Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: whats up
IP: uživatel12057
 čau, jaké gufero je po řetězovým kolečkem u Čz 175/487, děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2011 19:59
 joooo naseru si  .. kdyz te to potesi
Datum: 19. července 2011 19:59
Jméno: whats up
IP: uživatel12057
 naser si cezetaku
Datum: 19. července 2011 15:01
 néééé ty si ultra pako protoze si ani neumis vzit šupleru a změřit si vnitřní a vnější průmer díry pro gufera + je jakou má mít šírku
Datum: 19. července 2011 2:01
 neni do dotaz jako každej jinej.. je to dementní dotaz  .. sry ale u mě si pako a neschopny lempl když si nemuzes ani precist katalog
Datum: 19. července 2011 2:00
Jméno: co jeeeeee
IP: uživatel12057
 aby se nám cezetak nepokakal, je to dotaz jako každej jinej, tak nevím co tu rozjíždíš za pecky
Datum: 19. července 2011 1:35
 nevim... najdi si to v katalogu.. tech jsou na netu 3 prdele
Datum: 18. července 2011 22:53
Jméno: whats up
IP: uživatel12057
 to mi nikdo neporadí???????
Datum: 18. července 2011 20:48
Jméno: 23 letec
IP: uživatel1058
 Ahoj,mám dotaz...Když nastartuju studenyho pionyra,kopnu tam za 1,tak mi to jde přes zuby,ale když je motor zahřátej a udělám to samý,jde to normal...je to normální?(lamely ferodo,převodový olej Mogul už nevím který)dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2011 2:12
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Mám motor po GO a už mi to tak nedělá protože můžu použít jeden trik  Teď při nakopávání nejdřív prošlápnu se spojkou aby se to odlepilo, před GO to nešlo, jak se to odlepilo tak to zas klouzalo.Buď startovat za studena roztlačením, nebo nechat chvilku běžet na neutrál, promačkat párkrát spojku, zařadit 2 a pak až 1 a není to tak slyšet. Další možnost, když nastartuješ, tak se jen trochu odrazit nohama aby to trochu jelo a zařadit 1.
Datum: 19. července 2011 2:12
 Já to mám to samý... za studena mi to vrzne. Za tepla OK
Datum: 18. července 2011 20:28
Jméno: suchos1993
IP: uživatel11711
 taky mi to dela to same,ale je to fakt jedno vubec to neřeš
Datum: 18. července 2011 16:27
Jméno: Blady
IP: uživatel11876
 to je normálka, to neřeŠ ta spojka nemůže mít nikdy 100% chod už když se na ni koukneš, ale těm zubum to nevadí...
Datum: 18. července 2011 15:49
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 ahoj,chci se zeptat jakou životnost má lamela na pio ferodo ,estli vidrží víc než korky,dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2011 20:33
 Těma otáčkama asi myslel to, že je na ní spoleh i ve větších otáčkách... a to určitě je.
Datum: 18. července 2011 20:33
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 ok,děkuji vám.
Datum: 18. července 2011 13:28
Jméno: kubiq
IP: uživatel11607
 životnost má dobrou, neboj vydrží ti dostatečně dlouho, já už na ní jezdím závody druhý rok a drží, korky jsem měnil každou sezonu závodů.. takže pro origo motor je super! ale větší otáčky ti to samozdřejmě nedá to je hloupost!
Datum: 18. července 2011 11:46
 čau draku,lamela ferodo vydrží až dlouho a větší životnosti,jinak mám ferodo jede super a větší otačky!!!!
Datum: 18. července 2011 10:50
 Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli jsou stejné startovací segmenty na všech motorech typu 20,21,23,Protože mám v jednom motoru jinej než ve druhým a potřebuju koupit novej.Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2011 10:04
 děkuji, nemohl jsem je porovnat v ruce, hlavně mi šlo to aby tam seděl doraz...
Datum: 18. července 2011 10:04
Jméno: Šefčík
IP: uživatel9313
 Ty segmenty třeba jen jinak vypadají, jeden je z litiny, druhý je obráběný z ocelový desky, oryg. může být obojí. Jde o to, že se ty segmenty začaly dělat někdy v roce +-1975 jinou technologií.
Datum: 17. července 2011 22:02
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci,chtěl bych se vás zeptat ,proč jsou na jawě 21 ty spojkové tyčinky dvě čily krátká a dlouhá a na jawě 550 je spojková tyčinka pouze jen ta dlouhá?Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2011 22:49
 Jednoduše jiné konstrukční řešení. Rozdělení na dvě tyčky + kuličku mezi nimi má zabránit protáčení vypínací tyčky, které původnímu provedení nijak nevadilo.
Datum: 16. července 2011 22:49
Jméno: parezak555
IP: uživatel11974
 cus draci prosim o radu v moji 05tce na jedničku a na dvojku něco ráchtá vůbec nevim čim to je dám trojáka a je klid nevíte co to může být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2011 13:56
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 Taky mi jednou takle spadnul sekundární řetěz zasekl se o kartery a od tý doby v tom na jedničku rachtalo ale jelikož jsem ještě neměl papíry já ani pionýr tak mě to nesralo a jezdil jsem dál až když jsem půlil tak jsem zjistil že na 1. převodu byl vylomený jeden zub
Datum: 17. července 2011 13:56
 Můžeš mít vůli na bronzových pouzdrech, anebo problém s drážkama na předlohový hřídeli
Datum: 17. července 2011 10:35
 Pravděpodobně nemáš správně vymezenou vůli na předlohové hřídeli. Závad může být víc. Začal bych půlením...
Datum: 16. července 2011 21:53
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj draci,zjistil jsem,že jak je ve spojce u jawy 21 ta krátká tyčinka že ji mám o 2mm delší něž jak má být a tu dlouhou mám zase 1mm kratší.Vleze mi tam kulička?Vadí to něčemu pokud mám jednu tyčinku delší a jednu kratší?DÍk
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2011 22:56
Jméno: ondra
IP: uživatel12043
 ten šrubek ve víku je dost dlouhy na to aby si to pošteloval přace
Datum: 15. července 2011 22:56
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 No zjistil jsem to tak že jsem si je tady na fichtlkrámku našel jak mají být dlouhé a pak jsem se je doma přeměřoval.A ještě k tomu mému dotazu ono 3mm je nepatrný rozdíl ale ještě + kulička která má 5mm.To je ještě taky nepatrný rozdíl?
Datum: 15. července 2011 22:00
Jméno: kubiq
IP: uživatel11607
 je to uplně jedno, je to nepatrný rozdíl, a ten došteluješ šroubkem na deklu
Datum: 15. července 2011 21:07
 A japato si to šmudlo zjišťoval, co?
Datum: 15. července 2011 21:02
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 Zdar draci, nevíte jak mám sundat buben spojky na Babette 210 ten jak sou na něm ty 3 seiglovky? Stahovák právě nemám a potřebuju tam dát gufera nové prootže mi tam teče olej. Ale nemám stahovák tak se chci zeptat zdali nevíte o nějakém taháku jak to sundat díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2011 12:48
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 Taky už jsem zjistil že bez stahováku nic nezmůžu tak sem volal jednomu sousedovy sem si pamatoval že tenkrát dělal spojku tak mi stahovák půjčil.
Datum: 16. července 2011 12:48
 No tak bez stahováku to asi nesundas... i se stahovakem to jde celkem těžce, protože ten buben je na konusu a tim jak ho utahnes tak se to na sebe jakoby lisuje takže se tomu pak nechce dolu.. mozna kdyz povolis tu matici a zkusis poklepat ten buben jestli by neodskočil ale nejspis to nepude jinak stahovak je dobra vec a neni az tak drahej sesa ho tu ma http://www.fichtlkramek.cz/nahled/stahovak_bubnu_dvou_babeta.html
Datum: 16. července 2011 10:32
 Chcem sa mam jawu 555 a na rozeta ked srobujem tu velku matku tak sa mi to ci cela ta oska na rame je to vysuchane da sa to nejak opravit? mozem na tom jazdit tu osku som si chytil klucom a tak som to zatiahol.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2011 20:06
 ked das rozetu do ramu tak ta oska sa zaisti o ram nema sa tocit a ja to mam na rame vydrate a toci sa to.
Datum: 15. července 2011 20:06
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 roman napíš to spisovne nerozumiem ti :/
Datum: 15. července 2011 19:30
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Zdar mám problém.. když nakopávám tak to bere tak 2-3 kopy na všechny zuby.. ale pak to bere už jen tak na 3zuby..co stím může být ? Strhaný segment není
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2011 9:12
Jméno: Lukeout
IP: uživatel10408
 Hmm, tak když né segment, tak já osobně bych vsadil na něco se spojkou, ale je to jen doměnka a ostatní mě asi ukamenují, tak mě prosím nechte žít
Datum: 14. července 2011 9:12
Jméno: RealTekK
IP: uživatel9246
 Nazdar draci, když jedu pomalu na trojku tak se z výfuku ozývá takové, jakokdyby dření. Jakmile se více rozjedu tak to přestane. Na žádnou jinou rychlost to nedělá. Nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2011 20:40
Jméno: Honza
IP: uživatel11364
 Zdar draci, mám Jawu 05 a ptám se ohledně té tyčinky, co vede od spojky.. ta, co se dá po vyšroubování pravého krytu vytáhnout. V tom víku má být kulička 5mm, na druhé straně je taky? Případně jak zjistím, jesti tam je a když ne, jak ji tam dám? Budu muset vypouštět olej? Ptám se taky proto, že mi spojka začíná zabírá až tehdy, jak už to rvu úplně na doraz.. (ten otočný prvek v pravém krytu je až na samém konci, co to jde..)
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2011 16:39
Jméno: JAWA20
IP: uživatel9375
 cau kluci potrebuju se zeptat jesli je mozne aby mi spadla ta kratsi ticinka na spojce do vnitř motoru ?????????
Datum: 21. července 2011 16:39
 Směrem od lamel: krátká tyčka + kulička + dlouhá tyčka + kulička(y)
Datum: 12. července 2011 23:04
 povol lanko a přitáhni seřizovací šroub
Datum: 12. července 2011 21:40
Jméno: Honza
IP: uživatel11364
 Díky, zkusím to, i když se bojím, jak budou ty dvě kulička na sebe reagovat.. a ještě jak s tou druhou stranou? tam má být taky kulička?
Datum: 12. července 2011 20:50
 v tom šneku jak se otáčí, je místo zhruba na 2 kuličky. Podle toho jak to máš nastavený. Jestli ti zabírá až tak pozdě, tak tam ty 2 nebo 1 kuličku dej do toho otočnýho prvku
Datum: 12. července 2011 20:44
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel9806
 Zdar draci...Vyskakuje mi na pincku 3 je to slabou pružinou v automatu, nebo třeba už opotřebovyný kolečko v převodovce?? Dělá to jen na 3 tak proto mi to přijde divné...Díky, chci vědět na co se mám hlavně podívat....
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2011 15:20
Jméno: standa
IP: uživatel12037
 vůle ve futrech předlohy
Datum: 13. července 2011 15:20
Jméno: homomop
IP: uživatel11710
 podivej se na vydlicku nebo na ozubene kolecko jestli není ozvejkane
Datum: 12. července 2011 18:04
Jméno: homomop
IP: uživatel11710
 zkus zapnou radio a rychle vypnout
Datum: 12. července 2011 18:03
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Zdar když mám zahřátého fichtla tak mi nebere spojka.. co stím je ? lamely ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2011 23:18
Jméno: Franky
IP: uživatel11073
 jste banda curaku a neumite ji seridit ................
Datum: 12. července 2011 23:18
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 leju PP80
Datum: 12. července 2011 17:06
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 Prostě zastavím zmáčknu spojku ale kolo jede dál.. takže se to zadusí a chcípne
Datum: 12. července 2011 17:06
Jméno: fichtlar21
IP: uživatel11989
 ano, olej změní sice hustotu ale pokud tam leješ správný olej (já leju pp 80w) tak by ti to nemělo prokluzovat ani studené ani teplé.. skuss dat dvě podložky na segrovky a pouvolni spojku a prozkoušej to.. ale lamelama to byt nemůže když sou nove.. jedině že si ještě dostatečne nesedly
Datum: 12. července 2011 12:47
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 tak ještě by to mohly být pružiny, nebo tu spojku nemáš dotáhlou
Datum: 12. července 2011 10:14
Jméno: Honza
IP: uživatel11600
 Mám stejný problém i když přesně naopak. Po nakopnutí za studena spojka prokluzuje, po chvilce jízdy (šetřím to, čekám, až se zahřeje) začne fungovat správně (neprokluzuje tak moc, jestli vůbec). Na to máte nějakou radu?
Datum: 12. července 2011 0:01
Jméno: greadr
IP: uživatel10115
 divné,olej jsem měnil nedávno a lamely jsou jeté tak 30km
Datum: 11. července 2011 22:44
Jméno: anthonny
IP: uživatel2692
 nejspíš ty lamely, jinak jak správně psal a.pelcik, olej po zahřátí změní tu hustotu a proto to začne klouzat
Datum: 11. července 2011 22:30
Jméno: a.pelcik
IP: uživatel12011
 Možná by to moh bejt i olej, jak se zahřeje mění hustotu ale nevim to přesně. Sem začátečník
Datum: 11. července 2011 22:10
Jméno: Venceslav
IP: uživatel11787
 Nazdar lidi. Potřebuju poradit - pokoušel jsem se rozebrat spojku u babetty 210 a vyčistit ten buben uvnitř, protože to dýl řadí. A vůbec mi nejde ten šroub co drží tu plechovou kulatou krytku ani za boha povolit, už jsem snad zkoušel všecno a nwm co dál. Nwm jakej odborník to tak utáhnul, aby to nešlo vůbec povolit - NECHÁPU!!! Má někdo nějakej fígl nebo radu jak na to? Budu rád za kažkou odpověď. Díky moc...
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2011 0:25
 takhle to nepovolíš.. dej si do akučky ořech a s tím to povolíš.. potřebuješ aby to s tím šroubem rychle škublo.
Datum: 12. července 2011 0:25
Jméno: Venceslav
IP: uživatel11787
 OK. Zejtra to vyzkoušim a napíšu, jak to dopadlo.
Datum: 11. července 2011 21:54
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 možná to pomůže ale nevim jestli zapalovačem ale mužeš to zkusit ale spiš plynovym hořákem ale bacha!! opal jenom ten šroub(matku) opatrně..
Datum: 11. července 2011 21:25
Jméno: Venceslav
IP: uživatel11787
 A nahřátí pomůže? Stačí zapalovačem?
Datum: 11. července 2011 19:46
Jméno: Venceslav
IP: uživatel11787
 jj naolejovat jsem to zkoušel. Se prostě můžu snažit sebevíc a povolit prostě nejde no...
Datum: 11. července 2011 19:45
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 nebo to zkus nahřát..
Datum: 11. července 2011 19:26
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 co všechno si zkoušel ?
zkoušel si to naolejovat nebo poklepat matku ?
Datum: 11. července 2011 19:23
Jméno: Venceslav
IP: uživatel11787
 jj
Datum: 11. července 2011 17:58
Jméno: kuba
IP: uživatel11798
 mysliš tu matku ne ?
Datum: 11. července 2011 17:31
Jméno: mladim
IP: uživatel11965
Posl.aktualizace: 10. července 2011 17:42
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 podle mě jsou zuby ještě OK
Datum: 10. července 2011 17:42
 Zdar,chtěl jsem se zeptat bude mi sedět převodovka z 20,21,23 na 555 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2011 21:54
Jméno: DOLI
IP: uživatel11941
 Pepo, to tam nedáš, 555 je starší provedení a má tudíž jinou převodovku. Podívej se na aukro, určitě najdeš levně originál
Datum: 10. července 2011 21:54
Jméno: wepo
IP: uživatel10027
 Chraň Bůh ! To tam nedáš!!
Datum: 10. července 2011 21:08
 555 má užší motor... nebude
Datum: 10. července 2011 15:31
 Ne
Datum: 10. července 2011 11:10
Jméno: ReFleXx
IP: uživatel11996
 lidi jak štelujete na fichtlu spojku? když vyndám tyčku že uvolnim spojku tak jde na drnc a ale jí tam dám tak se ani nerozjedu. kompresi má a když dám spojku tak vystavuje, ale ani za boha se nerozjedu jak to štelujete vy ? díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2011 22:08
Jméno: m
IP: uživatel2942
 ... tak když poslechneš toho pode mnou Ondranegramot nebo jak si to říká, tak to je dobrej návod jak si zmrzačit ruce, Ty vole co píšeš za sra*ky ...pálit spojku a ještě držet kolo rukou, No ty krávo to si snad děláš kozy!
Datum: 17. července 2011 22:08
 Úplně nejlepší je tohle: Našlápneš motorku, spojka, jednička, zašlápnout brzdu a razantně se rozjíždíš a stále stojíš na brzdě. KDyž to chcípne, je to dobrý, když ne(i to třeba běží pomaleji), tak spojku povolit. Pak dáš motorku na stojan, našlápneš, dáš jedničku, držíš pořád spojku a tůruješ motor. Pokud se dá zadní kolo visící ve vzduchu bez problémů držet rukou a netočí se, je to dobrý, jinak utáhnout. Pokud je to dobře nastavený, musí platit oba tyto způsoby.
Datum: 09. července 2011 13:53
Jméno: Fano
IP: uživatel11710
 jestli ti jde ta tyčka ztuha tak se koukni jestli ti nevijela ta kulička do jedny škvíry taky mi tam spadla a pak tam skoro nesla ta tyčka dat
Datum: 09. července 2011 12:34
 Já to dělám tak, že zmáčknu spojku a zkouším start pákou jen tak lehce nakopávat a přitom povoluju spojku. Tím zjistím kde spojka začíná brát a případně to doladím dole tím šroubkem. Když sem spokojenej, tak dotáhnu zajišťovací matku a mám to. Nevím sice jestli se to má takhle dělat, ale tímto způsobem mi spojka funguje na 100%.
Datum: 09. července 2011 12:07
 Nejlíp seřídíš spojku, když vyndáš lanko z vidličky vypínací páčky dole na motoru. Potom seřídíš vůli na vypínací páčce zhruba na 1-2 mm a dotáhneš aretační matici. Potom to raději znova zkontroluj, jestli sis to při tom utahování nerozhodil a pak nasaď lanko zpět do vidličky. Potom došteluj vůli lanka(Bowden by se měl malinko posunout po lanku, třeba dole proti opěrné části víka spojky - no prostě tam kde
bowden končí, a čumí z něj lanko  ) No a mělo by to fachat. Prostě všechno musí mít ´trošku vůli, jinak to žere tyčky ( ty co jdou motorem ke spojce) ruzně se to hřeje, vytahuje, praskaj lanka a tak.
Tak doufám že jsem ti helfnul, jestli ne tak napiš.
Datum: 09. července 2011 12:06
Jméno: vena
IP: uživatel12002
 Čau dělám na své Jawě 20 spojku a za boha nemohu nacvakat ty závlačky nemáte na to někdo nějaký fígl? díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2011 12:17
 mé první půlení bylo když mi bylo 12... trvalo to celý den... ale v té době mi s tím nemel ani kdo pomoct. počítač měl doma málo kdo a internet byl v plenkách.
Datum: 09. července 2011 12:17
 JAWA_ceZetak, vzpomínáš na své první půlení motoru pionýra? Jak sis s tím poradil ty? A neříkej mi, že ti s tím někdo pomáhal, nebo žes měl zkušenosti už před tím...
Datum: 08. července 2011 21:13
 horste.. nemusím číhat co znám, protože znám všechno co se týče pionýra a dalších motorek... jen mě ale udivuje že nekdo nedokáže něco tak jednoduché jako nasadit segrovky u spojky... stačí k tomu jeden rozum, jedna hlava, dvě ruce a nářadí.. nic víc
Datum: 08. července 2011 17:43
Jméno: horst
IP: uživatel11886
 je to pravda čezetáku, jen číháš co znáš, a pak se tu chvástáš, a nechápeš, jak to nekomu nejde, už se nad sebou zamysli trochu, roky na to máš, ale hlavu ne
Datum: 08. července 2011 16:18
Jméno: vena
IP: uživatel12002
 Tak jsem tam ty závlačky nacvakal. Trvalo mi to asi 2 hodiny a byl menší letecký den, ale nakonec se povedlo.
Datum: 08. července 2011 12:06
 dweindibly má pravdu  Musel jsem se nepředstavitelně smát představě, že opravuju spojku, když jsem úplně na šrot  Ale jo, jde prostě jenom o to, že co nejde silou jde silou ještě větši a chce to trošku šikovné ruce
Datum: 08. července 2011 11:12
 bakoun: plky? napiš mi příklad nějakého toho mého "plku"
Datum: 08. července 2011 0:17
 Zrovna dnes sem se s tím taky s*al...Nakonec jsem vzal páskovinu, nakonci vyřízl drážku o něco menší než pružina, a kousek dál sem vyvrtal díru. Dírou jsem prostrčil šroub a našrouboval do karteru a stačilo jen zapáčil a bylo to během chvilky.
Datum: 07. července 2011 22:40
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jawa_cezetak: já občas nechápu ty tvoje plky... vena: V jednom člověku to chce kloudný kombinačky a trošku zručnosti. Pokud ti nepůjde, tak si pozvi nkoho na pomoc.
Datum: 07. července 2011 22:26
 nechápu jak muže někomu dělat problém stlačit pružinu a nasadit segrovky.
Datum: 07. července 2011 22:18
 já si vzal kus pásoviny vyříz jsem tam drážku akorát na ty kolíky pořádně zapřel fichtla a jel....a jak řikaj kolegové chce to sílu
Datum: 07. července 2011 22:17
 dweindibly ® přesně. Síla a zručnost...
Datum: 07. července 2011 22:01
 fígl? záleží na síle a zručnosti uživatele... osobně to kleštěmi kombinovanými stlačím jednou rukou a následně rukou druhou ninplantuji segrovku. když zrovna nejsem na šrot, čas nepřesáhne několik minut.
Datum: 07. července 2011 21:51
Jméno: vena
IP: uživatel12002
 Na ten bazmek jsem koukal jenže 20 má tich pružin 5 takže je to nepoužitelné. Zkusím to s tím šroubovákem díky.
Datum: 07. července 2011 21:45
 No... bud si koupíš takovej ten bazmek, co si tím ty pružiny stlačíš, anebo si ho vyrobíš. Lepší je, když ste na to dva, jeden šroubovákem stlačí pružinu a druhý zacvakne segrovku.
Datum: 07. července 2011 21:40
Jméno: mladim
IP: uživatel11965
 čúúúús.....co najpresnejsie sa pokusim vam opisat moj problem. mam problem s radenim rychlosti .ked mam prevodovku zlozenu v pravom kartri tak v pohode radi 1,N,2,N,3 .ale akonahle prilozim lavy karter skrutky dotiahnem tak to nechce dobre radit (preraduje to akokeby z 1 na 3 obcas tam skoci 2 ...proste vynechava neutral ) za kazdu radu pekne dakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2011 20:13
Jméno: Jawa05
IP: uživatel9991
 Jestli máš motor z rámu a zkoušíš řadit, tak nezapomínej párkrát protočit sekundárkem, nebo sešlapat startpáku. Pak ti to půjde líp
Datum: 07. července 2011 20:13
|



|