česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 
Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:
















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1112  1113  1114  1115  1116  1117  1118  1119  1120  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: kinglet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neví někdo jestli jede ČZ 125/476 o hodně hůř než ČZ 175/487? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2010 23:02
 
 
 
 
Jméno: jawaak555      IP: uživatel6570    
Zduř,prosimvás,co s tim,když je u motorky přirezlej píst k válci?Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: FichtlMen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo no taky mám zkušenosti s rezatýma válcema a přidřenýma atd.Takky sem nedávno skládal jednoho fíka na krosení tady u nás po louce po vesníci a po hřišti a neměl sjem válec tak sjme vzal jeden zrezlej a ještě k tomu přidřenej vydrbal šmirglem a zezačátku to šetřil a dal sme tam 11 zub sekundár a jak to jelo......Tahalo to pěkně ale žralo to dost oleje z převodovky takže za studena to brutálně hulilo :-D:-Dale to mě fakt nětrápilo hlavně že to dobře jelo.
 
 
Datum: 20. července 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mel na perakovi 350 (Dvouvalec) zarezlej jeden pist,nastrikali sme tam konkor,nechali pusobit,porad hamtali a skakali na nakopavacku a on pak povolil...nic sem s tim nedelal,ani nemenil krouzky a po pul roce,kdyz sem se do toho zase pustil a udelali sme elektriku,normalne naskocil a bezel na oba valce krasne :-) plynulej chod,nevynechaval... :-D sem se docela divil :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 23:07
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prostřiknout WD-čkem, nahřát horkovzdušnou pistolí, pokusit se píst vytahnout, kdž se nepodaři na poprvý, opakovat, když ani to ne, bude ti tu muset dát někdo jinou radu :-).
 
 
Datum: 17. července 2010 23:05
 
 
 
 
Jméno: kinglet      IP: uživatel9926    
čus všichni... hele jakej je rozdíl mezi ČZ 125/476 a ČZ 175/487 ? to že je to obsah to mi je jasné... je to jenom motor? jede ta 125ka o hodně hůř? To víte, chtl bych už něco v 16ti :-)... dík moc za všechny rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2010 22:25
 
 
 
 
Jméno: jawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec furt mě nehazi jiskru na jawě 21 měnil jsem kondik,faju,kabel,indičny civku,a čistil jsem cele zapalovani a marně už nwm co stym je. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2010 8:42
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Ty cívky dřít nesmí. Ustřihni proužek z petlahve a zasuň pod každou cívku.Tam kde to nejde,povol cívku ,přizvedni ji a vlož pod ní proužek a dotáhni. Kdyby se to moc sevřelo ,můžeš dát dva . Ta síla toho proužku je 0,2 tak můžou být 2x. Ty proužky z petlahve jdou snáze vytáhnout .Ty hlavy šroubů zakápni barvou,aby se nepovolily. Být tebou ,dám potom novou svíčku a překontroluj el.instalaci.
 
 
Datum: 18. července 2010 8:42
 
 
 
 
Jméno: jawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to newa dík
 
 
Datum: 17. července 2010 23:03
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Promin, oprava : cigaretový
 
 
Datum: 17. července 2010 22:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo, přesně takto, ale asi nejlepši bude, si sehnat cifaretový papítek...to bude přesnější....
 
 
Datum: 17. července 2010 22:57
 
 
 
 
Jméno: jawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže takto Povol dva šroubky na cívce, dej si pod cívku nějakej papírek,1x ho přehni, malinko cívku dotahni, vytahni papirek, a dotahni.Méla by tam být mezera 0.3 mm
 
 
Datum: 17. července 2010 22:56
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to múže být klidně tím, tak to tu mezeru mezi rotorem, a cívkama zvětś tak, aby nedřeli, ale nezapomen, aby zase nebyli daleko!! :-)
 
 
Datum: 17. července 2010 22:52
 
 
 
 
Jméno: jawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě totyž drou civky o rotor
 
 
Datum: 17. července 2010 22:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Povol dva šroubky na cívce, dej si pod cívku nějakej papírek,1x ho přehni, malinko cívku dotahni, vytahni papirek, a dotahni.Méla by tam být mezera 0.3 mm
 
 
Datum: 17. července 2010 22:38
 
 
 
 
Jméno: jawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo před go motoru hytal na přvni nakopnuty všdy chytl a jak se to nastavuje ta zdalenost zapalovací cívky od rotoru
 
 
Datum: 17. července 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele to je divný že takhle zničehonic,a na nic si nešahal....možná se třeba vytvořila větší mezera zapalovací cívky od rotoru..
 
 
Datum: 17. července 2010 22:30
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A na kladívka si nijak nešahal? Předtím chytal a jel?
 
 
Datum: 17. července 2010 22:29
 
 
 
 
Jméno: jawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Po go motoru normalně jsem ho nakopnul a nehal chlilku jet a druhej den už nehazel jiskru.
 
 
Datum: 17. července 2010 22:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na zapalování, vede tam kabel z kondíku, a ještě jeden od cívky myslim....ale takto blbě na vysvětlování, jak ty podložky dát zprávně...kdy ti to naposledy přestalo jet? A na co si u toho koukal?
 
 
Datum: 17. července 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: jawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kde jsou ty izolační podložky
 
 
Datum: 17. července 2010 22:23
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemáš obráceně izolační podložky?
 
 
Datum: 17. července 2010 22:19
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
zdarec mám dotaz ohledně ty mojí čz 250 nevím jestli to táhne tak jak mám mám vyměnit kroužky??? je to ale po výbrusu najeto 150 km jako jede to pěkně ale nevím jestli by to nemělo víc táhnout já vým že tu mám tokový blbý dotazy ale řeknite vi co máte 250 tku jak vám to táhne??? prominte je to blbej dotaz já vím. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2010 8:20
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Teď se ochladilo ,tak ji projeď a napiš jestli se něco změnilo. Na zajíždění bylo docela horko.
 
 
Datum: 18. července 2010 8:20
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9706    
zdar chtel bych se zeptat na kolikatým zářezu jehly je ideální mýt ten plíšek u 175/356 kamarád mě tvrdil že když ho dám úplně naspod tak se tím prej ničí motor zdá se mi to jako kravina že by měl spíš ten motor déle vydržet odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel9706    
spletl sem to myslel sem ten plíšek co nejvejš aby tam šlo co nejmíň benzínu bude ten motor mít menší vykon ale měl by déle vydržet ne?
 
 
Datum: 18. července 2010 21:49
 
 
 
 
Jméno: kinglet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no, motor se tim nezničí, ale půjde tam hodně benzínu a málo vzduchu... řekl bych že ti zčerná svíčka... měl jsem podobný problémy... dej to tak, jak to pojede nejlíp a hlavně aby svíčka měla cihlovou barvu..
 
 
Datum: 17. července 2010 23:51
 
 
 
 
Jméno: blackss      IP: uživatel7794    
zdravim hosi mam problem uz nevim cim by to mohl o byt dyz chcu nastarotva fika tak mi to chce chytnou ale nechytne a strelimi to plamen z vyfuku jak svina dnes jak sem to zkousel uz mi to vpalilo slehu i do karbca nevim poradte mi diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hodnoty předstihu před H.Ú, mají být 1.6-1.9 mm.
 
 
Datum: 17. července 2010 22:22
 
 
 
 
Jméno: blackss      IP: uživatel7794    
no motoro sem mnel rozebrany a je vycisteny tak v tom problem nebude spise v tom predstihu nevis prosimte jake hodnoty vim ze mezi kladivkem ma byt 0.40
 
 
Datum: 17. července 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A pokud ti to šlehlo i do karbece, nejspíš máš prasklý pístní kroužek, nebo přiliš zakarbonované časti motoru.
 
 
Datum: 17. července 2010 21:46
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě špatně seřizený předstih.
 
 
Datum: 17. července 2010 21:44
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak a na fichtlkrámku řádí hvězdičkománie :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2010 8:51
 
 
 
 
Jméno: ondrash ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-)
 
 
Datum: 18. července 2010 8:51
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak je teda 17.8. nebo 7.8. ? na te druhe strance je ze 17.srpna a na te prvni ze 7.8. ... :-(
 
 
Datum: 18. července 2010 0:31
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 17. července 2010 23:50
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 17. července 2010 23:49
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.eurooldtimers.com/cze/akce/1065-tradicni-veteranska-burza-kladno.html
 
 
Datum: 17. července 2010 23:48
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
burza u kladna?7.8.? diky moc!! asi pojedu :-D mam to zhruba 15 km :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 23:30
 
 
 
 
Jméno: sportak21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nebo 7.8. máš burzu v Kladně konkrétně Velká Dobrá
 
 
Datum: 17. července 2010 23:24
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seso,a jak budes vybirat elitu stamgastu? :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 23:06
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
skodovak:jo jo vim 31. ale stejnak se tam nedostanu :-(
 
 
Datum: 17. července 2010 23:00
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele pukasek: za pár dní je burza v Chotusicích. Tam určo něco najdeš. a když ne Babettu tak alespon tu sadu na prestavbu kola na motokolo :-D:-D
 
 
Datum: 17. července 2010 22:53
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chtělo by to ještě minimalne dalsi 4 barvy aby byli vsichni spokojeni :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 22:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D je to škoda :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 22:45
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl:neeeee :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 22:44
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D Brzo nám stejně zmizej :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 22:40
 
 
 
 
Jméno: Webster ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já se přidávam do klubu se 4 zelenýma :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 22:39
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Toto je jedna z mnoha výhod vesnice ;-)
 
 
Datum: 17. července 2010 22:21
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
babety jsou ale lidi se jich neradi zbabujou jeste na tom jezdej, to ti radsi nechaj pionyra nez babetu, zlata pravda :-)
 
 
Datum: 17. července 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo jo v pečkách hospoda je to jo,ale tam skorem nikoho neznám,a přijít tam :-D Dobrý den nemáte někdo babettu? :-D já zkusim obejít u nás lidi,třeba někdo něco má ;-)
 
 
Datum: 17. července 2010 22:18
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pukasek: když jsem projížděl Č. Pečkama, myslim že jednu hospodu jsem tam viděl určo. Ted když nemáš na čem jezdit, nemusíš se obávat a dát si jedno alko pivo a hledat babetty :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 22:17
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem sehnal od souseda motor za 50,-
 
 
Datum: 17. července 2010 22:12
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cezetak: tak hospodu u nas nemame bo je tady takovejch lidi ze se sem nevejdem :-D,je to malinka vesnicka,oficialne osada :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 22:12
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stepan:bydlim,ale tady ji nikdo nema to vim :-D ;-)
 
 
Datum: 17. července 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pukasek: musis shanět v hospodě....ale taky to chce potřebný věk aby se s tebou ti starší ( 40+) bavily.... to sesa: a já si zelenou můžu nechat? :-)
 
 
Datum: 17. července 2010 22:11
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pukasek: Bydlíš na vesnici? Stačí se zeptat po sousedech a máš to...
 
 
Datum: 17. července 2010 22:10
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cezetak: fakt za 3 jo?kde si ji sehnal?ja na netu zaboha nemuzu zadnou levnou najit,chci ji fakt jenom kvuli tomu :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 22:07
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D :-D aaa sakra :-D já nechci zpátky červený :-D :-( :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
admin: no jo každýmu se zelená líbí :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pukasek: na cesatu do práce sem si pořídíl B207 za 3 kila :-D...ten kilometr se mi po svejch chodit nechtělo :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl : :-D a za chvilku jich bude ještě víc :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: Stepan95 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já chci taky zelené :-(
 
 
Datum: 17. července 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty vol,,ono se to zblasnilo,,lebo zelene jsou opravdu pro elitu stamgastu a profiku,,takze sorac musim to dat do cajku,,,
 
 
Datum: 17. července 2010 22:05
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D hele a už jsme Tři co maj 4 zelené :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 22:04
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak se pridavam taky zelene
 
 
Datum: 17. července 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jinak hoši :-D neni tady někdo komu se doma válí nevyužitá babetta?Sháním něco na ježdění do práce :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 22:03
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cezetak: vitej :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cezetak : dalši do party? :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 22:02
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já chci taky zelené :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 22:01
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D přinejhoršim jo no :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 22:01
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo jasný no :-), pro nejhorší připad budu nucen ubrat tři hvězdičky :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 22:00
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jsem si na tu červenou tak zvykl, až se mi znechutila, a proto mám ted zelený :-)
 
 
Datum: 17. července 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo díky :-D,mě 2 stačej :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 21:58
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cervena 4ever :-)
 
 
Datum: 17. července 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pukasek :-D Já jsem nabral, a ty si ubral, DOBŘE TY :-D:-D
 
 
Datum: 17. července 2010 21:54
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sem klesnul na 2 :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jawamustis : nejsi jediný :-)
 
 
Datum: 17. července 2010 21:51
 
 
 
 
Jméno: jawamustis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mám 4 zelené
 
 
Datum: 17. července 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To už sem zkoušel, dal sem tři zelený a dvě červený, bohužel to nejde...ale je fakt že by to bylo hezký :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 21:50
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D ještě škoda že se nedaj ty barvičky střídat :-D to by bylo hezký ne? :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D
 
 
Datum: 17. července 2010 21:48
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koukám že denzileck mezi náma vyniká nejvíc :-D :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 21:47
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D no dobře zústan :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koukám že dachl si polepšil :-D,no já zůstavám :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Uff,,,,na chvilku sem si ponechal 4..to je takové ideálné
 
 
Datum: 17. července 2010 21:42
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D nééééé!!! :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 21:41
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobře du taky na 3 :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já zůstanu věrnej klasice :-)
 
 
Datum: 17. července 2010 21:40
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když budete mit všichni pět zelenejch, pak se to tu bude blbě rozličovat proto mám tři...a ne že si je dáte včichni taky :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
néééé všeci se změnili z krve na krokodýli!!!! :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 21:39
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já budu skromný, abych byl více vidět,, ponechám si také tři hvězdičky, podobné jako kolega jenco.
 
 
Datum: 17. července 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D to pak zas taky pudou všichni na červeno :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja radsi zelenou :-D je výraznější a hezčí (červenou nemusim hlavne na semaforu) :lol:
 
 
Datum: 17. července 2010 21:38
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D až tady bude víc zelenej než červenej, jdu zase na červenou :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jo :-D,zejtra tady bude každej zelenej :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 21:34
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz mam taky 5 hvezdicek :-D:-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2010 10:51
 
 
 
 
Jméno: boocheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Založ nový dotaz: uz jsem mel taky 5 hvezdicek :-D:-D
 
 
Datum: 18. července 2010 10:51
 
 
 
 
Jméno: jawista21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D:-D
 
 
Datum: 18. července 2010 10:38
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nerek nikomu kamos ale 4 ;-) :-):-)
 
 
Datum: 18. července 2010 8:46
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muzu se zeptat,jak je to s tema hvezdickama? :-) u dachl21 jsem videl 5 zelenejch hvezdicek..je to jen u me? :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2010 11:10
 
 
 
 
Jméno: Bubák ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
.
 
 
Datum: 19. července 2010 11:10
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja si nehám 3 :-)
 
 
Datum: 17. července 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skuska hviezdiciek :-D:-D:-D
 
 
Datum: 17. července 2010 21:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Neznamenají vůbec nic...navolíš si sám, kolik jich chceš...časem to tu admin třeba nějak doladí, aby néco znamenali.
 
 
Datum: 17. července 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: skodovak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chtel bych se zeptat, co ty hvězdičky znamenají? zkušenosti? počet motorek? věk? nikde jsem nenasel vyznam
 
 
Datum: 17. července 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jděte na nastavení svého profilu, a hned nahoře si vyberete jak to chcete, :-)
 
 
Datum: 17. července 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: pukasek      IP: uživatel3956    
U me dachl21 taky 5 :-)
 
 
Datum: 17. července 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar vím že to sem nepatří,na inzerci už to mám taky,ale tady je to líp na očích,tak se omlouvám,potřebuju nutně prodat papíry na ČZ 175/487,rok 1986,je to komplet,malý a velký TP,štítek a SPZ,vše souhlasí,cena dohodou,jak sem psal,moto se mi zadřelo,proto prodávámDíky a nezlobte se :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2010 21:06
 
 
 
 
Jméno: pioner21      IP: uživatel5056    
Zdarec nemate někdo na prodej bezkontaktny zapalovany na pionira 21 dík moc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz uz to zapalovani jezdim a vim ze to funguje slusne tak to sem dam - http://www.jawamaniacs.e-blog.cz/eshop.html recenze jednou bude az na to najezdim vic km...
 
 
Datum: 17. července 2010 19:31
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kohin:když už tak ten odkaz dej aspon z fichtlkrámku - http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_2276.html
 
 
Datum: 17. července 2010 19:25
 
 
 
 
Jméno: KoliHN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motokramek.cz/bezkontaktni-zapalovani-na-pionyra/
 
 
Datum: 17. července 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel9097    
Ahoj borci, potřeboval bych vědět, čím utěsnit kartery po rozpůlení motoru. Už jsem to nedělal 30 let :-). Rád bych si to zjednodušil silikonem. Jaký???\r\na jak?? Díky Franta odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2010 18:44
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak co tady?
 
 
Datum: 16. srpna 2010 18:42
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
3krouzek: tim sem myslel tebe ale a ne me ja nejsem naprosty debil ale ty jsi asi kdyz tu pises takove kidy
 
 
Datum: 23. července 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
NE omg....tohle nemá cenu ti vysvětlovat...ty nikdy nepochopíš jak to myslím....seś debil..nazdar někdy přiště!!!
 
 
Datum: 21. července 2010 23:13
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jezis ty vole fakt demence tu :-)
 
 
Datum: 21. července 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to yvsvetluje ze komprese je jina, kdyz je jinak serizena spojka (a nebo sou lamele KO)
 
 
Datum: 21. července 2010 10:18
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
HAHAHA :-D :-D...Motor nopvej nebyl....mel jen novou kliku, loziska gufera...a opravdu jedinej kdo nevi o cem mluvis si ty...kdyz sou lamele KO, prokluzujou,utahnu sroubek na deklu zapalku...a komprese na startpace neni stejna!!!!!!!! nevim jak ty poznas kompresi...ale ja to delam odjakziva od startpaky...kdyz ho povolis prokluzovat nebude...ale zas to pojede samo....takze nwm kdo tady mluvi nesmysli křiváku
 
 
Datum: 21. července 2010 10:17
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano psal, a pak sem taky psal kdyz utahnu sroubek stelovani spojky ze to uz nejede kdyz drzim spojku, ale ze se propada paka a nema to kompresi...malinko sem sroubek povolil a zas to jelo samo....ta spojka NESLA NASTELOVAT, a kazdej mi hned rekl ze sou KO lamele...jen ty ne"""" tak se neser do niceho kdyz o tom nic nevis...ses ted taky zacatecnik!!!!
 
 
Datum: 21. července 2010 8:19
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jezisi kristeee...ja sem v tej dobre nevdel co je to vypionani spojky..tak sem to placnul....jdu spat
 
 
Datum: 20. července 2010 23:21
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
byl sem zacatecnik!! tak sem psal ze mi nevypina spojka!!! pac sem nevedel o co go!! se spojkou sem jeste nikdy predtim nemel zkusenosti!! tak doprdele jak sem to asi mel napsat zpravne?? ty neumis pochopit zacatecniky...pohybujes se ve svete kde si myslis ze zijou samy borci na motory jako ses ty!!!ale to nneni pravda!!!!
 
 
Datum: 20. července 2010 23:13
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proc se tak rozcilujes???? kurva doprdele...tak kdyz do toho myho zkurvenyho domrdanyho motoru nevidis..tak se mi neser do tdotazu ,a vubec tam nepis!!!!! kurva vole a furt me jen seres tim co pises...ja nemam slov co ty si zac...ty si uplnej kreten vopravdu...a ja ti nepsal jen ze je uliznutej korek..tam toho bylo vic!!! patrej v historii kukdebile!!!!....
 
 
Datum: 20. července 2010 23:12
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A já sem ti moc dobre psal ze nejde sestelovat ani utahovanim sroubku na deklu zapalka..a ani povolovanim...a kazdyho napadne ale kazdyho ez sou v haji lamele...jen tebe!!! napadne ze se ma serizovat vule na pacce??? tak co ci to za kokota?
 
 
Datum: 20. července 2010 23:06
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A proc doprdele ty radis nekomu ze ma seridit spojku kdyz je sjetá????? Stejná situace!!!!!!! Zase meleš z cesty...a to co píšeš se vyrovnává 2letému dítěti
 
 
Datum: 20. července 2010 23:04
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele jdu , dyžtak tu ješté budu, uznal sem za vhodné, a pár lidí mi potvrdilo, že ty jsi psichous..zraly na chocholouska
 
 
Datum: 20. července 2010 23:03
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zaprvé...v historii patrej..byl sem zacatecnik, nic sem nevedel (jako jednou ty) Ano motory pulim, ale dohromady mi dela necoi deda, jako napriklad natoceni segmentu, ....a za treti, ty lamele v pici byly at si rikas co chces...jen ty si psal ze se to musi seridit. a vseci ostatni rikali ze sou v haji...oni meli pravdu..ale ty furt delas chytreho....dal vec..furt pouzivat sedivej lukopren? na co vole??
 
 
Datum: 20. července 2010 22:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-D ty si jeste pamatujes? debile vole...jak chces serizovat spojku, kde byly lamele sjety na zelezo? :-D xD ty si fakt vocas :-D.....
 
 
Datum: 20. července 2010 22:43
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo a já sem neŕikal že by si ty čuráky měl hledat, já jsem jen napsal, ze aby si tak nevypadal..takze nevim co sem vkladas ze je nenajdes? Nejsi mimo? Jdeš z cesty hošane :-) :-D :-D :-D
 
 
Datum: 20. července 2010 22:35
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nestrćíš, už jen z důvodu že mé nikdy neuvidíš...a ty chodíš dost na internetovou stranku kde sou focení čuráci, a tam sis jich našel víc jak 60 (staré dobré přátelství s Horacio Kejn)
 
 
Datum: 20. července 2010 22:33
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlavně si do tej huby neztrkej nic velkého, aby si pak nevypadal jako kluk se širokou hubou, co si do huby narval 60 čuráků najednou.
 
 
Datum: 20. července 2010 22:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zklapni frankline...dej si do huby dudlíka, a zdrž se komentáře..jde sem bratr, za hodku sem tu.
 
 
Datum: 20. července 2010 21:19
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
no vidím že tu přišel jakýsi naprostý debil
 
 
Datum: 20. července 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty se nudíš tak se potřebuješ zabavit..ale já sem rozumnej nepracujíci člověk se slušným životem, a potenciálem, a nebudu se tu zahazovat s takovým igorem. Čágo
 
 
Datum: 19. července 2010 22:39
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ojojoj, pán se zamyslel, a myslí si že nemám nic na práci? A což ty takto tu pobývat a hádat se nesmysluplně s 16 letým harantem? Dyt ty se s takovejma nezahazuješ ne? Aha já zapomněl ty si malé dítě kterému odvezli píseček s bábovičkama na skládku, a tak si hraješ na písečku na pokecu?? Hm..zajímavý způsob hraní na internetu...dá se hrát poker na netu vśe...ale hrát si s písmenkama na pokecu, ještě k tomu semnou :-D Cha si mi k smíchu :-D
 
 
Datum: 19. července 2010 22:32
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo to sem no...ale sorry, ale myslim s tvoji potencialni energii a cislem udavajicim IQ by si neudělal ani jeden level :-)
 
 
Datum: 19. července 2010 22:21
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to by si nebyl ty vid? Kdyby si neměl vždy poslední větu :-)....a gta už sem dohrál...byl sem asi v 9 levelu, 10= konečný.
 
 
Datum: 19. července 2010 22:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo to sem, ale na tebe ještě furt nemám....
 
 
Datum: 19. července 2010 8:14
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej urćitě červený....šedivý bude vypadat jako kdyby si v motoru pěstoval myši,a těm se následkem olejové lázně rozpouštéla kůže
 
 
Datum: 18. července 2010 18:00
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Dachl21 a Steve - upřesňuji, že jsem přetěsňoval motor k babettě a tmel jsem použil z důvodu nepřesně obrobených těsnících ploch pro koleno karburátoru na válci http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1409.html (těsnící plocha není po odlití vůbec obrobena), stejně tak příruba na karburátoru je obrobena do oblouku. Těsnění plovákové komory jsem dříve používal pryžové, vždy nově koupené, ale jeho životnost do zpuchření je nízká. Tmelu na příruby kolene karburátoru jsem dával slabou vrstvu a přebytek vytřel skrz difuzor. Přenos tepla do karburátoru netřeba řešit, za chodu je ochlazován vzduchem procházejícím skrz difuzor a koleno. Pod válec jsem si vystřihl papírové těsnění.
 
 
Datum: 17. července 2010 23:16
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Určitě se zastav, tady ti vždycky někdo poradí (pokud to ví) :-)
 
 
Datum: 17. července 2010 22:01
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel9097    
To dachl21, dík, už jsem z toho byl trošku nervozní, jak Vám to tu plevelím. To Steve, díky za upřesnění. Dám papír. Jinak to vypadá, že se tady občas ukážu. Máte to tady parádní. Ahoj.
 
 
Datum: 17. července 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jinak pro Lexa - jak uz bylo naznaceno proc tesnit plovakovku, stejnak to vytece pres odvzdusnovaci otvor u cepovatka, tam by se to vlastne ani dostat nesmelo! a proc tesnit tmelem saci koleno? rika ti neco minimalni tloustka tesneni mezi valcem a kolenem a jeho dusledky pri nedodrzeni? navic pokud tam prasknes tmel a pritahnes tak on prebytek vleze do saciho traktu, tam to pusobi jako clonka (jako treba u 640 kdyz uz to dneska padla), dela to turbulence, zuzuje to prumer saciho traktu a tim padem i nasavane smesi do motoru, ma to navic mnoho ldasich negativnich dopadu (jeste treba pripomenu prenos tepla do karburatoru a mnoho dalsich)...proto se taky nesmi davat pod valec, prebytek vleze do prefuku a pusobi to nesymetricne sani nad pist dovalce atd...mezi bloky a spojku beru ale jinak to jinde nedavat!
 
 
Datum: 17. července 2010 21:35
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
franto - za me urcite papir, pokud se tam rozhodnes jeste pro lukopren tak jo, paulin nedavej, nejsou aspon z meho okollik na nej pozitivne dotazy, jinak pokud to tece u pastorku tak je na vine gufero ktere je pred nim, vymenit ale pozor na poruseni karteru v tomto miste, jinak pokud to tece spojkovym kanalkem ven tak motor tak byl konstruovan (na zraty se tehdy moc nehledelo), staci mezi kanalek a dlouhou tycku vlozit patricny gumovy o-krouzek s patricnymi rozmery a bud namazat pod guferem v pravem viku lozisko nebo tam dat zakryte, ono obecne v tom viku neni moc nachylne na nedostatek oleje, hlavne je tam casto bordel...jinak at se dari, rad jsme tu potkal nekoho kdo ma uz na pio i v zivote neco za sebou a poklada zde hodnotne prispevky, coz vetsina draku tu je v teenage veku a taky ty prispevky vypadaj (vsimnete si pozdraveni, jasne vylozeni problemu a PODEKOVANI)...at jezdi a at dela synovi i tobe radost...
 
 
Datum: 17. července 2010 21:31
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nesmíš mačkat dokola F5, pak se odpovědi kopírujou :-)
 
 
Datum: 17. července 2010 21:29
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel9097    
Tak Vám všem děkuju, myslel jsem si, že si to zjednoduším nějakou moderní sračkou, která za mého mládí ještě neexistovala. Přidržím se teda klasiky. Půlit budu mustanga. Pořídili jsme se synem, Parádně si ho vyštafíroval. Dneska jsem vyměnil lamely na spojce (ferod z mě taky nebyl :-) ) a zjistil jsem, že teče taky olej kolem sek. ozubenýho kola a že je tam volný ložisko. Takže zítra na GO :-) franta
 
 
Datum: 17. července 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel9097    
Ještě naposled : lukopren, nebo paulin na oba kartery a papír mezi? nebo úplně bez papíru?
 
 
Datum: 17. července 2010 21:28
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel9097    
Ještě naposled : lukopren, nebo paulin na oba kartery a papír mezi? nebo úplně bez papíru?
 
 
Datum: 17. července 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel9097    
Ještě naposled : lukopren, nebo paulin na oba kartery a papír mezi? nebo úplně bez papíru?
 
 
Datum: 17. července 2010 21:26
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Papír, na to lukopren, z obou stran, a nebo jen vazelínu, to záleží na tobě :-)
 
 
Datum: 17. července 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S papírem, je to takto stavěné od konstruktérů.
 
 
Datum: 17. července 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel9097    
Ještě naposled : lukopren, nebo paulin na oba kartery a papír mezi? nebo úplně bez papíru?
 
 
Datum: 17. července 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel9097    
Tak Vám všem děkuju, myslel jsem si, že si to zjednoduším nějakou moderní sračkou, která za mého mládí ještě neexistovala. Přidržím se teda klasiky. Půlit budu mustanga. Pořídili jsme se synem, Parádně si ho vyštafíroval. Dneska jsem vyměnil lamely na spojce (ferod z mě taky nebyl :-) ) a zjistil jsem, že teče taky olej kolem sek. ozubenýho kola a že je tam volný ložisko. Takže zítra na GO :-) franta
 
 
Datum: 17. července 2010 21:20
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To lexa...plovákovou komoru bylo docela zbytečné těsnit, už se prodává aji těsnění na víčko plovákovky, ale každý at si to udělá po svém, jak mu to vyhovuje....ale ted zpět k tématu, už rok těsním motory, karburátory, i koleno k výfuku tmelem LUKOPREN (červeným), a nikde žádný náznak tekoucího oleje, nebo benzínu.
 
 
Datum: 17. července 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: Lexa      IP: uživatel9421    
Záleží na stavu těsněných ploch. Polobloky poškozené šroubovákem, kladivem nebo pokroucené stářím už papírem těsnit nelze, netěsnil by celou plochou. Já jsem klikovou skříň, víko převodovky, plovákovou komoru a příruby kolene karburátoru těsnil tmelem Paulin http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_445.html . Přetěsňoval jsem s maximální pečlivostí, aby mi to vydrželo dalších 27 let. Před nanesením tmelu jsem těsněné plochy perfektě očistil a odmastil. Po montáži jsem přebytečný tmel utřel hadrem. Zatím jsem spokojen, vše je čisté, nikde ani kapka. Také karburátor krásně reaguje na pootočení rychlopalem, žádné přisávání falešného vzduchu přes křivé příruby kolene karburátoru. Nemám bohužel dlouhodobou zkušenost s tímto tmelem, přetěsňoval jsem letos zjara. Komu se po smontování těžko otáčí klikovka, ten musí pomocí trubky a paličky ťuknout na vnitřní kroužky ložisek klikové hřídele (před vložením gufer).
 
 
Datum: 17. července 2010 21:11
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo ten kdo má IP 8225 je jednoznačně franky..
 
 
Datum: 17. července 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo ten kdo má IP 8225 je jednoznačně franky..
 
 
Datum: 17. července 2010 20:58
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franky?
 
 
Datum: 17. července 2010 20:54
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jneze na krasu se nejezdi :-) ze je to upatlane a neocistene od zbytku, no, zavodni stroje to tak maj, jednak kvuli tomu ze nema cenu si s tim vyhravat a peclive to lestit kdyz po zavode se to stejne znova puli a navic by se mohlo stat ze pri ocistovani to pri spatnem dotazeni karteru vytahnes ven, navic nicemu krome oka to tam nevadi a nekdy ta kapka navic tomu pomuze kdyz se to nekde nanese mene/blbe...u serie se to resi jinak nez u zavodaku ale je pravda ze vycuhujici cervena znaci puleny motor a tudis zasah do motoru (at uz prospesna GO nebo negativni bastleni, treba silna dvojka)...a moje druha a zasadni vytka patri k barve! ty tmey jsou barevne kvuli tomu ze patri do ruznych provoznich podminek a maji jine vlastnosti, mimo jine ta jedna velmi dulezita - tepelna odolnost a odolnost chemicka...proto cerveny tmel pac patri k motoru, jina barva znaci jine vlastnosti, ted presne nevim kam bych prdnul tu sedou na pio (pokud vubec) pac o silikony se obecne nezajmam a proto netusim...navic i ta seda proti vyestenym blokum bude pusobit rusive...a i proto pouzivam papir, i kdyz vzhled neni rozhodujici faktor...
 
 
Datum: 17. července 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franky zase děláš chytrýho? Jednou si tu psal že se sem už nevrátíš, ale furt tu něco máš.....
 
 
Datum: 17. července 2010 20:48
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to 3krouzek - a proc sedivy???
 
 
Datum: 17. července 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
stejne me pripada ze ten tmel tam davaj v domneni ze stejne se ten motor bude relativne brzo pulit, aspektu proc se bude pulit je dost, pripada mi to diky Tyneckym pracovnikum uz jako presvedceni ze je dobre ze se to bude pulit...tim ale nechci Jawu hanet, stroje to jsou dobre, jen na devitce jsem prozil pekné a dlouhe mládí a me oprava nevadi, ba naopak (pokud uz problem s dobijenim neni prilis casty, stahovak na primarku se neohyba jako papir a do elektriky se zasahuje jen minimalne), jne ten jejich pristup v Tynci je dejme tomu "zvlastni"...
 
 
Datum: 17. července 2010 20:33
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
taky ctyricitka tece prakticky uz od vyroby...ale neni to ani tak tim tmelem (nebudu zastirat nelibost ke tmelu) ale spis spatnym opracovanim coz je u novodobych, potazmo od osmicek vyskytujici se a devitek uz velmi casty neduh, kupr. neslicovanost v sacim traktu je vice nez proflakla a tam se ztraci hodne koni...jinak pravda na Lukopren jsem zapomnel, bral jsem motorovy silikon prilis obecne...
 
 
Datum: 17. července 2010 20:27
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz vezmu ze ctyricitka se pred 30 lety nevyrabela tak tezko:-D a pred 30 lety existroval jen max. ten hermetik, vsude se jinak daval papir...navic pravda neuvedl typ, ovsem stojim si za svym ze bude pulit pio, je to prece na fichtlkramku:-)
 
 
Datum: 17. července 2010 20:24
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
overeny silikon nevim, daval se, dava a bude se davat ten motorovy, nic jineho se misto papiru ani davat nemuze...jeste je tu paulin ale na nej nejsou moc dobre ohlasy co vim ze sveho doslechu...protezuju klasicky papir s olejem (lepe s vazelinou), je to sic mozna pracnejsi ale jednodussi a v kazdem pripade levnejsi...a vydrzi to dalsich 30 let, v mem pripade sezonu (ted kvuli vadnemu kosi je to po pul roce uz druha generalka, tak sla hned jinak odstupnovana prevodovka a oblozeni do spojky z feroda, jinak klasicka generalka - veskera loziska, gufera, tesneni...), pak jde motor v zimni prestavce opet na stul a kontroluje se a vylepsuje...stejne tech 30 let to nevydrzi, ne kvuli tomu ze by papir drive "zvetral" ale kvuli tomu ze bude zvonit klika, budou se hlasit loziska, vylomi se nejaky ten zoubek ve startovacim pulmesici, vylitaj se futra a podobne...ale kdo ma to srdicko se o to starat ten pak ma i tu radost z jizdy a dobre odvedeny prace...ten stroj ma proste svou dusi...
 
 
Datum: 17. července 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja doporucuju Lukopren. Je to cervenej silikonovej tmel. Mam s nim osobni zkusenost a po sesazeni karteru uz ani kapka. Stewe: jak muzes vedet jakej motor bude pulit ? treba 640 maj mezi blokama motoru silikon uz od vyroby ;-)
 
 
Datum: 17. července 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: franta      IP: uživatel9097    
Jestli se to zapomíná, to uvidím zítra. Hermetik znám, měl jsem na mysli nějaký ověřený silikon. Jestli nic pořádnýho není, koupím origo těsnění. Dík, franta
 
 
Datum: 17. července 2010 20:01
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mel jsem za to ze se to nezapomina :-) pokud mas nekde Hermetik, ci pozdeji zvany Hermosal tak ten, vyhoda u neho je ze rychle tvrdne a nemusis cekat do dalsiho dne (ale stejne jistota je jistota at mas na dalsich 30 LET pokoj)...jinak klasicky motorovy (cerveny) s tim ze aspon pres noc to nechas a rano to dotahnes a oskrabes prebytecny zbytky co vylezly...osobne tmel nepouzivam, ten motor je totiz konstruovany a tim, ze se tam da papir a ten udela par desetin mm mezi bloky, cili pokud ho tam nedas tak pak pujdou hodne z tezka (nebo vubec) pootacet hridele, musi mit vulit kterou bez papiru mit nebudou...takze osobne delam uz jen s papirem mezi a z oboustran namazany vazelinou (+ jemne potiram obe plochy bloku) a je to zatim to nejlepsi a nejjednodussi co muzes udelat, spodek je suchy, bloky tesni a olej zustava kde ma...neht se dari...
 
 
Datum: 17. července 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: KoliHN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec mam problem z mojim fichtlem nechce mi nastartovat a kdyz to chytne tak na 2-3sekundy a zas chcipnenevim proc jiskra dobra benzin OK predstih taky daval sem tam novou zapalovaci civku,svicku ale tim to asi nebude ze?Myslite si ze kdyz sem predtim jezdil na M2T a jezdilo to v pohode a ted mi stryc dal k narozkam benzin s olovem a olejem Sheel M2T ze by to bylo tim benzinem?Poradte mi prosim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak na nejak dotazenou (zkrevenou) hlavu by to aspon na volnobeh vrcelo vic, pravda, zalezi jak to tesni...taky muze byt (kdyz jsme uz u te komprese) praskly a jinak zdeformovany krouzek, ucpany lauf, zakarbonizovany pracovni prostor ve valci atd atd...at to vic rozvede, todlec je jako varit z vody
 
 
Datum: 17. července 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jo, na netěsnící hlavu sem taky úplně zapomněl :-D
 
 
Datum: 17. července 2010 21:02
 
 
 
 
Jméno: kinglet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
těsní válec? nemáš jenom povolenou hlavu? pak podle pokynů Dachla
 
 
Datum: 17. července 2010 20:59
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dachl21 ma pravdu, na palivovou soustavu jsem kompletne zapomnel...a dodavam jeste zaneseny filtr, coz ovsem prozradi i barva a svicky pokud ji hodne nezkreslilo uz jen to ze to jede par vterin a tudis se stale jedna o studeny motor...
 
 
Datum: 17. července 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejprve bych zkontroloval přivod paliva do karbece, jakým proudem teče (jestli vůbec). Podívej se i na hladinu v plovákovce, jestli je zprávná. Jinak jakou má barvu svíčka?
 
 
Datum: 17. července 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: Steve ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ze o M2T uz tu hadka nebyla dlouho :-) ale nebudu provokovat ikdyz nekterym drakum uz to tady proste chybi..jinak k dotazu - chytne a i pri plynu to zdechne? kondik si zkousel jiny? odtrh??? srovnat kladivka??? odtrh na svici a jeji vycisteni, nejlip hned novou si tam daval? M2T je jako takovy sracka (a je to tu, hadejme se heh), M2T od Shellu ani neznam ale rad se poucim (je asi 30 M2T ale jen 2 jsou dobry, znalci vedi), olovem v benzinu to neni jako spis vyprchanim benzinu ci zvodnatenim (proc ti ten benal daval? nebylo to diky tomu ze uz je to stary a nemuze to nikam nalit? olovnaty, ne ten s nahrazkama olova, se uz dost dlouho neprodava a nebudu ti delat kazani ze zelen si nepreji abys to tam daval, osobne je mi to jedno)...pokud je pak tento benzin s nahrazkou olova tak se nic nedeje pokud jako v prvnim pripade neni stary, sam dokonce po zruseni specialu u nas si ho delam (opet zkuseni draci vi o cem tu mluvim)...ostatne nejlip udelas kdyz mi odpvis na tyto dotazy a po me odpovedi se tak zaridis a nadale si budes benzin opatrovat svym zpusobem, pio ti jednou podekuje za cistou olejovou smes bez ruznych rozpoustedel a redidel jak je dobrym zvykem ceskych kutilu tam tyto a jine slozky pridavat pod odmnenim pridani krutoprisneho kone...
 
 
Datum: 17. července 2010 20:44
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak zjistím, jestli dynamo vyrábí vůbec nějaký proud? Regulátor jsem nastavil podle dočkala a ani se nehne. Ještě před týdnem se ta motorka udržela v chodu při odpojení baterky a přidání otáček, dneska jsem se docela solidně prošel, protože se mi vys--lo dobíjení. Je to jawa 250/353, model se spínačkou v nádrži a s rybinama. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co zkouseckou,tou to premerit nejde,jestli tam de proud?
 
 
Datum: 17. července 2010 21:23
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel1834    
čus fichtláci chtěl bych zrepasovat klikovku na jawu 555 ale nevím kde mám sehnat jehlový ložisko ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: george      IP: uživatel1834    
ale já myslím na straně u kliky
 
 
Datum: 17. července 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Na 55 se nedává jehlové ložisko. Tam je bronz.
 
 
Datum: 17. července 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: Vitus      IP: uživatel6282    
Zdravim, chtěl bych se optat: byl jsem na fichtl závodech se podívat a viděl jsem tam mustanga, co měl zavedenou hadičku od víčka nádrže ke karbci resp. k sání. Tak se chci zeptat, zda-li je to možné, aby výpary z benzínu přispěly k lepšímu výkonu (musela by se dle toho nastavit i bohatost směsi). Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2010 17:13
 
 
 
 
Jméno: Geroi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus vsem .... chci se zeptat jen teoreticky dalo by se na pionyru jezdit s denim svicenim ? a bylo by to s vyhlaskou? napadlo me kdyby se to integrovalo diody do predniho svetla nemely by na to policajti keci ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kdyz koupis treba denni svetla na auto. ktery maj homologaci tak muzes s nima jezdit i na motorce, ale jue dobry dohodnoout se jeste s nekym, protoze ty svetla se prodavaj v paru. Kdysi se to resilo na jawamanii
 
 
Datum: 17. července 2010 20:22
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svítít musíš pořád...a na diody musí být tušim homologace
 
 
Datum: 17. července 2010 18:43
 
 
 
 
Jméno: Libang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj , chlapy mam dilema , mam Jawu 21 , upravy : vejirova hlava , vyfuk hikone , valec a pist myslim 6 vybrus , je to z aukra psaly tam 60ccm , tet resim jaky tam dat karburator , ten original neni nejlepsi na tyhle dily ... co tam dat ? diky moc za odp. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2010 21:11
 
 
 
 
Jméno: Libang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no takze mam asi vybrano , koupim karbec AMAL 19mm je z a dobrou cenu tak se uvidi ... myslite ze neudelam spatne ?
 
 
Datum: 23. července 2010 21:11
 
 
 
 
Jméno: Hlmut      IP: uživatel7983    
Trysky do origo JIkova sezenas tady na FK, karbec ze simsona je na prd (alespon original- ma mensi difuzor).
 
 
Datum: 17. července 2010 18:36
 
 
 
 
Jméno: Libang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co karburator ze simsona ? koukal jsem ze je jich docela dost na vyber
 
 
Datum: 17. července 2010 17:12
 
 
 
 
Jméno: Libang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to standa : to by byl podle me krok z5 nemam to na normalni jezdeni chci z toho vyzdimat co to jde , jezdim na to cca 20km tydne jen tak pro radost . dell orto 19mm o tom jsem taky premyslel , co se tam vse musi upravit ? hadam plyn lanko ? prirubu na karbec ? a co jeste ? a jeste jeden dotaz ... do origo karbece jikov se daji koupit vetsi trisky ?? popr kde ? diky moc za od.
 
 
Datum: 17. července 2010 17:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9924    
Především jehlovou ojnici,vypálený origo výfuk a nový vzduchový filtr.....pak uvidíš... zázraky se dějí....karburátor použij originální...je nejvíce vhodný k tvému válci...
 
 
Datum: 17. července 2010 17:01
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale pokud chceš přeci jenom nějakej lepší, tak uvažuj o dell orto 19 mm
 
 
Datum: 17. července 2010 17:01
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Originál karbec při správném natryskování je na tohle velmi ideální, mám jikov ma cestovní úpravě, a nemůžu si stěžovat.
 
 
Datum: 17. července 2010 17:00
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Zdar hoši, chci se zeptat. Nastartuji PIO, běží na volnoběh ok. reaguje hned na přidání plynu. Ohřeje se na provozní teplotu. Pořád běží na volnoběh, ale když přidám plyn tak se přidusí a dlouho to trvá než se dostane do otáček. Nevíte jak tento problém vyřešit? Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nedekuj,od toho tu jsme :-)
 
 
Datum: 17. července 2010 19:34
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Díky za rady. Pecka na kladívkách není. Jsou cca 2 měsíce staré. Zkusím to s tím filtrem. Díky moc!
 
 
Datum: 17. července 2010 19:22
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ppokud je vse OK jak pises,tak zkus sundat filtr a jet bez nej..pokud to pojede dobre,mas bud ucpany filtr a nebo ti tam jde vic benzinu nez vzduchu..pohraj si s jehlou,zkus kazdy zarez a uvidis na kterej to pojede nejlip :-) to ani neni tak slozita prace,kdykoli to muzes vratit :-)
 
 
Datum: 17. července 2010 18:47
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Viděl bych to na gufero pod pod zápalkem, nebo pecka na kontaktech
 
 
Datum: 17. července 2010 18:46
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
jen mě napadlo- když se to dusí, jde tam buď hodně vzduchu nebo moooc benzínu. Mám doma trysku VT 40. Pomohlo by toM
 
 
Datum: 17. července 2010 18:42
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Ono barva svíčka je dobrá. Hodnota N14C v tomto šíleném počasí. Předstih i odrth bych uzanl za vhodný, protože to dobře startuje jak za tepla tak i studena a i žádné vynechávání ani žádné cukání se neděje v celém spektru otáček.
 
 
Datum: 17. července 2010 18:42
 
 
 
 
Jméno: Vitus      IP: uživatel6282    
Svíčka to rozhodně není (nová Brisk 14) a i jiné jsme zkoušeli
 
 
Datum: 17. července 2010 17:17
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bud spatna smes,nebo spatna hodnota na svicce,muze to delat i odtrh nebo predstih :-) nejdriv zkus jinou svicku :-)
 
 
Datum: 17. července 2010 16:44
 
<  1112  1113  1114  1115  1116  1117  1118  1119  1120  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 06.06.2025 21:11:59 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu