Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 14:35
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 kdybys tam chtel dodelat tu drážku tak asi na soustruhu , ale jinak by si mel poradit výstružník
Datum: 18. srpna 2011 14:35
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 A čím to mám upravit??Jakým nástrojem?
Datum: 18. srpna 2011 9:35
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 stává se že to uzavřené pouzdro je málo hluboké. po nasazení je třeba vhodně upravit, jinak to špatně sedí. mazací drážky jsou vhodné.
Datum: 17. srpna 2011 21:57
Jméno: Ondras
IP: uživatel9201
 Zdarec daval sem po dlouhe dobe motor zase do kupy a kdyz sem nasadil Stator na rotor tak to dolehlo az na sebe a po utazeny tech 2 sroubku co drzi stator..se to nehce otacet jelikoz to drhne..nevite kde by mohla byt chyba?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 22:44
Jméno: Ondras
IP: uživatel9201
 JO fechtl ten sroubek byl dlouhy dal sem podlozku ale tim to nei,,jo rotor sedi dobre..nemyslim ze bych ro rozklepal ty konce...nevim bud to chce zkouset a zkouset nebo nevim...ale zkousel jsem to docela dlouho dnes..
Datum: 17. srpna 2011 22:44
 ted jsem to psal kousek vejš, jestli jsi používal kladívko na vyndání kliky, tak sis roznejtoval konec hřídele a rotor nejde nasadit dost hluboko
Datum: 17. srpna 2011 22:39
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel10032
 a co cívky?
Datum: 17. srpna 2011 20:26
 sedí ti rotor dobře na tom kolíku a konusu?
Datum: 17. srpna 2011 20:25
Jméno: hrbik
IP: uživatel11549
 Může to být moc dlouhý šroubek, kterým se šteluje odtrh
Datum: 17. srpna 2011 19:41
Jméno: Richard.solta
IP: uživatel12095
 A co to je?? Fichtl? Jestli jo tak tak se podívej jestli tam stator pořádně sedí a jestli ti sedí dobře a rotor..
Datum: 17. srpna 2011 19:14
Jméno: matesoc
IP: uživatel12148
 Ahoj, mám problém. Půlil jsem motor a vyměňoval ložiska, ozubená kola, atd.. A když jsem ho dal dohromady, tak mi nejde zařadit 1 a občas 3, jenom když zařadím hodně velkou silou. Nevíte někdo co s tím je? Asi špatný automat řazení, že? Díky za všechny odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 2:10
Jméno: Matej
IP: uživatel12307
 Máš ho dobrí! daj dole motor, odskrutkuj 2 skrutky na vrchu motoru(tam kde je automat), vytiahni asi 3cm hore automat, potoč s ním, daj to naspať a skus zaradiť 1, ak pôjde dotoč skrutky daj motor a maš
Datum: 21. srpna 2011 2:10
Jméno: beran
IP: uživatel1226
 cus hele mam babettu 210 a posrala se tam ta spojka jak je na klikovce jak to mam sundat kdyz nemam ten stahovak ? dikec
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 8:54
Jméno: Marv
IP: uživatel12278
 já neřekl že je debil  ale jde to i jinak,, jen si musíš sám poradit
Datum: 17. srpna 2011 8:54
 marv: on čezeťák neni debil, myslim že ví o čem mluví  taky se přiklánim k názoru že bez stahováku nemá cenu se do toho pouštět, za ten ohnutej spojkovej koš to nestojí
Datum: 15. srpna 2011 19:09
Jméno: Marv
IP: uživatel12263
 Bez stahováku nejde ?? Vždy všechno jde jinak  stačí umět.
Datum: 15. srpna 2011 18:49
Jméno: Michal
IP: uživatel7794
 sundal jsem to i bez stahovaku opatrne zaprit sroubovak a pootacet a sundas to v pohode aspon mi to tak slo
Datum: 15. srpna 2011 14:08
 stahovák koupit, pujčit nebo udělat.. bez stakováku to nejde
Datum: 15. srpna 2011 13:29
 Cau draci potrebuju se septat cim to je ze kdyz jedu 3 stupen plny plyn tak pak to zařve jak kdybych dal spojku... a hodi to tam neutral samo .. ???? wubec newim
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 21:24
Jméno: lampan
IP: uživatel9109
 kamos pulil motor asi 5x kvuli tomu samemu problému a pak zjistil že je to řadičkou
Datum: 15. srpna 2011 21:24
Jméno: HaNo
IP: uživatel9375
 diky no..
Datum: 15. srpna 2011 16:55
Jméno: WEPO
IP: uživatel10027
 To ti vyskakuje trojka, rozpul motor, maš špatny pružiny nebo zuby na kolečkách nebo jsou vydlička KO..
Datum: 15. srpna 2011 12:01
Jméno: Daniel
IP: uživatel12259
 vyskakuje 3 špatná převodovka
Datum: 15. srpna 2011 11:47
Jméno: venca
IP: uživatel12220
 zdar typci spojizdnil jsem cz 175/502 ale pri jizde se rozpali indukcni civka dost nez normalne to bude neco v elektrice ne?jinak vse je funkcni diky za rady mejte se.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 18:08
 Nikdy som CZ skutra nemal nemám skúsenosti ale ked máš 12V zapalovací okruch tak tam treba dať stejnú zapaľovaciu cievku, pasuje to tam aj z tatrana alebo z 350ky s 12V okruchom... alebo pokud ti nevadí velkosť a zmestí ti to tam tak tam daj zo škodovky
Datum: 16. srpna 2011 18:08
Jméno: venca
IP: uživatel12220
 Koukám že taky nikdo neví z vás zkusím jine forum.
Datum: 16. srpna 2011 16:56
Jméno: CZK
IP: uživatel12265
 Dej tam automobilovou a máš klid. Jasně že 12V.
Datum: 15. srpna 2011 21:05
Jméno: jarda
IP: uživatel12262
 To bylo myšleno jako příklad 
Ale jinak díky za uvedení doplňující informace.
Psal jsem to za jízdy při řízení i když se to nemá.
Datum: 15. srpna 2011 18:18
Jméno: venca
IP: uživatel12220
 puvodni byla 12V ta se mi u niceho nic rozpalila az se rozpadla (v černym plastu byla) tak jsem tam dal 6v jede to ale pali jako prase po chvilce.
Datum: 15. srpna 2011 16:44
 jardo: a já myslel že to že se v dílenské příručce k pionýru píše že tam je 8V indučka, tak že tam fakt 8V je
Datum: 14. srpna 2011 22:59
Jméno: jarda
IP: uživatel12254
 A jakou tam máš tu indukčku? Jsou různé voltáže, 4V , 6V, 8V, nebo potom 12V apod.
Jestli si tam dal indukčku z pincka, tj. 4V, tak je dost pravděpodobné že se bude hřát až až.
Datum: 14. srpna 2011 22:24
 ahoj draci chtel bych se zeptat kolikati zube primarni kolečko (to na kterem je řetaz co vede ke kolu)mužu dat na jawu 350/638 ?chci at mi to jede rychleji dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 20:00
 zkus o zub víc než je v manuálu. to kolečko je sekundární
Datum: 14. srpna 2011 20:00
Jméno: chrchel21
IP: uživatel12249
 Custe borci,neviete nahodou,preco mi nepasuje nova ferodo lamela na spojkovy kos? Da sa tam jedine velmi ztazka naklepat..pomozte please!
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 21:52
Jméno: jarda
IP: uživatel12254
 Klikař umí 
obré se podívat aby všechny pružiny byly v klidou stejně dlouhé, popřípadě pod všema segerovkama nebo kolíčkama stejně silné podložky, jinak to řazení taky nebude nic moc.
Datum: 14. srpna 2011 21:52
 to je mi zase dotaz. to tě nenapadne to prošmirglovat??? abych předešel dalším přiblblejm dotazům, tak na ně odpovim předem. 1) ano je jedno jakym šmirglem nebo pilníkem to uděláš, jen je potřeba to brát opartně a kolem dokola "stejně". 2) ano lamela se musí točit na koši na oleji lehce, bez větší vůle. 3)ano po výměně lamel se nutno spojku znovu seřídit. 4) ano, je špatně když se hýbou kolíky ve spojce, dělá to tu neplechu že bud spojka klouže, nebo nejde vyřadit kvalt na místě a je tvrdý řazení. zapoměl jsem na něco ohledně spojky??
Datum: 14. srpna 2011 20:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 není to vyrobené špatně , ale jak na to lepili to ferodo tak zalepili i tu vnitřní stranu a chce to trochu vzít smirkem nebo pilníčkem
Datum: 14. srpna 2011 14:07
 Je to vyrobené trochu špatně. Musíš je zevnitřku vzít nějakým šmirglem nebo pilníčkem a jemně to pilovat stenoměrně,dokud se enbudou na koši volně protáčet
Datum: 13. srpna 2011 23:25
Jméno: PÍst
IP: uživatel11102
 Ahoj Draci,čím to může být že mně na mojí 550 vypadává třetí převodový kvalt a někdy i druhý??Dík za odpověďi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 23:08
Jméno: zobis
IP: uživatel9637
 zdar nebo tam taky muýeš myt ojete už koležka
Datum: 14. srpna 2011 23:08
 Spíš ohlodaný ty tři kolíky u koleček 2. a 3. převodovýho stupně....taky mi to dělá a nevim kde ty kolečka mám sehnat....
Datum: 14. srpna 2011 10:31
Jméno: Král Roman
IP: uživatel5646
 Budeš muset rozpůlit motor a zkontrolovat pružinky řadiče a jestli není ohnutá řadící vydlička nebo prasklá pružina vracečky řadící páčky
Datum: 13. srpna 2011 13:55
Jméno: BaRtS
IP: uživatel12153
 Dobre  možná to sem nepatří ale jaké všechny tlumiče by šli dát na mustanga be překopávky ... rptože když už bych chtěl nové tak rozhodně asi tvrdší jezdím hodně v terénu tak právě proto asi z jiné motorky . díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2011 4:46
 Zdravím, potřeboval bych rychle poradit. 1)Zejtra si jedu koupit podložky na vymezení vůle a nezměřil jsem si rozměry, může mi je někdo napsat. Chci podkládat vačku poloautomatu a předlohovou hřídel čz 125 476. 2)PS, ta předloha má vůli tak 2mm do boku, co to má znamenat, řešili jste to podložením, nebo jste to nechali? Nejsem jedinej kdo to má, už jsem se setkal i s názorem že nechat být, tak jak? 3)Má cenu dávat replikový ulíky(ty jsou prý tak pro vztek), nebo raději jetý originály?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2011 20:39
 Zdravím všechny Draky.Prosím o pomoc.mám mustanga a jede krásně.ale když tam kopnu trojku začne vynechávat.A taky se chci zeptat jakou trysku mám koupit (mám 60) a jaké to má výhody/nevýhody.nechtěl bych mu zkrátit život.  Díky tsz
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2011 12:33
 Ono to na výbrusu nebylo... co vím... takže dát to na výbrus a je po starostech? díky
Datum: 12. srpna 2011 12:33
Jméno: Falk
IP: uživatel12136
 Pokud se ti krátí výkon, tak to může souviset s malou kompresí. Kolik jsi najel od posledního výbrusu? Já si loni na závodech do jednoho kopečku pomáhal dokonce nohama a lets jsem po výbrusu to vyjedu na dvojku.
Datum: 12. srpna 2011 10:46
 Fajn našel jsem 68 a jede to slušně.A to vynechávání je směsí?jo a poslední dotaz nemůžu vyjet kopec kterej kamarád normálně vyjede.mám 13z kolečko.prosím o pár rad ohledně výkonu.2 je slabá a 3\r\nse neoplatí řadit.Každopádně děkuju předem za odpovědi.t
Datum: 11. srpna 2011 17:30
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 60 je málo pokud tam máš karbec 2917PSB,má tam být 68
Datum: 11. srpna 2011 16:02
Jméno: martin
IP: uživatel11865
 čus draci potřebuju pomoc jak mam prosim sundat kyvku na jawa 350 634 nějaký postup moc prosím dik dik dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 21:15
Jméno: jawaman
IP: uživatel10860
 ja sem odsrouboval z jedne strany maticu a slo to vytáhnout rukou
Datum: 10. srpna 2011 21:15
Jméno: ToM559
IP: uživatel1723
 Čus draci zlobí mě spojka u ČŽ 175/487,mno kupoval sem nový lamely-FERODO a prostě to fůrt klouže na 1 a 2 trošku a na 3 dost a na 4 ani nemluvím to řve a jedu tak 90-100,co s tím jak vyštelovat mám jí už docela povolenou že ani poloautomat skoro nejde.Co s tím poradte zkušení??????Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2011 0:49
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 buĎ je špatně nastavená, nebo může být chyba ve viskozitě oleje..... a nebo si tam třeba zapomněl dát lamelu nebo plech, nebo si to dal naopak
Datum: 11. srpna 2011 0:49
Jméno: pepa
IP: uživatel12220
 čau, když jedu na čz 175/502 skůtr tak po 10 ti minutách jízdy se ohřeje začne klouzat spojka, motor dělaný lamely dobré, čím to může být? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 23:37
Jméno: ondra
IP: uživatel12257
 hoď to ze skály
Datum: 14. srpna 2011 23:37
Jméno: pepa
IP: uživatel12220
 1l tam je noveho prevodoveho pred vymenou spojka slapala
Datum: 14. srpna 2011 23:24
Jméno: jarda
IP: uživatel12254
 Oleje tam bude dost, ale typoval bych to na motorový olej z auta, ten má aditiva, který tu spojku rozkloužou. To neudrží žádná pružina.
Datum: 14. srpna 2011 21:45
Jméno: zobis
IP: uživatel9637
 mas tam dost oleja ???
Datum: 11. srpna 2011 21:12
 Zdravím, mám Babettu 207/500 a chtěl bych se zeptat jak mám demontovat unašeč spojky (rozběhových čelistí)? Zkoušel jsem to tak, že jsem obrátil setrvačník, namontoval ho třemi šroubky k unašeči a šroubem, kterej byl opřenej matkou o setrvačník jsem se opíral o klikovku a dotahoval, jenže unašeč se ani nepohl, akorát jsem si ohl setrvačník. Děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 16:37
 Právě jsem hledal řešení, kde bych se obešel bez stahováku, ale díky, asi mi nic, než jeho koupě nezbývá
Datum: 10. srpna 2011 16:37
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9389
 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/stahovak_jednorychlostniho_bubnu2.html a můžu říc, že to jde dost ztuha, hlavně když se to sundává po dlouhé době
Datum: 10. srpna 2011 10:13
 Ahoj lidi,mam problem.Pulil jsem motor kvuli spatnemu karteru.Vse sem poskladal zpet,ale problem je v tom ze nejdou davat kvalty.Kdyz hejbu s radickou tak to o jeden stupen cvakne nahoru a dolu,ale vic nic.I kdyz to cvaka,tak to vypada ze je tam porad stejny kvalt.(3)Perko v automatu je v pohode a automat je dotazenej.dik za rady,zdar
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 13:19
Jméno: Ondra
IP: uživatel12221
 Co se da delat no.kazdopadne dekuju.
Datum: 10. srpna 2011 13:19
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dal jsi obráceně řadící vidličku , takže znova půlit...a nebo ty šroubky na automatu jsi tam dal jiný a jsou moc dlouhý a ted ti tam překážej
Datum: 10. srpna 2011 10:37
Jméno: Ondra
IP: uživatel12218
 Heh,jo to vim sem taky zkousel radit za jizdy,ale nic.
Datum: 10. srpna 2011 8:58
Jméno: Jenda
IP: uživatel10790
 motor se musí točit celej aby řadil
Datum: 10. srpna 2011 1:48
Jméno: Hasikk
IP: uživatel12213
 Ahoj lidi, chci se zeptat jaký ložiska patří na jawu 21, na kliku je to popsaný, ale zbytek nějak nevím, tak díky za reakce
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2011 17:39
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
Datum: 09. srpna 2011 17:39
Jméno: Firepilot
IP: uživatel11704
 příště zkus použít google
6303 C3 – klikovka (2×)
6202 – pod spojkou (1×)
6004 – pod řetězovým kolečkem (1×)
6202 – pravé víko motoru. Tady je dobré zakryté (zapouzdřené) ložisko (1×)
Datum: 09. srpna 2011 12:10
Jméno: Přema
IP: uživatel12210
 Ahoj draci. Měl bych dotaz na 4 stupňovou převodovku do Mustanga 1978. Má s tím někdo zkušenosti? Zajímalo by mě, jestli má smysl do toho jít. Jezdívám docela ve dvou lidech, tak jestli to nebude na úkor snížení výkonu. Chtěl bych pomocí 4. stupně snížit otáčky a hlavně spotřebu a možná, že se tím zvýší ještě cestovní rychlost. Děkuji moc za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2011 19:47
Jméno: standa
IP: uživatel12236
 To chci! O jedné verzi jsem taky věděl,ale byla šíleně složitá......a bez nakopávání.....
Datum: 11. srpna 2011 19:47
 No, je to asi dva roky, kdy jsem se tak jednou v noci vzbudil s nápadem. Pak jsem chvilku oměřoval a kreslil. Vymyslel jsem si úpravu původní převodovky s tím, že by tam byl místo startování čtvrtý kvalt. Chtělo to ale upravit jak hlavní, tak předlohový hřídel + 2 kolečka a celý řadící mechanismus vyrobit znova. Vyprdl jsem se na to.
Tahlře převodovka je téměř stejná, jak je v kývačce, ale je zmenšená, přepočítaná a zkonstruovaná kompletně pro pionýra. Jen by se vyměnila "střeva" a motor by byl hotový a vhodný i pro běžný provoz.
Datum: 09. srpna 2011 21:11
 taky jsme takového člověka našli co to kdysi dělal do motokár.žádné ůpravy kartrů,pouze kolečka vidličky a úprava automatu.
Datum: 09. srpna 2011 21:06
 Mám výkresy převodovky, která padne do neupravených bloků. Řadící mechanismus je ve stejném místě, řadící páka zůstává stejná, startovací hřídel zůstane taky na svém místě. Má to 4 rychlosti, neutrál mezi 1 a 2, 2 vidličky, rotační kulisu jako mají Jawy a ČZ. Převodovka konstruovaná jen a přímo pro pionýra. Tedy žádné převody pro nízkootáčkovou kývačku.
Datum: 09. srpna 2011 20:19
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Pajka: vím o jednom člověku, co má takhle upravený kartery pro 4-kvalt, z venku člověk nic nepozná. Ale nechce to dát... Jinak kšeft by to určitě byl, dyť jen kolik se prodá "rychlých" převodovek.
Datum: 09. srpna 2011 17:44
 Možná se mi podaří zařídit výrobu převodovky, co bez úprav pasuje do původního bloku. Taky by to mohl být slušný kšeft...
Datum: 09. srpna 2011 17:15
Jméno: standa
IP: uživatel12215
 stejskal má doma bloky 4Q pařeza......tuším,že do roka je odlejvá,protože to bude dobrej kšeft......
Datum: 09. srpna 2011 14:59
 Patrik: Jo, nebo známosti. Uvidím, co se bude dat dělat
Datum: 09. srpna 2011 1:09
 Pajka: no joo.. ale to chce hlavně peníze
Datum: 09. srpna 2011 1:06
 Nebo vyrobit 4q převodovku do originálních bloků bez úpravy...
Datum: 09. srpna 2011 0:14
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Ty 2 pařezy, co jezdí Venkovský šampionát to mají (jméno si teď nevzpomenu), jsou to kopie dobové úpravy (nevím, jestli Kreibich nebo Walter). Cena je kolem 20 000kč.
Datum: 08. srpna 2011 22:46
Datum: 08. srpna 2011 21:53
 zlepší se průměrná rychlost,,, cena do pokud to bude 100% udělaný z původního motoru tak se 20 000 nevlezeš,,,ano znám borce kteří mají 6q a vyšlo je to na max 5 tisíc korun ale tím že tam přivařím polovinu z motoru Hondy... samozřejmě je to práce udělat to tak aby to všechno sedělo dohormady....
Datum: 08. srpna 2011 21:52
Jméno: Přema
IP: uživatel12210
 A co je tam potřeba všechno udělat a na kolik to tak výjde. No já jsem o tom jen něco málo zaslechl, tak proto se na to ptám...
Datum: 08. srpna 2011 21:34
 4ka bude mít stále prěvodový poměr 1:1 .. takže rychlost bude stejná jako předtím... jediné čeho dosáhneš je lepší odstupňování rychlostí... ale předem je jasné že až zjistíš náročnost úpravy tak se na to vykašleš
Datum: 08. srpna 2011 21:11
Jméno: Honza_KH
IP: uživatel9645
 Sestavování převodů na Jawě 50. Čeho se vyvarovat, co tím potom hrozí ? Známej mě upozorňoval, že záměnou 18z. a 20z. koleček přijde motocykl o tah.
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 22:25
Jméno: Honza KH
IP: uživatel9645
 díky
Datum: 08. srpna 2011 22:25
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 a o tah nepřijde, spíš ho získá, někdo to používá do terénu, páč prohozením se zkrátí dvojka, že je hned za jedničkou, jen jí pak musíš dost vytočit aby se vůbec chytla trojka..
Datum: 08. srpna 2011 20:26
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jednoduchý pravidlo: Velká hřídel-velký kolečko (20z), malá hřídel-malý kolečko.
Datum: 08. srpna 2011 19:32
|



|