 9:16
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ešče omluva za nekerej překlep. Ty písmenka sú moc malý a negdy si nevšimnu, bár aj to po sobě čtu!!!
Datum: 31. srpna 2014 7:52
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj Nesqik! Standy nemyslí, že bys neco přepdělával, ale ten poloautomat. Ale k dotazu. Pokud se dá jezdit s poloautomatem, tak závady možú byt v lanku, v páčce nebo řadící páke ide ztuha a pružiny ju nezvednú. Já bych to skúšal bez pravýho deklu a spojku bych za opatrnej jízdy vracel kombinačkama. Ešče detail. Esli sem dobře pochopil ty Tvoje informace, tak pokud zostame páčka viset, toš je spojka rozeplá néé seplá! Tak to vidím já. Možná se pletu! Toš tak.
Datum: 31. srpna 2014 7:40
Jméno: Nesqvik
IP: uživatel17415
 Jakým přepákováním.. ? Já jsem pouze měnil spojové lamely.. Byly tan staré a ty jeli krásně ale potom to nebylo ono klouzalo to a tak jsem vyměni lamely a zezačáku to šlo ale teď to začalo dělat tohle.. Olej bych řekl že dobrý.. Zas tak řidkej není..
Datum: 30. srpna 2014 20:23
Jméno: pepa
IP: uživatel17543
 A co moc ridkej olej to by vysvetlilo tu zavislost na teplote olej se ohreje zridne tak ze nemaze a spojka neklouzne ps nemas drazky od lamel na spojkovem kosi?
Datum: 30. srpna 2014 12:18
Jméno: standa
IP: uživatel17546
 Viděl bych vadu v uložení toho mechanismu přepákování od řadičky ke spojce...někde to tam bude zatuhlý či nějak vydřený...a nebo uložení celý řadičky/nakopávačky,ale to by pak asi zlobilo furt...
Datum: 30. srpna 2014 11:16
|



|