Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Neví někdo jestli jede ČZ 125/476 o hodně hůř než ČZ 175/487?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 23:02
Jméno: jawaak555
IP: uživatel6570
 Zduř,prosimvás,co s tim,když je u motorky přirezlej píst k válci?Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 21:47
 Jo no taky mám zkušenosti s rezatýma válcema a přidřenýma atd.Takky sem nedávno skládal jednoho fíka na krosení tady u nás po louce po vesníci a po hřišti a neměl sjem válec tak sjme vzal jeden zrezlej a ještě k tomu přidřenej vydrbal šmirglem a zezačátku to šetřil a dal sme tam 11 zub sekundár a jak to jelo......Tahalo to pěkně ale žralo to dost oleje z převodovky takže za studena to brutálně hulilo   ale to mě fakt nětrápilo hlavně že to dobře jelo.
Datum: 20. července 2010 21:47
 ja mel na perakovi 350 (Dvouvalec) zarezlej jeden pist,nastrikali sme tam konkor,nechali pusobit,porad hamtali a skakali na nakopavacku a on pak povolil...nic sem s tim nedelal,ani nemenil krouzky a po pul roce,kdyz sem se do toho zase pustil a udelali sme elektriku,normalne naskocil a bezel na oba valce krasne  plynulej chod,nevynechaval...  sem se docela divil
Datum: 17. července 2010 23:07
 Prostřiknout WD-čkem, nahřát horkovzdušnou pistolí, pokusit se píst vytahnout, kdž se nepodaři na poprvý, opakovat, když ani to ne, bude ti tu muset dát někdo jinou radu  .
Datum: 17. července 2010 23:05
Jméno: kinglet
IP: uživatel9926
 čus všichni... hele jakej je rozdíl mezi ČZ 125/476 a ČZ 175/487 ? to že je to obsah to mi je jasné... je to jenom motor? jede ta 125ka o hodně hůř? To víte, chtl bych už něco v 16ti  ... dík moc za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 22:25
 Zdarec furt mě nehazi jiskru na jawě 21 měnil jsem kondik,faju,kabel,indičny civku,a čistil jsem cele zapalovani a marně už nwm co stym je.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 8:42
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Ty cívky dřít nesmí. Ustřihni proužek z petlahve a zasuň pod každou cívku.Tam kde to nejde,povol cívku ,přizvedni ji a vlož
pod ní proužek a dotáhni. Kdyby se to moc sevřelo ,můžeš dát dva . Ta síla toho proužku je 0,2 tak můžou být 2x. Ty
proužky z petlahve jdou snáze vytáhnout .Ty hlavy šroubů zakápni barvou,aby se nepovolily. Být tebou ,dám potom novou
svíčku a překontroluj el.instalaci.
Datum: 18. července 2010 8:42
 to newa dík
Datum: 17. července 2010 23:03
 Promin, oprava : cigaretový
Datum: 17. července 2010 22:58
 Jo, přesně takto, ale asi nejlepši bude, si sehnat cifaretový papítek...to bude přesnější....
Datum: 17. července 2010 22:57
 takže takto Povol dva šroubky na cívce, dej si pod cívku nějakej papírek,1x ho přehni, malinko cívku dotahni, vytahni papirek, a dotahni.Méla by tam být mezera 0.3 mm
Datum: 17. července 2010 22:56
 Tak to múže být klidně tím, tak to tu mezeru mezi rotorem, a cívkama zvětś tak, aby nedřeli, ale nezapomen, aby zase nebyli daleko!!
Datum: 17. července 2010 22:52
 mě totyž drou civky o rotor
Datum: 17. července 2010 22:51
 Povol dva šroubky na cívce, dej si pod cívku nějakej papírek,1x ho přehni, malinko cívku dotahni, vytahni papirek, a dotahni.Méla by tam být mezera 0.3 mm
Datum: 17. července 2010 22:38
 jo před go motoru hytal na přvni nakopnuty všdy chytl a jak se to nastavuje ta zdalenost zapalovací cívky od rotoru
Datum: 17. července 2010 22:33
 hele to je divný že takhle zničehonic,a na nic si nešahal....možná se třeba vytvořila větší mezera zapalovací cívky od rotoru..
Datum: 17. července 2010 22:30
 A na kladívka si nijak nešahal? Předtím chytal a jel?
Datum: 17. července 2010 22:29
 Po go motoru normalně jsem ho nakopnul a nehal chlilku jet a druhej den už nehazel jiskru.
Datum: 17. července 2010 22:27
 Na zapalování, vede tam kabel z kondíku, a ještě jeden od cívky myslim....ale takto blbě na vysvětlování, jak ty podložky dát zprávně...kdy ti to naposledy přestalo jet? A na co si u toho koukal?
Datum: 17. července 2010 22:24
 a kde jsou ty izolační podložky
Datum: 17. července 2010 22:23
 Nemáš obráceně izolační podložky?
Datum: 17. července 2010 22:19
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 zdarec mám dotaz ohledně ty mojí čz 250 nevím jestli to táhne tak jak mám mám vyměnit kroužky??? je to ale po výbrusu najeto 150 km jako jede to pěkně ale nevím jestli by to nemělo víc táhnout já vým že tu mám tokový blbý dotazy ale řeknite vi co máte 250 tku jak vám to táhne??? prominte je to blbej dotaz já vím.
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 8:20
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Teď se ochladilo ,tak ji projeď a napiš jestli se něco změnilo. Na zajíždění bylo docela horko.
Datum: 18. července 2010 8:20
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 zdar chtel bych se zeptat na kolikatým zářezu jehly je ideální mýt ten plíšek u 175/356 kamarád mě tvrdil že když ho dám úplně naspod tak se tím prej ničí motor zdá se mi to jako kravina že by měl spíš ten motor déle vydržet
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 21:49
Jméno: pavel
IP: uživatel9706
 spletl sem to myslel sem ten plíšek co nejvejš aby tam šlo co nejmíň benzínu bude ten motor mít menší vykon ale měl by déle vydržet ne?
Datum: 18. července 2010 21:49
 no, motor se tim nezničí, ale půjde tam hodně benzínu a málo vzduchu... řekl bych že ti zčerná svíčka... měl jsem podobný problémy... dej to tak, jak to pojede nejlíp a hlavně aby svíčka měla cihlovou barvu..
Datum: 17. července 2010 23:51
Jméno: blackss
IP: uživatel7794
 zdravim hosi mam problem uz nevim cim by to mohl o byt dyz chcu nastarotva fika tak mi to chce chytnou ale nechytne a strelimi to plamen z vyfuku jak svina dnes jak sem to zkousel uz mi to vpalilo slehu i do karbca nevim poradte mi diky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 22:22
 Hodnoty předstihu před H.Ú, mají být 1.6-1.9 mm.
Datum: 17. července 2010 22:22
Jméno: blackss
IP: uživatel7794
 no motoro sem mnel rozebrany a je vycisteny tak v tom problem nebude spise v tom predstihu nevis prosimte jake hodnoty vim ze mezi kladivkem ma byt 0.40
Datum: 17. července 2010 22:20
 A pokud ti to šlehlo i do karbece, nejspíš máš prasklý pístní kroužek, nebo přiliš zakarbonované časti motoru.
Datum: 17. července 2010 21:46
 Určitě špatně seřizený předstih.
Datum: 17. července 2010 21:44
 Tak a na fichtlkrámku řádí hvězdičkománie
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 8:51
Datum: 18. července 2010 8:51
 tak je teda 17.8. nebo 7.8. ? na te druhe strance je ze 17.srpna a na te prvni ze 7.8. ...
Datum: 18. července 2010 0:31
Datum: 17. července 2010 23:50
Datum: 17. července 2010 23:49
 http://www.eurooldtimers.com/cze/akce/1065-tradicni-veteranska-burza-kladno.html
Datum: 17. července 2010 23:48
 burza u kladna?7.8.? diky moc!! asi pojedu  mam to zhruba 15 km
Datum: 17. července 2010 23:30
 Nebo 7.8. máš burzu v Kladně konkrétně Velká Dobrá
Datum: 17. července 2010 23:24
 seso,a jak budes vybirat elitu stamgastu?
Datum: 17. července 2010 23:06
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 skodovak:jo jo vim 31. ale stejnak se tam nedostanu
Datum: 17. července 2010 23:00
Datum: 17. července 2010 22:53
 chtělo by to ještě minimalne dalsi 4 barvy aby byli vsichni spokojeni
Datum: 17. července 2010 22:51
Datum: 17. července 2010 22:45
 dachl:neeeee
Datum: 17. července 2010 22:44
Datum: 17. července 2010 22:40
 já se přidávam do klubu se 4 zelenýma
Datum: 17. července 2010 22:39
 Toto je jedna z mnoha výhod vesnice
Datum: 17. července 2010 22:21
 babety jsou ale lidi se jich neradi zbabujou jeste na tom jezdej, to ti radsi nechaj pionyra nez babetu, zlata pravda
Datum: 17. července 2010 22:20
 Jo jo v pečkách hospoda je to jo,ale tam skorem nikoho neznám,a přijít tam  Dobrý den nemáte někdo babettu?  já zkusim obejít u nás lidi,třeba někdo něco má
Datum: 17. července 2010 22:18
 pukasek: když jsem projížděl Č. Pečkama, myslim že jednu hospodu jsem tam viděl určo. Ted když nemáš na čem jezdit, nemusíš se obávat a dát si jedno alko pivo a hledat babetty
Datum: 17. července 2010 22:17
 Já sem sehnal od souseda motor za 50,-
Datum: 17. července 2010 22:12
 cezetak: tak hospodu u nas nemame bo je tady takovejch lidi ze se sem nevejdem  ,je to malinka vesnicka,oficialne osada
Datum: 17. července 2010 22:12
Datum: 17. července 2010 22:11
 pukasek: musis shanět v hospodě....ale taky to chce potřebný věk aby se s tebou ti starší ( 40+) bavily.... to sesa: a já si zelenou můžu nechat?
Datum: 17. července 2010 22:11
 pukasek: Bydlíš na vesnici? Stačí se zeptat po sousedech a máš to...
Datum: 17. července 2010 22:10
 cezetak: fakt za 3 jo?kde si ji sehnal?ja na netu zaboha nemuzu zadnou levnou najit,chci ji fakt jenom kvuli tomu
Datum: 17. července 2010 22:07
Datum: 17. července 2010 22:06
 admin: no jo každýmu se zelená líbí
Datum: 17. července 2010 22:06
 pukasek: na cesatu do práce sem si pořídíl B207 za 3 kila  ...ten kilometr se mi po svejch chodit nechtělo
Datum: 17. července 2010 22:06
 dachl :  a za chvilku jich bude ještě víc
Datum: 17. července 2010 22:05
 Já chci taky zelené
Datum: 17. července 2010 22:05
 ty vol,,ono se to zblasnilo,,lebo zelene jsou opravdu pro elitu stamgastu a profiku,,takze sorac musim to dat do cajku,,,
Datum: 17. července 2010 22:05
Datum: 17. července 2010 22:04
 Tak se pridavam taky zelene
Datum: 17. července 2010 22:03
 Jinak hoši  neni tady někdo komu se doma válí nevyužitá babetta?Sháním něco na ježdění do práce
Datum: 17. července 2010 22:03
 cezetak: vitej
Datum: 17. července 2010 22:02
 cezetak : dalši do party?
Datum: 17. července 2010 22:02
 já chci taky zelené
Datum: 17. července 2010 22:01
Datum: 17. července 2010 22:01
 Jo jasný no  , pro nejhorší připad budu nucen ubrat tři hvězdičky
Datum: 17. července 2010 22:00
 Já jsem si na tu červenou tak zvykl, až se mi znechutila, a proto mám ted zelený
Datum: 17. července 2010 21:58
Datum: 17. července 2010 21:58
 cervena 4ever
Datum: 17. července 2010 21:56
Datum: 17. července 2010 21:54
 Já sem klesnul na 2
Datum: 17. července 2010 21:53
 jawamustis : nejsi jediný
Datum: 17. července 2010 21:51
 já mám 4 zelené
Datum: 17. července 2010 21:50
 To už sem zkoušel, dal sem tři zelený a dvě červený, bohužel to nejde...ale je fakt že by to bylo hezký
Datum: 17. července 2010 21:50
Datum: 17. července 2010 21:48
Datum: 17. července 2010 21:48
Datum: 17. července 2010 21:47
Datum: 17. července 2010 21:43
 Koukám že dachl si polepšil  ,no já zůstavám
Datum: 17. července 2010 21:42
 Uff,,,,na chvilku sem si ponechal 4..to je takové ideálné
Datum: 17. července 2010 21:42
Datum: 17. července 2010 21:41
 Dobře du taky na 3
Datum: 17. července 2010 21:40
 Já zůstanu věrnej klasice
Datum: 17. července 2010 21:40
 když budete mit všichni pět zelenejch, pak se to tu bude blbě rozličovat proto mám tři...a ne že si je dáte včichni taky
Datum: 17. července 2010 21:39
 néééé všeci se změnili z krve na krokodýli!!!!
Datum: 17. července 2010 21:39
 Já budu skromný, abych byl více vidět,, ponechám si také tři hvězdičky, podobné jako kolega jenco.
Datum: 17. července 2010 21:38
Datum: 17. července 2010 21:38
 ja radsi zelenou  je výraznější a hezčí (červenou nemusim hlavne na semaforu) :lol:
Datum: 17. července 2010 21:38
Datum: 17. července 2010 21:35
 To jo  ,zejtra tady bude každej zelenej
Datum: 17. července 2010 21:34
Posl.aktualizace: 18. července 2010 10:51
Datum: 18. července 2010 10:51
Datum: 18. července 2010 10:38
Datum: 18. července 2010 8:46
 muzu se zeptat,jak je to s tema hvezdickama?  u dachl21 jsem videl 5 zelenejch hvezdicek..je to jen u me?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2010 11:10
 .
Datum: 19. července 2010 11:10
 ja si nehám 3
Datum: 17. července 2010 21:35
Datum: 17. července 2010 21:33
 Neznamenají vůbec nic...navolíš si sám, kolik jich chceš...časem to tu admin třeba nějak doladí, aby néco znamenali.
Datum: 17. července 2010 21:28
 Chtel bych se zeptat, co ty hvězdičky znamenají? zkušenosti? počet motorek? věk? nikde jsem nenasel vyznam
Datum: 17. července 2010 21:27
 Jděte na nastavení svého profilu, a hned nahoře si vyberete jak to chcete,
Datum: 17. července 2010 21:24
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 U me dachl21 taky 5
Datum: 17. července 2010 21:22
 Zdar vím že to sem nepatří,na inzerci už to mám taky,ale tady je to líp na očích,tak se omlouvám,potřebuju nutně prodat papíry na ČZ 175/487,rok 1986,je to komplet,malý a velký TP,štítek a SPZ,vše souhlasí,cena dohodou,jak sem psal,moto se mi zadřelo,proto prodávámDíky a nezlobte se
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 21:06
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 Zdarec nemate někdo na prodej bezkontaktny zapalovany na pionira 21 dík moc?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 19:31
Datum: 17. července 2010 19:31
Datum: 17. července 2010 19:25
 http://www.motokramek.cz/bezkontaktni-zapalovani-na-pionyra/
Datum: 17. července 2010 19:15
Jméno: franta
IP: uživatel9097
 Ahoj borci, potřeboval bych vědět, čím utěsnit kartery po rozpůlení motoru. Už jsem to nedělal 30 let  . Rád bych si to zjednodušil silikonem. Jaký???\r\na jak?? Díky Franta
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 18:44
 Tak co tady?
Datum: 16. srpna 2010 18:42
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 3krouzek: tim sem myslel tebe ale a ne me ja nejsem naprosty debil ale ty jsi asi kdyz tu pises takove kidy
Datum: 23. července 2010 22:24
 NE omg....tohle nemá cenu ti vysvětlovat...ty nikdy nepochopíš jak to myslím....seś debil..nazdar někdy přiště!!!
Datum: 21. července 2010 23:13
 jezis ty vole fakt demence tu
Datum: 21. července 2010 21:28
 to yvsvetluje ze komprese je jina, kdyz je jinak serizena spojka (a nebo sou lamele KO)
Datum: 21. července 2010 10:18
 HAHAHA  ...Motor nopvej nebyl....mel jen novou kliku, loziska gufera...a opravdu jedinej kdo nevi o cem mluvis si ty...kdyz sou lamele KO, prokluzujou,utahnu sroubek na deklu zapalku...a komprese na startpace neni stejna!!!!!!!! nevim jak ty poznas kompresi...ale ja to delam odjakziva od startpaky...kdyz ho povolis prokluzovat nebude...ale zas to pojede samo....takze nwm kdo tady mluvi nesmysli křiváku
Datum: 21. července 2010 10:17
 Ano psal, a pak sem taky psal kdyz utahnu sroubek stelovani spojky ze to uz nejede kdyz drzim spojku, ale ze se propada paka a nema to kompresi...malinko sem sroubek povolil a zas to jelo samo....ta spojka NESLA NASTELOVAT, a kazdej mi hned rekl ze sou KO lamele...jen ty ne"""" tak se neser do niceho kdyz o tom nic nevis...ses ted taky zacatecnik!!!!
Datum: 21. července 2010 8:19
 jezisi kristeee...ja sem v tej dobre nevdel co je to vypionani spojky..tak sem to placnul....jdu spat
Datum: 20. července 2010 23:21
 byl sem zacatecnik!! tak sem psal ze mi nevypina spojka!!! pac sem nevedel o co go!! se spojkou sem jeste nikdy predtim nemel zkusenosti!! tak doprdele jak sem to asi mel napsat zpravne?? ty neumis pochopit zacatecniky...pohybujes se ve svete kde si myslis ze zijou samy borci na motory jako ses ty!!!ale to nneni pravda!!!!
Datum: 20. července 2010 23:13
 Proc se tak rozcilujes???? kurva doprdele...tak kdyz do toho myho zkurvenyho domrdanyho motoru nevidis..tak se mi neser do tdotazu ,a vubec tam nepis!!!!! kurva vole a furt me jen seres tim co pises...ja nemam slov co ty si zac...ty si uplnej kreten vopravdu...a ja ti nepsal jen ze je uliznutej korek..tam toho bylo vic!!! patrej v historii kukdebile!!!!....
Datum: 20. července 2010 23:12
 A já sem ti moc dobre psal ze nejde sestelovat ani utahovanim sroubku na deklu zapalka..a ani povolovanim...a kazdyho napadne ale kazdyho ez sou v haji lamele...jen tebe!!! napadne ze se ma serizovat vule na pacce??? tak co ci to za kokota?
Datum: 20. července 2010 23:06
 A proc doprdele ty radis nekomu ze ma seridit spojku kdyz je sjetá????? Stejná situace!!!!!!! Zase meleš z cesty...a to co píšeš se vyrovnává 2letému dítěti
Datum: 20. července 2010 23:04
 Hele jdu , dyžtak tu ješté budu, uznal sem za vhodné, a pár lidí mi potvrdilo, že ty jsi psichous..zraly na chocholouska
Datum: 20. července 2010 23:03
 Zaprvé...v historii patrej..byl sem zacatecnik, nic sem nevedel (jako jednou ty) Ano motory pulim, ale dohromady mi dela necoi deda, jako napriklad natoceni segmentu, ....a za treti, ty lamele v pici byly at si rikas co chces...jen ty si psal ze se to musi seridit. a vseci ostatni rikali ze sou v haji...oni meli pravdu..ale ty furt delas chytreho....dal vec..furt pouzivat sedivej lukopren? na co vole??
Datum: 20. července 2010 22:51
  ty si jeste pamatujes? debile vole...jak chces serizovat spojku, kde byly lamele sjety na zelezo?  xD ty si fakt vocas  .....
Datum: 20. července 2010 22:43
Datum: 20. července 2010 22:35
 Nestrćíš, už jen z důvodu že mé nikdy neuvidíš...a ty chodíš dost na internetovou stranku kde sou focení čuráci, a tam sis jich našel víc jak 60 (staré dobré přátelství s Horacio Kejn)
Datum: 20. července 2010 22:33
 Hlavně si do tej huby neztrkej nic velkého, aby si pak nevypadal jako kluk se širokou hubou, co si do huby narval 60 čuráků najednou.
Datum: 20. července 2010 22:24
 Zklapni frankline...dej si do huby dudlíka, a zdrž se komentáře..jde sem bratr, za hodku sem tu.
Datum: 20. července 2010 21:19
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 no vidím že tu přišel jakýsi naprostý debil
Datum: 20. července 2010 20:51
 Ty se nudíš tak se potřebuješ zabavit..ale já sem rozumnej nepracujíci člověk se slušným životem, a potenciálem, a nebudu se tu zahazovat s takovým igorem. Čágo
Datum: 19. července 2010 22:39
 Ojojoj, pán se zamyslel, a myslí si že nemám nic na práci? A což ty takto tu pobývat a hádat se nesmysluplně s 16 letým harantem? Dyt ty se s takovejma nezahazuješ ne? Aha já zapomněl ty si malé dítě kterému odvezli píseček s bábovičkama na skládku, a tak si hraješ na písečku na pokecu?? Hm..zajímavý způsob hraní na internetu...dá se hrát poker na netu vśe...ale hrát si s písmenkama na pokecu, ještě k tomu semnou  Cha si mi k smíchu
Datum: 19. července 2010 22:32
 jo to sem no...ale sorry, ale myslim s tvoji potencialni energii a cislem udavajicim IQ by si neudělal ani jeden level
Datum: 19. července 2010 22:21
 to by si nebyl ty vid? Kdyby si neměl vždy poslední větu  ....a gta už sem dohrál...byl sem asi v 9 levelu, 10= konečný.
Datum: 19. července 2010 22:16
 Jo to sem, ale na tebe ještě furt nemám....
Datum: 19. července 2010 8:14
 Dej urćitě červený....šedivý bude vypadat jako kdyby si v motoru pěstoval myši,a těm se následkem olejové lázně rozpouštéla kůže
Datum: 18. července 2010 18:00
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Dachl21 a Steve - upřesňuji, že jsem přetěsňoval motor k babettě a tmel jsem použil z důvodu nepřesně obrobených těsnících ploch pro koleno karburátoru na válci http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1409.html (těsnící plocha není po odlití vůbec obrobena), stejně tak příruba na karburátoru je obrobena do oblouku. Těsnění plovákové komory jsem dříve používal pryžové, vždy nově koupené, ale jeho životnost do zpuchření je nízká. Tmelu na příruby kolene karburátoru jsem dával slabou vrstvu a přebytek vytřel skrz difuzor. Přenos tepla do karburátoru netřeba řešit, za chodu je ochlazován vzduchem procházejícím skrz difuzor a koleno. Pod válec jsem si vystřihl papírové těsnění.
Datum: 17. července 2010 23:16
 Určitě se zastav, tady ti vždycky někdo poradí (pokud to ví)
Datum: 17. července 2010 22:01
Jméno: franta
IP: uživatel9097
 To dachl21, dík, už jsem z toho byl trošku nervozní, jak Vám to tu plevelím.
To Steve, díky za upřesnění. Dám papír. Jinak to vypadá, že se tady občas ukážu. Máte to tady parádní. Ahoj.
Datum: 17. července 2010 21:56
 jinak pro Lexa - jak uz bylo naznaceno proc tesnit plovakovku, stejnak to vytece pres odvzdusnovaci otvor u cepovatka, tam by se to vlastne ani dostat nesmelo! a proc tesnit tmelem saci koleno? rika ti neco minimalni tloustka tesneni mezi valcem a kolenem a jeho dusledky pri nedodrzeni? navic pokud tam prasknes tmel a pritahnes tak on prebytek vleze do saciho traktu, tam to pusobi jako clonka (jako treba u 640 kdyz uz to dneska padla), dela to turbulence, zuzuje to prumer saciho traktu a tim padem i nasavane smesi do motoru, ma to navic mnoho ldasich negativnich dopadu (jeste treba pripomenu prenos tepla do karburatoru a mnoho dalsich)...proto se taky nesmi davat pod valec, prebytek vleze do prefuku a pusobi to nesymetricne sani nad pist dovalce atd...mezi bloky a spojku beru ale jinak to jinde nedavat!
Datum: 17. července 2010 21:35
 franto - za me urcite papir, pokud se tam rozhodnes jeste pro lukopren tak jo, paulin nedavej, nejsou aspon z meho okollik na nej pozitivne dotazy, jinak pokud to tece u pastorku tak je na vine gufero ktere je pred nim, vymenit ale pozor na poruseni karteru v tomto miste, jinak pokud to tece spojkovym kanalkem ven tak motor tak byl konstruovan (na zraty se tehdy moc nehledelo), staci mezi kanalek a dlouhou tycku vlozit patricny gumovy o-krouzek s patricnymi rozmery a bud namazat pod guferem v pravem viku lozisko nebo tam dat zakryte, ono obecne v tom viku neni moc nachylne na nedostatek oleje, hlavne je tam casto bordel...jinak at se dari, rad jsme tu potkal nekoho kdo ma uz na pio i v zivote neco za sebou a poklada zde hodnotne prispevky, coz vetsina draku tu je v teenage veku a taky ty prispevky vypadaj (vsimnete si pozdraveni, jasne vylozeni problemu a PODEKOVANI)...at jezdi a at dela synovi i tobe radost...
Datum: 17. července 2010 21:31
 Nesmíš mačkat dokola F5, pak se odpovědi kopírujou
Datum: 17. července 2010 21:29
Jméno: franta
IP: uživatel9097
 Tak Vám všem děkuju, myslel jsem si, že si to zjednoduším nějakou moderní sračkou, která za mého mládí ještě neexistovala. Přidržím se teda klasiky.
Půlit budu mustanga. Pořídili jsme se synem, Parádně si ho vyštafíroval. Dneska jsem vyměnil lamely na spojce (ferod z mě taky nebyl  )
a zjistil jsem, že teče taky olej kolem sek. ozubenýho kola a že je tam volný ložisko. Takže zítra na GO 
franta
Datum: 17. července 2010 21:28
Jméno: franta
IP: uživatel9097
 Ještě naposled : lukopren, nebo paulin na oba kartery a papír mezi? nebo úplně bez papíru?
Datum: 17. července 2010 21:28
Jméno: franta
IP: uživatel9097
 Ještě naposled : lukopren, nebo paulin na oba kartery a papír mezi? nebo úplně bez papíru?
Datum: 17. července 2010 21:27
Jméno: franta
IP: uživatel9097
 Ještě naposled : lukopren, nebo paulin na oba kartery a papír mezi? nebo úplně bez papíru?
Datum: 17. července 2010 21:26
 Papír, na to lukopren, z obou stran, a nebo jen vazelínu, to záleží na tobě
Datum: 17. července 2010 21:25
 S papírem, je to takto stavěné od konstruktérů.
Datum: 17. července 2010 21:25
Jméno: franta
IP: uživatel9097
 Ještě naposled : lukopren, nebo paulin na oba kartery a papír mezi? nebo úplně bez papíru?
Datum: 17. července 2010 21:23
Jméno: franta
IP: uživatel9097
 Tak Vám všem děkuju, myslel jsem si, že si to zjednoduším nějakou moderní sračkou, která za mého mládí ještě neexistovala. Přidržím se teda klasiky.
Půlit budu mustanga. Pořídili jsme se synem, Parádně si ho vyštafíroval. Dneska jsem vyměnil lamely na spojce (ferod z mě taky nebyl  )
a zjistil jsem, že teče taky olej kolem sek. ozubenýho kola a že je tam volný ložisko. Takže zítra na GO 
franta
Datum: 17. července 2010 21:20
 To lexa...plovákovou komoru bylo docela zbytečné těsnit, už se prodává aji těsnění na víčko plovákovky, ale každý at si to udělá po svém, jak mu to vyhovuje....ale ted zpět k tématu, už rok těsním motory, karburátory, i koleno k výfuku tmelem LUKOPREN (červeným), a nikde žádný náznak tekoucího oleje, nebo benzínu.
Datum: 17. července 2010 21:16
Jméno: Lexa
IP: uživatel9421
 Záleží na stavu těsněných ploch. Polobloky poškozené šroubovákem, kladivem nebo pokroucené stářím už papírem těsnit nelze, netěsnil by celou plochou. Já jsem klikovou skříň, víko převodovky, plovákovou komoru a příruby kolene karburátoru těsnil tmelem Paulin http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_445.html . Přetěsňoval jsem s maximální pečlivostí, aby mi to vydrželo dalších 27 let. Před nanesením tmelu jsem těsněné plochy perfektě očistil a odmastil. Po montáži jsem přebytečný tmel utřel hadrem. Zatím jsem spokojen, vše je čisté, nikde ani kapka. Také karburátor krásně reaguje na pootočení rychlopalem, žádné přisávání falešného vzduchu přes křivé příruby kolene karburátoru. Nemám bohužel dlouhodobou zkušenost s tímto tmelem, přetěsňoval jsem letos zjara. Komu se po smontování těžko otáčí klikovka, ten musí pomocí trubky a paličky ťuknout na vnitřní kroužky ložisek klikové hřídele (před vložením gufer).
Datum: 17. července 2010 21:11
 Jo ten kdo má IP 8225 je jednoznačně franky..
Datum: 17. července 2010 20:58
 Jo ten kdo má IP 8225 je jednoznačně franky..
Datum: 17. července 2010 20:58
 Franky?
Datum: 17. července 2010 20:54
 jneze na krasu se nejezdi  ze je to upatlane a neocistene od zbytku, no, zavodni stroje to tak maj, jednak kvuli tomu ze nema cenu si s tim vyhravat a peclive to lestit kdyz po zavode se to stejne znova puli a navic by se mohlo stat ze pri ocistovani to pri spatnem dotazeni karteru vytahnes ven, navic nicemu krome oka to tam nevadi a nekdy ta kapka navic tomu pomuze kdyz se to nekde nanese mene/blbe...u serie se to resi jinak nez u zavodaku ale je pravda ze vycuhujici cervena znaci puleny motor a tudis zasah do motoru (at uz prospesna GO nebo negativni bastleni, treba silna dvojka)...a moje druha a zasadni vytka patri k barve! ty tmey jsou barevne kvuli tomu ze patri do ruznych provoznich podminek a maji jine vlastnosti, mimo jine ta jedna velmi dulezita - tepelna odolnost a odolnost chemicka...proto cerveny tmel pac patri k motoru, jina barva znaci jine vlastnosti, ted presne nevim kam bych prdnul tu sedou na pio (pokud vubec) pac o silikony se obecne nezajmam a proto netusim...navic i ta seda proti vyestenym blokum bude pusobit rusive...a i proto pouzivam papir, i kdyz vzhled neni rozhodujici faktor...
Datum: 17. července 2010 20:52
 Franky zase děláš chytrýho? Jednou si tu psal že se sem už nevrátíš, ale furt tu něco máš.....
Datum: 17. července 2010 20:48
 to 3krouzek - a proc sedivy???
Datum: 17. července 2010 20:33
 stejne me pripada ze ten tmel tam davaj v domneni ze stejne se ten motor bude relativne brzo pulit, aspektu proc se bude pulit je dost, pripada mi to diky Tyneckym pracovnikum uz jako presvedceni ze je dobre ze se to bude pulit...tim ale nechci Jawu hanet, stroje to jsou dobre, jen na devitce jsem prozil pekné a dlouhe mládí a me oprava nevadi, ba naopak (pokud uz problem s dobijenim neni prilis casty, stahovak na primarku se neohyba jako papir a do elektriky se zasahuje jen minimalne), jne ten jejich pristup v Tynci je dejme tomu "zvlastni"...
Datum: 17. července 2010 20:33
 taky ctyricitka tece prakticky uz od vyroby...ale neni to ani tak tim tmelem (nebudu zastirat nelibost ke tmelu) ale spis spatnym opracovanim coz je u novodobych, potazmo od osmicek vyskytujici se a devitek uz velmi casty neduh, kupr. neslicovanost v sacim traktu je vice nez proflakla a tam se ztraci hodne koni...jinak pravda na Lukopren jsem zapomnel, bral jsem motorovy silikon prilis obecne...
Datum: 17. července 2010 20:27
 kdyz vezmu ze ctyricitka se pred 30 lety nevyrabela tak tezko  a pred 30 lety existroval jen max. ten hermetik, vsude se jinak daval papir...navic pravda neuvedl typ, ovsem stojim si za svym ze bude pulit pio, je to prece na fichtlkramku
Datum: 17. července 2010 20:24
 overeny silikon nevim, daval se, dava a bude se davat ten motorovy, nic jineho se misto papiru ani davat nemuze...jeste je tu paulin ale na nej nejsou moc dobre ohlasy co vim ze sveho doslechu...protezuju klasicky papir s olejem (lepe s vazelinou), je to sic mozna pracnejsi ale jednodussi a v kazdem pripade levnejsi...a vydrzi to dalsich 30 let, v mem pripade sezonu (ted kvuli vadnemu kosi je to po pul roce uz druha generalka, tak sla hned jinak odstupnovana prevodovka a oblozeni do spojky z feroda, jinak klasicka generalka - veskera loziska, gufera, tesneni...), pak jde motor v zimni prestavce opet na stul a kontroluje se a vylepsuje...stejne tech 30 let to nevydrzi, ne kvuli tomu ze by papir drive "zvetral" ale kvuli tomu ze bude zvonit klika, budou se hlasit loziska, vylomi se nejaky ten zoubek ve startovacim pulmesici, vylitaj se futra a podobne...ale kdo ma to srdicko se o to starat ten pak ma i tu radost z jizdy a dobre odvedeny prace...ten stroj ma proste svou dusi...
Datum: 17. července 2010 20:22
 ja doporucuju Lukopren. Je to cervenej silikonovej tmel. Mam s nim osobni zkusenost a po sesazeni karteru uz ani kapka. Stewe: jak muzes vedet jakej motor bude pulit ? treba 640 maj mezi blokama motoru silikon uz od vyroby
Datum: 17. července 2010 20:19
Jméno: franta
IP: uživatel9097
 Jestli se to zapomíná, to uvidím zítra. Hermetik znám, měl jsem na mysli nějaký ověřený silikon. Jestli nic pořádnýho není, koupím origo těsnění.
Dík, franta
Datum: 17. července 2010 20:01
 mel jsem za to ze se to nezapomina  pokud mas nekde Hermetik, ci pozdeji zvany Hermosal tak ten, vyhoda u neho je ze rychle tvrdne a nemusis cekat do dalsiho dne (ale stejne jistota je jistota at mas na dalsich 30 LET pokoj)...jinak klasicky motorovy (cerveny) s tim ze aspon pres noc to nechas a rano to dotahnes a oskrabes prebytecny zbytky co vylezly...osobne tmel nepouzivam, ten motor je totiz konstruovany a tim, ze se tam da papir a ten udela par desetin mm mezi bloky, cili pokud ho tam nedas tak pak pujdou hodne z tezka (nebo vubec) pootacet hridele, musi mit vulit kterou bez papiru mit nebudou...takze osobne delam uz jen s papirem mezi a z oboustran namazany vazelinou (+ jemne potiram obe plochy bloku) a je to zatim to nejlepsi a nejjednodussi co muzes udelat, spodek je suchy, bloky tesni a olej zustava kde ma...neht se dari...
Datum: 17. července 2010 19:22
 Zdarec mam problem z mojim fichtlem nechce mi nastartovat a kdyz to chytne tak na 2-3sekundy a zas chcipnenevim proc jiskra dobra benzin OK predstih taky daval sem tam novou zapalovaci civku,svicku ale tim to asi nebude ze?Myslite si ze kdyz sem predtim jezdil na M2T a jezdilo to v pohode a ted mi stryc dal k narozkam benzin s olovem a olejem Sheel M2T ze by to bylo tim benzinem?Poradte mi prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 21:43
 tak na nejak dotazenou (zkrevenou) hlavu by to aspon na volnobeh vrcelo vic, pravda, zalezi jak to tesni...taky muze byt (kdyz jsme uz u te komprese) praskly a jinak zdeformovany krouzek, ucpany lauf, zakarbonizovany pracovni prostor ve valci atd atd...at to vic rozvede, todlec je jako varit z vody
Datum: 17. července 2010 21:43
 No jo, na netěsnící hlavu sem taky úplně zapomněl
Datum: 17. července 2010 21:02
 těsní válec? nemáš jenom povolenou hlavu? pak podle pokynů Dachla
Datum: 17. července 2010 20:59
 dachl21 ma pravdu, na palivovou soustavu jsem kompletne zapomnel...a dodavam jeste zaneseny filtr, coz ovsem prozradi i barva a svicky pokud ji hodne nezkreslilo uz jen to ze to jede par vterin a tudis se stale jedna o studeny motor...
Datum: 17. července 2010 20:56
 Nejprve bych zkontroloval přivod paliva do karbece, jakým proudem teče (jestli vůbec). Podívej se i na hladinu v plovákovce, jestli je zprávná. Jinak jakou má barvu svíčka?
Datum: 17. července 2010 20:52
 a ze o M2T uz tu hadka nebyla dlouho  ale nebudu provokovat ikdyz nekterym drakum uz to tady proste chybi..jinak k dotazu - chytne a i pri plynu to zdechne? kondik si zkousel jiny? odtrh??? srovnat kladivka??? odtrh na svici a jeji vycisteni, nejlip hned novou si tam daval? M2T je jako takovy sracka (a je to tu, hadejme se heh), M2T od Shellu ani neznam ale rad se poucim (je asi 30 M2T ale jen 2 jsou dobry, znalci vedi), olovem v benzinu to neni jako spis vyprchanim benzinu ci zvodnatenim (proc ti ten benal daval? nebylo to diky tomu ze uz je to stary a nemuze to nikam nalit? olovnaty, ne ten s nahrazkama olova, se uz dost dlouho neprodava a nebudu ti delat kazani ze zelen si nepreji abys to tam daval, osobne je mi to jedno)...pokud je pak tento benzin s nahrazkou olova tak se nic nedeje pokud jako v prvnim pripade neni stary, sam dokonce po zruseni specialu u nas si ho delam (opet zkuseni draci vi o cem tu mluvim)...ostatne nejlip udelas kdyz mi odpvis na tyto dotazy a po me odpovedi se tak zaridis a nadale si budes benzin opatrovat svym zpusobem, pio ti jednou podekuje za cistou olejovou smes bez ruznych rozpoustedel a redidel jak je dobrym zvykem ceskych kutilu tam tyto a jine slozky pridavat pod odmnenim pridani krutoprisneho kone...
Datum: 17. července 2010 20:44
 Jak zjistím, jestli dynamo vyrábí vůbec nějaký proud? Regulátor jsem nastavil podle dočkala a ani se nehne. Ještě před týdnem se ta motorka udržela v chodu při odpojení baterky a přidání otáček, dneska jsem se docela solidně prošel, protože se mi vys--lo dobíjení. Je to jawa 250/353, model se spínačkou v nádrži a s rybinama.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 21:23
 co zkouseckou,tou to premerit nejde,jestli tam de proud?
Datum: 17. července 2010 21:23
Jméno: george
IP: uživatel1834
 čus fichtláci chtěl bych zrepasovat klikovku na jawu 555 ale nevím kde mám sehnat jehlový ložisko ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 19:34
Jméno: george
IP: uživatel1834
 ale já myslím na straně u kliky
Datum: 17. července 2010 19:34
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Na 55 se nedává jehlové ložisko. Tam je bronz.
Datum: 17. července 2010 19:21
Jméno: Vitus
IP: uživatel6282
 Zdravim,
chtěl bych se optat: byl jsem na fichtl závodech se podívat a viděl jsem tam mustanga, co měl zavedenou hadičku od víčka nádrže ke karbci resp. k sání. Tak se chci zeptat, zda-li je to možné, aby výpary z benzínu přispěly k lepšímu výkonu (musela by se dle toho nastavit i bohatost směsi).
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 17:13
 cus vsem .... chci se zeptat jen teoreticky dalo by se na pionyru jezdit s denim svicenim ? a bylo by to s vyhlaskou? napadlo me kdyby se to integrovalo diody do predniho svetla nemely by na to policajti keci ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 20:22
 kdyz koupis treba denni svetla na auto. ktery maj homologaci tak muzes s nima jezdit i na motorce, ale jue dobry dohodnoout se jeste s nekym, protoze ty svetla se prodavaj v paru. Kdysi se to resilo na jawamanii
Datum: 17. července 2010 20:22
 svítít musíš pořád...a na diody musí být tušim homologace
Datum: 17. července 2010 18:43
 Ahoj , chlapy mam dilema , mam Jawu 21 , upravy : vejirova hlava , vyfuk hikone , valec a pist myslim 6 vybrus , je to z aukra psaly tam 60ccm , tet resim jaky tam dat karburator , ten original neni nejlepsi na tyhle dily ... co tam dat ? diky moc za odp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. července 2010 21:11
 no takze mam asi vybrano , koupim karbec AMAL 19mm je z a dobrou cenu tak se uvidi ... myslite ze neudelam spatne ?
Datum: 23. července 2010 21:11
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 Trysky do origo JIkova sezenas tady na FK, karbec ze simsona je na prd (alespon original- ma mensi difuzor).
Datum: 17. července 2010 18:36
 a co karburator ze simsona ? koukal jsem ze je jich docela dost na vyber
Datum: 17. července 2010 17:12
 to standa : to by byl podle me krok z5 nemam to na normalni jezdeni chci z toho vyzdimat co to jde , jezdim na to cca 20km tydne jen tak pro radost .
dell orto 19mm o tom jsem taky premyslel , co se tam vse musi upravit ? hadam plyn lanko ? prirubu na karbec ? a co jeste ?
a jeste jeden dotaz ... do origo karbece jikov se daji koupit vetsi trisky ?? popr kde ?
diky moc za od.
Datum: 17. července 2010 17:06
Jméno: standa
IP: uživatel9924
 Především jehlovou ojnici,vypálený origo výfuk a nový vzduchový filtr.....pak uvidíš... zázraky se dějí....karburátor použij originální...je nejvíce vhodný k tvému válci...
Datum: 17. července 2010 17:01
 Ale pokud chceš přeci jenom nějakej lepší, tak uvažuj o dell orto 19 mm
Datum: 17. července 2010 17:01
 Originál karbec při správném natryskování je na tohle velmi ideální, mám jikov ma cestovní úpravě, a nemůžu si stěžovat.
Datum: 17. července 2010 17:00
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zdar hoši, chci se zeptat. Nastartuji PIO, běží na volnoběh ok. reaguje hned na přidání plynu. Ohřeje se na provozní teplotu. Pořád běží na volnoběh, ale když přidám plyn tak se přidusí a dlouho to trvá než se dostane do otáček. Nevíte jak tento problém vyřešit? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 19:34
 nedekuj,od toho tu jsme
Datum: 17. července 2010 19:34
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Díky za rady. Pecka na kladívkách není. Jsou cca 2 měsíce staré. Zkusím to s tím filtrem. Díky moc!
Datum: 17. července 2010 19:22
 ppokud je vse OK jak pises,tak zkus sundat filtr a jet bez nej..pokud to pojede dobre,mas bud ucpany filtr a nebo ti tam jde vic benzinu nez vzduchu..pohraj si s jehlou,zkus kazdy zarez a uvidis na kterej to pojede nejlip  to ani neni tak slozita prace,kdykoli to muzes vratit
Datum: 17. července 2010 18:47
 Viděl bych to na gufero pod pod zápalkem, nebo pecka na kontaktech
Datum: 17. července 2010 18:46
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 jen mě napadlo- když se to dusí, jde tam buď hodně vzduchu nebo moooc benzínu. Mám doma trysku VT 40. Pomohlo by toM
Datum: 17. července 2010 18:42
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Ono barva svíčka je dobrá. Hodnota N14C v tomto šíleném počasí. Předstih i odrth bych uzanl za vhodný, protože to dobře startuje jak za tepla tak i studena a i žádné vynechávání ani žádné cukání se neděje v celém spektru otáček.
Datum: 17. července 2010 18:42
Jméno: Vitus
IP: uživatel6282
 Svíčka to rozhodně není (nová Brisk 14) a i jiné jsme zkoušeli
Datum: 17. července 2010 17:17
 bud spatna smes,nebo spatna hodnota na svicce,muze to delat i odtrh nebo predstih  nejdriv zkus jinou svicku
Datum: 17. července 2010 16:44
|



|