|
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: mira
IP: uživatel13988
 chtel bych se zeptat kde sezenu primární ozubené kolo do spojky na 555 mam ho uz v prdeli mam novej retez i lamelu a stary kolo se mi tam davat nechce
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. prosince 2012 10:21
Jméno: pepa
IP: uživatel14693
 no asi nezbyde neš sehnat zachovalou starší anebo vyměnit primarní pohon a spojku z nových pioníru od 05 výš se 2 lamelami....
Datum: 25. prosince 2012 10:21
Jméno: Martys
IP: uživatel12688
 čus fichtlaři, chci se zeptat jestli můžu nechat originální primární řetez i když dám primární kolečko 11zubé? Tady na FK je psáno že řetez na 11z muze vydrzet sezonu ale taky jen 7hodin tak bych radši nechal ten originálni protože sem četl že dokud neškrtá o kartery tak to je v pohodě. předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2012 14:31
Jméno: Martys
IP: uživatel12688
 dík za odpovedi
Datum: 17. prosince 2012 14:31
Jméno: feris
IP: uživatel11625
Datum: 16. prosince 2012 16:37
Jméno: standa
IP: uživatel14853
 Originální primární řetěz na 11z primár nedáš.
Datum: 16. prosince 2012 16:07
Jméno: Tom559
IP: uživatel1723
 Čus draci pasuje tenhle tachometr do Čz 175/487 ??Podle mě by měl.Díky za odpověd
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/tachometr_180km_trinda222.html
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2012 18:45
 Jo...
Datum: 15. prosince 2012 18:45
Jméno: jindra
IP: uživatel12688
 Ahoj, chci se zeptat, zda li je lepčí výměna prim. kolečka za 11zubé nebo 9 zubé. Bojím se, aby to s 9 zubem nejelo moc pomalu. dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. prosince 2012 22:23
 jeden o koze, druhej o voze...
Datum: 15. prosince 2012 22:23
Jméno: jindra
IP: uživatel12688
 jo asi tam dam 11  potom kdyžtak ještě doladím na řetezovym kolečku  díky
Datum: 15. prosince 2012 20:39
 měl sem pučenou jawu50/20 když měla 13 bylo to uplně nic když tam bylo 12 bylo to super do kopcu to jelo pořad stejně 65 jel kamoš ten měl 13 a neměl šanci  bylo by dobry tam dat 11 nebo 10.. 9 je už moc malo žeprej to jede jako traktor
Datum: 15. prosince 2012 20:17
Jméno: jindra
IP: uživatel12688
 bydlim v kopcích a chci jezdit terén, někdo radí 11z ale já se bojim, aby to nebylo málo a ta síla se tomu moc nepřidala...
Datum: 13. prosince 2012 21:48
Jméno: Bezjména
IP: uživatel10415
 zalezi taky trosku kde chces jezdit, jestli bydlis v krusnych horach tak jako ja, tak ja jsem zvolil kompromis na 10 zubu. O neco malo teto zpomaly ale neni to tak hrozny odměna je ale malo razeni a jizda do krpalu
Datum: 13. prosince 2012 21:42
 Zdravím draci, serval jsem závit na výpustním šroubu u Babetty tak jsem ho převrtal sedí i nový šroub ale mám problém. Nesehnal jsem nikde žádné vhodné těsnění tak mě napadlo si ho prostě vystřihnout jako třeba pod válec. Jenže potřebuji znát něco čím nezačne olej hned protékat.Všude v obchodech mě nabídli těsnící papíry ale role po 10m a to bych těsnil babetty celému okresu 100 let  Co třeba takové ty kancelářské svorky? tam je takový šikovný silnější papír ale aby tím ten olej nezačal protékat. Poradí někdo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. prosince 2012 21:23
Jméno: trubka
IP: uživatel14823
 colcino,to je problém koupit teflonovou pásku ? nebo kousek instalatérského česání a ,,natěsnit,, šroub.Stejně si závit vyřízl nakřivo tak tě žádná těsnící nic neutěsní.
Datum: 09. prosince 2012 21:23
 radši zajdi do nějaké mototechny pro třeba měděný.vodovodní jsou většinou v palcích takže bys musel vybírat z více kusů
Datum: 09. prosince 2012 10:10
Jméno: Provaz
IP: uživatel12429
 Fíbr musí být nějakej- jestli jsi serval M8 a prevrtal to na M10, ak v kazdým slusným železařství maji e vodovodních vecech hafo sadfibru za 10 kč 5 ks napriklad... stačí se podívat...
Datum: 08. prosince 2012 20:36
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Já bych to tak neprožíval. Napatlej to na místě kam se dává těsnění pořádně silikonem, dotáhni a do příštího odšroubování to neukápne. Je to prasečina, ale funguje to na všechny šrouby, těsní to výborně a šroub se nemusí tak dorvávat.
Datum: 08. prosince 2012 16:49
 Změř velkej průměr závitu toho šroubu nebo řekni jaky závitníkem si to řezal...
Datum: 08. prosince 2012 16:29
 To kdybych věděl... pokaždé mě totiž od něho odstává pár milimetrů a do týdne je kolem šroubu olejová kapka. Nevím co to je za šroub, mám ho nějak změřit? napadlo mě ještě koupit z internetu nějakou sadu je tam toho tuším 500 ks tak snad by se tam něco našlo ale ten papír by byl levnější
Datum: 08. prosince 2012 16:27
 Co je to za šroub že na to neni fíbr?
Datum: 08. prosince 2012 16:24
 No jo jasně ale nikde jsem nenašel přesně na můj šroub právě...
Datum: 08. prosince 2012 16:08
 Co fíbr?
Datum: 08. prosince 2012 16:05
 zdar seso prosimte byl sem se v nedeli projet a nekde sem ztratil nakopavacku na moji dandy 50 sachs bude tam pasovat tahle? Číslo výrobku: D0457 diky za odpoved .
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2012 16:26
 jojo to sedi
Datum: 06. prosince 2012 16:26
Jméno: radim
IP: uživatel14188
 nazdar draci, chci se zeptat mam jawu 21 klasiku akorat mam 13zube kolečko na sekundaru. Chtěl bych si koupit 12ti zube pujde tam poznat rozdíl nebo mam koupit radši 11zube? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. prosince 2012 11:53
 Podle toho kde jezdíš- u nás mame kopce a teďka jezdim na 12zub. 13zub je dobrej třeba na Moravu nebo jižní čechy  Ale je pravda, že když jsem měl motor po go a bylo mi 15-16 let, tak jsem i u nas jezdil s 13 zubem a spokojenost ( byl jsem lehcí) Dřív jsem kopce (hodně brutální) jezdil s 13zubem za 2 a dneska s 12z musim ke konce davat za 1. Halt váha je nepřítel pionýra  . Ale 12 zub je znát ale zkus metodu pokus omyl, jakti to bude vyhovovat..
Datum: 05. prosince 2012 11:53
Jméno: mara250
IP: uživatel12113
 já mám 11z a 65z rozetu ale furt nic moc
Datum: 04. prosince 2012 21:02
Jméno: pejsek
IP: uživatel14802
 jj je to znát.. jesly jezdíš normální provoz tak s 11zubím ti povím že to jede zatraceně pomalu  hnedka máš vytočenou trojku  já mám taky 12z
Datum: 04. prosince 2012 16:45
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 bude to znát já osobně jezdím všude s 12z
Datum: 04. prosince 2012 15:39
Jméno: Filip_KH
IP: uživatel12998
 Zdravím, chtěl bych se zeptat kde se dají sehnat pneu 3,00 x16
je to na jawu 125/355, nikde jsem je nenašel.. díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2012 20:26
Jméno: Filip_KH
IP: uživatel12998
Datum: 04. prosince 2012 20:26
Datum: 03. prosince 2012 11:26
 fuha takva silnice,,ale ne zmije,, klasika nic veteranskeho
Datum: 03. prosince 2012 9:55
Jméno: Fa
IP: uživatel14797
 Admin: s jakým by to bylo dezénem? Měl bych taky zájem.. Díky
Datum: 03. prosince 2012 8:13
 draku ja ti ji splasim za 480kc,, jestli je zajem napis
Datum: 03. prosince 2012 6:59
Jméno: Píst
IP: uživatel12810
 Ahoj Draci, je normální že mně na Jawě 550 klouže spojka? Prostě za studena když prokopávám tak klouže ale jak se motor zahřeje tak už tak moc neprokluzuje. Spojka je tam dána nová korková. I třeba když ji chci roztlačit tak pořád prokluzuje i když nedržím páčku spojky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2012 16:15
Jméno: Píst
IP: uživatel14807
 Ještě je zajímavé že když jsem ji tam dal novou fungovala úplně normálně až po 10km to začalo dělat bordel.
Datum: 06. prosince 2012 16:15
Jméno: Píst
IP: uživatel14807
 Já jsem dal pod ty segerovky tlusté podložky 2mm a klouže to pořád zkusím se podívat na tu matici toho spojkového koše. Ještě dotaz čemu vadí ta matice z té Jawy 21 ona jako nějak odtlačuje ten přitlačný plech? Díky
Datum: 06. prosince 2012 16:07
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Pozor! Když se do jednolamelový(J550/555) spojky dá matice spojkovýho koše z dvoulamelový (J05/20/21...) tak to bude klouzat i kdyby ses stavěl na hlavu,protože je vysoká.... to je často problémem....já to jednou řešil tak,že jsem ji prostě zkrátil .... pokud tam máš ovšem origo nízkou matici a stejnak klouže,tak je buď blbej olej a nebo prostě projetý lamely.... v tvém případě asi nízký korky.... ale napřed bych kouknul na tu matici,mě totiž na J555 nějak fungovali i totálně přepálený černý ouzký lamely,stačilo přidat jednu podložku pod segrovku... neříkám,že byly dobrý,,,když to nechytlo napotřetí,tak se to muselo strčit,protože už na páku prokluzovala spojka,ale normálně se na tom dalo jezdit bez prokluzu.... jen chci říct,že když je vše ok,tak to jede i na sjetou spojku s 0,5mm vysokou upálenou vrstvou.... takže u tebe bude určitě problém jinde....
Datum: 04. prosince 2012 13:22
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel14795
 Normální to určitě neni, nemělo by to tak být. Na mém 550 to vždycky fungovalo tak jak má
Datum: 02. prosince 2012 21:14
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 normální to není udělej spojku z korků od sampanskýho silnou at je velkej přitlak a bude fingovat jak má
Datum: 02. prosince 2012 18:46
Jméno: tremat
IP: uživatel14753
 hele to je uplně normalni ja mam 555 a je to uplně stejný jak říkáš
Datum: 02. prosince 2012 18:03
Jméno: Bogdan
IP: uživatel14476
 Zdravím, chtěl bych se zeptat, k utěsnění čeho slouží Sada těsnění Pérák/kývačka číslo výrobku: 1k0504. Domnívám se že jde o utěsnění hřídelky náhonu tachometru, ale nejsem si jistý. Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2012 21:03
Jméno: lk
IP: uživatel14582
 já tedaa nevim, ale čtu u toho utěsnění spojkové tyčky, tak je to podle mě k utěsnění spojkové tyčky a ne k utěsnění náhonu tachometru... tam je gufero 8x16x7 (u kejvy)
Datum: 04. prosince 2012 21:03
 jojo,,je to tak
Datum: 03. prosince 2012 6:08
 Čau montuju spojku a chci se zeptat...Co je ten meziplech mezi lamelami...?Dělám to podle tohoto návodu..http://www.mustang23a.wbs.cz/Vymena-spojky-podrobne.html?framebreaker ....Protože já tam žádný meziplech nemám....A vadí když vodící kolíky mam cca 3 kolíky 0.25-0.75 mm uvolněné? Díky draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. prosince 2012 12:08
Datum: 01. prosince 2012 12:08
 Čau lidi, mam dotaz, na babettě 207 v převodovce jak je to kolečko na klice tak tam jsou takový valečky, kolik jich tam prosím je? nebo dají se někde koupit? nebo nahradit nějakým ložiskem? pošlete prosím odkazy nebo poraďte, Děkuji Ondra
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2012 13:06
Datum: 30. listopadu 2012 13:06
Jméno: dav
IP: uživatel10158
 Nazdar draci,rn chtěl jsem se zeptat zdejších odborníků. Renovuji skůtra Čezeta 175-502 s dynamostartérem r. v. 1962 a mám následující problém. Při rozebrání motoru jem zjistil, že je omletý pastorek náhonu tachometru na mém je 10zubý, ale zde na popisu tohoto stroje je psáno 11 zubů. Jaký má být správný počet zubů a z čeho by takový pastorek pasoval. Rovněž sháním matici rozety je na klíč 32 vnitřní závit má průměr 18,5mm, stoupání 1,5mm a je tlustá 8mm předem děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2012 17:42
Jméno: dav
IP: uživatel10158
 No motor z rikše na díly mam taky tam je bohužel výstup z motoru 3 zub místo 4 zub na skútru 502 a pastorek má 13 zubů. Ale jedna potěšující zpráva je, že jeden můj známy mi dnes donesl použitelný pastorek. Tímto chci všem poděkovat za rady. Spíše mi dělá vrásky matice rozety všude kde jsem se ptal tak mají velký vnitřní závit a je tenká.
Datum: 27. listopadu 2012 17:42
 mám motor z rikše na díly tak se kouknu
Datum: 27. listopadu 2012 10:17
Jméno: dav
IP: uživatel10158
 Děkuji za radu. Budu muset něco podobného sehnat.
Datum: 26. listopadu 2012 21:48
 Ahoj, mám tedka takyčerstve skutra 502 60 rok. Nerenovuju ho a naštěstí jsem ještě nemusel nic extra rozdělávat, když stačilo po 28 letech odstavení rozhebat a vse funguje. Ale co jsem renovoval jiny motorky a mel jsem problém s náhonem, mužu jen poradit, že tem dej tolikozubej koliko tam byl a vubec bych se nebál nějakýho použitýho- i třeba malinko sjetýho- oroginál je zaltej- tím pádem doporučuju aurko a podobne- nejlepsí vykuchat z nejakyho motoru ze skutra. ( nebo burza, kde se obcas objvi originály uloženkový) Tech druhu prevodu bylo celkem dost na ty nase masiny. Ale kdyby nekdo delal repliku, tak mám zkušenosti, že to nekdy nni nic moc- nesedne to kloudne, musis dopilovávat, lanko pak není ve stredovej ose a časem se tím padem ukrouti atd atd.
Datum: 26. listopadu 2012 17:54
Jméno: ZULU
IP: uživatel13836
 ČUS , hej to už se nedá koupit primární kolčko 9Zubé i s řetězem ? nejak to nemůžu najít...v nabídce ani u konkurence ...je tu někdo kdo by mi dokázal vysvětlit proč už se to neprodává ? ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2012 23:08
Jméno: ZULU
IP: uživatel13836
 Ale prodával ..kupoval jsme to jako sadu 9z primár + řetěz bez sponky ..
Datum: 24. listopadu 2012 23:08
Jméno: Standa
IP: uživatel12656
 retez na primar 9z se nikdy neprodaval. Vezmes normalni primarni retez a skratis ho o clanek a mas to
Datum: 24. listopadu 2012 20:33
 Dobrý den, rozdělal jsem nádrž s olejem, ale měl jsem menší havárii a všechen vytekl... Mohl by mně někdo poradit KOLIK oleje a jaký TYP se leje do olejové nádrže MUSTANGU 23? A ještě prosím...Jak poznám dobrou lamelu, protože ty staaré už mám ''skoro'' kulaté a dost špatně se pak přehazuje rychlost? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2012 19:51
 Převodový olej PP80 litr stojí asi 90 Kč
Datum: 22. listopadu 2012 19:51
Jméno: pepa
IP: uživatel14760
 0.5 LITRU PŘEVODOVÉHO oleje do motoru a kdyby ti klouzala spojka v kocí by letěli otáčky todle je nejspíš jen blbě seštelovaný
skus ten šroubek ve víku trošku dotahovat až to nebude brát zubyl při řazení.... pokut by byli sjete laeli klouzala by....ne že by to šlo přez zuby...
Datum: 22. listopadu 2012 19:35
 Ahoj S olejem ti neporadím já tm jelu normální převodovej volej a na víčku máš rysku tk jí vyndej a až ti tím olej poteče tk to zašroubuj to je měrka. když sundáš přítlačák k lamelám tk je uvidíš a pokud budou hodně černé tk to je tím a vyměn je  dobrá lamela není černí
Datum: 22. listopadu 2012 18:14
 čao draci da se na fichtl kramku koupit rychlá převodovka do fichtla ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2012 20:58
Jméno: standa
IP: uživatel9294
 Chytil: NE, Monty: je to 4Q bez jedničky
Datum: 20. listopadu 2012 20:58
 nejspíš sem zaspal dobu, ale co myslíš rychlou převodovkou? kompletně jiný kola? ti nestačí změnit sekundární převod?
Datum: 20. listopadu 2012 14:10
Jméno: Martys
IP: uživatel12688
 čus kluci, měl jsem rozebranej motor na fichtlu a když jsem ho složil, naladil atd. a když jsem ho projel tak jsem zjistil že 2ka vůbec netahne, jednička skvěle, a dvojka moc ne, spíš jako menší otáčky a nechce se jí vytočit. PS: (bydlim v kopci, jezdil jsem do kopce- z kopce jel pěkněě  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. listopadu 2012 19:35
 Dvojka se normálně pomalu rozjíždí .... tak to má být něž se dostane do otáček pak zabírá .... jinak na trojku lechký kopečky  ale zas jesli chce po cestě tak to neprohazuj .... já mám hned dvojku vytočenou takže bude poleji a na čtvrt plinu nebo za 3 ale to mě zas všude neutáhne  takže to je spíš na teren uprava
Datum: 19. listopadu 2012 19:35
Jméno: Tuki1998
IP: uživatel14739
 zrejme máš prehodené koliečka v prevodovke, ked sa nenamontujú správne- opačne ako majú byť- slabá dvojka. to bude asi tým
Datum: 19. listopadu 2012 15:57
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 a trojku už tam nemáte?
Datum: 18. listopadu 2012 22:30
 Bydlím v krkonoších takže samej kopec .... vyřešil jsem to prohození koleček v motoru na silnější a (11 kolečko ) ... a zabírá krásně od spoda skoro jako jednička ,..... kopce lítám za 2 většinou
Datum: 18. listopadu 2012 20:39
Jméno: deda1-čz
IP: uživatel556
 čau chlapi mam problém s Babetou 210 motorku nastartuju po pár metrech , vytočim jedničku a to je vše neřadí na 2ku ( spojka .. vše ok ) a když uberu tak se z motoru ozívají rány jakoby kov na kov . Nevíte kde by mohl být problém ? Díky za rady a ať vám to jezdí
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 21:52
Jméno: Patrik
IP: uživatel14730
 Ahoj hele zkus se juknout jestli tam máš olej .. A jakej tam je kdyžtak tam dej novej
Datum: 17. listopadu 2012 21:52
 čaute draci mam problem, dostal jsem motor z čz 125/453 v rozloženým stavu , kompletni. jedina zavada je ze u diry na lozisko v pravem bloku motoru jak je vystup pastorku na sekundarni kolecko , je drážka na pojistnej krouzek jenze je tak z 1/3 ustipla po nejake neodborne demontazi, chci se zeptat jestli se na to mam vykaslat a dat lozisko bez pojistnyho krouzku nebo dat ten krouzek do drazky ikdyz kousek chybí a nebo se to mam pokusit nejakym zpusobem opravit aby drazka byla kompletni .
předem děkuji za pomoc .
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2012 15:03
Jméno: Marek
IP: uživatel12275
 čau vyvařit a znovu udělat drážku
Datum: 20. listopadu 2012 15:03
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Zdar, mám menší problém. Dával jsem nový lamely u jawy 90, jenže jsem koupil korkový ( jiný se nedaj sehnat ) a původně tam jsou ferodový a ty korkový jsou mnohem tlustší. Nevadí když dám místo 5ti lamel jenom čtyři? Tu pátou tam prostě nenarvu. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2012 11:56
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
 Díky. No já už mám doma ty korkový, tak to asi udělám tak, že dám čtyři a uvidim jak to bude fachat. Ty z dandy by asi byli lepší no, navíc jsou ferodový. Drážky do mezilamel bych taky mohl vypilovat, mám nový a žádný drážky tam nejsou, prostě jenom hladkej plech.
Datum: 14. listopadu 2012 11:56
Jméno: Ondra
IP: uživatel12597
 Sry za překlep *Dandy*
Datum: 13. listopadu 2012 22:54
Jméno: Ondra
IP: uživatel12597
 Ja jsem do svoji jawy 90 dal lamely z Dnady 125... Kupoval jsem je zde na fichtlkrámku, pasnou dobře, sice jsou průměrově drobek menší ale funkci spojky to neovlivní a naprostá spokojenost. Spojka už neklouže a mezilamely jsem nechal původní stím, že jsem do nich vybrousil takové plytké drážečky ve směru ať "vyhazujou" převodové olej. Toť moje zkušenost.
Datum: 13. listopadu 2012 22:52
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 když to nebude s těma 4 klouzat tak to tak nech ale musíš ubrat i mezilamelu,osobně bych ty korky trochu zbrousil na skle s čtvrtkou smirku a dal tam všech 5 lamel
Datum: 13. listopadu 2012 6:56
Jméno: čusák
IP: uživatel11667
Datum: 12. listopadu 2012 19:39
|



|