Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Draci vim ze urco uz na me nadavate ze to sem furt pisu ale prolejzam porad inzerce bazary vsechno a nemuzu najit tu koncovkuu na ten mustangackej vyfuk jak se dava na konec a prisroubuje se tou 6tkou matkou dejte mi nekdo vedet kdo to mate odkoupim to ihned
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. srpna 2010 12:35
 No to je ona je prisroubovana jednou matickou mas ji ? jestli ano ses moje zachrana
Datum: 03. srpna 2010 12:35
Jméno: FIchtlar
IP: uživatel9832
 CAU draku myslis takovou tu koncovku co maji mustangy a kterou drzi jeden sroub u prostred a ma to 2 diry ????
Datum: 03. srpna 2010 12:13
 Spíš nikdo nemá
Datum: 31. července 2010 19:09
 doprdele !! to mi jako chcete rict ze nikdo nic nemate a nebo na me vsichni serete ?
Datum: 31. července 2010 17:59
 BOhužel ne  ...před týdnem sem měl nepotřebný mustangácký výfuk a tam ta koncovka byla...jenže pak ho odemně kámoš za 80 korun koupil...
Datum: 31. července 2010 17:54
 dachl21: a nevis o necem potrebuju jen tu posledni kravinu abych s tim zacpal vyfuk ?
Datum: 31. července 2010 17:49
 jawaaaa: ses blazen ? ale ty myslis urco tu koncovku na diutnika ane na mustangackej vyfuk a tu ja nepotrebuju
Datum: 31. července 2010 17:48
 jawaaaa : zbláznil si se nebo co? DO toho mi sice nic není, ale 500? no za to by odemně cca před měsicem koupil kompletní chromový nádherný výfuk na mustanga
Datum: 31. července 2010 17:46
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 500, je stara 40 let, a pořád vypada jako nová.
Datum: 31. července 2010 17:11
 Kolik za ni chces ?
Datum: 31. července 2010 15:43
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 jo a za kolik?
Datum: 31. července 2010 13:33
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Nazdar draci... Já vím, že je to banalita, ale jsem v tomto směru začátečník a tak se chci raději zeptat... Chci vyvařit karbec z 21 v octu... To má být čistý ocet nebo nějak ředěný s vodou, příp. v jakém poměru? Vím jenom, že to nesmí vařit víc jak 12 min. jinak že to začne oxidovat... Jinak to tam můžu dát celé nebo vyšroubovat ven plovák? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 11:57
 Vaří se to v poměru 1:1,ale trochu víc vody raději  ..plovák vyndej, a trysky myslím taky
Datum: 31. července 2010 11:57
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 Já bych plovák radši vyndal. A přilej do toho octy taky trochu vody. To nějak od oka trefíš.
Datum: 31. července 2010 11:55
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 Zdarec. Vím že to sem asi moc nepatří, ale chtěl bych vědět jaký olej lejete do Simsona a jestli dáváte 1:50 jak je napsáno na víčku nádrže? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 19:44
 tož když to tam je napsane tak to musi stačit logicky o simku se řika že čim vice oleje tim huře to jede ale pokud tam nedaš m2t tak to myslim nehrozi jinak ja sme starej dobrak tak bych tam taky daval vice 1ku40
Datum: 31. července 2010 19:44
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 tak davej 1:40
Datum: 31. července 2010 12:09
 Nemám se simsonem zkušenosti...ale bratr leje castrol garden 2t, poměr 1:50 a žadné náznaky přidírání
Datum: 31. července 2010 12:06
Jméno: Don
IP: uživatel9046
 No tak na to ti neskočím  Jen přemýšlím jestli dát 1:40 nebo 1:50 a mám doma na výběr 2 motorové oleje. Stihl HP a Repsol Moto Town 2T. Tak bych chtěl nějak rozumně poradit. Ale 1:30 to se mi zdá docela hodně
Datum: 31. července 2010 12:05
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 do simsona lej olej v poměru 1:30
Datum: 31. července 2010 12:02
Jméno: bastard09
IP: uživatel10069
 Zdravim! Mám babettu 210 a chtěl bych s ní normálně jezdit. Co potřebuju pro to, aby kdyš mě chytnou benga tak mi nevypustily kola? Mám techničák z '87 a ještě k tomu psanej na ňákýho dědulu. Dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 17:49
Jméno: Honza Kučera
IP: uživatel9857
 Člověče já mám babetu 207 a pojištění stojí 200kč  na rok. Jezdím od května a benga mě ještě nechytli.
Datum: 31. července 2010 17:49
 zelenu kartu to ako poistku ze? a kolko stoji?
Datum: 31. července 2010 13:36
 potřebuješ řidičák a zelenou kartu..nic víc.... ps: babeta techničák nemá
Datum: 31. července 2010 11:07
 Cau draci...jak mám co nejefektivneji vycistit kohout od fichtla?(nemam kompresor tak ten se muze vyloucit) delal jsem to uz 3x a porad to neni ono (na NORMAL tece benzin jen tak tak a na rezervu netece vubec) a nový se mi kupovat nechce.......a jeste se chci zeptat jak mam co nejlepe vycistit nádrž......minulý majitel ji k motorce přivařil a ja ji ted nemuzu sundat...jak ji mam vycistit? ale nemam zadny chemicky přípravky tak to musí jít nějak jinak....díky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 13:10
 Hele, nevím jestli sis toho všiml, já jsem na to přišel až po roce, ten kohout je rozebírací víc jak vypadá. Normálně se sundá z nádrže, pak se povolí ta matička, co je za pouštěcí páčkou a vyndá gumička. Pak chytni ten kohout do svěráku za nápis jikov a otoč(doleva) s tou matkou, kterou byl přitaženej k nádrži. špínu doporučuji vyndavat tenkým šroubovákem, nebo si sežěň fakt malý vrut a utahuj do té díry, kudy teče rezerva, ta špína vyleze po tom závitu ven. Pak dorýpat šroubovákem a špejlí, nezlomit.
Datum: 31. července 2010 13:10
 ne to radsi ne  pak bych to asi nevratil zpátky
Datum: 31. července 2010 12:23
  A nebo ten svár nějak zlikvidovat
Datum: 31. července 2010 11:43
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 asi budu muset hrkat celou motorkou
Datum: 31. července 2010 11:38
 Na ten kohoutek si vem kus drátku, všechny díry důkladně proštourej, vždycky do toho foukej pusou, jak poznáš že to dostatečně fouká tak to smontuj dohromady..a nezapomen dát sítko na kohoutek....nádrž vyćistíš tak že si do ní nasypeš matky,šroubky vše co najdeš, naleješ si tam málo benzínu a budeš hodně dlouho hrkat...pak to vypláchuj vodou a nech vyschnout...ale nevím jak to uďěláš když máš nádrž přivařenou
Datum: 31. července 2010 11:35
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 Zdarec jak to je na induční civce 15 je na pro přepinač a 1 na kostru mám jawu 21 dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 10:03
 bude preskakovat jiskra opacnym smerem....
Datum: 31. července 2010 10:03
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 a co by se stalo kdybych to dal naopak?
Datum: 31. července 2010 9:52
Jméno: radar
IP: uživatel7044
 jj
Datum: 31. července 2010 9:16
 dobry den,omlouvam se za tento dotaz,ale co je to svazarm?nasel jsem plno prestavenych motorek u kterych bylo napsano,ze jsou postaveny ve svazarmu..rad bych vedel o co de  diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 17:37
 Teda Stando můžeš se stydět. Děláš to jako to právě dělali soudruzi dřív. Povídáš o něčem, o čem nemáš ani šajna a pak píšeš nesmysli. Dřív soudruzi také odsuzovali něco, co si ani náhodou nemohli
přečíst např. tisíc slov a ostatní. Dělal jsem předsedu Svazarmovské organizace při Domu pionýrů v Havlíčkových sadech. Pořádali jsme mnoho akcí pro mladé motoristy jako třeba byla Mototuristická rayle mladých, jízdy zručnosti, postavili motokáru ve spolupráci s Jawou s fichtlovským motorem, který s litinovým válcem dával tenkrát 10 koní, učili jsme děti a mládež základy techniky až po rozborku a sborku motorů..
Nikde žádná ideologie nebo politická školení. A věř, že zájem byl o všechny akce velký. A nějaké chlastačky a ožíračky, jak ty píšeš, to se tenkrát nevedlo. Kytara a zpěv, to bylo tenkrát krédo.
Datum: 01. srpna 2010 17:37
Jméno: trubka
IP: uživatel10075
 No všichni jste vedle jak ta jedle. SVAZARM =Svaz pro spolupráci s armádou.Jste mladí kolíci,ale tenkrát to byla dobrá a dobře vybavená organizace.Já byl v moto.a střeleckím oddílu.Tenkrát si ,,zabouchat,,obrovský problém, ale ve svazarmu jsem dostal patrony zadarmo.V motooddíle -výborně vybavená dílna toť vše,škoda že je to prič.
Datum: 31. července 2010 20:06
Jméno: standa
IP: uživatel10071
 Tak sem skomolil svazáka ze SSM a Svazarm....ale v podstate to nejdulezitejsi bylo receno....z naseho pohledu je podstatne to,ze na dilnach svazarmu se děli zazraky co se týče motosportu....
Datum: 31. července 2010 12:31
 Nevím unás ve mestě je takový autoservis svazarm ,ale že by se tam kalilo nwm mno
Datum: 31. července 2010 10:49
 zajíc: třeba taková svazarmovská hlava s dvěma svíčkama
Datum: 31. července 2010 10:04
 http://cs.wikipedia.org/wiki/Svazarm
Datum: 31. července 2010 8:50
Jméno: standa
IP: uživatel10068
 mozna to motam dohromady s jinou organizací....at se zajíc zeptá doma....rodice mu urcite reknou
Datum: 31. července 2010 8:41
 co jsem slyšel:byla to sportovní organizace která podporovala sport.
Datum: 31. července 2010 8:37
Jméno: standa
IP: uživatel10067
 hele ja v ty dobe nezil,ale skusim ti aspon rict co vim....bylo to za totálu takový jakoby sdružení (treba jako Sokol) pro mladý lidi a strana ho podporovala... svazarm poradal ruzny akce,vylety,mel dílny,klubovny(tam se mimo jine poradali brutalni kalby a ožíračky  ) a celý to bylo zastřešený totalitní ideologií,která bylo vtloukána do hlav už malejm detem....
Datum: 31. července 2010 8:26
Jméno: Fojta
IP: uživatel7549
 zdarte, včera jsem koupil fichtla, mustanga a zajmavý, že elektrika je zapojená stylem, že z jedné cívky to vede do zadního i předního světla a v noci musim jezdit krokem jak to skoro ani nesvítí, klakson tam není, třetí cívka je odpojená ůplně. Jak je to zapojený u mustanů ? Má 20W zápalko. díkys
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 12:06
 Pro 20 W jen jsou dvě světelné cívky 1malá a 1 větší z té malé vede drát do zadního světla (5W) a z té větší to vede přes vypínač a přepínač do předního světla (15W). U zapalek 30W jsou propojeny dvě 15W světelné cívky.
Datum: 31. července 2010 12:06
Datum: 31. července 2010 7:16
 dobry den funguje civka z jawa555 na motor z jawa 21 nebo jawa 05 . pokud ne takjakou je potreba? dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 7:17
 pokud inducka,tak ta jo..pokud myslis civku na statoru,tak ta ne,protoze parez ma jiny zapalovani.musel by si hodit cely zapalovani z pareza na fichtla.
Datum: 31. července 2010 7:17
 ¨jaká cívka? indučka?
Datum: 31. července 2010 0:05
Jméno: radar
IP: uživatel7044
 Zdarek draci mám na vás dotaz je čezeta 125/516 dobrej stroj chci si ji koupit ,ale někdo říka že je to stroj na dvě věci ať si to nekupuju že stím budu mít akorát starosti a někdo zase že je to stroj dobrej tak nevim.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 9:17
Jméno: radar
IP: uživatel7044
 Jasný díky moc.
Datum: 31. července 2010 9:17
Jméno: standa
IP: uživatel10066
 Tak stroj je to na svou dobu urcite moc dobrej a cena je taky prijatelna. Jen je potreba s tim jezdit s uváženim k roku vyroby....neboli,jak se k tomu budes chovat,tak se ti to odmeni....pokud budes dobytek a budes s tim zachazet jak dobytek,budes to mit furt rozebrany....ale pro zacinajiciho jezdce je to dobry....nic slozityho....rozvod pístem,zadna klapka,litinova vlozka ve valci(tzn zadnej nicasil,jen obyc vybrusy),pisty sou sehnatelny,obycejnej karburator,bezkontakt-zadny serizovani kladivek....jen ty motoplaty odchazeji no....pro zacatek te hodně naučí
Datum: 31. července 2010 7:06
Jméno: mhartych
IP: uživatel9981
 Cau mam jeden dotaz kdyz mam pionyra studeneho tak jde nakopnout napoprvni ale jak se zahreje tak potom to spatne chyta kdyz to nakopavam a kdyz zastavim tak si to ani neudrzi volnobezny otacky a hned to chcipne nevite nekdo co s tim?svicku mam N15C diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 7:08
Jméno: standa
IP: uživatel10066
 Me zas drzi volnobeh,kdyz otocim riditka doleva  Dělá to bohatá smes na volnoběh....zkoukni jestli ti spravne zavira ventil nad plovakem a jestli mas dobre serizenou hladinu....muze to delat i blbe serizeny zapalovani a nebo slaba jiskra....
Datum: 31. července 2010 7:08
 Mě to 21 dělá také, volnoběh mi klesne, ale ještě se udrží pokud mam řídítka natočené na pravou stranu.  Podle mě to dělá svíčka nebo špatné nastavení směsi a tohle je u Pionýrů normální to děla většina.
Datum: 31. července 2010 0:16
 Zdravim mam jeden dotaz kdyz mam pionyra studeneho tak jde nakopnout i napoprvni ale jak se zahreje(asi 10min)tak potom to spatne chyta(kdyz to nakopavam)nevite nekdo co s tim?svicku mam N15C diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 9:57
 Pionýra nakloň při našlapávání napravo a našlapávej s plynem na doraz.
Datum: 01. srpna 2010 9:57
 Koukám že nejsem jedinej kdo má s tímhle ted problémy...rady zní, dobře slad hladinu v plovákovce, dej jehlu na druhej zářez, svíčku bych dal n14c..
Datum: 30. července 2010 22:51
Jméno: FIchtlar05
IP: uživatel9832
 HOj fichtlari..mam jen jeden primitivni dotaz jak steluju predstih co mam mezi kladivka dat??slysel jsem ze krabice od mlika ma 0.4mm diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 22:53
Jméno: FIchtlar
IP: uživatel9832
 Pokud ji mas na oko sjetou tak ji vymen jinak povol sroubek co drží kontakt kladívka a ona si sedne na váčku..
Datum: 02. srpna 2010 22:53
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdare, může se na mustangu opotřebit vačka? Mě přestala zdvihat kladívko  !
Datum: 02. srpna 2010 19:42
Jméno: Chosee
IP: uživatel5567
 Řeknu ti to tak no...Od kámoše Děda kdysi zpravoval závodní motorky..znám ho osobně a on říkal že předstih a odtrh se ladí prostě tak..aby to jelo nejlépe..prostě furt skušaš...protože každý pincek každá motorka je jiná..kus od kusu... a něco pravdy na tom je no!!
Datum: 31. července 2010 15:18
Jméno: FIchtlar05
IP: uživatel9832
 Takove piti nekupuji xD,jinak nevite jeste nejaky tip krom te sparove merky  diky
Datum: 30. července 2010 22:54
 odtrh 0.4 jsem dělal podle krabičky od fruka. Taková ta šťáva v 250ml krabičce. Pokud máš dobré strojařské oko tak 0.4 vpohodě odhadneš  já to dělám odhadem a paráda
Datum: 30. července 2010 22:45
 spárovou měrku
Datum: 30. července 2010 22:42
 Dobrý večer ve spolek. prosim o zodpovezeni na par dotazů. rozhodl jsems e zgenerálkovat motor na skůtříku čz 175 typ 502 protože už byl vyhrkaný jak hrkač. Zatím jsem ve stádiu rozebírání. 1) v jednom karteru jsou 2 ložiska pro klikovku a mezi těma ložiskama je labirynt. Je ten labirint jako celek s karterem nebo ho mám taky vyrazit jako ložisko? Kdysi hodně dávno jsem generálkoval motor na kývačku 175 tak bud tam nebyl nebo si to už nepamatuju. nevim no. 2) proč vedou do alernátoru takové strašně tlusté dráty? Takové snad nemáme ani na hlavním svodu uzemnění v rozvaděčí  takové nové dráty nemám,co když tam dám klasické jako třeba ty které napájí přední světlo? 3) Jaktože pod řetězovým kolečkem prim. přeodu neni gufero? To má těsnit ten labirynt? 4) poslední dotaz. V převodovce jsou 2 řadící vidličky,jedna je dole,druhá nahoře. Co se stane když je vyměním? Kdyby se mi náhodou pomíchaly proože pouhým okem jsou shodnéale envim jestli nejsou rozdílé v nějakých desetinkách tak aby to pak nedělalo neplechu. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 0:25
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 No samozřejmě obojí provedení má své plus a mínus, ale třeba u třistapadesátky středový kruh funguje zároven jako labyrint, jinak to ani nejde a také to funguje. Samozřejmě, že pokud mezi ložiska použiješ pořádné gufero, že to fungovat bude, to ti neberu. Jiná byla ovšem situace u třeba u Trabantů nebo starých Spartaků a Octavií, tam se vedly nekonečné spory o tom, zda labyrint či gufero a prováděly se i různé pokusy. V některých případech ani nebylo možno labyrint nahradit guferem, ale tam je situace poněkud složitější a bylo by to na dlouhou diskusi, ale to už sem myslím nepatří. No a k různým konstrukčním nedostatkům nejen motorek, ale i různých strojů se snad nemá cenu ani vyjadřovat
Datum: 01. srpna 2010 0:25
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Kolik jsi měl rozdělaných motorů Jawa a ČZ a jak dlouho tyto motory opravuješ, jestli se mohu zeptat?
Datum: 31. července 2010 23:01
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 S labyrintem mezi ložiskama nikdy problém nebyl, guferem se to nahrazovalo, když jednu chvíli nebyly labyrinty k sehnání. Jinak ale v guferu žádnou výhodu nevidím, spíše naopak. Když ti odejde gufero pod dynamem, tak není problém ho vyměnit, ovšem na druhé straně mezi ložiskama to je horší. Je nutno rozpůlit motor, vylisovat kliku a ložiska. Prostě zbytečná práce, už jsem několikrát tento problém řešil. Po výměně za nový labyrint nikdy žádný problém nenastal, že by třeba prosakoval převodový olej do klikové skříně nebo naopak benzín do převodovky.
Datum: 31. července 2010 22:17
 Jo díky už je mě všechno jasný... Až budu chodit do školy tož si ten labirynt vysoustružím na gufero. to mě ani nenapadlo s tím guferem ale určitě ho tam dám protože jak se na to tak dívám tak temu labiryntu moc nevěřím...
Datum: 31. července 2010 14:18
 jo jde použit ve fechtlovi.dávala se do pařezů. jinak vono to podfukovalo všude kde se dalo  ale celkem je ta klika v dobrém stavu
Datum: 30. července 2010 23:47
Jméno: radar
IP: uživatel7044
 Pěkná klikovka to ti muselo asi hodně podfouknout.
Datum: 30. července 2010 23:25
Jméno: termix
IP: uživatel10065
 co ta cerna zapalovaci civka je hezci nez co je na feklovi da se bouzit ?
Datum: 30. července 2010 23:21
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Labyrint lze vyndat jako ložisko. Ty silné dráty tam jsou proto, že dynamo funguje i jako startér a při startování je velký odběr proudu z aku. Labyrint mezi ložiskama v levém karteru těsní dobře a je prakticky bezporuchový na rozdíl od gufera. Vidličky jsou stejné, pokud nejsou poškozené, když je přehodíš nic se nestane.
Datum: 30. července 2010 23:09
Datum: 30. července 2010 22:15
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Zdar, co je to taková ta špičatá milimetrová dírka směrem dolů v karbecu těsně před kolínkem k válci?
Mě stama furt ukapává benzín...má to tam být nebo to zacpat...? Řeč je o mustangu...!
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2010 19:48
Jméno: majlo
IP: uživatel10136
 taky mistoho kape benzin asi tonestiha spalovat nebo neviwim jen mne stv ze mi to kape na horkej motor
Datum: 07. srpna 2010 19:48
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 NE, nejde to nakopnout a vyprskává to z karbecu benál...!
Datum: 31. července 2010 22:59
Jméno: FIchtlar05
IP: uživatel9832
 pri otackach ti to strila nebo jen tak na volnobeh ??jinak predstih(muj pripad) xD
Datum: 31. července 2010 22:35
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Kompresor a vyvařil v octu...
Datum: 31. července 2010 9:45
 čim si ten karb čistil?
Datum: 30. července 2010 22:27
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 A čím to je že mi to střílí do karbecu...? Prostě to jakokdyby pšikne do filtru...
Nedělalo to, ale vyčistil jsem karbec a je to tu!
Datum: 30. července 2010 22:00
 Odkapava tam přebytečný benzín....ani nezkousej to zacpat
Datum: 30. července 2010 21:58
Jméno: Siller
IP: uživatel8364
Posl.aktualizace: 31. července 2010 15:20
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
 Levné...no problem..nebal bych se toho..
Datum: 31. července 2010 15:20
 Vśak sem mu to tam dole napsal....jen nechápu jak ůže udělat 2x stejnou chybu v odkazu
Datum: 31. července 2010 10:43
Jméno: OndraJW
IP: uživatel1553
 jamyslím, že je lepší si kupit nové plaste, nez kupovat ojeté..
Datum: 31. července 2010 10:20
Jméno: standa
IP: uživatel10067
Datum: 31. července 2010 8:29
 Stránka nenalezena!!!
Datum: 30. července 2010 22:35
Jméno: Siller
IP: uživatel8364
Posl.aktualizace: 31. července 2010 15:45
 ááááááááále di s silikonovým sprejem to má akorát na fotce mokrý jak to před tím umejvaj beztak
Datum: 31. července 2010 15:45
 Pneu je zdá zachovalá protože je nastříkaná silikonovým sprejem nebo něčim podobným, jinak kdyby nebyla nasttříkaná tak muže bejt popraskaná což díky spreji neni vidět.
Datum: 31. července 2010 10:35
 Ta pneu za tu cenu de, já bych to bral, ale třeba jí má někdo levněji, ale třeba. Mam ji na svém Mustangu a je na ni napsáno Max speed (jako rychlost) 150Km/h a Max tlak 2.8 At
Datum: 31. července 2010 0:24
 ta pneu vypadá zachovale. taky bychji koupil
Datum: 30. července 2010 22:47
 A tu pneu, nevím na co ji potřebujeě...ale asi bych ji koupil
Datum: 30. července 2010 22:38
Datum: 30. července 2010 22:37
 Stránka nenalezena!!!
Datum: 30. července 2010 22:35
Jméno: Dejvid001
IP: uživatel9832
 Caues draci fakt se omlouvam že to tady píšu a přitom už jste urcite resili..Mam fichtla po GO odtrh mam nastaveny asi dobre jiskru to haze hodne dobrou!!!!!!!ALE!!!!!!!!!kdyz jedu na 3 na plny tak mi to začne střílet od valca nebo kaj takže mi je jasne že je problem v předstihu..Ale prosim vas poradte mi jak ho nastavit..Já to na tech navodech opravdu nechapu..Kdyz je to v H.Ú tak má byt kladivko rozevrene 0.4mm??A 1,6mm před HÚ se má začít rozevirat ??Pokud ano PROSIIIIM Poradte jak toho docilit MOC DEKUJI(a omluva jeste jednou,ale opravdu je mi toho lito ze nevytocim vice protoze mam fichtla v dobre kondici)Dekuji..
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 8:31
Jméno: standa
IP: uživatel10067
 strileni do karburatoru je malej predstih.....
Datum: 31. července 2010 8:31
Jméno: Dejvid001
IP: uživatel9832
 Jo dekuji moc a jeste jak budu nastavovat to 0,4 odtrh tak mam ten sroub jak se budu vracet zpet o 1.6 zase utahnout ??
Datum: 30. července 2010 21:57
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 dej si pist do horní úvratě,pak nastav odtrh na kladívkách na 0,4,pak píst posuň zpátky o 1,6 a povol příchytky co drží stator a ptoč s ním tak aby se kladívko pootevřelo nebo úplně otevřelo jakmile je píst v horní úvrati. Pak utáhni příchytky a zkus to našlápnout
Datum: 30. července 2010 21:48
 Třeba vás něco napadne. Blbě mi startuje motorka. Prostě když je studená, pustím benzín, přeplavím, dlouho na tom cvičím(třeba 15krát), pak zapnu zapalování a nic se neděje. Pak chvilku cvičím se zaplým zapalováním, pak bez, pak zase se zapalování, pak to jednou konešně jakoby chytne a pak asi po pátém prošlápnutí to chytne a odjedu. Trysky čistý, svíčka perfektní barva, ale neumím ji popsat, můžu vyfotit. Je to 175, karbec z prasete. A k tomu mě na tom s°°°, že si při tom vždycky ukopu páku z tisícihranu a musím ji opět přitahovat. Moje představa je jako u mé 250, po roce stání v koutě jsem ji vytáhl, napojil baterku, třikrát prošlápl a pak už na první jela.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 22:49
 Teplé ihned, lehce schladlé na třetí. Blbě to startuje úplně studený i třeba když jedu dopoledne, tak mi to nedjde odpoledne. Předstih 4mm. Tak proto říkám, jestli to někdo ví, ale mám takovou vyrachtanou šupleru kde je umění poznat milimetry, natož desetiny, že. Já to spletl, já myslel desetinu, ne jeden mm v tom dotazu.
Datum: 30. července 2010 22:49
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
Datum: 30. července 2010 21:34
 A ještě jsem zapomněl a jeden dotaz, pokud to někdo máte změřený, já na to nemám protředky a chuť sundavat hlavu. Když povolím stator na fíkovi, tak kolik s ním musím(po obvodu vnější kružnice statoru) otočit, abych posunul předstih o 1mm?
Datum: 30. července 2010 21:24
Jméno: peták
IP: uživatel9410
 cago draci nemám s motorkami zatím moc zkušeností a chci se zeptat:Moje 21 jde za studena nakopnout vždy na prvni pokus ale jak se napije tak to už nenakpnu co stím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 22:30
 řešim ted ten samý problém, a nevím si s tím rady...ale časem to nějak vychytám
Datum: 30. července 2010 22:30
|



|