Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Zdar draci,chystá se někdo z Vás do Radslavic u Přerova na závody?
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2010 20:08
Datum: 19. července 2010 20:08
 nemate nejake stranky kde jsou bližši informace o tomto zavode bych taky se přijel aspon podivat
Datum: 19. července 2010 19:26
 24.7
Datum: 19. července 2010 18:30
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 jo určite se tam mrknu
Datum: 19. července 2010 18:19
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 Kdy JSOu?
Datum: 19. července 2010 18:15
 SESO, bylo by možné s nějakým výrobcem replik dojednat výrobu úsečových pér na naše ČSSR stroje? Třeba na stadíka, čezetu, tatrana. Myslím si, že by si spoustu lidí raději koupili už hotový, než obíhat kdejaký spojovací materiál kde to stejně nemaj nebo to pracně pilovat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 6:53
 podívej se do strojnických tabulek,mela by to být strojní součást dle čsn a tudíž normálně koupit v obchodě se spojovacím materiálem
Datum: 20. července 2010 6:53
 jestli jsou v čsr strojich 2x2.7 a 3x2,7 jako v simsonu tak ti staci lepsi mototechna
Datum: 19. července 2010 18:18
Jméno: chosee
IP: uživatel5567
Posl.aktualizace: 19. července 2010 21:09
 svieti to dobre ale mozno ze to zhori ja som mal na fichtlovi 2 parkovacky z led diod boli na 12V a za chvilu zhorali tak nwm no a mne blikali iba ked som startoval jak motor chytel tak uz svietili v pohode
Datum: 19. července 2010 21:09
 stejnosmerný prou nepotřebuješ akorát to bude "rychle" blikat, ale je možné že tam bude i něaký usměrňovač pro případ přepolování ale stejnak to na 6v nebude asi asni mžourat
Datum: 19. července 2010 19:28
 chosee: mas na mustangu 12V baterku?? vono jestli dobre ctu tak to je na 12V a ledky jsou vzdy na stejnosmer proud
Datum: 19. července 2010 18:47
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Světlo z obyč žárovky je složeno z mnoha barev. Díky tomu, když ho dáš za např. červený kryt bude to vypadat jako že svítí červeně. Proto bílá dioda bude svítit bíle. Ovšem, kdyby to svítilo červeně (viz odkaz), tak bych si to taky koupil
Datum: 19. července 2010 17:53
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jestliže je to bílá LED tak by ti zadní světlo svítilo takovou vyblitou oranžovou
Datum: 19. července 2010 17:32
 nesvitilo
Datum: 19. července 2010 16:58
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 Čau hale mám ložiska od značky SKF do motoru Babetta, mám je všechny a chci se zeptat
Tady Je FOTO : http://ufo-sparco.rajce.idnes.cz/Plocha/#Loziska_SKF.jpg
a chci se zeptat budu upravovat válec, teď tam mám novou ojnici CKR a tak. a to ložisko jak je na fotce ho tam mám dát nebo to mám nějak rozebrat. Jeden kámoš mi říkal že to mám rozebrat a nechat to tam bez toho krytí " tých kuliček" ložisek. a Druhej mi rikal ať to tam dám tak jak to je ? jak ste to dávaly vy třeba na pionýra ?
prosím děkuju
Čau
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 10:16
 Normálně vem šroubovák a vydloubni to
Datum: 20. července 2010 10:16
 já bych zašel do toho obchodu kde jsi je koupil a vymenil bych je za nekryte. zbytečne jsi scháněl zakryté ložiska. ty se davaji do kol nebo do rozety ale v motoru se ti maze samo.
Datum: 19. července 2010 22:39
 Jasné. Takový zetkový ložisko nemá v klikovce co dělat pokud je zakryté. vem nějaký nožík nebo tenký šroubovák a vydloubni to.Jde to celkem lehce. Kdyby tam ten kryt byl tak by se nemazalo gufero a vydřelo by se. Taky i to ložiskoby mělo menší životnost myslim. Je v tom sice vazelína ale neriskoval bych to. PRYČ S TÍM!
Datum: 19. července 2010 22:10
Jméno: standa
IP: uživatel9941
 to je snad jasny ze na klice musi bejt odkryty lozisko!! Jak by se pak mazalo gufero??! vyházej to!! jde to dobre klasickym nožem.....
Datum: 19. července 2010 21:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 z obou stran
Datum: 19. července 2010 17:34
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 a mám to sundat ty kryty z obou stran ? nebo stačí jenom z jedný blíž k motoru ?
Datum: 19. července 2010 17:24
 Prý je na to potřeba speciální nářadí, díky kterému jseš schopen vyvinout nadliskou sílu.
ŠROUBOVÁK
Datum: 19. července 2010 17:04
 čau hale takže to mám vydloubat ty kryty ? a jde to dobře ? pls
Datum: 19. července 2010 16:53
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Ty krytky musí doplu !
Datum: 19. července 2010 16:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ty kryty vydloubej, jinak se ti nebude mazat gufero za ložiskem a zničí se
Datum: 19. července 2010 16:30
 No, olej k ním musí jít, já bycj je rozebral alespoň z jedné strany(tam, kde je olej) Dělej jak myslíš.
Datum: 19. července 2010 16:26
Jméno: Martin.Fel
IP: uživatel5767
 takže je tam mám dát jak sou ? nebo je mám rozebrat, já se bojím aby se mi mazaly ty ložiska. ? pls za odpověd
Datum: 19. července 2010 15:37
Datum: 19. července 2010 15:32
 včera v noci sem jel na Čz 175/477 , mam ridicak A1 z projizdky , naraz z dalky vidim odrazy z reflexnich vest co maji policajti a rikam si a do prdele , po chvilce vidim svitit terc .Policajt si vzal ridicak a technicak , posvitil si na to baterku , skontroloval znacku a ani sem nemusel dýchat
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. července 2010 15:29
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 za necely rok mam 18 a ted bych si chtel po brigade kupit JAWU 350/634
Datum: 20. července 2010 15:29
Jméno: tom
IP: uživatel9945
 přepiš si to na 125 a můžeš jezdit bez problému
Datum: 20. července 2010 7:29
Jméno: jawaman
IP: uživatel1553
 tata jel jako spolujezdec , akorat u nas v okoli probihal Masters of rock , ae policajt v klidu
Datum: 19. července 2010 21:02
 mno já bych asi dup na brzdu hned jak bych viděl ty reflexky, nevíš kolik je za tohle pokuta ? když budu mít placený pojištění ale budu řídit něco co nemužu ?
Datum: 19. července 2010 19:32
 zdarec
potřebuju poradit: chci ze svyho fichtla vytahnout co nejvic ale pritom nechci ztratit silu..co pro to muzu udelat? koupit vetsi sekundáro?
predem dik.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2010 18:47
Jméno: standa
IP: uživatel9941
 Nech si udelat nejaky light tuning válec.....nábidek je víc než dost.....Stejsky,TKmoto,wobby.....taky mám doma jeden prototyp válce,kterej je vyjímečnej jak svýma otáčkama,tak silou,tak totální blbuvzdorností pri ladeni a funguje nejlíp na absolutne seriovem stroji....skoro uvažuju,jestli ho nenecham nakopírovat
Datum: 19. července 2010 18:47
 http://jawa50speed.wz.cz/zavodni.html
Datum: 19. července 2010 14:27
 Go motoru, lepší ložiska. a pak uvaźuj o jedné ze stejskyho nabídek úprav.
Datum: 19. července 2010 14:26
Jméno: Deko
IP: uživatel9903
 Nazdar, mám motor za Jawa 356, je baterka pro nastartování životně důležitá nebo to pojede i bez ní? Používá se tam nějaké to relátko? Nejde to napojit stejně jako pincek tedy z přerušovače přímo na cívku? Motor jde na krosku takže baterku bych tam nerad měl. Nemá to ani světla nic takže podle mě baterku nepotřebuju.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2010 22:20
Jméno: Deko
IP: uživatel9903
 Dobroš tak baterku ano, je tam ještě neco? V el. schématu jsem žádný relátko nebo tyristor neviděl.
Datum: 19. července 2010 22:20
 Co si tím pomůžu, kromě klepání a otřesů? Takhle, já mám dva stroje. 175, tam se hýbe ampérmetr až při přidání plného plynu a to jde velmi ochotně až za hranici plus8A. Pak mám 250, tam se nehýbe vůbec, ani regulátor ovšem nevykazuje žádné známky pohybu při zvýšení otáček. Rád bych zachoval originalitu, ale když se do toho bude hrabat, koupím dvoucívky.
Datum: 19. července 2010 17:42
 mám dvoucívku...původně už z výroby!... pokud máš jednocívku tak ji přestěhuj mimo dynamo....
Datum: 19. července 2010 17:08
 A asi nemáš původní regulátor, ty budeš mít dvoucívku, že..
Datum: 19. července 2010 15:30
 Rád se něčěmu přiučím..... Příručka píše toto. Já jsem seřídil vzdálenosti kontaktů a ampérmetr se začne hýbat až při skoro maximálních otáčkách, to je divné, jinak mrzne na nule. S čím bych měl teda hýbat?
Datum: 19. července 2010 15:29
 ondro to je tak jen u té tvé herky...mě to dobíjí i na volnoběh..... za běhu na volnoběh odpojím baterku a motorka buble dál..... to musíš umět seřídit regulátor
Datum: 19. července 2010 15:08
 Je to tak, nicméně musí být nabuzený dynamo a musej se držet vysoké otáčky, aby to nechcíplo. A ejstli tě baví při startování s tím běhat(když je to kroska tak s tím asi po poli běhat moc nebude) tak prosím, za mě je to blbost, stejně je nemožný ty otáčky udržet, volnoběh na 3000otáček(tuším, nejsem si jistej) prostě nemůžeš mít.
Datum: 19. července 2010 14:43
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pokud ne nemýlím (možná se pletu a je to na jiném tipu) tak jak je na nádrži ten přepínač, tak ten je myslím 5-ti polohový. Tak v té úplně krajní v pravo, se dá jet bez baterky (nesvítí světla, klakson tak nefunguje) ale motor myslím běží.
Datum: 19. července 2010 13:54
 Musíš tam narvat celý zapalování z fichtla. Rotor, stator, mezikus si musíš vyrobit. Bude to blbě startovat. To origo zapalování(pokud je v dobrém stavu, což nebývá téměř nikdy) se udrží v chodu od nějakého vysokého počtu otáček, na volnoběh nepřípustné.
Datum: 19. července 2010 13:24
Jméno: nick
IP: uživatel6843
 Čus draci jaký má být předstih u araba (j555)
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2010 12:19
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
Datum: 19. července 2010 12:19
Jméno: Have
IP: uživatel19
 Chtěl bych se zeptat jestli je rozdíl mezi svíčkami od Brisk a svíčkami Svíčka NGK B6HS a Svíčka NGK B7HS. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2010 22:24
 ja doporucuju Brisk n14c
Datum: 19. července 2010 22:24
 kup si na burze ruskou svíčku za 10kč, je to něaká 19+-1,5  takhle to tam i píšou ale jede to furt
Datum: 19. července 2010 19:34
 Sakryš, zase sem udělal chybu  , ty si chtěl vědět svíčku ngk b6hs...tak ta je hodně teplá..je to jako brisk n71c, to znamená, že se hodí do zimního počasí
Datum: 19. července 2010 11:48
 Mezi těmito svíčkami je jen rozdíl v ceně, a možna i trohu v kvalitě, nijak sem to nepoznal. Mezi NGK b8hs a B7hs je rozdíl v tepelné hodnotě...svíčka ngk b7hs se hodí do hodně velkýh pařáku (je hodně studená) a svička b8Hs je jako brisk n15c což je takový ideální na všecky období.
Datum: 19. července 2010 11:42
Jméno: oxo
IP: uživatel9937
 Zdar draci, chci se vás zeptat, či mi nekdo neumí poradit, kde seženu schému pro zapojení svetla 1 rýchlostní babetty? dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2010 12:14
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
Datum: 19. července 2010 12:14
 Zdravím pánové, prosím vás nevíte někdo kde bych mohl sehnat více dílů na Jawu 50 Dandy (sachs)??? Díky za odpoveď
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2010 20:22
 Jo jo, pan Bašek by to mohl udělat, válec čoveče nemám ale to by zas takový problém být neměl...Je to tak měsíc so jsem viděl ten kit na prodej na motoinzerci bohužel mi v tu dobu nezajímal...
Datum: 19. července 2010 20:22
 hele pisty by mozna na zakazku udelal p. Bašek (kontakt pohledej ustejskyho v pokecu) jinak me prave tam neco vlitlo i pres filtr kdyz jsem ho odladoval a valec s pistem byl po celym zdvihu uplne dojebanej  .. prosimte , kdyz jsme u toho, nemas tam navic za slusnou cenu slusnej valec (klidne i slabsi) ? tu mam ten slabsi trochu pridrenej , neze by nejel , ale ... jinak si pohravam s myslenkou ze bych tam narouboval valec ze simsona protoze nikasil je zlo...
Datum: 19. července 2010 17:27
 Potřeboval bych 80ku poliniho, jako jeden náhradní kdyby se mi muj vysypal nebo písty...
Datum: 19. července 2010 16:59
 co potrebujes na kit ? sam jsem se o to zajmal a shanel, a fakt bida , az jsem ho nakonec zas prodal...
Datum: 19. července 2010 14:48
 díky hoši, já momentálně sháním řetězovou sadu což nebude zase tak velký problém ale potřeboval bych menší sek. kolečko tady maj jen 14...taky bych potřeboval nějaký díly na Kit Polini 80 což problem nejspíš bude a pak takový ty drobnosti, naštěstí mám v regálu nový náhradní motor který se mi povedlo sehnat asi za 5000, bohužel ta slabá verze...
Datum: 19. července 2010 12:56
 za ten motor teda docela palky  na motoinzerci se daji sehnat obcas nejety motory za polovinu ceny co je tam... jinak vic dilu sezens leda od nekoho kdo uz na ni zanevrel a prodava ji po dilech... loziska gufera nejsou problem (klasika)... ojnice si myslim ze BUDE problem , nikasil problem neni jen je drahej a pist je v pohode...
Datum: 19. července 2010 11:13
Jméno: johny
IP: uživatel9547
Datum: 19. července 2010 10:54
 Ahoj, mam taky sachse a dokonce i stejnej problem, ted prave musim udelat spojku, takze shanim lamely,tesneni, loziska a gufera, jak moc velkej problem je ojnice nikasil a pist?  diky
Datum: 19. července 2010 10:26
Jméno: cmelda
IP: uživatel8958
 Zdravim,prosim o radu,po krätké jizde na babettce 210 me zdechne motor,zjistil sem ze svicka prrestane jiskrit,pokud necham babettu v klidu, po nekolikati minutach zase chytne a jede dal,nez se zase cely proces opakuje,..nevite cim by to mohlo byt? indučkou?nebo Tyristorem? poradte prosim,predem diky moc za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2010 12:22
Jméno: cmelda
IP: uživatel8958
 Zkusil sme,dal sem 14tku ale dělá přesně to same co 17tka,takže si mylsím že to svíčkou nebude..navic to delá i když je venku parák jak svina, a i když je chladnějc
Datum: 19. července 2010 12:22
Jméno: cmelda
IP: uživatel8958
 Zkusil sme,dal sem 14tku ale dělá přesně to same co 17tka,takže si mylsím že to svíčkou nebude..navic to delá i když je venku parák jak svina, a i když je chladnějc
Datum: 19. července 2010 12:15
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Zkusil bych svíčku N15 nebo N14. možná, že to je i teplotou svíčky, že pak nehodí jiskru.
Datum: 19. července 2010 12:11
 ja typujem na tyristor
Datum: 19. července 2010 10:02
Posl.aktualizace: 19. července 2010 0:33
 http://uloz.to/5316938/dscn0041.jpg takže mám to dat jen do polohy jako je červená špika nebo to musím celé přetočit jako je žluta??\r\n \r\n \r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2010 21:17
 kdyz skladas motor vubec ji otacet nemusis... ! normalne motor sloz , utahni srouby , pak nasad startpaku na hridel , povytahni a podle cerveny sipky otoc... ! jak prosty !
Datum: 19. července 2010 11:16
 Taky to dělám jako je zvýrazněné červenou šipkou. Podle té žluté je to moc!
Datum: 19. července 2010 10:50
 a este nieco ked to urobis podla zltého moze ti vyskocit pruzina z diery co je v bloku a mozes pulit znova
Datum: 19. července 2010 9:54
 CERVENÁ! uz som mal aj tak ako je zltá ale to je hrozné ked ti odsmikne noha takú velkú do teba kopne ze budes mat modriny,,a do konca ked viac krát :-/ normálne treba to delat podla cervené,, a natoc to tak aby bolo start páka v takom polohe ako je pri startovani a zafixuj aby si mohol poskladat motor inak to nejde lebo na startovacom segmente je takovy kolik aby ti start páka v normálom polohe zastavil vo zvislom polohe
Datum: 19. července 2010 9:51
 neměla by ta startpáka být při montáži dole?
Datum: 19. července 2010 8:33
 Přesně tak žlutá, hele připadá mi to tak, nebo máš ložisko něčím lepený?
Datum: 18. července 2010 23:29
 žlutá ... prostě to natoč o 360 stupňů
Datum: 18. července 2010 23:26
Jméno: To SESA
IP: uživatel7233
 Ahoj kdy bude originalni primarni rezez na fichtla?Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 23:32
 do 10 dnu
Datum: 18. července 2010 23:32
 Zase dotazy: Hrál jsem si u fíka s nastavením karbecu. Výsledek je tento: za studena mizerně startuje a ze začátku vynechává, teplej jde na první, jezdí líp, nicméně na 3 je to hrůza(čekám na výbrus). Teď k záhadě: izolátor svíčky je napůl světle oranžový, napůl šedý. Ten "oblouček" na kterým skáče jiskra je šedej, na tom ohybu to vypadá jak odřenina od betonu. Venku nehází jiskru, ale chytá na první šup. Zapalko origo, svíčka Y. Viděl jste někdo někdy někde něco podobného? Teď tachec: normálně je na 18km/h, jedu na 1, jde lehce přes 20, dám 2 a je na 40km/h a jde jen lehce dál, víc dál nic.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2010 11:51
 Tak já jsem se ani neobtěžoval dát nové těsnění pod válec a zabrušovat hlavu, těšil jsem se, až to nastaruu.
Datum: 19. července 2010 11:51
 V náhonu tachometru, a nebo přimo v tacháči, zkus jinej náhon nebo lanko...to že ti pincek za studena vynechává, je úplně normální, prvně ho nech minutu, dvě běžet volne na volnoběh,a pak nejezdi hned na plné otáčky, to že máš izolátor půl napůl, už zas tak normální není, ale mám to taky tak.
Datum: 18. července 2010 22:36
 Kde byste hledali problém u tachecu?
Datum: 18. července 2010 21:49
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 potřebuji radu, proč my netlumí přední tlumiče? A jak to spravit, díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 22:17
 to je poněkud velká závada u tlumičů  Vytahnity kluzáky a podivej se jestli na nich neni něco čím by se zadíraly o silonové pouzdra a nebo třeba jestli nejsou ohlé jak píse Ondragam. Mě to dělalo když jsem je nemazal vazelínou
Datum: 18. července 2010 22:17
 ohnuté, nebo si najdi na jawa-50.cz výměnu silonů.
Datum: 18. července 2010 21:50
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 caute draci viem ze to sem nepatri ale potreboval by som vediet preco mi na mojej skode 120 svieti kontrolka brzd ked su brzdy v poriadku. kamarat mi hovoril ze by to mohlo byt nejakym spinacom ale nevedel to presne. poradte prosim
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2010 9:23
Jméno: Stinovlas
IP: uživatel3024
 tady ti lidi urcite taky radi poradej, ale vygugli si skoda techweb, je to ceska komunita a fakt asi nejlepsi co znam na skodovky vseho druhu  je tam forum, tam se deje vsechno.
Datum: 19. července 2010 9:23
 protože tam jsou 2 spínače na pedálu.jeden na brzdové světla a druhý na kontrolku brzd který se aktivuje když jde pedál dolů(při poruše okruhu nebo třeba při odvzšnušnování)strč tam ruku a vrat ho zpátky
Datum: 18. července 2010 22:36
Jméno: standa
IP: uživatel9933
 presne tak.....pritelkyne ma na favoritu taky vyvrklanej spínač a když se blbe vrátí ručka,tak sviti brzdy.......
Datum: 18. července 2010 21:05
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 může ti jenom přikostřovat někde drátek od té kontrolky to se mi stalo taky na škodovce ale kontrolka svítila na olej přikostřil drátek a kontrolka se ropzsvítila toto můžeš mít i ty že ti přikostří a rozsvítí se to
Datum: 18. července 2010 21:00
 zdar draci mám dotaz mohl byste mi někdo laicky vysvětlit jak se sřizuje předstih na stadionu s22 nemám indikátor prý to de i bez něj děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 23:28
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 proncip je stejnej jako u pionýra...když se začnou otevírat kladívka , píst musí vylíst o 2,5mm
Datum: 18. července 2010 23:28
 cus lidi chci si koupit nebo vymenit za 4 pincky ČZ 125 nebo 150 nebo 175 ten starej tip a zajimalo by me co znamena to pismeno T nebo C napriklad nazev 125 T neboi 150 C
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. července 2010 22:11
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 moje icq 403172224
Datum: 18. července 2010 22:11
 Dej mi tvůj e-mail nebo icq
Datum: 18. července 2010 22:07
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 jako tip motoru ? a jakej je vtom teda rozdil ?
Datum: 18. července 2010 21:02
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 To označuje typ. T;C;A;B
Datum: 18. července 2010 21:00
|



|