Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jawa50/05
IP: uživatel5695
 Chtěl bych se zeptat jestli je lepší používat do motorky (Jawa50/05) speciál nebo naturál a ještě bych se chtěl zeptat jestli olej Paramo Gyrol 80W/90 bych mohl smíchtat z benálem. A jestli bych mohl tímto olejem Paramo V2 výplachový olej odkaz http://www.autoka.cz/nabidka.php?detail=254 vyčistit převodovku díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 18:12
Jméno: Jawa50/05
IP: uživatel5695
 Do benálu jsem nalil M2t ale příště rači koupím lepší
Datum: 14. srpna 2010 18:12
Jméno: Jawa50/05
IP: uživatel5695
 jé ja sem se splet ale ten Paramo Gyrol 80W/90 do převodovky mužu nalít že nebo tam mám rači nalejt nákej jinej lepší
Datum: 14. srpna 2010 18:08
 V benálu nemá převodák co dělat,dej tam aspon M2T ale líp Mogul TSF nebo Shell SX2
Datum: 14. srpna 2010 15:25
Jméno: Jawa50/05
IP: uživatel5695
 Ten olej vlastně mužu smíchat s benálem tak mě už jen zajímá stím benzínem jak to je a stím olejem do převodovky
Datum: 14. srpna 2010 12:33
Jméno: Jawa 05
IP: uživatel9427
 čau borci, mam problem s dusi, dirava neni ale utika, nedavno sem nekde cetl ze do toho staci nalejt mliko nebo herkules s vodou a bude to drzet, je to pravda? a kolik toho tam mam teda nalejt pokud to funguje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 22:20
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 jj chlapi ANTIPICH na fichtla je to herkules s vodou.....Herkules + voda v poměru 1:1, nalét do pneumatik a nafoukat
Datum: 14. srpna 2010 22:20
 jj já to skoušel na kole,akorát my ten herkules s vodou zalepil ventylek,takže nešlo dofoknout ale vyndat ventilek jo,to byl smrad,duši jsem vyhodil a rači koupil novou,ale klidně to vyskoušej,a dal jsem tam přibližně 20ml...
Datum: 14. srpna 2010 19:47
 jj nekdo to tu psal..taky to chci nekdy vyzkouset,az se naskytne prilezitost..
Datum: 14. srpna 2010 15:33
Jméno: Jawa 05
IP: uživatel9427
 ona ta duše totiž není vůbec stará a tak proč to nezkusit
Datum: 14. srpna 2010 13:10
 není lepší nová duše a máš klid?
Datum: 14. srpna 2010 13:07
Jméno: Jawa 05
IP: uživatel9427
 aha ok díky za radu, a kolik tam toho mam asi tak přibližně nalejt?
Datum: 14. srpna 2010 12:32
 je to pravda, ridka duse se takhle da opravit akorat spis doporucuju Herkules a vodu, protoze kdyz tam nalejes mliko a za rok budes z duse vypoustet vzduch tak je to smrad jak kdyz rozpares zida
Datum: 14. srpna 2010 11:59
Jméno: Jawa 05
IP: uživatel9427
 mozna ze jsem to cetl i dokonce tady, a dirko tam neni, zkousel sem to pod vodou a nikde neuchazi ani kdyz ji zacnu ohybat atd, je nejaka ridka
Datum: 14. srpna 2010 11:49
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 jezis kde na to chodis mleko nebo herkules  kdyz uchazi je nekde dírka nebo přes ventilek hlavne tam nelej herkules  XD
Datum: 14. srpna 2010 11:47
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
Posl.aktualizace: 20. srpna 2010 23:00
Jméno: Fichtlar05
IP: uživatel9832
 Oranzovou ??  to sem este nevidel ani neslysel...xD
Datum: 20. srpna 2010 23:00
 A já proč mám na péráku oranžovou jiskru a nestartuje to.....
Datum: 14. srpna 2010 18:52
Jméno: Vendeta
IP: uživatel10191
 Iskra musi byt modra ak je cervena alebo fialova je velka pravdepodobnost ze je zla indukcna cievka
Datum: 14. srpna 2010 11:24
Jméno: dragoun
IP: uživatel9836
 co se stane když se do 21 fichtla naleje boc olejnatý benzín
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 17:58
 s tím fritolem riskuješ že ucpeš výfuk(hranolkama)
Datum: 14. srpna 2010 17:58
Jméno: Hauch
IP: uživatel10192
 Já třeba jezdím na mogul, a směs dělám že na 2l 100oktanového benzínu carera dám 2,5 panáka který má tušim 2cl.
Ale i ta se mi zdá žemi tam nějak zvoní, (táta říkal že když zvoní ve válci takje málo oleje)
Datum: 14. srpna 2010 17:12
 neusadi ,sory
Datum: 14. srpna 2010 12:27
 to možna skusim na fritol a neudadi se to v karburatoru ??
Datum: 14. srpna 2010 12:24
Datum: 14. srpna 2010 12:23
Jméno: Vendeta
IP: uživatel10191
 Budes dymit karbonovat ale uz som videl niektorych ludi co to skusali a dal pomer 1:5 mizerne to startovalo dymilo to a karbonovalo jak svina inac da sa jazdit aj na fritol ale potom vonia po reznoch
Datum: 14. srpna 2010 11:28
 Když to přeženeš připečeš pístní kroužky...poměr benzínu v jakém to udélá nemám ozkoušený.
Datum: 14. srpna 2010 10:21
Jméno: dragoun
IP: uživatel9836
 boc=moc
Datum: 14. srpna 2010 10:20
 Zdravím, nevíte někdo , kde by se dali sehnat těsnění do motoru na čz 125/453??, popřípadě i ozubené kolečka do převodovky?, díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 15:38
 tem zdrojum bych nejak moc neveril...v nasi slavny mototechne v Kladně mi rekli,ze pisty na cz 175/450 se uz asi nedelaj...je vic veci co mi rekli ze se nedelaj,pritom jsem si je nasledne vsechny obednal z fichtlkramku..
Datum: 14. srpna 2010 15:38
 Já tam těsnění mám, koupil sem ho v mototechně ale před rokem, ale tedka už jej nemají, a ozubený kolečka nejdou koupit, protože se nedělají! a z jawy nepasujou, má to z více zdrojů, pokud znáš nějakou web stránku kde se daj koupit, tak pošli.
Datum: 14. srpna 2010 14:56
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pro klid v duši jsem se podíval do katalogu ND a o těsnění mezi kartery či pod levé víko ani zmínka
Datum: 14. srpna 2010 10:53
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ještě jsem se nesetkal s motorem z 453, 450, 455 (nebo sportky), který by měly origo papírový těsnění.... u těhle motorů se prostě papír mezi kartery nedává a ani jsem se nikde s timto těsněním nesetkal... nějakej motor už jsem udělal a k těsnění použil klasickej hermosal, nebo motorový tmely a ty motory jsou suchý... jinak asi navštěvuješ špatný mototechny, prtože u nás se dají normálně díly do převodovky na 450 sehnat (nejsem si ale jistej jestli i hřídele)
Datum: 14. srpna 2010 10:40
 Odkdy se těsnění mezi kartery nedává?, seso, nevíte o něčem, kde by se to dalo koupit?, a převodovka sice stejná asi je, ale ty kolečka dnes nejdou koupit, nedělají se...
Datum: 14. srpna 2010 10:07
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 tak těsnění mezi kartery se nedává, těsnění pod válec seženeš v mototechně, těsnění + izolační těsnění karburátoru i převodovka je tušim stejná s 175/450 a taktéž tyto věci seženeš v mototechně, možná i na FK, ale nehledal jsem to...
Datum: 14. srpna 2010 9:05
 Omlouvám se za téma, ale potřebuji poradit: mám možnost koupit "Peugeot Babeta 1996" - má k tomuto mopedu někdo z Vás nějaké zkušenosti? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 5:04
 Prosím Vás.Ptal jsem se už jednou.Mám mustanga a nemůžu ho roztlačit.¨Prostě se nechytne at jedu jakkoli.Je to jakoby bylo vyplé zapalování.Jen občas prskne jako že zuž pojede ale zas nic.Když to tlačím asi po 10 po 300 m tak to chytne a jezdí krásně.Karburátor 100procent čistý , svíčekjsem zkoušel asi 8 a žádná zmšna , hladina OK , přívod paliva tako ok , vzduchový filtr ok.Ale asi před měsícem jsem jezdil normálně a pak najednou toto..  už sem vyčerpal všechny mé možnosti a teorie.Už jsemm v koncích.Prosím poradte... jo a ješttě kladívka taky vyčištěná.Prosím...díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. října 2010 18:04
Jméno: vítr
IP: uživatel10488
 Kouknul bych se na předstih,jestli je v pohodě. Pokud ano může to být kondenzátor nebo zapalovacín cívka popř indukční cívka.Možností je spoustu jde o to přejít tyhle možnosti a postupně vyřazovat co je a co není ok.Ještě projdi kabeláž,aby nebyl někde zkrat nebo volný konektor.Mustaf musí chytat na drc ,pokuds ne ladit a ladit.
Datum: 16. října 2010 18:04
 Předstih... Měl jsem to taky...
Datum: 14. srpna 2010 13:12
Jméno: Vendeta
IP: uživatel10191
 Vymen fajku a kondik ak mas odrusenu faku tak to moze robit odrusovaci odpor nemam dobre skusenosti s odrusenymi fakami osvedcilo sa mi neodrusena fajka a odrusena sviecka jedina kombinacia co mi ide ostatne robili problemy
Datum: 14. srpna 2010 11:23
 Podívej se na předstih a odtrh....jinak, jiskra je modrá?
Datum: 14. srpna 2010 9:31
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 potreboval bych poradit obrousil sem stary rezavy blatniky az na plech jenze misty je ten rez tak hluboko ze kdybych to mel vybrousit tak sou v tom blatniku pekny hrby chtel sem se zeptat jestli to nevadi kdyz to tam necham striknu sprickytem a pak barvou jestli to pres tu barvu casem nevyleze ven delam si doma krome chromu vse a chtel bych aby to trochu vypadalo jenze finance znacne ubivaji takze jestli nekdo vi o necem jednoduchym nebo levnym tak at prosim poradi
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. srpna 2010 12:34
Jméno: dano
IP: uživatel7345
 kup si barvu hammerite, to je přímo na rez a jenom to přetřeš a máš vystaráno, jak se to bude podruhé natírat tak to ty už tady nebudeš
Datum: 15. srpna 2010 12:34
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 jenze kit casem praska
Datum: 14. srpna 2010 18:07
 Zdar mám stejnej problém a uvažuju že to dám opískovat ale to už je dražší
Datum: 14. srpna 2010 11:19
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 Vybrus to a pak vykituj...
Datum: 14. srpna 2010 8:25
 Zdar draci,proč se mi dělají pecky na kladívkách?špatnej kondik?
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 10:48
 staci kladivka chytit do ruky a odehnout nebo prihnout je k ty strane co potrebujou...nekdy se musi i vic zabrat..
Datum: 14. srpna 2010 10:48
 To že se kladívka dotýkaly jen polovinou nevim jak zpravit, já kupoval klad´´ivka nový, dotýkaly se jen trochu....po 500 kilometrech, už se dotýkaj celou plochou, asi si to sedlo.
Datum: 14. srpna 2010 9:35
 15 kostra, 1 kladívka,
Datum: 14. srpna 2010 9:34
 1 na indučce má být kostra ne?
Datum: 14. srpna 2010 7:47
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 mám taky kladívko jen s půlky na kovadlině ? c to dělá z fichtlem ? a jak to mám spravit
Datum: 14. srpna 2010 1:39
 david-netvrd neco,co si nezkusil,funguje to..pecky na kladivkach muze delat i to,ze mas kladivko nahly,treba ze se kovadlinky dotyka jen pulka kladivka nebo jen ruzek,delalo mi to taky,mel jsem ho zkrizeny...pak se opotrebovava jen pulka kladivka a je to spatny..
Datum: 13. srpna 2010 23:40
 Fungovalo v pohodé.....
Datum: 13. srpna 2010 23:19
Jméno: David
IP: uživatel2156
 To by mu nefungovalo =),vydím to na velký odtrh.
Datum: 13. srpna 2010 23:16
 Jo...kámošovi to dělali i šoatně zapojené dráty na indukčku, měl obráceně 1 z 15..
Datum: 13. srpna 2010 23:11
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 čau draci, mam doma suprovej originalni valec z novějšiho pionýra (20,21,23), valec je original, žebra vpořádku- žádné nepoškozené, vrtani 38=orig,dobré okopozná, že je vyzkoušen ale zadny dražky, nahoře neni ani malinkej náznak "schůdku" po vyběhání, podle mých zkušeností mohl najet sootva 100km, k tomu jsem sehnal original tříkroužkový píst (38), dokoupil kroužky a pístní čep, myslel jsem, že si někdy udělam go pionýra a nedošlo na to a ted mi to leží doma, myslím si že je toho škoda, protože si myslím ,že takovýhlech kousků moc neni a je škoda aby se to nevyužilo, takže to prodám, no ale ted nevým jakou to může mít cenu? děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 12:05
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Za 700 to koupím! fparil@seznam.cz
Datum: 14. srpna 2010 12:05
 No počkej s těma kroužkama, pístem, a čepem. bych dal možná i 650
Datum: 13. srpna 2010 22:27
 Řekl bych tam do pětikila
Datum: 13. srpna 2010 22:00
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 jen dodám že píst je úplně nový
Datum: 13. srpna 2010 21:55
 ahoj seso potreboval bych se zeptat kolik stoji hlava a valec o obsahu 150 na jawu 125 travel rok vyroby 1998 je v tom motor hartford
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 1:06
 tusim ze v jawe uz takove dily maji,,ja nemam sajn,,sorac
Datum: 14. srpna 2010 1:06
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Mám dotaz: pionyr mi nejde do otáček nemužu ho vytočit, čím by to mohlo být? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 21:53
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 jj vzducháč sem sundal a pořád nešel ale vytočit, tak to tím nebude.
Datum: 13. srpna 2010 21:53
 Tak se na to zítra podívej, a pak napiś jak si dopadl
Datum: 13. srpna 2010 21:46
 Joo pravda...ucpanej vzducháč
Datum: 13. srpna 2010 21:46
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Benzín tam jde super, tak jedině ta hladina. A nebo vzduchovej filtr
Datum: 13. srpna 2010 21:42
 malá hladina v plovákovce, zanešený trysky, škvarek na kladívkách, KO svíčka, ještě by se něco našlo, ale už mě nic nenapadá.....jak ti dotejká benál z nádrže?
Datum: 13. srpna 2010 21:40
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 jo sešteloval jsem předstih a odtrh a nepomohlo to. čím to muže být?
Datum: 13. srpna 2010 21:35
 Už si proto něco udělal, než si sedl k PC a napsal dotaz?
Datum: 13. srpna 2010 21:26
Jméno: David kalvoster
IP: uživatel10188
 cau hosi pomozte jsem v koncich potreboval bych nadrz na 175/356 rok 1959 je to typ bez ampermetru kdo ji ma a proda ji at se prosim ozve
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 19:24
Jméno: david
IP: uživatel10194
 hele diky ale to je na čz 175/450
Datum: 14. srpna 2010 19:24
Datum: 13. srpna 2010 23:55
Jméno: veteranmoto
IP: uživatel10187
 Ahoj,prosím poraďte mi někdo,mám Babettu 207 a nemůžu nastavit bohatost směsy.Na volnoběh jde normálně,ale když přidám tak kolísají otáčky a nejde vytočit.V kopci začne prskat a přestane jed,když uberu a zase přidám tak se rozjede a jede normálně.Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 22:48
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 tesneni kolena karburatoru, gufera
Datum: 13. srpna 2010 22:48
 Mám ho povolenej o 1-5 otáčky a zkoušel jsem i o 1.
Datum: 13. srpna 2010 18:46
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 1-1,5 otáčky povolit od maximálního utažení.
Datum: 13. srpna 2010 18:18
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 o kolik otaček máš šroub bohatosti povolen ?
Datum: 13. srpna 2010 17:52
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Čau dneska jsem dostal jawu 20 a zjistil jsem že ma strhlí zavit je to u valce ta tyčka jak je namontovaná do kartoru tak tam to je co stimdík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 21:29
 zdenek: já jich mam doma hromadu...a i co jsem dostal novou sadu k vánocum tak je tam M7...
Datum: 13. srpna 2010 21:29
 kolecko: je to prostý.....sedmička závit není úplně běžnej a shánět na to závitníky se nevyplatí.
Datum: 13. srpna 2010 21:26
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 v kartoru
Datum: 13. srpna 2010 18:59
 pisky: proč osmičku? lepší bude sedmička, ne?
Datum: 13. srpna 2010 18:25
Jméno: pisky
IP: uživatel7152
 no tak hliník je měkčí jak ten šteft takže asi je strhlý v karteru, no a zalepil bych to dvousložkový epoxidem ne něčím takovým...nebo si nech udělat šteft terý má na konci osmičku závit, tak to mám já a výborné...
Datum: 13. srpna 2010 17:46
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 ten závit máš vymletý v karteru, nebo na tyčce?
Datum: 13. srpna 2010 17:02
Jméno: valis
IP: uživatel1946
 Zdárek, mám dotaz...čim to je když mi fajfka dává ránu ale svíčka už ne...vyměnil sem svíčku fajfku i kabel ale nic nepomohlo...prosim o rady...předem díík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 22:47
 jestli ti da ranu ale nehodi jiskru tak je par moznosti-spatna svicka,spatnej odtrh,spatnej odtrh na svicce,spatny ukostreni...jo jinak pro ostatni-ranu dostanete kdyz-date prst do fajfky,nebo taky 2 rany kdyz date prst do fajfky a chytnete se neceho kovovyho an piu,napriklad kostry...potom taky kdyz chytnete svicku do ruky za kontakty..nejaka extra rana to nebejva,ale dneska sem daval dohromady motor,kde mi to koplo tolik,ze sem se malem pochcal   mam neco s rukou,mozna nastiply neco v kloubu v zapesti a chyt sem to fajfku a slapnul...dalo mi to takovou ranu ze sem to cejtil i v tom miste kde me to boli,sleha jako svina  jiskru to haze uz kdyz rukou lehce stlacim nakopavacku...takovou jiskru sem dlouho nevidel...
Datum: 13. srpna 2010 22:47
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 dej jinou svicku nebo zmen odtrh svicky
Datum: 13. srpna 2010 22:33
  omg nebudu vymejšlet píšoviny...  , ještě by se mi naježili vlasy
Datum: 13. srpna 2010 18:48
Jméno: Hlava
IP: uživatel6468
 Dachl nemusis ji vyndavat staci se chytit toho kousku co vykukuje z hlavy... btw vymen civku a kondik. nebo jen zkontroluj kontakty a kabel od fajfky
Datum: 13. srpna 2010 18:43
 Já to dělat nebudu...nepotŕebuju vydělávat svíčku jen tak pro nic za nic
Datum: 13. srpna 2010 17:35
Jméno: valis
IP: uživatel1946
 tak si chytni svíčku a nakopávej...uvidíš...pro ty míň chápáví :fajfka mi dá ránu ale svíčka jiskru nehodí
Datum: 13. srpna 2010 17:15
 Svíčka ti ránu dát nemá MYSLIM, ta má dávat jen jiskru....ale nevím to jistě, tohle sem nikdy nezkoušel
Datum: 13. srpna 2010 16:48
 čau chci se vás zeptat jaký karbec by jste mi doporučili na 555 místo J2914 ten můj už stojí za hovno...
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. srpna 2010 13:18
 s vetrem v zadech a bez filtru... ale nerikam potrebovalo by to neco vetsiho
Datum: 14. srpna 2010 13:18
Jméno: standa
IP: uživatel10190
 Hlada jezdi na upravenym pařezu pres 80 a má origo 14mm karbec.....nevymejslej kraviny....
Datum: 14. srpna 2010 10:43
 dej tam to co tam má být.napadá mě ještě K-jetronic jinak nevím...
Datum: 13. srpna 2010 21:51
Jméno: Flow
IP: uživatel4625
 sem se díval na net a ten jikov 32 DDSR je ze škody110 a je o polovinu menší než motor na fechtlovi  ... tak teda nevím co teď
Datum: 13. srpna 2010 20:09
 Jestli se chystáš zvětšovat výkon tak z fichtla, jeste ne tak dell orto na bebetu
Datum: 13. srpna 2010 19:05
 jikov 32 DDSR
Datum: 13. srpna 2010 18:41
 Doporučil bych ti ten samý... Na 555 nejlepší...
Datum: 13. srpna 2010 18:00
 Cus lidi dneska mi prisle pist od SESY je to dvoukruh ale vymenil jsme ho za stary a najendou mi to triska do hlavy a se starym pistem to nedelalo naky napady ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 23:48
 pokud nepomuzou tesneni,zkus si namazat pist olejem,nasad hlavu a otoc motorem..uvidis kde se ti olej obtiskne...v tom miste trosku obrus pist..me to delalo taky,ale tesneni to vyresilo..
Datum: 13. srpna 2010 23:48
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 ja musel dat těsnění pod hlavu o síle 1milimetru ,aby to nebuchalo.....
Datum: 13. srpna 2010 16:58
 Tak to snad ani není možný...leda že by si měl nějak rapidně sníženou hlavu.
Datum: 13. srpna 2010 16:40
 PIst je spravne a hrana pistu je zaroven s hranou vlozky uplne zaroven ale pist jak je do boule tak boule kouka dost ven a nepomohlo ani kdyz jsme pod hlavu dal tesneni
Datum: 13. srpna 2010 16:03
 Dej pod válec těsnění tak, aby si srovnal hrana pístu s vrchní hranou vložky...to znamená..dej tam třeba 2 těsnění....btw : nasadil si píst zprávně?
Datum: 13. srpna 2010 14:57
 zdar co se stane když dám na seriovyho pincka dvoukomoráč hikone?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 23:45
 je to placebo..tim jak slysis ten jinej zvuk,myslis si ze to jede lip..kamos si to dal an fichtla,sral se s tim aby vsechno poradne utesnil,pak to projel..jel sem na tom i ja a nas nazor-ve spodnich otackach to nejede vubec,pomahali sme si spojkou aby se to vytocilo...ale kdyz uz se to rozjelo,vysoky sli mozna o malicko vic,ale jak rikam,je to tim zvukem..i pres to bych nechal original..ten spodek je prisernej...
Datum: 13. srpna 2010 23:45
 Jestli mu to jede lip s neupraveným hikonem tak to ten původní musel bejt kuwa hodně zanesenej....
Datum: 13. srpna 2010 23:15
Datum: 13. srpna 2010 22:58
 má to takovej ostrej zvuk a de to líp do otáček a aji jede líp má to lepší odpich
Datum: 13. srpna 2010 21:59
 Musí rozlišit jestli to líp jede nebo to má jen lepší zvuk
Datum: 13. srpna 2010 21:54
Datum: 13. srpna 2010 21:47
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 kdes viděl dvoukonoráč hikone?
Datum: 13. srpna 2010 21:37
 skodovak: to by mě zajímalo čeho vykuchánim výfuku dosáhneš
Datum: 13. srpna 2010 19:12
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Nech tam originální výfuk. Ten fuguje nejlepší. Dvoukomoráč musíš odladit. Dělá to pak hrozný rámus ale pojede to lépe. Problém je v tom, že to výkon rozdělí: v nízkých nejede. Ve vysokých ano. Proto se to dělá na závodní fichtly, který se pohybují jen ve vysokých otáčkách. Na normální storj to nemá smysl!!!!
Datum: 13. srpna 2010 18:21
Jméno: Hlmut
IP: uživatel10155
 Vykuchanej origo? Proc prosimte? Ze to rve a nejede?
Datum: 13. srpna 2010 17:53
 hlavne bude vypadat priserne. Pri pohledu na moto s ladakem se mi chce blejt a takovejch lidi je hodne.  jak psal znamej. nejlepsi ladak je vykuchanej origo  a moto vypada lip. Co se zvuku tyce, jeden clovek slysel muj vejfuk na fichtlu (origo nevykuchanej jen vycistenej) a von ma simala s ladakem a nemohl se nabazit toho zvuku. Jak ladak ale ne tlumeny prdeni ale ostry plechovy prdeni, to je pravy kafčo.
Datum: 13. srpna 2010 15:46
 Pojede to hůř než to jede ted....bez odladění stojí hikone na prd
Datum: 13. srpna 2010 14:58
Jméno: Matys
IP: uživatel10182
 Ahoj draci .. myslíte že je dobrý napad dát na mustanga výfuk ze simsona ..? nepojede to hůř ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. srpna 2010 21:39
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 *sypanej
Datum: 13. srpna 2010 21:39
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 orig utěsněnej vyfik je tiší jak simson, hluk pak dělá na pul rozsipanej motor
Datum: 13. srpna 2010 21:39
 BLbost...dej tam mustangáckej výfuk. vše pořádně utěsni, a musí to bej potichý...
Datum: 13. srpna 2010 21:10
Jméno: Matys
IP: uživatel10182
 menší hluk
Datum: 13. srpna 2010 17:56
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 A co od toho čekáš?
Datum: 13. srpna 2010 16:33
|



|