Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Kary
IP: uživatel4192
 Cau chlapi. snazim se dat do pucu CZ 150 C nemuzu tady najit lanko na tachometr. nevite kdy bych ho sehnal nebo jak je dlouhy????
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 22:24
 Když je klikovka plná mastnýho karbonu a ložiska černý, asi bylo v háji gufero. Až ho tam budu náražet nový, jak poznám, že není moc hluboko ani moc málo naražený?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 11:21
 Jak myslíš  ale už sem takle narazil gufera na pár motorů a šlapou dobře.
Datum: 06. července 2010 11:21
 vybrous-to neni pravda..pokud ho narazis moc dolu,bude drit o lozisko,vlastni zkusenost..musel jsem kvuli tomu kupovat jiny gufero..
Datum: 05. července 2010 23:35
 Zdarec, hele gufero dáš když narážíš tak ho narazíš co nejvíc de, ale ne moc hrubou silou abys ho nezprasil. Prostě dokud jde dolů tak ho dej dolů a výsledně je ve stejný rovině jako karter. kolem gufera. Nezapomeň "čepele" gufera namazat olejem ať to zklouzne.
Datum: 05. července 2010 22:37
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dej ho tak, aby lícovalo s okrajem
Datum: 05. července 2010 22:33
 Pár postřehů z půlení:když už se vám rozlepily půlky a postupně je oddalujete od sebe čím dál víc, tak si ten motor pečlivě držte, protože se vám v jednu chvíli vysmekne nakopávačka z karteru, protočí se dopředu a motor vám uteče, pokud ho máte právě na kraji stolu(jako já, ale já ho včas chytl), tak vám spadne.... A v návodu na stahovák primáru je chybka, nebo mám jiné kolečko, proto si to změřte na svém kolečku a nedělejte rozměry podle návodu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 11:08
 Já si motor chytnu kolem nakopávačky do svěráku, podložím to u zapalování špalíkem a můžu v klidu pracovat, protože se motor ani nehne. A ještě to má tu výhodu, že se nakopávačka zachytí o svěrák, takže se nemusí při skládání natahovat.
Datum: 06. července 2010 11:08
Posl.aktualizace: 06. července 2010 22:54
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 dost dobrej napad.... nejak se zacinat musi ...! BooCheere hele a potvrzuje se prislovi kovarova kobyla chodi bosa?  jiank nevidim tam veci typu repase brzd, vymena lozisek v krku rizeni, elektrika a tak to k
tomu taky patri
Datum: 05. července 2010 23:00
 no boochere
Datum: 05. července 2010 22:45
Datum: 05. července 2010 22:36
 Zdarec chtěl bych se zeptat co znamená odladění motoru na fichtla????díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 21:56
Jméno: hh
IP: uživatel476
 detailní seřízení motoru po nějaké větší úpravě, např. výměna karburátoru za jiný typ. obvykle se jedná o seřízení předstihu, hledání vhodných trysek atd.
Datum: 05. července 2010 21:56
 Ahoj chtěl bych vás poprosit o nějakou stránku s laděnými výfuky na Fichtla děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 11:19
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 ale jo ja se taky nechci hadat stejně tím nic nevyřešíme  to máš pravdu radši kecejme o svých strojích než o tom kdo co napsal  proto tu jsme
Datum: 06. července 2010 11:19
 ja se hadat nechci  vzdycky se da vsechno vyresit v klidu..
Datum: 06. července 2010 11:04
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 ja tim nechtěl nic řict ja sem jen řikal že si na to vzpominam tim sem určitě nechtěl odvádět naše téma a proč se máme hádat vidiš a apk se diviš že je to tu nahovno každý se tu dnes jen hada každy řika neco jineho je tu v tom zkrátka bordel .. ale s tím se taky kdysi muselo počítat ...
Datum: 06. července 2010 10:52
 jojo,byl jsem to ja,taky jsem dostal slusnou odpoved,a kdyz se na to nekdo zepta,taky na to slusne odpovim.nikoho jsem tou otazkou neurazil,normalne jsem se zeptal,tak nevim o co ti de,pouze mi nemas co rict tak ledas kraviny,ktery by jsi mi vytkl  ale hadat se nebudu,nema to cenu
Datum: 06. července 2010 10:45
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 bože můj tak tu bodeme rozebirat že sem kamošovi napsal nečum noo super dobře neměl sem to tam psat no ale tímhle se určitě nic nezlepší ... stejně jsou tu experti kteří to budou dále kurvit vím že čezetak standa a jini tomu opravdu rozumi ale už ty jejich odpovědi nemaji vyznam proč ? protože už je to sere tyhle dotazy no tk at na ne neodpovidaji vubec prvně by se mělo zřídít nejake pořádné FAQ kde se vše dozví a až poté se ptát ale bohužel to nebude nikdy tak jedine více adminu kteří by se o to starali ... ale tím že napíšu nečum no co jak kdyby tady nikdo jiny nic takoveho nenapsal včetně tebe  když si vzpomenu jak si se kdysi ptal jak se dava fotka do profilu  100% si to byl ty ale co dobre každý má právo se zeptat  já to taky nevěděl
Datum: 06. července 2010 10:40
 a prooc ses asi nedockal kloudne odpovedi?protoze ostatni si rekli co ty-ten dal dotaz vcera,to uz nema cenu mu odpovidat..kdyby to takhle bral kazdy,a premyslel jako ty,pokec muze sesa zavrit..
Datum: 06. července 2010 10:36
 me pride lepsi se zeptat,jak se steluje predstih,(taky jsem se tu ve svych zacatcich ptal)..jak to pak vypada pro novy zakazniky fichtlkramku a navstevniky pokecu?kdyz otevrou zrovna normalni dotaz o ladenych vyfucich a odpoved je tam necum?co si pomysli?-a jeee,to bude pokec nejakych 11tiletych,tam nema cenu chodit,stejne mi neporadej...
Datum: 06. července 2010 10:34
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 zrovna mě to řikej omg jednou za mesic se tu na neco zeptam kloudne odpovědi se stejně nedočkám ... to že se tu ostatní jak kkti ptaji dokola na takové pičoviny za to ja nemužu ale že by tim že nekomu znamemu napišu nečum že by kvuli tomu upadla morálka navic když to téma založil včera a dneska už mu těžko někdo odpoví .... ano takhle to začíná ale určitě nepíšu dotazy typu jak mam šeštelovat prřetstích apod. neříkám že jsem nějaky zkušeny fichtlař ale chovat slušně se umím ...
Datum: 06. července 2010 10:13
 me nejde o to ze se znate,ale prave o tomto se tu posledni dobou mluvi-moralka pokecu jde do kytek..copak by normalni clovek napsatohle?vyrizujte si to jinak,jsou napriklad servery lide.cz,xchat,skype nebo icq a neotravujte s tim tady..kvuli takovymhle stupidnim odpovedim odchazi vsichni zkuseni fichtlari z pokecu..TAK SI TO SAKRA UVEDOMTE,CHOVEJTE SE NORMALNE A NEZ SE NA NECO ZEPTATE,DVAKRAT SI TO PROMYSLETE A ZKUSTE PROBLEM VYRESIT NEJDRIV SAMI,NEBO S PRIRUCKOU!!!to plati i o odpovedich.. jawamustang-sorry ze to se*u do tvyho dorazu,ale uz mi to fakt sere.....
Datum: 06. července 2010 8:59
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 zajic13: neni to tk jak to vypada my se zname  taky mi rád píše toto slovo
Datum: 06. července 2010 8:46
 lukysv-velmi inteligentni odpoved..
Datum: 05. července 2010 23:29
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
Datum: 05. července 2010 22:55
Jméno: karelhhh
IP: uživatel8047
 http://www.motodilyeshop.cz/?ls_dir_id=15
Datum: 05. července 2010 21:46
Jméno: michal
IP: uživatel7794
 zdravim draci mam dotaz zkouseli jste nekdo vyrabet jehlu nebo ji necim nahradit?? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 23:54
Jméno: michal
IP: uživatel7794
 jsem z pribora jestli vis kde to je
Datum: 05. července 2010 23:54
 a co takhle si zjistit kde v okolí je jawa shop???? já sem viděl nějaký shop s dílama na pio všude kde sem byl...odkud jsi?
Datum: 05. července 2010 22:04
Jméno: kubiq
IP: uživatel9443
 pokud nechces platit počtovný tak bych to skusil z drátu co máš k autogenu na svařřování o ruzných prumerch najdes ten správný prumer a doupravíš ho ale ten by to měl vydržet !
Datum: 05. července 2010 21:58
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 michal: jehlu zniceho nevyrabej nebo se ti zlomi vleti do valce a hotovo... jestly ti jde o postovny domluv se z klukama z vesnice/mesta jestly neco nepotrebuji a na postovny se slozite
mimo jine muzes si neco nakoupit do zasoby a ne jen jehlu .... ale k dotazu vyrobit by to teoreticky slo ale ja bych to nedelal...hlavne prosimte nepouzivej hrebiky a az to budes vyrabet treba z nejakyho silnejsiho tvrdyho dratu tak poradne udelej prumer a povorch vylesti
Datum: 05. července 2010 21:47
 jawa_cezetak: ale tak prece se to jmenuje fichtlpokec a ne vysivanipokec
Datum: 05. července 2010 21:42
 Zkus párátko nebo z kostěný šicí jehly to pujde věř mi...
Datum: 05. července 2010 21:34
Jméno: michal
IP: uživatel7794
 prachy mam ale nechcu obednavat jednu vec a calovat 100kc postovne jak kkt vis proto se ptam
Datum: 05. července 2010 21:30
 michal: tys neřekl jakou jehlu myslíš troubo  ..... pokud nemáš prachy na jehlu tak ani nejezdi!
Datum: 05. července 2010 21:26
Jméno: michal
IP: uživatel7794
 logicky nemyslim jehlu na pleteni kdyz je to tu o fichtlach atd.. myslim jehlu karburatoru boze kde to speje vim kde do radne prdele taky kazdy si tu ze vseho dela prdel a malo kdo poradi tak ze se ptam jeste jednou newimte nekdo jak vyrobit nebo cim nahradit jehlu v karburatoru
Datum: 05. července 2010 21:24
 jehlu na pletení sem ještě nevyráběl,ale pokusím se o to..
Datum: 05. července 2010 21:14
 Zdar SESO, nevíš, jestli by se dal sehnat krycí, hliníkový plech na rozetu na Stadiona? Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 22:09
 Odpověd je na emailu karelhhh@seznam.cz
Datum: 05. července 2010 22:09
 Čau chci se zeptat ty si měnil ložisko v rozetě u stadiona? A jestli jo tak jak si to udělal dík za radu.
Datum: 05. července 2010 21:18
 draku poptam sesa
Datum: 05. července 2010 21:13
 cauves draci, potrebuju poradit čislo gufera pod zapalovaní ja kejvačku 250/353 už mi tu někdo jednou odpovídal je to tak pul roku ale ja to čislo zapoměl, díky za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. července 2010 8:23
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 To lukysv: ten rozměr 62-25-17 není rozměr gufera, ale rozměry ložiska 6305 na klice.
Datum: 07. července 2010 8:23
Jméno: L.
IP: uživatel3918
 Gufera 25-62-10 byly u péráků a prvních kývaček. Později byla v bloku segerovka na zajištění gufera a tam je nutno použít gufero 25-62-8, protože při použití silnějšího by tam ta segerovka nešla.
Datum: 07. července 2010 8:13
 nechapu jak to mu z e bejt 62x25x10 ? nema to bejt 25x62x10 ! lidi odpovezte mi nekdo pls jaky gufero jste tam meli presne rozmer ! nezajima ze origo ma bejt 25x62x7 ale dej 25x62x10 protoze to 25x62x7 je tam moc zapadly !!!! pls napiste nekdo presne jaky tam ma bejt origo !!!! díky moc
Datum: 06. července 2010 20:15
 tak ja tam dam 25x62x7 a bude klid !
Datum: 06. července 2010 20:13
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
Datum: 05. července 2010 22:44
Datum: 05. července 2010 22:37
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
Datum: 05. července 2010 22:21
 Je to 62x25x10 to vim
Datum: 05. července 2010 22:09
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 mam to z manualu origo a tam neni naspané asi to bude tohle gufero jednou je to tak napsané tak to tak je žeby soudruzi vytiskli špatně čísílka ...
Datum: 05. července 2010 21:54
 kazdej rika neco jinyho ale asi tam ma bejt 25x62x10
Datum: 05. července 2010 21:05
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 62-25-17 podle manuálu ....
Datum: 05. července 2010 21:02
 sportak dej mi pls icq ! nebo mi napis na 305 034 138 potrebuju stebou pokecat o par vecech! kvuli kejve ne ale kvuli necemu jinymu napis ! diky
Datum: 05. července 2010 20:51
 to je kravina 353-11-120 takovy gufera ani nedelaj ! ale sportak21 dik za odpoved, pockam jestli napise nekdo jinej ale ja myslim 25-62-7 ale nejsem si jistej
Datum: 05. července 2010 20:50
 Podle katalogu je to 353-11-120
Datum: 05. července 2010 20:43
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Prosím o radu, mam pionyra a špatně tahne, do kopoce musim mít za 1..čím to muže být díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 12:35
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Díky všem za rady co mě poradily.
Datum: 06. července 2010 12:35
 můžeš mít třeba prázdné kolo,tvůj dotaz je velice široký a bez upřesnění projevu závady.potom nemůžeš čekat konkrétní odpověd.že pincek startuje,neznamená že je v pořádku.vyčerpej úkony jako čištění trysek,kontrola zapalování,hladiny,výfuku,filtru atd atd a pak napiš.
Datum: 06. července 2010 10:22
Jméno: hh
IP: uživatel476
 čezeťák: tak právě šupnahoru mi tam vadí ze všeho nejmíň
Datum: 06. července 2010 0:05
 hh: na mánii síldím déle než tady...tam je to přece jen na vyžší úrovni a nejsou tam stupidní dotazy...občas nějaký ten šup nahoru, ale ten spíše pobavý
Datum: 06. července 2010 0:04
Jméno: hh
IP: uživatel476
 čezeťák: já si to uvědomil už dávno a od tý doby se ptám nebo odpovídám na jawamanii, tady jen vyjimečně když mam obzvláště dobrou a trpělivou náladu..
Datum: 06. července 2010 0:01
 omlouvam se,chtle jsem napsat spojkove lamely
Datum: 05. července 2010 23:58
 mustosak-to jsem do me odpovedi taky zamichal,krouzky,vybrus,spojkova lamela,mimo to taky poradne doladit predstih,smes,vycistit karbec a vzduch.filtr
Datum: 05. července 2010 23:58
 hh: já to vždy říkal.... pro chytráka co jsi teprv koupil pionýra jsem vždy největší amatér a on má vždy pravdu na 1000%  ....my jsme tak zvaný hajzl papír...každej si snama vytře prdel jen když potřebuje a pak zahodí.... nemám slov.
Datum: 05. července 2010 23:55
Jméno: mustosak
IP: uživatel9698
 To co psali předemnou je možné ale uvažoval si už o výbrusu? Je totiž možné že to máš uplně vylítané....přesně to dělá motorka když je vylítaná špatně táhne a do kopce za 1....a nebo skus se podívat na lamely ve spojce.
Datum: 05. července 2010 23:54
Jméno: hh
IP: uživatel476
 zajíc, čezeťák: sláva, konečně jste na to přišli
Datum: 05. července 2010 23:50
 diky  ja sice o sobe nemuzu rict,ze umim vsechno,ale precijen sem jich uz par zprovoznil,hrabu se ve veteranech vseobecne tri roky (perak,babetta,cezeta,pionyry..) a myslim si,ze uz tak neco umim..  ale kazdy kdo ma fichtla mesic,toho vi rozhodne vic
Datum: 05. července 2010 23:13
 zajíc13: hezky řečeno  ...btv o pionýrech toho moc nevim...zabývám si jima jen 9 let..  .. o ladění motoru jen 3 roky.... takže rádoby borci co mají pionýra týden toho samozřetelně vědí víc než já
Datum: 05. července 2010 23:09
 prave ze naopak,jawa_cezetak je tu jeden z mala,co tu o pionyrech opravdu neco vedi,a proste ho uz jednoduzse omrzeli dotazy,ktere jsou tu kazdy den.tak jako me.kazdy chce slyset uprav tohle,dej sportovni filtr a bude ti to litat kilodvacet...ale to,ze by mel vymenit pistni krouzky,popripade vybrus,vymenit gufera a spojku,to slysi kazdy nerad.ale on se vam vsem bude hodit,denzileck taky,az zase nekdo pride se stupidnim dotazem.. (tim nejak nechci narazet na autora tohoto dotazu!)..opravdu,moralka na pokecu je horsi a horsi,jestli to tak pude dal a vystvete vsechny,co o fichtlech neco vedi,tak tu za chvili zbydou jenom 11ti lety ditka,co se budou dohadovat,v cem je vlastne problem,proc to nejede...
Datum: 05. července 2010 23:02
 jawamustang: dědi jo?? ehm....zavři pusinku prcku ano?
Datum: 05. července 2010 22:49
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Díky, ne 150 fakt nevažim! Vážim 80 Kg.
Datum: 05. července 2010 22:17
Jméno: hh
IP: uživatel476
 jestli se to v poslední době zhoršilo, tak zkus pořádně vyčistit karburátor, jestli ne a ptáš se obecně, tak se smiř s tim že je to 40let stará padesátka a bez rapidních úprav prostě sílu mít nebude...
Datum: 05. července 2010 22:10
 Pro jawamustang - plně s tebou souhlasím, ale je to na všech serverech podobný, všude jsou nějaký děti a ty kteří vysí..j
Datum: 05. července 2010 22:04
Jméno: kubiq
IP: uživatel9443
 je to hold slabí motor a tudíš je to naprosto normální pokud nechces delat generálku aby se ti to malinko zlapšílo tak jako první bych se podíval na sekundární kolečko a popřípadě pořídil menší trebas 11 ubereš tím malinko rychlost ale není to tak hrozný a ten kopec by si mohl s přehledem dávat za 2 jestli tam má tedkonc 13 nebo dokonce víve zubí tak to bude tím hele, popřípade vetčí zadní rozetu skus ale to až konečná uprava docela drahá oproti sekundárku asik o 600 dražší
Datum: 05. července 2010 22:04
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
Datum: 05. července 2010 21:56
 Omg nechápu tyhle vaše trapné odpovědi (Denzileck,Jawa-Cezetak) místo toho ,aby jste poradili tak píšete píčoviny...děti
Datum: 05. července 2010 21:55
 Kolik vážíš?Jestli přez 150 tak se nediv
Datum: 05. července 2010 21:36
Jméno: jawaaaaa
IP: uživatel9456
 Pionyr je v dobrém stavu, chytne na první nakopnutí proč teda špatně táhne?
Datum: 05. července 2010 21:01
 Čus draku, mně fichtl taky nechtěl jet do kopce a bylo to zakarbonovaným výfukem(byly úplně zacpaný díry co koukají na konci výfuku ven).
Datum: 05. července 2010 20:43
 to bude tím že je to pionýr a že ho máš v děsném stavu
Datum: 05. července 2010 20:31
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Zdarec myslite když jsem vyměníl starý ložiska a gufera za nový a celou spojku mám novou jestli mě ted pojede pionýr líp.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 22:12
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 no jde o to v jakém stavu byly ty předchozí jestli ti to nekde salo vzduch z podgufera tk by ti to melo táhnout lepe a nebo pokud byly ložiska zadrhlé vsechno ma urcitý vliv ...
Datum: 05. července 2010 22:12
 Ne
Datum: 05. července 2010 21:14
 Zdra draci mám problém už 2 mesice schánim paprskovou hlavu na pionýra a ne ji sehnat nevite nekdo kde ji mohu sehnat! duležite dik za odpoved
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 9:31
Datum: 06. července 2010 9:31
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 jo vím napiš azmarek@email.cz on je vyrabi cena je 1500 i se srouby
Datum: 06. července 2010 1:44
 Jo to je ona neviš kde ji seženu
Datum: 05. července 2010 21:08
Jméno: MB
IP: uživatel5908
 ASi vějířovou nebo hvězdicovou myslíš ne?!
Datum: 05. července 2010 20:37
 coze???? jakou paprskovou hlavu?
Datum: 05. července 2010 20:29
Jméno: karel
IP: uživatel8047
 Čau draci koupil jsem si jawu 250 typ 353 a chci jí zprovoznit a chci se vás zeptat jestli jde 250ka nastartovat bez baterky já si myslim že asi ne ale nejsem si jistej a omlouvám se za přiblblej dotaz dík za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 20:33
 přesne tak, jestli ti dobiji tak musi chytit na dynamo  ale zalezi jak dobiji, a jak ji dluoho budes tlacit a tam pak hrozi ze ti uleti  byla by to skoda ji zvedat ze zeme
Datum: 05. července 2010 20:33
Jméno: s.v.i.t.a350/634
IP: uživatel9829
 jestli dobiji tak by mela chytnout na roztlaceni.
Datum: 05. července 2010 19:49
 Při definitivním rozpůlení motoru: vyšroubuju 6 šroubů vevnitř motoru, 5 vně motoru, ale kterej šroub mám vyšroubovat z řadicího automatu, aby se nerozsypal? Vlevo, nebo vpravo po směru jízdy? Co tu segrovku na automatu, tu tam mám nechat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 12:51
 je to promne cest sliset to slovo protože to slovo sem vimislel ja a ja sem tim nakazil půl sveta xD
Datum: 06. července 2010 12:51
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 krusna2:kámoš to furt říká a já si navyk to říkat taky  musím říct že mě to už taky vadí a musím podstoupit odvykací kůru   xD
Datum: 06. července 2010 10:17
Jméno: Dejv
IP: uživatel9832
 zdar ondro nemusis mit strach radici automat se ti nerozsype jen se ti muzou rozsypat prevodove kolecka ale ty urcite slozis podle internetu ale jinak doporucuji odsroubovat levy sroubek co drzi radici automat po smeru jizdy..
Datum: 05. července 2010 23:11
 tomas: mam otazku kde si slisel slovo -juj-
Datum: 05. července 2010 21:54
 OK, díky za radu ,ten vlevo.
Datum: 05. července 2010 20:48
Datum: 05. července 2010 20:07
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 juj nekdo me predbehl
Datum: 05. července 2010 19:47
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 to děláš poprvý??? já myslel že patříš k těm zkušenejm ale to je jedno vyšroubuj ten vlevo to se ti nerozsype ty šroubky tam jsou jen aby držely automat v motoru aby se nehejbal a ne aby ho držely pohromadě a na tu segrovku nesahej jen vodšroubuj ten šroubek vlevo a pul!!
Datum: 05. července 2010 19:44
 kdyz koukas proti valci tak pravou, pri pohledu na zad motoru je to pak leva, mela by byt mensi a pri kompletnim motoru pod tahlem...segrovka nechat, automat prece nerozebiras...
Datum: 05. července 2010 19:40
 Proč je po spojkovém koši před ložiskem taková velikánská segrovka? Musí se vyjmout před rozlisováním skříně?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 19:42
 mimojine ale kdyz uz mas rozpuleny motor a delas "go" tak v ramci te "go" je dobre vymenit i vsechna loziska v motoru, podle me je to standart...
Datum: 05. července 2010 19:42
 ne, nerozdelavej ji pokud nechces vymenit lozisko...jak uz jsem naznacil tak ta segrovka tam to lozisko zajistuje, to same na druhem karteru u loziska pod pastorkem, tam to neni videt protoze je pod guferem...
Datum: 05. července 2010 19:41
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Taky jsem si toho všimnul a taky by mě to zajímalo  Já ji tam normálně nechal a rozlisoval skříň...
Datum: 05. července 2010 19:10
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 čau draci, mám mustanga origo, trochu jsem snížil hlavu, zhruba 9,8:1 komresák by měl být, vlezlo mi tam zhruba 5.5-5.6ml samozdřejmě tento teoretický výpočet se mírně liší od skutečného. No k mému dotazu, nechci zústat u pouhého zvýšení komprese, chtěl bych trochu upravit i výfukový kanál, můj dotaz je ale jak, když ho rozšířím do stran , mohlo by se stát že by praskl kroužek když přes něj přejíždí, když ho rozšířím příliš dopředu mohla by unikat i nasátá směs, proto hledám nějaký kompromis mezi oběma řešeními, mě osobně by se zamlouvalo spíš trochu rozšířit ten kanál směrem dopředu, ale spíš jen takovou hranu jestli chápete jak to myslím, asi tak aby směs neunikala a zároven se lépe válec vypláchl. viz obrázek nic moc alee jen pro pochopení, jestli je to tak možné či ne ... případně jak jinak ten kanál rozšířit, do úprav přepouštěcích kanálků se mi pouštět nechce , myslím si že to bude stačit tak jak jsou ... nic víc mě asi nenapadá pokud víte ještě o něčem tak budu za vaše tipy rád  jo a kdyby nekdo chtěl at si nejdříve vyměním ložiska tak ty už vyměnené mám spolu s gufery a novými futry  ten obrázek (žádný smích  ) : http://lukysv.rajce.idnes.cz/vyfuk/#vfuk.jpg
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 19:21
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 jo chapu ze se vyfukač otvira je předni stranu chapu princip bože to neberte jen sem to tam tak nakreslil ... jde mi jen o to jestli by se dala udělat ta šikmina koukal sem na ruzne stranky a zjistil sem že to de tak i tak ale vše má své meze jen velmi málo se to musí cely ten obrazek je pošahany jedine co je duležite je ten kanal .. ten zbytek je jen tak nejaka by to vypdaalo nějak ..
Datum: 05. července 2010 19:21
 nechápeš podstatu dvoustaktu lukysv  vyfukac se zvetsuje jak do boku, tak dopredu k hlave, naký rozmery jsou na jawa-50.cz
Datum: 05. července 2010 18:47
 jenčo chtěl říct že výkový kanál se otevírá jen přední stranou pístu a né i zadní stranou tak jak to máš na obrázku  ..kdyby to fungovalo jak to máš na obrázku, tak čerstvě nasátá směs uteče od kliky přímo do výfuku  ....zamysli se a pochopíš.
Datum: 05. července 2010 18:38
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 jenco jak to myslíš nejde, přece jej přejíždí jak za kanál aby mohlo odejít to co vybuchlo plyny a pak ho přejede aby stlačil novou směs ... nebo jinak nechápu co tím chceš řící ??
Datum: 05. července 2010 17:27
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Podlě mě ho rozšířit dopředu  .
Datum: 05. července 2010 17:25
 piest u 2T nikdy neide pred vyfukovim kanálem
Datum: 05. července 2010 17:12
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 oprva 5,6-5,7 ml zase myslím na neco jineho a pak pišu něco jiného
Datum: 05. července 2010 16:51
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 Dobrej mam takej trapnej dotaz jak pridelat stitek k ramu aby mi to porslo prez STK ?? odvrtal jsem ty nejty co tam byly a ted nak newim dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 17:40
Jméno: hh
IP: uživatel476
 na stk jim obvykle stačí že tam ten štítek je, klidně ho tam přilep chemoprenem
Datum: 05. července 2010 17:40
Jméno: Dominik
IP: uživatel6827
 No jo ale jako cim to mam nahradit ci co pac se tam neda dat ani nejtek pac je tam hned krk vidlic no ?
Datum: 05. července 2010 15:46
 tie by si nemal odvrtat ale to je jak srob dá sa to vysrobovat
Datum: 05. července 2010 15:37
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 zdarec stavím 4 rychlostního pincka a nastal problem jak mam spojit primární řetez? problem je ten ze to nevychazi chtelo by to půl spojku ale ta se na primar nedela a opravdu nevím jak to spojit aby to neruplo dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 20:22
 na 11zub primár se půlspojka dělala ale jestli ještě teď to nevim ,podívej se
Datum: 05. července 2010 20:22
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Hele hoď sem nějaký fotky jak to vypadá,potom si poradím víc,takle na slepo je to špatný.
Datum: 05. července 2010 17:30
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 pujcit si nytovaci sadu na zetezy?
Datum: 05. července 2010 17:16
Jméno: mileyracing
IP: uživatel1411
 celkem je neco sem zkousel ale když se dá plny s upravenym valcem dycky se to v tom kousne a reteez se rorzthne
Datum: 05. července 2010 16:41
Jméno: Jay
IP: uživatel5395
 Tak jestly se ti povedlo sestrojit 4 rychlostni motor coz je opravdu pekna fuska tak by pro tebe snad nemel byt zadnej problem si tu pul spojku vyrobit ne???
Datum: 05. července 2010 16:19
 Čaute draci chtěl bych poradit jednoho dne ráno jsem se jel projet na mojem fichtlu dojel jsme domu a vše bylo ok večer jsme se jeli projet s kámošem přijel jsem k němu chcípl jsme fichtla vyčistil trisky přidělal drátem výfuk (provizorně upadl mi šroubek ) no a potom mi už pincek nechytl od te doby neháže jiskru nekope skoušel jsem viměnit cívku kondenzátor všechny dráty ale nic nevíte čím to může bejt už mně napadá jen špatné zapalováni tím myslím poly .
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2010 19:48
Jméno: ondra
IP: uživatel9828
 ja myslím výfuk v zadu ne na hlavě
Datum: 10. července 2010 19:48
Jméno: David
IP: uživatel2156
 1.výfuk musí být vždi utěsněn kvůli tlaku,jednou jsem jel bez těsnění pod výfukem a furt mi to nedrželo volnoběh a podob,prostě stráta výkonu
2.koukni se na kladívko,jestli tam nemáš mezi tema dvěmi konakty takovou černou tečku...
3.zkus jestli ti hází jiskru.
Datum: 05. července 2010 17:28
 ahoj draci,co mám dělat?Vyčistil jsem karbec a nyní to nejde nastartovat,a když to náhodou chytne,tak má nepravydelný chod a chcípá.Už vážně nevím co s tím.Babeta 210.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 14:46
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Máš plovák zároveň s emulzní trubicí ? Šroubek přídavného vzduchu povol o 1a1/4 ot. Může být i vadná svíčka.
Datum: 05. července 2010 14:46
|



|