česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  24  25  26  27  28  29  30  31  32  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: misak2001      IP: uživatel16227    
Čau mám další problém s mojí ČZ 175/477 měl jsem problém že cukala na druhý kvalt problém vyřešila použitá převodovka z jiné 477 už to necuká zrovna jsem vyměnil pouzdra a ložisko v převodovce. A tet to normálně jezdí nic necuká ale nový problém je že když zařadím trojku tak se z převodovky ozývá hlasitý zvuk ale ne nějaký křupavý nebo cinkavý prostě plný ton,co to může být a jak to mám vyřešit popřípadě vadí to něčemu nebo to mam nechat aby si to nějak sedlo. Moc děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2013 17:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chybu bych asi hledal v tom, že trojkový kolo na hlavní hřídeli o cosi škrtá...nejspíš o výstup. Rozhodně nemůžu doporučit abys s tim jezdil...ohobluje se to a pak to bude vyskakovat...
 
 
Datum: 05. října 2013 17:12
 
 
 
 
Jméno: misak2001      IP: uživatel16227    
Jo zkontroloval zapadaj pěkně do sebe a za jízdy nic nevyskakuje ale ten zvuk je je spíš jako kdyby se jedno kolečko dotýkalo druhého ale okolo kulisi nic není vědět.
 
 
Datum: 05. října 2013 17:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkontroloval sis před složenim jak to dořazuje kvalty?
 
 
Datum: 05. října 2013 16:58
 
 
 
 
Jméno: Coti ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar jakej rětěz si mám koupit když mám 12 zuby řetězový kolečko a origo rozetu je to na mustanga, předem dík za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2013 17:21
 
 
 
 
Jméno: Coti ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dík
 
 
Datum: 03. října 2013 17:21
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
origo 112 článku..
 
 
Datum: 02. října 2013 17:14
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den, je to asi blbá otázka, ale.. Blbla mi na 05 spojka, tak jsem koupil nové lamely, mezilamelu, pružiny.. zkrátka celou novou spojku (kromě koše). Nalil jsem olej, utěsnil zadekloval, nastavil vůli, ale jak šteluju, tak šteluju, tak když zařadím rychlost a zmáčknu spojku a popojedu, tak mi to pořád žblechtá. Asi to stačí jenom dobře zeštělovat, že? Ikdyž to mám dotáhlý naplno, tak pořád to dělá. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2013 17:38
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
při našlapávání startovačka klouže ? Měnil jsi i primární kolečko ? Může se protáčet na kuželu. Sundat, očistit, odmastit, s citem dotáhnout.
 
 
Datum: 03. října 2013 17:38
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No, prostě je tam furt ta rychlost. Když zmáčknu spojku, tak to jede jenom na primáru, jak na volnoběh.
 
 
Datum: 01. října 2013 19:38
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Žblechtá znamená co?
 
 
Datum: 01. října 2013 19:30
 
 
 
 
Jméno: micar      IP: uživatel15295    
zdar.měnili jsme na 21 pružinu na řadicím automatu,nepoznačili si polohu na tisícihranu,jak to nastavit? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. října 2013 19:13
 
 
 
 
Jméno: Antonín      IP: uživatel16209    
Zdravím, dávám dohromady motor na pařeza a na předlohové hřídelce chybí vymezovací podložka. Víte někdo, jakou má mít předlohová hřídelka stranovou vůli? Má to být natěsno - tedy vymezovací podložka silnější, nebo hřídelka může cestovat do stran? O kolik? Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: Miuda555      IP: uživatel15391    
Čau chystam se dát na jawu 555 12zubbé primární kolečko (to co je na motoru z venku a pohání řetěz).máte někdo nějaké zkušenosti? Momentálně tam mam 13zubů,ale všiml jsem si,že za 3 moc netáhne.Tak doufam,že aspoň to s 12 zuby dožene nedostatečný výkon :-D :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2013 20:24
 
 
 
 
Jméno: kujda      E-mail:      IP: uživatel14373    
Ahoj mám 3x jawu 555 a pařez táhne od spoda každej ale pionýr od vyšších otáček motoru pařez je nesmrtelnej jezdím už 30 let (pařeza mam po dědoj tak to beru i s tou dobou kdy na tom jezdil děda) na jeden výbrus a je to parádní komprese furt stejná, mám převod 13/55 , 1 a 2 berou i kopce naplno ale ta 3 je horší ale když ju roztáhnu tak mi na max jede po rovince 65km/h vážím 70 kilo. nevyměnil bych to za nic.
 
 
Datum: 11. října 2013 20:24
 
 
 
 
Jméno: emkuska@seznam.cz      IP: uživatel15391    
já zkusim to s 12zuby jj 555 maj velkej tah na 1 a 2,ale ta 3 je nic moc
 
 
Datum: 02. října 2013 16:24
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stačí jenom pořádně seřídit, ale je fakt že ty motory z pařeza vydržely hodně, a jely i v takovym stavu v jakym by žádnej jinej motor nejel, a zdá se mi že maj i větší tah od spoda
 
 
Datum: 01. října 2013 16:55
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jeden zub na tahu přidá jen drobet. Doporučuji ti zkusit větší obsah motoru. Mě když pionýr nechtěl uvest tak jsem pořídim dvěpade a zatim vyhovuje. :-D Vyzkoušej a uvidíš sám, že se ti to zalíbí jak to potáhne. :-D
 
 
Datum: 01. října 2013 16:35
 
 
 
 
Jméno: Miuda555      IP: uživatel15391    
standa OK :-) díky
 
 
Datum: 30. září 2013 21:11
 
 
 
 
Jméno: Miuda555      IP: uživatel15391    
mikys díky :-) jawa46 sorry,že chci od někoho radu,která mi pomůže a sorry,že dotaz pokládam neodborně,ale pokládam ho pochopitelně pro všechny fichtlaře.
 
 
Datum: 30. září 2013 21:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16208    
Od mala sem jel jen na jednom pařezu kterej netáhnul ! Měl motor na kaši,klika se hejbala snad i v odolním ojničním čepu,kroužky skoro žádné,hlava foukala,předloha lítala v převodovce a mlátila o uraženej karter a furt to jelo !! Jestli máš ve válci píst a kroužky tak to musí táhnout i na 13/55 ale jestli chceš 12/55 tak je to tvoje volba...
 
 
Datum: 30. září 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je mi novinka že primární převod "je ten co z venku pohání řetěz" :-D
 
 
Datum: 30. září 2013 20:31
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no podle toho kde jezdíš a kolik vážíš :-D já mám třeba pařeza s origo převodem mám 75 kilo a jezdí pěkně trojka je delší na rovinky no
 
 
Datum: 30. září 2013 20:28
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci, chtěl bych se zeptat jak se projevuje ohnutá spojková tička u pařeza ? nemuže to náhodou dělat že spojka jakože nejde zmáčkonut ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
tak jde o to jak menší má tam být myslím 5tka kulička stejná jako do řízení
 
 
Datum: 27. září 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo dal jsem tam menší vadí to ?
 
 
Datum: 27. září 2013 19:26
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
nevypadla ti kulička ?
 
 
Datum: 27. září 2013 18:54
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na lamely sem koukal ty jsou v poho a tyčka asi taky jestly je prohnutý tak přehlýdnutelně a s tím šnekem ? jak se to dá oravit ?
 
 
Datum: 27. září 2013 15:52
 
 
 
 
Jméno: myschak1968 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sundej pravý kryt vytáhni tyčku a víš na čem jsi-pokud nejde spojka zmáčknout můžou být slepené lamely-u pařeza taky zadřený šnek v pravém krytu.
 
 
Datum: 27. září 2013 15:03
 
 
 
 
Jméno: Janys156 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec,potřeboval bych poradit jak je to s rezetama na babettu 210. jaká je na rychlost a jaká na sílu. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2013 9:58
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel16180    
Jestli chceš aby ti babeta lítala 75 km/h tak tam dej rozetu z 207 ky babety, sice bude línější na rozjezd ale bude dost rychlá....
 
 
Datum: 25. září 2013 9:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16179    
do zadu se při převodech na tah dává velké na zadním kole u babety to je to přez 50 zubu ... předek se naopak dává malé.....osobně bych nechal na motoru 13 zubou a podíval se jestli máš přez 50 zubu na zadku..pokut ano dá se sehnat 12 zubu na motor ..ale nevím zda nebudeš krátit řetěz.....jinak mám 210 a pokud je vše ok i na rychlé převody jede bez šlapání ....nemáš spíš vilítanej motor?
 
 
Datum: 25. září 2013 9:19
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
ono by stačilo použít mozek a znalosti fyziky ze základní školy a tenhle dotaz není potřeba psát, mám dojem, že dnešní omladina je prostě líná přemýšlet
 
 
Datum: 25. září 2013 7:08
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
předni (sekundarni kolečko)čim menši do síly a naopak
 
 
Datum: 24. září 2013 22:21
 
 
 
 
Jméno: Janys156 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky. a přední kolečko se dává jaký??
 
 
Datum: 24. září 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: klas      IP: uživatel14122    
velká je pomalejší ale do kopce ,malá je rychlá a na roviny
 
 
Datum: 24. září 2013 20:41
 
 
 
 
Jméno: honzik      IP: uživatel16178    
zdravím draci. Potreboval bych poradit poradnej prevod do terenu na pionyrovi.... retezovy kolecko mam 11 zub. a potreboval bych poradit rozetu abych nemusel prodluzovat retez... dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2013 9:51
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel16180    
Dej tam 60 zubů
 
 
Datum: 25. září 2013 9:51
 
 
 
 
Jméno: misak2001      IP: uživatel16092    
Čau draci nevíte někdo rozměr ložiska u ČZ 175/477 myslím to ložisko co je pod spojkovým košemrndíky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2013 16:48
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Označení ložiska bude uvedeno v katalogu náhradních dílů, najdeš ho třeba na stránkách http://www.sesa-moto.cz
 
 
Datum: 24. září 2013 16:48
 
 
 
 
Jméno: dajcek      IP: uživatel15207    
Hele za kolik se daj sehnat lamely komplet na jawu 250 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2013 11:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16174    
pokud je nemáš moc vymačkane doporučil bych ti nejdražší možnost a to nechat si v talíně u písku napect do svých želez gumokorek vyjde to s poštou na cca 700 všech 5 lamel ale narozdíl od čínske repliky máš silnější obložení občas s tim sou problémy že nová lamela je skoro stejně tlustá jako ta sjetá...
 
 
Datum: 24. září 2013 11:24
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak nevíš na jakou je to jawu? v popisu u zboží máš přesně napsáno na jaký motor to je.. neby jsi takový lempl že to nedokážeš přečíst?
 
 
Datum: 23. září 2013 20:58
 
 
 
 
Jméno: dajcek      IP: uživatel15207    
Tak jsem třeba myslel že mi sem hodíte obrázek komplet lamel tady je jen jeden kus a ještě k tomu nevím na jakou je to jawu.Jinak díík kolečkoo
 
 
Datum: 23. září 2013 18:43
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 23. září 2013 18:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1. Kráva aspoň zabučí. 2. Lamely i mezilamely jsou zde na fichtlkrámku k mání...
 
 
Datum: 23. září 2013 16:53
 
 
 
 
Jméno: Chlemst ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím všechny, potřeboval bych poradit, pří jízdě mi vypadává 2. a 3. rychlostní stupeň(někdy nevypadne ani jeden a jede to v poho). Nevíte čím by to mohlo bít? Předem díky za odpověď. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2013 22:26
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel15301    
než začneš půlit tak zkus jestli je dotáhnutý automat
 
 
Datum: 23. září 2013 22:26
 
 
 
 
Jméno: motojezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Opotřebená pružinka v řadícím automatu.
 
 
Datum: 23. září 2013 16:11
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15632    
dobrý den, nevyrábí nekdo převodovky do jawa 55O - 555? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2013 22:13
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14274    
taky mám jednu na 05 ku včetně řadícího automatu, za 300,- je tvoje
 
 
Datum: 23. září 2013 22:13
 
 
 
 
Jméno: pepa      E-mail:      IP: uživatel16141    
nově vyrobené hřídele sem osobně viděl v moto votice..napiš tam ..trošku si přihřeju polívčičku protože vlastním převodovku do 05 a ta by ti tam měla jít taky akorád má trošku jiný převod na 2.....jde o věci z minimálně jeteho motoru ....
 
 
Datum: 22. září 2013 13:47
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, na Jawa 50 05 mám problém se spojkou. Je taková nejistá, prokluzuje.. Kamarád se na tom mém stroji projel a říkal, že u 05ek je problém s tou pákou spojky (v pravém krytu). Že tam je malá páka a lamely se pořádně nestlačí. A říkal, že tam mám zkusit dát pravé víko z 20, 21 nebo 23. Tak jsem ho sehnal, vytáhl vložky od šroubů, aby tam šel dát, ale nepasuje tam. Matice pastorku tlačí na gufero. Ikdyž jsem to vypodložil maticemi, aby to bylo dál, tak stejně to nějak nedrží. Navíc nejde stlačit startovací páka (drhne to o kryt). On teda říkal, že to má odzkoušený, ale zdá se, že kecal nebo co. Nevíte, co s tím? V čem je problém, v samotné spojce nebo v pravém krytu? Kuličku jsem tam měl novou, všechno dobře promazané, celý bowden nový. Díky moc za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2013 12:09
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
visela* omlouvám se za chybu.
 
 
Datum: 24. září 2013 12:09
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
měl jsem u hodně 05ek tento problém s tím že se páka nevracela jak měla jestli byla vychozená či co. tím pádem spojka vysela... Tak jsem tam na hulváta vrazil pružinu aby tu páku odtlačovala a vždy bylo po problémech
 
 
Datum: 24. září 2013 12:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16160    
Řikam-seřídit krok packy pod deklem,doladit šroubkem a jak bude kluzat tak je problém pod druhym deklem. Lamely nebo pružiny.
 
 
Datum: 22. září 2013 17:24
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobře, všem děkuju za rady. Podívám se na samotnou spojku. Taky tam chci nechat ten originální kryt, je z výroby a líbí se mi. Ten kryt jsem měl celej rozebranej, promazanej, novou kuličku jsem tam dal, nový bowden, ten jsem taky promazal a pořád jsou s tím problémy.
 
 
Datum: 22. září 2013 13:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16155    
Jo,ten dekl tam jde bez gufera a musí se probrousit aby nedrhla matice. Ovšem s naprostou přesností ti mohu říct že to tvuj problém nevyřeší. Buďto ti už klouže spojka a nebo neumíte seřídit krok spojky. Lanko vymezit tak,aby šel šnek od dorazu k dorazu,pak povolit úplně šroub,namontovat dekl a až pak utahnout šroub spojky tak aby se skoro dotýkal tyčky,ale aby tam zbyla malá vůle. Dekl z j05,555 má na spojce ba naopak lepší krok jak j21 ,jen to musí bejt čistý aby se to vracelo :-D
 
 
Datum: 22. září 2013 7:53
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
opravdu problém nebude v konstrukci spojky , přeci jen to z výroby fungovalo dobře. jesti prokluzuje, tak ta spojka asi opravovaná nebyla. Muže být sjetá spojka- korky. ta páka v tom víku pravým nemá nejkou pruzinu na vracení. to vrací jen pruziny primo na spojce. chcce to, abybylo všechno čísty od starýho mazut a štěrku, vše rádne promazaný a neroztrepený lanko :-)
 
 
Datum: 21. září 2013 21:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chybu bych nehledal ve víku zapalování. Nějakou tu 05 jsem už viděl a se spojkou nebyl problém...Problém hledej jinde
 
 
Datum: 21. září 2013 19:51
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
ja ten 20 blok na 05ce mám tvuj kamos mnel pravdu ty bloky 05 jsou na pi... v tom blomu nesmí byt gufero a tam jak to gufero má byt tak to musí být zbrousene ale jen jedna pulka ta bliz k zapalování dal bych sem foto ale nevím jak
 
 
Datum: 21. září 2013 19:25
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já tomu zas tak nerozumím, tak se ptám tady..
 
 
Datum: 21. září 2013 19:01
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kamarád neumí seřídit spojku.to je problém vyšroubovat nalívací šroub a posvítit do primáru,že?
 
 
Datum: 21. září 2013 18:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když tlačí na tyčku, tak spojku naopak rozepíná a lamely jdou více od sebe...
 
 
Datum: 21. září 2013 18:55
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kryt spojky jsem zatím sundanej neměl. On myslel, že ta páka v pravém krytu asi málo stlačí tu tyčku nebo tak nějak.
 
 
Datum: 21. září 2013 18:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Žádná páka v deklu lamely nestlačuje...zkontroloval si spojku samotnou?
 
 
Datum: 21. září 2013 18:43
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak motor měl GO, potom nějakou dobu nejel. Nevím ale, jestli byla opravovaná i spojka.
 
 
Datum: 21. září 2013 18:43
 
 
 
 
Jméno: bobo      IP: uživatel15778    
zdravim potřebuji poradit mam pionýra motor bez uprav kolečko 12 zub, když tam dám 14 zub utahne mi to motor? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. září 2013 10:03
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel16180    
Dej tam max 13 zubů ale víc ne.
 
 
Datum: 25. září 2013 10:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
14 je moc , nepojede to
 
 
Datum: 21. září 2013 12:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16141    
musíš zkusit každej motor je originál a nikdo po netu ti nepoví jak ho máš zachovalej ..ale 14 je docela dost do rychla jestli jezdíš teren nebo kopce či ve 2 ....je to nevhodný až za mě na fíka zbytečně rychlí...zatěžuje to motor a v krajním případě to muže jet huř než ted ...a tu 100 bych dal radej do benzínu..
 
 
Datum: 21. září 2013 9:55
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel15071    
zdravim draci mam jawa 550 parez a pri vyssich otackach nebo v kopci mi vzdycky vykoci dvojka do neutralu mezi 2-3kou nejspis to bude scesane kolecko a spojka mi dost casto blbne kdyz podrazuji z 3 na 2 tak je to jako kdyz bych nemackal spojku kchchhhchhc..... lamela je ok pruziny sem vypodlozil ale porad stejny jde tam dat lamela ferodo do mustanga a zmenit primarni kolecko?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2013 18:45
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak se řadí s meziplynem?
 
 
Datum: 21. září 2013 18:45
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel15071    
meziplyn davam a stejne prd platny me se zda ze to spis bude tim mechanizmem razeni jak rikam ten motor je v takovym stavu ze je jeste na tom org. nastavený předstih z fabriky a nikdy nikdo nic neserizoval jen lil benzin kdyz sundam dekl na zapalku a vemu za vacku tak ma klika vuli do strany a kdyz taham tak to ma vuli asi 2mm je to klikou nebo lizisky?? :-D
 
 
Datum: 21. září 2013 17:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jen takovej dotaz podřazuješ s meziplynem?
 
 
Datum: 21. září 2013 12:42
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16141    
možná jen myslel zda tam jde novější spojka s primárem a ano jde pokud jí vyměníš kompletně je s pařezovou záměná ... ps a nemužemu ta spojka unášet a časem to omlelo převodovku ??? no každopadně tě čeká pulení protože se ti něco ohoblovalo...
 
 
Datum: 21. září 2013 9:59
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16150    
spojkou to nebude,jestli vypíná tak to není lamelou a změnou primárního kolečka to taky nevyřešíš (funkci spojky jde snadno ověřit, prostě to musí odpojovat motor od převodovky);rnvyskakující 2ka bejvá buď olítanejma ozubama na kolečku dvojky nebo je to vada zubů řadícího mechanismu (podle popisu to opravdu vypadá na problém ozubení na řadícím mechanismu nebo nějak poškozený řazení - vidlička 2ky, prohnutá kulisa automatu nebo něco jinýho opotřebenýho)
 
 
Datum: 21. září 2013 0:13
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
unavená pružina a možná ohoblované zuby na řadícím mechanismu,
 
 
Datum: 20. září 2013 23:21
 
 
 
 
Jméno: olsonyk      IP: uživatel15778    
zdravým potřebuji poradit mam na pionýru kolečko 12ti zub když tam dám 13ti zub musim viměnit taky řetěz ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2013 21:35
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Že bys ho vyměnit vyloženě musel to ne, jen když už budeš mít starej řetěz vytahanej jak kšíry, a na rozetě žraločí zuby, tak se ti to kolečko rychle opotřebuje, stejně tak, kdyby jsi do nové řetězové sady (rozeta + řetěz) dal starý hodně jetý kolečko, třeba i s vyštíplýma zubama. Ale zase to nijak nedramatizovat, to až na větších kubatůrách ... :-)
 
 
Datum: 20. září 2013 21:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16141    
neměl bys jen povolíš šponováky ale bacha at ti jde kolo rovně
 
 
Datum: 20. září 2013 21:15
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím že ne
 
 
Datum: 20. září 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: misak2001      IP: uživatel16092    
Zdar draci potřebuji poradit mam ČZ 175/477 asi jsem přišel že to cukání na trojku způsobuje špatně vymezená vůle v převodovce ale nevím jak se to pozná a jak to mam popř. vymezit. Jediné co jsem slyšel že se vymezuje směrem ke spojkovému koši je to pravda ? Čím se to vymezuje normální podložkou? a dává se to někam pod ty kolečka? díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2013 16:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne
 
 
Datum: 20. září 2013 16:40
 
 
 
 
Jméno: misak2001      IP: uživatel16092    
kecám zmenčil průměr futra
 
 
Datum: 20. září 2013 16:34
 
 
 
 
Jméno: misak2001      IP: uživatel16092    
Takže se to v podstatě dává dovnitř futra a by se zvětšil průměr toho futra?
 
 
Datum: 20. září 2013 16:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dává se mezi bronzové futro a hřídel. Je to taková planžetka, normální podložka je pro tohle nepoužitelná....
 
 
Datum: 20. září 2013 16:28
 
 
 
 
Jméno: glolby.cz      IP: uživatel13743    
cus draci mam problem na motoru z pio. delam tam go a nejak mi nejde nasunout gufero na retezovy kolecko uz sem znicil 3 a to 4 tam zase nejde mezi loziskem a guferem je asi 2mm. mezera uz fakt nevim co ale myslim si ze se to zasekne o pojistnou zavlacku na lozisko a dal nejde skousel sem davat veci rany ale nic dal to proste nepude prosim poradte.... ale znamej mi rikal ze je prej spatnej karter nebo at to gufero nahreju trochu.. ale motor mnel otvor tochu ohryzanej od kolecka a to sem spiloval do rovna ..... dik za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2013 12:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ach bože to se pak nedivim že to je tak zmrvený , kdo ví jak jste to dojebali
 
 
Datum: 21. září 2013 12:44
 
 
 
 
Jméno: glolby.cz      IP: uživatel13743    
to jo fakt to tam nebylo normoš se přes to jezdilo roky až sem to pak rozdělal a teď si stím lámu hlavu
 
 
Datum: 20. září 2013 22:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jak to tam nemohlo bejt? jak jsi potom teda utáhl matici?sakra prober se chlape
 
 
Datum: 20. září 2013 21:30
 
 
 
 
Jméno: glolby.cz      IP: uživatel13743    
no jo kurva. na to sem uplně zapoměl sorry alle na všech fichtlech co sem měl tak to tam nebylo a žádnej problém jako olej atd...
 
 
Datum: 20. září 2013 21:28
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jakou ta segrovka má tlouštku? 1,5mm ? že by to byla ta mezera ? :-D jen tak mimochodem, když jsi to zkoušel, měl jsi tam vymezovací podložku pod sekundáro?
 
 
Datum: 20. září 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: glolby.cz      IP: uživatel13743    
tak asi takle!.. to gufero je tam nabušený dál už nejde ani hovno! ale mezi ložiskem a guferem je asi 1mm nebo 2 dírka skoušel sem tam dávat kolečko s nábojem a olej.. co se asi stalo. vykapávalo to s toho
 
 
Datum: 20. září 2013 20:59
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hochu jestli nemůžeš pochopit že se opře to gufero o segrovku a olej ti tama nepoteče, tak silně pochybuji že celkově ten motor nějak pojede...
 
 
Datum: 20. září 2013 20:50
 
 
 
 
Jméno: glolby.cz      IP: uživatel13743    
to taky je na ty segrovce ale mezi ložiskem a tim guferem je asi 2mm. díra takže kape olej
 
 
Datum: 20. září 2013 17:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak se podívej o co se to gufero zasekne, ne? Má dosedat na tu seegrovku...
 
 
Datum: 20. září 2013 17:04
 
 
 
 
Jméno: glolby.cz      IP: uživatel13743    
eee jak podíval a nebo kam??? díval sem se a asi to je tou závlačkou na ložisko nebo už nevím když sem vytlokl ložisko a dal ven závlačku tak to tam nádherně šlo...
 
 
Datum: 20. září 2013 17:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čoveče teď mě napadlo...co kdyby ses podíval proč to tam nejde?
 
 
Datum: 20. září 2013 16:50
 
 
 
 
Jméno: glolby.cz      IP: uživatel13743    
to je jen malinko strhly ani ne o mm ale to gufero tam proste nedam tak aby ten olej nevitikal nejde o to ze ten kraj je trohu sthlej ale de o to ze to tam proste vic nedam to gufeto
 
 
Datum: 20. září 2013 15:31
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a co by jsi jako chtěl?aby se to gufero narvalo až na ložisko?prostě máš karter KO omletej od řetězu a ten domek je semletej proto tam to gufero drží jen za 2 mm
 
 
Datum: 20. září 2013 15:25
 
 
 
 
Jméno: Klokan      E-mail:      IP: uživatel16138    
Zdravím, možná se to tady někde psalo, ale sháním primár 9z kolečko na fichtla nejlépe i s řetězem. Tady v oblíbeném krámku sem to nikde nenašel a doufám, že drak se nebude zlobit, zda by někdo nedal tip kde to koupit? Sem googloval jak prorvanej a nikde sem vůbec nenašel, že by to někdo prodával. díky za tipy. Klokan odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2013 0:33
 
 
 
 
Jméno: Klokan      IP: uživatel16138    
No tak sem si chtěl objednat 9z primár a kolečko nikde. Nenarazil jste na to někdo prosím někde jinde? Odkaz nefunguje. Dík
 
 
Datum: 11. listopadu 2013 0:33
 
 
 
 
Jméno: Klokan      IP: uživatel16138    
jj, už sem to taky objevil
 
 
Datum: 28. září 2013 22:13
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 28. září 2013 18:35
 
<  24  25  26  27  28  29  30  31  32  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 14.05.2025 6:55:12 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu