česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1085  1086  1087  1088  1089  1090  1091  1092  1093  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: bastard09      IP: uživatel10069    
Zdravim! Mám babettu 210 a chtěl bych s ní normálně jezdit. Co potřebuju pro to, aby kdyš mě chytnou benga tak mi nevypustily kola? Mám techničák z '87 a ještě k tomu psanej na ňákýho dědulu. Dík za odpovědi. ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 17:49
 
 
 
 
Jméno: Honza Kučera      IP: uživatel9857    
Člověče já mám babetu 207 a pojištění stojí 200kč :-D na rok. Jezdím od května a benga mě ještě nechytli.
 
 
Datum: 31. července 2010 17:49
 
 
 
 
Jméno: roman      E-mail:      IP: uživatel4646    
zelenu kartu to ako poistku ze? a kolko stoji?
 
 
Datum: 31. července 2010 13:36
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
potřebuješ řidičák a zelenou kartu..nic víc.... ps: babeta techničák nemá ;-)
 
 
Datum: 31. července 2010 11:07
 
 
 
 
Jméno: Vlk01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau draci...jak mám co nejefektivneji vycistit kohout od fichtla?(nemam kompresor tak ten se muze vyloucit) delal jsem to uz 3x a porad to neni ono (na NORMAL tece benzin jen tak tak a na rezervu netece vubec) a nový se mi kupovat nechce.......a jeste se chci zeptat jak mam co nejlepe vycistit nádrž......minulý majitel ji k motorce přivařil a ja ji ted nemuzu sundat...jak ji mam vycistit? ale nemam zadny chemicky přípravky tak to musí jít nějak jinak....díky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 13:10
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele, nevím jestli sis toho všiml, já jsem na to přišel až po roce, ten kohout je rozebírací víc jak vypadá. Normálně se sundá z nádrže, pak se povolí ta matička, co je za pouštěcí páčkou a vyndá gumička. Pak chytni ten kohout do svěráku za nápis jikov a otoč(doleva) s tou matkou, kterou byl přitaženej k nádrži. špínu doporučuji vyndavat tenkým šroubovákem, nebo si sežěň fakt malý vrut a utahuj do té díry, kudy teče rezerva, ta špína vyleze po tom závitu ven. Pak dorýpat šroubovákem a špejlí, nezlomit.
 
 
Datum: 31. července 2010 13:10
 
 
 
 
Jméno: Vlk01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ne to radsi ne :-D pak bych to asi nevratil zpátky ;-)
 
 
Datum: 31. července 2010 12:23
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D A nebo ten svár nějak zlikvidovat
 
 
Datum: 31. července 2010 11:43
 
 
 
 
Jméno: Vlk01      IP: uživatel3522    
asi budu muset hrkat celou motorkou :-D
 
 
Datum: 31. července 2010 11:38
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na ten kohoutek si vem kus drátku, všechny díry důkladně proštourej, vždycky do toho foukej pusou, jak poznáš že to dostatečně fouká tak to smontuj dohromady..a nezapomen dát sítko na kohoutek....nádrž vyćistíš tak že si do ní nasypeš matky,šroubky vše co najdeš, naleješ si tam málo benzínu a budeš hodně dlouho hrkat...pak to vypláchuj vodou a nech vyschnout...ale nevím jak to uďěláš když máš nádrž přivařenou :-D
 
 
Datum: 31. července 2010 11:35
 
 
 
 
Jméno: pioner21      IP: uživatel5056    
Zdarec jak to je na induční civce 15 je na pro přepinač a 1 na kostru mám jawu 21 dík moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 10:03
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bude preskakovat jiskra opacnym smerem....
 
 
Datum: 31. července 2010 10:03
 
 
 
 
Jméno: pioner21      IP: uživatel5056    
a co by se stalo kdybych to dal naopak?
 
 
Datum: 31. července 2010 9:52
 
 
 
 
Jméno: radar      IP: uživatel7044    
jj
 
 
Datum: 31. července 2010 9:16
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dobry den,omlouvam se za tento dotaz,ale co je to svazarm?nasel jsem plno prestavenych motorek u kterych bylo napsano,ze jsou postaveny ve svazarmu..rad bych vedel o co de :-) diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 17:37
 
 
 
 
Jméno: sejba2      E-mail:      IP: uživatel10091    
Teda Stando můžeš se stydět. Děláš to jako to právě dělali soudruzi dřív. Povídáš o něčem, o čem nemáš ani šajna a pak píšeš nesmysli. Dřív soudruzi také odsuzovali něco, co si ani náhodou nemohli přečíst např. tisíc slov a ostatní. Dělal jsem předsedu Svazarmovské organizace při Domu pionýrů v Havlíčkových sadech. Pořádali jsme mnoho akcí pro mladé motoristy jako třeba byla Mototuristická rayle mladých, jízdy zručnosti, postavili motokáru ve spolupráci s Jawou s fichtlovským motorem, který s litinovým válcem dával tenkrát 10 koní, učili jsme děti a mládež základy techniky až po rozborku a sborku motorů.. Nikde žádná ideologie nebo politická školení. A věř, že zájem byl o všechny akce velký. A nějaké chlastačky a ožíračky, jak ty píšeš, to se tenkrát nevedlo. Kytara a zpěv, to bylo tenkrát krédo.
 
 
Datum: 01. srpna 2010 17:37
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel10075    
No všichni jste vedle jak ta jedle. SVAZARM =Svaz pro spolupráci s armádou.Jste mladí kolíci,ale tenkrát to byla dobrá a dobře vybavená organizace.Já byl v moto.a střeleckím oddílu.Tenkrát si ,,zabouchat,,obrovský problém, ale ve svazarmu jsem dostal patrony zadarmo.V motooddíle -výborně vybavená dílna toť vše,škoda že je to prič.
 
 
Datum: 31. července 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10071    
Tak sem skomolil svazáka ze SSM a Svazarm....ale v podstate to nejdulezitejsi bylo receno....z naseho pohledu je podstatne to,ze na dilnach svazarmu se děli zazraky co se týče motosportu....
 
 
Datum: 31. července 2010 12:31
 
 
 
 
Jméno: jawamustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím unás ve mestě je takový autoservis svazarm ,ale že by se tam kalilo nwm mno:-D
 
 
Datum: 31. července 2010 10:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zajíc: třeba taková svazarmovská hlava s dvěma svíčkama :-D
 
 
Datum: 31. července 2010 10:04
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://cs.wikipedia.org/wiki/Svazarm
 
 
Datum: 31. července 2010 8:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10068    
mozna to motam dohromady s jinou organizací....at se zajíc zeptá doma....rodice mu urcite reknou
 
 
Datum: 31. července 2010 8:41
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co jsem slyšel:byla to sportovní organizace která podporovala sport.
 
 
Datum: 31. července 2010 8:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10067    
hele ja v ty dobe nezil,ale skusim ti aspon rict co vim....bylo to za totálu takový jakoby sdružení (treba jako Sokol) pro mladý lidi a strana ho podporovala... svazarm poradal ruzny akce,vylety,mel dílny,klubovny(tam se mimo jine poradali brutalni kalby a ožíračky:-D) a celý to bylo zastřešený totalitní ideologií,která bylo vtloukána do hlav už malejm detem....
 
 
Datum: 31. července 2010 8:26
 
 
 
 
Jméno: Fojta      IP: uživatel7549    
zdarte, včera jsem koupil fichtla, mustanga a zajmavý, že elektrika je zapojená stylem, že z jedné cívky to vede do zadního i předního světla a v noci musim jezdit krokem jak to skoro ani nesvítí, klakson tam není, třetí cívka je odpojená ůplně. Jak je to zapojený u mustanů ? Má 20W zápalko. díkys odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 12:06
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro 20 W jen jsou dvě světelné cívky 1malá a 1 větší z té malé vede drát do zadního světla (5W) a z té větší to vede přes vypínač a přepínač do předního světla (15W). U zapalek 30W jsou propojeny dvě 15W světelné cívky.
 
 
Datum: 31. července 2010 12:06
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud 15watu a nebo 25 watu... pro 15 je tady: http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_23/schema/mustaf a pro 25 je tady: http://www.sesa-moto.cz/minulost/jawa_50_typ_21/schema/schema_typ_23_25_5w priste zkus nejdriv hledat a pak se ptat..!
 
 
Datum: 31. července 2010 7:16
 
 
 
 
Jméno: Colombo      E-mail:      IP: uživatel10044    
dobry den funguje civka z jawa555 na motor z jawa 21 nebo jawa 05 . pokud ne takjakou je potreba? dekuji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 7:17
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud inducka,tak ta jo..pokud myslis civku na statoru,tak ta ne,protoze parez ma jiny zapalovani.musel by si hodit cely zapalovani z pareza na fichtla.
 
 
Datum: 31. července 2010 7:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
¨jaká cívka? indučka?
 
 
Datum: 31. července 2010 0:05
 
 
 
 
Jméno: radar      IP: uživatel7044    
Zdarek draci mám na vás dotaz je čezeta 125/516 dobrej stroj chci si ji koupit ,ale někdo říka že je to stroj na dvě věci ať si to nekupuju že stím budu mít akorát starosti a někdo zase že je to stroj dobrej tak nevim. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 9:17
 
 
 
 
Jméno: radar      IP: uživatel7044    
Jasný díky moc.
 
 
Datum: 31. července 2010 9:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10066    
Tak stroj je to na svou dobu urcite moc dobrej a cena je taky prijatelna. Jen je potreba s tim jezdit s uváženim k roku vyroby....neboli,jak se k tomu budes chovat,tak se ti to odmeni....pokud budes dobytek a budes s tim zachazet jak dobytek,budes to mit furt rozebrany....ale pro zacinajiciho jezdce je to dobry....nic slozityho....rozvod pístem,zadna klapka,litinova vlozka ve valci(tzn zadnej nicasil,jen obyc vybrusy),pisty sou sehnatelny,obycejnej karburator,bezkontakt-zadny serizovani kladivek....jen ty motoplaty odchazeji no....pro zacatek te hodně naučí
 
 
Datum: 31. července 2010 7:06
 
 
 
 
Jméno: mhartych      IP: uživatel9981    
Cau mam jeden dotaz kdyz mam pionyra studeneho tak jde nakopnout napoprvni ale jak se zahreje tak potom to spatne chyta kdyz to nakopavam a kdyz zastavim tak si to ani neudrzi volnobezny otacky a hned to chcipne nevite nekdo co s tim?svicku mam N15C diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 7:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10066    
Me zas drzi volnobeh,kdyz otocim riditka doleva:-D Dělá to bohatá smes na volnoběh....zkoukni jestli ti spravne zavira ventil nad plovakem a jestli mas dobre serizenou hladinu....muze to delat i blbe serizeny zapalovani a nebo slaba jiskra....
 
 
Datum: 31. července 2010 7:08
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě to 21 dělá také, volnoběh mi klesne, ale ještě se udrží pokud mam řídítka natočené na pravou stranu. :-D Podle mě to dělá svíčka nebo špatné nastavení směsi a tohle je u Pionýrů normální to děla většina.
 
 
Datum: 31. července 2010 0:16
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      E-mail:      IP: uživatel7494    
Zdravim mam jeden dotaz kdyz mam pionyra studeneho tak jde nakopnout i napoprvni ale jak se zahreje(asi 10min)tak potom to spatne chyta(kdyz to nakopavam)nevite nekdo co s tim?svicku mam N15C diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 9:57
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pionýra nakloň při našlapávání napravo a našlapávej s plynem na doraz.
 
 
Datum: 01. srpna 2010 9:57
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koukám že nejsem jedinej kdo má s tímhle ted problémy...rady zní, dobře slad hladinu v plovákovce, dej jehlu na druhej zářez, svíčku bych dal n14c..
 
 
Datum: 30. července 2010 22:51
 
 
 
 
Jméno: FIchtlar05      IP: uživatel9832    
HOj fichtlari..mam jen jeden primitivni dotaz jak steluju predstih co mam mezi kladivka dat??slysel jsem ze krabice od mlika ma 0.4mm diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 22:53
 
 
 
 
Jméno: FIchtlar      IP: uživatel9832    
Pokud ji mas na oko sjetou tak ji vymen jinak povol sroubek co drží kontakt kladívka a ona si sedne na váčku..
 
 
Datum: 02. srpna 2010 22:53
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Zdare, může se na mustangu opotřebit vačka? Mě přestala zdvihat kladívko:-( !
 
 
Datum: 02. srpna 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: Chosee      IP: uživatel5567    
Řeknu ti to tak no...Od kámoše Děda kdysi zpravoval závodní motorky..znám ho osobně a on říkal že předstih a odtrh se ladí prostě tak..aby to jelo nejlépe..prostě furt skušaš...protože každý pincek každá motorka je jiná..kus od kusu... a něco pravdy na tom je no!!
 
 
Datum: 31. července 2010 15:18
 
 
 
 
Jméno: FIchtlar05      IP: uživatel9832    
Takove piti nekupuji xD,jinak nevite jeste nejaky tip krom te sparove merky :-D diky
 
 
Datum: 30. července 2010 22:54
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
odtrh 0.4 jsem dělal podle krabičky od fruka. Taková ta šťáva v 250ml krabičce. Pokud máš dobré strojařské oko tak 0.4 vpohodě odhadneš :-D já to dělám odhadem a paráda
 
 
Datum: 30. července 2010 22:45
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
spárovou měrku :-)
 
 
Datum: 30. července 2010 22:42
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý večer ve spolek. prosim o zodpovezeni na par dotazů. rozhodl jsems e zgenerálkovat motor na skůtříku čz 175 typ 502 protože už byl vyhrkaný jak hrkač. Zatím jsem ve stádiu rozebírání. 1) v jednom karteru jsou 2 ložiska pro klikovku a mezi těma ložiskama je labirynt. Je ten labirint jako celek s karterem nebo ho mám taky vyrazit jako ložisko? Kdysi hodně dávno jsem generálkoval motor na kývačku 175 tak bud tam nebyl nebo si to už nepamatuju. nevim no. 2) proč vedou do alernátoru takové strašně tlusté dráty? Takové snad nemáme ani na hlavním svodu uzemnění v rozvaděčí :-D takové nové dráty nemám,co když tam dám klasické jako třeba ty které napájí přední světlo? 3) Jaktože pod řetězovým kolečkem prim. přeodu neni gufero? To má těsnit ten labirynt? 4) poslední dotaz. V převodovce jsou 2 řadící vidličky,jedna je dole,druhá nahoře. Co se stane když je vyměním? Kdyby se mi náhodou pomíchaly proože pouhým okem jsou shodnéale envim jestli nejsou rozdílé v nějakých desetinkách tak aby to pak nedělalo neplechu. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 0:25
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
No samozřejmě obojí provedení má své plus a mínus, ale třeba u třistapadesátky středový kruh funguje zároven jako labyrint, jinak to ani nejde a také to funguje. Samozřejmě, že pokud mezi ložiska použiješ pořádné gufero, že to fungovat bude, to ti neberu. Jiná byla ovšem situace u třeba u Trabantů nebo starých Spartaků a Octavií, tam se vedly nekonečné spory o tom, zda labyrint či gufero a prováděly se i různé pokusy. V některých případech ani nebylo možno labyrint nahradit guferem, ale tam je situace poněkud složitější a bylo by to na dlouhou diskusi, ale to už sem myslím nepatří. No a k různým konstrukčním nedostatkům nejen motorek, ale i různých strojů se snad nemá cenu ani vyjadřovat
 
 
Datum: 01. srpna 2010 0:25
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Kolik jsi měl rozdělaných motorů Jawa a ČZ a jak dlouho tyto motory opravuješ, jestli se mohu zeptat?
 
 
Datum: 31. července 2010 23:01
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
S labyrintem mezi ložiskama nikdy problém nebyl, guferem se to nahrazovalo, když jednu chvíli nebyly labyrinty k sehnání. Jinak ale v guferu žádnou výhodu nevidím, spíše naopak. Když ti odejde gufero pod dynamem, tak není problém ho vyměnit, ovšem na druhé straně mezi ložiskama to je horší. Je nutno rozpůlit motor, vylisovat kliku a ložiska. Prostě zbytečná práce, už jsem několikrát tento problém řešil. Po výměně za nový labyrint nikdy žádný problém nenastal, že by třeba prosakoval převodový olej do klikové skříně nebo naopak benzín do převodovky.
 
 
Datum: 31. července 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo díky už je mě všechno jasný... Až budu chodit do školy tož si ten labirynt vysoustružím na gufero. to mě ani nenapadlo s tím guferem ale určitě ho tam dám protože jak se na to tak dívám tak temu labiryntu moc nevěřím...
 
 
Datum: 31. července 2010 14:18
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jde použit ve fechtlovi.dávala se do pařezů. jinak vono to podfukovalo všude kde se dalo :-D ale celkem je ta klika v dobrém stavu
 
 
Datum: 30. července 2010 23:47
 
 
 
 
Jméno: radar      IP: uživatel7044    
Pěkná klikovka to ti muselo asi hodně podfouknout.
 
 
Datum: 30. července 2010 23:25
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10065    
co ta cerna zapalovaci civka je hezci nez co je na feklovi da se bouzit ?
 
 
Datum: 30. července 2010 23:21
 
 
 
 
Jméno: L.      IP: uživatel3918    
Labyrint lze vyndat jako ložisko. Ty silné dráty tam jsou proto, že dynamo funguje i jako startér a při startování je velký odběr proudu z aku. Labyrint mezi ložiskama v levém karteru těsní dobře a je prakticky bezporuchový na rozdíl od gufera. Vidličky jsou stejné, pokud nejsou poškozené, když je přehodíš nic se nestane.
 
 
Datum: 30. července 2010 23:09
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě vám ukážu pár dokumentačních fotek co jsem si nafotil kdo máte zájem se mrknůt http://boocheer.rajce.idnes.cz/Oprava_motoru_cz_175_502_skutr/
 
 
Datum: 30. července 2010 22:15
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Zdar, co je to taková ta špičatá milimetrová dírka směrem dolů v karbecu těsně před kolínkem k válci? Mě stama furt ukapává benzín...má to tam být nebo to zacpat...? Řeč je o mustangu...! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: majlo      IP: uživatel10136    
taky mistoho kape benzin asi tonestiha spalovat nebo neviwim jen mne stv ze mi to kape na horkej motor :-D
 
 
Datum: 07. srpna 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
NE, nejde to nakopnout a vyprskává to z karbecu benál...!
 
 
Datum: 31. července 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: FIchtlar05      IP: uživatel9832    
pri otackach ti to strila nebo jen tak na volnobeh ??jinak predstih(muj pripad) xD
 
 
Datum: 31. července 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Kompresor a vyvařil v octu...
 
 
Datum: 31. července 2010 9:45
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čim si ten karb čistil?
 
 
Datum: 30. července 2010 22:27
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
A čím to je že mi to střílí do karbecu...? Prostě to jakokdyby pšikne do filtru... Nedělalo to, ale vyčistil jsem karbec a je to tu!
 
 
Datum: 30. července 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: Vlk01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odkapava tam přebytečný benzín....ani nezkousej to zacpat
 
 
Datum: 30. července 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: Siller      IP: uživatel8364    
čau draci shanim pneu na pincka a nesel sem tohle myslite že to mam koupit?? http://motorky.bazos.cz/inzerat/6750032/prodam-nadrz-kyvacka-a-pneumatika-pionyr.ph odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 15:20
 
 
 
 
Jméno: chosee      IP: uživatel5567    
Levné...no problem..nebal bych se toho..
 
 
Datum: 31. července 2010 15:20
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vśak sem mu to tam dole napsal....jen nechápu jak ůže udělat 2x stejnou chybu v odkazu
 
 
Datum: 31. července 2010 10:43
 
 
 
 
Jméno: OndraJW      IP: uživatel1553    
jamyslím, že je lepší si kupit nové plaste, nez kupovat ojeté..
 
 
Datum: 31. července 2010 10:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10067    
tak si tam to posledni "p" vole dopiš:-D:-D:-D to je probelem co:-D
 
 
Datum: 31. července 2010 8:29
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stránka nenalezena!!!
 
 
Datum: 30. července 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: Siller      IP: uživatel8364    
čaute shanim pneu na pionira a nasel sem tohle http://motorky.bazos.cz/inzerat/6750032/prodam-nadrz-kyvacka-a-pneumatika-pionyr.ph myslite že to je dobry nebo ne ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 15:45
 
 
 
 
Jméno: DaCaN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ááááááááále di s silikonovým sprejem to má akorát na fotce mokrý jak to před tím umejvaj beztak
 
 
Datum: 31. července 2010 15:45
 
 
 
 
Jméno: vybrous ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pneu je zdá zachovalá protože je nastříkaná silikonovým sprejem nebo něčim podobným, jinak kdyby nebyla nasttříkaná tak muže bejt popraskaná což díky spreji neni vidět.
 
 
Datum: 31. července 2010 10:35
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ta pneu za tu cenu de, já bych to bral, ale třeba jí má někdo levněji, ale třeba. Mam ji na svém Mustangu a je na ni napsáno Max speed (jako rychlost) 150Km/h a Max tlak 2.8 At
 
 
Datum: 31. července 2010 0:24
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ta pneu vypadá zachovale. taky bychji koupil
 
 
Datum: 30. července 2010 22:47
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A tu pneu, nevím na co ji potřebujeě...ale asi bych ji koupil
 
 
Datum: 30. července 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neumíš ani zkopírovat odkaz...na konci máš ph..a má tam bý php....a hlavně to sem nevkládej znova :-D http://motorky.bazos.cz/inzerat/6750032/prodam-nadrz-kyvacka-a-pneumatika-pionyr.php
 
 
Datum: 30. července 2010 22:37
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stránka nenalezena!!!
 
 
Datum: 30. července 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: Dejvid001      IP: uživatel9832    
Caues draci fakt se omlouvam že to tady píšu a přitom už jste urcite resili..Mam fichtla po GO odtrh mam nastaveny asi dobre jiskru to haze hodne dobrou!!!!!!!ALE!!!!!!!!!kdyz jedu na 3 na plny tak mi to začne střílet od valca nebo kaj takže mi je jasne že je problem v předstihu..Ale prosim vas poradte mi jak ho nastavit..Já to na tech navodech opravdu nechapu..Kdyz je to v H.Ú tak má byt kladivko rozevrene 0.4mm??A 1,6mm před HÚ se má začít rozevirat ??Pokud ano PROSIIIIM Poradte jak toho docilit MOC DEKUJI(a omluva jeste jednou,ale opravdu je mi toho lito ze nevytocim vice protoze mam fichtla v dobre kondici)Dekuji.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 8:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10067    
strileni do karburatoru je malej predstih.....
 
 
Datum: 31. července 2010 8:31
 
 
 
 
Jméno: Dejvid001      IP: uživatel9832    
Jo dekuji moc a jeste jak budu nastavovat to 0,4 odtrh tak mam ten sroub jak se budu vracet zpet o 1.6 zase utahnout ??
 
 
Datum: 30. července 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
dej si pist do horní úvratě,pak nastav odtrh na kladívkách na 0,4,pak píst posuň zpátky o 1,6 a povol příchytky co drží stator a ptoč s ním tak aby se kladívko pootevřelo nebo úplně otevřelo jakmile je píst v horní úvrati. Pak utáhni příchytky a zkus to našlápnout
 
 
Datum: 30. července 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Třeba vás něco napadne. Blbě mi startuje motorka. Prostě když je studená, pustím benzín, přeplavím, dlouho na tom cvičím(třeba 15krát), pak zapnu zapalování a nic se neděje. Pak chvilku cvičím se zaplým zapalováním, pak bez, pak zase se zapalování, pak to jednou konešně jakoby chytne a pak asi po pátém prošlápnutí to chytne a odjedu. Trysky čistý, svíčka perfektní barva, ale neumím ji popsat, můžu vyfotit. Je to 175, karbec z prasete. A k tomu mě na tom s°°°, že si při tom vždycky ukopu páku z tisícihranu a musím ji opět přitahovat. Moje představa je jako u mé 250, po roce stání v koutě jsem ji vytáhl, napojil baterku, třikrát prošlápl a pak už na první jela. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Teplé ihned, lehce schladlé na třetí. Blbě to startuje úplně studený i třeba když jedu dopoledne, tak mi to nedjde odpoledne. Předstih 4mm. Tak proto říkám, jestli to někdo ví, ale mám takovou vyrachtanou šupleru kde je umění poznat milimetry, natož desetiny, že. Já to spletl, já myslel desetinu, ne jeden mm v tom dotazu.
 
 
Datum: 30. července 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
ja bych si prvne seridil elektriku.... kdys je to teple startuje to dobre? nebo kdys uz to jednou bezetlo a ty k tomu prijdes treba po 5-6 hodinach startuje dobre? jinac promin ale tvuj 2 dotaz me fakt dostal:-D:-D:-D neni nic horsiho nez si vzit 1svicak a 2 sroubovaky a nebo 1sroubovak(na dekl zapalka) racnu s 10vorechem a palici sundat... kdyby to byl vodnik a nebo 4t nereknu ani pul slova ale toto je vylozene lenost jak prase:-D:-D:-D
 
 
Datum: 30. července 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ještě jsem zapomněl a jeden dotaz, pokud to někdo máte změřený, já na to nemám protředky a chuť sundavat hlavu. Když povolím stator na fíkovi, tak kolik s ním musím(po obvodu vnější kružnice statoru) otočit, abych posunul předstih o 1mm?
 
 
Datum: 30. července 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: peták      IP: uživatel9410    
cago draci nemám s motorkami zatím moc zkušeností a chci se zeptat:Moje 21 jde za studena nakopnout vždy na prvni pokus ale jak se napije tak to už nenakpnu co stím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2010 22:30
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řešim ted ten samý problém, a nevím si s tím rady...ale časem to nějak vychytám
 
 
Datum: 30. července 2010 22:30
 
 
 
 
Jméno: petak      IP: uživatel9410    
Cago draci zatím se v motorkách moc nevyznám a chyse zeptat: Moje 21 jde zastudena nakopnout vždy na prvni pokus ale jak se napije tak už ji skoro nenakopnu co stím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: petak      IP: uživatel9410    
ok diky
 
 
Datum: 30. července 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Bohatě stačí svíčka ...!
 
 
Datum: 30. července 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zkus vyštelovat zapalování(předstih) a zkus vyměnit svíčku
 
 
Datum: 30. července 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: Kaňour      IP: uživatel1157    
Čau nemá někdo zkušenost s 11z řetězovým kolem a 75 či 70z rozetou co to tak asi děla (dokáže :-D) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 14:45
 
 
 
 
Jméno: Kaňour      IP: uživatel3522    
o.k tak dik kluci :-D 11z kolecka uz tam bude ale tu rozetu asi moc nebudu přehanet zatim tam necham origo pak tam dam asi 65z ci 70z uvidim jak vyjdou prachy :-D
 
 
Datum: 31. července 2010 14:45
 
 
 
 
Jméno: mileyracing      IP: uživatel1411    
hej je to brutál sám tak jezdím ale navař zebra na hlavu a valec ptz se to nechladi kdyz to hodne točíš jinak na 2 po zadním pořad v terenu nebo v lesíku supr jede fakt dobre ale kdyz jedes po rovine dklouho tak je to pomale ale vpoho supr
 
 
Datum: 31. července 2010 10:40
 
 
 
 
Jméno: FIchtlar05      IP: uživatel9832    
chlape s timhle pojedes na 2 po zadnim to ti rikam pokud ti motor dava tak se tes xD
 
 
Datum: 30. července 2010 23:02
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jednou jsem měl velkou rozetu už nevim kolik zubů ale bylo to jak vyklápěcí kolo na míchačku :-D Jedničku a dvojku jsem vůbec nepotřeboval. z místa jsem se rozjíždal na trojku s hrabajícím kolem. Fakt dělo ale nejelo to víc jak 40
 
 
Datum: 30. července 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Něco takovýho sme měli doma...takovy dělo záviděli všichni v okrese...:-)
 
 
Datum: 30. července 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hochu to pojedeš po cestě a zatebou bude srolovanej asfatl a když pojedeš po kostkách tak je vyrveš ze zemi a pak ti praskne řetěz s toho neskutečného výkonu :-D
 
 
Datum: 30. července 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: jawaaaaa      IP: uživatel9456    
šly by nějak nahradit pístní kroužky, ruply mě. Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 10:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No ja taky nejezdim seriak....a kopce vsecky za tri pohoda :-)
 
 
Datum: 01. srpna 2010 10:19
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10082    
mam seriak motor 33 kruh 0 vybrus najeto 3500 necelych a rozjizdim se v poho na dvojku :-P a kdyz roztlacuju tak taky za 2je to lechci a chytne to taky hned sila jak svin a nejychlejsi z okoli ....
 
 
Datum: 01. srpna 2010 1:16
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak to s ním jede? To s tím musí ty kopce tahat teda fest špatně :-D Já bych teda do sériáku vživotě jednokruh nenarval :-D
 
 
Datum: 01. srpna 2010 1:01
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jezdím jednokruh..takže je mi to jedno :-D že se nevyrábí
 
 
Datum: 31. července 2010 17:17
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fakt... jak hledám tak hledám nikde nic nenajdu. asi neumím hledat. ani nikde v našich prodejnách a servisech nic nemají,všude mi řekli že už se to několik let neyrábí prej to ničí válce díky velkému tření. To s těma válcama si myslím že to je pěkná blbost. Takž jsem byl donucen tam hodit dvojkruh
 
 
Datum: 31. července 2010 14:31
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čím víc kroužků tím víc adidas. Mám ověřený že pionýr mi jel i bez kroužků ale pravda je ta že jsem nemohl rozjet dvojku jak to bylo slabé. Gumový kroužek by se roztavil :-D Já jsem zastánce spíš těch tříkruhů protože táhnou líp odspodu a má to větší sílu. u pionýra konkrétně já cenním hlavně sílunež rychlost. škoda že se to už nevyrábí...teda nikde jsem je envidel k prodeji.
 
 
Datum: 31. července 2010 0:20
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10065    
asi to bude profukovat pres ten zamecek u jednokruzaku sou asi jinak delany cim vic krouzku tim vic to stira steny vetsi komprese
 
 
Datum: 30. července 2010 23:08
 
 
 
 
Jméno: jawaaaaa      IP: uživatel9456    
JJ ja to taky beru jako srandu a co tam dát ten nějaky gumový kroužek to by nešlo?:-D..proč to vlastně bez tech kroužku nejede, mam dvojkružák
 
 
Datum: 30. července 2010 23:07
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D
 
 
Datum: 30. července 2010 23:04
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10065    
kdo to bere vazne ? ja ne :-D ¨cum co mi pise kamos : termixnator &#8206;(23:00): geji nehon Lori &#8206;(23:00): kdyz ja musim prdel proste musi bejt :-DD:-D
 
 
Datum: 30. července 2010 23:02
 
 
 
 
Jméno: nermix      IP: uživatel10065    
no problem ale priste si to promysli ..... jinak jestli mas pist se 3 krouzkama jeden tam nebude jezdit to bude ale asi to bde profukovat .nemam stim skusenosti jen dedukuju :-)
 
 
Datum: 30. července 2010 23:00
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D tady si člověk z někho střelí, a on to hned bere vážně
 
 
Datum: 30. července 2010 22:59
 
 
 
 
Jméno: jawaaaaa      IP: uživatel9456    
Chtěl jsem hned jezdit proto sem se ptal...Omlouvam se za stupidní dotaz.
 
 
Datum: 30. července 2010 22:58
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10065    
jinak ja se mozna pocuram ale ty se pocuras a jeste si do toho sednes na tebe nemam.......
 
 
Datum: 30. července 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10065    
tvl na tak debilni dotazi by tu mel bejt nakej filtr
 
 
Datum: 30. července 2010 22:55
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a než si sedne tak se počúrá z té obrovské rychlosti.
 
 
Datum: 30. července 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
300km/h... jasně :-D pak se probudíš ze snu,sedneš na fechtla a jedeš 65 :-D
 
 
Datum: 30. července 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10065    
na co krouzky ja jezdim pravidelne bez nich zveda to vikon jako svina tak na 50kW jezdim kolem 300km/h se seriovim fychtlem uprava ze nedavam krouzky myslim to smrtelne vaznejako tenhle post .... no coment
 
 
Datum: 30. července 2010 22:42
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omotej si píst šňurkou z gatí :-D :-D popravdě řečeno pístní kroužek nijak nenahradíš. možná by nějaký koumák něco vymyslel aleurčitě to nebude ono. Jediná možnost je koupit nové kroužky
 
 
Datum: 30. července 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
nikoho jeste nenapadlo je slepit?!:-D
 
 
Datum: 30. července 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: Novaline      IP: uživatel4242    
Utesej si pořádný dubový píst a máš klid xD
 
 
Datum: 30. července 2010 22:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
*gumový :-D
 
 
Datum: 30. července 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dej tam dumový O kroužek :-D
 
 
Datum: 30. července 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je zas dotaz omg
 
 
Datum: 30. července 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
leda tak novyma..
 
 
Datum: 30. července 2010 21:09
 
<  1085  1086  1087  1088  1089  1090  1091  1092  1093  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 11:10:31 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu