Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdravím, koupil jsem si čezetu 150. V neděli ráno mi hrozně blbě startovala. Cvičil jsem na tom takovou dobu, vždycky po dlouhé době to chytlo a hned chcíplo. Pak to chytlo a nějak jsem to udržel v běhu, dvakrát jsem přískokama objel zahradu a celej zbytek dne to startovalo na první-druhý pokus. Může za tím být starý benzín, chybějící sítko-nějaký smítko, nebo třeba že to potřebuje na studený staty klapku, která samozřejmě chybí?
Pak mám obdobný problém u 555. Karbec čistej, jehla na druhém zážezu, předstih přesně 3mm, v plováku to nežbluňká, jiskru to hodí klidně 1cm dlouhou, ale na páku absolutně bez šance. Ať to přeplavuju jak chci, prošlapávám bez zapalování, zavírám filtr nebo ne, prostě nechytne. Vždycky to skončí tak, že s tím běhám po zahradě, asi po druhém kolečku to chytne a hned chípne. Uběhnu ještě kousek, chytne, hrozně vynechává, kousek se svezu, vypnu motor a pak to půl dne chytá na první šlápnutí. Hlava je dorvaná GOLOU na fest a má nové těsnění. Jiné svíčky to taky nebere.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 18:46
 říkám, že to chytá stejně blbě i s třetím zářezem, ale zkusím to ještě jednou. Jiskra silná je.
Datum: 11. října 2010 18:46
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 svíčka klidně může bejt mokrá, ale asi ne dost na to, aby zapálila směs... taky to může bejt jiskou, to že je 1cm dlouhá ještě neznamená, že je dost silná, když máš svíčku venku, držíš ji na motoru a šlápneš, měla by být bílomodrá, silná, a měla by být slyšet.. ke s karburátorem 555 nemam zkušenost, ale jeví se jako přicpanej.. jestli zvýšení jehly nemá vliv na výkon, když pak chytne, tak ji nech vejš..
Datum: 11. října 2010 14:53
 Npsal jsem to blbě, mezi vlatním karbem a takovým tím kouskem, co se povoluje klíčem 24, tuším.
Datum: 11. října 2010 13:09
 JAWA: Svíčka je vždycky mokrá a na tom karbu se nedá seřizovat nic, krom jehly. Když dám bohatší, tak se nic nezmění. U tý čízy mi ještě chybí jedno těsnění v karbu, že by to bylo tím? Mezi vlastním karbem a takovým tím nástavci na trysku, to musím sehnat.
Datum: 11. října 2010 13:04
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 k číze: nejspíš za to můžou všechny tři věci najednou, k Jawě: máš špatně seřízenej nebo někde přicpanej karburátor, jde ti tam chudá směs, proto studenej nechytá a teplej naopak velmi dobře..
Datum: 11. října 2010 12:52
Jméno: achmed
IP: uživatel10469
 caw hoši nevite jaky pruměr ma orig hl. tryska v karburatoru jawa 350/638??diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 18:07
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 stahni si přiručku
Datum: 11. října 2010 18:07
 Ahoj mám problém cca po 10min jízdy ztrácí pio veškerý tah(kopečky sotva na 2), nejde do otáček, mám 11z kolečko, kroužky staré cca 2měsíce, válec je ještě ok. Jiné svíčky zkoušeny, smes sem taky měnil, nevíte co stím ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 15:42
 dík za rady, právě že mootor jel po složení "krásně" tak 6nádrží pak se ta začolo zhoršovat. Karbec jsem měnil-ještě můžu skusit menší trysku. Předstih sem štoloval.(skusim znova) Svíčku tam mam ruskou(s briskem,ngk,bosh to lepší neni) 18+/-1 a sní to za studena nahodim i rukou, za tepla 2-3šlápnutí
Datum: 11. října 2010 15:42
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 tohle klidně muže dělat karburátor......mám doma 2 karburátory,pro které je HT 68 bohatá.....a to je celej problém....proto to teplý nejede a studeny to jede dobře....sou tam takový různý dirky a kanály atd...a vsechny maj vliv hlavně na nižší otáčky motoru a pokud sou zasraté,případně orvané,rozšířené,zužené atd hned se to projevuje v bohatosti směsi pro malej volnoběžnej okruh karburátoru....bohužel fichtl ma tyhle věci dané na stálo napevno bez možnosti regulace(u jinejch karburátorů je to šroub pro štelování přídavnýho vzduchu)...a nebo pak moc uškrcený sání a nebo naopak sání bez odporu....
Datum: 11. října 2010 15:35
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 mělo by to být jak píše kekz, nicméně mě to taky někdy dělá a taky se toho nemůžu zbavit, a to sem laboroval se všim možnym od vzduchovýhu filtru přes předstih až po nestěsnosti pod válcem či guferem pod rotorem..
Datum: 11. října 2010 9:59
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 ještě sem zapomněl třeba velkej předstih..nebo anopak malej.. prostě ozštelovanej pincek no...
Datum: 11. října 2010 7:11
 zacpanej výfuk, španě seřízenej karrbec, chudá směs, hodně teplá svíčka== fechtl se přehřívá, proto nejede..
Datum: 11. října 2010 7:10
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 zkus vyčistit karburátor
Datum: 10. října 2010 23:06
 * válec má strhané hrany,leštěný výfuk. kanál a spalovací prostor
Datum: 10. října 2010 22:25
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 čau,jelikož budu dávat dohromady půlený motor tak jsem si prošel na netu spousty návodu jak na to,ale všude pášou že si mám nahřát pravý kartér a zmrazit kliku a poté je do ložiska vložit.Ale o druhém kartéru se nikde nic nezmínily ten musím taky nahřát ? a dát do mrazáku celej druhej karter i s nalisovanou klikovkou ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 19:54
Jméno: jakub
IP: uživatel9534
 díky moc to jsem potřeboval vědět,jsem tak trochu puntičkář a než něco udělám tak se raději pořádně informuju.Díky
Datum: 11. října 2010 19:54
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 půjde v pohodě, kousek to nasuneš a jak chytneš šrouby, tak už jenom rovnoměrně přitahuješ (ale rovně, nesmí ti jít bloky k sobě šikmo)
Datum: 11. října 2010 12:53
Jméno: jakub
IP: uživatel9534
 jj chápu právě proto se ptám,a jak to děláš ty,a půjde ta druhá půlka tam teda dát i bez nahřátí ?
Datum: 11. října 2010 11:45
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 v ideálním případě by to tak šlo, jenže nezapomeň že když skládáš druhej karter, musíš tam složit i převodovku, řadící automat a napružit startovací segment, takže se z vařícím karterem docela blbě manipuluje..
Datum: 11. října 2010 10:59
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Prosím poraďte mi..mám pionyra po Go nové ložiska, simeryngi, píst kroužky jsou dobře zajeté 100 km, ale prostě nemá takový výkon. Je tam 11 kolečko, čím by to mohlo být? Kámoš má tky pionyra a jede mu o dost líp jak mě. 3patně mi táhne. kopce jezdim na 2 a sotva..čím to je? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 18:23
Jméno: Leito
IP: uživatel4675
 A nebo to muze bejt pridreny,kdyz to nejede ani na 11zub. Obycejnej pionyr s 11 zubem musi jet kopec nekopec za 3. Nebo ti treba pribrzduje brzda-to je taky moznost a nebo si to blbe sedlo a nebo si to blbe zajel!
Datum: 11. října 2010 18:23
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 motor moc do otaček nejde
Datum: 11. října 2010 17:29
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 6000km no to kdybych dělal go tak ho na ten výbrus pošlu, jinak jak jde s motorem otáčet?
Datum: 11. října 2010 15:17
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 chudá směs, vylítanej válec.. záleží jak a na co si to zajel..
Datum: 11. října 2010 12:54
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 taky musí být ten výbrus dobře zajetej.. jinak tvůj kamarád toho pincka může mít suprově seřízenýho ( dobře seřízený předstih, odtrh, karbec, dobře nastavená směs...) jinak přesně jak píše péro.. všechno si musí sednout to poznáš.. jo a ještě mě napadá zasranej výfuk.. já měl zasranej výfuk na babettě a na kámoše sem si neškrtal.. pak mě ten výfuk upadl, zůstalo jen koleno a ta babetta chytla takovej tah že tam kde sem šlapal sem to vyjel bez šlapání jako nic  a kámoši jen čmuchali vůni M2t
Datum: 11. října 2010 7:39
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 výbrus nejni tak starej delanej před 6000 km.
Datum: 10. října 2010 21:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 dělal jsi výbrus?a vše si musí sednout..100km je málo
Datum: 10. října 2010 21:49
 Zdravim všecky satany,hoši myslite že když je na moji 250/353 ojetá Vačka že to má vliv na výkon?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 21:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestli ti jde seřídit předstih tak ne
Datum: 10. října 2010 21:50
Jméno: David kalvoster
IP: uživatel10188
 ahoj chlapi prosim vas poradte mi nejakou stranku kde se prodavaji vyfuky na jawa 175/356 s doutncky dekuji mějte se
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 20:13
 Ahoj chlapci mam moznost koupit ČZ 175 kulatej motor  pry nedobiji ale dobijela normalne kabelaz v poradku  takze kde muze byt problem? a dale tam nejde 4ka....to je asi na rozpuleni motoru ze?dekuji za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 12:56
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 s tou čtyřkou je to stejný, jako kdyby ti u fichtla nešla zařadit trojka, tak si promysli jak ti to vadí..
Datum: 11. října 2010 12:56
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 mám výbrus, částečně zajetej a na trojku mi to valí tak 75 když to vytáčím
Datum: 10. října 2010 23:08
 Věř, že ta poslední rychlost ti půjde sakra na nervy.
Datum: 10. října 2010 22:00
 diky.....asi vymenim cele zapalovani a bude....jinak jak velke je omezeni kdyz se jede jen na trojku?je to hodne znat?jen chci rict ze budu jezdit jen pole,louky,les obcas silnice
Datum: 10. října 2010 20:56
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, mám taky ČZ 175/450 a věčně nedobíjela, tak sem si řekl dost a koupil sem za 300Kč náhradní relé které pasuje místo toho původního a jede pěkně a nemusím už jí věčně tlačit
jestli nejde 4ka tak to budeš muset půlit, možná jsou jen ve škebli špatná vidlička
Datum: 10. října 2010 20:12
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 čest... valec po vybrusu, novej pist, krouzky, cep... mazaní 1:20 s Mogul TSF. Muže byyyt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 21:14
 Podle příručky myslim 1:25...jenže když psali tu příručku tak se počítalo s trochu jinym materiálem pístů a jinym olejem, takže já osobně bych mazal klidně 1:30...čízu sem zajížděl 1:33 (podle příručky), a ani známka sebemenšího přidření...
Datum: 10. října 2010 21:14
Jméno: nunik
IP: uživatel8793
 a jaky pomer by to mel byt?
Datum: 10. října 2010 20:42
 no...mogul TSF schvaluju  ale ne v tomhle poměru...
Datum: 10. října 2010 20:07
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, vím že to sem nepatří, ale nic jinýho mi nezbývá, než se vás zeptat......mám simsona S51 enduro vše funkční, po GO, většinou startoval na první našlápnutí....nedávno sem se jel projet, nastartoval na poprvý, tak sem ho nechal tak na minutku na volnoběh zahřát, pak přidám trochu plynu s chcípl, tak sem to startoval ještě hodinu a nic, dneska už vůbec nechytl....jiskru dává, benzín taky teče (vždy je svíčka úplně mokrá), zkoušel jsem ještě vypustit karburátor ( že by byl ucpanej olejem) a taky nic....ještě chci dodat že je to 12volt a má tyristorové zapalování(jestli by to nebylo tím-PŘEDSTIH)....poraďtě prosím, chci si ještě do zimi zajezdit, když poslední dny byly slunečné..... díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 23:05
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 karbec sem nedávno čistil a svíčku sem taky měnil za novou, už jen zkontrolovat ten předstih
Datum: 10. října 2010 23:05
 taky je možné že se ti pootočilo zápalko (mě se to u pio stává pravidelně) skuz zkontrolovat předstih
Datum: 10. října 2010 22:19
Jméno: awe
IP: uživatel7232
 Máš to "uchlastaný". Zkontroluj karbec (plovák, jehla), nebo máš ucpaný filtr sání = málo vzduchu, víc benzínu. Pa.
Datum: 10. října 2010 21:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 vyměn svíčku
Datum: 10. října 2010 21:52
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec renovuji svou jawu 250/353 z roku 1958 a chci se vás zeptat na barvu chci tam mít originál plánuju červenou ale černá by se mě taky líbyla ale nevím jestli se dělaly černý uplně celý kromě boku nádrže ten je v chromu a výfuky ty tam mám rybyny dělaly se v roku 1958 doutníky nebo ne ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 19:53
Jméno: Honza 20
IP: uživatel10308
 Zdar draci mám dva problémy na fichtlovi 20 ale potřeboval bych spíš vyřešit ten druhej, něco podobnýho už tu sice párkrát bylo ale radši se znova ptám. 1.Problém - když chci nastartovat tak ho musim jedině roztlačit, startovací pákou si ani blafne. 2.Problém - Když ho teda nastartuju tak nechce zhruba tak 300 metrů jet, ale pak táhne a jede jako drak. Jenže ujedu tak 6-10km a pak nechce vůbec táhnout a hrozně ztrácí výkon. Poraďte mi prosím čím to může být spíš to asi bude vědět někdo z vlastních zkušeností.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 16:03
Jméno: Matous_KH
IP: uživatel7314
 Jojo, pravděpodobně svíčka pokud ne tak odtrh.Tohle mi dělá taky, mám PAL 14-9 a než se ohřeje tak jezdím jen na zvýšenej volnoběh, jak přidám plyn tak chcípá, nicméně jak se ohřeje tak to jede tak pěkně, že to ani něják nemám v plánu vyměňovat, těch 200-300 metrů za studena překoušu, pak chytá na našlápnutí a jede pěkně.To, že se to po pár kilometrech začně strašně dusit mi dělalo taky, bylo to nehorázně zasranym vejfukem, pořádně sem to vypálil a rozdíl je dost znát, do kopečků co sem jezdil na 1 jezdím na 2 a co sem jezdil na 2 jezdím na 3. Možná špatně nastavená směs, ale typuju ten vejfuk.
Datum: 11. října 2010 16:03
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau, zkus vyměnit svíču třeba za brisk N15C ( dobře chytá za tepla) ....... tam máš asi brisk N17C ta zase dobře chytá za studena, ale špatně za tepla
Datum: 10. října 2010 19:49
 čaute potřebovalbych prosím o pár rad... skládám si takovou polní pomstu z dílů co dům dá.Mám doma motor čz 250/455 v nějaké kostře. 1) jak rozeznám kostru jawa 175 a jawa 250 2) pasuje spojkový mechanismus do tohoto motoru z hranaté čízy 175? 3) můžu do tohoto motoru dat karbc z klasické kývačky 250? protože do tohoto motoru přímo nemůžu nic sehnat. 4) dají se zaměnit brzdové štíty kol z kolama jawa 175-250 a čz 175-250? 5) dá se použít brzdový štít z hranaté čízy do kola z kývačky 175? 6) dá se použit kryt zapalování do motoru čz 455 z kývačky 250/175? sorry za blbé vyptávání ale fakt to potřebuji protože tyto díly chcu kupovat přes aukro takže si je nemůžu nijak odskoušet a nechci zbytečně vyhodit peníze za něco co nebude pasovat. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2010 8:15
 AHOJ TEN MOTOR ČZ 250/455 JE DOCELA ATYP.JÁ MÁM ČEZETU 455 A TEN MOTOR BYCH DOCELA POTŘEBOVAL,NECHCEŠ HO PRODAT ? 605375198
Datum: 15. října 2010 8:15
 čus potřeboval bych vědět dle vlastních zkušeností, kolik asi tak žere jawa 350/640 ?? díky předem..
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 7:04
Jméno: kekz
IP: uživatel8731
 hm díky.
Datum: 11. října 2010 7:04
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 dobře seřízená 3,5 - 5 litrů na sto, ale nedělá ji problém sežrat i 10 litrů... ja osobně jezdím za nějakých 4 - 5 l
Datum: 10. října 2010 19:29
Jméno: jawa 555
IP: uživatel10519
 čus vadí když do jawy 555 dam tenhle olej MOTUL 710 2T jezdim na něj s kroskou, takže nevim jestli ho neni škoda do fichtla a kdyžtak v jakém poměru ho mam dávat? díky za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 15:39
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 Motul 710 leju do motoru co točí 8500,do seriovky Motul Motomix 100 2T minerál a paráda....
Datum: 11. října 2010 15:39
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 asi tak... jezdil jsem ho na vostrý dváce... do pincka bys ho musel ředit max 1:40 a stejně by pro něj byl možná lepší kvalitní minerál než ta fullsyntetik
Datum: 10. října 2010 19:01
Jméno: Ich
IP: uživatel10517
 Není to náhodou plná syntetika? Na to jezdí kámoš na mašině 2T co mu točí 13tis...Takže úplně zbytečný to lít do fichtla.
Datum: 10. října 2010 18:50
Jméno: Michal
IP: uživatel10518
 Ahoj, mám problén s čz 175/476 je tam ale válec 175ccm chtěl sem nastavit předstih ale zjistil sem že to prostě není možný at nastavim odtrh kdekoli stejně to není správně a co teprve předstih myslím si že je to jinou vaškou poradte .
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 19:04
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 tak pokud ho das v horni uvrati odtrh 0,4 a nejde nastavit spravne prectih tak je to bud sjetou vackou nebo tim ze nekdo uhodil do kliky coz je nepravdepodobny
Datum: 10. října 2010 19:04
Jméno: Ich
IP: uživatel10517
 Zdarec,dnes jsem rozdělal motor na fichtla a první co jsem viděl bylo nechutně vyběhané ložisko na klice. POZOR ! Dával jsem nové ! Najeto cca 80km ani né !! Čím to bylo ?Obě dvě klikový ložiska jsou KO.Musím zas koupit nový...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 20:08
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 no ja zas měl kliku co jeden čep byl na těch FAG volnej a druhej tak byl hodt na fest(a to klika byla po repasy) tak jsem ji nechal znova rozhodit a vyměnit ten volnej čep, za jiny z jiny klikovkyco jsem měl doma, a te dje to ok, ale i ten čep co byl v FAG volnej nemužu nacpat do ZKL... a ten jsem mě novou kliku taky z fichkr. a to je zas upně jina kapitola
Datum: 11. října 2010 20:08
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 no ja zas měl kliku co jeden čep byl na těch FAG volnej a druhej tak byl hodt na fest(a to klika byla po repasy) tak jsem ji nechal znova rozhodit a vyměnit ten volnej čep, za jiny z jiny klikovkyco jsem měl doma, a te dje to ok, ale i ten čep co byl v FAG volnej nemužu nacpat do ZKL... a ten jsem mě novou kliku taky z fichkr. a to je zas upně jina kapitola
Datum: 11. října 2010 20:08
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 no jo,jenže v druhym motoru mam stovkovou kliku,normalne ok,nevymackany hridele,vse OK,ale do tech SKF sem ji za boha nenatahnul,musel sem ji natahnout do tech FAG a je to presne akorat jak to ma bejt....nehne se,ale vytlačim jí lehce pomocí přípravku,možná by šla na citovku nandat i rukou....tak kde je problem???....divný co...
Datum: 11. října 2010 17:25
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 standa- přesně, to mě u FAG taky docela štve
Datum: 11. října 2010 15:23
Jméno: standa
IP: uživatel10412
 neni ložisko jako ložisko!! mam v jednom motoru závodní kliku(vycentrovana na nulu,vyvážená taky skoro do nuly ale to je jedno)...pri pouziti lozisek FAG sla klika do lozisek sama a mela bocni vuli-tzn jezdila z prava doleva....pri pouzití lozisek SKF jsem musel kliku do lozisek natahnout pomoci specialniho pripravku,kdy netlacim kliku do loziska proti ložisku,ale kliku do loziska vtahuju od zapalovani čí od primáru,nejlepsi zpusob jak ji nerozhodit....a jináč nový SKF C3 chrastej jak prase už nový a sou to nejlepší loziska do chrchla....vsechno co má C3 ma za studena vůli,když je to na sucho muze to chrastit....znacka Kinex je bejvalej ZKL,slovenska alternativa ZVL z ceska...neni v nich rozdíl....nový ZVL i Kinex maj za studena neskutecnou vuli....nezda se mi to být OK...ale jen řada 6303 C3,treba 6202 C3 nebo 6004 C3 jsou OK....nerozumim tomu....ale je to tak...
Datum: 10. října 2010 20:41
 mustangista  odle toho co píšeš si nový ložisko ani nedržel v ruce....
Datum: 10. října 2010 20:35
 Starý ZKL rozhodně nejsou ani zdaleka nejlepší,už když jeden známej před třiceti lety různě zpravoval a vylepšoval pionýry a všechny stroje tak ložiska byly dle něj první v pořadí.Dotedka mě vykládá jak by poznal i jenom po sluchu nebo jen po hmatu naše ZKL od "západních" ložisek.
Datum: 10. října 2010 20:32
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 rosi48: na těch ložiskách je napsané CSSR ZKL. Ten motor předemnou nikdo nepůlil
Datum: 10. října 2010 19:46
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 klikar: já to vím to co píšeš ty ale bývají to i ložiska ale ne tak často jako těch ojetých čepů na klikovce.
Datum: 10. října 2010 19:43
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 kolik ti je mustangista že viš že to tam je 30 let?ty si mysliš že se teť vyráběji špatny ložiska?kde žiješ...samozdrejme jak jaká značka,ale každej vi kery sou ty z lepšich.
Datum: 10. října 2010 19:41
Jméno: Ich
IP: uživatel10517
 já to kladivem nedělám,ale ta klika před repasí šla OK.Dokonce primární kolečko na čepu drží jak přibitý !!
Datum: 10. října 2010 19:38
 mustangisto kážeš bludy a ani to netušíš. to že klika lítá do stran není vina ložisek, ale toho že jsou ojetý čepy klikovky. a ty jsou ojetý protože každej odborník místního významu to montuje sekerou a kladivem a 95% klikovek je rozcentrovanejch.
Datum: 10. října 2010 19:36
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Já si myslím že tyto ložiska nové v této době na ty fichtly jsou uplně na ho*no to se ti hned vyhongá i když mažeš. Podle mě jsou nejlepší staré původní originál z výroby kvalita fakt mám je na svém motoru 30 let a klika nemá žádné vůle do boku ani hore,dole nic. Takže můj názor sehnat nevyhongané staré původní ložiska a hotovo nekupovat nové sra*ky
Datum: 10. října 2010 19:30
Jméno: Ich
IP: uživatel10517
 je,mě to to taky vrtalo hlavou.Hold zítra koupím nový  . Asi koupím ZKL,Jo a máte někde zkušenosti s oleji Shell advance SX2 a Mogul TSF ? Jakej je lepší?
Datum: 10. října 2010 19:28
 tak to je fakt divný
Datum: 10. října 2010 19:26
Jméno: Ich
IP: uživatel10517
 nějaký slovenský,Kinnex nebo tak něco
Datum: 10. října 2010 19:23
 a co to bylo za ložiska??
Datum: 10. října 2010 19:22
Jméno: Ich
IP: uživatel10517
 1) protože mi mizel olej (asi to žralo) a za 2) ta klikovka se mi v ložiskách hejbala do boku.
Datum: 10. října 2010 19:19
 tak to je záhada
proč jsi to vlastně znovu půlil?
Datum: 10. října 2010 19:17
Jméno: Ich
IP: uživatel10517
 říkám,nedělám to porvé,ale skoro jsem toho moc neujel a ložisko dopadlo takhle? Že by po ním bylo ho*no?
Datum: 10. října 2010 19:17
Jméno: Ich
IP: uživatel10517
 jojo,byly
Datum: 10. října 2010 19:16
 A byly to ložiska s Céčkovou vůlí?
Datum: 10. října 2010 19:15
Jméno: Ich
IP: uživatel10517
 klika má novou ojnici.Mazal jsem cca 1:37 - Mogul TSF.. a motor jsem dělal já GO
Datum: 10. října 2010 19:05
 tak jsi dal málo oleje, tys byl první kdo ten motor rozebíral?? nebo máš tu kliku snad nově opravenou?
Datum: 10. října 2010 18:59
Jméno: Ich
IP: uživatel10517
 Dělal jsem to já.Po složení se to točilo krásně... Jinak když sněma zaštěrchám tak chrastí,a když sněma protočím taky (jak sviňa)..Jinak s klikou šlo hejbat do boku,ale toho sem si všiml až teď tak jsem to rozdělal.
Datum: 10. října 2010 18:56
 a ty víš kdo to jak dělal před tebou?? a zkontroloval jsi ji před montáží jestli nešmajdá? točila se ti po dotažení karteru bez gufer zlehka? a jak se vlastne projevuje že jsou po smrti??
Datum: 10. října 2010 18:54
Jméno: Ich
IP: uživatel10517
 Neodborně? Nahřeju kartr a vložím to tam rukama.Nedělám tohle poprvé
Datum: 10. října 2010 18:41
 nechutně rozcentrovaný- následek neodborný montáže a demontáže
Datum: 10. října 2010 18:35
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
Posl.aktualizace: 10. října 2010 23:08
 Tenhle by tam podle mě nešel, ale dělá se to jak radí kolega kekz, našroubuj do rotoru šroub(myslim na 13 klíč) a je to, jde to krásně. Stahování Zdar!
Datum: 10. října 2010 23:08
 já na stahovák rotoru použil obyčejnej šroub  a šlo to normálně.. na co stahovák...
Datum: 10. října 2010 18:42
Jméno: Lori.
IP: uživatel10218
 Zdravim, o par prizpevku nize sem se docet ze by melo bejt schodny stator a rotor, chtel bych se zeptat co je natom pravdy... nestaci vymenit pouze rotor,rele za 50w a nechat stator 45w?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. října 2010 9:57
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 statory sou stejný od 45W do 75W, jedinej rozdíl je že pro 45W (snad i 50, to nevim) je ve statoru mezi cívkama odpůrek, kterej se při "přestavbě" na vyšší výkon vyndavá..
Datum: 11. října 2010 9:57
 mělo by to stačit...
Datum: 10. října 2010 17:40

Čau draci nedávno jsem tu psal dotaz jak vyndat a rozložit vydlicu uJawa05 odpovědi jsem se dostal ale jak jsem odmontoval přední kolo a blatník tak jsem dále postupoval podle návodu kdo mi tu někdo napsal napřed jsem odpojil dráty z přepínače světel pak bovden z brzdy a s pojky s bovdenem plynu jsem nic nedělal má tam celkem vuli tak jsem ho tam nechal ale pak jsem klepl do toho středového šrpubu který byl povolen na 1.5cm ale řidítka nechtěli ven a tím šroubem jde v poho točit rukou na obě 2 strany tyky mě napadlo že to možná bude držet ta matka nebo možná tam jsou 2 matky pod tou maskou tak jsem chtěl povolit masku jeden šroubek šel ztuha ale povolil sem ho ten druhej nešel povolit ani když sem ho 2krát nastříkal konkordem tak ho budu muset uřezat a chci se zeptat když úpovolim tu matku nebo matky pujdou už řidítka vyndat? díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2010 18:26
Datum: 10. října 2010 18:26
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jak klepneš na ten šroub tak srazíš takovou rozpěrku a pak to musí jít !
Datum: 10. října 2010 18:06
|



|