slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  78  79  80  81  82  83  84  85  86  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: whats up      IP: uživatel12057    
čau, jaké gufero je po řetězovým kolečkem u Čz 175/487, děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
joooo naseru si :-) .. kdyz te to potesi :-)
 
 
Datum: 19. července 2011 19:59
 
 
 
 
Jméno: whats up      IP: uživatel12057    
naser si cezetaku
 
 
Datum: 19. července 2011 15:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
néééé ty si ultra pako protoze si ani neumis vzit šupleru a změřit si vnitřní a vnější průmer díry pro gufera + je jakou má mít šírku :-)
 
 
Datum: 19. července 2011 2:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neni do dotaz jako každej jinej.. je to dementní dotaz :-) .. sry ale u mě si pako a neschopny lempl když si nemuzes ani precist katalog :-)
 
 
Datum: 19. července 2011 2:00
 
 
 
 
Jméno: co jeeeeee      IP: uživatel12057    
aby se nám cezetak nepokakal, je to dotaz jako každej jinej, tak nevím co tu rozjíždíš za pecky
 
 
Datum: 19. července 2011 1:35
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nevim... najdi si to v katalogu.. tech jsou na netu 3 prdele
 
 
Datum: 18. července 2011 22:53
 
 
 
 
Jméno: whats up      IP: uživatel12057    
to mi nikdo neporadí???????
 
 
Datum: 18. července 2011 20:48
 
 
 
 
Jméno: 23 letec      IP: uživatel1058    
Ahoj,mám dotaz...Když nastartuju studenyho pionyra,kopnu tam za 1,tak mi to jde přes zuby,ale když je motor zahřátej a udělám to samý,jde to normal...je to normální?(lamely ferodo,převodový olej Mogul už nevím který)dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2011 2:12
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Mám motor po GO a už mi to tak nedělá protože můžu použít jeden trik:-D Teď při nakopávání nejdřív prošlápnu se spojkou aby se to odlepilo, před GO to nešlo, jak se to odlepilo tak to zas klouzalo.Buď startovat za studena roztlačením, nebo nechat chvilku běžet na neutrál, promačkat párkrát spojku, zařadit 2 a pak až 1 a není to tak slyšet. Další možnost, když nastartuješ, tak se jen trochu odrazit nohama aby to trochu jelo a zařadit 1.
 
 
Datum: 19. července 2011 2:12
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to mám to samý... za studena mi to vrzne. Za tepla OK
 
 
Datum: 18. července 2011 20:28
 
 
 
 
Jméno: suchos1993      IP: uživatel11711    
taky mi to dela to same,ale je to fakt jedno vubec to neřeš
 
 
Datum: 18. července 2011 16:27
 
 
 
 
Jméno: Blady      IP: uživatel11876    
to je normálka, to neřeŠ ta spojka nemůže mít nikdy 100% chod už když se na ni koukneš, ale těm zubum to nevadí...
 
 
Datum: 18. července 2011 15:49
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
ahoj,chci se zeptat jakou životnost má lamela na pio ferodo ,estli vidrží víc než korky,dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Těma otáčkama asi myslel to, že je na ní spoleh i ve větších otáčkách... a to určitě je.
 
 
Datum: 18. července 2011 20:33
 
 
 
 
Jméno: jawa 50      IP: uživatel9614    
ok,děkuji vám.:-)
 
 
Datum: 18. července 2011 13:28
 
 
 
 
Jméno: kubiq      IP: uživatel11607    
životnost má dobrou, neboj vydrží ti dostatečně dlouho, já už na ní jezdím závody druhý rok a drží, korky jsem měnil každou sezonu závodů.. takže pro origo motor je super! ale větší otáčky ti to samozdřejmě nedá to je hloupost!
 
 
Datum: 18. července 2011 11:46
 
 
 
 
Jméno: JirkaH      E-mail:      IP: uživatel11991    
čau draku,lamela ferodo vydrží až dlouho a větší životnosti,jinak mám ferodo jede super a větší otačky!!!!
 
 
Datum: 18. července 2011 10:50
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli jsou stejné startovací segmenty na všech motorech typu 20,21,23,Protože mám v jednom motoru jinej než ve druhým a potřebuju koupit novej.Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2011 10:04
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
děkuji, nemohl jsem je porovnat v ruce, hlavně mi šlo to aby tam seděl doraz...
 
 
Datum: 18. července 2011 10:04
 
 
 
 
Jméno: Šefčík      IP: uživatel9313    
Ty segmenty třeba jen jinak vypadají, jeden je z litiny, druhý je obráběný z ocelový desky, oryg. může být obojí. Jde o to, že se ty segmenty začaly dělat někdy v roce +-1975 jinou technologií.
 
 
Datum: 17. července 2011 22:02
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj draci,chtěl bych se vás zeptat ,proč jsou na jawě 21 ty spojkové tyčinky dvě čily krátká a dlouhá a na jawě 550 je spojková tyčinka pouze jen ta dlouhá?Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2011 22:49
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jednoduše jiné konstrukční řešení. Rozdělení na dvě tyčky + kuličku mezi nimi má zabránit protáčení vypínací tyčky, které původnímu provedení nijak nevadilo.
 
 
Datum: 16. července 2011 22:49
 
 
 
 
Jméno: parezak555      IP: uživatel11974    
cus draci prosim o radu v moji 05tce na jedničku a na dvojku něco ráchtá vůbec nevim čim to je dám trojáka a je klid nevíte co to může být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2011 13:56
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel10790    
Taky mi jednou takle spadnul sekundární řetěz zasekl se o kartery a od tý doby v tom na jedničku rachtalo ale jelikož jsem ještě neměl papíry já ani pionýr tak mě to nesralo a jezdil jsem dál až když jsem půlil tak jsem zjistil že na 1. převodu byl vylomený jeden zub
 
 
Datum: 17. července 2011 13:56
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Můžeš mít vůli na bronzových pouzdrech, anebo problém s drážkama na předlohový hřídeli
 
 
Datum: 17. července 2011 10:35
 
 
 
 
Jméno: Pajka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Pravděpodobně nemáš správně vymezenou vůli na předlohové hřídeli. Závad může být víc. Začal bych půlením...
 
 
Datum: 16. července 2011 21:53
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
Ahoj draci,zjistil jsem,že jak je ve spojce u jawy 21 ta krátká tyčinka že ji mám o 2mm delší něž jak má být a tu dlouhou mám zase 1mm kratší.Vleze mi tam kulička?Vadí to něčemu pokud mám jednu tyčinku delší a jednu kratší?DÍk odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2011 22:56
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel12043    
ten šrubek ve víku je dost dlouhy na to aby si to pošteloval přace:-)
 
 
Datum: 15. července 2011 22:56
 
 
 
 
Jméno: PÍst      IP: uživatel11102    
No zjistil jsem to tak že jsem si je tady na fichtlkrámku našel jak mají být dlouhé a pak jsem se je doma přeměřoval.A ještě k tomu mému dotazu ono 3mm je nepatrný rozdíl ale ještě + kulička která má 5mm.To je ještě taky nepatrný rozdíl?
 
 
Datum: 15. července 2011 22:00
 
 
 
 
Jméno: kubiq      IP: uživatel11607    
je to uplně jedno, je to nepatrný rozdíl, a ten došteluješ šroubkem na deklu ;-)
 
 
Datum: 15. července 2011 21:07
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A japato si to šmudlo zjišťoval, co?
 
 
Datum: 15. července 2011 21:02
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx      IP: uživatel11996    
Zdar draci, nevíte jak mám sundat buben spojky na Babette 210 ten jak sou na něm ty 3 seiglovky? Stahovák právě nemám a potřebuju tam dát gufera nové prootže mi tam teče olej. Ale nemám stahovák tak se chci zeptat zdali nevíte o nějakém taháku jak to sundat díky moc ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2011 12:48
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx      IP: uživatel11996    
Taky už jsem zjistil že bez stahováku nic nezmůžu tak sem volal jednomu sousedovy sem si pamatoval že tenkrát dělal spojku tak mi stahovák půjčil.
 
 
Datum: 16. července 2011 12:48
 
 
 
 
Jméno: fanys      E-mail:      IP: uživatel12045    
No tak bez stahováku to asi nesundas... i se stahovakem to jde celkem těžce, protože ten buben je na konusu a tim jak ho utahnes tak se to na sebe jakoby lisuje takže se tomu pak nechce dolu.. mozna kdyz povolis tu matici a zkusis poklepat ten buben jestli by neodskočil ale nejspis to nepude jinak stahovak je dobra vec a neni az tak drahej sesa ho tu ma http://www.fichtlkramek.cz/nahled/stahovak_bubnu_dvou_babeta.html
 
 
Datum: 16. července 2011 10:32
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel11135    
Chcem sa mam jawu 555 a na rozeta ked srobujem tu velku matku tak sa mi to ci cela ta oska na rame je to vysuchane da sa to nejak opravit? mozem na tom jazdit tu osku som si chytil klucom a tak som to zatiahol. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel11135    
ked das rozetu do ramu tak ta oska sa zaisti o ram nema sa tocit a ja to mam na rame vydrate a toci sa to.
 
 
Datum: 15. července 2011 20:06
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
roman napíš to spisovne nerozumiem ti :/
 
 
Datum: 15. července 2011 19:30
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Zdar mám problém.. když nakopávám tak to bere tak 2-3 kopy na všechny zuby.. ale pak to bere už jen tak na 3zuby..co stím může být ? Strhaný segment není odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2011 9:12
 
 
 
 
Jméno: Lukeout      IP: uživatel10408    
Hmm, tak když né segment, tak já osobně bych vsadil na něco se spojkou, ale je to jen doměnka a ostatní mě asi ukamenují, tak mě prosím nechte žít :-D
 
 
Datum: 14. července 2011 9:12
 
 
 
 
Jméno: RealTekK      IP: uživatel9246    
Nazdar draci, když jedu pomalu na trojku tak se z výfuku ozývá takové, jakokdyby dření. Jakmile se více rozjedu tak to přestane. Na žádnou jinou rychlost to nedělá. Nevíte co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2011 20:40
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11364    
Zdar draci, mám Jawu 05 a ptám se ohledně té tyčinky, co vede od spojky.. ta, co se dá po vyšroubování pravého krytu vytáhnout. V tom víku má být kulička 5mm, na druhé straně je taky? Případně jak zjistím, jesti tam je a když ne, jak ji tam dám? Budu muset vypouštět olej? Ptám se taky proto, že mi spojka začíná zabírá až tehdy, jak už to rvu úplně na doraz.. (ten otočný prvek v pravém krytu je až na samém konci, co to jde..) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2011 16:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA20      IP: uživatel9375    
cau kluci potrebuju se zeptat jesli je mozne aby mi spadla ta kratsi ticinka na spojce do vnitř motoru ?????????
 
 
Datum: 21. července 2011 16:39
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Směrem od lamel: krátká tyčka + kulička + dlouhá tyčka + kulička(y)
 
 
Datum: 12. července 2011 23:04
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
povol lanko a přitáhni seřizovací šroub
 
 
Datum: 12. července 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11364    
Díky, zkusím to, i když se bojím, jak budou ty dvě kulička na sebe reagovat.. a ještě jak s tou druhou stranou? tam má být taky kulička?
 
 
Datum: 12. července 2011 20:50
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v tom šneku jak se otáčí, je místo zhruba na 2 kuličky. Podle toho jak to máš nastavený. Jestli ti zabírá až tak pozdě, tak tam ty 2 nebo 1 kuličku dej do toho otočnýho prvku :-)
 
 
Datum: 12. července 2011 20:44
 
 
 
 
Jméno: Richard.solta      IP: uživatel9806    
Zdar draci...Vyskakuje mi na pincku 3 je to slabou pružinou v automatu, nebo třeba už opotřebovyný kolečko v převodovce?? Dělá to jen na 3 tak proto mi to přijde divné...Díky, chci vědět na co se mám hlavně podívat.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2011 15:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12037    
vůle ve futrech předlohy
 
 
Datum: 13. července 2011 15:20
 
 
 
 
Jméno: homomop      IP: uživatel11710    
podivej se na vydlicku nebo na ozubene kolecko jestli není ozvejkane
 
 
Datum: 12. července 2011 18:04
 
 
 
 
Jméno: homomop      IP: uživatel11710    
zkus zapnou radio a rychle vypnout
 
 
Datum: 12. července 2011 18:03
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Zdar když mám zahřátého fichtla tak mi nebere spojka.. co stím je ? lamely ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2011 23:18
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel11073    
jste banda curaku a neumite ji seridit ................
 
 
Datum: 12. července 2011 23:18
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
leju PP80
 
 
Datum: 12. července 2011 17:06
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
Prostě zastavím zmáčknu spojku ale kolo jede dál.. takže se to zadusí a chcípne
 
 
Datum: 12. července 2011 17:06
 
 
 
 
Jméno: fichtlar21      IP: uživatel11989    
ano, olej změní sice hustotu ale pokud tam leješ správný olej (já leju pp 80w) tak by ti to nemělo prokluzovat ani studené ani teplé.. skuss dat dvě podložky na segrovky a pouvolni spojku a prozkoušej to.. ale lamelama to byt nemůže když sou nove.. jedině že si ještě dostatečne nesedly :-)
 
 
Datum: 12. července 2011 12:47
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel2692    
tak ještě by to mohly být pružiny, nebo tu spojku nemáš dotáhlou :-)
 
 
Datum: 12. července 2011 10:14
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11600    
Mám stejný problém i když přesně naopak. Po nakopnutí za studena spojka prokluzuje, po chvilce jízdy (šetřím to, čekám, až se zahřeje) začne fungovat správně (neprokluzuje tak moc, jestli vůbec). Na to máte nějakou radu?
 
 
Datum: 12. července 2011 0:01
 
 
 
 
Jméno: greadr      IP: uživatel10115    
divné,olej jsem měnil nedávno a lamely jsou jeté tak 30km
 
 
Datum: 11. července 2011 22:44
 
 
 
 
Jméno: anthonny      IP: uživatel2692    
nejspíš ty lamely, jinak jak správně psal a.pelcik, olej po zahřátí změní tu hustotu a proto to začne klouzat :-)
 
 
Datum: 11. července 2011 22:30
 
 
 
 
Jméno: a.pelcik      IP: uživatel12011    
Možná by to moh bejt i olej, jak se zahřeje mění hustotu ale nevim to přesně. Sem začátečník :-)
 
 
Datum: 11. července 2011 22:10
 
 
 
 
Jméno: Venceslav      IP: uživatel11787    
Nazdar lidi. Potřebuju poradit - pokoušel jsem se rozebrat spojku u babetty 210 a vyčistit ten buben uvnitř, protože to dýl řadí. A vůbec mi nejde ten šroub co drží tu plechovou kulatou krytku ani za boha povolit, už jsem snad zkoušel všecno a nwm co dál. Nwm jakej odborník to tak utáhnul, aby to nešlo vůbec povolit - NECHÁPU!!! Má někdo nějakej fígl nebo radu jak na to? Budu rád za kažkou odpověď. Díky moc... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2011 0:25
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takhle to nepovolíš.. dej si do akučky ořech a s tím to povolíš.. potřebuješ aby to s tím šroubem rychle škublo.
 
 
Datum: 12. července 2011 0:25
 
 
 
 
Jméno: Venceslav      IP: uživatel11787    
OK. Zejtra to vyzkoušim a napíšu, jak to dopadlo.
 
 
Datum: 11. července 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11798    
možná to pomůže ale nevim jestli zapalovačem ale mužeš to zkusit ale spiš plynovym hořákem ale bacha!! opal jenom ten šroub(matku) opatrně..
 
 
Datum: 11. července 2011 21:25
 
 
 
 
Jméno: Venceslav      IP: uživatel11787    
A nahřátí pomůže? Stačí zapalovačem?
 
 
Datum: 11. července 2011 19:46
 
 
 
 
Jméno: Venceslav      IP: uživatel11787    
jj naolejovat jsem to zkoušel. Se prostě můžu snažit sebevíc a povolit prostě nejde no...
 
 
Datum: 11. července 2011 19:45
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11798    
nebo to zkus nahřát..
 
 
Datum: 11. července 2011 19:26
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11798    
co všechno si zkoušel ? zkoušel si to naolejovat nebo poklepat matku ?
 
 
Datum: 11. července 2011 19:23
 
 
 
 
Jméno: Venceslav      IP: uživatel11787    
jj
 
 
Datum: 11. července 2011 17:58
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel11798    
mysliš tu matku ne ?
 
 
Datum: 11. července 2011 17:31
 
 
 
 
Jméno: mladim      IP: uživatel11965    
zdar draci.....rozobral som radiaci automat [J21] ale zuby na spodnej casti sa mi nepacia(pri radeni to celkom drhne a zaradi na 10 pokus ) ...... prosim poradte lebo ja to neviem posúdit http://www.pictureup.cz/verejne/441703-dsc001841 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2011 17:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
podle mě jsou zuby ještě OK
 
 
Datum: 10. července 2011 17:42
 
 
 
 
Jméno: Pepa      E-mail:      IP: uživatel12012    
Zdar,chtěl jsem se zeptat bude mi sedět převodovka z 20,21,23 na 555 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: DOLI      IP: uživatel11941    
Pepo, to tam nedáš, 555 je starší provedení a má tudíž jinou převodovku. Podívej se na aukro, určitě najdeš levně originál :-)
 
 
Datum: 10. července 2011 21:54
 
 
 
 
Jméno: wepo      IP: uživatel10027    
Chraň Bůh ! To tam nedáš!!
 
 
Datum: 10. července 2011 21:08
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
555 má užší motor... nebude
 
 
Datum: 10. července 2011 15:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne
 
 
Datum: 10. července 2011 11:10
 
 
 
 
Jméno: ReFleXx      IP: uživatel11996    
lidi jak štelujete na fichtlu spojku? když vyndám tyčku že uvolnim spojku tak jde na drnc a ale jí tam dám tak se ani nerozjedu. kompresi má a když dám spojku tak vystavuje, ale ani za boha se nerozjedu jak to štelujete vy ? díky moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: m      IP: uživatel2942    
... tak když poslechneš toho pode mnou Ondranegramot nebo jak si to říká, tak to je dobrej návod jak si zmrzačit ruce, Ty vole co píšeš za sra*ky ...pálit spojku a ještě držet kolo rukou, No ty krávo to si snad děláš kozy!
 
 
Datum: 17. července 2011 22:08
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Úplně nejlepší je tohle: Našlápneš motorku, spojka, jednička, zašlápnout brzdu a razantně se rozjíždíš a stále stojíš na brzdě. KDyž to chcípne, je to dobrý, když ne(i to třeba běží pomaleji), tak spojku povolit. Pak dáš motorku na stojan, našlápneš, dáš jedničku, držíš pořád spojku a tůruješ motor. Pokud se dá zadní kolo visící ve vzduchu bez problémů držet rukou a netočí se, je to dobrý, jinak utáhnout. Pokud je to dobře nastavený, musí platit oba tyto způsoby.
 
 
Datum: 09. července 2011 13:53
 
 
 
 
Jméno: Fano      IP: uživatel11710    
jestli ti jde ta tyčka ztuha tak se koukni jestli ti nevijela ta kulička do jedny škvíry taky mi tam spadla a pak tam skoro nesla ta tyčka dat
 
 
Datum: 09. července 2011 12:34
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to dělám tak, že zmáčknu spojku a zkouším start pákou jen tak lehce nakopávat a přitom povoluju spojku. Tím zjistím kde spojka začíná brát a případně to doladím dole tím šroubkem. Když sem spokojenej, tak dotáhnu zajišťovací matku a mám to. Nevím sice jestli se to má takhle dělat, ale tímto způsobem mi spojka funguje na 100%.
 
 
Datum: 09. července 2011 12:07
 
 
 
 
Jméno: Karel      E-mail:      IP: uživatel12009    
Nejlíp seřídíš spojku, když vyndáš lanko z vidličky vypínací páčky dole na motoru. Potom seřídíš vůli na vypínací páčce zhruba na 1-2 mm a dotáhneš aretační matici. Potom to raději znova zkontroluj, jestli sis to při tom utahování nerozhodil a pak nasaď lanko zpět do vidličky. Potom došteluj vůli lanka(Bowden by se měl malinko posunout po lanku, třeba dole proti opěrné části víka spojky - no prostě tam kde bowden končí, a čumí z něj lanko :-) ) No a mělo by to fachat. Prostě všechno musí mít ´trošku vůli, jinak to žere tyčky ( ty co jdou motorem ke spojce) ruzně se to hřeje, vytahuje, praskaj lanka a tak. Tak doufám že jsem ti helfnul, jestli ne tak napiš.
 
 
Datum: 09. července 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: vena      IP: uživatel12002    
Čau dělám na své Jawě 20 spojku a za boha nemohu nacvakat ty závlačky nemáte na to někdo nějaký fígl? díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. července 2011 12:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mé první půlení bylo když mi bylo 12... trvalo to celý den... ale v té době mi s tím nemel ani kdo pomoct. počítač měl doma málo kdo a internet byl v plenkách.
 
 
Datum: 09. července 2011 12:17
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA_ceZetak, vzpomínáš na své první půlení motoru pionýra? Jak sis s tím poradil ty? A neříkej mi, že ti s tím někdo pomáhal, nebo žes měl zkušenosti už před tím...
 
 
Datum: 08. července 2011 21:13
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
horste.. nemusím číhat co znám, protože znám všechno co se týče pionýra a dalších motorek... jen mě ale udivuje že nekdo nedokáže něco tak jednoduché jako nasadit segrovky u spojky... stačí k tomu jeden rozum, jedna hlava, dvě ruce a nářadí.. nic víc
 
 
Datum: 08. července 2011 17:43
 
 
 
 
Jméno: horst      IP: uživatel11886    
je to pravda čezetáku, jen číháš co znáš, a pak se tu chvástáš, a nechápeš, jak to nekomu nejde, už se nad sebou zamysli trochu, roky na to máš, ale hlavu ne
 
 
Datum: 08. července 2011 16:18
 
 
 
 
Jméno: vena      IP: uživatel12002    
Tak jsem tam ty závlačky nacvakal. Trvalo mi to asi 2 hodiny a byl menší letecký den, ale nakonec se povedlo.
 
 
Datum: 08. července 2011 12:06
 
 
 
 
Jméno: rohliq ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dweindibly má pravdu :-D Musel jsem se nepředstavitelně smát představě, že opravuju spojku, když jsem úplně na šrot :-D Ale jo, jde prostě jenom o to, že co nejde silou jde silou ještě větši a chce to trošku šikovné ruce
 
 
Datum: 08. července 2011 11:12
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bakoun: plky? napiš mi příklad nějakého toho mého "plku" :-)
 
 
Datum: 08. července 2011 0:17
 
 
 
 
Jméno: jastin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zrovna dnes sem se s tím taky s*al...Nakonec jsem vzal páskovinu, nakonci vyřízl drážku o něco menší než pružina, a kousek dál sem vyvrtal díru. Dírou jsem prostrčil šroub a našrouboval do karteru a stačilo jen zapáčil a bylo to během chvilky. :-)
 
 
Datum: 07. července 2011 22:40
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Jawa_cezetak: já občas nechápu ty tvoje plky... vena: V jednom člověku to chce kloudný kombinačky a trošku zručnosti. Pokud ti nepůjde, tak si pozvi nkoho na pomoc.
 
 
Datum: 07. července 2011 22:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nechápu jak muže někomu dělat problém stlačit pružinu a nasadit segrovky.
 
 
Datum: 07. července 2011 22:18
 
 
 
 
Jméno: BlaznivejJezdec ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já si vzal kus pásoviny vyříz jsem tam drážku akorát na ty kolíky pořádně zapřel fichtla a jel....a jak řikaj kolegové chce to sílu
 
 
Datum: 07. července 2011 22:17
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dweindibly &#174; přesně. Síla a zručnost...
 
 
Datum: 07. července 2011 22:01
 
 
 
 
Jméno: dweindibly ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fígl? záleží na síle a zručnosti uživatele... osobně to kleštěmi kombinovanými stlačím jednou rukou a následně rukou druhou ninplantuji segrovku. když zrovna nejsem na šrot, čas nepřesáhne několik minut.
 
 
Datum: 07. července 2011 21:51
 
 
 
 
Jméno: vena      IP: uživatel12002    
Na ten bazmek jsem koukal jenže 20 má tich pružin 5 takže je to nepoužitelné. Zkusím to s tím šroubovákem díky.
 
 
Datum: 07. července 2011 21:45
 
 
 
 
Jméno: Jawa05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No... bud si koupíš takovej ten bazmek, co si tím ty pružiny stlačíš, anebo si ho vyrobíš. Lepší je, když ste na to dva, jeden šroubovákem stlačí pružinu a druhý zacvakne segrovku.
 
 
Datum: 07. července 2011 21:40
 
 
 
 
Jméno: mladim      IP: uživatel11965    
čúúúús.....co najpresnejsie sa pokusim vam opisat moj problem. mam problem s radenim rychlosti .ked mam prevodovku zlozenu v pravom kartri tak v pohode radi 1,N,2,N,3 .ale akonahle prilozim lavy karter skrutky dotiahnem tak to nechce dobre radit (preraduje to akokeby z 1 na 3 obcas tam skoci 2 ...proste vynechava neutral ) za kazdu radu pekne dakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. července 2011 20:13
 
 
 
 
Jméno: Jawa05      IP: uživatel9991    
Jestli máš motor z rámu a zkoušíš řadit, tak nezapomínej párkrát protočit sekundárkem, nebo sešlapat startpáku. Pak ti to půjde líp :-)
 
 
Datum: 07. července 2011 20:13
 
<  78  79  80  81  82  83  84  85  86  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 07.05.2025 6:56:19 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu