Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau hele chtěl jsem se zeptat jak vyndám řidítka na pionýrovi 20 vůbec mi to nejde dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 17:29
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Ten šroub povol o cca 2 CM nahoru a potom to udělej jak říkal,klepni do něj kladívkem od se zarazí a ze spod řidítek vypadne takovej špunt a pak je normálně vyndáš.
Datum: 05. července 2010 17:29
Jméno: Tomáš
IP: uživatel9827
 no skusim to dík
Datum: 05. července 2010 16:47
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 vodělej všechný lanka a draty a pak vodšroubuj ten šroub kterej je uprostřed řidítek a vem kladivo a kepni do něho a měla by ti vypadnout zespoda taková matka no a pak ty ridítka jenom vyndáš
Datum: 05. července 2010 14:34
Jméno: dajan
IP: uživatel9474
 čau draci nevíte jak se šteluje volnběh dik moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 14:27
Jméno: dajan
IP: uživatel9474
 Nebylo to tak myšleno ja neprovokuju ja jsem potřeboval vědět jak se motorka chová když přitahneš nebo odtahneš.p.s dělam jawy už přes 30 let ,ale s pyonyrem sem se ještě nesetkal
Datum: 06. července 2010 14:27
Jméno: hh
IP: uživatel476
 důležitá poznámka co spousta lidí neví, zvyšování volnoběhu (přitahování šroubku) se provádí vždy s mírně přidaným plynem, jinak do šoupátka vyvrtáváte díru a po pár takovýchto chybách je nemožné nastavit volnoběh a musí se koupit nové šoupě
Datum: 05. července 2010 21:53
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 jestli to je na pinckovi tak se to šteluje na karburátoru prostředním šroubkem co je na něm taková pružinka přitahováním zvyšuješ povolováním snižuješ
Datum: 05. července 2010 17:56
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 za1 o jaké jde moto? a za 2 když začneš trochu přemýšlet tak na to přijdeš
Datum: 05. července 2010 14:04
 Studuj na jawa-50.cz pokud jsi naprostý začátečník, pokud provokuješ, jdi do pihele.
Datum: 05. července 2010 13:35
Posl.aktualizace: 05. července 2010 20:26
 jj ty díry sou moc od sebe ,já to vyřešil silnýma podložkama
Datum: 05. července 2010 20:26
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Já sem půlil motor z Jawy 20 a ve válci byl totálně zarezlý píst... Dvě hodiny jsem ho vytloukal majzlíkem...
Datum: 05. července 2010 16:37
 5mm,,,pasuje tam z ulozenie prednej vidlice ale len z origo ulozenie kde sú len kulicky
Datum: 05. července 2010 16:07
 Jakej má ta kulička průměr?
Datum: 05. července 2010 15:46
 Cus! stahovák sem neskusil ja to delám zo dvojramennim stahovákem,,, ja ked som vymenil lameli aj mezdilamelu mal uz este menej siroké zubicky jak polovica a este to jelo bez problémov,,,poradie tycky je nasledobné: malá tycka-kulicka-velká tycka a este v poklope zapalovani patri este jedna kulicka
Datum: 05. července 2010 14:52
 Už vím, je to pořadí malá tyčinka, kulička, dlouhá tyčinka a pak poklop zapalování?
Datum: 05. července 2010 14:01
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 Zdarec je to zajímaví mám tak 2 měsíce nový šoupatko volnoběh jsem nastavoval jenom 1 a měl jsem plyn uplne na plno a najednou se podívam na šoupatko a je to od toho šroubku uplně otlačené jak je to možní a je to u jawy 21.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 14:58
 jo asi pruzinka je sylná,,lebo aj ja som kupil nové supatko od Sesi,,nevim ze ty odkial más,,, a mám vsetko bez problémov aj po skoro 300km,, a volnobeh vzdicky mám pekny a som to steloval len raz takze pohoda
Datum: 05. července 2010 14:58
Jméno: jawa
IP: uživatel5056
 co??????????????
Datum: 05. července 2010 14:50
 Silný pééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééro?
Datum: 05. července 2010 14:01
Jméno: Jura
IP: uživatel9427
 Šoupátko se o ten šroub opírá, takže při každém puštění plynu šoupátko narazí do toho šroubu a šoupátko je z hliníku, takže měkký materiál a proto se ntam vytvřejí otlaky.
Datum: 05. července 2010 13:56
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 zdarec dneska se mě stala fakt divná věc včera mě ta čž 250 dobře jezdila ale dneska nic sem s tim nedělal a ona jezdí ale prostě se mě zdá že to přestalo táhnout prostě to tak netáhne jak včera a ještě co to je když mě někdy jakoby střelí do karbecu a filtrem vyletí modrý kouř poradte co se mě s tim stalo ta triska na karbecu na tu bohatost okolik otáček ju mám povolit a jehla na bohatost kolik zářezů od zhora má bít prosim poradte mě.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 14:54
Jméno: ČZ 180
IP: uživatel8062
 Nahoře na liště klikni na technický popis a podle typu moto najdeš parametry nastavení.
Datum: 05. července 2010 14:54
 pokud si ji moc hnal tak si ji moh pridrit..prinejlepsim jen vymenis krouzky...ale tim nerikam ze je to 100% tohle!!!!
Datum: 05. července 2010 12:46
 cau chtel bych se zeptat jestli se da na jawe 05 udelat aby predni svetlo svitilo porad a ne jenom kdyz tam sou vysoke otacky ??????dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 15:55
 dik
Datum: 06. července 2010 15:55
Datum: 05. července 2010 20:52
 ja bych to chtel resit
Datum: 05. července 2010 19:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jde , ale je to tak složitý že to radši neřeš..
Datum: 05. července 2010 18:41
 Dej si tam baterku + dobijení a máš po starostech
Datum: 05. července 2010 15:51
 jo mam takovou zarovku...ono to sviti za volnobehu ale jen kdyz pridam plyn ja mel namysli jestli to de udelat tak aby to svitilo porad stejne
Datum: 05. července 2010 15:10
 máš přední žárovku 6V 15W ??
Datum: 05. července 2010 11:54
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 no tak svítit by ti mělo už od volnoběhu....jestli ne tak máš třeba moc silný žárovky nebo už máš zeslabený magneto nebo špatný cívky...
Datum: 05. července 2010 11:50
 Aký má byť predstih na jawe 05??? a SESA píše pri kľuke s ihlovým ložiskom že je riziko že sa rozsype kôš ložiska aká je pravdepodobnosť že sa to stane na sériovom motore?? to skôr na upravenom nie???
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 15:14
 Cus! 05ka má taky sity zdvich a vybrus ako 21ka len má iny spalovaci priestor,,neviem skus dat 1,5-2 ako u 21
Datum: 05. července 2010 15:14
 Čau draci sem uplně v loji mam babettu 207 a něco se mi sere. Pálí mi to tyristory nevíte v čem by mohla bejt závada jestli na kabeláži či v cívce zapalování. Dík moc nevim si s tim moc rady už druhrj tyristor mě to spálilo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 11:10
Datum: 05. července 2010 11:10
 Ještě jednou pro ujištění. Jak docílit, aby klikovka byla přesně uprostřed klikového prostoru. Budu mít rozpálený blok a studenou kliku, tu chytnu do ruky a natlačím ji tam co mi to půjde, ale co když při zaklopení druhým blokem nebude přesně v prostředku klikového prostoru? Nebo je to fuk?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 12:52
 podle me se to srovna do prostred,ja na svym motoru to mel tak,ze se mi klika hybala o 1 cm do stran (normalne za behu motoru i s rotorem a na druhe strane s primarem),loziskam i totiz litali v ulozistich,ten motor taky jel potom uplne na ho*no..a to vsechno zavinil pad kamose,kterymu sem ho pujcil...ale urcite se ti to srovna do prostred
Datum: 05. července 2010 12:52
 1 mm hore dole nerobí nič aspoň ja to neriešim a to som už nejaký ten motor spravil a všetko v poriadku
Datum: 05. července 2010 11:12
 to je fuk
Datum: 05. července 2010 11:11
 Koupil jsem si tady na FK ten osmej výbrus. Vím, že se musí upravovat hlava, aby to do ní neklepalo. Dobře, najdu soustružníka a řeknu mu: Tak, Pepo, a udělej s tím tohle....... Co mu mám přesně říct, aby rozšířil ten spalovací prostor a zachoval tu ledvinku i antidetonační štěrbinu? Mylíte, že bych si mohl dovolit nechat tu hlavu i trochu snížit? Motor má fungl nový ložiska a najeto(jestli se dá věřit donedávna funkčímu tachometru)10 000km, tak by se klika nemusela vysypat.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. července 2010 0:00
Jméno: trubka
IP: uživatel9833
 A bude vědět soustružník co je antidetonační štěrbina ?A jak píše ceZetak natoč kliku na ,,12,,hodin a počkej až zazvoní. Jouzo přemýšlej trochu.
Datum: 06. července 2010 0:00
 Zatím je v motoru.... Jak se to zkouší? Chytit za horní futro a plácnout šroubovákem do setrváku nebo jak?
Datum: 05. července 2010 13:58
 proč tu kliku nezkusíš, jestli zvoní?
Datum: 05. července 2010 10:44
 prosím vás čím je způsobeno že nemůžu napnout řetěz? napnu ho na 2 až 3 zuby a poootočím kolem a je volný na 5 zubů, pootočím zas a je ,aximálně naplý..už o opravdu nechápu čím by to mohlo být..a pěkně mě to sere.řetěz mám nový ... je to jawa 50/21
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 20:34
 hele a dotahuješ oba dva napínáky naráz?nebo jen jeden a máš vyosený celý kolo...
Datum: 05. července 2010 20:34
 mne to robilo tiež a tiež mi to vydávolo hrozní zvuk vymenil som venec rozety reťaz a sekudarne koliesko poradne namastil vazelínou a ani neviem že ich mám
Datum: 05. července 2010 11:15
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to máš křivou rozetu....já koupil novej věnec + řetěz + kolečko a stejně mi to šmajdá...postě křivá rozeta
Datum: 05. července 2010 10:43
 postulo-retez ma novy,takze ma vybehany zuby na rozete..
Datum: 05. července 2010 9:42
 vytahaný řetěz a rozeta
Datum: 05. července 2010 8:31
 jak šmajdá ? co to je ? že je křivá ? nejde to nějak zpravit ?
Datum: 05. července 2010 0:28
Jméno: Rarach
IP: uživatel6505
 Šmajdá ti rozeta,chce to novou.
Datum: 05. července 2010 0:14
 osma na rozetě nebo vadnej retaz
Datum: 05. července 2010 0:13
 prosím vás vadí když mám na fichtlu vůli zadní rozety.?že s ní ide asi 1 cm pootočit.... vadí to něčemu ? jak to odstraním ? díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 0:50
Jméno: Kondor
IP: uživatel9766
 Hej- to mě zkoušíš nebo jak?Kolo vyměnit můžeš,ale rozeta ti zůstává s nábojem na zadní vidli,na což přijdeš sám až ho budeš měnit a rozeta tě stejně nemine vyměnit,pokud si už od samého začátku neděláš srandu.A doporučuji s rozetou dát i nový řetěz,protože bude stejně vytahaný podle té rozety.
Kondor
Datum: 05. července 2010 0:50
  díky moc.a když vyměním kolo ? uvidím jestli pomůže jiné kolo.anebo když tak novou rozetu ...
Datum: 04. července 2010 23:54
Jméno: Kondor
IP: uživatel9766
 jasně.ALe počítej s tím,že pokud to takhle lítá tak tam budou pěkně vyčochtaná díry.Origo nýt je tuším 4mm,ale u tebe to vypadá tak na 6mm.Je třeba se na to juknout a podle toho koupit nýty,hlavně oceláky a ne nějakou hlínu.Šrouby tak nedávat,v žádném případě !!!! Odjedeš pár km a jsou z nich matky dole,vlastní zkušenost.Taže pořádné nýty,ostrý vrták či raději výstružník a podle potřeby to doladit,aby seděly díry proti sobě a snýtovat.Držím palce,ať se dílo podaří.
Kondor
Datum: 04. července 2010 23:45
 jo chápeš to dobře.a ty nýty koupím a narubu to tam jo? s tímhle nemám žádné zkušenosti ....
Datum: 04. července 2010 23:19
Jméno: kondor
IP: uživatel9766
 Mno,pokud je tam vůle tak to ku*va vadí.Jediné řešení spočívá asi v tom,že odvrtáš nýty co ji drží( v tvém případě z nich asi už moc nezbývá) a přenýtovat.Pokud tedy dobře chápu ten tvůj popis problému.
Datum: 04. července 2010 23:08
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar hoši potřebuju poradit nevím si rady se stažením primárního kolečka. Půjčil sem si trojramenný stahovák napružil sem ho fest ale kolečko ne a ne dole vyrobil sem si vlastní stahovák a tím to taky nešlo. Poraďte jak na to a jakým stahovákem to mám stáhnout. Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. července 2010 23:51
Jméno: trubka
IP: uživatel9833
 Já ti poradím.Když si nevíš rady tak se do toho nehrab a dej to někomu jinýmu co to umí.Podle mě jsi tak dobrý internetista teoretik.Čágo
Datum: 05. července 2010 23:51
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 já nevím jestli je tam přilepené ale do toho motoru ještě nikdo nehrabal kromě mě a nevím čím bych to nahřál
Datum: 05. července 2010 17:52
 je mozny ze tam to kolecko nekdo nalepil jakymsi lepidlem..co zkusit zahrat?spise se ted ptam nez radim,jestli by to pomohlo?
Datum: 05. července 2010 9:52
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 nebo zpetnym vyrazecem to slo mozna lepe nez stahovakem
Datum: 04. července 2010 23:34
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 strýc mě slíbil že mě půjčí trojramenný stahovák tak si ho od něho půjčím
Datum: 04. července 2010 21:25
 tak ten stahovak znova napruz a znova klepni. a opakuj to dokud neodskoci
Datum: 04. července 2010 21:24
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 to jsem dělal. stahovák sem napružil fest a klepl po šroubu kladivem ale primárko pořád drželo
Datum: 04. července 2010 21:16
 omg!!!! už sme ti to říkaly!!! dej na to ten stahovák, utáhni to co to jde a klepni po šroubu na stahováku kladivem...primárko vyskočí
Datum: 04. července 2010 21:13
Jméno: Frac 550
IP: uživatel9826
 Zdar draci chtel jsem se vas zeptat kdyz mi netahne kloudne pijonyr ano na jednicku nevyjedu nejprimitivnejsi kopec.... CCA pres tydnem jsem ho mel na oprave ..... myslite ze by to mohlo byt karburatorem ?? ze by byl ucppany nebo cim poradte mi dikkyy mejte seee
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 22:50
 Franc 550  roč by měl bejt marnej?Jenom ti poradil a ty hned jancis.Jak si tu hlavu přetěsnil?
Datum: 04. července 2010 22:50
Jméno: stepan95
IP: uživatel7898
 Že by byl ucpaný ??? Tak ho pročisti a uvidíš ne ???
Datum: 04. července 2010 22:06
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Jako jak marnej říkám ti tady že máš ještě poštelovat zapalování to může taky dělat chybu
Datum: 04. července 2010 21:57
Jméno: Franc 550
IP: uživatel9826
 hochu ty ses marnej posteloovat zapalovani ses padlej na hlavu ne asi ,,,,
Datum: 04. července 2010 21:36
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Ještě pošteluj zapalování
Datum: 04. července 2010 21:27
Jméno: Fr
IP: uživatel9826
 tim to nebude tu mam tedkom tyden pretesnovanou ,,,,,
Datum: 04. července 2010 21:22
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 netěsnící hlava,špatné gufera na klice
Datum: 04. července 2010 21:18
Jméno: Franc 550
IP: uživatel9826
 a čím by to jeste mohlo byt ??? odepiste diiiky
Datum: 04. července 2010 21:14
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 výfuk to může být taky může být zacpaný tlumič a pak je to v prdeli vůbec to pak netahne. Ten výfuk doporučuju rozdělat a vyčistit
Datum: 04. července 2010 21:11
Jméno: Fran 550
IP: uživatel9826
 nemuze to byt treba výfukem??
Datum: 04. července 2010 21:08
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Podiv se na svíčku, vzduchový filtr,karburátor
Datum: 04. července 2010 21:04
Posl.aktualizace: 05. července 2010 9:11
 Jo,díky přesně tohle jsem potřeboval vědět
Datum: 05. července 2010 9:11
 Spíše nezmění, opravuju se.
Datum: 04. července 2010 22:50
 Myslím, že struktura té mřížky nijak neovlivní odpor sání.
Datum: 04. července 2010 22:49
 Čau ..potřeboval bych poradi .ma jawu 05 když se rozjiždim tak upe v klidu ale když zařadim dva tak to nema vykon ..upe zdecha a to ajik na asfaltove rovině aji kdyz 1 drtim upe naplno tak to toky nece jed...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 23:44
Jméno: David
IP: uživatel2156
 Já taky jezdím na originál a jezdí to super.
Datum: 04. července 2010 23:44
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Jezdi na original trysky!!! 68 a 38 a vyčisti karbec přetěsni ho uplně celý nastav zapalování,dej pořádnou svíčku,vyčisti filtr,jehlu dej na druhý zářez zvrchu a musí valit
Datum: 04. července 2010 20:51
 nn nebyl ten od koho sem si to pucoval tak ma original
Datum: 04. července 2010 20:42
 pokud to byl ten samej kamos,nedivil bych se kdyby tu trysku mel taky navrtanou
Datum: 04. července 2010 20:40
 no jo ale tim to byt nemuze protoze mi kamos pucoval ze svoji motorky trysku 68 a byloto to same
Datum: 04. července 2010 20:38
 kup novou,a prosímtě kamarádoj vyřid at si navrtá mozek
Datum: 04. července 2010 20:37
 tak to se omlouvam ja sem totiz nemel tuseni co to udela me do toho ukecal jeden kluk co rikal ze to budem mit mnohem lepsi vykon takze myslis ze staci sehnou zas tu trysku????
Datum: 04. července 2010 20:21
 tak a je to tady...řeknu ti že seš pěknej vůl !!!!!
Datum: 04. července 2010 20:18
 dik ...a muze to byt i tim ze sem si nechal provrtat trysku z 68 na 75????
Datum: 04. července 2010 20:16
 takze vycisti filtr,nebo kup jinej,vycisti si trysky,vymen pistni krouzky,zkus dat jehlu niz a vymen svicku.
Datum: 04. července 2010 20:11
 smes davam porad stejnou uz aspon pul roku a kdyz sem za jizdy sundal filt tak to jenmo malinko zrichlilo
Datum: 04. července 2010 20:06
 tak to budes mit asi UPE spatnou smes,nebo UPE ucpanej filtr a nebo UPE sjety krouzky..musis UPE vycistit filtr,zkus jet bez nej a pokud to pojede UPE na max a budes drtit za 3 vsechny kopce,tak pak vis cim to je..je vic pricin..ne jen ty co sem napsal..
Datum: 04. července 2010 19:42
Jméno: karel
IP: uživatel3810
 Zdarec můžete mi někdo říct jak nebo čím se šteluje karbec na čz 250 kolikati věcma se to tam šteluje a jak dik moc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 20:38
Jméno: trubka
IP: uživatel9825
 Karle už zas ?
Datum: 04. července 2010 20:38
 www.sesa-moto.cz najdi si tam prirucku a zkoumej
Datum: 04. července 2010 19:43
Posl.aktualizace: 05. července 2010 8:27
 Druhej nebo max. třetí den v největší pohodě
Datum: 05. července 2010 8:27
 ok.díky moc..a ještě jaké máte zkušenosti s objednáním dílů z fichtlkrámku? došlo vám to v pohodě a za jakou dobu ? a odpovídalo vše vašim požadavkům ? díky moc
Datum: 04. července 2010 23:27
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 Ondragam mysli asi zkousecku s vlastnim zdrojem jinak ty merky... nezlomi se to nic je to ohebne a celkem pevne akorat se to pri vetsi neopatrnosti muchla jinak vyzkouseno
ze jsem vzal merky 0.05 a dal je pod vahadlo a chtel jsem je vyndat a jak jsem za ne skubnul kamarad mi zaroven otocil motorem ... a nic merky zustaly cele takze u kladivek bych se vuuuuuubec nebal
Datum: 04. července 2010 22:20
 jakou svítilnu? jak to myslíš? daves-to musí být hrozně měkké a neodolné ne? to zmáčknu mezi kladívka a to se zlomí nebo něco ne?jinak dík
Datum: 04. července 2010 21:43
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 prdlajs papirek tenkej plisek
Datum: 04. července 2010 20:18
 Vem si svítilnu a nemusíš se trápit s nepřesnostmi papírků.
Datum: 04. července 2010 18:55
 prosím vás můžu přední kolo dát doazdu?jako rozetu taky předělám.jde to ? jawa 50-mustang .. díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 21:56
 paráda.díky moc
Datum: 04. července 2010 21:56
 rozeta ma z druhy strany (ta od tebe ktera je ke kolu) 3 koliky,ktery se zasadej do bubnu kola,takze je vlastne jedno jestli tam je predni nebo zadni,jsou obe kola stejne
Datum: 04. července 2010 19:45
 Zdarec jo ide to bezproblemu
Datum: 04. července 2010 18:41
Jméno: alert96
IP: uživatel9823
 A ještě jeden dotaz. Když se rozjedu, tak mi to chytne ale cca po 20 metrech to chcípá, 8x to ještě prcne a chcíp. Nevíte co to může být?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. července 2010 21:56
 že by tam netekl benzín?  co třeba vyčistit karbec a zkontrolovat jestli teče benzín
Datum: 04. července 2010 21:56
|



|