česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1071  1072  1073  1074  1075  1076  1077  1078  1079  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Dawe      IP: uživatel10147    
Zdarec draci dělám GO motoru a primární kolečko (to u spojky) má 14 zubů a sekundární má 13 zubů ...jaké mám vyměnit aby mi to hodně táhlo na silnici a také při občasné jízdě ve dvou abych nejezdil všechny kopce na jedničku .. díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 12:49
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sekundár 12z
 
 
Datum: 09. srpna 2010 12:49
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel9039    
Cau draci, na Mustangu mam problem zaradit trojku - zmacknu paku, ale trojka tam nepadne, musim nohou vratit paku nahoru a zkusit to znova treba 5x, nez to tam padne. Pritom kdyz motorka stoji na miste (chicpnuta), tak jde trojka zaradit v pohode. Taky se obcas stane, ze za jizdy 3ka vyskoci. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 23:20
 
 
 
 
Jméno: alan      IP: uživatel10175    
mám to samý. trojka tam jde tak na popátý, řadící páka je dost dole. řetěz taky nejde moc přesně napnout (většinou má tak 2-3 cm, ale v určitý poloze skoro nic a je to znát že to drhne, ale žádnej extrem) akorát nechápu jakou by to mohlo mít souvislost s řazením. navíc ještě před tim než nešlo řadit začala další fajnovka, motor se občas dusí zejména v nižších otáčkách a při zařazený rychlosti, na neutrál šlape jak hodinky. zvuk ok. to vypadá že půlení mě nemine.
 
 
Datum: 12. srpna 2010 23:20
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel9039    
Retez je dost vytahanej a rozeta ma nejspis elipsovity tvar, takze v jedne poloze ma retez pruves treba 5 cm, a kdyz pootocim kolo, tak je pruves jenom 1 cm. Ale uz mam objednany novy retez a novy venec rozety, tak uvidim
 
 
Datum: 09. srpna 2010 15:12
 
 
 
 
Jméno: sharker      IP: uživatel3429    
jestli je to jen u trojky, tak nejspíš omleté kolíčky v převodovce.. ještě by to mohl dělat moc napnutej řetěz, tak ho zkus povolit aby měl průvěs když za něj vemeš 2cm
 
 
Datum: 09. srpna 2010 14:22
 
 
 
 
Jméno: tom      IP: uživatel9039    
Ok, zkusim to :-), jeste bych chtel nejak poresit to vypadavani, motor jsem pulil nedavno a vsechny dily se zdaly v poradku...
 
 
Datum: 09. srpna 2010 13:00
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel9987    
Čau, mám přesně ten stejný problém. Když jedu na dvojku a už je čas dát trojku, nejde tam dát. Dělám mi to tak opakovaně už dlouho, tak už jsem si zvykl na to, že když jedu na dvojku a chci přeřadit na trojku, bez zmáčknutí spojky si nohou páčku dám trošku nahoru a pak normálně zařadím trojku a padne tam. Nebo zkus dotáhnout ještě šroubek nahoře převodovky, jestli to o něj nezadrhává.
 
 
Datum: 09. srpna 2010 12:57
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
Pokud potrebuju svarit kus ramu(elektrikou) na moji 175 co vsecko musim odpojit a sundat? staci baterka a inducka? neodpalim neco? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 12:36
 
 
 
 
Jméno: sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mg neni nutný aby byla přesně na svém místě, stačí že je připojena do sítě... nemusí tam bejt, ale pokud by svářenim vznikla nějaká špička, což neni nemožný, baterka ji vychytá aniž by ti to třena odpálilo žárovku
 
 
Datum: 09. srpna 2010 12:36
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
Baterku tam nechat nemuzu, pac mi prask jeji uchyt takze musi ven x)... takze jak? :-D
 
 
Datum: 09. srpna 2010 12:33
 
 
 
 
Jméno: sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klidně to tam všechno nech, zvlášť baterku, která vyrovná možné napěťové špičky, ale doporučuju mít zemnící kleště upnutý co nejblíž svařovanýmu místu, aby ten proud nešel přes celej rám .)
 
 
Datum: 09. srpna 2010 12:26
 
 
 
 
Jméno: franta      E-mail:      IP: uživatel10146    
Zdravim, myslíte si že se hodí tlumič STELA (co nabizí na fichl krámku) na přestavbu zadní vidlice jako centrální tlumič? Děkuji Vám za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 12:55
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
podľa mňa by bol veľmi mäkký
 
 
Datum: 09. srpna 2010 12:55
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
Zdar , může mi někdo říct co dělá vlastně špatně seřízený předstih ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 0:37
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
aha takže od konci válce k pístu má být vzdálenost 1,6 mm ?
 
 
Datum: 10. srpna 2010 0:37
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
Poradte ->>> ( Pak vezmeme posuvné měřítko a naměříme si 1,6 - 1,8 ) mezi tím kladívkem ?
 
 
Datum: 10. srpna 2010 0:34
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Předstih nastavíme takto: vyšroubujeme svíčku, sundáme hlavu a vezmeme si posuvné měřítko a pak sundáme pravý kryt na motoru.Pak budeme pootáčet šroubkem na vačce tak až píst vyjede do horní úvrati aby byl za rovno na konci válce.Pak vezmeme posuvné měřítko a naměříme si 1,6 - 1,8 mm(lepší je 1,6)přiložíme hloubkoměř na píst přřesně tak aby se dotknul.Jestliže je píst v horní úvrati 1,6mm tak se podíváme jestli je otevřené kladívko.Pokud ne povolíme příchytky statoru a pootočíme s ním aby se kladívko otevřelo ale musíme dbát aby se nám neposunul píst.Potom zkontrolujeme jestli je otevřené kladívko když je píst před horní úvratí 1,6. Potom už s ničím nehýbejte.Nasaďte hlavu a dotáhněte ji křížovým způsobem.Pak našrubujte svíčku a máte to hotové.Pak pionýra nastartujte a můžete jezdit. ale na internetu najdeš hodně návodů.
 
 
Datum: 09. srpna 2010 18:34
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
nj ale nevím jak se nastavuje :-D
 
 
Datum: 09. srpna 2010 17:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10148    
jak bylo řečeno....podstatný je mít predstih někde mezi 1.2-2mm....jak je predstih mensi ci vetsi tak nastavaji extremni stavy jak zde píšou.....nejlépe to jede okolo hodnoty 1.6mm...
 
 
Datum: 09. srpna 2010 17:01
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
konečně vím co mám s fichtlem :-D
 
 
Datum: 09. srpna 2010 13:27
 
 
 
 
Jméno: sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
moc velkej předstih: špatně se startuje (kope), přehřívá se, nepravidelnej a těžkopádnej chod na volnoběh, motor klepe; moc malej předstih: střílí z vejfuku, netáhne a ztrácí sílu ve vyšších otáčkách
 
 
Datum: 09. srpna 2010 12:23
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
střílení z výfuku, z karbecu, malý výkon, velká spotřeba.. no prostě jak píše péro :-)
 
 
Datum: 09. srpna 2010 12:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
přehřívání , snížení výkonu atd....prostě nesprávný chod motoru
 
 
Datum: 09. srpna 2010 11:33
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
čau dnes jsem rozdělal motor ale chtěl bych se zeptat jak se vydělávají gufery díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 14:43
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz maz vyndany i loziska (napriklad na klice) tak staci sroubovak vrazit do toho otvoru kde je pruzinka v guferu a bouchnout do sroubovaku..jeno je chytim do klesti a skubnu smerem k sobe,to je asi nejjednodussi zpusob.. :-)
 
 
Datum: 09. srpna 2010 14:43
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
další možnost je našroubovat do gufera samozářeznej šroub do dřeva a vytrhnout, tim neriskuješ poškození čepu ani dosedacích ploch
 
 
Datum: 09. srpna 2010 10:54
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
čus... hele myslím že většina lidí včetně mě to dělá šroubovákem... prostě to pichni vedle toho gufera a vypač ho ven... ALE POZOR! nesmíš to nějak extrémně páčit a rvát to vedle gufera, protože by se ti poškrabala plocha, kde dáváš gufero a už by to netěsnilo a prosakovalo by to!!
 
 
Datum: 09. srpna 2010 10:44
 
 
 
 
Jméno: rux      IP: uživatel10145    
čus kdo by byl schopný mi vyrobit tzv. mezikus na čz 175 abych mohl jezdit na fichtlácké zapalování.dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 12:23
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
http://jawamaniacs.e-blog.cz/eshop.html co tenhle? zkus mu napsat
 
 
Datum: 09. srpna 2010 12:23
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
soustružník, strojař nebo kdokoli kdo má přístup k soustruhu..
 
 
Datum: 09. srpna 2010 10:08
 
 
 
 
Jméno: Don      IP: uživatel9046    
Zdravím. Nevíte čím to je že mi simson pod 2 tis. otáček zdechává? Musím to pořád když stojím jemně tůrovat aby to neskapalo a když to chce skapat tak musím držet plný plyn a někdy se povede že se to vytočí a někdy to zase skape. Nevíte co s tím je? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 11:17
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skape-tim myslis ze to chcipa?pokud jo,a pak to nejde vytocit,serid si karbec,mas mozna bohatou smes a uchcava se to,taky serid volnobeh
 
 
Datum: 09. srpna 2010 11:17
 
 
 
 
Jméno: kekz      E-mail:      IP: uživatel8731    
hele zvyš volnoběh..
 
 
Datum: 09. srpna 2010 10:45
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chci se zeptat estly by še tuten otáčkomner na pionýra ,díky http://trabime.cz/okno.php?id=30877&cesta=vase_vozy/id_1422/akt_1940 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 13:04
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
aha ,dík
 
 
Datum: 09. srpna 2010 13:04
 
 
 
 
Jméno: stambi      E-mail:      IP: uživatel7807    
to je jen do 6 tis to ti nestaci ani na seriovku ale merit to bude normalne
 
 
Datum: 09. srpna 2010 12:44
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ni jednovalcového trabanta som este nevidel ;-) tak mislim ze nebude merat len polovicu otacky motora
 
 
Datum: 09. srpna 2010 11:01
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná jo, možná ne... z obrázku to poznat nejde..
 
 
Datum: 09. srpna 2010 9:41
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel9940    
Čau klucí, na kterou stranu mám kroutit šroubem volnoběhu na Jawa 175?? Směs je hrozně bohatá a svíčka je pořád zaolejovaná. Mám to ubrat i na jehle? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 9:17
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šroub volnoběhu: zašroubováním zvedáš volnoběh, vyšroubováním snižuješ; šroub bohatosti volnoběžné směsi: dotahováním obohacuješ, vyšroubováním ochuzuješ; jehla: čim je plíšek na jehle vejš, tim je směs chudší
 
 
Datum: 09. srpna 2010 9:17
 
 
 
 
Jméno: johny      IP: uživatel9547    
čím víc je šroub bohatosti dotažen, tím je směs bohatší
 
 
Datum: 09. srpna 2010 9:02
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci potřebuju radu už si stím nevím rady fichtl mi háže jiskru pěknou a nechce chytit ani na roztlačení motor mám po go už sem zkoušel vyměnit cely zapalování to je jak nový a pořád nic aji karburátor sem vyčistil a s kamošem se nám to podařilo nakopnout párkrát nám to chytlo ale s vyplím benzínem jak sem ho zapl a přidal plyn tak jak kdyby se to zadusilo ale na volnoběh vrčel normálně ale většinou mi to nechce chytit prosím o radu??? Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už mi to jede
 
 
Datum: 09. srpna 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
teď už mi to nechce ani chytnout a jiskru to dává pěknou
 
 
Datum: 09. srpna 2010 14:00
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Bud ta hladina nebo bohatá směs, což vlastně způsobuje i ta hladina...jakej zářez máš na jehle? Dej 2 zvrchu.
 
 
Datum: 09. srpna 2010 13:27
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobře zkusím to
 
 
Datum: 09. srpna 2010 9:51
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok díky za pomoc
 
 
Datum: 09. srpna 2010 8:58
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesně jak píše čezeta, moc vysoká hladina v plovákovce, motor se při přidání udusí moc bohatou směsí, takže sniž hladinu.. Ještě by to mohl dělat velkej odtrh na kladívkách, který se při větších otáčkách nestačí vracet
 
 
Datum: 09. srpna 2010 8:39
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Uprav hladinu v plovákové komoře. Dej ji níže.
 
 
Datum: 09. srpna 2010 7:07
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš správnou vzdálenost elektrod na svíčce? Nebo zkus jiný kondenzátor. Možná se to zdá jako blbost, ale předevčírem jsme to řešili u Tatrana. Startování vyřešil jiný kondenzátor a sklepnutí svíčky vyřešilo to, že při přidání plynu chcípal. S tím původním kondenzátorem sice jiskru dával, ale prostě to nechytlo.
 
 
Datum: 09. srpna 2010 0:45
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ja taky to furt steluju sme na tom uplne stejne
 
 
Datum: 08. srpna 2010 23:06
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih a odtrh šteluju furt a nic
 
 
Datum: 08. srpna 2010 23:04
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musim poradne sestelovat predstich a odtrch
 
 
Datum: 08. srpna 2010 22:41
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uplně stejnej problem mam i ja celej tejdense stim seru a furt nechce chitnout a kdyz chitne tak jen parkrrat zabafa a nic :-)
 
 
Datum: 08. srpna 2010 22:41
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel9987    
Čau draci, kámoš vytáhnul po deseti letech svoji 05 a že se pojede projet. Startovací pákou vůbec nejde nakopnout, ale píst se hýbe, takže nic zlámaného není. Roztlačit jde jak kdy, ale spíš ne... On chce naskočit ale jakoby k tomu chybí jen málo, aby to nakoplo ale stejně nechytne. Přitom svíčka háže jiskru dobrou, ale zkoušeli jsme i jinou a nic. Když se konečně ho podaří roztlačit tak jede, po 5 minutách se zahřeje a sám v záběru na trojku chcípne. Karbec vyčištěn, vyčištěná nádrž a taky nic. Nevíte co tomu může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 11:41
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel9987    
Když ji vyčistím a dám zpátky, je zase zasraná od oleje.. Nevím, jak jinak to popsat.
 
 
Datum: 09. srpna 2010 11:41
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
mokré od oleje?
 
 
Datum: 09. srpna 2010 11:19
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel9987    
Svíčka měněna zkoušeli jsme N15Y a N15C. Ani jedna nic. Obě byli mokré, od oleje. Karbec komplet vyčištěn. Filtr je dobrý, zkoušli jsme i bez filtru, ale taky nic. Já mám osobní názor, že buď to je fakt elektrikou anebo palivovou soustavovou. Protože motor jakoby chce nastartovat, ale jen malinko vždycky chybí... Jenže na obě jsme se už dívali a k ničemu jsme nedospěli... Taky to může být kondenzátorem, ale náhradní nemáme, tak jsme to nezkoušeli...
 
 
Datum: 09. srpna 2010 10:09
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyčisti palivovou soustavu od nádrže až po karburátor, nejspíš to máš někde přicpaný a nedotejká ti benzín..
 
 
Datum: 09. srpna 2010 8:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
obávám se že u 05 hladinu moc nepošteluješ
 
 
Datum: 08. srpna 2010 22:46
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
jo a seřid hladinu
 
 
Datum: 08. srpna 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
možná to bude chtít seřídit zapalování
 
 
Datum: 08. srpna 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
seřídit předstih,možná i odtrh,vyměná svíčky by taky ušla pokud tam není nová,podívat se jak vypadá svíčka jestli mokrá suchá, možná cívka,takymuže byt maximálně zasraný filtr,takyvýfuk,ale potom když už ani toto nepujde tak bych skusil gufera, jo a to startovaní je to spojka čus
 
 
Datum: 08. srpna 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
Zdarec mam 23 mustanga a mám problém : \\r\\nKdyz to rozlatlacuju,( mám vylámaný segment ) , tak to nechce chytnout a kdyz zmacknu spojku tak to chitne hned pak se skoro aní nerozjedu jak to vynechava\\r\\nkarburátor sem čistil ... nevím čím to může být ? může to být předstihem ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 0:30
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
no snahu to má , a zítra se pokusím seštelovat předstih :-D
 
 
Datum: 10. srpna 2010 0:30
 
 
 
 
Jméno: Renlli      E-mail:      IP: uživatel5788    
má snahu chytat? já mám v háji spojku,tkaže taky rozlačuju mustanga...teď mi to trvalo půl hodiny než chytnul... nejdřív to bylo předstihem,vyčistil jsem karbec,trysky... pak jsem zjistil že se to uchlastává... vyčistil jsem svíčku...všechny šrouby od karbecu jsem dotáhl pevně a světe div se-už mi to lítá mnohem líp... :-D
 
 
Datum: 09. srpna 2010 16:41
 
 
 
 
Jméno: Greadr      IP: uživatel10115    
skusím , dík za radu
 
 
Datum: 08. srpna 2010 23:49
 
 
 
 
Jméno: gozer21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ty hele mam takovy napad sundej ten pravej dekl a skus to roztlačit bez teho ( pujde to špatne ale přece ) a pojede to už to vidim tobě se totiž přes ten dekl ukostřuje civka
 
 
Datum: 08. srpna 2010 22:53
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel5426    
Zdar draci, je velký rozdíl mezi výfukem Hikone a tímto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2274.html ? Který je lepší? Dá se z tohoto sundat ta koncovka a nasadit tam trubička? Díky za odpovědi! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 13:55
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozhodně hikone...
 
 
Datum: 09. srpna 2010 13:55
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
mam ji tam místo koncovky, rozdíl minimální, jen ten hluk......
 
 
Datum: 09. srpna 2010 9:51
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel5426    
No a je vůbec u tohoto výfuku trubička potřeba?
 
 
Datum: 09. srpna 2010 8:46
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale kdys ji flexou treba odriznes a navaris tam trubycku takto pude
 
 
Datum: 08. srpna 2010 22:45
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
mě se více osvědčil ten 2komoráč.... ta koncovka alespon u mého sundat nejde
 
 
Datum: 08. srpna 2010 22:32
 
 
 
 
Jméno: saxik1111 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam dotaz mam jawu 350 ram 638 ale plasty sedlo atd mam ze 640 pasovalo by mi tam mechanizmus na zamikani sedla na 640ctu co se prodava tady na fichtlkramku??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 10:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosimtě kolikrát je ještě zeptáš?????!!!!!! na jawamanii ti bylo odpovězeno že to NEPASUJE!!!!!!
 
 
Datum: 12. srpna 2010 10:11
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Zdar taky máte pento přepinač http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_228.html zapojenej takto u jawy 20,21,23 http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=598 zapojenej takto u jawy 20,21,23 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel5758    
Cus vsem. Mam dotaz jde přihlasit motorka která je odhlášená (odevzdané SPZ a doklady) má štítek a čísla motoru i rámu.A co všechno bych musel podstoupit popřípadě kolik by mě stálo přihlášení. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 14:03
 
 
 
 
Jméno: Přema      IP: uživatel9987    
A kolik stojí a jak se vyřizují veteránské papíry? Šlo by to udělat i na mou 20? Chtěl bych s ní jezdit i na normální silnice, ale je bez TP a papíry se nedaří sehnat. Dík.
 
 
Datum: 09. srpna 2010 14:03
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
buď koupit jiný papíry a přebouchat čísla, nebo postavit na veteránský papíry
 
 
Datum: 08. srpna 2010 22:01
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel6291    
CAw klucí mam dotaz když jsem si koupil sportovní sací filtr vzduchovej na jawu 23, tak jestli to žere víc nebo o trošku méně víc ??? Díkes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 22:04
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řek bych že aspoň 3 koně... pokud nebudeš měnit otryskování, což bys měl, nejspíš to bude žrát míň a pojede to nahouby kvůli chudý směsi...
 
 
Datum: 08. srpna 2010 22:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co od toho filtru ocekavas?
 
 
Datum: 08. srpna 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: Zdenál      IP: uživatel7547    
Zdravím Vás, mám problém s babetou 210, začnu od začátku,rozdelal jsem motor,protože se mi zdálo že v něm něco chrastilo, nic jsem nezjistil, nakoupil jsem ložiska a simerinky když už to bylo rozdělaný a zdělal to, ještě koupil indučku(hranatou plastovou krabičku),protože byla v hajzlu, nevím jak je to možný, ale fungovala mi v tom pujčena ta kulatá co je v pinckovi(možná byla jen 6v to nevím) tak jsem si tam dal tu novou, protože jsem tu kulatou musel vrátit a zasvini to nemuzu nastartovat,jiskru to háže jako kráva, když přidám plyn tak to blafne a chcípne!,karbec s tryskama mam vyčistěnej,vůbec nevím co s tím, NEVÍTE CO TOMU MŮŽE BEJT ??? ZA REAKCE DĚKUJU odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: Zdenál      IP: uživatel7547    
To už je vyzkoušený,nehodí to ani jiskru :-(
 
 
Datum: 09. srpna 2010 20:41
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Některé babetty 210 měly JTZ jako 207. Cívka 4V byla zvlášť. Možná by to chtělo vyzkoušet.
 
 
Datum: 09. srpna 2010 7:35
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus draci potrebuju jen konzulatci dnes jsme sprovoznil svou 21 a daval jsme novy pistni krouzky do zajeteho valce dnes jsme to nastartoval a anechal bezet a pak ze to lehce projedu je mi jasny ze si to musi sednout al emam dotaz jelikoz nejsem znalec pres predstih a nastavil jsem to jak nejlepe umim a urco to nebude dobre tak se chci zeptat jednicka jde vytocit krasne ale dvojka je tupa a na 3 se ani nedostanu neroztahnu to je to tema krouzkama nez si to sedne nebo je to predstihem ? odepiste mi prosim vas nazor odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 11:47
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neni ten válec už vyběhaný? Pokud je tak nové kroužky tomu nepomůžou. Taky můžou být špatné gufera na klikovce,netěsnící kartery a problém s karburátorem či výfukem... ucpaný filtr/výfuk. špatná hladina/tryska v karburátoru nebo přicpaný karburátor. předstihem to může být taky.... hlava nepodfukuje? Než kroužky měnils jelo to krásně?
 
 
Datum: 09. srpna 2010 11:47
 
 
 
 
Jméno: Sharker487      IP: uživatel3429    
nevim možná je ještě něco přicpaný v karbecu, momentálně řešim podobnej problém, fichtl někdy táhne výborně a někdy na rovince sotva roztočí dvojku, jinak na netrál točí jak něco...a zapalování mam OK... teď budu mít dovču tak se v tom snad pohrabu..
 
 
Datum: 09. srpna 2010 8:26
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne ja koukal na jinou dik moc al ejak koukam tak ja jsme to della uplne stejne ... takze predstih budu mit dobry cim to tedy jeste muze byt ? tu jendicku jsem vytocil az sem uplne cumel co to umi nenapada te jeste enco ?
 
 
Datum: 08. srpna 2010 22:44
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tady http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_20/navod/navod_pro_220100_223200 a jestli tim divokym jazykem myslíš slovenčinu, tak to je normální, tiskly se v Považské Bystřici v jinym jazyce nebyly...
 
 
Datum: 08. srpna 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sharker487: dik a muzes mi rict kde ji sezenu SESA ji ma na stranece v nakym divokym jazyce dik
 
 
Datum: 08. srpna 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: Sharker487 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nejspíš obojím, ale asi větší měrou tim předstihem, asi bude moc malej. Stáhni si příručku a seřiď to podle ní, mělo by to bejt asi 1,6-2mm. Nový kroužky se zajížděj cca 100km s větším poměrem oleje v benzínu (1:25-1:30), pak můžeš přejít na obvyklý (1:40, s pístem na jehlách až 1:50)
 
 
Datum: 08. srpna 2010 21:02
 
<  1071  1072  1073  1074  1075  1076  1077  1078  1079  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:
fichtlkramek@gmail.com

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 11.06.2025 0:51:21 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu