|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravim, chtěl sem se zeptat jak správně vyndat ložisko z rozety. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2013 18:06
Jméno: Standa
IP: uživatel16350
 Předem bych vyndal tu segrovku
Datum: 31. října 2013 18:06
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 vzhledem k tomu že jak ložisko tak rozeta jsou z oceli tak nahřejvání trochu ztrácí smysl...stačí za studena vyklepat nemělo by nějak držet.Ale potom při montáži můžeš nahřát rozetu a ložisko dát do mrazáku
Datum: 30. října 2013 21:41
Jméno: kolecko_ustav
IP: uživatel16345
 Důkladně nahřát a vyklepnout...
Datum: 30. října 2013 10:44
 zdarec chlapi nedávno jsem koupil rám a motor zvlášt po po smontování jsem zjistil že mi nejde neutral tak jsem to rozhodil a zjistil jsem že mam v hřídeli celkem velkou vůli a převodovku mam složenou podle manuálu je možný že tam mam něco z 50/05 motoru ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2013 11:18
 Máš tam správně tu vidličku mezi kolečkama ?
Datum: 30. října 2013 11:18
Jméno: johny33
IP: uživatel16342
 tak koupil jsem 50/21 ale jak mam vědet že nějaký šikula tam zkoušel dávat např hřídel z 05
Datum: 30. října 2013 8:27
Jméno: jezda
IP: uživatel14530
 musíš sám vědět co si koupil,takhle ti na to nikdo neodpoví
Datum: 29. října 2013 23:07
Posl.aktualizace: 28. října 2013 17:28
 díky stejně budu měnit celou spojku
Datum: 28. října 2013 17:28
 ustřelila ti segrovka z pruýžiny u spojky a dře o víko oprava za pár kaček
Datum: 28. října 2013 17:24
 Zdar draci chci se zeptat kde seženu 9zube kolečko pastorek tak mi prosim poradte diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 0:34
Jméno: Klokan
IP: uživatel16138
 No ten odkaz právě nefunguje. -( Je vyprodané? bude zase? Dík
Datum: 11. listopadu 2013 0:34
Datum: 28. října 2013 12:39
Jméno: Max
IP: uživatel14539
 Čau draci, chtěl jsem se zeptat chtěl bych si dát do pionýra 4 rychlost... mě napadlo že jak jsou 2 neutrály tak ten neutrál mezi 2a3 dát pryč a jak byl neutrál tam bych dal 3 a jak byla 3 tak 4 šlo by to? díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. března 2014 21:12
Jméno: Joski
IP: uživatel16894
 Spojka a jehly sú nepodstatné.V prípade že si nevymýšlaš tak si zabudol dodať že nemáš štartovanie (nakopávanie) musíš roztláčať a ako si upravil automat.
Datum: 05. března 2014 21:12
Jméno: David
IP: uživatel16770
 4Q převodovku mám vyrobenou do původních karterů, šířka kol jako originál 3Q. Lze namontovat do originálních karterů. Komplet uložená na jehlách. Teď dodělávám 2 verzi se 4 lamelovou spojkou bez primární řetězu.
Datum: 03. února 2014 11:12
Jméno: Standa
IP: uživatel16328
 Max: Po pár úpravách ano. Musí se zúžit kolečka,předělat řadící automat a vyrobit nová vidlička. A pokud chceš aby to bylo smysluplné,tak se musí nový pár koleček vyrobit tak aby měli vhodný počet zubů. Jinak bys měl jen dvě dvojky - jednu pomalou a jednu rychlejší
Datum: 28. října 2013 10:14
Jméno: pepa
IP: uživatel16325
 t jo chybí ti tam pár koleček doslova a osazení na hídelích ktere ti od těch koleček odvedou dílu.... automat taky umí řamykat jen 3 kvalty,,,,prakticky se kartevy vyvařili ofrezovali a znovu vyvrtali na převodovku za 175 ...ale i ona na fíka nejni moc dobrá....kvalty nesedí a na 4 to nejede....co se líbilo mě bylo motor přefiknout a místo převodovky tam navřit převodovku ze síma ....
Datum: 27. října 2013 19:23
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 a představu jak tam ten kvalt dáš máš?? to to tam jako nasypeš nebo jak? myslim že na to můžeš zapomenout...
Datum: 27. října 2013 18:56
 zdar poradí nekdo nejde my spojka na babetě jen jedna rychlost
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. října 2013 7:01
 Přesně tak, 228 a 207 byly jednorychlostky, potom přišla dvourychlostka 210, ale protože se ta dvoustupňová převodovka srala, tak daly 210 jednostupňovou převodovku a nazvaly to 215. Poslední byla 225, která už měla zase dvoustupňovou převodovku, ale taky měla stupačky místo šlapek a startovala se nakopávačkou.. Takže je teoreticky možný, že máš Babettku, která vypadá jako "dvourychlostka", ale protože je to typ 215, tak má jen jednu rychlost  Fuuu, takhle po ránu...
Datum: 25. října 2013 7:01
Jméno: péro
IP: uživatel16300
 taky byly babety jen s jednoi rychlostí,i ty novější!
Datum: 24. října 2013 14:34
Jméno: kalos
IP: uživatel14122
 zdar draku....no jo ale která??????
Datum: 24. října 2013 9:27
Jméno: Dan
IP: uživatel9676
 Zdarec potřebuju radu, mám mustanga a při výměně spojky sem to trošku posral natloukl sem tam lamely na silu přijel známy a vynadal mi ani už nevím jak  ale k věci když sme je zdělali a vystrouhly ten vnitřek tak jsme to složili ale po nastartování motor hrozně vibroval, chvíli jsem tak jezdil ale pak mě to naštvalo a motor jsem rozpůlil. Myslel jsem že to budou ložiska ale ty jsou v pořádku, všechno vypadá ok tak nevím co jsem pokazil, jestli jsem zohnul spojkovej koš a může to dělat on tak nevím při vyších otáčkách to vybruje víc a víc, dělá to i na neutrál. Prosím poraďte. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. října 2013 14:24
Jméno: klikař
IP: uživatel14954
 debilní konstruktér to navrhnul tak aby tam byla dostatečná rezerva pro přenos závratné síly 3,5 HP. že do toho bude nějakej odborník místního významu mlátit kladivem toho nevzdělanýho blbce vůbec nenapadlo. kristova noho! co máte všichni s těma spojkama?? mám na fichtlu korky od roku 1967 a funguje skvěle.
Datum: 26. října 2013 14:24
Jméno: péro
IP: uživatel16300
 ten koš je sračka , stáčí jedna trefená rána a je po něm
Datum: 23. října 2013 22:30
Jméno: Mirda
IP: uživatel11100
 No nejspíš si fakt zkřivil spojkový koš.Pro kontrolu sundej víko a při startování hned uvidíš jestli hází.Hřídel by jsi asi těžko zohnul to by to kladivo muselo být 5ti kilové.Vycentrování koše by šlo udělat na soustruhu a nebo sehnat jiný.
Datum: 23. října 2013 21:11
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 zdravím, jak se pozná, že převodovka je v ok stavu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2013 9:46
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 a nějak podle hmatu jak má vypadat nebo tak?
Datum: 20. října 2013 9:46
 rychlosti jdou dobře zařadit jednotlivý rychlosti nedělaj hluk, nevyskakujou ze záběru v zatížení, pokud je to na napůl rozbranym motoru tak jde z lehka a volna točit hřídelema
Datum: 19. října 2013 19:11
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 zdarec hosi když chcu pionýra odstavit na delší dobu tak je lepší vypustit převodák a nebo ho tam nechat ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. října 2013 19:31
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 převodový olej určitě nechat - všechny těsnění jsou na to dělané. startování studeného motoru škodí - pokud se celý motor neprohřeje na provozní teplotu. spálením paliva vzniká převážně vodní pára a co2. vodní pára ve studeném motoru kondenzuje na stěnách válce, může se dostat i do prostoru převodovky a zkondenzovat v oleji. ve válci pak napadne korozí vložku a kroužky. jestli parkuješ v nevytápěném prostoru je nejlepší stroj přikrýt dekou.
Datum: 20. října 2013 19:31
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Dík, mám několik nádrží a problémy se rzí a to jsem zkoušel naředěný ocet, kyselinu citrónovou a pořád se sítka ucpávají rzí. První půjde Jawa 20, 350/640, babeta 210, Simson 51 a pak Cz 175/502 3x. Manet 90 a až se mě podaří vyhrabat rozdělaná Omega 500 tak su zvědavé jak to bude vypadat. Zatím čau
Datum: 19. října 2013 14:22
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 ok tak asi ho tam nechám. me totiž vubec nejde o olej ale o motor jestli ten olej casem např neudelá neco z tesnením a pak jak budu chtet jet tak to zacne tect. jinak moto je v garaži kde ani přez zimu nejsou mínusove teploty.a nadrž mám profesionálne ošetřenou  prozradím ti tajemství připravku http://www.movychem.cz/ochranne-vrstvy/odrezovac-rezol-2000-11 před 3 lety jsem s tim vyplachl 2 pionýry a ten jeden uz aj zmrzl a bila v nem voda a je to ok .
Datum: 19. října 2013 12:15
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau, náplně nech. Oleji se nic nestane. Horší je nádrž. Někdo říká, plnou nádrž a někdo prázdnou, ale bude rezavět tak nebo tak. Já když odstavuji moto, tak plná nádrž a 2krát do měsíce alespoň nastartuju a nechám zahřát motor. Asi tak 5minut. Když nebudeš mít možnost protáčet motor, promaž válec mot. olejem jemně, aby nechytl rez. Hlavně postav moto dle možností, aby se nerosil. Ale jestli ho máš někde pod kůlnou je dobrý zas protáčet.rn
Datum: 19. října 2013 10:53
Jméno: blaa
IP: uživatel16293
 ja osobně bych ho tam nechal
Datum: 18. října 2013 21:02
Jméno: Hejňa
IP: uživatel11766
 Zdar draci. Chtěl bych se zeptat jak moc složitá je výměna motoru ve felicii (co vše se musí vymontovat ven). Chtěl bych ho vytáhnout i s převodovkou směrem nahoru. Kanál nemám, takže spustit dolů ho nemůžu. Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2013 8:46
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 a nezapomeň odpojit výfuk
Datum: 18. října 2013 8:46
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Hele nahoru to jde ale blbě. Jednodušší je ho pustit na zem a pak ve dvou chlapech ten předek v pohodě nadzvedneš a cukneš z autem dozadu, nebo ten motor vytáhne třetí dopředu. Jde to i v jednom když máš předek auta čím zvednout. 
Jinak motor drží na třech šroubech. Odpojíš elektriku, hadice, plynové a spojkové lanko a nezapomeň na táhlo řazení. Pak buď musíš vycvaknout poloosy z převodovky, ale nebo povilit poloosy v těhlici a vyndat to i s poloosama. Sranda za hodinu to musíš mít venku.
Datum: 18. října 2013 8:43
 cau draci daval pul jsem motor z fichtla , menil pouze gufera a loziska , a po montazi a naslednem utahnuti vsech sroubu mi nejde protocit vystupni hridelka proste je to uplne tvrdy , nakopavacka jde dost ztuha , celej den sem se s tim sr*l prosim poradte , diky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. října 2013 18:47
Jméno: standa
IP: uživatel16292
 Výstupní kolečko je na max zastrčený do ložiska? Ložiska jsou nadoraz v domkách? Klika je na středu,nezkřížená,volná?
Datum: 18. října 2013 18:47
Jméno: Strela
IP: uživatel13687
 Měnil jsi i futra na předloze???
Datum: 18. října 2013 16:36
Jméno: jakub
IP: uživatel16291
 ja davam mezi kartery silikon i tesneni  neco bude spatne poskladana bude třeba rozpulit a slozit znova
Datum: 18. října 2013 9:07
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 máš mezi karterama těsnění nebo jen silikon??
Datum: 18. října 2013 8:28
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 max ti poradim,že jsi něco dal blbě.Opravdu se neumím převtělit do tvého motoru
Datum: 17. října 2013 21:10
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 čau draci prosim o radu, dnes sem rozdělal spojku u moji jawy 350/640 a zjistil sem že velký spojkový koš má trochu vůli a ty kolíky co drží pružiny jasou tam taky docela na volno je to na závadu ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2013 21:16
Jméno: pepa
IP: uživatel16268
 tyčky bych nechal být ...ale ta vule koše se mi nepu na hřidel pod něj ačá nesehnal bys jinou podlož
Datum: 12. října 2013 21:16
Jméno: Venca
IP: uživatel16261
 Zdar, chtel bych se zeptat na neco kmmu mustamgu. Jakse tam davaji zpet ty segrovky u lamel ? diky moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2013 17:08
 Před měsícem jsem měnil lamely na mém pincku 21 a udělal jsem si podobný stlačovák jaký sem postnul pepa, jen jsem použil L profil a nepotřeboval jsem na to ani žádný návod, stačí jen zapojit hlavu  . Jinak se stlačovákem jsem všechny ségrovky nasadil v pohodě sám a celá akce trvala méně času než samotná výroba toho stlačováku
Datum: 12. října 2013 17:08
Jméno: pepa
IP: uživatel16263
 jj a upe nejlíp se to dává ve 2 ...or jestli máš podlošy a segrovky na počet..... nej je mít zasobu a doufat že ti nezaletí mazacím otovrem do převodovy ale jen na podlahu  jina se podívej na odaz je to na fotách pařezove spojky ale zvaž zda bys podbnej přípravek....http://www.jawa-50.cz/clanek/jawa-50-navod-renovace-typu-555-pionyr-renovace-spojky.html
Datum: 12. října 2013 8:51
Jméno: Tom
IP: uživatel16137
 Musíš stlačit tu pružinu s podloužkou a potom tam dat segerovku.
Datum: 11. října 2013 21:31
Jméno: Yuri
IP: uživatel16260
 nazdar mám doma športku čz 250 a chcem sa opýtať tie kryty reťazi boli si podobné alebo rozdielne na šport alebo na kratku verziu ďakujem popripade či pasuje z jawy 250 16 palcovej ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2013 8:39
Jméno: pepa
IP: uživatel16263
 potřebuješ kryt přímo na čz sport jedno jaké kubatury 125 175 250 motorka má dlší kyvku srz 19 kola z javy nejde použít jsou jiné bubny..možná by šel prodloužit z 175 ale zvaž zda na to máš to finout nastavid a svařit
Datum: 12. října 2013 8:39
 zdar draci vin že tosem asi uplne nepatří ale nevíte nekdo pomery převodovky u 1203
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. října 2013 20:29
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 dík za odpoved jeto čtyr kvalt
Datum: 13. října 2013 20:29
Jméno: jiri_cz
IP: uživatel15512
 Čau, tak jsem se podíval: I- 4,27, II- 2,46, III- 1,51, IV- 1,00. R- 5,61. Stálý převod 5,86. TAZ 1500 měla již 5kvalt a ten nevím. Měj se
Datum: 12. října 2013 7:10
Jméno: Jiři_cz
IP: uživatel15512
 Čau, doma se podívám, ale jaké převodovky 4kvalt nebo 5kvalt. Doma mám převodovku do 1202 nebo do Octávky. A nebo si na internetu zadej škoda 1203 parametry vozu čau
Datum: 11. října 2013 17:14
Jméno: misak2001
IP: uživatel16092
 Čau potřebuji poradit která kolečka jsou na třetí rychlost je to převodovka z ČZ 175/477 http://misak2001.rajce.idnes.cz/cz_175/#DSC_0118.jpg něco mi na třetí rychlost drhne v převodovce tak abych věděl na která kola se mam zaměřit. Když tak když tak popsat jaké to je př. předlohová 2 kolo z leva a tak podobně . Moc děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2013 20:00
Jméno: misak2001
IP: uživatel16092
 Díky
Datum: 10. října 2013 20:00
 Na předloze na foto je to druhé zprava, na hlavní hřídeli na foto je to první zprava. Pokud bys složil komplet převodovku tak by to bylo obojí druhé zprava...
Datum: 10. října 2013 19:54
 Nemáte někdo návod jak vyměnit pružinky v řadícím automatu ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2013 19:06
Jméno: jezdimnajedna
IP: uživatel16255
 Dekuju
Datum: 10. října 2013 19:06
Jméno: péro
IP: uživatel16168
Datum: 09. října 2013 22:20
Jméno: Jezdimnajedna
IP: uživatel14449
 Cau, vyuziju chvilky a taky pridam dotaz kdyz uz to tu rozebirate  . Mam takovej problem, koupil sem si jawku 555, v lete sem pulil motor kvuli klice(nedelal sem go). Ale zaroven sem zkontroloval prevodovku, vse je ok bez nejaky znamky poskozeni, pri slozeni motor radi vsechny rychlosti(musi se s nim sice o par cm cuknout aby zapadly kola v prevodovce ale to je uplne normalni). Problem je kdyz motorku nastartuju, kopnu jedna, vytocim a chci tam sazet dvojku, a mam tam neutral mezi 2 a3 nebo rovnou trojku. Problem je ze pri nastartovanym motoru mi pripada ta radicka hrozne citliva. Tu dvojku tam normalne dostanu, ale nestihnu to vytocit tak aby mi to nezdechlo. Takze dotaz zni "Kdyz je razeni hodne citlivy, je to vytahana pruzinka v automatu? Jestli jo, tak ktera ma na to vliv, ta mensi co taha zobacek?"
Datum: 09. října 2013 18:08
Jméno: Standa
IP: uživatel16249
 No,tak to je ta hlavní velká pružina
Datum: 09. října 2013 10:04
 Ok,díky moc. já budu dělat GO motoru tak to vymění zrovna, jinak to řadí dobře ale páku můsím nadzvedávat rukou
Datum: 08. října 2013 19:18
Jméno: standa
IP: uživatel16246
 No asi takto. Vyndáš z motoru řadicí automat,vytahneš tisícihran s vrškem,vyměníš pružinky,vrátíš nazpátek tisícihran s vrške - samozřejmně tak aby byl zase na středu a zajistíš segrovkou. PS: měl sem rozebráno hodně řadičů a nikdy jejich problémem nebyly ty malé pružinky. To poznáš podle toho,jestli vnitřní zuby vyjíždí a zajíždí. Co muže bejt špatný tak velká pružina co vrací jezdec. A pak bejvaj okousaný zuby vevnitř a nebo na čtvrtměsíci kterej řadí. Někdy je to ohlý. No vyjmenoval bych XXX závad řadiče,ale ty pružinky je to poslední... Jak si na to vůbec přišel? A bacha,až to budeš skládat polož si tu spodní část tak abys ji tou horní nevytlačil,jinak ten vnitřek vyskočí a pružinky jsou fuč.
Datum: 08. října 2013 18:44
Jméno: TOM444
IP: uživatel16106
 Draku, mám dobré zkušenosti s Tvým krámkem ( jsem majitelem Mustanga a 350/639). A nedávno jsem se dal do renovace Pincka 50/555 . Začal jsem rozebrání motoru. Předchozí majitel jej sice nerozebíral s kladivem v ruce, ale pak stroj dlouho stál došlo k částečné korozi ozubení (!!!)- prostě potřebovalo by to vyměnit v převodovce všechny "kolieská" I(14 a 24 z) a II (19 z)+ koliesko s nábojom 24 z. Bohužel jsem je v nabídce Fichtl krámku nenašel... chápu - rok výroby 1961 je už více než padesát let minulostí. Stejně tak by chtělo vyměnit startovací segment - v nabídce Krámku jsou , ale jen pro pozdější typy. Pokud se mi povede abgrejt motoru budu pokračovat s renovací celého stroje - budoucí majitel má své tajné a bohaté finanční zdroje a mne ta práce baví. Dík za radu - Tom
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2013 10:24
Jméno: pepa
IP: uživatel16243
 ja udelam reklamu ale ve voticích bartunek měl hřídele a věci na tuto převodvku....ale vyrobbene to bylo zajímavě ...opravdu by se snad vyplatilo splašit motor do 05 klidně i 2 jedna hřidela tě stojí 200... kvalita děsivá ...
Datum: 08. října 2013 10:24
 draku fuha prave na tutu prevodovku nikdo nic nedela,,,tohle se musi spalsit jedine starsi stav,,segment je u me gut,,
Datum: 06. října 2013 20:05
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 já tu můžu jen poradit aby jsi vyrazil na burzu,koupíš tam klodný kolečka za pár kaček a s tím segmentem to jde taky obejít, vejde se tam hřídel z 05 a na tu už dáš pak novější segment
Datum: 06. října 2013 19:51
 Zdravím mam dotaz.. babetě nejde neutral (jakože když stojim na mistě tak hned chcipne protože tam je furt kvalt.. jako kdyby jsi jel na pincku a zastavil s kvaltem.) To samé i při startovaní jen hnu s pedalem a hned startuje neni tam žadna vule . prý mam vyměnit pružinky ale nevim ktere a pokud vubec to tim je. Diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2013 19:07
 Dela to za studena i za tepla.. kolecko dekuji.. zitra je od tud obednam jen se chci zeptat.. jaky stahovak jeste k tomu koupit?
Datum: 06. října 2013 19:07
Jméno: pepa
IP: uživatel16237
 dělá ti to i za tepla???když je motor ohřátý?
Datum: 06. října 2013 17:05
 Asi to budou dělat pružinky na rozběhových čelistech...možná praskla...
Datum: 06. října 2013 15:57
 Zdravím, kamarád shání převodovku na Jawa 350 360 Panelka. Jenže co jsem se díval na inzeráty, tak nikde nic není. Nedá se tam použít nějaká jiná? Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. října 2013 16:54
 Kespr: On shání jenom převodovku, ne celej motor..
Datum: 06. října 2013 16:54
 Díky, napsal jsem na Jawa Mánii a něco mi tam poradili.
Datum: 06. října 2013 16:54
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 http://motorky.bazos.cz/inzerat/27152241/Motor-Jawa-350360.php
Datum: 06. října 2013 16:50
Jméno: pepa
IP: uživatel16233
 jde tam z kývačky ne? jinak tam snad jde i 634 ale je to umění vimezit.....písni na jawamania .cz do porady ...
Datum: 06. října 2013 13:12
|



|