Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Kaňour
IP: uživatel1157
 Čau nemá někdo zkušenost s 11z řetězovým kolem a 75 či 70z rozetou co to tak asi děla (dokáže  )
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 14:45
Jméno: Kaňour
IP: uživatel3522
 o.k tak dik kluci  11z kolecka uz tam bude ale tu rozetu asi moc nebudu přehanet zatim tam necham origo pak tam dam asi 65z ci 70z uvidim jak vyjdou prachy
Datum: 31. července 2010 14:45
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 hej je to brutál sám tak jezdím ale navař zebra na hlavu a valec ptz se to nechladi kdyz to hodne točíš jinak na 2 po zadním pořad v terenu nebo v lesíku supr jede fakt dobre ale kdyz jedes po rovine dklouho tak je to pomale ale vpoho supr
Datum: 31. července 2010 10:40
Jméno: FIchtlar05
IP: uživatel9832
 chlape s timhle pojedes na 2 po zadnim to ti rikam pokud ti motor dava tak se tes xD
Datum: 30. července 2010 23:02
 jednou jsem měl velkou rozetu už nevim kolik zubů ale bylo to jak vyklápěcí kolo na míchačku  Jedničku a dvojku jsem vůbec nepotřeboval. z místa jsem se rozjíždal na trojku s hrabajícím kolem. Fakt dělo ale nejelo to víc jak 40
Datum: 30. července 2010 22:24
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Něco takovýho sme měli doma...takovy dělo záviděli všichni v okrese...
Datum: 30. července 2010 22:02
 hochu to pojedeš po cestě a zatebou bude srolovanej asfatl a když pojedeš po kostkách tak je vyrveš ze zemi a pak ti praskne řetěz s toho neskutečného výkonu
Datum: 30. července 2010 21:39
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 šly by nějak nahradit pístní kroužky, ruply mě. Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. srpna 2010 10:19
 No ja taky nejezdim seriak....a kopce vsecky za tri pohoda
Datum: 01. srpna 2010 10:19
Jméno: termix
IP: uživatel10082
 mam seriak motor 33 kruh 0 vybrus najeto 3500 necelych a rozjizdim se v poho na dvojku  a kdyz roztlacuju tak taky za 2je to lechci a chytne to taky hned sila jak svin a nejychlejsi z okoli ....
Datum: 01. srpna 2010 1:16
 Jak to s ním jede? To s tím musí ty kopce tahat teda fest špatně  Já bych teda do sériáku vživotě jednokruh nenarval
Datum: 01. srpna 2010 1:01
 Já jezdím jednokruh..takže je mi to jedno  že se nevyrábí
Datum: 31. července 2010 17:17
 fakt... jak hledám tak hledám nikde nic nenajdu. asi neumím hledat. ani nikde v našich prodejnách a servisech nic nemají,všude mi řekli že už se to několik let neyrábí prej to ničí válce díky velkému tření. To s těma válcama si myslím že to je pěkná blbost. Takž jsem byl donucen tam hodit dvojkruh
Datum: 31. července 2010 14:31
 čím víc kroužků tím víc adidas. Mám ověřený že pionýr mi jel i bez kroužků ale pravda je ta že jsem nemohl rozjet dvojku jak to bylo slabé. Gumový kroužek by se roztavil  Já jsem zastánce spíš těch tříkruhů protože táhnou líp odspodu a má to větší sílu. u pionýra konkrétně já cenním hlavně sílunež rychlost. škoda že se to už nevyrábí...teda nikde jsem je envidel k prodeji.
Datum: 31. července 2010 0:20
Jméno: termix
IP: uživatel10065
 asi to bude profukovat pres ten zamecek u jednokruzaku sou asi jinak delany cim vic krouzku tim vic to stira steny vetsi komprese
Datum: 30. července 2010 23:08
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 JJ ja to taky beru jako srandu a co tam dát ten nějaky gumový kroužek to by nešlo?  ..proč to vlastně bez tech kroužku nejede, mam dvojkružák
Datum: 30. července 2010 23:07
Datum: 30. července 2010 23:04
Jméno: termix
IP: uživatel10065
 kdo to bere vazne ? ja ne 
¨cum co mi pise kamos :
termixnator ‎(23:00):
geji nehon
Lori ‎(23:00):
kdyz ja musim
prdel proste musi bejt  D
Datum: 30. července 2010 23:02
Jméno: nermix
IP: uživatel10065
 no problem ale priste si to promysli ..... jinak jestli mas pist se 3 krouzkama jeden tam nebude jezdit to bude ale asi to bde profukovat .nemam stim skusenosti jen dedukuju
Datum: 30. července 2010 23:00
  tady si člověk z někho střelí, a on to hned bere vážně
Datum: 30. července 2010 22:59
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Chtěl jsem hned jezdit proto sem se ptal...Omlouvam se za stupidní dotaz.
Datum: 30. července 2010 22:58
Jméno: termix
IP: uživatel10065
 jinak ja se mozna pocuram ale ty se pocuras a jeste si do toho sednes na tebe nemam.......
Datum: 30. července 2010 22:57
Jméno: termix
IP: uživatel10065
 tvl na tak debilni dotazi by tu mel bejt nakej filtr
Datum: 30. července 2010 22:55
 a než si sedne tak se počúrá z té obrovské rychlosti.
Datum: 30. července 2010 22:52
 300km/h... jasně  pak se probudíš ze snu,sedneš na fechtla a jedeš 65
Datum: 30. července 2010 22:49
Jméno: termix
IP: uživatel10065
 na co krouzky ja jezdim pravidelne bez nich zveda to vikon jako svina tak na 50kW jezdim kolem 300km/h se seriovim fychtlem uprava ze nedavam krouzky myslim to smrtelne vaznejako tenhle post .... no coment
Datum: 30. července 2010 22:42
 omotej si píst šňurkou z gatí  popravdě řečeno pístní kroužek nijak nenahradíš. možná by nějaký koumák něco vymyslel aleurčitě to nebude ono. Jediná možnost je koupit nové kroužky
Datum: 30. července 2010 22:26
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nikoho jeste nenapadlo je slepit?!
Datum: 30. července 2010 22:03
Jméno: Novaline
IP: uživatel4242
 Utesej si pořádný dubový píst a máš klid xD
Datum: 30. července 2010 22:01
 *gumový
Datum: 30. července 2010 21:54
 dej tam dumový O kroužek
Datum: 30. července 2010 21:54
 to je zas dotaz omg
Datum: 30. července 2010 21:10
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 leda tak novyma..
Datum: 30. července 2010 21:09
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Hoj Draci, mám problém, koupil sem pinska a chybí tam šteft, který drží hlavu a válec (1 ze 4)...je stržený závt v karteru.
Když tam zasunu šrubek M6 tak ho tam mužu volně posunovat...Čím to jde nalepit?..nebo jak to spravit?
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 9:51
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Takže to tak nějak svařit M8 a M6 a šikovně vybrousit?
Datum: 31. července 2010 9:51
 jak říká standa:jedině závit.zrovna tam bych žádny takutý kov nevymýšlel.nemusíš 8 ale třeba M7.steft ti udělá soustružník tak at ti řízne závit i do toho kartru
Datum: 31. července 2010 8:56
Jméno: standa
IP: uživatel10067
 vzhledem k tomu ze je to pevnostni svornik na pevne stazeni valce a hlavy k motoru,tak bych neveril nicemu jinymu než závitu! Pokud si šestku utrh,udelej osmičku....a nech udelat novej sroub,kterej bude mit dole zavit M8 a nahore klasickej M6....jooo je to pakárna,ale nepomuzes si....a nebo vymen kartery
Datum: 31. července 2010 8:35
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Tekutý železo ne..Nevim co by to dělalo ve vysokých teplotách.Nejlepěi by bylo udělat jak už tu bylo zmíněno:steft dole se zatitem M8(te se musi zavitnikem udělat i do karteru) a nahoře závot M6 pro matku hlavy.
Datum: 31. července 2010 0:47
Jméno: dada
IP: uživatel6468
 "tekuty zelezo"
Datum: 30. července 2010 22:55
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Jo, přesně to myslím... vyrábělo se to již v osumdesátých letech myslim říkal táta...ale co to teda JE ???
Datum: 30. července 2010 21:45
 Já ho tam přilepil nějakým dvousložkovým lepidlem na kov. Název nevím, je to nějaký made in ČSSR, ale drží to pěkně.
Datum: 30. července 2010 21:42
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 To ne, chci zůstat u šestky, osmička je velká...
Slyšel jsem že se to dá nalepit...dělalo se to tak na začátku devadesátých let...!
Datum: 30. července 2010 21:42
 M8 závit + vysustruzit steft na jednom konci s závitem M8 a na druchom konci s M6
Datum: 30. července 2010 21:39
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Do toho se zítra dám, ale přecejenom, lze to nějak nalepit?
Datum: 30. července 2010 21:39
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zkus ten závit na šteftu a v karteru projet závirníkem M6
Datum: 30. července 2010 21:35
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 No chci se prostě zeptat jak přidělat ten šteft ke kartetu...
Aby to byla normálně šestka s matkou na desítku klíč...!
Datum: 30. července 2010 21:33
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 pardon závit M6 nebo M6,5 nebo koupit redukci
Datum: 30. července 2010 21:24
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 závitníkem udělat nový závit do karteru M5
Datum: 30. července 2010 21:20
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Hoj Draci, mám problém, koupil sem pinska a chybí tam šteft, který drží hlavu a válec (1 ze 4)...je stržený závt v karteru.
Když tam zasunu šrubek M6 tak ho tam mužu volně posunovat...Čím to jde nalepit?..nebo jak to spravit?
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 12:40
Jméno: standa
IP: uživatel10071
 Takze ted kazdymu ocasovi,kterej to sem píchne desetkrát,to bude ležet navrchu jako provokace,dokud ho nekdo aspon nepošle do háje aby mel alespon jednu odpoved a zmizelo to???
Datum: 31. července 2010 12:40
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 Zdarec mám indiční civku a naní jsou napasaní čisla 15,1 a ja nwm na no mám napojit kostru a na co přepínač co je na masce dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 12:46
 Najdi si schema a to ti odpoví nejenom na tuhle otázku..... Jinak chybí mi tu tlačítko smazat.....ja nic zamykat nebudu,budu to rovnou mazat  za poslední dny to tu vypadá jak na Spamovacim blogu....dá jednou stupidní otázku-nikdo nenapíše,flakne to sem znova...nikdo nenapíše,tak to vkládá ob příspěvek....užasny....rovnou mazat,nic nezamykat...kde je políčko smazat??? Tohle neni zrovna na tebe pionere21,ale na nejake tve kolegy.....
Datum: 31. července 2010 12:46
 Je to jedno na co to das muzes si vybrat !
Datum: 31. července 2010 12:46
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 Zdarec mám indiční civku a naní jsou napasaní čisla 15,1 a ja nwm na no mám napojit kostru a na co přepínač co je na masce dík moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 20:01
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 z inducky dej dva kabliky do prepinace jak jsou na prepinaci na jedne strane 3 vyvody pro konektory tak jeden kablik pripoj doprostred tech trech vyvodu a druhy kablik dej pod neho.
Datum: 30. července 2010 20:01
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 zdar hoši nemáte doma nekdo duše 2,75-16? Kdo je ze zlínského kraje ať napíše. Prosím levně kdo by měl
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 19:54
 zdar hoši se dát píst z panelky na kejvačku 250ku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 22:29
 Nevim jestli to bude fungoval je v nich viditelný rozdíl. panelkový píst má nahoře vyfrézované takové nevim jak to nazvat. také kanálky jakoby a nemá dole to okýnko jak kývačka
Datum: 30. července 2010 22:29
 takže když píst z panelky dám do kejvačky to nebude vadit?tam nejsou jinak kanály?
Datum: 30. července 2010 19:38
 včera sem si řekl že jo...kolikrát se ještě budeš ptát?
Datum: 30. července 2010 19:35
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Zdar draci určitě se to tu někdy propíralo ,pokoušel jsem to dohledat ale nic.Můj dotaz-narazil jsem u příspěvku uživatele Gogana kde píše že vyvařil karbec v octu -k čemu to je dobrý?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. července 2010 14:16
Jméno: Jirka
IP: uživatel5573
 Vyvařením se dostanou ven usazeniny a bordel a pak lip chytá i jede
Datum: 31. července 2010 14:16
Jméno: udo
IP: uživatel9869
 Zdar draci určitě se to tu někdy propíralo ,pokoušel jsem to dohledat ale nic.Můj dotaz-narazil jsem u příspěvku uživatele Gogana kde píše že vyvařil karbec v octu -k čemu to je dobrý?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 19:06
 Aby si ho vyčistil od nečistot
Datum: 30. července 2010 19:06
Jméno: MIlan
IP: uživatel9236
 Cau potreboval bych poradit kdyz mi stoji fichtl lehce nakloneny na stranu kde je starter paka tak mi tam pres noc tece olej...a jelikos sem zacatecnik tak nwm co stim...mam jawu 05 dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 22:46
 jen pod ten šroubek
Datum: 30. července 2010 22:46
Jméno: MIlan
IP: uživatel9236
 pod retezovym koleckem to netece jen pres ten starter ....dobre vytece olej a co pak tam musi byt olej....anebo si myslel at to vytece jen po ten sroubek????
Datum: 30. července 2010 21:48
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 taky muzes mit spatne gufero pod sekundárním (řetězovým) kolečkem na motoru. Oddělej pravý dekl na motoru a podívej se jestli kolem toho gufera pod řetězovým kolečkem není olej
Datum: 30. července 2010 21:33
 A nebo to máš přelitý olejem. Opři to o zeď, ať je to rovně a vyšroubuj šroub u nápisu olej. Až vyteče, tak to otři a zašroubuju. Motorka musí stát rovně, nesmí ležet ani na jedný straně, měl jsem ten samý problém.
Datum: 30. července 2010 21:14
Jméno: Milan
IP: uživatel9236
 OK diky moc
Datum: 30. července 2010 20:52
 NENe...stačí oddělat startpáku..oddělat starý krouzek (jestli tam bude) a dat novej
Datum: 30. července 2010 20:50
Jméno: MIlan
IP: uživatel9236
 a musim pulit celej motor nebo to de bez to ho???? pls nejakej obrazek nebo schema jak na to
Datum: 30. července 2010 20:45
 Přesně to jsem taky myslel. jen sem nevěděl jak se tomu přesně řiká...předvčírem sem ho taky měnil
Datum: 30. července 2010 20:36
Jméno: termix
IP: uživatel10064
 oprava dava se tam O krouzek a poklicka ktera se da na nej pres nakopavacku se tam jakoze naboucha do boku kartru a zajisti nasazenim start paky ..... nedavno sem ho menil
Datum: 30. července 2010 20:34
 tam se dávala taková těsnící podložka s gumovým kolečkem ..ale dávalo se to u novějších karterů s drážkou....
Datum: 30. července 2010 19:58
Jméno: milda123
IP: uživatel9236
 kolem starter paky ale nwm co stim
Datum: 30. července 2010 19:55
 Asi ti to teče kolem sekundárního kolečka jako mě...nebo u startpáky
Datum: 30. července 2010 19:06
 zdar hosi skouseli jste nedko dat do benzinu rycinovy olej ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 18:25
Jméno: trubka
IP: uživatel10063
 Jo,výkon to NEZVEDNE.ale alespoň to krásně smrdí [voní]
Datum: 30. července 2010 18:25
Jméno: Venca
IP: uživatel8693
Posl.aktualizace: 31. července 2010 15:42
 už tam jsem dávno
Datum: 31. července 2010 15:42
Jméno: martin
IP: uživatel1859
 ahoj, zajímá mě jestli origo motor se vytočí se 14z na trojku?? Mam ji objednanou, videl jsem ji v katalogu náhr. dílů na mustoše, je to origo? dík čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 18:16
Jméno: standa
IP: uživatel10060
 Dobrej motor jo...
Datum: 30. července 2010 18:16
 čau hoši nevíte někdo jakou maxmální a minimální vůly může mít píst ve válci díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 17:42
 Zdarec draci, poťřebuju radu, můj pincek za studeného motoru naskočí hned....jakmile ujedu tak 2 km, už ho startpákou nenatočím, zkouśel sem hladinu štelovat (beze změny) Svíčka má šedou barvu-tohle si nedovedu vysvětlit. Jiskra je jak má bejt....za tepla i studena je obrovská...svíčku používám ngk b7hs (brisk n14c) Odtrh sem nastavil na 0.45m, a předtih tak na 1.6....jinak jede fakt parádně....délá to od doby co sem složil motor.Poradte prosím. dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 18:58
 Ok svíčku vyměním...a zkusím to naklonit na pravou stranu a uvidim, ale prave se divim ze me to nikdy nedelalo a ted jo
Datum: 30. července 2010 18:58
Jméno: standa
IP: uživatel10060
 mas vysoko hladinu a blbou svicku. Pouzij Brisk N14C a nebo NGK8.....sedmička NGK je jako N15 briska....takze to po pár km zvadne....predpokladam jezdis furt Cestovní upravu....me pomahalo naklonit motorku k jedny strane,kdyz sem to startoval rozpálený....ted uz nevim na kterou  ale asi doprava....ale i tak,pokud doladíš ty "kraviny" tak to teplý vždycky chytá blbě....vetsinou az tak na treti ctvrty nakopnuti.....a este to chvilku kucká nez se to chytne....
Datum: 30. července 2010 18:21
 bohužel ještě ne..ted v pondělí se jdu domluvit s vedoucím autoškoly ohledně jedný véci....
Datum: 30. července 2010 17:59
 to dela i mi na mustangovi sice ne tolik ale kdyz se zahreje mam problemy to nakopnut ..... jinak uz si delal ten ridicak???
Datum: 30. července 2010 17:55
 Ale všeko mám nový..zapalovací cívku,indukční cívku, vačku, kladívka, kondík,fajfku,vn kabel,..ale za tepla není šance, jen to mrmlá
Datum: 30. července 2010 17:49
 Tak to já to nenechám bejt, dokut to nepřestane délat.
Datum: 30. července 2010 17:46
 moje dvacítka mi to samé dělá už léte ze začátku mě to švalo zkoušel jsem všechno možné podobné co ty ale dnes už jsem se na to vykašlal
Datum: 30. července 2010 17:44
Jméno: petrpavlicek
IP: uživatel9614
 zdary draci chci se zeptat jake mate skišenosti s aditivem do benzinu estli to ma naky vliv na to is se to leje do pionyru ,diky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. srpna 2010 17:21
Jméno: Jan
IP: uživatel9313
 Leju tiho trošičku, má pak lepší tah i do kopce! Ale když dáš moc tak to pak čoudí.
Datum: 02. srpna 2010 17:21
 Zdarec draci sry ze zase otravuju ale porad schanim jestli nekdo nemate koncovku na mustngacky vyfuk dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 16:44
 Ahoj. Mám problém a sice s mojim Pionýrem. Při studeném motoru jede parádně, ale jakmile se zahřeje začne sebou cukat, škubat a ztrácí výkon. On se ale nedusí spíš je závada někde na elektrice. Vždy potom stačí zastavit dvě minuty počkat a potom zase jede a tak dokola. Dnes jsem zapojil tyristorové zapalování a jelo to dobře i po zahřátí ale asi po 15 minutách jsem jel podél řeky a zase sebou cukal apod. otočil jsem se¨, dojel jsem ke křižovatce a jak jsem se z křižovatky rozjel tak jel zase jak ďas. Ještě vyměním konenzátor, ale jinak nevím co by to mohlo dělat. Svíčkek jsem vyzkoušel habaděj různé hodnoty. Žádný kabel nemám volný, vše drží, vše vodí, kontakty přerušovače jsem vyčistil. Jen zítra ten konenzátor ale jinak pokud by problem přetrvával mě už nic nenapadá. Mohli byste mi prosím pomoc ? Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 20:26
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zkontroluj jestli ti tam pěkně teče benzín a zkus ještě ten kondnezátor. Jakou to hází jiskru?
Datum: 30. července 2010 20:26
Jméno: satan
IP: uživatel4180
 Prosim vás nevíte někdo jak mám na mustanga připevnit zrcátka který mají závit ?na to je nějaký držák?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 17:14
 Koukej a uvidíš
Datum: 30. července 2010 17:14
Jméno: satan
IP: uživatel4180
 a kde se tam našroubují?
Datum: 30. července 2010 15:56
 Zašroubovávají se do páčky spojky,a brzdy...pokud nemás páčky se závitem..asi si je budeš muset pořidit, nebo koupit zrcatka bez zavitu.
Datum: 30. července 2010 15:51
|



|