slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  75  76  77  78  79  80  81  82  83  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj Draci,vyměňuju na své jawě 550 bronzové pouzdra v kterých je uložena převodovka.A chtěl bych se Vás zeptat jak to,že toto bronzové pouzdro http://www.motokramek.cz/pouzdro-katreru-otevrene-pionyr/ je menší než to co tam mám origo staré a jak to že nemá tuto mazací drážku jako na tomto pouzdru http://www.motokramek.cz/pouzdro-uzavrene-pionyr/??Já ji tam totiž na tom levém otevřeném starém pouzdru mám.Nevadí že je to pouzdro menší??Mám na něm třeba tu drážku udělat??A když je dám do karteru musím je ještě něčím vystružit??Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2011 14:35
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
kdybys tam chtel dodelat tu drážku tak asi na soustruhu , ale jinak by si mel poradit výstružník :-)
 
 
Datum: 18. srpna 2011 14:35
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
A čím to mám upravit??Jakým nástrojem?
 
 
Datum: 18. srpna 2011 9:35
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
stává se že to uzavřené pouzdro je málo hluboké. po nasazení je třeba vhodně upravit, jinak to špatně sedí. mazací drážky jsou vhodné.
 
 
Datum: 17. srpna 2011 21:57
 
 
 
 
Jméno: Ondras      IP: uživatel9201    
Zdarec daval sem po dlouhe dobe motor zase do kupy a kdyz sem nasadil Stator na rotor tak to dolehlo az na sebe a po utazeny tech 2 sroubku co drzi stator..se to nehce otacet jelikoz to drhne..nevite kde by mohla byt chyba? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: Ondras      IP: uživatel9201    
JO fechtl ten sroubek byl dlouhy dal sem podlozku ale tim to nei,,jo rotor sedi dobre..nemyslim ze bych ro rozklepal ty konce...nevim bud to chce zkouset a zkouset nebo nevim...ale zkousel jsem to docela dlouho dnes..
 
 
Datum: 17. srpna 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ted jsem to psal kousek vejš, jestli jsi používal kladívko na vyndání kliky, tak sis roznejtoval konec hřídele a rotor nejde nasadit dost hluboko
 
 
Datum: 17. srpna 2011 22:39
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel10032    
a co cívky?
 
 
Datum: 17. srpna 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sedí ti rotor dobře na tom kolíku a konusu?
 
 
Datum: 17. srpna 2011 20:25
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel11549    
Může to být moc dlouhý šroubek, kterým se šteluje odtrh
 
 
Datum: 17. srpna 2011 19:41
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel12095    
A co to je?? Fichtl? Jestli jo tak tak se podívej jestli tam stator pořádně sedí a jestli ti sedí dobře a rotor..
 
 
Datum: 17. srpna 2011 19:14
 
 
 
 
Jméno: matesoc      IP: uživatel12148    
Ahoj, mám problém. Půlil jsem motor a vyměňoval ložiska, ozubená kola, atd.. A když jsem ho dal dohromady, tak mi nejde zařadit 1 a občas 3, jenom když zařadím hodně velkou silou. Nevíte někdo co s tím je? Asi špatný automat řazení, že? Díky za všechny odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2011 2:10
 
 
 
 
Jméno: Matej      IP: uživatel12307    
Máš ho dobrí! daj dole motor, odskrutkuj 2 skrutky na vrchu motoru(tam kde je automat), vytiahni asi 3cm hore automat, potoč s ním, daj to naspať a skus zaradiť 1, ak pôjde dotoč skrutky daj motor a maš:-)
 
 
Datum: 21. srpna 2011 2:10
 
 
 
 
Jméno: beran      IP: uživatel1226    
cus hele mam babettu 210 a posrala se tam ta spojka jak je na klikovce jak to mam sundat kdyz nemam ten stahovak ? dikec odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2011 8:54
 
 
 
 
Jméno: Marv      IP: uživatel12278    
já neřekl že je debil :-) ale jde to i jinak,, jen si musíš sám poradit
 
 
Datum: 17. srpna 2011 8:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
marv: on čezeťák neni debil, myslim že ví o čem mluví :-) taky se přiklánim k názoru že bez stahováku nemá cenu se do toho pouštět, za ten ohnutej spojkovej koš to nestojí
 
 
Datum: 15. srpna 2011 19:09
 
 
 
 
Jméno: Marv      IP: uživatel12263    
Bez stahováku nejde ?? Vždy všechno jde jinak :-) stačí umět.
 
 
Datum: 15. srpna 2011 18:49
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel7794    
sundal jsem to i bez stahovaku opatrne zaprit sroubovak a pootacet a sundas to v pohode aspon mi to tak slo :-)
 
 
Datum: 15. srpna 2011 14:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stahovák koupit, pujčit nebo udělat.. bez stakováku to nejde
 
 
Datum: 15. srpna 2011 13:29
 
 
 
 
Jméno: HaNo      E-mail:      IP: uživatel9375    
Cau draci potrebuju se septat cim to je ze kdyz jedu 3 stupen plny plyn tak pak to zařve jak kdybych dal spojku... a hodi to tam neutral samo .. ???? wubec newim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. srpna 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel9109    
kamos pulil motor asi 5x kvuli tomu samemu problému a pak zjistil že je to řadičkou :-D
 
 
Datum: 15. srpna 2011 21:24
 
 
 
 
Jméno: HaNo      IP: uživatel9375    
diky no..
 
 
Datum: 15. srpna 2011 16:55
 
 
 
 
Jméno: WEPO      IP: uživatel10027    
To ti vyskakuje trojka, rozpul motor, maš špatny pružiny nebo zuby na kolečkách nebo jsou vydlička KO..
 
 
Datum: 15. srpna 2011 12:01
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel12259    
vyskakuje 3 špatná převodovka
 
 
Datum: 15. srpna 2011 11:47
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel12220    
zdar typci spojizdnil jsem cz 175/502 ale pri jizde se rozpali indukcni civka dost nez normalne to bude neco v elektrice ne?jinak vse je funkcni diky za rady mejte se. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2011 18:08
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nikdy som CZ skutra nemal nemám skúsenosti ale ked máš 12V zapalovací okruch tak tam treba dať stejnú zapaľovaciu cievku, pasuje to tam aj z tatrana alebo z 350ky s 12V okruchom... alebo pokud ti nevadí velkosť a zmestí ti to tam tak tam daj zo škodovky
 
 
Datum: 16. srpna 2011 18:08
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel12220    
Koukám že taky nikdo neví z vás zkusím jine forum.
 
 
Datum: 16. srpna 2011 16:56
 
 
 
 
Jméno: CZK      IP: uživatel12265    
Dej tam automobilovou a máš klid. Jasně že 12V.
 
 
Datum: 15. srpna 2011 21:05
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel12262    
To bylo myšleno jako příklad :-) Ale jinak díky za uvedení doplňující informace. Psal jsem to za jízdy při řízení i když se to nemá.
 
 
Datum: 15. srpna 2011 18:18
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel12220    
puvodni byla 12V ta se mi u niceho nic rozpalila az se rozpadla (v černym plastu byla) tak jsem tam dal 6v jede to ale pali jako prase po chvilce.
 
 
Datum: 15. srpna 2011 16:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jardo: a já myslel že to že se v dílenské příručce k pionýru píše že tam je 8V indučka, tak že tam fakt 8V je :-)
 
 
Datum: 14. srpna 2011 22:59
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel12254    
A jakou tam máš tu indukčku? Jsou různé voltáže, 4V , 6V, 8V, nebo potom 12V apod. Jestli si tam dal indukčku z pincka, tj. 4V, tak je dost pravděpodobné že se bude hřát až až.
 
 
Datum: 14. srpna 2011 22:24
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci chtel bych se zeptat kolikati zube primarni kolečko (to na kterem je řetaz co vede ke kolu)mužu dat na jawu 350/638 ?chci at mi to jede rychleji dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zkus o zub víc než je v manuálu. to kolečko je sekundární
 
 
Datum: 14. srpna 2011 20:00
 
 
 
 
Jméno: chrchel21      IP: uživatel12249    
Custe borci,neviete nahodou,preco mi nepasuje nova ferodo lamela na spojkovy kos? Da sa tam jedine velmi ztazka naklepat..pomozte please! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel12254    
Klikař umí :-) obré se podívat aby všechny pružiny byly v klidou stejně dlouhé, popřípadě pod všema segerovkama nebo kolíčkama stejně silné podložky, jinak to řazení taky nebude nic moc.
 
 
Datum: 14. srpna 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je mi zase dotaz. to tě nenapadne to prošmirglovat??? abych předešel dalším přiblblejm dotazům, tak na ně odpovim předem. 1) ano je jedno jakym šmirglem nebo pilníkem to uděláš, jen je potřeba to brát opartně a kolem dokola "stejně". 2) ano lamela se musí točit na koši na oleji lehce, bez větší vůle. 3)ano po výměně lamel se nutno spojku znovu seřídit. 4) ano, je špatně když se hýbou kolíky ve spojce, dělá to tu neplechu že bud spojka klouže, nebo nejde vyřadit kvalt na místě a je tvrdý řazení. zapoměl jsem na něco ohledně spojky??
 
 
Datum: 14. srpna 2011 20:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
není to vyrobené špatně , ale jak na to lepili to ferodo tak zalepili i tu vnitřní stranu a chce to trochu vzít smirkem nebo pilníčkem
 
 
Datum: 14. srpna 2011 14:07
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to vyrobené trochu špatně. Musíš je zevnitřku vzít nějakým šmirglem nebo pilníčkem a jemně to pilovat stenoměrně,dokud se enbudou na koši volně protáčet
 
 
Datum: 13. srpna 2011 23:25
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj Draci,čím to může být že mně na mojí 550 vypadává třetí převodový kvalt a někdy i druhý??Dík za odpověďi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: zobis      IP: uživatel9637    
zdar nebo tam taky muýeš myt ojete už koležka
 
 
Datum: 14. srpna 2011 23:08
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spíš ohlodaný ty tři kolíky u koleček 2. a 3. převodovýho stupně....taky mi to dělá a nevim kde ty kolečka mám sehnat....
 
 
Datum: 14. srpna 2011 10:31
 
 
 
 
Jméno: Král Roman      IP: uživatel5646    
Budeš muset rozpůlit motor a zkontrolovat pružinky řadiče a jestli není ohnutá řadící vydlička nebo prasklá pružina vracečky řadící páčky
 
 
Datum: 13. srpna 2011 13:55
 
 
 
 
Jméno: BaRtS      IP: uživatel12153    
Dobre :-) možná to sem nepatří ale jaké všechny tlumiče by šli dát na mustanga be překopávky ... rptože když už bych chtěl nové tak rozhodně asi tvrdší jezdím hodně v terénu tak právě proto asi z jiné motorky . díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2011 4:46
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, potřeboval bych rychle poradit. 1)Zejtra si jedu koupit podložky na vymezení vůle a nezměřil jsem si rozměry, může mi je někdo napsat. Chci podkládat vačku poloautomatu a předlohovou hřídel čz 125 476. 2)PS, ta předloha má vůli tak 2mm do boku, co to má znamenat, řešili jste to podložením, nebo jste to nechali? Nejsem jedinej kdo to má, už jsem se setkal i s názorem že nechat být, tak jak? 3)Má cenu dávat replikový ulíky(ty jsou prý tak pro vztek), nebo raději jetý originály? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2011 20:39
 
 
 
 
Jméno: Tsz      E-mail:      IP: uživatel12232    
Zdravím všechny Draky.Prosím o pomoc.mám mustanga a jede krásně.ale když tam kopnu trojku začne vynechávat.A taky se chci zeptat jakou trysku mám koupit (mám 60) a jaké to má výhody/nevýhody.nechtěl bych mu zkrátit život.:-) Díky tsz odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2011 12:33
 
 
 
 
Jméno: Tsz      E-mail:      IP: uživatel12232    
Ono to na výbrusu nebylo... co vím... takže dát to na výbrus a je po starostech? díky :-)
 
 
Datum: 12. srpna 2011 12:33
 
 
 
 
Jméno: Falk      IP: uživatel12136    
Pokud se ti krátí výkon, tak to může souviset s malou kompresí. Kolik jsi najel od posledního výbrusu? Já si loni na závodech do jednoho kopečku pomáhal dokonce nohama a lets jsem po výbrusu to vyjedu na dvojku.
 
 
Datum: 12. srpna 2011 10:46
 
 
 
 
Jméno: Tsz      E-mail:      IP: uživatel12232    
Fajn našel jsem 68 a jede to slušně.A to vynechávání je směsí?jo a poslední dotaz nemůžu vyjet kopec kterej kamarád normálně vyjede.mám 13z kolečko.prosím o pár rad ohledně výkonu.2 je slabá a 3\r\nse neoplatí řadit.Každopádně děkuju předem za odpovědi.t
 
 
Datum: 11. srpna 2011 17:30
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
60 je málo pokud tam máš karbec 2917PSB,má tam být 68
 
 
Datum: 11. srpna 2011 16:02
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel11865    
čus draci potřebuju pomoc jak mam prosim sundat kyvku na jawa 350 634 nějaký postup moc prosím dik dik dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: jawaman      IP: uživatel10860    
ja sem odsrouboval z jedne strany maticu a slo to vytáhnout rukou :-)
 
 
Datum: 10. srpna 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: ToM559      IP: uživatel1723    
Čus draci zlobí mě spojka u ČŽ 175/487,mno kupoval sem nový lamely-FERODO a prostě to fůrt klouže na 1 a 2 trošku a na 3 dost a na 4 ani nemluvím to řve a jedu tak 90-100,co s tím jak vyštelovat mám jí už docela povolenou že ani poloautomat skoro nejde.Co s tím poradte zkušení??????Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2011 0:49
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
buĎ je špatně nastavená, nebo může být chyba ve viskozitě oleje..... a nebo si tam třeba zapomněl dát lamelu nebo plech, nebo si to dal naopak :-D
 
 
Datum: 11. srpna 2011 0:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12220    
čau, když jedu na čz 175/502 skůtr tak po 10 ti minutách jízdy se ohřeje začne klouzat spojka, motor dělaný lamely dobré, čím to může být? dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. srpna 2011 23:37
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel12257    
hoď to ze skály :-D
 
 
Datum: 14. srpna 2011 23:37
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel12220    
1l tam je noveho prevodoveho pred vymenou spojka slapala
 
 
Datum: 14. srpna 2011 23:24
 
 
 
 
Jméno: jarda      IP: uživatel12254    
Oleje tam bude dost, ale typoval bych to na motorový olej z auta, ten má aditiva, který tu spojku rozkloužou. To neudrží žádná pružina.
 
 
Datum: 14. srpna 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: zobis      IP: uživatel9637    
mas tam dost oleja ???
 
 
Datum: 11. srpna 2011 21:12
 
 
 
 
Jméno: kwjety ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím, mám Babettu 207/500 a chtěl bych se zeptat jak mám demontovat unašeč spojky (rozběhových čelistí)? Zkoušel jsem to tak, že jsem obrátil setrvačník, namontoval ho třemi šroubky k unašeči a šroubem, kterej byl opřenej matkou o setrvačník jsem se opíral o klikovku a dotahoval, jenže unašeč se ani nepohl, akorát jsem si ohl setrvačník. Děkuji za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: Kwjety ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Právě jsem hledal řešení, kde bych se obešel bez stahováku, ale díky, asi mi nic, než jeho koupě nezbývá :-D
 
 
Datum: 10. srpna 2011 16:37
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9389    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/stahovak_jednorychlostniho_bubnu2.html a můžu říc, že to jde dost ztuha, hlavně když se to sundává po dlouhé době
 
 
Datum: 10. srpna 2011 10:13
 
 
 
 
Jméno: ondra      E-mail:      IP: uživatel1337    
Ahoj lidi,mam problem.Pulil jsem motor kvuli spatnemu karteru.Vse sem poskladal zpet,ale problem je v tom ze nejdou davat kvalty.Kdyz hejbu s radickou tak to o jeden stupen cvakne nahoru a dolu,ale vic nic.I kdyz to cvaka,tak to vypada ze je tam porad stejny kvalt.(3)Perko v automatu je v pohode a automat je dotazenej.dik za rady,zdar odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2011 13:19
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel12221    
Co se da delat no.kazdopadne dekuju.
 
 
Datum: 10. srpna 2011 13:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
dal jsi obráceně řadící vidličku , takže znova půlit...a nebo ty šroubky na automatu jsi tam dal jiný a jsou moc dlouhý a ted ti tam překážej
 
 
Datum: 10. srpna 2011 10:37
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel12218    
Heh,jo to vim sem taky zkousel radit za jizdy,ale nic.
 
 
Datum: 10. srpna 2011 8:58
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
motor se musí točit celej aby řadil
 
 
Datum: 10. srpna 2011 1:48
 
 
 
 
Jméno: Hasikk      IP: uživatel12213    
Ahoj lidi, chci se zeptat jaký ložiska patří na jawu 21, na kliku je to popsaný, ale zbytek nějak nevím, tak díky za reakce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2011 17:39
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
 
 
Datum: 09. srpna 2011 17:39
 
 
 
 
Jméno: Firepilot      IP: uživatel11704    
příště zkus použít google 6303 C3 – klikovka (2×) 6202 – pod spojkou (1×) 6004 – pod řetězovým kolečkem (1×) 6202 – pravé víko motoru. Tady je dobré zakryté (zapouzdřené) ložisko (1×) :-)
 
 
Datum: 09. srpna 2011 12:10
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel12210    
Ahoj draci. Měl bych dotaz na 4 stupňovou převodovku do Mustanga 1978. Má s tím někdo zkušenosti? Zajímalo by mě, jestli má smysl do toho jít. Jezdívám docela ve dvou lidech, tak jestli to nebude na úkor snížení výkonu. Chtěl bych pomocí 4. stupně snížit otáčky a hlavně spotřebu a možná, že se tím zvýší ještě cestovní rychlost. Děkuji moc za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12236    
To chci! O jedné verzi jsem taky věděl,ale byla šíleně složitá......a bez nakopávání.....
 
 
Datum: 11. srpna 2011 19:47
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
No, je to asi dva roky, kdy jsem se tak jednou v noci vzbudil s nápadem. Pak jsem chvilku oměřoval a kreslil. Vymyslel jsem si úpravu původní převodovky s tím, že by tam byl místo startování čtvrtý kvalt. Chtělo to ale upravit jak hlavní, tak předlohový hřídel + 2 kolečka a celý řadící mechanismus vyrobit znova. Vyprdl jsem se na to. Tahlře převodovka je téměř stejná, jak je v kývačce, ale je zmenšená, přepočítaná a zkonstruovaná kompletně pro pionýra. Jen by se vyměnila "střeva" a motor by byl hotový a vhodný i pro běžný provoz.
 
 
Datum: 09. srpna 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky jsme takového člověka našli co to kdysi dělal do motokár.žádné ůpravy kartrů,pouze kolečka vidličky a úprava automatu.
 
 
Datum: 09. srpna 2011 21:06
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám výkresy převodovky, která padne do neupravených bloků. Řadící mechanismus je ve stejném místě, řadící páka zůstává stejná, startovací hřídel zůstane taky na svém místě. Má to 4 rychlosti, neutrál mezi 1 a 2, 2 vidličky, rotační kulisu jako mají Jawy a ČZ. Převodovka konstruovaná jen a přímo pro pionýra. Tedy žádné převody pro nízkootáčkovou kývačku.
 
 
Datum: 09. srpna 2011 20:19
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Pajka: vím o jednom člověku, co má takhle upravený kartery pro 4-kvalt, z venku člověk nic nepozná. Ale nechce to dát... Jinak kšeft by to určitě byl, dyť jen kolik se prodá "rychlých" převodovek.
 
 
Datum: 09. srpna 2011 17:44
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Možná se mi podaří zařídit výrobu převodovky, co bez úprav pasuje do původního bloku. Taky by to mohl být slušný kšeft...
 
 
Datum: 09. srpna 2011 17:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12215    
stejskal má doma bloky 4Q pařeza......tuším,že do roka je odlejvá,protože to bude dobrej kšeft......
 
 
Datum: 09. srpna 2011 14:59
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Patrik: Jo, nebo známosti. Uvidím, co se bude dat dělat ;-)
 
 
Datum: 09. srpna 2011 1:09
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pajka: no joo.. ale to chce hlavně peníze :-)
 
 
Datum: 09. srpna 2011 1:06
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Nebo vyrobit 4q převodovku do originálních bloků bez úpravy...
 
 
Datum: 09. srpna 2011 0:14
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Ty 2 pařezy, co jezdí Venkovský šampionát to mají (jméno si teď nevzpomenu), jsou to kopie dobové úpravy (nevím, jestli Kreibich nebo Walter). Cena je kolem 20 000kč.
 
 
Datum: 08. srpna 2011 22:46
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemusíš to upraviť, lebo v jednom čase vyrábal niekto kartre s prevodovkou z CZ a používali to závodníci http://jawa50vixteam.wbs.cz/Jawa-50--silnicni-uprava.html , keď to chceš zvárať ľahko to môžeš pokaziť a ako výsledok môžeš dostať nepárové bloky ktoré ti budú k ničomu,
 
 
Datum: 08. srpna 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zlepší se průměrná rychlost,,, cena do pokud to bude 100% udělaný z původního motoru tak se 20 000 nevlezeš,,,ano znám borce kteří mají 6q a vyšlo je to na max 5 tisíc korun ale tím že tam přivařím polovinu z motoru Hondy... samozřejmě je to práce udělat to tak aby to všechno sedělo dohormady....
 
 
Datum: 08. srpna 2011 21:52
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel12210    
A co je tam potřeba všechno udělat a na kolik to tak výjde. No já jsem o tom jen něco málo zaslechl, tak proto se na to ptám...
 
 
Datum: 08. srpna 2011 21:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4ka bude mít stále prěvodový poměr 1:1 .. takže rychlost bude stejná jako předtím... jediné čeho dosáhneš je lepší odstupňování rychlostí... ale předem je jasné že až zjistíš náročnost úpravy tak se na to vykašleš :-)
 
 
Datum: 08. srpna 2011 21:11
 
 
 
 
Jméno: Honza_KH      IP: uživatel9645    
Sestavování převodů na Jawě 50. Čeho se vyvarovat, co tím potom hrozí ? Známej mě upozorňoval, že záměnou 18z. a 20z. koleček přijde motocykl o tah. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: Honza KH      IP: uživatel9645    
díky
 
 
Datum: 08. srpna 2011 22:25
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
a o tah nepřijde, spíš ho získá, někdo to používá do terénu, páč prohozením se zkrátí dvojka, že je hned za jedničkou, jen jí pak musíš dost vytočit aby se vůbec chytla trojka..
 
 
Datum: 08. srpna 2011 20:26
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Jednoduchý pravidlo: Velká hřídel-velký kolečko (20z), malá hřídel-malý kolečko.
 
 
Datum: 08. srpna 2011 19:32
 
<  75  76  77  78  79  80  81  82  83  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 07.05.2025 21:20:53 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu