slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  79  80  81  82  83  84  85  86  87  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: cocva      E-mail:      IP: uživatel11990    
zdarec draci chci se zeptat jaky bych měl koupit olej na spojku ferodo??? jaky ty a podobně... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
po hranolkach .. po kroketach taky muzes ...
 
 
Datum: 06. července 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stačí uplně obyčejnej převodovej olej...
 
 
Datum: 06. července 2011 19:49
 
 
 
 
Jméno: Jiri      E-mail:      IP: uživatel11991    
zdarec draku,mám taky spojky na lamely Ferodo,tam dava syntetický olej-motorový\r\nTo by vyzkoušet nalit a jede!!
 
 
Datum: 06. července 2011 18:34
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
zdarec hoši.. dělal jste někdo celkovou GO 175/487? Zajímalo by mně, kolik si mám zhruba nachystat peněz... Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2011 15:32
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
máš je tam :-)
 
 
Datum: 06. července 2011 15:32
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
OndraJW: Pokud jí máš zachovalou relativně, tak bych jí uplně nerenovoval a jen vyměnil poškozené díly, případně některé zrepasoval a jestli to špatn+ě jezdí tak udělat generálku mtooru - ta mě osobně vylša cca na 3500Kč, ale rozdělával a skládal jsem si ho doma sám. Záleží opravdu na stavu, máš fotky té svojí? Když tak mi je pošli na maila a řeknu ti svůj přesnej názor :-). Díkec
 
 
Datum: 05. července 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel10860    
přemýšlím právě, jestli není lepší ji nechat v původním stavu
 
 
Datum: 05. července 2011 18:41
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Čau draci, Myslíte že mně může stříkat na mustangu benzín s olejem z výfuku kvůli tomu ,že ho prokopávám tak 6x než chytne?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2011 9:31
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moze inak to ze strika olej z vyfuku u 2T je normalny
 
 
Datum: 06. července 2011 9:31
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ahoj draci co říkáte na tuhle rozetu? http://motorky.bazos.cz/inzerat/10513640/NOVA-ROZETA.php myslíte že je dobrá? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasně všechno svař.když neumíš rozklepat nýtek kernerem tak je nýtek na hovno že?nejlepší je svařit koleno s výfukem dohromady.to bych urazil pazoury
 
 
Datum: 06. července 2011 22:20
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
na picu .........
 
 
Datum: 06. července 2011 22:04
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Nejtky svař to je nejlepší řešení ono to nejtování je neštastne řešení
 
 
Datum: 06. července 2011 11:20
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mal som takú rozetu doma, s kolikmi som problem nemal, ale rozeta hrozne húpala, je to ako keby len od oka zostavená
 
 
Datum: 06. července 2011 9:28
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to asi nepoznáš jen tak s obrázku ale tak určitě by to mělo něco vydržet
 
 
Datum: 05. července 2011 17:53
 
 
 
 
Jméno: barny1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale aji by mě zajímalo jestli je kvalitní aby se mě hned nerozkejvaly kolíky ... díky
 
 
Datum: 05. července 2011 17:33
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za 250 dobry
 
 
Datum: 05. července 2011 15:15
 
 
 
 
Jméno: 1994      E-mail:      IP: uživatel11983    
zdravim.mam problem s prevodvkou na jawe 23.chova sa ako keby bol zaradeni neutral a to aj ked tam hodim nejaky kvalt.spojka je vporiadku,aj motor nastartuje ale aj ked preradim tak stale je tam neutral.moze to byt tym ze mi vyskocila vydlicka z radiaceho automatu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2011 10:28
 
 
 
 
Jméno: 1994      E-mail:      IP: uživatel11983    
no tak som dotiahol srauby a prehadzoval furt medzi 1 neutral a 2 tak uz sa to samo nejak spojazdnilo ani neviem ako...dik za rady
 
 
Datum: 05. července 2011 10:28
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus dotáhnout dva šrouby co jsou u řadicího automatu zeshora na motoru. Je k nim celkem blbý přístup. Když ti to startuje, tak je přeci blbost štelovat spojku.
 
 
Datum: 05. července 2011 9:09
 
 
 
 
Jméno: 1994      E-mail:      IP: uživatel11983    
no skusim,ale spojka pritlak ma,aj ked prekopnem motorku tak to proste otoci piestom a motor nastartuje ale mne nehadze rychlosti a to ani na mieste ani za jazdy.inac lamely su nove,este aj spojkovy kos.
 
 
Datum: 04. července 2011 21:42
 
 
 
 
Jméno: misut21      IP: uživatel2336    
takze draku jak mas na prave strane kryt na motoru (tam kde je řadička) tak je taky srubek kterym ladis spojku tam je i matka tu povol a potom s tym srubkem skus jit uplne dolu pak jestli mas fungl novu spjku tak to tam nech ale jestli ne tak udelej to same ale skus trochu s nim pokrutit nahoru a skus jestli to dela furt jestli jo tak zakrut jeste vic nahoru to je vse co ti muzu poradit
 
 
Datum: 04. července 2011 21:33
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, máte někdo zkušenosti se 17ti zubovým řetězovým kolečkem na Dandyně 125? Jde mi o to, jestli se nějak výrazně nesníží zátah. Teď tam mám 15z a při trošku svižnější jízdě se mi zdá, že už to moc trápím. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2011 15:24
 
 
 
 
Jméno: Nomeček      E-mail:      IP: uživatel6819    
Dobrý den dnes jsem složil motor pincka a tak jsem ho přidál na kostru nenalil olej jen jsem ho chtěl protočit ale motor de hrozně stěžka dlouho se roztáčí a na start páce musím se uplně zhoupnout abych rozotčil motor nevíte přoě to dělá ?? je to tím olejem ?? řekl bych že jeto ložiskami ale ložiska jsou nová Děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: Nomeček      E-mail:      IP: uživatel6819    
haha no ty taki nic moc
 
 
Datum: 04. července 2011 20:20
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
az na tech 253 hrubek si to napsal celkem spisovne...........
 
 
Datum: 04. července 2011 18:13
 
 
 
 
Jméno: Nomeček      E-mail:      IP: uživatel6819    
Tak jsem to dnes dokončil a udělal jsem to podle vaších rad teda ne vsechny rady jsem delal jen ti co fakt pomahaj motor se uš uplně normálně točí jak má jen to chtelo dat olej a trocu si stim vihrát Jo franky tobe taki dekuju za ti nadavky atd jen nechapu proc sem pises ze jeto ztrata casu nekomu radit tak jsem nechod nerad nikomu a kdis ti to tak vadi kadej neni chitrej jak ti nekdo se tou motorkou zabiva a chce ji opravit poradne a ne delat chitriho ze to umi nejlip a kadiho zjebat kdis ti to vadi rad tem kterejm to nevadi a muzete mne tet rikat ze nepisu hacky nebo carky atd. 75% lidí na internetu to nedela jo jsou pak dementni ti lidi ale jeto kadiho vec komu se to nelibi at to necte to je muj nazor jinak Dík klikar michal9 atd
 
 
Datum: 04. července 2011 17:02
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
Klikar - co jsi cekal ? vzdyt vsichni to nejdriv rozmlatej kladivem a pak se tu dementne ptaj ... pritom v dnesni dobe internetu jsou vsude navody a katalogy a vsichni tydle prasata jsou liny neco hledat natoz pak kvalitne neco udelat ... ty me buzerujes za chovani ale PROC BYCH SEM DAVAL DETAILNI NAVOD kterej by byl stejne k hovnu protoze by to ty vandraci ani nedocetli ... (za me internet nebyl a spravoval jsem - v dnesni dobe todle neexistuje.. ) nekdy pred 2ma lety jsem tu odpovidal na kazdej nazor a ve vysledku se ty curaci se mnou jeste hadali - z toho uz jsem vyrostl ... 95% kokotu tady si dela prdel z axiali a pritom je to dost dulezita vec tak proc to tu nekomu vysvetlovat a hadat se ?? proc stracet cas ? kdyz je to k hovnu ... jinak za mesic je burza - priprav se ze ti tam "nakopu prdel" - kecam jenom pokecame minule jak mela byt nejaka ta bitka tak jsme se minuli ...
 
 
Datum: 04. července 2011 13:57
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bože ty to vidíš!! přísahám a slibuji že tohle bylo naposled kdy jsem se tu snažil někomu poradit.
 
 
Datum: 04. července 2011 7:23
 
 
 
 
Jméno: lanz      IP: uživatel11667    
Asi máš na klice málo zasunutý ložiska. Já jsem je tam minibajka narval kladivem a stejně to dřelo, tak jsem dal mezi kártry podložky aby to bylo dál od sebe a lítá jak drak. Je to prasečina a u fika to stejně nejde...
 
 
Datum: 04. července 2011 0:46
 
 
 
 
Jméno: Nomeček      E-mail:      IP: uživatel6819    
No to právěže nejde de stěžka ale nevím proč kdit jsem to dělal jak jse má
 
 
Datum: 03. července 2011 18:00
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Beztak tam máš natěsno klikovou hřídel... Sundej válec a zkus pohnout s ojnicí. Mělo by to jít jako po másle.
 
 
Datum: 03. července 2011 17:45
 
 
 
 
Jméno: Nomeček      E-mail:      IP: uživatel6819    
No tak jsem to skusil ani jsem to moc nepoťukal tak jsem ho našlapl motor a uš to de lechčejc než to šlo před tím ale kdyš motor chitne tak jse dlouho roztáči prostě furt to de těžko nato aby jse motor normálně roztočil ale to uš bude tím olejem že to de na sucho tak vám všem děkuju
 
 
Datum: 03. července 2011 16:32
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel7654    
gumu ne ale dřevo je rozumnej nápad
 
 
Datum: 03. července 2011 16:16
 
 
 
 
Jméno: Nomeček      E-mail:      IP: uživatel6819    
Klikař dík skusím to doufám že nic neskurvím a rači to budu ťukat přes nákí polínko nebo gumovou palicí skusím to poťukat z obou stran
 
 
Datum: 03. července 2011 15:46
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
poradim ti takovou prasečinku která se dělá pouze v nouzi nejvyšší a delaji ji občas všichni jen se nikdo nepřizná. vyndej svíčku, sundej celý zapálko a retězový kolečko. ven kladívko a !!!!ZLEHKA!!! potukej karter kolem gufera na klice a kolem gufera řetězovýho kolečka. pak zkus bez svíčky jak se to točí. dej vědět jak to dopadlo. možná to nebude fungovat, lepší by bylo potukat ze strany spojky, ale třeba si to povolí
 
 
Datum: 03. července 2011 12:15
 
 
 
 
Jméno: Nomeček      E-mail:      IP: uživatel6819    
Myslíte že si to sedne a pujdeto Já jen abych něco neskurvil A může to třeba bejt tím olejem né jdeto na sucho ložiska kolečka v pouzdrech
 
 
Datum: 03. července 2011 11:31
 
 
 
 
Jméno: Nomeček      E-mail:      IP: uživatel6819    
No tak já to skusím jak jsem to řikal snad se to rozběhne jak má než si to sedne atd. a učiťě budu dávat motor do sporáku nebo mražáku
 
 
Datum: 03. července 2011 11:04
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ted by ti s tim měl poradit asi politruk. a nebo použij menší kladívko
 
 
Datum: 03. července 2011 11:02
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všichni jsou takoví chudáci že nemají doma sporák a mražák že?
 
 
Datum: 03. července 2011 10:58
 
 
 
 
Jméno: Nomeček      E-mail:      IP: uživatel6819    
Aha a co mám teť dělat teda ?? rozebrat to znovu nebo nalít olej a protáčet ten motor ??
 
 
Datum: 03. července 2011 10:58
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
poštule tys tu chyběl:-))) ale v podstatě máš pravdu:-)
 
 
Datum: 03. července 2011 10:55
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když tě všechno zradilo,pomůže ti kladivo.
 
 
Datum: 03. července 2011 10:34
 
 
 
 
Jméno: zást. pro věci politické      IP: uživatel8652    
Vždy mě udiví jak někteří všechno perfektně ví a zná, zřejmě i všude byl minimálně třikrát. Ale kdy měl alespoň mizivé základy strojařiny, tak by jistě věděl že nová gufera, musí táhnout, a celý motor si musí sednout. Ale povšimněme si že jsem nikoho nejmenoval!
 
 
Datum: 03. července 2011 9:48
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
politruku máš jistě pravdu!!! zapoměl jsi napsat ale jak se to dělá. složim motor bez klikovky a bez gufer pochopitelně. zkusim jak se točí převodovka a jestli řadí.rozeberu, a složim s klikovkou a s převodovkou už s těsněním nebo tmelem samozřejmě bez gufer. i ted se musí vše točit zlehka. i klika!!!! narazim gufera samozřejmě ne na sucho!! a klika i převodovka začne "lepit" při roztáčení a zastavení. nastrojim primár a spojku, zavřu. dám píst nasadim válec zkontroluju vyůhlování, popřípadě vyůhluju. sundám válec nasadim kroužky nasadim válec. sesadim zapalování seřídim předstih a dám hlavu. nastrojim do rámu naleju olej zapojim elektriku a jedu do práce. už jsem ti to popsal dost polopaticky??? doufám že ted už budeš se mnou, potažmo s ostatníma co tvrděj že vše musí jít zlehka souhlasit. je fakt že Franky se nechá občas unést a pošle někoho do prdele. někdy se mu nedivim. dementnost některých rad a hlavně dotazů je zarážející. Franky je dobytek a hulvát ale dobrej mechána. měli jsme spolu o jeho chování dlouhou diskuzi a zatim se vyjadřuje nepříliš diplomaticky avšak naprosto přesně. myslet si že tři upocený gufírka udržej motor tak tvrdej aby nešel prošlápnout je zhovadilost.v tom motoru jsou všechny čtyři ložiska předepnutý jak prase.
 
 
Datum: 03. července 2011 9:38
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
má pravdu ten Franky:-)))) vše se zkouší hned co to dělá, a vše se musí točit lehce...
 
 
Datum: 03. července 2011 7:54
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
kdyz jste banda kretenu a do vseho se serete tak pak se nedivte ze to mate domrdany...... nic nesmi jit ztuha !!! vse musi jit HNED lehce ..... jinak ty blbce co se ptas tak kdybys nepomlatil vsechno kladivem tak bys todle neresil - jinak pokud mas podezreni na loziska ktera jsou nova tak mas v pici kliku nebo nema vule popripadne si pomlatil pouzdra a drzi ti to prevodovka..........
 
 
Datum: 03. července 2011 1:44
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Taky mi to po GO dělalo,tet to prokopnou i rukou
 
 
Datum: 03. července 2011 0:36
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všechno je tam na těsno jak si to utáh a musí si to sednout, ale bez oleje zadřeš futra v převodovce, řetězu primáru to taky asi neprospívá..........
 
 
Datum: 02. července 2011 23:45
 
 
 
 
Jméno: Krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
čus uš zase píšu fakt si nevím rady dnes jsem mněl v plánu složit motor na svím fíku ale mněl jsem ohnoutou tu vidličku jak zapada do zoubku u automatu tak jsem automat rozdělal a vimněnil jí za jinou a když jsem se chystal složit ten automat tak prostě jsem ho složil 50x a furt nejde zařadit vše sem ruzně přehozav jako jiní díly atd. a prostě nezařadím ale složení to mám jak to má být dělal jsem to i podle tohodle návodu http://www.motozelvy.ic.cz/technika/automat.htm ale prostě nezaradím nevíte co stím draci ?? Dík za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2011 20:58
 
 
 
 
Jméno: Krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
Dobrý den začal jsem skládat motor u mého fíka ale rozpad jse my automat a nevím jak to složit normálně to složím jak to ma bejt a ani za hovno nezařadím ?? dříve to řadilo perka jsem tam dal prostě vse jak ma být a nic odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2011 14:53
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci nevite kde mužu sehnat rozetu 49z na babettu 210? teda jestli se to vyrábí :-)\r\njinak těch 47z jak je tady tak mam strach kdybych to koupil že to bude hodně slabé ja mam momentalně 51/13 a jede to tak max cca 45km/h nemam tach. a mam tady kopečky zatačky atd. a male rovinky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2011 11:20
 
 
 
 
Jméno: ondra.kadlec941      IP: uživatel11730    
čau draci,koupil jsem si novy silonovy pouzdra do vidlic a tady na fichtlkramku pisou ze je musim protahnout vystruznikem,musi to byt ten vystruznik ten stelovatelnej :-D nebo normalni? jo a nevite jak vyndat loziska z kola z naboje ? predem diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2011 1:27
 
 
 
 
Jméno: Ludis      IP: uživatel10158    
Ne, šmirglem to nedělej. Ode mě to byla prasárna, potřeboval jsem druhej den mít fichtla v kupě, tak jsem to nouzově udělal takhle. Pak jsem silony měnil a dělal to už soustružníkem :-D
 
 
Datum: 02. července 2011 1:27
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel10371    
na vyndání ložisek je návod v manuálu, ke stažení všude možně (např. http://www.cezeta487.ic.cz ), na silony samozřejmě stavitelnej výstružník, leda že bys sehnal ten co má na setiny milimetru stejnej průměr jako šavle.. a nebo nahřát šavli např. horkovzduškou a procpat jí tim silonem... dělat to šmirglem je totální kravina, protože s nim nikdy neudláš přesně kulatej otvor, bude tam vůle už od začátku a po pár kilometrech bude mít kolo zase vakl...
 
 
Datum: 01. července 2011 22:27
 
 
 
 
Jméno: Ludis      E-mail:      IP: uživatel10158    
Já se teda přiznám, že jsem to v nouzi dělal šmirglem, ale tím výstružníkem je to samozřejmě lepší. Jinak u fichtla musíš ložiska vyrážet z náboje směrem ven. Takže nejdřív na jedno navaříš nějakej starej šroub, můžeš náboj trochu nahřát a ložisko vyhňápeš, to ruhé už pak vyklepeš.
 
 
Datum: 01. července 2011 14:17
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel1226    
Cus hele mam babettu 210 a kdyz sundate to leve plastove viko tak tam je kolo a tam 3 kolicky a sou zajistene segerovkou a me jedna praskla a nevim jak to tam mam dat ten kolicek se porat vraci nemate nejakou radu jak na to ? diky moc ( PS: babettu sem nikdy nedelal) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: stepan      E-mail:      IP: uživatel1200    
hele sundej cele to kolecko to sou 2spojky zaroven a tam jak je ten kolicek tak je zevnitr takova podlozka ktera peruje a ta to vraci tal si to zmackny a dej tam tu sejgrovku
 
 
Datum: 30. června 2011 21:15
 
 
 
 
Jméno: Krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
Dobrý den Tak jsem dnes začal dělat Go motoru cinkali my furt kroužky tak jsem to dnes sundal válec kroužky ja noví válec taky ale cinkaj nevíte proč a Chtel jsem se zeptat Můžu mezi karteri dat silikon červenej do 300 stupnů a těsnění nebude to tíc prosakovat kapat dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
blbost to nechavat do druhyho dne - musi se to zarvat hned - jinak papir +silikon - vzadnym pripade nebrousit dosedaci plochy - jenom strhnou pripadne vystupky brouskem..... jinak silikonu se dava malinko a kup si sedivej !
 
 
Datum: 30. června 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
dej selikon tesneni a selikon,a pa to sraž k robe mirne stáhni aby se to slepilo ale ne uplne na doraz a pak to nech do druhyho dne tn selikon zatvrdnout a pak utáhni nafest a neukapne ani kapka :-)
 
 
Datum: 30. června 2011 16:06
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesnej návod ti asi nikdo neřekne, ale odmasti dobře těsnící plochy, samozřejmě je zbav sajrajtu z papírového těsnění...pak na to nanes silikon z kartuše, tak nějak přiměřené množství, prostě aby se po stažení katerů trochu silikonu vymáčklo ven řekněme...nevím jak to přesně popsat...( P.S.: A příště mI, né mY :-D)
 
 
Datum: 29. června 2011 23:32
 
 
 
 
Jméno: Krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
JO zato se fakt omlouvám a kolik asi toho silikonu se tam dává a nemáte někde nákej pořádnej návod vím jetoho plnej google ale udělal jsem to tak a vždy my kapal olej
 
 
Datum: 29. června 2011 23:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Všude dávam silikon a nikde nic neteče...a jinak ty hrubky to je fakt ostuda, i když spěcham, tak se snažim nepsat jak kokot :-)
 
 
Datum: 29. června 2011 23:05
 
 
 
 
Jméno: Krusna2      E-mail:      IP: uživatel6819    
dachl21 a proč jse to nedá číst kvůli pravopisním chybkám ?? fakt se omlouvám já spěchám Děkuji za rady ale kdyš tam dám jen papírové těsnění nebude to prosakovat protože se papír nacucne a naco ta vazelína ??
 
 
Datum: 29. června 2011 22:53
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle se nedá čist....
 
 
Datum: 29. června 2011 21:39
 
 
 
 
Jméno: jawa23mustaf      E-mail:      IP: uživatel11326    
Protože ti necinkaly kroužky ale buď pístní čep a nebo horní ojniční futro ale mám to samý vyměněný ojniční furto aby se neprotáčelo novej pístní čep a kroužky na těcj je tak 300 km a furt zvoní stim si hlavu nelam :-D když vyměníš ty 3 věci a bude to dělat furt tak nic nesmužeš ložisko to podle mě nebude too by hučelo a stím těsněním ti neporadím je tu skoro každej den čtu jak to všichni lepí tim červenym silikonema stěžujou si jak to teče, zahlad jemným šmirglem obě strany karteru a dej jak píše JAwa05. Papírový těsnění potřene vazelýnou a budeš happy :-)
 
 
Datum: 29. června 2011 20:45
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Na to místo se dává pouze papírový těsnění potřený vazelínou. To stačí.
 
 
Datum: 29. června 2011 20:38
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci. Mám zrovna rozebranou spojku a všiml jsem si, že na kovové mezilamele jsou zhoblované skoro všechny ty hrbolky, co jsou po celé její ploše. Nepřijde mi to běžný a než to zase složím, chci se zeptat, co to značí? Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: Mirda      IP: uživatel11100    
Víš čím to je ? Asi jsi hodně zkoušel jak ti to hrabe atd. ,ale zůstan v klidu je to normální vyměn ji a prohlídni rovnou spojkový koš jestli nemáš volné kolíky.Tojsou totiž nejčastější poruchy na spojce.
 
 
Datum: 29. června 2011 22:07
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, normálka se to hobluje, stačí výměna. :-)
 
 
Datum: 29. června 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za radu, koupím novou :-)
 
 
Datum: 29. června 2011 16:55
 
 
 
 
Jméno: babetista      IP: uživatel11965    
bežné opotrebenie...... urcite ju vymeň
 
 
Datum: 29. června 2011 16:25
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci,jaké jsou příčiny vypadávání 2.převodového stupně?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2011 14:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11968    
a nebo to dělá mega vakl na předloze;-)
 
 
Datum: 30. června 2011 14:40
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobře,díky.Hurá na pulení :-D
 
 
Datum: 29. června 2011 14:46
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau pepo, dvojka vypadává, protože se časem na hřídeli zakulatí konce drážek, na kterých drží ozubený kolečko dvojky. Po rozpulení motoru a vyndání hřídele to uvidíš, jak máš ty konce kulatý. Musí bejt ostrý aby ti to nevypadávalo. :-) http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-slozeni-skladani-generalku-motoru.html je to obrázek číslo 4 s drážkama, jak maj vypadat.
 
 
Datum: 28. června 2011 21:27
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo! já jsem si nemohl zpomnět :-D
 
 
Datum: 28. června 2011 20:47
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo je to možný.shrek:myslíš vidličku?
 
 
Datum: 28. června 2011 19:58
 
 
 
 
Jméno: DaCaN      IP: uživatel8757    
a není možný že by to mohl dělat automat??
 
 
Datum: 28. června 2011 19:35
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám motor po dědovi kde dvojka taky vyskakuje,. respektive vyskakovala, protože už je rozdělanej na ND do jiných motorů...jinak děda říkal že s tím byl kdysi v servise a tam mu řekli že je zohlej ten plech co je zastrčenej mezi koly 2. RS...ale děda to nenechal zpravit a dal tam druhej motor takže to není jistý.
 
 
Datum: 28. června 2011 19:09
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tim to v mým případě nebude,je jako nová,s novýma kluznýma u kuličkovejma ložiskama ale díky
 
 
Datum: 28. června 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau me vypadavaly kvalty když sem kuoupil fechtla od kuka co na něm skakl zistil sem že narazy přenesene do převodovky přez řetěz zpusovily opotřebení,,kolíčků" na kolečkacha taky byly špatne hranky na hřidelkách a proto to dělalo
 
 
Datum: 28. června 2011 18:22
 
 
 
 
Jméno: Tofek      IP: uživatel4699    
Zdar, mam 555 a dnes rano mi to divne zacalo chrastit v motoru. Bude to nejspis v prevodovce protoze se "frekvence" toho chrasteni meni s rychlostma. Rychlosti v pohode, jako driv. Vykon v pohode, proste vse jako driv, jenom to chrasteni se k tomu pridalo. Chrasti to jenom kdyz pridavam plyn, a cim vic plynu tim vic chrasteni. Meli byste poneti o tom co to muze byt? Olej jsem hodne dlouho nemenil (2 roky), muze to byt tim ? Diky predem ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, k tý spojce se kouknout, stalo se mi to samý, ani to nemusí být poznat na fuknci. Mohlo by to naskrz prodřít dekl a zničit ložiska tím bordelem.
 
 
Datum: 28. června 2011 20:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná vystřelila seegrovka u spojky...
 
 
Datum: 28. června 2011 18:42
 
 
 
 
Jméno: solta.richard      IP: uživatel11956    
Zdar...Mě napadá třeba nějaký bordel v ložisku že se tam dostal s olejem...Zkusil bych vyměnit olej nejdříve asi... :-)
 
 
Datum: 28. června 2011 18:11
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
čau měnim na rozetě věnec a chtěl bych se zeptat jak ji dostat ven jestli ty nýty zbrousit a vyklepnout díky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
už to mam hotové davam tam větší věnec jinak díky
 
 
Datum: 28. června 2011 20:57
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel11956    
Vem si majzlík a kladivo a normálně to uraž...Nepoškodíš rozetu protože když bys to odvrtával tak než to trefíš..Já bych to udělal takhle majzlíkem
 
 
Datum: 28. června 2011 19:05
 
 
 
 
Jméno: pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau jewstli ještě něco zamyšliš se starym věncem tak odvrtat pokud ti na něm nezaleží tak obrousit a vyklepnout
 
 
Datum: 28. června 2011 18:23
 
 
 
 
Jméno: hrbik      IP: uživatel11549    
Čus, já jsem ty nýty zbrousil na te vnejsi straně (z pohledu kola) a pak jsem je vyklepl
 
 
Datum: 28. června 2011 18:23
 
 
 
 
Jméno: toreto801      IP: uživatel11876    
do teďka sem jezdil na 13z kolečko, ale rozmejšlim se že by sem koupil 12z nebo 11z, protože občas jezdim ve dvou, tak aby to líp táhlo, třeba s tim 11z pojede to aspoň trochu? o kolik třeba mi to sníží rychlost? a hlavně neni to zbytecna investice? bude to znát do tahu? pojede to pěkně do mírnýho kopečka ve dvou? zase ta 12 a dosavadni 13 neni skoro rozdil tak nevim, co mi poradite? diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když tam dáš 11z tak to bude mit velkou silu ale pojedeš pomalu, zkus těch 11z a uvidiš no ale jestli jezdiš ve dvou kopce tak to mužeš dat..
 
 
Datum: 28. června 2011 20:46
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to sakra znát, s 12 mi to jezdilo pěkně, ale pomalu a hned se přetáčelo, používám 13.
 
 
Datum: 28. června 2011 19:51
 
 
 
 
Jméno: toreto801      IP: uživatel11876    
ten jeden zub je znat jo? kdyz uz tak spis tu 11 ne?
 
 
Datum: 28. června 2011 19:37
 
 
 
 
Jméno: 17wolf17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja bych asi volil 12z protože 11z je moc na silu a 13z na rychlost taky sem to 13z a dal sem tam 12z a myslim že to je asi nejlepši je to něco mezi silou a rychlosti..
 
 
Datum: 28. června 2011 17:14
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar draci prepáčte že sem píšem vi to asi moc radi nemáte prosím skúste mi poradit som stoho zúfalí :/ mám doma tmec betku motor 139fmb montuje ja tiež do jawa robby a objednal som si do nej 72ccm kit dnes mi prišiel tak som sa hnet pustil do rozoberania chcel som skontrolovat aj prevodovku lebo mi predtým škrkala rozhodil som kartery ale tak nešťaste že sa mi rosipali prevody a teraz ani za boha neviem príst nato jak tam tie kolečká majú byt lebo mi pasujú rovnako aj na hlavnú hriadel aj predlohu neviem čo stým keby že máte nejaké fotky alebo výkresy takéhoto motora prosím vás pošlite mi ich. na nete som nevedel nič použitelné nájsť :-( ešče rás sorry ale už si neviem rady . za každú odpoved som velmi vdačný. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: jawadrak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano
 
 
Datum: 27. června 2011 23:07
 
 
 
 
Jméno: jej      IP: uživatel11925    
čtyř rychlostní?vzduch?
 
 
Datum: 27. června 2011 22:57
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hezký večer draci a dračice. Prosím vás, znáte nějaký způsob, jak stáhnout dolů z hřídele primární řetězové kolečko bez použití stahováku? Nemám totiž možnost si ho doma vyrobit. Děkuju předem za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
8cm pásoviny aspon aby měla 3mm a více na tlouštku dvě díry 8mm vrtákem,, dva šrouby a matky M8 a vrtačku :-) rozteč si klidně změříš pravítkem :-)
 
 
Datum: 28. června 2011 20:52
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky i tak za rady, zkusím to nějak vyrobit s tím, co mám, kamarád mi ještě poradil zapřít dřevěný klínek a klepnout kladivem, ale toho se taky docela bojím, tak spíš obětuju nějaký starý kus nářadí na výrobu stahováku :-D
 
 
Datum: 28. června 2011 13:15
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel5359    
Mladime myslím, že vyrobit s přesností něco takovýhleho, dá docela kumšt http://www.fichtlkramek.cz/nahled/trojrameny_stahovak_profi2.html. Nebo ti stačí jen kus plechu, provrtat díry na šrouby, a vesele stahovat. Pokud nemá vrtačku, ani známý, co by mu to udělali, nebo žije v jeskyni bez elektriky, tak má hold smůlu... Ale neříkej mu, at to páčí přes kartery. To je zmrší a zejtra tu bude otázka, jak má zalepit díku 2x1 v motoru... uff :-)
 
 
Datum: 27. června 2011 22:34
 
 
 
 
Jméno: mladim      IP: uživatel11949    
to JAWA 05 : ja som mu aspon dal nejaku radu(i ked nie mozno najlepsiu)...............ty si mu dokopy nepovedal nic (to že si má kúpiť sťahovák vie určite aj sám) A keby si cital poriadne: jak stáhnout dolů z hřídele primární řetězové kolečko BEZ POUŽITÍ STAHOVÁKU ? (tak by si sa dozvedel ze stahovák z nejakých dovodou nemoze kupit,vyrobiť ) .....
 
 
Datum: 27. června 2011 22:13
 
 
 
 
Jméno: lori.      IP: uživatel11444    
Nepovidej ze nemas moznost to z neceho udelat :-) da se to delat z cehokoliv, starej klic, par sroubu... cokoliv
 
 
Datum: 27. června 2011 21:22
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mladima ani radši nečti..... Kup si stahovák dvouramenný, nebo tří ramenný, ale mě se to vždycky dělalo lík dvouramenňákem.
 
 
Datum: 27. června 2011 20:59
 
 
 
 
Jméno: mladim      IP: uživatel11949    
dakedy som to robil tak že som zapáčil z oboch strán dve pacidla o kartre .........ale toto nedoporučujem lebo je tam velké riziko poskodenia kartrov
 
 
Datum: 27. června 2011 20:45
 
<  79  80  81  82  83  84  85  86  87  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 07.05.2025 6:56:19 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu