Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 Zdar draci neví některý z vás k čemu je dobré mít těsnění u plovákové komory?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 15:35
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 a když si koupím výfuk hikone na mustanga,musím upravovat nějak motor?projdu s tím TP?
Datum: 30. července 2010 15:35
 u některých karbeců to teče..a proto se tam dávalo těsnění..ale já se zastanu vystříženýho kroužku ze čtvrtky
Datum: 30. července 2010 15:32
  Aby tam netekl benzín
Datum: 30. července 2010 15:29
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 ale k čemu by to tam mělo těsnit?
Datum: 30. července 2010 15:29
 Těsnění se dává logicky aby těsnilo ne?
Datum: 30. července 2010 15:26
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 zdarec nevíte proč tady sesa nema drapaky??
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 17:12
Jméno: scrofa
IP: uživatel8364
 dřiv je tady měl v kross tuning ale ted ne skoda no si budu muset koupit na mt
Datum: 30. července 2010 17:12
Jméno: Hofmi
IP: uživatel4180
 protože už je to doplněk a není to standart
Datum: 30. července 2010 15:19
 zdravím... prosimvas chci se zeptat kolik otáček má jit vytočit dobrý motor jawa 21 na neutrál. Na štítku se píše sice 6500-6700 ale slyšel jsem že to má jit vytočit i přes 8000 se sériovým motorem. ... jen tak protože to chci porovnat. jsem si měřil mého pincka a ten točí 7400
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 22:33
 nemá to žádný smysl jen jsem měřil kolik ten motor vytočí. tak pro zajímavost. Měřil jsem to indukčním otáčkoměrem
Datum: 30. července 2010 22:33
 jaký smysl má údaj o maximálních otáčkách na neutrál?to zkoušíte co motor vydrží?údaj na štítku znamená při jakých otáčkach má maximální výkon.za těmito otáčkami se motor přetáčí a ztrácí rychle výkon
Datum: 30. července 2010 21:42
 lubik2: jak když ho nemáš? no tak si ho asi kup, ne?
Datum: 30. července 2010 20:33
 kámoš má pincka a naměřili sme 8015 otáček za nimutu měřili sme to tím digi oráčkoměrem co se přiloží čip na válec a na displeji to ukazuje
Datum: 30. července 2010 19:40
 trubka: a jak kdyz ho nemam?
Datum: 30. července 2010 18:43
Jméno: standa
IP: uživatel10060
 na webu lítá prográmek s pilovými diagramy(graf otáčky/rychlost)....je treba sehnat neco na mereni rychlosti....treba tacho z kola....je potreba zadat obvod kola 1700mm....pak uz jen podle dosazene rychlosti odečteš otáčky z diagramu....bacha na origo tacho!!!! origo tacho sice do cca 60km/h ukazuje vcelku spolehlivě,ale ve vyšších rychlostech nesmírně kecá.....běžně při 70km/h skáče kolem 80,při necelých 90 se už přetáčí jakoby za "100" ktera uz tam neni.....při překročení rychlosti 90km/h se deformuje lanko a strhává vnitřní mechanismus tachometru.....je to proste na seriovku....
Datum: 30. července 2010 18:29
Jméno: trubka
IP: uživatel10063
 lubik2 zkus to otáčkoměrem
Datum: 30. července 2010 18:22
 jak to mam zmerit at vim kolik mi toci????
Datum: 30. července 2010 18:06
 JAWA_ceZetak : jel potichu a když slyšel jiskru tak počítal
Datum: 30. července 2010 15:32
 mustnag: nepovidej, fakt?  a jak jsi to měřil? ještě řekni že při jízdě z kopce
Datum: 30. července 2010 14:57
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 me toci fichtl 8500 , stacilo pouzij jinou kliku a ojnici s loziskem misto s pouzdrem
Datum: 30. července 2010 14:53
Jméno: standa
IP: uživatel10060
 dobrý motor 7200-7400...mas dobry motor....obcas se objevují kousky,které umí 7600,ba dokonce 7800 otáček....ale to je tak,když se dobře potkaj dobrý díly...
Datum: 30. července 2010 14:51
 to na štítku neznačí kolik točí, ale maximální výkon při otáčkách.. to jest že těch 3.5 koně příjde při 6500-6700 otáčkách... to samé moje auto... má psáno nejvyžší výkon při 5500 otáček... a točí skoro 7000....
Datum: 30. července 2010 14:28
 Poraďte prosím, jak zajet mustanga. Víc oleje(1:20 to jistí), netočit, jezdit za provozní teploty. Nicméně mám problém s nastavením karbu. Svíčka je způlky černá, z půlky světle oranžová. Jenže teď mám trysku 65, jehlu na prvním zářezu a hladinu dle návodu. Pro záběh se má dát na třetí zářez jehla a tryska má být 72. Co vy na to, já to měl už na druhým zářezu svinky bohatý, natož na třetím a ještě s tak velkou tryskou.
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 21:03
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jinak k te tve pasazi ,,SVINSKY BOHATY'' to tak bejva kdys mazes 1:20 a motor setris (jezdis na zvysenej volnobeh)!!! karbon se usazuje jak mrcha 
pac ten olej se vsechen nespali... kdyz bys jezdit furt plnej byl bys na tom lepe
Datum: 30. července 2010 21:03
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 kdys mas 2barevnou svicku tak to znamena to ze. si to nekde saje vzduch a smes to rozhodi... kdekoli... at uz nezabrousenou hlavou nebo spatnou tesnosti krouzku na svicce nenamazanim britu gufera pri kompletaci motoru ktere se moztazi poskodilo, spatne tesneni u kolinka karburatoru, netesnost klikove skrine (ale to spise ne(
nebo spatnym dosednutim valce na blok motoru... snad jsem nic nezapomel kazdpoadne toho je jak vidis ... co se tyce zabehu nejezdit na plnej mazat tech 1:25 pouzivat lepsi mineral hodne stridat otacky, motor nechavat pred jizdou prohrat, po 10 km nechat vystydnout(v tomto pocasi co panuje venku) a zase pak vyjet nastaveni podle prirucky : snad je to jen jehla na 3zarez z vrchu...
Datum: 30. července 2010 20:59
 Zdravim , prodám JAWU PIONÝR PŘEKOPANOU NA 60 CCM cena:3500kc kontakt .: 607843574
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 21:48
 mám upravený motor:60ccm (píst 1 kruh) nevím z čeho.klapka kanály,tillolsonn karburátor,dle úpravce a dokladu z brzdy 10-11ps při 10500ot. cena úpravy 14000sk
Datum: 30. července 2010 21:48
 za prvy-presti si pravidla (zadna inzerce),za druhy-neni to zadna prekopavka,jen 8mej vybrus..a az treti-kdyz uz neco prodavas,napis aspon zaklad-co je to za typ,v jakym stavu a jestli je to na papirech..sbohem!
Datum: 30. července 2010 13:09
 No to bych řekl že to polskej válec je...kde si ho sehnal? Na aukru? Ten za 650?
Datum: 30. července 2010 12:51
 to neni polskej valec ! A stejně to nekupujes tak co tě to zajimá.
Datum: 30. července 2010 12:40
 co je to za překopávku dát tam polský válec, který ma mimochodem 55ccm
Datum: 30. července 2010 12:25
  to byla ta druhá možnost no....
Datum: 30. července 2010 12:01
 Ještě žes byl slušnej a neodkáal jsi ho do P??????
Datum: 30. července 2010 12:00
Datum: 30. července 2010 11:53
 Zdravim hosi mam jeden dotaz vcera sem nakopnul za studena moji 21čku normalne to slo na volnobech ale asi po 10 sekundach to chciplo ale kdyz je to teple tak to nedela co s tim??Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 12:01
 To je snad normální, nakopni to, dej plnej a zmiz v dáli, ono si to po 100 metrech sedne.
Datum: 30. července 2010 12:01
 Jakou používáš svíčku?
Datum: 30. července 2010 11:50
 us mne tenhle fichtl kramek sere vcera sem davam odkaz a vubec to nejde tak to sem dam po 2 po 3 a po 4 a pak se to to objevi 4x fakt divni a abi mi lidi poradili to ne jen si vsimaj chyb a tlemnej se takze se ptam naposled kdo mi poradi a kdo mi nechce poradit tak at nepise protoze to sou jen dementi http://thi.uloz.to/3/4/7/347ed13c4863be1607eb523fde67f61c.mini.jpg dík za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 17:51
Jméno: termix
IP: uživatel10062
 tak on o tom vi hovno i kdyz mu poradime udela jen druhy hovno kdyby si dal praci a poradne si prohlidnul celi to schema pochopil by to nebo by mohl vyzkouset pokus omyl..... no coment tohle .....
Datum: 30. července 2010 17:51
 jj,ale do ted se nezeptal slusne..pokud bude v zivote jednat timhle zpusobem,kazdej mu tak akorat nase*e na hlavu..
Datum: 30. července 2010 13:18
 Zajic : ještˇjednou? ten už to tu má aspon 10x...bude započítán nový rekord v počtu stejného dotazu
Datum: 30. července 2010 13:15
 jedinej dement si tu ty,pokud se ti tu nelibi tak tahni odsud..nediv se ze ti nikdo neodpovida kdyz napises odkaz a za to-diky za odpoved...co takhle-prosim o radu se zapojenim.... ?? pako,otvirat hubu po netu si umi kazdej kreten..pokud te to tu sere,zavri hubu a padej odsud..omlouvam se ostatnim za moje vyjadrovani,ale serou me lidi,co nic nedokazali a maji kecy na praci ostatnich (konkretne na sesy kramek a pokec) poradne prostuduj zapalovani a pokud chces poradit,tak to zkus jeste jednou,napis to velkejma pismenama a slusne se zeptej s cim chces vlastne poradit!
Datum: 30. července 2010 13:13
Jméno: termix
IP: uživatel10058
 kdybys nebyl debil a poradne se podival na to schema tak by si videl ze ta jedna prerusovana cara je cervenej dratek modrej atd... takze logicky musej bejt zapojenyy vsechny ty dratky jinak 6tka je ukostreni ty 2 svetelny civky maj bejt spojeny aspon ja to tak mam a kabelem to spojeny byt musi .....
Datum: 30. července 2010 11:50
 Já to tam napsal velké asi to je rozlišením a já sem chtěl poradit stim přepínačem jak vípína světla a zapína jesli tam musí bejt dratek jak to tam je označene tou červenou a pak u magneta když mám světelnou civku spojenou stou druhou světelnou nebo jaká to je tak jak nato mám zapojit klakson i světla to mám připojit na ten drátek ??
Datum: 30. července 2010 11:40
 To písmo je tam tak malý že nic nevidím s čím vlastně chceš poradit....takže to bud délá mé malý rozlišení..nebo si to napsal malým písmem
Datum: 30. července 2010 11:37
Jméno: pupek
IP: uživatel8888
 Zdarec teď jsem složil 21 ale ani zanic nemůžu najít šrouby na připevnění laufu k válci. Mohl by mi někdo změřit pos. měřidlem tloušťku těch šroubů nebo tam mají být štefty?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 10:58
 a pre saci koleno sú M5
Datum: 30. července 2010 10:58
 ked misli stefty vyfuku tam sú M6
Datum: 30. července 2010 10:57
 mají tam bejt zprvávně štefty...ale šroub tak taky můžeš dát, délku šroubu ti z hlavy neřeknu
Datum: 30. července 2010 10:54
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 cau draci.....bude moje motorka nekdy potrebovat novy vybrus kdyz uz mam 3. (poslední) jestli ano co se stane? bude jezdit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 13:13
 Ahoj pokud vím tak výbrusy se dělaly na starých MADE IN DOMA válcích až do 8 výbrusu.A jistě ,že jdnou ten výbrus potřebovat budeš  Záleží natom kolik máš najeto.
Datum: 30. července 2010 13:13
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 cau draci.....bude moje motorka nekdy potrebovat novy vybrus kdyz uz mam 3. (poslední) jestli ano co se stane? bude jezdit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 10:54
 3 vybrus ani z daleka nieje posledni
Datum: 30. července 2010 10:54
Jméno: Jawar
IP: uživatel3522
 Ahoj draci......bude moje motorka potrebovat dalsi výbrus kdyz uz mám 3.? (tedy poslední) a co se stane kdyz uz ho bude potrebovat a ja ho nemuzu udelat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 12:27
 jneco by o výbrusu mohl říkat.....ten už má 15tý výbrus, že
Datum: 30. července 2010 12:27
 Kroužky kup taky 39.00...to ti v mototechně dají, když si řekneš...nebo si tam doneseš válec s 4. výbrusem...kdybys to chtél koupit tady...tak to je přimo popsané
Datum: 30. července 2010 11:35
 a jake k tomu mám dát pístní kroužky?  .........jinak fakt díky za odpovedi
Datum: 30. července 2010 11:17
 píst s označením 39.00
Datum: 30. července 2010 11:11
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 a jaky píst je na 4. výbrus?
Datum: 30. července 2010 11:10
 to mi rikali taky tu v meste  ale len preto lebo nemali vatsi pist
Datum: 30. července 2010 11:00
 Néé to né  ..jde jich fakt min.8
Datum: 30. července 2010 10:59
Jméno: Vlk01
IP: uživatel3522
 me kdysi tata rikal ze u fichtla je moznost udelat pouze maximalne 3 vybrusy.......
Datum: 30. července 2010 10:58
 u pio je možno až 8 výbrusů, jde jich ještě vć, ale to už riskuješ poškození vložky....kdyz uz ho bude potrebovat, tak ti to blbě pojede,nebude to tahnout...malá komprese atd...
Datum: 30. července 2010 10:51
 proc se mi fichtl strasne zahriva???? staci se projet 200 metru a trochu to vytocit a je uplne varicic nevim co s tim
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 13:17
 Určitě si pak taky pěkne očisti žebrování tím si jen pomůžes  .
Datum: 30. července 2010 13:17
 svicka je tak jak ma byt cihlova barva ... mozna to bude predtsihem a nebo chudou smesi vyzkousim to zatim dik
Datum: 30. července 2010 12:05
 jenco to dobře napsal  ...jen ještě dodám, aby si se taky podíval na hladinu plovákove komory. pokud by byla přiliš malá, svíčka je taky bílá
Datum: 30. července 2010 11:14
 a ked este nic   tak daj jehlu na 3 zárez z hora
Datum: 30. července 2010 11:14
 pak ked más sviecku bielú,nastav si hladinu benzinu,jehlu daj jehlu na 2 zárez z hora,a prekontroluj tesnenie karburátora a pod valcom,a ked este nic tak pohraj s airboxom sú v tom také spunty dve cierné,
Datum: 30. července 2010 11:13
 no ok vyzkousim
Datum: 30. července 2010 11:08
Datum: 30. července 2010 10:53
Datum: 30. července 2010 10:52
 pozri ze ci nemás sviecku bielú,,asi bude to s tim ze más velmi chudy zmes,,a to znamená málo benzinu=málo chcadenie=zohrievanie a potom zadrenie
Datum: 30. července 2010 10:51
 Podle toho co si napsal, to vypad´na chudou směs, nebo dáváš málo oleje do benzínu, moc karbonu ve spalovacím prostioru, špatně zvolená tepelná hodnota svíčky, velký předstih...oo toho je
Datum: 30. července 2010 10:50
Jméno: jawasss
IP: uživatel9121
 čau hoši jak se pozná jaký je vhodný píst a jaký na něho kroužky jakou vůly by měl píst ve válci maxmálně a minimálně mět a jak to má jit ztuha s novýma kroužkama díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 12:25
Jméno: sládek
IP: uživatel9121
 Kup noý píst i kroužky
Datum: 30. července 2010 12:25
Jméno: jawa21
IP: uživatel9462
 dobry den draci vcera sme sa boli s kamosom previest .ak sme isli na spet tak mi to raz zdochlo isiel som 3 plni a zrazu ako keby som vypol zapalovanie ale asi po 30sekundach to saz chytilo a isle sme daleja podom zase tak sa otvoril dekel zapalovania a a hipal som drotmy a furt to neslo.doma som zhodil cele zapalovanie a nyc ziadna iskra tak som vimenil ramienku kondezator cievku a furt nic.ale ked dam na kablik co i ide zo zapalovania na inducku zirvku a ked kopnem da zacne blikat. prosim vas co stim este moze bit mohla sa z nicoho nic pokazit inducka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 10:21
Jméno: NKPMK
IP: uživatel1194
Posl.aktualizace: 30. července 2010 10:02
Datum: 30. července 2010 10:02
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 dobry de pasuje motor z jawa 05nebo jawa 21 na pionyra jawa 555? dekuji za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 8:21
 pasuje bez problémů
Datum: 30. července 2010 8:21
Jméno: krusty
IP: uživatel10046
 caute draci, ma nejaky pozitivni vysledek kdyz seriznu pist u mustanga smerem k vyfuku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 1:06
 nj...já se jednou ze začátku opřel o zábradlí  ...naštěstí se tomu nic nestalo....
Datum: 30. července 2010 1:06
Jméno: termix
IP: uživatel10056
 fotrik nak vypojil tu parkovaci jednotku pro holky tak ted taky nevim no este ze mame kouli tak to neni tak hrozny  cektis naraz a nic moc se nestane
Datum: 30. července 2010 1:04
 z hlavi nevim...kolem 4 metrů...no pokud parkuješ někde z zábradlí nebo ke zdi tak je to porod  ... navidíš kolik ještě místa.
Datum: 30. července 2010 1:02
Jméno: termix
IP: uživatel10056
 jak je dlouha omega ? jak ted jezdim s fotrikovim tak ma 4,80 metru pasat uz jen 4,40 to neni tak hrozny
Datum: 30. července 2010 1:00
 no na omegu je myslim 3000.... no chci ji prodat a chci něco menšího....známej vozí z práce naftu a prodává 20kč za litr tak mě to docela sere že mám benzíňák
Datum: 30. července 2010 0:58
Jméno: termix
IP: uživatel10056
 tode.....tedkonc je to pekne nahovno ted kdyz koupis stary auto 5000 ekodan kdyz to nevobejdes a jeste povinny kdyz ten capek neni z tvyho mesta jeste spz prevody atd
Datum: 30. července 2010 0:55
 žere 10 litrů.....pojištění mám nižší než otec na oktávce 1.9 TDI  já platím 4400 ročně a mám to i skla.... on platí 4600
Datum: 30. července 2010 0:53
Jméno: termix
IP: uživatel10056
 TPCA KOLIN mas pravdu je tam v pasatovi je stejnej motor jak v superbovi stim rozdilem ze passat ma i 6tku zase jak kterej lisi se este nakyma dalsima detajlama jinak to sami jinak ten tvuj 3litr musi zrat jak svina ne ?  kolik platis poviny
Datum: 30. července 2010 0:49
 škoda, seat, audi a VW je jedna firma...davají stejné motory....serou se snad oktávky? neserou... v té 1.9 TDi máš stejný motor jak v oktávce....
Datum: 30. července 2010 0:47
Jméno: termix
IP: uživatel10056
 ja planuju passata 1,9TDI nebo radsi kvuli povinymu 1,6 beno ten jeden kamos co tu vobcas ppise naky prispevky s menem LORI je proti VW ze se prej hrozneserou ja sem proti
Datum: 30. července 2010 0:42
 proto sem si pořídil auto co má výkon už v základu  .....no ted plánuju VW POLO 1.4 TDi....má to myslim 74 koní tak to nechám potáhnout aspoň na 80
Datum: 30. července 2010 0:39
Jméno: termix
IP: uživatel10056
 tohle je dilema kdyz chces mit auto na par let nebo jen na chvili tak ti muze bejt jedno jak dopadne motor kdyz to v pravou chvili dokaes prodat a ne kdyz uz je pozde ...
Datum: 30. července 2010 0:36
 ano..motory mají už výroby výkon z maxima snížen zhruba na 70% kvůli životnosti... známej si načipoval oktávku skoro na 200 a pak plakal..... a rychle se snižovalo zpet na původní hodnoty.
Datum: 30. července 2010 0:33
Jméno: termix
IP: uživatel10056
 fotrik ma superba z 74 na 92 a sem tam neco praskli hadicky od turbaa vahy vzduchu atd.. vetsi opotrebeni kdyby to na auto nemelo vlilv tak se auta delaj s maximalnim vykonem ne ? celkem logicky ze to nakej vliv asi mit bude
Datum: 30. července 2010 0:28
 termix: jak se kurvý motor na autě načipování? to by mě fakt zajímalo  ....samosebou pokud ho nenačipuješ na max  .....otec má oktávku čiplou z 90 koní na 130, najeto už 140 000 a motor je v bezvadné kondici
Datum: 30. července 2010 0:26
Jméno: termix
IP: uživatel10056
Datum: 30. července 2010 0:25
Jméno: termix
IP: uživatel10056
 treba to voli nebyyli ale vic se tim kurvil motor jak kdy si nacipuje auto
Datum: 30. července 2010 0:24
 kdyby to s tím mělo o poznání lepší výkon a hospodárnější provoz tak to tak soudruzi v povážských strojárnách nedávali. přece to nebyli žádní voli
Datum: 30. července 2010 0:21
 termix-napis si jeziskovi
Datum: 30. července 2010 0:21
 krusty: hlavně to neřež!!! pak si vzpomeneš na moje slova...
Datum: 30. července 2010 0:21
Jméno: krusty
IP: uživatel10046
Datum: 30. července 2010 0:17
Jméno: termix
IP: uživatel10056
 a kdo ti dal planky chci taky
Datum: 30. července 2010 0:16
 nelakoval te,mozna trochu..jako hovado to pojede se stejskyho upravou   a to co chces seriznoutje ti na vejfukovy strane hovno platny,protoze ta strana pistu vejfukovej kanal neotvira,ten se otvira pouze horejskem pistu...a pro termixe-mam to zakazany od toho,kdo mi dal planky na presny upilovani pistu..
Datum: 30. července 2010 0:14
 krusty: říká ti něco časování saní? asi ne co?  když seřízneš z pístu takovýto kus tak uplně domrvvíš časování, sací kanál se bude pozdě zavírat a všechna nasátá směs ti vyletí zpět do karbecu
Datum: 30. července 2010 0:13
Jméno: termix
IP: uživatel10056
Datum: 30. července 2010 0:12
 no to by asi moc dobře nedopadlo. když jde píst dolů musí v klikovce vzniknout nějaký tlak aby se ta směs potom mohla dostat tím tlakem kanálkama zase do spalovacího prostoru. takto by ti veškarý tlak vyfičel výfukem ven a asi by to nejelo
Datum: 30. července 2010 0:12
Jméno: krusty
IP: uživatel10046
 jeste se s vama podelim jak me todle vubec napadlo... kamosuv tata takhle jednou povidal zazitky z detstvi a jak na fichtlek zkracovali pisty a ze jim to pak litalo jak hovado  tak jestli nas jen tak trochu nelakoval
Datum: 30. července 2010 0:10
Jméno: krusty
IP: uživatel10046
Datum: 30. července 2010 0:08
Jméno: termix
IP: uživatel10056
Datum: 30. července 2010 0:05
 to ti vic pomuze kdyz vezmes pist a zezhora do nej vyvrtas diru..asi tak 2kou vrtakem..musi to bejt presne uprostred!pak to poleti kilem...ale jen pokud mas motor v kondici a das si pred jizdou red bull...
Datum: 30. července 2010 0:05
 konce pistu  vis jak funguje 2T a saci kanaly?  asi tezko vid
Datum: 30. července 2010 0:03
Jméno: jawa 21
IP: uživatel4805
 ne to nedelej zhoršiš na tom vykon jestli chceš si upravit pist na větši vykon tak vem pinik konce pistu spiluj do dlouhe špičky ja sem to tak skusil a pionyr mi jel ja dabel nevim jestli to zabere i na tvym dranzrovi
Datum: 29. července 2010 23:51
 boocheer-myslel upilovat,ja tuhle upravu uz delal,ale nestaci jen to,musi se u toho pistu upilovat vic veci,sorry ale nemuzu ti rict co a jak a o kolik,ale necekej,ze samotny upilovani na hrane u vyfukace ti neco prida..mozna maliiicko
Datum: 29. července 2010 23:46
 nereknu ti okolik,protoze to mam zakazany...  ale pomuze to v tom,ze se driv dostanou splodiny pryc..
Datum: 29. července 2010 23:45
 nepochopil jsem jak ho chceš seříznout
Datum: 29. července 2010 23:45
Jméno: gogan
IP: uživatel10046
 zdarec, jak mám vyčistit žebrování na válci? nebo spíš do čeho to mám naložit?... prd se to chladí když je to špinavý a mastný
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 21:19
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 jeste jsem si vzpomel ARVOU! nejlepe tou starsi ta dnesni co delaj uz neni ono... neni tolik agresivni ale jde to sni taky pekne
Datum: 30. července 2010 21:19
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 hrubej filc (neco jako dratenka) delaj to tak na renovacich... a cisti to vic celkem fajn rozhodne lepe nez sroubovak s hadrem ale i to se da pouzit.. nepo pak kamarad to dela vapkou... tlak jak mrcha ale jako ze to fakt vyfoukne perfektne... jen to nedelej na TEPLEM MOTORU!
Datum: 30. července 2010 21:13
Jméno: gogan
IP: uživatel10046
 sem jenom línej, né praštěnej  už to je očištěný, hadrem a šroubovákem nahrubo a pak štětec a benál
Datum: 30. července 2010 21:08
Jméno: standa
IP: uživatel10060
 nech to opískovat a nebo vyčistit ultrazvukem.....kdyz je ti hadr a šroubovák nevhod...
Datum: 30. července 2010 14:59
Jméno: gogan
IP: uživatel10046
 jo, karbec sem v octu vyvařil včera
Datum: 30. července 2010 8:52
 Tím ,že to hodíš např. do Technického benzínu si ničemu nepomůžes mě tam hlava ležela 14 dní a nic chce fakt vzít hádérku namočenou do T.benzínu a čistit a nebo to vyvař v octu  já tak vařím karbecy a uplně čisté ,ale nevař to dýl jak 12 min pak to začne oxidovat.
Datum: 30. července 2010 7:38
Jméno: gogan
IP: uživatel10046
 tak jasny akhle si dokazu poradit, ja jen jestli se to neda udlat aj tak ze to hodim na den dva do nejakyho roztoku, ale tak ja tech par hodin tomu cisteni obetuju no
Datum: 30. července 2010 0:11
Jméno: termix
IP: uživatel10056
 lepsi je hadr na prouzky a jezdit mezi zebry jako pilkou rychlejsi nez sroubovak nejdriv je to lepis nastrikat odmastovacem na motory treba arva a pak projet hadrem a je to cisty
Datum: 30. července 2010 0:02
Jméno: gogan
IP: uživatel10046
 nj předně tomuhle postupu sem se chtěl vyhnout
Datum: 29. července 2010 23:58
 vem si šroubovák,hadr,technický benzín,hadr omotej na šroubovák,namoč do benzinu a vyčisti to. neni to záživná práce ale výsledek stojí za to  taky to tak dělám. musel jsem to čistit každý týden ale od té doby cojsem koupil odkapoou misku už jezdím 2 oky a žebra mám furt čistý
Datum: 29. července 2010 23:48
 cau chci se zeptat jaka ojnice pasuje na stadiona S22 pistni čep 10 a jehličkové ložisko nahoře diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 23:22
 cau jake pasuje ojnice na stadiona S22 ale musi mi čep 10 a na hoře jehličkove lozisko
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 23:10
|



|