česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1092  1093  1094  1095  1096  1097  1098  1099  1100  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Erda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau dneska sems i obědnak 10z sekundáro jak hodně mě to přidá do síli ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kámoš to měl na fichtlu,kterej byl předělanej ala trial(předělaný zadní tlumiče,rám vyztuženej,šavle z 250ky..)a 10zubý kolečko jednička byl přebytečnej kvalt,rozjížděl se na dvojku na trojku to jelo okolo 50km/h,ale dobře se stím jezdilo pozadním :-D
 
 
Datum: 28. července 2010 22:36
 
 
 
 
Jméno: Robert Bosch      IP: uživatel10039    
No, mám menší zkušenost se změnou velikosti sekundárního kolečka a spíš bych se ptal : " Kolik to bude mít větší spotřebu?" Motorka se musí točit mnohem víc do otáček a déle to držet v otáčkách před přeřazením. Asi jak když přesednu z auta které jezdí na benzín do staršího dieselu. Mě změna sekundáru -1 zub přinesla +1 litr větší spotřebu paliva na stejných úsecích. Víc to poznáš až při vetším zatížení motocyklu, jinak se ti mírně zpomalí motorka, prověsí řetaz, který budeš asi muset zkracovat ... Zbytečná práce! A u toho 10z kola bych se ještě dobře podíval, jestli ti nebude řetěz chytat o hliníkovou skříň motoru. Když budeš jíst špenát přidá ti to do síly možná víc, než bude efekt 10z kolečka u motorky.
 
 
Datum: 28. července 2010 22:26
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co je to pjekne??
 
 
Datum: 28. července 2010 21:03
 
 
 
 
Jméno: petrpavlicek      IP: uživatel9658    
ja mam taky 10zube sekndaroa ma to silu pjekne s kamosem pjekne na dvojku dokopce a ma silu a vitahnu z toho max 60
 
 
Datum: 28. července 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
lk: no nemáš uplně pravdu,řekl bych že malinko víc... Záleží na tom v jekém stavu máš motor to nejde tak říct
 
 
Datum: 28. července 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
táááááákhle moc....
 
 
Datum: 28. července 2010 19:04
 
 
 
 
Jméno: Erik Dach      E-mail:      IP: uživatel10040    
čau chtěl bych se zeptat dneska sem si obědnal sekundáro 10z a chci se zeptat jak hodně to pude do síli a jak to ubere na rychlosti ?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 18:07
 
 
 
 
Jméno: GAZI ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute když rozeberu ty matice na vidilicích na čz 175 a dám tam tyhle kroužky http://aukro.cz/item1159012098.html tak to přetěsnim?? nebo k čemu to slouží díky moc za odpověd potřebuju to pač mi tečou vidle odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ne... tento kroužek má funkci spíš jako taková prachovka, která vymezuje vůli mezi samotným teleskopem a tím převlečným plechovým krytem na pružině teleskopu... těsnící částí je spešl gufero zalisované uvnitř matky... budeš muset koupit celý matice, ovšem dnešní turecký repliky stojej bohužel za .....
 
 
Datum: 28. července 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci tak včera po noční projíždce kdy sem domů přijel o půl 4 ráno D::-D.05 mě zlobila v tom že když sem jel po rovině za plnej na 3 tak to ve vysokých otáčkách jako kuckalo......nnnnnnnneeeeeennnnneeeeeennneeeee.Hrozný štvalomě to nevíte čím by to mohlo být ???Předstich a odtrh sem seřizoval už tak 30x malej,velkej a malikej a pak i předstich a fůrt to samý.Předtím mě to nedělalo.Na co se mám podívat díky za rady...... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 23:03
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Robert Bosch:Vole nejsem ty abych si musel ke každý motorce přečíst 20 knich a potom jezdt.Taky je lepší si na hodně věci přijít sám tím se nejvcí naučiš ..zdar
 
 
Datum: 28. července 2010 23:03
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
RObert : a nebe je tady od toho FAQ
 
 
Datum: 28. července 2010 22:58
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svíčku jsi skousel vymenit? :_D
 
 
Datum: 28. července 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: Robert Bosch      IP: uživatel10039    
Podívej se do dílenské příručky, jak seřídit předstih!
 
 
Datum: 28. července 2010 22:30
 
 
 
 
Jméno: zdenda      IP: uživatel606    
ahoj ,tak tento problém jsem měl cestou ze zlína , prostě škubání, kuckání atd...:-) , problém byl v KONDÍKU ,koupil jsem novej a cvrká do tedka, skus ho vyměnit a uvydíž ....
 
 
Datum: 28. července 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: kocvin      IP: uživatel8891    
Hosi co musim udelat aby sel pionyr roztlacit dozadu??:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2010 12:50
 
 
 
 
Jméno: Gori      IP: uživatel10047    
tu:http://www.youtube.com/watch?v=-s5egJG1ewE
 
 
Datum: 29. července 2010 12:50
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D:-D
 
 
Datum: 29. července 2010 12:27
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co hovoril strejc tak á prý 2 kladívka a pokazdy pred uvrati zapali jednou a po uvrati hodi jiskru taky. aby se dal nastartovat obracene jako zpatecka. to byla lahudka na velorexech, rychlost 80km/h na zpatecku :-D
 
 
Datum: 29. července 2010 12:25
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proc velorex aké má magneto??? :-D:-D:
 
 
Datum: 29. července 2010 12:20
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenco: asi máš magneto z Velorexu :-D
 
 
Datum: 29. července 2010 12:12
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě Tatran taky chytí dozadu, když už nemá sílu to rozjet popředu, tak chytne naopak s normální předstihem. Na fichtlu jsem to nezkoušel. :-)
 
 
Datum: 29. července 2010 11:54
 
 
 
 
Jméno: Zipoman      IP: uživatel10026    
asi má divnou vačku
 
 
Datum: 29. července 2010 11:15
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tu je moja téma moj kamos má fichtla ale nezmesti mi do hlavi ze jak to ze mu jede pekne atd (do predu mislim :-D) ale vypne motor a kludne vie roztlacit aj do zadu a aj do zadu pekne chytne mu,,a ide aj do predu aj do zadu na stené hodnoty predstichu,,jak je to mozné??
 
 
Datum: 29. července 2010 11:04
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem to jednou zkusil po zadu...šlo to, ale roztlačovat mě musel kámoš...
 
 
Datum: 29. července 2010 10:59
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
shrek: ja to nikdy nezkoušel a ani nemam v planu ale myslim že by problé mmohla dělat volnoběžka startpaky že by se při opačné rotaci kousla a o startpaku by se mohli vylamat zuby. Ale jak říkám, zkušenost nemám. :-)
 
 
Datum: 29. července 2010 10:30
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kluci od nás to skoušely a potom se jim zasekla převodovka takže nevim jestli by to jelo,jinak předstih musíš dát za horní úvrať
 
 
Datum: 29. července 2010 7:38
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tvl dyt mu tady raďěj
 
 
Datum: 28. července 2010 23:02
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10043    
tvl tak mu poradte ¨kdyz sme byli mladi delali sme to sami akorat ja si to uz neopamatuu jinak bych to napsal je to 100% o nastaveni predstihu
 
 
Datum: 28. července 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozštelovat predstih a zaradit zpatecku...jinak dozadu jezdej jen sracky pio
 
 
Datum: 28. července 2010 22:45
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim ze staci otocit predstih na danou hodnotu z druhe strany. teda otocis placnu ne 1,4 pred ale 1,4 po horni uvrati.
 
 
Datum: 28. července 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: Robert Bosch      IP: uživatel10039    
Přestat hulit trávu!
 
 
Datum: 28. července 2010 22:31
 
 
 
 
Jméno: jokls      IP: uživatel6617    
zdar draci mam jawu 350 640 a potřeboboval jsem ze řadičky odřiznout šroub protože se mi strhl zavit ak jsem to vzal flexou ale nařizl jsem i viko spojky neni upně prořizlej ale je to celkem hluboky ten řez tak se chci zeptat jestli to jden něčem zadělat nějakym tmelem nebo kytem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 16:06
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Soubor dotazů, první je trochu větší: 1)Nedobíjející 250/353 s ampérmetrem, nedobíjí a nejede to ani na dynamo.a ani regulátor nevykazuje pohyb. V jedný starý knížce jsem četl, že dynamo se dá přebudit tak, že zapojím (nabitou, teď mám novou, 100% nabitou) baterku mínusem na kostru, zapojím zapalování ve spínačce a pomačkám 3-5krát regulátor. Co vy na to, znáte někdo tento způsob? Tam sice psali, že se to dělá, když moc často oxidují kontakty regulátoru, ale tak to by asi nevadilo. Teď bych se vás zeptal, jestli se tím přebudí i regulátor na ten ukostřenej mínus. 2)Je podle vás lepší seřídit karbec podle příručky, nebo podle barvy svíčky? Já mám třeba u mustanga na druhým zářezu směs svinsky bohatou, na prvním je cihlová svíčka, ale zajíždět to na třetí zářez, no nevím, to by tam snad šel jen čistej benzín bez vzduchu:-D 3)Jak byste pořešili, když přitahujete horem spodem karbec na přírubu a stejně tam nedrží? To samé pak s tisícihranem u startovačky? Pak jestli byste mi sem nějak přes rajče.net dali fotku regulátoru a zakroužkovali tam šroub, kterým točit, když chci regulovat otáčky, při kterých to začne dobíjet(mě to teď dobíjí jen na max. otáčky a na ty skutečně nejezdím. Toť vše, přátelé :-D(ZATÍM) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok du na to, tak zacneme od zadu,to mas rele v zapalovani ? tak to neni prdel seridit jentak od sebe, bud jestli se ti shoduje ampermetr z nejakym dalsim aby si neladil, pokud shoduje tak pritahuj sroubek aby kdyz lehce pridas plyn a nemas ROSVICENY svetla ! tak by mel dobijet 4A. kdyz rosvitis svetla tak 2 ampery na vyssi volnobeh ale pokud ti ampermetr lita jak chce, a nemas to jak zmerit na necem jinym tak to ani nedelej ! pak ho spalis,ti zacne horet a je po nem :-D, a kdyz to mas hotovy tak vem trochu barvy na sroubovak nebo na stetec to je jedno a zakapni to aby to bylo 100%!!!! dalsi dotaz TISICIHRAN u startovačky nejde dotahnout tak startovacku vyndej trochu to obrus aby si ji mohl vic stahnout nic vic stim neudelas, pak krasne dotahnes, ja to furt piluju jinak se toho nezbavis,karbec to samy nejak trochu zbrousit aby si to sedlo
 
 
Datum: 28. července 2010 20:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím... zadní pneu na babetě 207 už jeví velké známky opotřebení....jenže babetový plášť nemám, ale mám nové pneu na pionýra...dotaz zní...bude pneu z pionýra pasovat na zadní kolo ba babetě 207? na ráfek jde, to sem zkoušel, ale jestli nebude někde o něco drhnout... dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry :-P napisal som to co uz vis :-D
 
 
Datum: 28. července 2010 16:54
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samozrejme bude pasovat fichtlársky plást na babettu len babetta má blbi tvar ráfku a tazsie dostane na ráfik plást fichtla ;-)
 
 
Datum: 28. července 2010 16:49
 
 
 
 
Jméno: HeRo      IP: uživatel9828    
Zdar draci, potřeboval bych vědět jestli je něčím připevněné zapalování. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 15:02
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
ahoj... jak je to možný že mi motor jede vic na 11z sekundaro nez na 12z a 13z ???? motor mam po výbrusu ale už je najeto skoro 450km odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 14:49
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
cuss .. tak dneska jsem skousel dat do motoru 11z sekundaro a motor je po výbrusu už zajety a roztocil se na neuveritelnych 65 km/hod. a kdyz jsem tam mel 12z i 13z sekundaro tak motor nesel roztocit pres 60km/hod. jak je to mozne ???? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 23:05
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nO TYvole 1 kroužek to točí 10 000?d:-D:-DNe to ne ale těch 7500 to věřím
 
 
Datum: 28. července 2010 23:05
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10043    
ja mam 3 krouzek motor v origo stavu a z kopce sem jel na 2jku s origo sekundarem pres 6Okm/h motor taky malem vyletel tak sem pak jezdil radsi na netral z kopce
 
 
Datum: 28. července 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
ja tam mam jednokruch !!!!
 
 
Datum: 28. července 2010 19:18
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele víšco je zajímavý že sem na jaře jezdil s fíkem.Byla to Jawa 21 a taky sem tam měl 11 zub sekundár a 3 kroužkový píst.A tyvole to mělo odpich jako svině a rychle to taky jelo ale těch 65 spíš55-60 ale je zajimavý že zkopce sem ujížděl kámošovvi co měl mustafa s 12 zub sice motor málem vyletěl z rámu ale stálo to za to.A ten mustaf mu jezdil pěkně.Tak ty tam máš určitě 2 kroužkovej píst poněvač já s 3 kroužkovým bych tolik nedal.
 
 
Datum: 28. července 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: Robert Bosch      IP: uživatel10039    
Obdivuhodné, hmm??? Rychlost 5km/h je docela zanedbatelná, stačí trochu větru v zádech. Kdyby byl rozdíl větší, pak bych se tím zabýval. Stejný rodíl může udělat i hladší povrch vozovky a dobře nahuštěné pneumatiky. Dotaz je bezpředmětný, pouze informativní.
 
 
Datum: 28. července 2010 16:50
 
 
 
 
Jméno: Dejvid001      E-mail:      IP: uživatel9832    
Cau draci,prosim potrebuji poradit fungoval mi chcipak a najednou jak sem chtel opravit svetlo tak nefunguje prosim neposilejte mi schemata ale jen reknete ktery drat ke kteremu mam dat abych zapojil chcipak+svetlo(pokud se vam chce svetlo ale nemusite staci jen ten chcipak) DEKUJI moc.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 14:23
 
 
 
 
Jméno: Fichtlar      IP: uživatel9046    
Zdarec lidi. Nevíte jakou může mít cenu karburátor Jikov bez trysek na Pionýra? Mám možnost ho prodat a mám strach abych si neřekl o něj hodně. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 16:52
 
 
 
 
Jméno: Robert Bosch      IP: uživatel10039    
:-) :-) :-) Máš strach, aby jsi si neřekl hodně??? Nebo málo ???
 
 
Datum: 28. července 2010 16:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prodal sem jeden za 70 kc
 
 
Datum: 28. července 2010 15:46
 
 
 
 
Jméno: ardno.69      IP: uživatel9335    
tak 100 kč nejvíc
 
 
Datum: 28. července 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
max 50kč :-D
 
 
Datum: 28. července 2010 14:43
 
 
 
 
Jméno: KoliHN      E-mail:      IP: uživatel7494    
Zdravim mate nekdo zkusenosti s primarnim 9z nebo 11z koleckem? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 13:29
 
 
 
 
Jméno: lubik2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
caute prosim o radu mam mustanga a hci aby jel co nejlepe (rychlostne) a nevim co vsechno by se dalo udelat napiste toho co nejvic co vas napadne at taky neco vim tak dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2010 16:49
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosimte,hlavne tam necpi zadny redidlo..jen to ne..radsi si za jizdy prdni,ale redidlo ti na otackach ani na tahu neprida..pojede to,ale rozdil nepoznas.
 
 
Datum: 29. července 2010 16:49
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zas ředidlo....
 
 
Datum: 29. července 2010 16:42
 
 
 
 
Jméno: lampan      IP: uživatel9109    
zhubni.....
 
 
Datum: 29. července 2010 16:39
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hm, s větrem v zádech ten motor tak akorát zadřeš.
 
 
Datum: 28. července 2010 17:03
 
 
 
 
Jméno: Reobert Bosch      IP: uživatel10039    
Jo a taky hladovět, držet dietu, ať se kouří za kočárem. Taky si můžeš dát plachtu na řídítka a vyrobit si wind-fechtl-surf, budeš ekologický, budeš mít nízkou spotřebu paliva a když nabereš do plachet, tak uvidíš ten tah do kopce ...
 
 
Datum: 28. července 2010 16:56
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10036    
pridej do benzinu kousek redidla a o neco vic olejezmen sekundarni kolecko jinou rozetu go motoruten kit ladak jinej karbec bezkontakt airodinamickej tvar :-D
 
 
Datum: 28. července 2010 13:16
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
GO motoru,namazat ložiska kol,dofouknout kola,potom můžeš uvažovat o větším tuningu-válec si nechat upravit od Stejskyho,možná větší sekundární převod př. 14zub.Záleží kolik máš peněz a kolik jich chceš do toho dát
 
 
Datum: 28. července 2010 13:15
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
GO motoru + nějakej stejskalův kit např: http://www.jawa50speed.wz.cz/cestovni.html
 
 
Datum: 28. července 2010 13:11
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      E-mail:      IP: uživatel7314    
Zdar, řeším problém..Mám jawu 05, motor z jawa 20 (nevím jestli je v těch motorech nějáký rozdíl?)..Za studena musím roztláčet, nejde do otáček ale jak se po cca 50 metrech trochu ohřeje tak jede normálně, což mi ale tolik nevadí..Ale jak se po cca 3km pod plnym ohřeje, tak začne rychle ztrácet výkon a dusit se, musím pak ubrat plyn a jsem rád když jedu 45km/h..Nějáký rady, co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2010 13:01
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      E-mail:      IP: uživatel7314    
Zdar, řeším problém...Při startování za studena musím roztláčet, motor chytne ale nejde vůbec do otáček, jak se po cca 50 metrech ohřeje tak už jede v pohodě, což mi až tolik nevadí...ale po cca 3 km pod plnym strašně ztrácí výkon a nemůžu mu dávat plnej, jinak se strašně dusí a jedu cca 45 km/h.. Nějáký nápady, co s tím? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. července 2010 1:14
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Tak jsem vyzkoušel několik svíček a nepomohlo...nemůže to bejt třeba kondíkem?...Já jak dám plyn uplně dolu a chvíli ho dole nechám, tak to pak zas chvíli jede líp..
 
 
Datum: 30. července 2010 1:14
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
zkus 15ku a rady co psaly kluci dole
 
 
Datum: 29. července 2010 10:39
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Svíčku mám teplou, N17C....Prostě jedu, jedu a najedou to začne zpomalovat, ale není to zvuk jako by ta svíčka nezapálila..
 
 
Datum: 29. července 2010 10:17
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky se zeptám jakou používáš svíčku.
 
 
Datum: 29. července 2010 8:30
 
 
 
 
Jméno: Lori.      IP: uživatel6468    
Co jen spatna svicka... sou ruzny typy, tepla, studena a "normalni" :-D
 
 
Datum: 29. července 2010 8:28
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale ať to nepřeženeš,kdyby jsi měl moc chudou směs tak taky můžeš zadřít!
 
 
Datum: 29. července 2010 7:45
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel7314    
Udělal sem to, možná to dělá o malinko míň, ale pořád dělá...Rozdíl sem poznal na radaru, místo 56-7 do mírnýho kopečka mi dnes prvně ukázal 59...Při studenejch startech už chytá líp...zkusím to dát ještě níž..
 
 
Datum: 29. července 2010 0:02
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ji dej na druhej od vrchu
 
 
Datum: 28. července 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      E-mail:      IP: uživatel7314    
Jinak mám 05 s motorem 20, zapoměl sem napsat:-) Jehla je na řářezu prvnim ze shora, tak aby šlo míň benzínu a víc vzduchu. Pořád si pletu pojmy chudá a bohatá směs.:-)
 
 
Datum: 28. července 2010 15:49
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Na kterém zářezu je jehla ?
 
 
Datum: 28. července 2010 13:19
 
 
 
 
Jméno: hajda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci a dračice, tak začínám novou éru, končí éra polního ježdění a nastupuje úplně nová silniční éra :-D řidičák ž skoro v kapse, ted jen dojet s fíkem na technickou... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 14:15
 
 
 
 
Jméno: dodo      IP: uživatel9656    
tak to seš na tom stejně jako já přeji hodně š´tastných kilometrů
 
 
Datum: 11. srpna 2010 14:15
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to hodně štěstí na STK!! :-)
 
 
Datum: 03. srpna 2010 11:45
 
 
 
 
Jméno: jawaaaaa      IP: uživatel9456    
Mám dotaz. jak mám vyndat píst? z fechtla, vubec nevím jak na to. A jak se to měří abych poznal jaký kroužky koupit a kolik?...moc díky:-):-):-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2010 9:53
 
 
 
 
Jméno: Fana      IP: uživatel10027    
Vem si píst do mototechny a je...
 
 
Datum: 31. července 2010 9:53
 
 
 
 
Jméno: Robert Bosch      IP: uživatel10039    
TO: lk - Óch ja. Spousta lidí je tady poměrně málo gramotných - dle stylu psaní, horší je, že jsou zde i tací, kterým dělá problém čtení! Přečti si všechny odpovědi k tomuto dotazu, pak ještě jednou co jsem psal já a pak se mě ptej od kdy se kupujou kroužky podle starých. Od té doby, co tě nenaučili číst!
 
 
Datum: 28. července 2010 22:42
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
robert: od kdy se kupujou koružky podle starejch? stačí když se koukne jaký číslo má vyražený na pístu, případně vrtání válce změří posuvkou a podle toho, kolikátej výbrus má, tak koupí kroužky....zálkadní vrtání je 38mm a výbrusy jdou po 0,25mm ... jednoduchá matematika.... jinak pismena dříve udávali toleranci výbrusu, ale na to už se dneska nehraje
 
 
Datum: 28. července 2010 19:30
 
 
 
 
Jméno: Robert Bosch      IP: uživatel10039    
Raději se podívej do tabulek, kolik pístních čepů různých velikostí se dá použít pro jaký píst a ojnici a zjistíš, že tam jakýkoliv dát nemůžeš. Válec i píst by měli mít na sobě vyražené písmeno, popř. číslo výbrusu - podle toho se podívej do dílenské příručky a zjistíš, jaké tam patří pístní kroužky. Rozdíly bývají v setinách, ne-li tisícnách milimetru, to okem nepoznáš a posuvkou změříš jen přibližně. Nelze kupovat kroužky nové, podle starých ojetých. Co potom koupíš? Nové kroužky s průměrem jak ojeté? Jestli nechceš marnit čas, peníze a svou práci, sežeň si dílenskou příručku pro Jawa 05/20/21/23a a tam vše potřebné nalezneš.
 
 
Datum: 28. července 2010 17:06
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Radši si na ten pístní čep udělej stahovák at tim mlácením nepoškodíš ojnici.
 
 
Datum: 28. července 2010 13:15
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Píst vyndáš tak že z válce odšroubuješ výfuk i karburátoe. odšroubuješ hlavu a pak to celé normálně vytáhneš. Pak jsou v pístu ty otvory pro čep a v nich zajištovací kroužky. Ty vytahni kombinačkama. Pístní čep jde obvykle vysunout ručně pokud je motor nějakou dobu jetý. Když to nepujde tak to normálně vyraz nějakou kulatinou a kladivem. A pozor ad sinepoškodíš bronzové futro v ojnici a ad ojnici neohneš. opatrně a s citem. Změř si šuplerou průměr válce,a v mototechně nebo někde řekni že chceš píst s kroužkama na tento průměr a oni ti to dají. alespon u mě to tak funguje. S pístem doporučuji koupit i nový pístní čep
 
 
Datum: 28. července 2010 12:53
 
 
 
 
Jméno: roverider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, stále se mi ohýbá zadní osa u babetty 207, už se mi ohla 4. rozpěrky v náboji jsou snad složený dobře, vážim necelej metrák, silnici kde jezdim sou docela děravý. rozpěrky jsou v náboji složený dobře. Máte někdo stejnej problém? Nevíte o nějakej ose z kvalitnějšího materiálu? Případně z jaké ocele ji vyrobit, a kde by se dala koupit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2010 0:03
 
 
 
 
Jméno: Viper023      E-mail:      IP: uživatel9854    
Robert Bosch:Ty seš mi ale pěkný chytrák aby se teplem zvlnila ocelová tyč jenom obyčejným bržděním od čeho jsou asi na tom bubnu brzdy žebra pro odvod tepla do ovzduší měl by ses nad sebou zamyslet.
 
 
Datum: 29. července 2010 0:03
 
 
 
 
Jméno: Robert Bosch      IP: uživatel10039    
Je možné, že by se ti ta hřídel zahřívala při brždění? Že by se teplo vznikající při brždění přeneslo na tu hřídel a ta jak by byla horká tak je tvárnější, více měkká, tak se zkroutí? Nebo to dělá jen to samotné brždění, že vychyluje kolo do strany a vykřiví hřídel hned za nábojem. Pak to chce buď lepší hřídel a nebo nebrzdit smykem.
 
 
Datum: 28. července 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: roverider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry za několikanásobný post jinak kdysi sem měl opotřebovanou řetězovku, řetěz padal a já potřeboval nutně cca 15km dojet, tak sem řetěz dotáhnul fakt až na krev, po tom vo sem dojel byla znatelně opotřebovaná rozeta -vypadala podobně jak kotouč do cirkulárky než jako ozubený kolo než před tim, hřídel byla zvohlá se už víc nezvohla, takže moc napnutym řetězem to asi nebude, pac by driv bylo vidět opotřebování na rozetě
 
 
Datum: 28. července 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: roverider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řetěz sem vždycky napínal tak, aby mi nedřel o vidlici, vždycky byl prověšenej odhadem o cca 1-1,5 cm, po pár jízdách zase ale začal dřít o vidlici bléíko pastorku. Hřídel se mi ohla vždy přibližně v místech kde na sebe dosedá buben a střed brzdy (to kolečko s brzdovejma paknama)
 
 
Datum: 28. července 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: roverider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řetěz sem vždycky napínal tak, aby mi nedřel o vidlici, vždycky byl prověšenej odhadem o cca 1-1,5 cm, po pár jízdách zase ale začal dřít o vidlici bléíko pastorku. Hřídel se mi ohla vždy přibližně v místech kde na sebe dosedá buben a střed brzdy (to kolečko s brzdovejma paknama)
 
 
Datum: 28. července 2010 17:45
 
 
 
 
Jméno: roverider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
řetěz sem vždycky napínal tak, aby mi nedřel o vidlici, vždycky byl prověšenej odhadem o cca 1-1,5 cm, po pár jízdách zase ale začal dřít o vidlici bléíko pastorku. Hřídel se mi ohla vždy přibližně v místech kde na sebe dosedá buben a střed brzdy (to kolečko s brzdovejma paknama)
 
 
Datum: 28. července 2010 17:36
 
 
 
 
Jméno: Robert Bosch      IP: uživatel10039    
Není tvůj problém spojený s přílišným přešpónováním řetazu, kde pak došlo k vykřivení osy? Co se týče materiálu, tak ocel musí krásně jasně zvučet, když s ní cinkneš i tak se dá poznat laicky, jestli ten materiál je úplné blato, nebo něco tvrdšího. Zkus si stejný pokus na kuchyňských nožích. Cinkni špičkou o kus kovu a poznáš, jak se který rozezní. Tvrdí materiál bude mít silný zvuk a bude rezonovat déle.
 
 
Datum: 28. července 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10036    
nejlechci a nejlepsi co mzes udelat dojit si tam a poptat se jich ty co tam delaj se vtom vyznaj prece jenom nejlip a poradej ti co a jak ....
 
 
Datum: 28. července 2010 13:20
 
 
 
 
Jméno: termix      IP: uživatel10036    
nejlechci a nejlepsi co mzes udelat dojit si tam a poptat se jich ty co tam delaj se vtom vyznaj prece jenom nejlip a poradej ti co a jak ....
 
 
Datum: 28. července 2010 13:20
 
 
 
 
Jméno: roverider ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hm a tip na materiál by nebyl či přímo odkaz na nějakej na konkrétní výrobek(tyč) třeba u ferony? v ocelích se vůbec nevyznam, jestli by stál metr tyčky 20 a nebo 200kč už by bylo jedno, hlavně aby se to po pár km znova nezvohlo...
 
 
Datum: 28. července 2010 13:04
 
 
 
 
Jméno: hajda      IP: uživatel2439    
mám, nedá se nic dělat.... ale kamoš co dělá v brisku mi sehnal neco speciálního, a drží... je to nějaká uhlíkatější ocel bo něco tak.... ale ja stejně spíš jezdim na fichtlu...
 
 
Datum: 28. července 2010 12:38
 
<  1092  1093  1094  1095  1096  1097  1098  1099  1100  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 01.05.2025 17:37:16 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu