Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 07. července 2010 23:55
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 přesně  ten segment je fajne
Datum: 07. července 2010 23:55
 to je go jako prase.řetěz vytahaný,segment v hajzu ...
Datum: 07. července 2010 22:10
 a co mi tady s tim máme délat?
Datum: 07. července 2010 18:34
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 ják to ma vytachny te primarní řetaz.
Datum: 07. července 2010 17:01
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 no a?
Datum: 07. července 2010 16:48
Jméno: timomas
IP: uživatel9499
 čao borci rozhodl jsem se koupit nový stator a rotor na 250/559 ale 75w.mohli by jste mi prosim poradit,kde nejvýhodněji koupit a ještě bych k tomu potřeboval relé ale nevim jak se v nich vyznat.slyšel jsem něco o polovodičovém ,ze je lepší.a ještě bych potřeboval plánek zapojení toho relé díky moc.vrrrrrn
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 15:47
 zdar, chci se zeptat. ted mi volal chlap z autoskoly ze tam amm zitra prijit.. pujdu tam poprve tak se chci zepatt jak to chodi co se dela prvni testy nebo jak ? protoze mi uz rikal at si vemu mikinu,dlouhe kalhoty a jestli mam tak helmu. tak nevim jestli budu jako hend prvni den jezdit ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. září 2010 20:50
Jméno: Přema
IP: uživatel9987
 Já jsem přišel dvakrát na teorii, ani tranažér ani kužely jsem neměl a už jsem jezdil normálně po cestách. (Ale taky se mě instruktor ptal, jestli umím jezdit...  Já jsem říkal, že na pio jo, tak mi jen ukázal jak se to řadí u té hondy 125 a už sem jel.
Datum: 30. září 2010 20:50
 presne ja jsem taky delal na jawe 350 a rikal jsem mu ze ji mam doma taky atd jak mi to jede atd.tak me hned vzal do mesta a pak me jeste ucil rozjizdet do kopca a bylo to v poho...
Datum: 29. září 2010 13:28
Jméno: vita
IP: uživatel8364
 no vidite ja sem tam byl dvakrat a hned sme šli jezdit a hned do provozu  ale řidičak napoprvy
Datum: 08. července 2010 18:44
 tak tak, ukázal mi kde se zapínaj světla a blinkry, kde je spojka a brzda, pak řiká až si na něčom jezdil,já měl strach, tak jsem řek, že ne. Jsme na to sedli, rozjel jsem se bez škubnutí a jenom se divil a hned do plnýho provozu v centru města. Ani teorii jsem předtim neměl
Datum: 08. července 2010 13:36
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nejdriv se te asi zepta jestly si jezdil... PROSIMTE NEVYMYSLEJ SI A RIKEJ MU PRAVDU ... kdys jsem si delal kdyssi davno A1 byl tam borec co tvrdil ze jezdil ... ano jezdil den predem 30min na fichtlovi... to co delal s xr jsem cumel rozjed po zadech razeni bez spojky atd... kdys jsem si delal v 18 a25 ptal se me instruktor kolik mam najezdeno a jestly jsme na necem jezdil rikam mu v pohode sam mam 2x 250 a 2x 175 a 350je uplne stejna a jezdil jsem i na horsich a on jen kivl a pak sme vyjely a celou cestu jen chvalil a rikal ze si s vetankama rozumim
Datum: 07. července 2010 21:54
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 ja prisel do autoskoly zeptal se me uz si jezdil v aute ja rikam ze trochu on aha tak sme vyjeli mezi baraky tam sem je 2x objel a uz sem normalne jezdil pak sem prisel na motorku rekl mi jak to nastartovat a uz sem jel  na konci dne sem si sel skusebne udelat testy a to bylo tak vsechno  a dneska si du pro papiry
Datum: 07. července 2010 16:08
 spravne by si mel mit nekolik hodin teorie nez pujdes do provozu, a snad este hodinu na cvicisti mimo normalni provoz...ale nevim jestli to nekde dodrzujou...ja sem hned sednul na 350/640 a šel jezdit do města...
Datum: 07. července 2010 15:43
Jméno: yuri
IP: uživatel9188
 moja prvá jazda na motorke bolo táka tuje 1,N,2,3,4 svetlá smerovky brzda spojka plyn, už si niekedy sedel na motrke a ja na to že hej. OK tak sa ideme trochu previesť do mestá. Sám som to nechápal že ako to myslí ak by som živote nesedel na motorke tak to by som sa fest divil
Datum: 07. července 2010 15:04
 prvně by ti měl pustit video o křižovatkách a o vyhlášce, to je asi nejdůležitější. Pak asi půjdete jezdit, nevim jak to chodí jinde, já jel na první jízdu hned do provozu, jestli ta autoškola vlastní trenažér nebo cvičiště, nejspíš začneš tam...
Datum: 07. července 2010 15:02
 to vzadnym pripade nejdriv te musi naucit jak se chovat na silnici pak tranažér a jizda mezi kuzely atd. mozna budes mit vyjimku
Datum: 07. července 2010 14:48
 zdar hoši mám problém mám jawu 250/353 a neproží mi přední vidlice tak ona pruží ale strašně tvrdě a když na ni celou váhou zapružím tak pruží ale pak se zase těžko vrací nevíte co s tím je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 15:03
 buď tam máš moc hustej olej nebo je to nějaký zarezlý/zatuhlý. Zkus vypustit olej, uvidíš co to udělá, jestli tam nějakej je..
Datum: 07. července 2010 15:03
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 zdarec chci se zeptat jak na na čz 175 477 řesene aby nakopavacka jak nastartuji se vratila a vytahla na radicku ? jaka tam ma byt pruzina dikes
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 14:07
 Je to řešené celkem jednoduše. Pod hřídelí řadičky (a zároveň nakopávačky) je právě pružina,která tento hřídel přitlačuje k víku a ta hřídel má na konci totiž takový hranatý útvar,který zapadá do hřídele řazení s unašečem a tak to řadí,když se hřídel zamáčken směrem dovnitř tak ten hranatý útvar vyjde ze záběru a jde tam volně a ta startovací hřídel má takový výstupek,kterým začne otáčet startovací segment,ten zapadne do ozubeného startovacího kola na spojkovém koši a roztáčí primár a klikový hřídel. A jak dojde k nastartování motoru takroztočením primáru dojde k tomu,že segment se díky pružině rychle vrátí zpět a tím právě vezme za ten útvar na hřídeli startovacím i samotnou hřídel i s nakopávačkou a jde zpět a pak vyskočí,je tam pružina pod tou hřídelí,měla by to být tato: http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_1462.html
Datum: 07. července 2010 14:07
Jméno: devil
IP: uživatel7794
 zdarec hosi chcu se zeptat cim byse dal vylestit vyfuk na fikovi mam ho takovy dojebany a moc se mi to nelibi dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 15:06
 pardon, zapomněl jsem zmínit že muj způsob platí samozřejmě jen na části BEZ CHROMU (páč já mam koleno i výfuk bez chromu), díky Alešovi za doplnění, jinak dělal jsem to jemnym..
Datum: 07. července 2010 15:06
Jméno: devil
IP: uživatel7794
 jojo a jeste skusim jemny smirg s vodou to je pry taky dobre
Datum: 07. července 2010 12:46
 Devil.Určitě by to chtělo jemnější kotouč,jinak se ten chrom hrubým doškrábe - zkušenost
Datum: 07. července 2010 12:32
Jméno: devil
IP: uživatel7794
 skusim tu tvoji moznost pac drateny kotouc do vrtacky mam ale jakym si to delal jemnym nebo hrubym??
Datum: 07. července 2010 12:22
 já ho přejel vrtačkou s drátěným kotoučem a stačí mi to, jinak se dák i koupit nějaká leštící pasta na kovy (silichrom) a leštit.. Záleží jak budeš náročnej a jak moc tě to bude bavit leštit.
Datum: 07. července 2010 12:20
 Zdarec hosi mam takovy problem s pinckem.Jiskru to haze ale jaksi to nechce chytnut nevim proc pist je mokry takze by do toho mel jit benzin ne???A jeste neco jak spravne zestelovat predstih a odtrh???Diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 12:11
 že svíčka jiskru hází venku ještě neznamená, že ji bude házet uvnitř válce pod tlakem. Zkus vyměnit svíčku, dodržuj tepelnou hodnotu, teď si nejsem jistej, myslim že 14. Návod na seřízení předstihu/odtrhu najdeš v příručce (na každym rohu ke stažení, zkus google) nebo pohledej ve starších dotazech, je to tu každej tejden...
Datum: 07. července 2010 12:11
 zdar, dal jsem na S11 karbec z 21 fíka, jede pěkně, ale jak jedu tak 55 ( až do 60) tak mi to cuká , jako kdyby tam nešel benzin, trisky vyčištěný, hladina v plovákovce je tak jak má být, jehla na 2. zářezu zhora, nemám přidat hladinu v plovákovce? díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2010 12:08
 Mno nehltí se to v nízkých otáčkách jako?Jinač zkus dát trošku větší hladinu v plovákovce
Datum: 25. července 2010 12:08
 Máš ho blbě natryskovanej
Datum: 07. července 2010 9:52
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
Posl.aktualizace: 07. července 2010 13:35
 Jsou i tací experti, kteří si dají bloky nachromovat.
Datum: 07. července 2010 13:35
 sem si všim třeba u XJR, že některý hliníkový díly jsou taky vyleštěný, ale neztracej lesk.. jak to takhle udelat? asi to maj nejak nalakovaný
Datum: 07. července 2010 12:58
Datum: 07. července 2010 12:30
 Přesně jak říká Sharker487, taky to tak dělám, filcovej kotouč - ten je dobré trochu postříkat mazivem WD-40,nanést leštící pastu , která je na hliník - mám takovou žlutou - za 70Kč, na ten kotouč rovnoměrně a leštit víko centimetr po centimetru až ta pasta nevymizí a začne se to lesknout. To WD-40 se může přidávat během leštění, chladí se to tím taky a líp se to rozleští. A až dosáhneš krásného lesku,stačí uplnout do vrtačky hadrový kotouč a tím to doleštit, už nasucho.Pak to můžeš čistým hadříkem trohu ještě rozleštit,kde je třeba a vypadá to fakt nádherně,úplně se v tom budeš vidět. Jinak samozřejmě,p okud leštíš víka nebo i kartery tak je někdy dobré si ten podklad připravit jak tu říkají smirky a to nejlépe vodními,které jsou označeny písmenem P. Postupuje se od hrubšího k jemnějšímu, já jsem to dělal od P 500 přes 600, 800, 1000 a 1200 a musíš odstranit hlavně škrábance a rýhy, v žádném případě bych vvíka nebo bloky nedělal DRÁTĚNNÝM KOTOUČEM! Tím se to opravdu jen poškrábe,jedině by musel být velmi jemný,ne žádný hrubý!
Datum: 07. července 2010 12:27
 nejlepší je na to filcovej kotouč do vrtačky, pod něj trochu leštící pasty na hliník a leštit a leštit...
Datum: 07. července 2010 12:12
 Zdarec dělal jsem to drátěným kotoučem na vrtačku a poškrábal jsem to tak jsem vzal kousek flanelové hadry a je to krásně naleštěné. Akorát to dá trochu práci
Datum: 07. července 2010 10:21
 Je více způsobů. Nejhezčí to je když se to dělá ňák chemicky to nevim jak, ale pak mužeš použít jemný šmirgly, drátěnej kotouč na vrtačku, silichrom nebo podobnou leštící pastu. A já používám Vlisex od Würth, taková umělá "drátěnka" používá se ve strojírenství a naleští to krásně.
Datum: 07. července 2010 10:01
 taky by mne to zajimalo ,nebo jak udelat nakou povrchovou upravu
Datum: 07. července 2010 9:44
Jméno: matějíček
IP: uživatel9843
 čau čau  ...měl bych takovej dotaz...doufám že mi na něj někdo "normálně" odpoví..  ....teĎ k dotazu...dneska...kámoš dotáh fichtla...že ho někde vyštrách ve stodole..  .....tak že ho zkusíme rozfungovat...jako 1. zkusili sme jiskru....neházelo.....tak sem vyměnil zápalko..a najednou to začalo házet jiskru jak blázen.....tak řikám..pohoda.....2. dal sem se na karburátor...vyčistil sem ho, profouk....a řikal sem si že to pudu zkusit rozeběhnout..ale že ještě předtim zkontroluju tu jiskru...vymontoval sem svíčku...zkoušim jiskru ...a nic.....a od tý doby prostě nic......zkoušel sem vyměnit i indučku...kabel ke svíčce, fajfku...a prostě pořád nic.....tak bych se chtěl zeptat jestli byste někdo poradil..... a pak bych se chtěl zeptat...jestli by mi někdo nenapsal jak zapojit kabely prostě na "hulváta"...prostě bez světel....bez vypínače.....prostě jednoduše napsat odkud kam má kabel víst...abych to vyzkoušel...protože ty kabely tam sou nějaký posraný na toom přepínači....zrezli..tak jestli ta jiskra neni tim...prosto bych chtěl jestli by někdo napsal to "zapojení" prostě jednoduchý...co odkud kam  ...byl bych moc vědčnej kdyby někdo poradil to "zapojení na hulváta"..  .....předem moc dík za odpověď....
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 10:38
 Tak ono to bude zapalovat tak i tak. Ale je to lepší jak píšeš.
Datum: 07. července 2010 10:38
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 nechci se hadat ale z kladívka ma jít do indučky na kontakt č 1 a 15 ukostřit mrknete na schéma
Datum: 07. července 2010 10:27
 Ještě nezapomeň na kondík na kladívko. Zkontroluj ty izolační podložky, mě se stalo to samý a bylo to tím.
Datum: 07. července 2010 10:15
 dej z kladivek na 15 na indukčce a jednicku na kostru a muzes ´ji udelat pres vipinac aby te to chcipalo
Datum: 07. července 2010 9:48
Jméno: radar
IP: uživatel7044
 Dej od kladivka na 15 a jedničku dej do kostry.
Datum: 07. července 2010 8:33
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 zapoj od kladívka na indučku na 1ku a z indučky 15ku ukostri a jede
Datum: 07. července 2010 0:47
 Dobrý večer draci.
Mám několik otázek ohledně JAWY 250/353 r.v. 1957. Potřeboval bych prosím vědět jak dlouhý zavít má být na šteftech? Vím, že jsou 10mmx100mm, mít tady ty staré tak si to změřím, hlavně je důležitá ta délka u motoru. Dále, kde je umístěn spínač kontrolky neutrálu? Je někde v převodovce nebo někdy na kraji?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2010 19:03
 Děkuji Vám za rady to jsem potřeboval vědět.
Datum: 08. července 2010 19:03
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Tak délka svorníku je 146 mm, délka závitu stranou k bloku 25 mm na druhém konci 28 mm, oba závity M10. Mezi závity je odlehčení na 9 mm.
Datum: 08. července 2010 11:20
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Spínač kontrolky neutrálu je 250/353 v převodovce na pravém bloku zevnitř, pod spojkovým poloautomatem je pouze vývod, kam se připojí drát. Jestliže je nefunkční a chceš ho vyměnit je nutno rozpůlit motor. U motorů typ 559, což je panelka už byl umístěn a dal se vyšroubovat zvenčí, je to takové silonové tělísko. Jak je přesně dlouhý závit na svorníku u motoru, nevím úplně přesně, musel bych se podívat do dílny.
Datum: 07. července 2010 7:48
 kontaktice neutrálu je pod spojkovým poloautomatem.... vede k tomu jeden drátek.
Datum: 06. července 2010 23:28
Jméno: Venca
IP: uživatel5063
 Čaute lidi, asi je to blbost, ale mně to nedá, nedá se nějak upravit otáčkoměr z auta, třeba se škodovky, aby to fungovalo na jawce? Třeba 250? Podle mně to nějak musí jít. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 13:32
 A co z MZ??
Datum: 07. července 2010 13:32
 jestli seš zkušenej elektrotechnik a postavíš si něco co ti změní vstupní signál, aby počítal jen každej druhej impuls, a zajistíš si napájení 12V, pak to šlapat bude .)
Datum: 07. července 2010 12:16
 taky sem se na tohle chtel zeptat  ale kdyby sem upravil hodnoty na otackomeru,slapalo by to?
Datum: 07. července 2010 10:15
 točkoměr PAL obsahuje IO který potřebuje minimální nápětí 9V.... a pak 4T zapaluje ob otáčku a 2T každou otáčku..čily ti to bude ukazovat dvojnásobek
Datum: 06. července 2010 22:48
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 Ahoj,potřebuju se zeptat,zítra si jdu zˇžádat o vydání řidičáku,jeden řidičák už mám,a tak se chci zeptat,slyšel jsem že se dá připlatit aby mi ten řidičák vydali dříve,zajímá mě kolik to dělá to připlacení.,díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 10:02
 u nas je to normal 14dni a s priplatkem 2 dny
Datum: 10. července 2010 10:02
Jméno: termix
IP: uživatel9431
 ma to zaskrtavat ta baba u pokladny
Datum: 07. července 2010 19:03
 jinak zaškrtává se to vpravo nahoře toho fialovýho formuláře, buď v běžné lhůtě 20 dní nebo expresní 5dní
Datum: 07. července 2010 12:18
 Aha sorry,ty už jeden máš. Špatně sem si to přečetl sry. Jinak to ale nemá cenu dávat zbytečně pětičento fuč.Kup za to fuel
Datum: 07. července 2010 9:45
 Jestly děláš první řidičák tak ti to neudělaj.Jen pokud bys už nějakej ŘP měl
Datum: 07. července 2010 8:51
 U nás je to taky za 500Kč a instruktor mi říkal,že bych to měl do tří dnů!
Datum: 06. července 2010 22:27
Jméno: Michal
IP: uživatel650
 Díky moc...
Datum: 06. července 2010 21:38
 příplatek je 500kč a máš do 5 dnů
Datum: 06. července 2010 21:32
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 caute draci pls poradte kde by som mohol najst schemu el zapojenia na simsona S 50 B dík (dajte konkretne stranky)
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 8:17
Jméno: hruska05
IP: uživatel6325
 diki
Datum: 07. července 2010 8:17
Datum: 07. července 2010 1:57
Jméno: MB
IP: uživatel5908
Datum: 06. července 2010 22:36
 Seso, chtěl bych vedet proc uz nejsou na kramku ta bronzova pouzdra na předlohovou hřídel převodovky na ČZ 175? Budou jestě někdy? Zrovna sem je chtěl objednat. Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 23:41
 draku taky me to pece ale nikdo to zatim neudelal,,tak cekam,,
Datum: 06. července 2010 23:41
 AHoj draci tak sem zgeneralkoval motor prs tyto 4 dny volna.Vse mam nove skladdal sem to asi 3 hodky....predevcirem sem ten motor byl zajizdet...deda mel schovanej upllne novy valec s hlavou pist 3krouzkovy...jeste 0 vybrus nikdy nejety a predevcirem sem ujel asi 98 km a vcera sem to poprve rozkalil do kopce mi to tahne na 2 ze dvouma uplne v pohode samottttnej tak dvojka jeci a chce uz torjku po rovine sem vytahl zatim 84km...salpe to jako hodinky... ale jak je mozny ze mi tahne vic jak novy 6 vybrus;A zprovoznil sem pres sobotu pionyra stal 16 let.....z toho asi 6 let venku na desti slunic a snehu .....vse bylo ok zprovznoval sem asi pul dne tak sem to jel projet a ted cumimprijel sem domu najel sem asi 25 km a prevodovka asi za ta cela leta upa sucha....mel sem velike stesti zem sem ji nzadrel.....myslite ze sem tomu nejak ublizil....jinak at vam to fici
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 18:56
 velmi zajímavé  ...
Datum: 07. července 2010 18:56
 jo ale rucicka byla za 80km a tachak na kolo byl na 84...
Datum: 07. července 2010 18:54
 pokud se nepletu origo tachak ma jen do 80 km/H 84 km/h už ti neukáže....
Datum: 07. července 2010 18:32
 tachacem na kolo a fikovim tachacem...obadva sedej naprosto stejne....
Datum: 07. července 2010 17:34
 a čím si to měřil?
Datum: 07. července 2010 12:30
 tak ja natocim videjko... ale doo to jede to tahne jako bejk...
Datum: 07. července 2010 11:40
 To je blbost 84 když to nemáš ani zajetý a ani upravený...
Datum: 07. července 2010 10:28
 84 seriovej motor na rovině???? blbost na entou,s takovouhle rychlostí po rovině se rozluč,tipuju to na 70 na rovině
Datum: 07. července 2010 9:39
 mno to vis zkusil co to jenom vytahne je to jak hodinky..
Datum: 06. července 2010 21:21
 no....84kmh na nezabehnutom sériovom motore, pomlčal by som  ... a prečo ide lepšie než 6 výbrus ? origo je origo
Datum: 06. července 2010 21:18
Jméno: Jawka
IP: uživatel9427
 Čau borci, můžu se zeptat jak to tady teď funguje? Jsem zaregistrovanej ale nemůžu se vubec přihlásit, jde to pouze na fichtl pokecu ale ne na krámku, to musím mít jeden účet tam a další účet tady, nebo jak to je? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 10:31
Jméno: Jawka
IP: uživatel9427
 Ok, Díky.
Datum: 07. července 2010 10:31
 presne musis se registrovat na pokecu a v kramku,, pac je to oddelene
Datum: 06. července 2010 23:30
 Zdar sou stejný kastlíky u čz 125/453 jak u jawy 250/559? Myslím velikostně a sou to ty kastle co se otevíraj pod sedlem. Dík za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 20:55
Jméno: Kary
IP: uživatel4192
 Zdar draci nevíte kde bych koupil lanko na tachometr na CZ 150 C díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 21:10
Jméno: Kary
IP: uživatel4192
 a tady neni??? ja to teda hledal ale nenasel.
Datum: 07. července 2010 21:10
Jméno: johny
IP: uživatel9547
 možná ho budou mit v e-shopu moto usti nad labem
Datum: 06. července 2010 20:47
 1)čau vyčistil sem trysky projel to, volnoběh byl v super. za 30minut to du znova nastartovat a nechce to chytnout vyčistím trysky tak to chytá ale jen tak na 2-5sekund a blafá to. Vůbec to nereagovalo na přidání plynu jak je to možný? co radíte? nevíte čím to je???
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 18:27
 voda v benzinu to ne svíčku skontroluju ale co by se na ni mohlo porouchat leda ucpat a předstih neumim štelovat
Datum: 07. července 2010 18:27
Jméno: kupa
IP: uživatel6644
 předstih
Datum: 07. července 2010 7:32
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 A co svička.
Datum: 06. července 2010 20:36
 voda v benzínu?
Datum: 06. července 2010 20:28
|



|