Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Dawe
IP: uživatel10147
 Zdarec draci dělám GO motoru a primární kolečko (to u spojky) má 14 zubů a sekundární má 13 zubů ...jaké mám vyměnit aby mi to hodně táhlo na silnici a také při občasné jízdě ve dvou abych nejezdil všechny kopce na jedničku .. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 12:49
 sekundár 12z
Datum: 09. srpna 2010 12:49
Jméno: tom
IP: uživatel9039
 Cau draci, na Mustangu mam problem zaradit trojku - zmacknu paku, ale trojka tam nepadne, musim nohou vratit paku nahoru a zkusit to znova treba 5x, nez to tam padne. Pritom kdyz motorka stoji na miste (chicpnuta), tak jde trojka zaradit v pohode. Taky se obcas stane, ze za jizdy 3ka vyskoci.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 23:20
Jméno: alan
IP: uživatel10175
 mám to samý. trojka tam jde tak na popátý, řadící páka je dost dole. řetěz taky nejde moc přesně napnout (většinou má tak 2-3 cm, ale v určitý poloze skoro nic a je to znát že to drhne, ale žádnej extrem) akorát nechápu jakou by to mohlo mít souvislost s řazením. navíc ještě před tim než nešlo řadit začala další fajnovka, motor se občas dusí zejména v nižších otáčkách a při zařazený rychlosti, na neutrál šlape jak hodinky. zvuk ok. to vypadá že půlení mě nemine.
Datum: 12. srpna 2010 23:20
Jméno: tom
IP: uživatel9039
 Retez je dost vytahanej a rozeta ma nejspis elipsovity tvar, takze v jedne poloze ma retez pruves treba 5 cm, a kdyz pootocim kolo, tak je pruves jenom 1 cm. Ale uz mam objednany novy retez a novy venec rozety, tak uvidim
Datum: 09. srpna 2010 15:12
Jméno: sharker
IP: uživatel3429
 jestli je to jen u trojky, tak nejspíš omleté kolíčky v převodovce.. ještě by to mohl dělat moc napnutej řetěz, tak ho zkus povolit aby měl průvěs když za něj vemeš 2cm
Datum: 09. srpna 2010 14:22
Jméno: tom
IP: uživatel9039
 Ok, zkusim to  , jeste bych chtel nejak poresit to vypadavani, motor jsem pulil nedavno a vsechny dily se zdaly v poradku...
Datum: 09. srpna 2010 13:00
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Čau, mám přesně ten stejný problém. Když jedu na dvojku a už je čas dát trojku, nejde tam dát. Dělám mi to tak opakovaně už dlouho, tak už jsem si zvykl na to, že když jedu na dvojku a chci přeřadit na trojku, bez zmáčknutí spojky si nohou páčku dám trošku nahoru a pak normálně zařadím trojku a padne tam. Nebo zkus dotáhnout ještě šroubek nahoře převodovky, jestli to o něj nezadrhává.
Datum: 09. srpna 2010 12:57
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Pokud potrebuju svarit kus ramu(elektrikou) na moji 175 co vsecko musim odpojit a sundat? staci baterka a inducka? neodpalim neco?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 12:36
 mg neni nutný aby byla přesně na svém místě, stačí že je připojena do sítě... nemusí tam bejt, ale pokud by svářenim vznikla nějaká špička, což neni nemožný, baterka ji vychytá aniž by ti to třena odpálilo žárovku
Datum: 09. srpna 2010 12:36
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Baterku tam nechat nemuzu, pac mi prask jeji uchyt takze musi ven x)... takze jak?
Datum: 09. srpna 2010 12:33
 klidně to tam všechno nech, zvlášť baterku, která vyrovná možné napěťové špičky, ale doporučuju mít zemnící kleště upnutý co nejblíž svařovanýmu místu, aby ten proud nešel přes celej rám .)
Datum: 09. srpna 2010 12:26
 Zdravim, myslíte si že se hodí tlumič STELA (co nabizí na fichl krámku) na přestavbu zadní vidlice jako centrální tlumič? Děkuji Vám za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 12:55
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 podľa mňa by bol veľmi mäkký
Datum: 09. srpna 2010 12:55
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Zdar , může mi někdo říct co dělá vlastně špatně seřízený předstih ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 0:37
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 aha takže od konci válce k pístu má být vzdálenost 1,6 mm ?
Datum: 10. srpna 2010 0:37
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Poradte ->>> ( Pak vezmeme posuvné měřítko a naměříme si 1,6 - 1,8 ) mezi tím kladívkem ?
Datum: 10. srpna 2010 0:34
 Předstih nastavíme takto: vyšroubujeme svíčku, sundáme hlavu a vezmeme si posuvné měřítko a pak sundáme pravý kryt na motoru.Pak budeme pootáčet šroubkem na vačce tak až píst vyjede do horní úvrati aby byl za rovno na konci válce.Pak vezmeme posuvné měřítko a naměříme si 1,6 - 1,8 mm(lepší je 1,6)přiložíme hloubkoměř na píst přřesně tak aby se dotknul.Jestliže je píst v horní úvrati 1,6mm tak se podíváme jestli je otevřené kladívko.Pokud ne povolíme příchytky statoru a pootočíme s ním aby se kladívko otevřelo ale musíme dbát aby se nám neposunul píst.Potom zkontrolujeme jestli je otevřené kladívko když je píst před horní úvratí 1,6. Potom už s ničím nehýbejte.Nasaďte hlavu a dotáhněte ji křížovým způsobem.Pak našrubujte svíčku a máte to hotové.Pak pionýra nastartujte a můžete jezdit. ale na internetu najdeš hodně návodů.
Datum: 09. srpna 2010 18:34
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 nj ale nevím jak se nastavuje
Datum: 09. srpna 2010 17:53
Jméno: standa
IP: uživatel10148
 jak bylo řečeno....podstatný je mít predstih někde mezi 1.2-2mm....jak je predstih mensi ci vetsi tak nastavaji extremni stavy jak zde píšou.....nejlépe to jede okolo hodnoty 1.6mm...
Datum: 09. srpna 2010 17:01
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 konečně vím co mám s fichtlem
Datum: 09. srpna 2010 13:27
 moc velkej předstih: špatně se startuje (kope), přehřívá se, nepravidelnej a těžkopádnej chod na volnoběh, motor klepe; moc malej předstih: střílí z vejfuku, netáhne a ztrácí sílu ve vyšších otáčkách
Datum: 09. srpna 2010 12:23
 střílení z výfuku, z karbecu, malý výkon, velká spotřeba.. no prostě jak píše péro
Datum: 09. srpna 2010 12:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přehřívání , snížení výkonu atd....prostě nesprávný chod motoru
Datum: 09. srpna 2010 11:33
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau dnes jsem rozdělal motor ale chtěl bych se zeptat jak se vydělávají gufery díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 14:43
 kdyz maz vyndany i loziska (napriklad na klice) tak staci sroubovak vrazit do toho otvoru kde je pruzinka v guferu a bouchnout do sroubovaku..jeno je chytim do klesti a skubnu smerem k sobe,to je asi nejjednodussi zpusob..
Datum: 09. srpna 2010 14:43
 další možnost je našroubovat do gufera samozářeznej šroub do dřeva a vytrhnout, tim neriskuješ poškození čepu ani dosedacích ploch
Datum: 09. srpna 2010 10:54
 čus... hele myslím že většina lidí včetně mě to dělá šroubovákem... prostě to pichni vedle toho gufera a vypač ho ven... ALE POZOR! nesmíš to nějak extrémně páčit a rvát to vedle gufera, protože by se ti poškrabala plocha, kde dáváš gufero a už by to netěsnilo a prosakovalo by to!!
Datum: 09. srpna 2010 10:44
Jméno: rux
IP: uživatel10145
 čus kdo by byl schopný mi vyrobit tzv. mezikus na čz 175 abych mohl jezdit na fichtlácké zapalování.dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 12:23
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 http://jawamaniacs.e-blog.cz/eshop.html co tenhle? zkus mu napsat
Datum: 09. srpna 2010 12:23
 soustružník, strojař nebo kdokoli kdo má přístup k soustruhu..
Datum: 09. srpna 2010 10:08
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 Zdravím. Nevíte čím to je že mi simson pod 2 tis. otáček zdechává? Musím to pořád když stojím jemně tůrovat aby to neskapalo a když to chce skapat tak musím držet plný plyn a někdy se povede že se to vytočí a někdy to zase skape. Nevíte co s tím je? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 11:17
 skape-tim myslis ze to chcipa?pokud jo,a pak to nejde vytocit,serid si karbec,mas mozna bohatou smes a uchcava se to,taky serid volnobeh
Datum: 09. srpna 2010 11:17
 hele zvyš volnoběh..
Datum: 09. srpna 2010 10:45
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 13:04
 aha ,dík
Datum: 09. srpna 2010 13:04
 to je jen do 6 tis to ti nestaci ani na seriovku ale merit to bude normalne
Datum: 09. srpna 2010 12:44
 ni jednovalcového trabanta som este nevidel  tak mislim ze nebude merat len polovicu otacky motora
Datum: 09. srpna 2010 11:01
 možná jo, možná ne... z obrázku to poznat nejde..
Datum: 09. srpna 2010 9:41
Jméno: Martin
IP: uživatel9940
 Čau klucí, na kterou stranu mám kroutit šroubem volnoběhu na Jawa 175?? Směs je hrozně bohatá a svíčka je pořád zaolejovaná. Mám to ubrat i na jehle?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 9:17
 šroub volnoběhu: zašroubováním zvedáš volnoběh, vyšroubováním snižuješ; šroub bohatosti volnoběžné směsi: dotahováním obohacuješ, vyšroubováním ochuzuješ; jehla: čim je plíšek na jehle vejš, tim je směs chudší
Datum: 09. srpna 2010 9:17
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 čím víc je šroub bohatosti dotažen, tím je směs bohatší
Datum: 09. srpna 2010 9:02
 Čau draci potřebuju radu už si stím nevím rady fichtl mi háže jiskru pěknou a nechce chytit ani na roztlačení motor mám po go už sem zkoušel vyměnit cely zapalování to je jak nový a pořád nic aji karburátor sem vyčistil a s kamošem se nám to podařilo nakopnout párkrát nám to chytlo ale s vyplím benzínem jak sem ho zapl a přidal plyn tak jak kdyby se to zadusilo ale na volnoběh vrčel normálně ale většinou mi to nechce chytit prosím o radu??? Děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 20:37
 už mi to jede
Datum: 09. srpna 2010 20:37
 teď už mi to nechce ani chytnout a jiskru to dává pěknou
Datum: 09. srpna 2010 14:00
 Bud ta hladina nebo bohatá směs, což vlastně způsobuje i ta hladina...jakej zářez máš na jehle? Dej 2 zvrchu.
Datum: 09. srpna 2010 13:27
 dobře zkusím to
Datum: 09. srpna 2010 9:51
 ok díky za pomoc
Datum: 09. srpna 2010 8:58
 přesně jak píše čezeta, moc vysoká hladina v plovákovce, motor se při přidání udusí moc bohatou směsí, takže sniž hladinu.. Ještě by to mohl dělat velkej odtrh na kladívkách, který se při větších otáčkách nestačí vracet
Datum: 09. srpna 2010 8:39
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Uprav hladinu v plovákové komoře. Dej ji níže.
Datum: 09. srpna 2010 7:07
 Máš správnou vzdálenost elektrod na svíčce? Nebo zkus jiný kondenzátor. Možná se to zdá jako blbost, ale předevčírem jsme to řešili u Tatrana. Startování vyřešil jiný kondenzátor a sklepnutí svíčky vyřešilo to, že při přidání plynu chcípal. S tím původním kondenzátorem sice jiskru dával, ale prostě to nechytlo.
Datum: 09. srpna 2010 0:45
 to ja taky to furt steluju sme na tom uplne stejne
Datum: 08. srpna 2010 23:06
 předstih a odtrh šteluju furt a nic
Datum: 08. srpna 2010 23:04
 musim poradne sestelovat predstich a odtrch
Datum: 08. srpna 2010 22:41
 uplně stejnej problem mam i ja celej tejdense stim seru a furt nechce chitnout a kdyz chitne tak jen parkrrat zabafa a nic
Datum: 08. srpna 2010 22:41
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Čau draci, kámoš vytáhnul po deseti letech svoji 05 a že se pojede projet. Startovací pákou vůbec nejde nakopnout, ale píst se hýbe, takže nic zlámaného není. Roztlačit jde jak kdy, ale spíš ne... On chce naskočit ale jakoby k tomu chybí jen málo, aby to nakoplo ale stejně nechytne. Přitom svíčka háže jiskru dobrou, ale zkoušeli jsme i jinou a nic. Když se konečně ho podaří roztlačit tak jede, po 5 minutách se zahřeje a sám v záběru na trojku chcípne. Karbec vyčištěn, vyčištěná nádrž a taky nic. Nevíte co tomu může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 11:41
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Když ji vyčistím a dám zpátky, je zase zasraná od oleje.. Nevím, jak jinak to popsat.
Datum: 09. srpna 2010 11:41
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 mokré od oleje?
Datum: 09. srpna 2010 11:19
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Svíčka měněna zkoušeli jsme N15Y a N15C. Ani jedna nic. Obě byli mokré, od oleje. Karbec komplet vyčištěn. Filtr je dobrý, zkoušli jsme i bez filtru, ale taky nic. Já mám osobní názor, že buď to je fakt elektrikou anebo palivovou soustavovou. Protože motor jakoby chce nastartovat, ale jen malinko vždycky chybí... Jenže na obě jsme se už dívali a k ničemu jsme nedospěli... Taky to může být kondenzátorem, ale náhradní nemáme, tak jsme to nezkoušeli...
Datum: 09. srpna 2010 10:09
 vyčisti palivovou soustavu od nádrže až po karburátor, nejspíš to máš někde přicpaný a nedotejká ti benzín..
Datum: 09. srpna 2010 8:43
 obávám se že u 05 hladinu moc nepošteluješ
Datum: 08. srpna 2010 22:46
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 jo a seřid hladinu
Datum: 08. srpna 2010 22:25
 možná to bude chtít seřídit zapalování
Datum: 08. srpna 2010 22:24
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 seřídit předstih,možná i odtrh,vyměná svíčky by taky ušla pokud tam není nová,podívat se jak vypadá svíčka jestli mokrá suchá, možná cívka,takymuže byt maximálně zasraný filtr,takyvýfuk,ale potom když už ani toto nepujde tak bych skusil gufera, jo a to startovaní je to spojka čus
Datum: 08. srpna 2010 22:24
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 Zdarec mam 23 mustanga a mám problém : \\r\\nKdyz to rozlatlacuju,( mám vylámaný segment ) , tak to nechce chytnout a kdyz zmacknu spojku tak to chitne hned pak se skoro aní nerozjedu jak to vynechava\\r\\nkarburátor sem čistil ... nevím čím to může být ? může to být předstihem ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2010 0:30
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 no snahu to má , a zítra se pokusím seštelovat předstih
Datum: 10. srpna 2010 0:30
 má snahu chytat? já mám v háji spojku,tkaže taky rozlačuju mustanga...teď mi to trvalo půl hodiny než chytnul... nejdřív to bylo předstihem,vyčistil jsem karbec,trysky... pak jsem zjistil že se to uchlastává... vyčistil jsem svíčku...všechny šrouby od karbecu jsem dotáhl pevně a světe div se-už mi to lítá mnohem líp...
Datum: 09. srpna 2010 16:41
Jméno: Greadr
IP: uživatel10115
 skusím , dík za radu
Datum: 08. srpna 2010 23:49
 ty hele mam takovy napad sundej ten pravej dekl a skus to roztlačit bez teho ( pujde to špatne ale přece ) a pojede to už to vidim tobě se totiž přes ten dekl ukostřuje civka
Datum: 08. srpna 2010 22:53
Jméno: Franta
IP: uživatel5426
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 13:55
 Rozhodně hikone...
Datum: 09. srpna 2010 13:55
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mam ji tam místo koncovky, rozdíl minimální, jen ten hluk......
Datum: 09. srpna 2010 9:51
Jméno: Franta
IP: uživatel5426
 No a je vůbec u tohoto výfuku trubička potřeba?
Datum: 09. srpna 2010 8:46
 ale kdys ji flexou treba odriznes a navaris tam trubycku takto pude
Datum: 08. srpna 2010 22:45
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 mě se více osvědčil ten 2komoráč.... ta koncovka alespon u mého sundat nejde
Datum: 08. srpna 2010 22:32
 mam dotaz mam jawu 350 ram 638 ale plasty sedlo atd mam ze 640 pasovalo by mi tam mechanizmus na zamikani sedla na 640ctu co se prodava tady na fichtlkramku???
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2010 10:11
 prosimtě kolikrát je ještě zeptáš?????!!!!!! na jawamanii ti bylo odpovězeno že to NEPASUJE!!!!!!
Datum: 12. srpna 2010 10:11
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 21:35
Jméno: marek
IP: uživatel5758
 Cus vsem. Mam dotaz jde přihlasit motorka která je odhlášená (odevzdané SPZ a doklady) má štítek a čísla motoru i rámu.A co všechno bych musel podstoupit popřípadě kolik by mě stálo přihlášení.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 14:03
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 A kolik stojí a jak se vyřizují veteránské papíry? Šlo by to udělat i na mou 20? Chtěl bych s ní jezdit i na normální silnice, ale je bez TP a papíry se nedaří sehnat. Dík.
Datum: 09. srpna 2010 14:03
 buď koupit jiný papíry a přebouchat čísla, nebo postavit na veteránský papíry
Datum: 08. srpna 2010 22:01
Jméno: honza
IP: uživatel6291
 CAw klucí mam dotaz když jsem si koupil sportovní sací filtr vzduchovej na jawu 23, tak jestli to žere víc nebo o trošku méně víc ??? Díkes
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2010 22:04
 řek bych že aspoň 3 koně... pokud nebudeš měnit otryskování, což bys měl, nejspíš to bude žrát míň a pojede to nahouby kvůli chudý směsi...
Datum: 08. srpna 2010 22:04
 co od toho filtru ocekavas?
Datum: 08. srpna 2010 21:53
Jméno: Zdenál
IP: uživatel7547
 Zdravím Vás, mám problém s babetou 210, začnu od začátku,rozdelal jsem motor,protože se mi zdálo že v něm něco chrastilo, nic jsem nezjistil, nakoupil jsem ložiska a simerinky když už to bylo rozdělaný a zdělal to, ještě koupil indučku(hranatou plastovou krabičku),protože byla v hajzlu, nevím jak je to možný, ale fungovala mi v tom pujčena ta kulatá co je v pinckovi(možná byla jen 6v to nevím) tak jsem si tam dal tu novou, protože jsem tu kulatou musel vrátit a zasvini to nemuzu nastartovat,jiskru to háže jako kráva, když přidám plyn tak to blafne a chcípne!,karbec s tryskama mam vyčistěnej,vůbec nevím co s tím, NEVÍTE CO TOMU MŮŽE BEJT ??? ZA REAKCE DĚKUJU
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 20:41
Jméno: Zdenál
IP: uživatel7547
 To už je vyzkoušený,nehodí to ani jiskru
Datum: 09. srpna 2010 20:41
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Některé babetty 210 měly JTZ jako 207. Cívka 4V byla zvlášť. Možná by to chtělo vyzkoušet.
Datum: 09. srpna 2010 7:35
 Cus draci potrebuju jen konzulatci dnes jsme sprovoznil svou 21 a daval jsme novy pistni krouzky do zajeteho valce dnes jsme to nastartoval a anechal bezet a pak ze to lehce projedu je mi jasny ze si to musi sednout al emam dotaz jelikoz nejsem znalec pres predstih a nastavil jsem to jak nejlepe umim a urco to nebude dobre tak se chci zeptat jednicka jde vytocit krasne ale dvojka je tupa a na 3 se ani nedostanu neroztahnu to je to tema krouzkama nez si to sedne nebo je to predstihem ? odepiste mi prosim vas nazor
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. srpna 2010 11:47
 Neni ten válec už vyběhaný? Pokud je tak nové kroužky tomu nepomůžou. Taky můžou být špatné gufera na klikovce,netěsnící kartery a problém s karburátorem či výfukem... ucpaný filtr/výfuk. špatná hladina/tryska v karburátoru nebo přicpaný karburátor. předstihem to může být taky.... hlava nepodfukuje? Než kroužky měnils jelo to krásně?
Datum: 09. srpna 2010 11:47
Jméno: Sharker487
IP: uživatel3429
 nevim možná je ještě něco přicpaný v karbecu, momentálně řešim podobnej problém, fichtl někdy táhne výborně a někdy na rovince sotva roztočí dvojku, jinak na netrál točí jak něco...a zapalování mam OK... teď budu mít dovču tak se v tom snad pohrabu..
Datum: 09. srpna 2010 8:26
 ne ja koukal na jinou dik moc al ejak koukam tak ja jsme to della uplne stejne ... takze predstih budu mit dobry cim to tedy jeste muze byt ? tu jendicku jsem vytocil az sem uplne cumel co to umi nenapada te jeste enco ?
Datum: 08. srpna 2010 22:44
Datum: 08. srpna 2010 22:37
 Sharker487: dik a muzes mi rict kde ji sezenu SESA ji ma na stranece v nakym divokym jazyce dik
Datum: 08. srpna 2010 22:23
 nejspíš obojím, ale asi větší měrou tim předstihem, asi bude moc malej. Stáhni si příručku a seřiď to podle ní, mělo by to bejt asi 1,6-2mm. Nový kroužky se zajížděj cca 100km s větším poměrem oleje v benzínu (1:25-1:30), pak můžeš přejít na obvyklý (1:40, s pístem na jehlách až 1:50)
Datum: 08. srpna 2010 21:02
|



|