|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Vacken
IP: uživatel16460
 Dobrý den.
Sháním větší rozetu. Mám čezetu 150 předělanou na krosku. Mám rozetu 42 zubů a na poli to vůbec nejede, protože je ta motorka stavěná na silnice. Sháním nějakou rozetu 65 zubů +, ale tady sem našel max. 56 zubů. Poradíte mě prosím, kde jinde seženu větši nové rozety ? Děkuji
PS: Omlouvám se, že chci poradit stránku, kde seženu větší rozety tady prostě nejsou ty co potřebuju..
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2013 21:06
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No já se tady ocáď ani nevymotám! Šak si zadej: "rozeta a počet zubú" a najde se Ti jich tolí, že jich ani neuneseš! Toš tak.
Datum: 25. listopadu 2013 21:06
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Jo a pro péro. Ty si asi nigdy s motorem ČZ 150 nic nedělal, gdyž máš takovej názor. Kromě tý pomalý jedničky nemá žádnú chybu. Pro začátek je daleko lapší jak kerákoliv 175ka. Já měl sice rychlejší jedničku, taky upravenej válec, hlavu a karburátor. Ale gdyž uš sem opravdu závodil s čtyřkvaltem, tak sem na tý 150 enom se třema pořád trénoval. Toš tak.
Datum: 25. listopadu 2013 20:58
 Ahoj Vacken! Gdyž napšeš na múj meil, toš Ti pošlu fotky toho zemědělskýho stroje. Je to taky na vynášecím pásu na hnúj!
Datum: 25. listopadu 2013 20:45
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 http://www.motokramek.cz/rozeta-%20-zubu-kyvacka-sportka-56-z/ měl jsem 175/477 na pole a dal jsem tam tuhle rozetu. Větší sem nesehnal. (dá se tam prý dát rozeta ze nějakého zemědělského stroje, cca 75 zubů)
Datum: 24. listopadu 2013 20:56
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 potom jedině zajít někde do prodejny kde prodávají řetězy a řetězové věnce a koupit si nějaký věnec a přidělat ho na původní rozetu
Datum: 24. listopadu 2013 20:47
Jméno: Vacken
IP: uživatel16460
 No to mi je jedno, že to nepojede rychle -_-
Datum: 24. listopadu 2013 18:58
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 když tam dáš rozetu řekněme 75z tak ta čz bude ráda když pojede 50km/h,tohle není motor vhodnej na nějakej kros
Datum: 24. listopadu 2013 16:19
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16451
 Dobrý den můžu se prosím zeptat jestli existuje primární kolečko 9 zubé, mám Jawu 50 Mustanga, ale předělávám to na terénního.
Děkuji za odpověď
Tomáš
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2013 19:35
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 jo existuje
Datum: 22. listopadu 2013 19:35
Jméno: Stig
IP: uživatel13005
 Zdarec Seso , chci se zeptat , jak je zde ta nová sekce ''Korádo'' , tak bude tu i víc dílů ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. listopadu 2013 13:06
Jméno: Stig
IP: uživatel13048
 Tak paráda , dávám ho ted' do kupy , tak se kdyžtak ozvu..
Datum: 23. listopadu 2013 13:06
 pokusim se to doschanet ale pokud potrebujes neco spsl napis meil splasim,,
Datum: 21. listopadu 2013 17:17
 zdar dryci myslíte že by mě mohlo prasknout gufero u spojky když sem jel za studena na plnej kotel?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2013 22:24
 palec nahoru filipe! taky nevim co vymejšlej
Datum: 21. listopadu 2013 22:24
Jméno: Filip
IP: uživatel16115
 nechápu proč ho tady tak terorizujete já pocohpil hned co má na mysli prostě gufero ze strany spojky... jinač Mustang: gufero na klice ti určitě nepraskne kvůli tomu že dáš kotel při studeném startu. možná při -30° ale i to je docela nemožné
Datum: 21. listopadu 2013 21:20
 Víš ono kdyby se zmínil co má za stroj.. žejo on třeba staďák má spojku na klice. Ale i tak se to nejmenuje "gufero u spojky"  a vůbec seru na to.. každej kdo má trochu za ušima si najde nějakou příručku kde zjistí jak se co jmenuje.. Vždyť v dnešní době internetu a jinejch technologií je to hračka.
Datum: 21. listopadu 2013 18:07
 vzhledem k tomu jak blbý dotazy tu jsou jinde, se divím, že se zabejváte zrovna timhle  navíc nevím komu z nás to tady jezdí na názvosloví  a věř mi že pokud by se dgenerace tohodle národa projevovala pouze tim že si nebudem schopný zapamatovat jak se co jmenuje v motoru... vyhráli jsme bitvu o tenhle kontinent  , odteď je duše nový plášť! ,, pokud nemáte bezdušovky,, eště to domyslim
Datum: 20. listopadu 2013 22:57
 hmmm.. to je mi teda národní degenerace.... klice se už říká spojka.. super  .... válci se bude říkat hlava či karbec a kola budou pásy
Datum: 20. listopadu 2013 21:42
 protože,, jak jsi sám napsal,, jiný tam neni!
Datum: 19. listopadu 2013 22:31
Datum: 19. listopadu 2013 21:53
 myslí gufero na klice od strany spojky, to levý, takže vaše narážky nejsou na místě
Datum: 19. listopadu 2013 20:04
 to gufero u spojky by mě taky zajímalo  .. ty tam máš suchou spojku? . a víš vůbec kde ta spojka je?
Datum: 19. listopadu 2013 19:48
 co to máš za stroj že máš u spojky gufero?
Datum: 19. listopadu 2013 19:17
 u spojky je gufero  ale ono to bere trocha oleje tak sem se lekl
Datum: 19. listopadu 2013 17:26
Jméno: mustanglegpress : 3x12 + 1 zah
IP: uživatel14518
 věř mi že v tovarnim nastaveni je motor u fichtla tak podimenzovanej a nevykonej , že sam sobě při spravnym nasteveni a kvalitnim oleji , NEmůže ublížit i při tvrdším zacházení.
Datum: 19. listopadu 2013 12:30
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Mmmmm za studena plnej kotel, ty jsi fakt rebel!
Datum: 19. listopadu 2013 10:34
 já ti nevim.. ale u spojky žádné gufero není
Datum: 18. listopadu 2013 22:10
 pochybuju
Datum: 18. listopadu 2013 20:22
Jméno: pošuk
IP: uživatel16293
 čaau lidi, jaky mate názor na tzv ,silnou dvojku,, ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2013 22:12
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 tak a to co napsal standa je celá pravda
Datum: 19. listopadu 2013 22:12
 Jen malej dodatek: Proč pořád chcete někdo objevovat ameriku a řešit všemožnej nesmyslenej "tuning" ??? Je to zbytečný!! Mám 90kg,fichtla tak nějak ve slušnym stavu,motor se ještě točí vcelku slušně,ale už je před smrtí,na tom mam seriovej válec,kterej jsem si jen trochu opravil a začistil,srovnal a nechal na něm udělat výbrus,hlava origo -čistá,nepotlučená,pěkná - mam čistej seriovej doutník,mam origo karbec 17mm - odladěnej na trysku 65 - filtrbox odladěnej - pak VAPE který ani nevim na jakej předstih je nastavený,pak mam nějakou svíčku která dává jiskru,je to myslim n15, a teď to co chci vlastně napsat - když jsem tam dal převod 11/55 a sed si na sedle za půlku tak ta bestie furt chtěla na jedničku jezdit po zadnim kole....a nezdá se mi že by to jelo nějak málo a to mam 90kg....s tim převodem 11/55 to jelo na trojku skoro 60... (no točí 7000-7200 tou "opravou válce"  ....muselo tam jít 13/55 aby furt chudinka nejel v "červenym"....no prostě mazec,seriovka uhání jak bestie....a teď další šok....po letech první motor,co žere něco mezi 2-3 litry...úplně neskutečný....když jsem počítal kolik sem najel klidnou jízdou na pár litrů co bylo v bandě,tak sem se začínal dostávat pod číslo 2,5l/100km ... Tak proč to furt předělávat??? Jo přiznávam,tady sou fakta,některý válec jsou z výroby zmršený a prostě nikdy nepojedou a když se neopravěj,tak prostě nepojedou...některý kliky sou taky namrvený,některý házej na hřídeli,některý maj třeba pootočenej kolíček a běžnej antitalent tam ten předstih prostě neudělá....pak sou zase kartery který nejedou...to nedokážu vysvětlit,ale je to tak....každý kartery prostě nejedou top....mužeš mít v motoru TOP součásti,vše nový,perfektně zgenerálkovaný,ale budeš mít blbý kartery a nepojede to...a tohle se zjišťuje až na silnici...někdy až dost pozdě.... to jen moje připomínka k tomu všemu ...Obecně: nemusíš do toho pustit 10 tisíc...postav si slušnej motor,se slušnou klikou,se slušnejma ložiskama,se slušnou převodovkou,najdi slušnej pěknej válec,seřiď to a ono to poletí....a nemusí to bejt nový..stará klika která nemá vakl a nekope je kolikrát lepší jak nová... a ještě jedna faktická - nikdy se nepokoušejte oživit motor půlenej kladivem,ten už dojel....tam je to marný....
Datum: 19. listopadu 2013 11:37
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 jasný rychlej 3q je ideální řešení, ale je to otázka peněz 17/21 byla za slušný peníze ale momentálně je v prodeji jen 18/20 a ta už není nejlevnější, na 17/21 bude muset počkat až zase někdo vyrobí další várku
Datum: 18. listopadu 2013 22:16
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 a jé už je to tu zase, zkusil jsi to někdy když říkáš že to nejde??? zvláštní že mě takhle udělaná převodovka už najezdila několik stovek kilometrů naprosto bez problémů
Datum: 18. listopadu 2013 22:02
Jméno: standa
IP: uživatel16436
 Kup si rychlej 3Q a dej 11z kolečko a budeš mít silnou dvojku i trojku a jednička bude jak na serii s 13/55... To je řešení !
Datum: 18. listopadu 2013 22:01
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 marquee: když si sežene kolečka z 05 , budou mu k prdu , protože jsou uzší.Jinak zkrácená dvojka je opravdu k ničemu
Datum: 18. listopadu 2013 21:41
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 přesně tak, silná dvojka je na nic, trojku už pak prakticky nejde použít, když už chceš silnější dvojku tak si sežeň 19z dvojkový kolečka z 05ky.
Datum: 18. listopadu 2013 21:32
Jméno: standa
IP: uživatel16436
 Absolutní blbost. Asi jako 4 kvalt bez trojky...taky k ničemu...
Datum: 18. listopadu 2013 18:55
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Tak je to dobrý když jezdíš ve dvouch tak do kopců
Datum: 18. listopadu 2013 18:52
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2013 15:31
 jasně
Datum: 17. listopadu 2013 15:31
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 mam dotaz mohu pouzit kartery z 05 a dat tam prevodovku kompletni z 21 a dale zapalovani s magnetem a kos spojky vydlicky atd dekuji a dale mam dotaz jsou gufera z pareza na 21 motor dekuji lukas
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2013 19:28
 Automat taky není kompatibilní
Datum: 14. listopadu 2013 19:28
 bude to vadit nebude ti to řadit správně prostě do 05 de jen převodovka origo nebo pařez a to i s automatem pařezáckym
Datum: 14. listopadu 2013 19:25
Jméno: luk
IP: uživatel14930
 a z pareza a kdybych tam dal auomat razeni z 21 nebude to vadit
Datum: 14. listopadu 2013 18:38
 Do karterů 05 se ti převodovka z 21 nevejde... delší. Zápalko, koš spojky to už jo, ale převodovku tam nedostaneš
Datum: 14. listopadu 2013 18:25
Jméno: miselin4
IP: uživatel15295
 zdar včéra jsem koupil dalšího fichtla vždy když jsem startoval start.pákou tak se sem tam páka sekla a zustal v seklé poloze když sem za ní škubl tak odskočila a zas to fungovalo a tak furt dokola ale dneska se to opět seklo tak sem s tím škubl ale když chci startovat tak šlapu do prázdna. myslíte že se mohlo rozpulit start. kolečko?na roztlačení normálně chytá. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. listopadu 2013 12:59
Jméno: miselin4
IP: uživatel16408
 když couvám tak se ozývá z převodovky podivné rachtání to bude asi ono že?
Datum: 12. listopadu 2013 12:59
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 spíš bych to viděl na rozskočené kolečko, pokud se to stalo tak bacha aby se ti kousek nedostal mezi kola převodovky jinak jí vyhodíš celou
Datum: 12. listopadu 2013 10:07
 To bude startovací segment..
Datum: 12. listopadu 2013 8:28
 čus draci chtěl jsem se zeptat jestli je normální že na fíkovi když zmáčknu nakopávačku třeba jen do půlky a při vracení nahoru to neskočí o jeden zub na cvrčkovi, tak při dalším nakopnutí startpáka o kus skočí a nebo s ní nejde hnout a musim s ní zacukat, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 23:24
 dal jsem tam tu příložku s o kroužkem, nevěděl jsem že přes to ještě něco jde, jinak pokud hýbu start pákou pořád stejným stylem -> dolu o 90 stupňů a pak zpátky nahoru (dva skoky cvrčka tak to nikdy neudělá) stane se to jen pokud hnu start pákou o tolik že při vracení to neskočí o celej jeden zub ale jakoby to měl skočit ještě o pár milimetrů dál, asi se to tam pak nějak skříží, zkusim tu podložku dík
Datum: 11. listopadu 2013 23:24
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 jestli jsi tam dal novej segment tak jsi tam určitě nedal podložku,dej podložku na hřídel startovací páky z venku....aspon dočasně a uvidíš že to bude chodit...jen tak si zkus povytáhnout hřídel s pákou a šlápnout a uvidíš že to hned půjde
Datum: 11. listopadu 2013 21:03
 právě že ten je jak nový, asi se to zlepší až se to ochodí, ten motor jsem minulej tejden generálkoval a už je to lepší, i tak jsem se radši ptal
Datum: 11. listopadu 2013 17:30
Jméno: pepa
IP: uživatel16400
 maš očesaný segmen c je v motru na hřídeli od nakopavačky....bohužel bez pulení neopravitelne
Datum: 11. listopadu 2013 9:24
 Zdar draci, je na jawě 50/21 stejné primární kolečko jako na jawě 555 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 9:22
Jméno: pepa
IP: uživatel16400
 na 555 ma celýn jiný primar a spojka primarní kolečko je daleko užší ..... neove snad nikdo nedělá jedine sehnad starší..anebo tam dát celý primár a spojku z 20.....jako komplety jsou záměné
Datum: 11. listopadu 2013 9:22
 které?
Datum: 10. listopadu 2013 21:46
 A nevíte kde by se dalo sehnat?
Datum: 10. listopadu 2013 21:24
 ano, je to jiné
Datum: 10. listopadu 2013 21:19
Jméno: jezda
IP: uživatel14530
 hele,nejsem si jistej ale není,555 je jedno lamelová takže má uzčí řetízek a podle mě tím pádem i jinčí kolečko,ale nevím,je možný že je to stejný
Datum: 10. listopadu 2013 20:37
 Nazdar draci, chtěl jsem se zeptat jestli stačí papírové těsnění pod víko od spojky.Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 20:18
 dík moc, aspoň ušetřím a nebudu zbytečně kupovat tmel.
Datum: 10. listopadu 2013 20:18
 Ano, z fabriky to tak také bylo.
Datum: 10. listopadu 2013 20:14
Datum: 10. listopadu 2013 20:11
 Pokud jsou těsnící plochy bez poškození a rovné, tak tam papír poslouží dobře.
Datum: 10. listopadu 2013 19:57
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 20:23
 Ale chtělo by to aby se něco vyrobilo vím mohu si to vyrobit doma ale i tak tohle jim tu chybí
Datum: 10. listopadu 2013 20:23
 Zdravím. Bohužel jde použít pouze na pařeza a stadiony/jawetty.
Datum: 10. listopadu 2013 14:55
 čus draci, chtěl sem se zepat jestli se do převodovky u pionýra 20 dávají nějaké vymezovací podložky po stranách předlohové hřídele, viděl jsem to na jawě 05 a skládám motor z ničeho tak jestli mám něco sehnat, už jsem měl kartery u sebe a vůli to má, jinak tu podložku jsem viděl na starně cvrčka od nakopávačky, dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2013 23:12
 supr dík
Datum: 10. listopadu 2013 23:12
Jméno: pepa
IP: uživatel16390
 musíš to nejlíp změřit anebo aspon usoudit ..porvnává se to u toho oteveneho futra ...prostě šuplerou změříš.... do 0,2mm ok 0,5 ko ....jde to i odhadnout od oka a dopočítáš si podložku ...ta se dává od uzavreneho futra...hlavní hřídel má mít vuli žadnou
Datum: 09. listopadu 2013 8:32
Jméno: dejv
IP: uživatel15071
 zdravim draci dnes sem vytahnul ze sklepa fíku nejezdil 30 let  chytnul po vycisteni nadrze a kohoutku na 2 dupnuti akorat sem dal novou spojku byla sjeta uplne na plech akorat mam problem ze de hrozne stuha radit nesla dam vubec 3ka tak sem chvili jeudil a jde to lip myslite ze se to rozchodi kdyz tam dam ridci olej?? diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2013 13:35
Jméno: dejv
IP: uživatel15071
 tak uz sem to rozchodil ted tam jdou rychlosti dobre zachral sem to a dal sem tam new olej.. akorat to ma tvrdej chod razeni takovy cvakk cvak jak kdyz nedomackuji spojku
Datum: 09. listopadu 2013 13:35
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 spíš bych to víděl tak , že někdo dal na řadič špatnej šroubek ze shora a nejde řadit a nebo je celej řadič povolenej
Datum: 09. listopadu 2013 12:44
 Podle mě je to zalepený od starýho oleje. Dej tam nový olej a jezdi, jak se motor ohřeje, tak by se to mělo uvolnit
Datum: 09. listopadu 2013 11:51
Jméno: dejv
IP: uživatel15071
 olej je tam puvodni dneska ho vymenim ale ta radicka byla zatuhla v tich karterech taky dak sem ji osmirkoval a nastrikal konkorem a uz chodi pekne ale kdyz radim a je to studeny tak je to skoro jak kdyz nemackam spojku podle me neni olej u toho automatu je zatuhlej nak to dneska rozchodim
Datum: 09. listopadu 2013 10:17
 Vyměnil si olej? Jaký si tam dal? Není to spíš zatuhnuté někde na čepu řadící páky?
Datum: 08. listopadu 2013 19:10
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Zdar draci, sestavil sem motor z mustanga a cca po 4 km začala vypadavat trojka nevíte jak to opravit? Než sem pulil tak nevypadavala. Mezi kartery sem daval jenom tmel.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2013 22:48
Jméno: standa
IP: uživatel16370
 Poslední zuofalá záchrana - povolit automat,přes šroubovák ho z boku nadoraz přiklepnout na stranu sekundárního kolečka(trojky) a utahnout na krev... Mě to u přejetý serie pomohlo...
Datum: 05. listopadu 2013 22:48
Jméno: Lasty
IP: uživatel16369
 Ahoj, mam 350/639 dnes při plné zátěži na čtyřku ( cca 4500 ot.) mi začala klouzat spojka, když jsem ji trochu přitáhnul, páčka chodila mnohem líp a kupodivu šel i mnohem líp dávat neutrál, jenže klouzalo to furt, když ji úplně povolim, páčka chodí strašně gumově a nevrací se, ale spojka pak už neprokluzuje. Celkově ale chodí strašně ztuha. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2013 21:58
Jméno: jikar
IP: uživatel15063
 Jak píše JAWA_ceZetak ® musíš ho povolovat ...přitahováním docílíš tak leda toho, že ti to bude klouzat pořád.
Datum: 05. listopadu 2013 21:58
 šeš trouba... přitahováním toho šroubku docílíš toho že bude spojka víc klouzat... ty potřebuješ šroubek povolit aby neklouzala.. případně vyměnit lamely pokud by byly sjeté
Datum: 05. listopadu 2013 21:26
Jméno: Fikus
IP: uživatel16366
 Zdravim chci se zeptat jestli jde na ČZ 125/488 motorku sehnat 13 zubý kolečko na sekundár nebo 12 zubý a kde ho sehnat dik za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2013 16:28
Jméno: Fikus
IP: uživatel16366
 a když tam mám velkej střed????
Datum: 06. listopadu 2013 16:28
Jméno: pepa
IP: uživatel16372
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/ret_kolo_13z_malej_stred.html 12 zubu je tak na vovorávačku .....
Datum: 06. listopadu 2013 14:10
Jméno: pepa
IP: uživatel16372
 tady ???? v nabídce??? anebo pokud to je na hokme cross pude tam i z fichtla,,,,,
Datum: 06. listopadu 2013 14:04
 Mám další problém draci, mám ty lamely ferodo ale nenandám je na ten spojkovej koš maj o pár mm menší pruměr co s tím ? díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2013 16:51
Jméno: standa
IP: uživatel16367
 Jen to lehce strhneš,to je desetinka...
Datum: 05. listopadu 2013 16:51
Jméno: pepa
IP: uživatel16364
 pokudnerad piluješ a bojíšse že tobude šišatý stačíti dírii osmirkovat hrubým smirkem60...
Datum: 05. listopadu 2013 16:17
 Dával jsem taky ferodo lamely a vnitřní průměr byl menší, takže nešly nasadit. Chce to vzít kulatý nebo půlkulatý pilník a trošku ten vnitřek lamel vybrousit, pak budou sedět
Datum: 05. listopadu 2013 13:03
 tak díky
Datum: 04. listopadu 2013 18:54
 jen lehce strhneš hrany.. když nemáš voko z kašparove krave bude to cajk
Datum: 04. listopadu 2013 18:39
 No zas aby to nebylo křivý
Datum: 04. listopadu 2013 18:33
 pilník a trochu zvětšit vnitrřní průměr lamel hold některý neseděj
Datum: 04. listopadu 2013 18:30
 Zdar draci, vadí něčemu když mají kolíky na spojkovém koši vuly ? a co s tím mám popřípade dělat ? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2013 7:53
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Tak to roznejtuj né?
Datum: 05. listopadu 2013 7:53
 Jo jasný a když to nemá moc velkou vuly tak to mužu nechat ? nebode to něčemu vadit ?
Datum: 04. listopadu 2013 17:54
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 taky jsem je zavařil, po tom co mi jeden kolíček ulítnul... bez problému
Datum: 04. listopadu 2013 17:51
 Kolíky zavařit a zabrousit,aby sváry nedraly o kartery poblíž ložiska.
Datum: 04. listopadu 2013 17:50
 Já jsem to zavařil a po prdeli...
Datum: 04. listopadu 2013 17:36
Jméno: ondra
IP: uživatel15967
 čus draci mam trošku problém nejde mi zařadit na jawě 20 ale nekdy to jde ale jak chcu zařadit na vyší stupen tak už to zase nejde a skočí to na neutral. dik za každou radu čím to muže byt.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2013 23:08
Jméno: jirka
IP: uživatel12346
 cus to bude řadící automat takže go motoru nebo je jen povolenej takže dotáhnout ty 2 šroubky na vršku motoru a kouknout zda není ohnutá řadička či to táhlo
Datum: 30. října 2013 23:08
|



|