česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Na počest Nejtvrdšího závodu 24H FICHTL mazec na této planetě který bude tentokrat pokořovat novou Trať v Nové Pace a to 16-17.května,,,, si bere SESA dovču od 16,5 .-) ať to lítá všem až do konce .-) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  41  42  43  44  45  46  47  48  49  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: cytron      IP: uživatel12770    
zdar, mam dalsi otazecku. Pulil jsem motor z dvacitky a v automatu byla pruzina ze starsiho typu z pareza nebo 05. A tak me zajima jestli neni i cely automat nahodou z tech starsich typu :-D Jaky je v tech automatech rozdil ? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 0:48
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
05ky jsou uzsi tkže si myslim, ze by to ani neradilo
 
 
Datum: 31. prosince 2012 0:48
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím Piloti. Vzpomněl jsem si na jeden problém, který mám na svojí motorce na běžné užívání. Mám Jawku 350(634). Jde o to, že mi vypadává třetí převodový stupeň. Pravděpodobně je asi zkřivená vydlička. Ale jde o to, že mi zatím vypadává málokdy a je zajímavý, že vypadává pouze za velmi vysokých otáček a POUZE, je li tam zařazená jako postupný kvalt- tedy je li zařazena po dvojce. Pokud podřazuji z 4 na 3, mohu tu trojku vytočit do maximálních otáček a nevypadne. Zatím to asi nebudu řešit, jelikož motor je složen z továrny a jede luxus( lepe jak kamaráda co, ho ma zajetý po komplet GO),ale chci se zeptat co budu pravděpodobně muset vyměnit.??? Opravdu ty trojka vypadává v opravdu vysokých otáčkách- kolem 90 km/h (otáčkoměr nemám), což jsou otáčky ve kterých jezdím malokdy- občas nějaký "zavod" sprint atd ale hlavně to vadí při předjíždění do kopce, když ta trojka prostě zradí kdy to nečekáte a potřebujete ji trochu potáhnout a to je nepříjemné. Díky za rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 20:33
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Hřídel +kolečko podívej se do katalogu a hned uvidíš které to jsou.To je jen strohá informace při půlení zjistíš další položky které se budou muset měnit.Jinak 350 skvělý stroj .Jediná vada je ,že tolik žere když mu osolíš.
 
 
Datum: 30. prosince 2012 20:33
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo díky, je mi jasný, že mě půlení nemine.. ještě to nechám chvíli uzrát a pak to povyměnuju.... hlavně abych věděl, co všechno vyměnit... :-)
 
 
Datum: 30. prosince 2012 19:35
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Na vidličku bych moc nesázel spíš to budou fakt omleté ty kameny na kolečku a drážkovámí na hřídeli.Trojka je totiž na vypadávání nejnáchylnější.Půlení tě nemine, postupně se to bude zhoršovat.
 
 
Datum: 30. prosince 2012 18:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vidlička, a taky budou omleté boční kameny na kolečkách asi...
 
 
Datum: 30. prosince 2012 17:40
 
 
 
 
Jméno: JohnasF ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus Draci, rozpůlil jsem 250 kejvačku, protože tam vůbec nedržela trojka (vidličky, kolečka a hřídele sbroušený) a budu objendávat nový díly. Problém je ale v tom, že podle Dočkala je hlavní kolo II 16 zubů do předlohového kola II 20 zubů a hlavní kolo III 19 zubů do předlohového III 17 zubů. Já tu ale mam hlavní II 16z do předl. II 20z a hl. III 20z do předl. III 16z. Co mi poradíte? Mám koupit kola tak jak jsem to měl nebo je tam mam dát podle toho jak to píše Dočkal, popř. jakou změnu mi to udělá. Předem díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 11:02
 
 
 
 
Jméno: JohnasF ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, ne nejsem, měl jsem na mysli knihu Seřizování a opravy motocyklů Jawa, autorem je Jiří Dočkal
 
 
Datum: 31. prosince 2012 11:02
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel13743    
Ahoj nejsi ty náhodou z vendolí a jak se jmenuješ??? protože pana dočkala znám opravoval mi kdysi pionýra...
 
 
Datum: 30. prosince 2012 20:53
 
 
 
 
Jméno: Pio      IP: uživatel12302    
Zdravim ;-) Dělám si motor na Pionýra 21, a dělá mi problém převodovka když si ten motor složim tak jak mám tak s převodovkou nejde otočit ani na jednu stranku :/ když chci stím otočit tak si na to musím vzít kleště ;-) Jinak rukou to vůbec nejde :-) ( Ložiska sou dobrý sou sice starý ale jde snima točit všechno prostě ok,převodovky sem vyskoušel taky několik ;-) pouzdra ty už nic moc dobrém stavu nejsou ale až tak hrozný to není...děkuju za každou radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2012 9:03
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to není možný.jsou tam 2 hřídele a 3 kolečka.jsou ty součástky z toho mororu?nemáš zaseklý to startovací kolečko?řehtačka funguje?segment natočený tak aby se nedotýkal dorazu v kartru?a když to sklapneš do kupy vytáhneš to ze svěráku?protože se většinou o svěrák opře výstupní hřídel
 
 
Datum: 31. prosince 2012 9:03
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel14913    
tak to zkus složit ty kartery k sobě postupně. Použij třeba jenom jednu hřídel z převodovky a nedávej tam startovací páku a poustupně přidávej věci a zase to dej k sobě a přijdeš na to.
 
 
Datum: 31. prosince 2012 7:39
 
 
 
 
Jméno: PIO      IP: uživatel12302    
to sem nezkoušel,ten motor si skládám na nečisto :-)
 
 
Datum: 29. prosince 2012 16:13
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus třeba i dvě těsnění :-)
 
 
Datum: 29. prosince 2012 16:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co když použiješ mezi kartery papírové těsnění? Ani potom se to netočí?
 
 
Datum: 29. prosince 2012 15:56
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel13988    
cau potreboval bych poradit jak zmacknout ty zasrne pruziny na spojce u pareza dekuji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 23:11
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kombinačky,přizvat kamaráda... až to budeš dělat po druhé, zvládneš to sám :-)
 
 
Datum: 28. prosince 2012 23:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14860    
podívej se na java 50 cz na članek o renovaci 555 a tam má take kleště pant co se zatočí místo víka spojky ma pul metru naš velkou paku ..a ten přípravek je šikovnej a s nim je to dost jednoduší musíš to vě ale nějak posvářet.....njlíp
 
 
Datum: 28. prosince 2012 20:08
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kombinačkama...
 
 
Datum: 28. prosince 2012 17:01
 
 
 
 
Jméno: petrhajek123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cuss draci. Prosímvás mám jawu dandy 50 motor sachs...Motorka mi suprově jezdila ale pak z ničeho nic mi začaly vypadávat kvalty-nejdřiv 1 pak začla i 3 a pak všechny.Tak sem rozhodil motor a jedivý co jsem našel byl klínek v převodovce byl trochu odrbanej..A tak se chci zeptat a porpsit nemá někdo tenhle řadící klínek že bych ho odkoupil?nebo klidně celou převodovku...Moc prosím:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2012 18:52
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele v těhle motorech se moc neorientuju, ale jakmile se něco vysere v motoru, tak bejvá obvykle hotovo, a je lepší sehnat jinej motor v dobrym stavu, kamarád měl taky dandynu a taky se na ni vysral kvůli motoru
 
 
Datum: 30. prosince 2012 18:52
 
 
 
 
Jméno: Olaf      IP: uživatel14898    
Nazdar draci. Po složení J20 mi vyskakuje jednička při vyšších otáčkách. 2ka a 3ka super. Když při rozjezdu jedničku přidržím nohou nahoru, tak občas cukne, ale jde to. Nechci to zbytečně mrvit, tak sháním radu. Když jsem to měl rozpůlený, tak mi nepřipadalo, že by byly nějak omydlený kolíky na kolečku a pružina vypadala taky dobře. Jinak by vyskakovaly i ostatní rychlosti ne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 19:49
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel10415    
Koliky omydleny byt nemusi. Jde oto, ze kdyz radis tak automat jezdi pres zuby, ktery bejvaj vycvachtany. Z dusledku toho seti prevodovka neposune do dostatecny vzdalenosti a pri vyssich otackach nebo pri delsim zarazeni rychlosti, rychlost proste spadne do neutralu. Kdyz tlacis na radicku je jasny ze rychlost nevylitne.
 
 
Datum: 27. prosince 2012 19:49
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel14893    
Zdravim, schanim primární devitizubý kolečko s řetězem do spojky na jawa 20,21,23, neví někdo kde se dá koupit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2012 9:53
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel14901    
menší rychlost lepší tah
 
 
Datum: 28. prosince 2012 9:53
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel10415    
hele kdyz vymenis tohle kolecko za 9zubu k cemu je to lepsi? Bude se rychleji tocit pist pokud myslim a to znamena co? vetsi rychlost vetsi otacky nebo vetsi sila do kopce tim padem velky otacky pri maly rychlosti??
 
 
Datum: 28. prosince 2012 9:45
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pri_kolec_9z_matice.html a origo retez zkratis o 2 clanky ;-) stačí hledat :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2012 23:36
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
PROSÍM o radu skládám motor jawa 555 a startovací segment je ok ale prokluzuje nakopávání a škrčí trošku je to skrz tohle je to možný http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kolecko_i_13z_23z_start.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2012 19:33
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to od tebe hezké že jsi mi odpověděl otázka ale byla jestli je možný že to je tímhle http://www.fichtlkramek.cz/nahled/kolecko_i_13z_23z_start.html
 
 
Datum: 26. prosince 2012 19:33
 
 
 
 
Jméno: Udo      IP: uživatel12351    
pokud prokluzuje při nakopávání jako by se o něco třel -je to spojka.....pokud při tom jako by nejde páka zaseknout jako do záběru a prošlápneš jí úplně volně a nebo občas zapadne a protočíš normálně píst -jsou vylámaný zuby ne startovacím kolečku.
 
 
Datum: 26. prosince 2012 18:42
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel12688    
čus fichtlaři, chci se zeptat jestli můžu nechat originální primární řetez i když dám primární kolečko 11zubé? Tady na FK je psáno že řetez na 11z muze vydrzet sezonu ale taky jen 7hodin tak bych radši nechal ten originálni protože sem četl že dokud neškrtá o kartery tak to je v pohodě. předem dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2012 10:02
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
nemužeš, bo se ti přece změní počet zubu, jinak příste procti forum
 
 
Datum: 26. prosince 2012 10:02
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA 555 převodovka jak jsou original ty kolečka na hlavni a předlohové hřídeli 20 a 18 můžu mejt 19 a 19 dík bedy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2012 22:50
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
péro dik ja tam prave mam 19 19 a radsi se ptam delam GO 555
 
 
Datum: 24. prosince 2012 22:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
u 555 jsou origo 19 a 19,kolečka z 21 nepasují
 
 
Datum: 24. prosince 2012 22:41
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA 555 jaká je tlouštka spojkových lamelů maximalni a minimalni dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2012 11:31
 
 
 
 
Jméno: tremat      IP: uživatel14753    
prostě to tam dej a neres to dokud ti vypíná nebo se neklouze nejak moc tak se nic nedeje ja sem lameli měl uplně zároven a taky to jelo
 
 
Datum: 26. prosince 2012 11:31
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Admine je na fichtlkrámku boční šroubek vypouštění oleje čz 175/502 dík BEDY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2012 14:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stejnou funkci by splnil i šroubek s klasickou válcovou hlavou. Šroub s půlkulatou (čsn 02 1148) se už téměř nevyskytuje, tady na krámku jsem ho myslim neviděl...
 
 
Datum: 24. prosince 2012 14:06
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano
 
 
Datum: 24. prosince 2012 14:05
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě tam potřebuješ šroubek s půlkulatou hlavou?
 
 
Datum: 24. prosince 2012 11:10
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci skládál jsem motor na fichtla - nová převodovka, ložiska... bohužel to nebyly párové kartery no nic méně jsem to riskl, klikovka se točí poměrně dobře ale vývodové kolečko s nábojem jde otočit vážně z dosti z tuha rukou na to musím vynaložit všechny síly, předpokládám že se to trochu usadí protože jsem měnil i futra a dával nové hřídele. Co myslíte? no každopádně uvidím až to pojede. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 11:38
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to jsem našel, velice povedený _ http://www.youtube.com/watch?v=MEve1M8BvHQ
 
 
Datum: 27. prosince 2012 11:38
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zrovna minule sem prohrabal dílnu a tak smutně se tam na mě díval motor z fichtla, že sem si řek že ho dám dohromady, bylato 05 ta těsně před 20, rozebral ,vyčistil, dal nový gufera, ložiska sem vyčistil tech benzínem, teď se točí jak blázen, trochu sem je máznul motorovym olejem, poskládal převodovku, dal lehkou vrstvu Paulínu papírový těsnění a znova slabou vrstvu tmelu, vyndal středící trobičku karteru, jak píše standa, složil poťukal a doladil gumovou paličkou, všechno si pěkně sedlo a nebyl roblem,klika sedla pěkně, ALE zkoušim kvalty a jak se točí převodovka a taky točila se z tuha, tak sem si řek přeci to nebudu rozebírat šel jsem po problému, a ejhle - on řadící automat - nebyly řádně dotažený šrouby co ho drží, tak sem je dotáh a bylo po problému, TAŽE ASI TAK NO :-D
 
 
Datum: 25. prosince 2012 11:10
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já vím, byl to jen takovej blbej pokus složit něco se zbytků. Přiznávám že to byl jen zkrat rychle něco udělat... co stejně stojí za nic.
 
 
Datum: 24. prosince 2012 15:33
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Použít nepárové kartery je první kravina a udělat motor tak že se netočí rukou je taky nesmysl. Padesátka se musí točit zlehka....na každý kvalt musím motorem bez válce otáčet je za čep zapalování...bez zapalování...je za čep se musí krásně točit...na jedna na dvě na tři a případně i na čtyři :-) Pak je to dobře udělaný motor. Klikovku axiálně vymezit převodovku taky tak...jinak je to mrhání prací. A nejhořší práce je ta zbytečná :-)
 
 
Datum: 24. prosince 2012 13:31
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už jsem sehnal párové tak to přehodím, jooo stando to stejný se mi už taky stalo - ten motor na kterej jsem jezdil předtím úplně vymlácený ložiska i futra a jezdilo to líp než zgenerálkovanej :-D
 
 
Datum: 24. prosince 2012 12:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14878    
Se špatnym spodkem motoru jsem se sakra natrápil,tak neudělej stejnou chybu. Otevřel mi oči až prapůvodní vylágrovanej motor ze seriovky,kterej najednou točil 9000 a zgenerálkovanej nepárovej furt jen 7200 a víc ani z kopce i když sem z toho vyházel středící futra úchytů a postavil kartery proti sobě podle kliky....a furt nic.....prdel byla,že když sem na ten nepárovej motor dal seriovej válec s 3kr pístem tak to jelo 70 a dal sem tam cestovní úpravu a víc jak na dvojku to po rovině nejelo :-D
 
 
Datum: 24. prosince 2012 12:05
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel14881    
Jak píše Standa pravda pravdoucí.V profilu máš -automechanik,ale takovou prasárnu neudělaj ani číňaňi jež je tak zavrhuješ a za týden napíšeš dotaz ono to nejede asi se to zadřelo.Ale jinak všem hezké Vánoce.
 
 
Datum: 24. prosince 2012 11:20
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo dle mého názoru to dělá uzavřené futro na předloze v usazení byla dost velká vůle tak jsem to musel nalepit - potom když jsem tam hřídel dal tak šla otáčet těžko - myslím že by si to mělo sednout . A navíc jak je nové ozubení tak to nedovoluje žádné vůle, já bych řekl že to sedne. No uvidím.
 
 
Datum: 24. prosince 2012 10:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkusil si složit převodovku nanečisto, bez klikovky?
 
 
Datum: 24. prosince 2012 9:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14878    
Nechci ti kazit radost,ale nesedne si to,chce to otevřít a zjistit co s tim je.... Muže to bejt i skřížený právě kvůli dvěma různejm karterum...
 
 
Datum: 24. prosince 2012 8:54
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
sedne si to, to jo, ale dávat nepárový kartery je rozhodně hovadina! ... tim větší, když jde o fichtla, na kterýho se válej ND v každym druhym baráku....
 
 
Datum: 23. prosince 2012 23:12
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
Já jsem měnil futra na převodovce, sehnal sem si kus bronzu, strejc mi z toho dle předlohy vytočil futra, a po složení motoru jsem sekundárním převodem otočil ,,jen přes zadní kolo,, prostě otáčením zadního kola. Ono si to sedne, ale první rozjezd sem si myslel, že budu půlit znova...
 
 
Datum: 23. prosince 2012 21:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
ujedeš pár km a hlavně se to promaže a půjde to
 
 
Datum: 23. prosince 2012 21:43
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaký je rozdíl mezi řadícím automatem jawa 555 a tech novejsich typu. moje 555 mi vyhazovala kvalty 2 a 3 já myslel že to je pružina ale při rozdelani tam byl jinej atomat nez u motoru 555 co nevyhazoval kvalty odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2012 19:55
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel10415    
Rozdil tam je jen nepatrnej. A to myslim v rozteci zubu na kterym jezdi ten palec. To zapricinuje to ze rychlosti potom vylitnou. Automat pohybuje s vydlickou na osce ktera pak muze popojed pouze o trochu mene a kolecka se posunou jen okousek coz se projevi vypadnutim rychlosti nebo rachtani v motoru pri volnobehu.
 
 
Datum: 27. prosince 2012 19:55
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14013    
Ahoj všichni. Prosím o radu. Chtěl bych vyměnit ložiska v kolech a v rozetě na Jawě 21 a kývačce 250. Je lepší dát klasická, nebo zapouzdřená? Díky za odpovědi a krásné Vánoce všem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. prosince 2012 23:16
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jsou to ložiska s označením 2RS a nejde o simerink, ale pouze o plastovou "prachovku" ... opatrně jí vydloubeš třeba malym šroubovákem a pak jí zase nacvakneš... jinak je to určitě lepší tam dát tyhle, než klasický otevřený...
 
 
Datum: 23. prosince 2012 23:16
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14013    
Díky. A ten kryt tam pak zas nějak vrátit? A čím mazat. Klasickou vazelínou, nebo grafitovou, molybdenovou....?
 
 
Datum: 23. prosince 2012 12:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
zapouzdřené simerinkem a ještě u nich ten simerink odloupni a namaž je,z výroby jsou málo namazané
 
 
Datum: 23. prosince 2012 11:23
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
Čau,dávám ted dohromady motor z pionýrka,potřebuji vyměnit start.segment a tak jsem obědnal ten replikovej ale nedošlo mi že mám doma ještě jeden pěknej originál.Myslíte že je lepší dát novou repliku nebo orig?Ona je i ta replika trochu jiného tvaru než origo tak nevim.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. prosince 2012 18:48
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      IP: uživatel13937    
Ok,díky.Udělám to podle té pevnosti
 
 
Datum: 23. prosince 2012 18:48
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
já jsem jezdil i s tím replikovým a nebyl problém ale osobně bych dal ten origo
 
 
Datum: 22. prosince 2012 22:50
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14877    
klpni dulčik na mín činnou plochu a kterej bude tvrší dej
 
 
Datum: 22. prosince 2012 21:16
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14871    
zdravím měl bych dotaz mam na kejvačce original perackej karburator a mam problem stim že nové lanko na plyn je hrozně dlouhé a vule se nedá vymezit ani štelovacím šroubem proto bych se chtěl zeptat jestli se dělaj ruzné délky plynovejch lanek například pro kejvu nebo peraka a nebo si ho musim zkrátit podle potřeby odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2012 14:56
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel14871    
Mam tam pro krutiruk pro kejvačku a tak jsem si řikal jestli nekoupit lanko pro peráka jestli v tom je rozdíl oproti kejvě
 
 
Datum: 22. prosince 2012 14:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a lanko jsi koupil pro rychlopal nebo krutiruk? ... ono jsou pro rychlopal (krátké) a krutiruk (dlouhé) růné délky
 
 
Datum: 22. prosince 2012 14:12
 
 
 
 
Jméno: František      E-mail:      IP: uživatel14857    
Ahoj hoši mám dotaz. Jak dlouhá má být tyčka mezi tyčkou spojkového koše a kuličkou vypínání spojky. Na netu jsou 3 velikosti 11 - 12 a 14 cm MOTO je ČZ 125 /476 bez oilmasteru děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. prosince 2012 23:22
 
 
 
 
Jméno: František      E-mail:      IP: uživatel14857    
Děkuji :-)
 
 
Datum: 18. prosince 2012 23:22
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak ta druhá má celkovou délku 10,3mm
 
 
Datum: 17. prosince 2012 19:40
 
 
 
 
Jméno: František      E-mail:      IP: uživatel14857    
To by jsi byl moc hodný můj předpoklad je taky těch 14 cm jen si nejsem jistý protože jsem měl zatím půlený jen 175 motor a tam to bylo na každým typu také nějak jinak. Tak když dám dohromady celou délku obou tak už podle toho něco vyberu děkuji moc za radu
 
 
Datum: 17. prosince 2012 16:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vyjde to nastejno...šel jsem do garáže a tam jsem z motoru vytáhnul 14cm dlouhou tyčku, za hodinku a půl bych ti mohl změřit i tu s tim talířkem
 
 
Datum: 17. prosince 2012 16:43
 
 
 
 
Jméno: František      E-mail:      IP: uživatel14857    
Nebo se zeptám jinak je jedno jestli ta s kuželem bude například 10 - 13 a ta druhá kratší či delší podle té první jestli mne chápete případně jaký to bude mít vliv ?
 
 
Datum: 17. prosince 2012 16:40
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
C ist richtig :-)
 
 
Datum: 17. prosince 2012 16:38
 
 
 
 
Jméno: čz180      IP: uživatel13759    
čau draci mam čz 180/487 mam tam rozetu 75z trochu háže a tak se chcu pojistit tak že tan udělam voditko řetězu už mam takovej předbežnej návrh,ale hlavně chci aby to vydrželo a ne abych to každej tyden nějak látal, mám stim docela velke plány hned na jaře a mam to na pole. nemate někdo nějake fotky nebo zkušenost jak si to doma vyrobit ? zaklad je jasnej ale co dat na to misto kde šoupe řetěz jestli nějakej odolnej plast,či gumu,nebo gumove kolečko,nebo ložisko? dělam to poprvé, radši se zeptam než něco dělat blbě :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2012 17:28
 
 
 
 
Jméno: čz180      IP: uživatel13759    
ano vím jak to myslíš,díky moc za radu zkusim sehnat to silonove kolečko nejlepe jestli pude koupit ta řemenička a zkusim to nějak nasadit
 
 
Datum: 17. prosince 2012 17:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
udělal bych ze silonu jakoby řemeničku a do ní bych dal ložisko
 
 
Datum: 16. prosince 2012 22:38
 
<  41  42  43  44  45  46  47  48  49  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 13.05.2025 18:43:50 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu