Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 čau dneska sems i obědnak 10z sekundáro jak hodně mě to přidá do síli ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 22:36
 kámoš to měl na fichtlu,kterej byl předělanej ala trial(předělaný zadní tlumiče,rám vyztuženej,šavle z 250ky..)a 10zubý kolečko jednička byl přebytečnej kvalt,rozjížděl se na dvojku na trojku to jelo okolo 50km/h,ale dobře se stím jezdilo pozadním
Datum: 28. července 2010 22:36
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10039
 No, mám menší zkušenost se změnou velikosti sekundárního kolečka a spíš bych se ptal : " Kolik to bude mít větší spotřebu?" Motorka se musí točit mnohem víc do otáček a déle to držet v otáčkách před přeřazením. Asi jak když přesednu z auta které jezdí na benzín do staršího dieselu. Mě změna sekundáru -1 zub přinesla +1 litr větší spotřebu paliva na stejných úsecích. Víc to poznáš až při vetším zatížení motocyklu, jinak se ti mírně zpomalí motorka, prověsí řetaz, který budeš asi muset zkracovat ... Zbytečná práce! A u toho 10z kola bych se ještě dobře podíval, jestli ti nebude řetěz chytat o hliníkovou skříň motoru. Když budeš jíst špenát přidá ti to do síly možná víc, než bude efekt 10z kolečka u motorky.
Datum: 28. července 2010 22:26
 co je to pjekne??
Datum: 28. července 2010 21:03
Jméno: petrpavlicek
IP: uživatel9658
 ja mam taky 10zube sekndaroa ma to silu pjekne s kamosem pjekne na dvojku dokopce a ma silu a vitahnu z toho max 60
Datum: 28. července 2010 20:29
 lk: no nemáš uplně pravdu,řekl bych že malinko víc... Záleží na tom v jekém stavu máš motor to nejde tak říct
Datum: 28. července 2010 20:18
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 táááááákhle moc....
Datum: 28. července 2010 19:04
 čau chtěl bych se zeptat dneska sem si obědnal sekundáro 10z a chci se zeptat jak hodně to pude do síli a jak to ubere na rychlosti ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 18:07
Posl.aktualizace: 28. července 2010 19:19
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ne... tento kroužek má funkci spíš jako taková prachovka, která vymezuje vůli mezi samotným teleskopem a tím převlečným plechovým krytem na pružině teleskopu... těsnící částí je spešl gufero zalisované uvnitř matky... budeš muset koupit celý matice, ovšem dnešní turecký repliky stojej bohužel za .....
Datum: 28. července 2010 19:19
 Zdravím draci tak včera po noční projíždce kdy sem domů přijel o půl 4 ráno D:  .05 mě zlobila v tom že když sem jel po rovině za plnej na 3 tak to ve vysokých otáčkách jako kuckalo......nnnnnnnneeeeeennnnneeeeeennneeeee.Hrozný štvalomě to nevíte čím by to mohlo být ???Předstich a odtrh sem seřizoval už tak 30x malej,velkej a malikej a pak i předstich a fůrt to samý.Předtím mě to nedělalo.Na co se mám podívat díky za rady......
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 23:03
 Robert Bosch:Vole nejsem ty abych si musel ke každý motorce přečíst 20 knich a potom jezdt.Taky je lepší si na hodně věci přijít sám tím se nejvcí naučiš ..zdar
Datum: 28. července 2010 23:03
 RObert : a nebe je tady od toho FAQ
Datum: 28. července 2010 22:58
 svíčku jsi skousel vymenit? :_D
Datum: 28. července 2010 22:57
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10039
 Podívej se do dílenské příručky, jak seřídit předstih!
Datum: 28. července 2010 22:30
Jméno: zdenda
IP: uživatel606
 ahoj ,tak tento problém jsem měl cestou ze zlína , prostě škubání, kuckání atd...  , problém byl v KONDÍKU ,koupil jsem novej a cvrká do tedka, skus ho vyměnit a uvydíž ....
Datum: 28. července 2010 20:06
Jméno: kocvin
IP: uživatel8891
 Hosi co musim udelat aby sel pionyr roztlacit dozadu??
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 12:50
Jméno: Gori
IP: uživatel10047
 tu:http://www.youtube.com/watch?v=-s5egJG1ewE
Datum: 29. července 2010 12:50
Datum: 29. července 2010 12:27
 co hovoril strejc tak á prý 2 kladívka a pokazdy pred uvrati zapali jednou a po uvrati hodi jiskru taky. aby se dal nastartovat obracene jako zpatecka. to byla lahudka na velorexech, rychlost 80km/h na zpatecku
Datum: 29. července 2010 12:25
 proc velorex aké má magneto???   :
Datum: 29. července 2010 12:20
 jenco: asi máš magneto z Velorexu
Datum: 29. července 2010 12:12
 Mě Tatran taky chytí dozadu, když už nemá sílu to rozjet popředu, tak chytne naopak s normální předstihem. Na fichtlu jsem to nezkoušel.
Datum: 29. července 2010 11:54
Jméno: Zipoman
IP: uživatel10026
 asi má divnou vačku
Datum: 29. července 2010 11:15
 no tu je moja téma moj kamos má fichtla ale nezmesti mi do hlavi ze jak to ze mu jede pekne atd (do predu mislim  ) ale vypne motor a kludne vie roztlacit aj do zadu a aj do zadu pekne chytne mu,,a ide aj do predu aj do zadu na stené hodnoty predstichu,,jak je to mozné??
Datum: 29. července 2010 11:04
 Já jsem to jednou zkusil po zadu...šlo to, ale roztlačovat mě musel kámoš...
Datum: 29. července 2010 10:59
 shrek: ja to nikdy nezkoušel a ani nemam v planu ale myslim že by problé mmohla dělat volnoběžka startpaky že by se při opačné rotaci kousla a o startpaku by se mohli vylamat zuby. Ale jak říkám, zkušenost nemám.
Datum: 29. července 2010 10:30
 kluci od nás to skoušely a potom se jim zasekla převodovka takže nevim jestli by to jelo,jinak předstih musíš dát za horní úvrať
Datum: 29. července 2010 7:38
 tvl dyt mu tady raďěj
Datum: 28. července 2010 23:02
Jméno: termix
IP: uživatel10043
 tvl tak mu poradte ¨kdyz sme byli mladi delali sme to sami akorat ja si to uz neopamatuu jinak bych to napsal je to 100% o nastaveni predstihu
Datum: 28. července 2010 22:49
 Rozštelovat predstih a zaradit zpatecku...jinak dozadu jezdej jen sracky pio
Datum: 28. července 2010 22:45
 myslim ze staci otocit predstih na danou hodnotu z druhe strany. teda otocis placnu ne 1,4 pred ale 1,4 po horni uvrati.
Datum: 28. července 2010 22:43
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10039
 Přestat hulit trávu!
Datum: 28. července 2010 22:31
Jméno: jokls
IP: uživatel6617
 zdar draci mam jawu 350 640 a potřeboboval jsem ze řadičky odřiznout šroub protože se mi strhl zavit ak jsem to vzal flexou ale nařizl jsem i viko spojky neni upně prořizlej ale je to celkem hluboky ten řez tak se chci zeptat jestli to jden něčem zadělat nějakym tmelem nebo kytem
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 16:06
 Soubor dotazů, první je trochu větší: 1)Nedobíjející 250/353 s ampérmetrem, nedobíjí a nejede to ani na dynamo.a ani regulátor nevykazuje pohyb. V jedný starý knížce jsem četl, že dynamo se dá přebudit tak, že zapojím (nabitou, teď mám novou, 100% nabitou) baterku mínusem na kostru, zapojím zapalování ve spínačce a pomačkám 3-5krát regulátor. Co vy na to, znáte někdo tento způsob? Tam sice psali, že se to dělá, když moc často oxidují kontakty regulátoru, ale tak to by asi nevadilo. Teď bych se vás zeptal, jestli se tím přebudí i regulátor na ten ukostřenej mínus. 2)Je podle vás lepší seřídit karbec podle příručky, nebo podle barvy svíčky? Já mám třeba u mustanga na druhým zářezu směs svinsky bohatou, na prvním je cihlová svíčka, ale zajíždět to na třetí zářez, no nevím, to by tam snad šel jen čistej benzín bez vzduchu  3)Jak byste pořešili, když přitahujete horem spodem karbec na přírubu a stejně tam nedrží? To samé pak s tisícihranem u startovačky? Pak jestli byste mi sem nějak přes rajče.net dali fotku regulátoru a zakroužkovali tam šroub, kterým točit, když chci regulovat otáčky, při kterých to začne dobíjet(mě to teď dobíjí jen na max. otáčky a na ty skutečně nejezdím. Toť vše, přátelé  (ZATÍM)
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 20:10
 ok du na to, tak zacneme od zadu,to mas rele v zapalovani ? tak to neni prdel seridit jentak od sebe, bud jestli se ti shoduje ampermetr z nejakym dalsim aby si neladil, pokud shoduje tak pritahuj sroubek aby kdyz lehce pridas plyn a nemas ROSVICENY svetla ! tak by mel dobijet 4A. kdyz rosvitis svetla tak 2 ampery na vyssi volnobeh ale pokud ti ampermetr lita jak chce, a nemas to jak zmerit na necem jinym tak to ani nedelej ! pak ho spalis,ti zacne horet a je po nem  , a kdyz to mas hotovy tak vem trochu barvy na sroubovak nebo na stetec to je jedno a zakapni to aby to bylo 100%!!!! dalsi dotaz TISICIHRAN u startovačky nejde dotahnout tak startovacku vyndej trochu to obrus aby si ji mohl vic stahnout nic vic stim neudelas, pak krasne dotahnes, ja to furt piluju jinak se toho nezbavis,karbec to samy nejak trochu zbrousit aby si to sedlo
Datum: 28. července 2010 20:10
 zdravím... zadní pneu na babetě 207 už jeví velké známky opotřebení....jenže babetový plášť nemám, ale mám nové pneu na pionýra...dotaz zní...bude pneu z pionýra pasovat na zadní kolo ba babetě 207? na ráfek jde, to sem zkoušel, ale jestli nebude někde o něco drhnout...
dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 16:54
 sorry  napisal som to co uz vis
Datum: 28. července 2010 16:54
 samozrejme bude pasovat fichtlársky plást na babettu len babetta má blbi tvar ráfku a tazsie dostane na ráfik plást fichtla
Datum: 28. července 2010 16:49
Jméno: HeRo
IP: uživatel9828
 Zdar draci, potřeboval bych vědět jestli je něčím připevněné zapalování. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 15:02
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 ahoj... jak je to možný že mi motor jede vic na 11z sekundaro nez na 12z a 13z ???? motor mam po výbrusu ale už je najeto skoro 450km
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 14:49
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 cuss .. tak dneska jsem skousel dat do motoru 11z sekundaro a motor je po výbrusu už zajety a roztocil se na neuveritelnych 65 km/hod. a kdyz jsem tam mel 12z i 13z sekundaro tak motor nesel roztocit pres 60km/hod. jak je to mozne ????
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 23:05
 nO TYvole 1 kroužek to točí 10 000?d   Ne to ne ale těch 7500 to věřím
Datum: 28. července 2010 23:05
Jméno: termix
IP: uživatel10043
 ja mam 3 krouzek motor v origo stavu a z kopce sem jel na 2jku s origo sekundarem pres 6Okm/h motor taky malem vyletel tak sem pak jezdil radsi na netral z kopce
Datum: 28. července 2010 21:25
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 ja tam mam jednokruch !!!!
Datum: 28. července 2010 19:18
 Hele víšco je zajímavý že sem na jaře jezdil s fíkem.Byla to Jawa 21 a taky sem tam měl 11 zub sekundár a 3 kroužkový píst.A tyvole to mělo odpich jako svině a rychle to taky jelo ale těch 65 spíš55-60 ale je zajimavý že zkopce sem ujížděl kámošovvi co měl mustafa s 12 zub sice motor málem vyletěl z rámu ale stálo to za to.A ten mustaf mu jezdil pěkně.Tak ty tam máš určitě 2 kroužkovej píst poněvač já s 3 kroužkovým bych tolik nedal.
Datum: 28. července 2010 17:56
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10039
 Obdivuhodné, hmm??? Rychlost 5km/h je docela zanedbatelná, stačí trochu větru v zádech. Kdyby byl rozdíl větší, pak bych se tím zabýval. Stejný rodíl může udělat i hladší povrch vozovky a dobře nahuštěné pneumatiky. Dotaz je bezpředmětný, pouze informativní.
Datum: 28. července 2010 16:50
 Cau draci,prosim potrebuji poradit fungoval mi chcipak a najednou jak sem chtel opravit svetlo tak nefunguje prosim neposilejte mi schemata ale jen reknete ktery drat ke kteremu mam dat abych zapojil chcipak+svetlo(pokud se vam chce svetlo ale nemusite staci jen ten chcipak) DEKUJI moc..
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 14:23
Jméno: Fichtlar
IP: uživatel9046
 Zdarec lidi. Nevíte jakou může mít cenu karburátor Jikov bez trysek na Pionýra? Mám možnost ho prodat a mám strach abych si neřekl o něj hodně. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 16:52
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10039
Datum: 28. července 2010 16:52
 Prodal sem jeden za 70 kc
Datum: 28. července 2010 15:46
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 tak 100 kč nejvíc
Datum: 28. července 2010 14:50
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 max 50kč
Datum: 28. července 2010 14:43
 Zdravim mate nekdo zkusenosti s primarnim 9z nebo 11z koleckem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 13:29
 caute prosim o radu mam mustanga a hci aby jel co nejlepe (rychlostne) a nevim co vsechno by se dalo udelat napiste toho co nejvic co vas napadne at taky neco vim tak dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 16:49
 prosimte,hlavne tam necpi zadny redidlo..jen to ne..radsi si za jizdy prdni,ale redidlo ti na otackach ani na tahu neprida..pojede to,ale rozdil nepoznas.
Datum: 29. července 2010 16:49
 Zas ředidlo....
Datum: 29. července 2010 16:42
Jméno: lampan
IP: uživatel9109
 zhubni.....
Datum: 29. července 2010 16:39
 Hm, s větrem v zádech ten motor tak akorát zadřeš.
Datum: 28. července 2010 17:03
Jméno: Reobert Bosch
IP: uživatel10039
 Jo a taky hladovět, držet dietu, ať se kouří za kočárem. Taky si můžeš dát plachtu na řídítka a vyrobit si wind-fechtl-surf, budeš ekologický, budeš mít nízkou spotřebu paliva a když nabereš do plachet, tak uvidíš ten tah do kopce ...
Datum: 28. července 2010 16:56
Jméno: termix
IP: uživatel10036
 pridej do benzinu kousek redidla a o neco vic olejezmen sekundarni kolecko jinou rozetu go motoruten kit ladak jinej karbec bezkontakt airodinamickej tvar
Datum: 28. července 2010 13:16
 GO motoru,namazat ložiska kol,dofouknout kola,potom můžeš uvažovat o větším tuningu-válec si nechat upravit od Stejskyho,možná větší sekundární převod př. 14zub.Záleží kolik máš peněz a kolik jich chceš do toho dát
Datum: 28. července 2010 13:15
Datum: 28. července 2010 13:11
 Zdar, řeším problém..Mám jawu 05, motor z jawa 20 (nevím jestli je v těch motorech nějáký rozdíl?)..Za studena musím roztláčet, nejde do otáček ale jak se po cca 50 metrech trochu ohřeje tak jede normálně, což mi ale tolik nevadí..Ale jak se po cca 3km pod plnym ohřeje, tak začne rychle ztrácet výkon a dusit se, musím pak ubrat plyn a jsem rád když jedu 45km/h..Nějáký rady, co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. července 2010 13:01
 Zdar, řeším problém...Při startování za studena musím roztláčet, motor chytne ale nejde vůbec do otáček, jak se po cca 50 metrech ohřeje tak už jede v pohodě, což mi až tolik nevadí...ale po cca 3 km pod plnym strašně ztrácí výkon a nemůžu mu dávat plnej, jinak se strašně dusí a jedu cca 45 km/h.. Nějáký nápady, co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. července 2010 1:14
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Tak jsem vyzkoušel několik svíček a nepomohlo...nemůže to bejt třeba kondíkem?...Já jak dám plyn uplně dolu a chvíli ho dole nechám, tak to pak zas chvíli jede líp..
Datum: 30. července 2010 1:14
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 zkus 15ku a rady co psaly kluci dole
Datum: 29. července 2010 10:39
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Svíčku mám teplou, N17C....Prostě jedu, jedu a najedou to začne zpomalovat, ale není to zvuk jako by ta svíčka nezapálila..
Datum: 29. července 2010 10:17
 taky se zeptám jakou používáš svíčku.
Datum: 29. července 2010 8:30
Jméno: Lori.
IP: uživatel6468
 Co jen spatna svicka... sou ruzny typy, tepla, studena a "normalni"
Datum: 29. července 2010 8:28
 ale ať to nepřeženeš,kdyby jsi měl moc chudou směs tak taky můžeš zadřít!
Datum: 29. července 2010 7:45
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Udělal sem to, možná to dělá o malinko míň, ale pořád dělá...Rozdíl sem poznal na radaru, místo 56-7 do mírnýho kopečka mi dnes prvně ukázal 59...Při studenejch startech už chytá líp...zkusím to dát ještě níž..
Datum: 29. července 2010 0:02
 tak ji dej na druhej od vrchu
Datum: 28. července 2010 15:51
 Jinak mám 05 s motorem 20, zapoměl sem napsat  Jehla je na řářezu prvnim ze shora, tak aby šlo míň benzínu a víc vzduchu. Pořád si pletu pojmy chudá a bohatá směs.
Datum: 28. července 2010 15:49
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Na kterém zářezu je jehla ?
Datum: 28. července 2010 13:19
 Draci a dračice, tak začínám novou éru, končí éra polního ježdění a nastupuje úplně nová silniční éra  řidičák ž skoro v kapse, ted jen dojet s fíkem na technickou...
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. srpna 2010 14:15
Jméno: dodo
IP: uživatel9656
 tak to seš na tom stejně jako já přeji hodně š´tastných kilometrů
Datum: 11. srpna 2010 14:15
 Tak to hodně štěstí na STK!!
Datum: 03. srpna 2010 11:45
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
Posl.aktualizace: 31. července 2010 9:53
Jméno: Fana
IP: uživatel10027
 Vem si píst do mototechny a je...
Datum: 31. července 2010 9:53
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10039
 TO: lk - Óch ja. Spousta lidí je tady poměrně málo gramotných - dle stylu psaní, horší je, že jsou zde i tací, kterým dělá problém čtení! Přečti si všechny odpovědi k tomuto dotazu, pak ještě jednou co jsem psal já a pak se mě ptej od kdy se kupujou kroužky podle starých. Od té doby, co tě nenaučili číst!
Datum: 28. července 2010 22:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 robert: od kdy se kupujou koružky podle starejch? stačí když se koukne jaký číslo má vyražený na pístu, případně vrtání válce změří posuvkou a podle toho, kolikátej výbrus má, tak koupí kroužky....zálkadní vrtání je 38mm a výbrusy jdou po 0,25mm ... jednoduchá matematika.... jinak pismena dříve udávali toleranci výbrusu, ale na to už se dneska nehraje
Datum: 28. července 2010 19:30
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10039
 Raději se podívej do tabulek, kolik pístních čepů různých velikostí se dá použít pro jaký píst a ojnici a zjistíš, že tam jakýkoliv dát nemůžeš. Válec i píst by měli mít na sobě vyražené písmeno, popř. číslo výbrusu - podle toho se podívej do dílenské příručky a zjistíš, jaké tam patří pístní kroužky. Rozdíly bývají v setinách, ne-li tisícnách milimetru, to okem nepoznáš a posuvkou změříš jen přibližně. Nelze kupovat kroužky nové, podle starých ojetých. Co potom koupíš? Nové kroužky s průměrem jak ojeté? Jestli nechceš marnit čas, peníze a svou práci, sežeň si dílenskou příručku pro Jawa 05/20/21/23a a tam vše potřebné nalezneš.
Datum: 28. července 2010 17:06
 Radši si na ten pístní čep udělej stahovák at tim mlácením nepoškodíš ojnici.
Datum: 28. července 2010 13:15
 Píst vyndáš tak že z válce odšroubuješ výfuk i karburátoe. odšroubuješ hlavu a pak to celé normálně vytáhneš. Pak jsou v pístu ty otvory pro čep a v nich zajištovací kroužky. Ty vytahni kombinačkama. Pístní čep jde obvykle vysunout ručně pokud je motor nějakou dobu jetý. Když to nepujde tak to normálně vyraz nějakou kulatinou a kladivem. A pozor ad sinepoškodíš bronzové futro v ojnici a ad ojnici neohneš. opatrně a s citem. Změř si šuplerou průměr válce,a v mototechně nebo někde řekni že chceš píst s kroužkama na tento průměr a oni ti to dají. alespon u mě to tak funguje. S pístem doporučuji koupit i nový pístní čep
Datum: 28. července 2010 12:53
 Ahoj, stále se mi ohýbá zadní osa u babetty 207, už se mi ohla 4. rozpěrky v náboji jsou snad složený dobře, vážim necelej metrák, silnici kde jezdim sou docela děravý. rozpěrky jsou v náboji složený dobře. Máte někdo stejnej problém? Nevíte o nějakej ose z kvalitnějšího materiálu? Případně z jaké ocele ji vyrobit, a kde by se dala koupit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. července 2010 0:03
 Robert Bosch:Ty seš mi ale pěkný chytrák aby se teplem zvlnila ocelová tyč jenom obyčejným bržděním od čeho jsou asi na tom bubnu brzdy žebra pro odvod tepla do ovzduší měl by ses nad sebou zamyslet.
Datum: 29. července 2010 0:03
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10039
 Je možné, že by se ti ta hřídel zahřívala při brždění? Že by se teplo vznikající při brždění přeneslo na tu hřídel a ta jak by byla horká tak je tvárnější, více měkká, tak se zkroutí? Nebo to dělá jen to samotné brždění, že vychyluje kolo do strany a vykřiví hřídel hned za nábojem. Pak to chce buď lepší hřídel a nebo nebrzdit smykem.
Datum: 28. července 2010 22:49
 sorry za několikanásobný post
jinak kdysi sem měl opotřebovanou řetězovku, řetěz padal a já potřeboval nutně cca 15km dojet, tak sem řetěz dotáhnul fakt až na krev, po tom vo sem dojel byla znatelně opotřebovaná rozeta -vypadala podobně jak kotouč do cirkulárky než jako ozubený kolo než před tim, hřídel byla zvohlá se už víc nezvohla, takže moc napnutym řetězem to asi nebude, pac by driv bylo vidět opotřebování na rozetě
Datum: 28. července 2010 17:56
 řetěz sem vždycky napínal tak, aby mi nedřel o vidlici, vždycky byl prověšenej odhadem o cca 1-1,5 cm, po pár jízdách zase ale začal dřít o vidlici bléíko pastorku. Hřídel se mi ohla vždy přibližně v místech kde na sebe dosedá buben a střed brzdy (to kolečko s brzdovejma paknama)
Datum: 28. července 2010 17:45
 řetěz sem vždycky napínal tak, aby mi nedřel o vidlici, vždycky byl prověšenej odhadem o cca 1-1,5 cm, po pár jízdách zase ale začal dřít o vidlici bléíko pastorku. Hřídel se mi ohla vždy přibližně v místech kde na sebe dosedá buben a střed brzdy (to kolečko s brzdovejma paknama)
Datum: 28. července 2010 17:45
 řetěz sem vždycky napínal tak, aby mi nedřel o vidlici, vždycky byl prověšenej odhadem o cca 1-1,5 cm, po pár jízdách zase ale začal dřít o vidlici bléíko pastorku. Hřídel se mi ohla vždy přibližně v místech kde na sebe dosedá buben a střed brzdy (to kolečko s brzdovejma paknama)
Datum: 28. července 2010 17:36
Jméno: Robert Bosch
IP: uživatel10039
 Není tvůj problém spojený s přílišným přešpónováním řetazu, kde pak došlo k vykřivení osy? Co se týče materiálu, tak ocel musí krásně jasně zvučet, když s ní cinkneš i tak se dá poznat laicky, jestli ten materiál je úplné blato, nebo něco tvrdšího. Zkus si stejný pokus na kuchyňských nožích. Cinkni špičkou o kus kovu a poznáš, jak se který rozezní. Tvrdí materiál bude mít silný zvuk a bude rezonovat déle.
Datum: 28. července 2010 17:12
Jméno: termix
IP: uživatel10036
 nejlechci a nejlepsi co mzes udelat dojit si tam a poptat se jich ty co tam delaj se vtom vyznaj prece jenom nejlip a poradej ti co a jak ....
Datum: 28. července 2010 13:20
Jméno: termix
IP: uživatel10036
 nejlechci a nejlepsi co mzes udelat dojit si tam a poptat se jich ty co tam delaj se vtom vyznaj prece jenom nejlip a poradej ti co a jak ....
Datum: 28. července 2010 13:20
 hm a tip na materiál by nebyl či přímo odkaz na nějakej na konkrétní výrobek(tyč) třeba u ferony? v ocelích se vůbec nevyznam, jestli by stál metr tyčky 20 a nebo 200kč už by bylo jedno, hlavně aby se to po pár km znova nezvohlo...
Datum: 28. července 2010 13:04
Jméno: hajda
IP: uživatel2439
 mám, nedá se nic dělat.... ale kamoš co dělá v brisku mi sehnal neco speciálního, a drží... je to nějaká uhlíkatější ocel bo něco tak.... ale ja stejně spíš jezdim na fichtlu...
Datum: 28. července 2010 12:38
|



|