Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: skulldemon
IP: uživatel6601
 Zdravim, potřeboval bych jestli někdo nevíte rozměry gufer na čz 150c a o jaká všechna gufera jde, nevíte kde se dají sehnat??? Předem díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 8:28
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
Datum: 17. července 2010 8:28
 pokud si půlil motor tak se podívej na starý gufera
Datum: 17. července 2010 8:28
Jméno: Adam
IP: uživatel9916
 Zdravím.
Mám problém s elektrikou,mám udělanej předstih a odrtrh a svíčka hazí jiskru.Zašroubuju jí.
Když ho roztlačím tak asi na 5 vteřin chytne a pak hned chcípne,vyndam svičku a jiskru nehazí.
Nevíte proč.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 20:55
 Vyměn indukčńí cívku, a zkontroluj jestli není pecka na kontaktech....jestli tohle nepomůže, tak pak napiš znovu.
Datum: 16. července 2010 20:55
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 možná ti hafruje indučka nebo svíčka
Datum: 16. července 2010 20:44
 Zdar, je normální když jedu na třindě 639 a chci podřazovat, tak mezi jednotlivýma kvaltama musím pustit spojku aby se řadička vrátila do původní polohy a teprve z té polohy můžu podřadit dál. Že to nejde třeba podřadit z 3 na 1 na jedno zmáčknutí spojky jako u pincka. Myslím ale že to tak má být, že to dělá ten poloautomat. Co myslíte Vy?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 19:19
 je to v pořádku
Datum: 16. července 2010 19:19
Jméno: michal
IP: uživatel7794
 zdravim hosi mam problem jak svina jak sem delal predstih na fichtlu tka sem tocil s magnetm ale tocil sem stim sroubkem co ho dri co vede do klikovky no a tocil sem az sem dotocil sroubek se mi zlomil tak se chcu zeptet jestli to jde odvrtat a udelat novy zavid nebo jestli musim sehant novou kliku danke za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 21:02
 Jedině do toho šroubku zkus vrtat vrtačkou, a až v něm bude díra, tak vem takovej čtyřhran, malinko ho naklepej do tej dírky ve šroubku, a pak to zkus povolit, takto jsem řešil zalomenej svorník válce v karteru, a vyšlo mi to.
Datum: 16. července 2010 21:02
Jméno: michal
IP: uživatel7794
 prave ze ne
Datum: 16. července 2010 20:58
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 trci ten sroubek trosku z klikovky ven?
Datum: 16. července 2010 20:46
 Zdar fichtlari mam problem s 21čkou nechce mi vubec nastartovat ani po roztlaceni jiskra je dobra predstih OK cim myslite ze by to mohlo byt?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2010 5:08
Jméno: podolix
IP: uživatel7862
 Když vyndáš svíčku a je mokra tak by měl bejt karbec v poho pak už to může dela jen svíčka.
Datum: 05. srpna 2010 5:08
 Trysky
Datum: 18. července 2010 11:05
Jméno: michal
IP: uživatel7794
 no jiskru mas na venku ale nevi jestli haze pod tlakem skus koupit novou svicku a uvidis mnel sem stejnej problem ale na 17c mi fichtl nejede jede mi na 14c
Datum: 17. července 2010 9:35
 zkus vičistit karburator
Datum: 16. července 2010 18:09
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Tak příčina problému vyřešena,přidřenej píst a ještě k tomu rozsypaný jehlový ložisko  ,chci se zeptat,jestli tam origo má bejt to jehlový a nebo jiný,nahoře na ojnici.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 21:27
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 No a jak je nejlepší tu ČZ prodat?Je teda nepojízdná,ale třeba papíry zvlášť a moto zvlášť?
Datum: 16. července 2010 21:27
 Určitě bych koupil tu 350tku.
Datum: 16. července 2010 21:03
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 TeĎ akorát nevim jestli ji mám nechat udělat,GO celý a nebo si radši v srpnu koupit jawku 350,v dobrým stavu a málo ježděnou,originál,nevim za kolik by ji nechal,kolem 15 tisíc možná jo.Protože tu ČZ sem koupil za 6500 a teď kdybych do ni dalších 5-6 tisíc vrazil tak ji neprodám víc než za 7  ,za 12 už vůbec ne
Datum: 16. července 2010 18:48
 Origo je bronzový...když se ti rozsipali ty jehličky, se ani nedivím tomu pístu
Datum: 16. července 2010 17:20
Jméno: Somicek
IP: uživatel9046
 Zdravím. Vím že to sem nepatří, ale chci se ujistit. Že není možné aby skůtr Simson SR50 bez žádných úprav jel 90km/h ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 17:15
Jméno: standa
IP: uživatel9924
 Nooo on jak je ten skutr plastovej,tak je o dost lehci a zvlada silnejsi prevod....verim ze tech 75 by mohl jet
Datum: 17. července 2010 17:15
Jméno: Hlmut
IP: uživatel7983
 To sou hlody. Ten skutr (SR 50) ma uplne stejny motor jako enduro apod. Takze 90km/h v seriovym stavu je nesmysl.
Datum: 17. července 2010 13:43
Jméno: ondraa
IP: uživatel9335
 ja mam doma tay endurko 4q a enduro proti tomu skutru 4q nema sanciii ... enduro jede tak 70 - 75 a skutr ten musj jede 80 - 85
Datum: 16. července 2010 20:07
Jméno: Somicek
IP: uživatel9046
 Tak to chceš říct že ten skůtr jede víc jak S51 Elektronic?
Datum: 16. července 2010 18:10
Jméno: ondraa
IP: uživatel9335
 cuus .. ja mam simsona SR50 r.v. 1995 a normal lita tech 80-85 , samozdrejmebez zadne upravy .... a to vazim 90 kg
Datum: 16. července 2010 17:39
Jméno: Michal
IP: uživatel8035
 NE, možná by to šlo kdyby na něm nikdo neseděl.
Datum: 16. července 2010 17:14
 Čus lidi budu si kupovat fichtla a chtěl bych se zeptat jestli musí být motolékarnička. Jestli ano kam se dáva ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 16:28
 jak pro velký moto? Jsou autolékaničky a motolékárničky.
Datum: 17. července 2010 16:28
 hele když už je tu o lékarničkách, co vse musí být v lékarnicce pro fichtla? mě mamka koupila omylem pro velky moto a to se mi do fíka nevejde tak jsem zatim prendal par kousky do puvodní spolu s papirkem o platnosti ale radsi bych v ni mel vse co byt ma.
Datum: 17. července 2010 9:28
 Díkes
Datum: 16. července 2010 15:16
 musí a dává se na levou stranu kde je filtr.Jsou tam takový packy.
Datum: 16. července 2010 15:15
 Zdravim, mam čz 150c, po chvili ježdení(jakmile se víc zahřeje) mi chcípne a nemůžu jí nastartovat do té doby dokud úplně nevychladne, nevíte čím by to mohlo vším být?????? Kamarád mi poradil že je to špatná indučka, ale nechce se mi to dělat dokud nemam jistotu. Jo a taky když se to ohřeje tak ješte předtim než to chcípne tak při volnoběhu mi jde motor do max. otáček, ale to bude možná tím že mi to někde přisává vzduch, a nebo to může být něčím jiným????? Předem díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 20:49
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 ta indučka to může být taky
Datum: 16. července 2010 20:49
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Tím, že to přisává falešný vzduch ,se ochuzuje směs a motor se nadměrně ohřívá a málo se maže. Musíš vyřešit falešné
přisávání vzduchu a bude problém vyřešen.
Datum: 16. července 2010 17:31
Posl.aktualizace: 16. července 2010 16:42
Jméno: kocour
IP: uživatel849
 Mám elektrickou pistoli už léta. Stříkám s ní vše, počínaje radiátorama, všechny fichtli a dokonce i osobák. Musíš s ní ale získat určitej cvik, prostě se to naučit. A pamatuj zásadní věc, barvu musíš mít hodně řídkou, téměř jako voda.
Datum: 16. července 2010 16:42
Jméno: primax69
IP: uživatel5566
 ja mam taky takovou pistol akorát ke kompresoru,a barvi si sám doma mýchám a nikde jsem nemel problem ředidlo na stříkání pistolí se používá 6001 a nikde jsem nemel problem a vypadá to skvěle
Datum: 16. července 2010 15:43
 OMG,další tuzingář  .Jinak barvy se kupujou už namýchaný.Ale řek bych že je to zbytečný kupovat tu pistol za 2litry.....*no*
Datum: 16. července 2010 15:13
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 Čau chci si tu jen poptat,sháním stahovák rotoru na ČZ 175/487,kdo by ho měl na půjčení nebo alespoň rozměry,na netu to nemůžu najít,díky moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 17:35
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Ty šrouby mají jiné stoupání závitu. Vezmi M (metrický)a raději pevnostní.
Datum: 16. července 2010 17:35
Jméno: pukasek
IP: uživatel3956
 M8 šroub doma mám,jeden kámoš mi poradil ať si vezmu z rámu vepředu že to je M8 ale jaksi ho tam nemůžu dostat  ,nejde do závitu.
Datum: 16. července 2010 13:59
 Pokud to bude přirezlé na kuželu, přeji mnoho úspěchu.....
Datum: 16. července 2010 13:59
 nemás doma M8 srob?,,,vysrobujes stredovo srob dás dole vacku a do rotoru dosrobujes M8 srob a ide ti to dole
Datum: 16. července 2010 13:16
Jméno: 05
IP: uživatel9545
 cauu chci se zeptat jak má bit u pionýra 05 v karbecu nastavena jekla jestli ma byt zobacek uplne nehore nebo dole nebo v prostředku dekuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 12:11
Jméno: ardno.69
IP: uživatel9335
 prostred ma byt jehla
Datum: 16. července 2010 12:11
 Zdarec hosi vcera sem nasel v kontejneru CZ 175/477 jestli mate nekdo zajem o nejaky ten dil tak napiste.Je me k nicemu diky tel.721503027
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 19:03
 JAWA_ceZetak:kompletni to neni chybi sedlo nadrz atd....jestli to ma motor z olejovym cerpadlem to nevim nasel sem to v kontejneru kdyztak poslu foto
Datum: 16. července 2010 19:03
 KoliHN: horní němčí? to mám zarohem....je to kompletní? mám to motor s olejovým čerpadlem?
Datum: 16. července 2010 18:36
 Zdarec jsem z Horniho Nemci okres Uherske Hradiste telefon 721503027
Datum: 16. července 2010 10:19
Jméno: jáááá
IP: uživatel5084
 odkud jsi ? beru všechno.............
Datum: 16. července 2010 10:01
 Čau, máš ještě motor?
Datum: 16. července 2010 9:56
 Zdarec draci,mam problém s karburátorem u pincka a to konkrétně s cupovákem.Jak je tam tyčka s bambulkou na kterou se mačká pod ní pružinka a pak ten plíšek kterej to zadržuje aby to nevyskočilo tak ten mě s tý tyčky padá a cupovák pořád vyskakuje nahor.Jak by se to vyskakování dalo zvrátit?Napadlo mě tam udělat zářez a na něj dat plíšek z jehly nebo tam dat kapku cínu ale to by se zase teplem podělala pružinka...Dík za každej nápad.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 14:31
 Dík za rady,udělal sem to tak že sem ten kolík provrtal a provlekl tim drátek.
Datum: 17. července 2010 14:31
 koupil bych nový víčko.
Datum: 16. července 2010 21:05
 měla by v tom kolíku být dírka a závlačka
Datum: 16. července 2010 18:01
 kup si novy vicko...
Datum: 16. července 2010 13:24
 Dej tam hřebík, ohni ho a co nejvíc ucvakni...
Datum: 16. července 2010 11:03
 zdravím , vim že to sem nepatří ale mam simsona S 50 a když jedu v horku tak pul hodiny tak se to začne nejak dotahovat je to jako kdyby se to zadřívalo ale pak zastavím a hden už to zase de nevíte čim by to mohlo bejt ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 9:07
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 Čau složil jsem motor jawa 21 a když ho chcu roztlačit tak se nechbe kilikovka čim to je
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 13:37
 lepidlo tam nemá co dělat... To je konické,když to primární kolečko pořádně přitahneš maticí k hřídeli a pod ní dáš podložku pérovku tak tim nepohne ani nic. Neřekl bych že to lepidlo by zablokovalo klikovku. Ale skus vzít dřevěný špalík a přes ten špalík skus kladívkem poklepat na hřídel ze strany zapalování i primárního převodu ale klepej s citem. Taky to může být špatně složený řadící mechanismus,špatně složené kolečka v převodovce a taky se stává že špatně nasadils píst nebo pístní kroužek,který se může zaseknout o kanálek ve válci
Datum: 17. července 2010 13:37
 a proč tam někdo dává lepidlo?dobytku odborník opraví závit nebo vymění kliku.podle tvého slovníku se podobáš jednomu axialistovi.
Datum: 16. července 2010 23:07
 No ty vole, to jsou nápady. Příště do dělej svářečkou..
Datum: 16. července 2010 11:04
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 Já uš asi vým čim to je vyte jak je klika na na jedne straně kliky je kolečko a na něm matka tak ja sem tu matku lepil lepidlem na ložiska a to lepidlo ně vyteklo na přimarní retaz
Datum: 16. července 2010 9:13
 pioner21: asi máš kliku nalisovanou na jedné straně ke kartru víc,tam zadrhává a neprotočí se.Mě se tohle už taky jednou stalo
Datum: 16. července 2010 8:45
 pioner21: asi máš kliku nalisovanou na jedné straně ke kartru víc,tam zadrhává a neprotočí se.Mě se tohle už taky jednou stalo
Datum: 16. července 2010 8:45
Datum: 16. července 2010 8:45
Jméno: pioner21
IP: uživatel5056
 Před go motoru bylo vše ok
Datum: 16. července 2010 8:13
 než jsi ho sešrouboval, tak se klika točila?
Datum: 16. července 2010 8:01
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 zadřený motor
Datum: 16. července 2010 7:46
 Zdar draci, potřebuju pomoc. Namontoval jsem na fichtla karbec del orto 19, na volnoběh fachčí nádherně, jak přidám plyn tak jde do otáček , ale za chvilku se začne karbec přeplavovat a teče benzín přepadama na zem.Plovák dírku nemá a ventilek taky zavírá , tak já už nevím. Moc díky za radu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 14:28
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 ohni trochu papičky plováku směrem dolů
Datum: 16. července 2010 14:28
Jméno: Geroi
IP: uživatel6827
 Cus nemel by ste nekdo vyfuk na jawu 21 chci stejnej jako ma mustang ne ten jak vypada jako doutnik JEN NEPOMACKANEJ muze byt zrezli ale nepomackany za nakou normlani cšenu dik piste sme nebo na email
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 2:20
 tady je email ale piste sem
Datum: 16. července 2010 2:20
 Ahoj Seso potřeboval bych něco po tobě  ...Potřeboval bych takovýto filtr sáni... http://hurweenek.rajce.idnes.cz/Filtr/ máš to docela pěkne nafocené a je to i s rozměry tak nato koukni jinak díval jsem se ,že podobný filtr má Jawa Panelka tak kdybych tě mohl poprosit jestli by jsi to popřípadě nepřeměřil  ...Jako vím ,že ten filtr nemáš v nabídce ,ale kdyby jsi třeba veděl kde jej sehnat dej prosím vědet je to na starého Sachse z 80tkovým motorem...
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2010 12:47
 není na něm číslo?
Datum: 17. července 2010 12:47
 Hele filtry takovýdleho tvaru se dávají do benzínovývh sekaček. Nevim jestli by to sedělo rozměrama ale skusil bych ma ňáký kouknout.
Datum: 16. července 2010 19:36
 ja vcera byl napul cesty uz do poslete a ta kjsem si to precetl napul,,mas recht,,toto jsem jednou dobou mel,,dokud jsem to doprodal,,,toto se mi nepodarilo uz naskladnit,,neporadim,, jen zajit do framu a ukazat,,,,fram toho dela mraky,,,mozna ze neco podobneho budou mit
Datum: 16. července 2010 6:05
 Napadlo mě co takhle vyprat jej?...zabalit do hadry a vyprat?...Možna to ten papír nerozpustí...co myslíš?
Datum: 16. července 2010 0:37
 Zkouším zatím bezůspěšně.
Datum: 16. července 2010 0:36
 říkám, hledej české, spíše tedy německé příznivce této značky....
Datum: 16. července 2010 0:30
 Sachs Hercules přesněji.
Datum: 16. července 2010 0:30
 Je to německá motorka mno...mno ty filtry mám dva ,ale už by potřebovaly vyměnit..no
Datum: 16. července 2010 0:28
 A můžu se jentak zeptat, na co ho potřebuješ, když jeden evidentně již máš? Je poškozený? Jinak tohle sehnat bude velmi veselé, já bych asi v případě nejvyšší nouze hledal v obchodech země původu(Německo?Rakousko?)...Taky bych zkusil nějaký Sachs klub či něco podobného...
Datum: 16. července 2010 0:25
 Řikám je to na stárého Sachse.A omg Ondramgam své hloupé připomínky si nechej od cesty
Datum: 16. července 2010 0:19
 draku neblbni,,toto je s nejake plecky,,to nemam,, a panelka k tomu vubec se ani nepriblizuje,,na co to mas?Sesa
Datum: 15. července 2010 23:58
Datum: 15. července 2010 23:54
 Opět tu mám soubor dotazů. škodí se nějak nakopávačce, když ji držím dole(povoluji ten šroub deklu)? Dá se nějak docílit toho, aby nakopávačka byla ve své přirozené poloze né kolmo k zemi, ale mírně skloněná? Dá se bezpečně jezdit na první zářezu an jehle, aniž bych to zadřel? Dal jsem tam trysku 65 a furt by to podle mě sneslo ochudit. Zatím jsem nevratal do krabice, to až po tomhle.
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2010 14:31
Jméno: Fogi
IP: uživatel9627
 Proč by neměl dobře chytat studený?? když je dobře seštelovaný tak chytne napoprve
Datum: 16. července 2010 14:31
 1) Nakopávačce to nevadí, dělám to taky tak. 2) Moc s tím nenaděláš, aspoň se ti to líp startuje. 3) Sniž hladinu v plovákové komoře, jehlu nechej v druhém zářezu.
Datum: 16. července 2010 0:57
 POZN:fichtl prej nemá chytat dobře studenej, já nemusím ani přeplavovat, stačí pustit benzín a na poprvé.
Datum: 15. července 2010 23:05
|



|