slovensky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Pravidla  |  Co je Fichtlkrámek?  |  Pravidla  |  FICHTLkrámský Oběžník  |  Cookies       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1129  1130  1131  1132  1133  1134  1135  1136  1137  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Tomáš      E-mail:      IP: uživatel9827    
Čau hele chtěl jsem se zeptat jak vyndám řidítka na pionýrovi 20 vůbec mi to nejde dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2010 17:29
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Ten šroub povol o cca 2 CM nahoru a potom to udělej jak říkal,klepni do něj kladívkem od se zarazí a ze spod řidítek vypadne takovej špunt a pak je normálně vyndáš.
 
 
Datum: 05. července 2010 17:29
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel9827    
no skusim to dík
 
 
Datum: 05. července 2010 16:47
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel8757    
vodělej všechný lanka a draty a pak vodšroubuj ten šroub kterej je uprostřed řidítek a vem kladivo a kepni do něho a měla by ti vypadnout zespoda taková matka no a pak ty ridítka jenom vyndáš
 
 
Datum: 05. července 2010 14:34
 
 
 
 
Jméno: dajan      IP: uživatel9474    
čau draci nevíte jak se šteluje volnběh dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2010 14:27
 
 
 
 
Jméno: dajan      IP: uživatel9474    
Nebylo to tak myšleno ja neprovokuju ja jsem potřeboval vědět jak se motorka chová když přitahneš nebo odtahneš.p.s dělam jawy už přes 30 let ,ale s pyonyrem sem se ještě nesetkal
 
 
Datum: 06. července 2010 14:27
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel476    
důležitá poznámka co spousta lidí neví, zvyšování volnoběhu (přitahování šroubku) se provádí vždy s mírně přidaným plynem, jinak do šoupátka vyvrtáváte díru a po pár takovýchto chybách je nemožné nastavit volnoběh a musí se koupit nové šoupě
 
 
Datum: 05. července 2010 21:53
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
jestli to je na pinckovi tak se to šteluje na karburátoru prostředním šroubkem co je na něm taková pružinka přitahováním zvyšuješ povolováním snižuješ
 
 
Datum: 05. července 2010 17:56
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
za1 o jaké jde moto? a za 2 když začneš trochu přemýšlet tak na to přijdeš
 
 
Datum: 05. července 2010 14:04
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Studuj na jawa-50.cz pokud jsi naprostý začátečník, pokud provokuješ, jdi do pihele.
 
 
Datum: 05. července 2010 13:35
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem se dal do motoru. Zažil jsem pár chvil, kdy bylo potřeba oprvdu hrubé násilí. Třeba sundat přirezlej rotor z klikovky bylo velmi zábavné. Dále vyrazit řadičku, povolit koš atd. Moje tři dotazy:Nemá na jawa-50.cz chybu v tom stahováku primáru? Nesetkal jste se s tím někdo, ty díry jsou moc daleko od sebe? Taková ta mezilamela se zoubkama má ty zoubky co se šíky týče poloviční oproti nové, dá se na tom bezpečně jezdit? Na ten tetí dotaz jsem cestou zapomněl:-):-):-), dodám ho za chviličku. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj ty díry sou moc od sebe ,já to vyřešil silnýma podložkama
 
 
Datum: 05. července 2010 20:26
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Já sem půlil motor z Jawy 20 a ve válci byl totálně zarezlý píst... Dvě hodiny jsem ho vytloukal majzlíkem...
 
 
Datum: 05. července 2010 16:37
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
5mm,,,pasuje tam z ulozenie prednej vidlice ale len z origo ulozenie kde sú len kulicky
 
 
Datum: 05. července 2010 16:07
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jakej má ta kulička průměr?
 
 
Datum: 05. července 2010 15:46
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus! stahovák sem neskusil ja to delám zo dvojramennim stahovákem,,, ja ked som vymenil lameli aj mezdilamelu mal uz este menej siroké zubicky jak polovica a este to jelo bez problémov,,,poradie tycky je nasledobné: malá tycka-kulicka-velká tycka a este v poklope zapalovani patri este jedna kulicka
 
 
Datum: 05. července 2010 14:52
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Už vím, je to pořadí malá tyčinka, kulička, dlouhá tyčinka a pak poklop zapalování?
 
 
Datum: 05. července 2010 14:01
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
Zdarec je to zajímaví mám tak 2 měsíce nový šoupatko volnoběh jsem nastavoval jenom 1 a měl jsem plyn uplne na plno a najednou se podívam na šoupatko a je to od toho šroubku uplně otlačené jak je to možní a je to u jawy 21. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2010 14:58
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo asi pruzinka je sylná,,lebo aj ja som kupil nové supatko od Sesi,,nevim ze ty odkial más,,, a mám vsetko bez problémov aj po skoro 300km,, a volnobeh vzdicky mám pekny a som to steloval len raz takze pohoda
 
 
Datum: 05. července 2010 14:58
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel5056    
co??????????????
 
 
Datum: 05. července 2010 14:50
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Silný pééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééro?
 
 
Datum: 05. července 2010 14:01
 
 
 
 
Jméno: Jura      IP: uživatel9427    
Šoupátko se o ten šroub opírá, takže při každém puštění plynu šoupátko narazí do toho šroubu a šoupátko je z hliníku, takže měkký materiál a proto se ntam vytvřejí otlaky.
 
 
Datum: 05. července 2010 13:56
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
zdarec dneska se mě stala fakt divná věc včera mě ta čž 250 dobře jezdila ale dneska nic sem s tim nedělal a ona jezdí ale prostě se mě zdá že to přestalo táhnout prostě to tak netáhne jak včera a ještě co to je když mě někdy jakoby střelí do karbecu a filtrem vyletí modrý kouř poradte co se mě s tim stalo ta triska na karbecu na tu bohatost okolik otáček ju mám povolit a jehla na bohatost kolik zářezů od zhora má bít prosim poradte mě. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2010 14:54
 
 
 
 
Jméno: ČZ 180      IP: uživatel8062    
Nahoře na liště klikni na technický popis a podle typu moto najdeš parametry nastavení.
 
 
Datum: 05. července 2010 14:54
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud si ji moc hnal tak si ji moh pridrit..prinejlepsim jen vymenis krouzky...ale tim nerikam ze je to 100% tohle!!!! :-)
 
 
Datum: 05. července 2010 12:46
 
 
 
 
Jméno: milda123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau chtel bych se zeptat jestli se da na jawe 05 udelat aby predni svetlo svitilo porad a ne jenom kdyz tam sou vysoke otacky ??????dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2010 15:55
 
 
 
 
Jméno: milda123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik
 
 
Datum: 06. července 2010 15:55
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 05. července 2010 20:52
 
 
 
 
Jméno: milda123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja bych to chtel resit :-D
 
 
Datum: 05. července 2010 19:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jde , ale je to tak složitý že to radši neřeš..:-D
 
 
Datum: 05. července 2010 18:41
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dej si tam baterku + dobijení a máš po starostech
 
 
Datum: 05. července 2010 15:51
 
 
 
 
Jméno: milda123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo mam takovou zarovku...ono to sviti za volnobehu ale jen kdyz pridam plyn ja mel namysli jestli to de udelat tak aby to svitilo porad stejne
 
 
Datum: 05. července 2010 15:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
máš přední žárovku 6V 15W ??
 
 
Datum: 05. července 2010 11:54
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
no tak svítit by ti mělo už od volnoběhu....jestli ne tak máš třeba moc silný žárovky nebo už máš zeslabený magneto nebo špatný cívky...
 
 
Datum: 05. července 2010 11:50
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aký má byť predstih na jawe 05??? a SESA píše pri kľuke s ihlovým ložiskom že je riziko že sa rozsype kôš ložiska aká je pravdepodobnosť že sa to stane na sériovom motore?? to skôr na upravenom nie??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2010 15:14
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus! 05ka má taky sity zdvich a vybrus ako 21ka len má iny spalovaci priestor,,neviem skus dat 1,5-2 ako u 21
 
 
Datum: 05. července 2010 15:14
 
 
 
 
Jméno: mazuramx ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čau draci sem uplně v loji mam babettu 207 a něco se mi sere. Pálí mi to tyristory nevíte v čem by mohla bejt závada jestli na kabeláži či v cívce zapalování. Dík moc nevim si s tim moc rady už druhrj tyristor mě to spálilo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2010 11:10
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neviem ti poradiť ale tú maš aspoň lacnú náhradu za drahý tyristor http://pandatron.cz/?37&babeta_207
 
 
Datum: 05. července 2010 11:10
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě jednou pro ujištění. Jak docílit, aby klikovka byla přesně uprostřed klikového prostoru. Budu mít rozpálený blok a studenou kliku, tu chytnu do ruky a natlačím ji tam co mi to půjde, ale co když při zaklopení druhým blokem nebude přesně v prostředku klikového prostoru? Nebo je to fuk? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2010 12:52
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle me se to srovna do prostred,ja na svym motoru to mel tak,ze se mi klika hybala o 1 cm do stran (normalne za behu motoru i s rotorem a na druhe strane s primarem),loziskam i totiz litali v ulozistich,ten motor taky jel potom uplne na ho*no..a to vsechno zavinil pad kamose,kterymu sem ho pujcil...ale urcite se ti to srovna do prostred :-)
 
 
Datum: 05. července 2010 12:52
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1 mm hore dole nerobí nič aspoň ja to neriešim a to som už nejaký ten motor spravil a všetko v poriadku
 
 
Datum: 05. července 2010 11:12
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je fuk
 
 
Datum: 05. července 2010 11:11
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Koupil jsem si tady na FK ten osmej výbrus. Vím, že se musí upravovat hlava, aby to do ní neklepalo. Dobře, najdu soustružníka a řeknu mu: Tak, Pepo, a udělej s tím tohle....... Co mu mám přesně říct, aby rozšířil ten spalovací prostor a zachoval tu ledvinku i antidetonační štěrbinu? Mylíte, že bych si mohl dovolit nechat tu hlavu i trochu snížit? Motor má fungl nový ložiska a najeto(jestli se dá věřit donedávna funkčímu tachometru)10 000km, tak by se klika nemusela vysypat. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2010 0:00
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel9833    
A bude vědět soustružník co je antidetonační štěrbina ?A jak píše ceZetak natoč kliku na ,,12,,hodin a počkej až zazvoní. Jouzo přemýšlej trochu.
 
 
Datum: 06. července 2010 0:00
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zatím je v motoru.... Jak se to zkouší? Chytit za horní futro a plácnout šroubovákem do setrváku nebo jak?
 
 
Datum: 05. července 2010 13:58
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
proč tu kliku nezkusíš, jestli zvoní?
 
 
Datum: 05. července 2010 10:44
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím vás čím je způsobeno že nemůžu napnout řetěz? napnu ho na 2 až 3 zuby a poootočím kolem a je volný na 5 zubů, pootočím zas a je ,aximálně naplý..už o opravdu nechápu čím by to mohlo být..a pěkně mě to sere.řetěz mám nový ... je to jawa 50/21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele a dotahuješ oba dva napínáky naráz?nebo jen jeden a máš vyosený celý kolo...
 
 
Datum: 05. července 2010 20:34
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mne to robilo tiež a tiež mi to vydávolo hrozní zvuk vymenil som venec rozety reťaz a sekudarne koliesko poradne namastil vazelínou a ani neviem že ich mám:-D
 
 
Datum: 05. července 2010 11:15
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to máš křivou rozetu....já koupil novej věnec + řetěz + kolečko a stejně mi to šmajdá...postě křivá rozeta
 
 
Datum: 05. července 2010 10:43
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postulo-retez ma novy,takze ma vybehany zuby na rozete..
 
 
Datum: 05. července 2010 9:42
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vytahaný řetěz a rozeta
 
 
Datum: 05. července 2010 8:31
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak šmajdá ? co to je ? že je křivá ? nejde to nějak zpravit ?
 
 
Datum: 05. července 2010 0:28
 
 
 
 
Jméno: Rarach      IP: uživatel6505    
Šmajdá ti rozeta,chce to novou.
 
 
Datum: 05. července 2010 0:14
 
 
 
 
Jméno: hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
osma na rozetě nebo vadnej retaz
 
 
Datum: 05. července 2010 0:13
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím vás vadí když mám na fichtlu vůli zadní rozety.?že s ní ide asi 1 cm pootočit.... vadí to něčemu ? jak to odstraním ? díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2010 0:50
 
 
 
 
Jméno: Kondor      IP: uživatel9766    
Hej- to mě zkoušíš nebo jak?Kolo vyměnit můžeš,ale rozeta ti zůstává s nábojem na zadní vidli,na což přijdeš sám až ho budeš měnit a rozeta tě stejně nemine vyměnit,pokud si už od samého začátku neděláš srandu.A doporučuji s rozetou dát i nový řetěz,protože bude stejně vytahaný podle té rozety. Kondor
 
 
Datum: 05. července 2010 0:50
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-) díky moc.a když vyměním kolo ? uvidím jestli pomůže jiné kolo.anebo když tak novou rozetu ...
 
 
Datum: 04. července 2010 23:54
 
 
 
 
Jméno: Kondor      IP: uživatel9766    
jasně.ALe počítej s tím,že pokud to takhle lítá tak tam budou pěkně vyčochtaná díry.Origo nýt je tuším 4mm,ale u tebe to vypadá tak na 6mm.Je třeba se na to juknout a podle toho koupit nýty,hlavně oceláky a ne nějakou hlínu.Šrouby tak nedávat,v žádném případě !!!! Odjedeš pár km a jsou z nich matky dole,vlastní zkušenost.Taže pořádné nýty,ostrý vrták či raději výstružník a podle potřeby to doladit,aby seděly díry proti sobě a snýtovat.Držím palce,ať se dílo podaří. Kondor
 
 
Datum: 04. července 2010 23:45
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo chápeš to dobře.a ty nýty koupím a narubu to tam jo? s tímhle nemám žádné zkušenosti ....
 
 
Datum: 04. července 2010 23:19
 
 
 
 
Jméno: kondor      IP: uživatel9766    
Mno,pokud je tam vůle tak to ku*va vadí.Jediné řešení spočívá asi v tom,že odvrtáš nýty co ji drží( v tvém případě z nich asi už moc nezbývá) a přenýtovat.Pokud tedy dobře chápu ten tvůj popis problému.
 
 
Datum: 04. července 2010 23:08
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdar hoši potřebuju poradit nevím si rady se stažením primárního kolečka. Půjčil sem si trojramenný stahovák napružil sem ho fest ale kolečko ne a ne dole vyrobil sem si vlastní stahovák a tím to taky nešlo. Poraďte jak na to a jakým stahovákem to mám stáhnout. Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2010 23:51
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel9833    
Já ti poradím.Když si nevíš rady tak se do toho nehrab a dej to někomu jinýmu co to umí.Podle mě jsi tak dobrý internetista teoretik.Čágo
 
 
Datum: 05. července 2010 23:51
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
já nevím jestli je tam přilepené ale do toho motoru ještě nikdo nehrabal kromě mě a nevím čím bych to nahřál
 
 
Datum: 05. července 2010 17:52
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je mozny ze tam to kolecko nekdo nalepil jakymsi lepidlem..co zkusit zahrat?spise se ted ptam nez radim,jestli by to pomohlo? :-)
 
 
Datum: 05. července 2010 9:52
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
nebo zpetnym vyrazecem to slo mozna lepe nez stahovakem
 
 
Datum: 04. července 2010 23:34
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
strýc mě slíbil že mě půjčí trojramenný stahovák tak si ho od něho půjčím
 
 
Datum: 04. července 2010 21:25
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ten stahovak znova napruz a znova klepni. a opakuj to dokud neodskoci
 
 
Datum: 04. července 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
to jsem dělal. stahovák sem napružil fest a klepl po šroubu kladivem ale primárko pořád drželo
 
 
Datum: 04. července 2010 21:16
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
omg!!!! už sme ti to říkaly!!! dej na to ten stahovák, utáhni to co to jde a klepni po šroubu na stahováku kladivem...primárko vyskočí
 
 
Datum: 04. července 2010 21:13
 
 
 
 
Jméno: Frac 550      IP: uživatel9826    
Zdar draci chtel jsem se vas zeptat kdyz mi netahne kloudne pijonyr ano na jednicku nevyjedu nejprimitivnejsi kopec.... CCA pres tydnem jsem ho mel na oprave ..... myslite ze by to mohlo byt karburatorem ?? ze by byl ucppany nebo cim poradte mi dikkyy mejte seee odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2010 22:50
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Franc 550:-Proč by měl bejt marnej?Jenom ti poradil a ty hned jancis.Jak si tu hlavu přetěsnil?
 
 
Datum: 04. července 2010 22:50
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Že by byl ucpaný ??? Tak ho pročisti a uvidíš ne ???
 
 
Datum: 04. července 2010 22:06
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Jako jak marnej říkám ti tady že máš ještě poštelovat zapalování to může taky dělat chybu
 
 
Datum: 04. července 2010 21:57
 
 
 
 
Jméno: Franc 550      IP: uživatel9826    
hochu ty ses marnej posteloovat zapalovani ses padlej na hlavu ne asi ,,,,
 
 
Datum: 04. července 2010 21:36
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Ještě pošteluj zapalování
 
 
Datum: 04. července 2010 21:27
 
 
 
 
Jméno: Fr      IP: uživatel9826    
tim to nebude tu mam tedkom tyden pretesnovanou ,,,,,
 
 
Datum: 04. července 2010 21:22
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
netěsnící hlava,špatné gufera na klice
 
 
Datum: 04. července 2010 21:18
 
 
 
 
Jméno: Franc 550      IP: uživatel9826    
a čím by to jeste mohlo byt ??? odepiste diiiky
 
 
Datum: 04. července 2010 21:14
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
výfuk to může být taky může být zacpaný tlumič a pak je to v prdeli vůbec to pak netahne. Ten výfuk doporučuju rozdělat a vyčistit
 
 
Datum: 04. července 2010 21:11
 
 
 
 
Jméno: Fran 550      IP: uživatel9826    
nemuze to byt treba výfukem??
 
 
Datum: 04. července 2010 21:08
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Podiv se na svíčku, vzduchový filtr,karburátor
 
 
Datum: 04. července 2010 21:04
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec,má tu někdo zkušenost s novým ví průchozím filtrem? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_185.html novej má obdelníkový dŕy,a starej mýval kulaté,na jaký vám to jede líp,a když bych chtěl tenhle nový,mám v airboxu větší díru,nebo ji nechat stejnou? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2010 9:11
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo,díky přesně tohle jsem potřeboval vědět
 
 
Datum: 05. července 2010 9:11
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Spíše nezmění, opravuju se.
 
 
Datum: 04. července 2010 22:50
 
 
 
 
Jméno: Napster10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Myslím, že struktura té mřížky nijak neovlivní odpor sání. ;-)
 
 
Datum: 04. července 2010 22:49
 
 
 
 
Jméno: milda123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau ..potřeboval bych poradi .ma jawu 05 když se rozjiždim tak upe v klidu ale když zařadim dva tak to nema vykon ..upe zdecha a to ajik na asfaltove rovině aji kdyz 1 drtim upe naplno tak to toky nece jed... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2010 23:44
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel2156    
Já taky jezdím na originál a jezdí to super.
 
 
Datum: 04. července 2010 23:44
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Jezdi na original trysky!!! 68 a 38 a vyčisti karbec přetěsni ho uplně celý nastav zapalování,dej pořádnou svíčku,vyčisti filtr,jehlu dej na druhý zářez zvrchu a musí valit
 
 
Datum: 04. července 2010 20:51
 
 
 
 
Jméno: milda123      E-mail:      IP: uživatel9236    
nn nebyl ten od koho sem si to pucoval tak ma original
 
 
Datum: 04. července 2010 20:42
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud to byl ten samej kamos,nedivil bych se kdyby tu trysku mel taky navrtanou
 
 
Datum: 04. července 2010 20:40
 
 
 
 
Jméno: milda123      E-mail:      IP: uživatel9236    
no jo ale tim to byt nemuze protoze mi kamos pucoval ze svoji motorky trysku 68 a byloto to same
 
 
Datum: 04. července 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kup novou,a prosímtě kamarádoj vyřid at si navrtá mozek
 
 
Datum: 04. července 2010 20:37
 
 
 
 
Jméno: milda123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to se omlouvam ja sem totiz nemel tuseni co to udela me do toho ukecal jeden kluk co rikal ze to budem mit mnohem lepsi vykon takze myslis ze staci sehnou zas tu trysku????
 
 
Datum: 04. července 2010 20:21
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak a je to tady...řeknu ti že seš pěknej vůl !!!!!
 
 
Datum: 04. července 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: milda123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik ...a muze to byt i tim ze sem si nechal provrtat trysku z 68 na 75????
 
 
Datum: 04. července 2010 20:16
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takze vycisti filtr,nebo kup jinej,vycisti si trysky,vymen pistni krouzky,zkus dat jehlu niz a vymen svicku.
 
 
Datum: 04. července 2010 20:11
 
 
 
 
Jméno: milda123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
smes davam porad stejnou uz aspon pul roku a kdyz sem za jizdy sundal filt tak to jenmo malinko zrichlilo
 
 
Datum: 04. července 2010 20:06
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak to budes mit asi UPE spatnou smes,nebo UPE ucpanej filtr a nebo UPE sjety krouzky..musis UPE vycistit filtr,zkus jet bez nej a pokud to pojede UPE na max a budes drtit za 3 vsechny kopce,tak pak vis cim to je..je vic pricin..ne jen ty co sem napsal..
 
 
Datum: 04. července 2010 19:42
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel3810    
Zdarec můžete mi někdo říct jak nebo čím se šteluje karbec na čz 250 kolikati věcma se to tam šteluje a jak dik moc. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: trubka      IP: uživatel9825    
Karle už zas ?
 
 
Datum: 04. července 2010 20:38
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
www.sesa-moto.cz najdi si tam prirucku a zkoumej
 
 
Datum: 04. července 2010 19:43
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím vás tuty měrky mají plošku i 0,05 mm? to je přece blbost ne: to tam je papírek nebo jak? díky moc http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_3135.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2010 8:27
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Druhej nebo max. třetí den v největší pohodě
 
 
Datum: 05. července 2010 8:27
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok.díky moc..a ještě jaké máte zkušenosti s objednáním dílů z fichtlkrámku? došlo vám to v pohodě a za jakou dobu ? a odpovídalo vše vašim požadavkům ? díky moc
 
 
Datum: 04. července 2010 23:27
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
Ondragam mysli asi zkousecku s vlastnim zdrojem jinak ty merky... nezlomi se to nic je to ohebne a celkem pevne akorat se to pri vetsi neopatrnosti muchla jinak vyzkouseno ze jsem vzal merky 0.05 a dal je pod vahadlo a chtel jsem je vyndat a jak jsem za ne skubnul kamarad mi zaroven otocil motorem ... a nic merky zustaly cele takze u kladivek bych se vuuuuuubec nebal:-)
 
 
Datum: 04. července 2010 22:20
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakou svítilnu? jak to myslíš? daves-to musí být hrozně měkké a neodolné ne? to zmáčknu mezi kladívka a to se zlomí nebo něco ne?jinak dík
 
 
Datum: 04. července 2010 21:43
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
prdlajs papirek tenkej plisek
 
 
Datum: 04. července 2010 20:18
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vem si svítilnu a nemusíš se trápit s nepřesnostmi papírků.
 
 
Datum: 04. července 2010 18:55
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prosím vás můžu přední kolo dát doazdu?jako rozetu taky předělám.jde to ? jawa 50-mustang .. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: block ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
paráda.díky moc
 
 
Datum: 04. července 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rozeta ma z druhy strany (ta od tebe ktera je ke kolu) 3 koliky,ktery se zasadej do bubnu kola,takze je vlastne jedno jestli tam je predni nebo zadni,jsou obe kola stejne
 
 
Datum: 04. července 2010 19:45
 
 
 
 
Jméno: KoliHN ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec jo ide to bezproblemu
 
 
Datum: 04. července 2010 18:41
 
 
 
 
Jméno: alert96      IP: uživatel9823    
A ještě jeden dotaz. Když se rozjedu, tak mi to chytne ale cca po 20 metrech to chcípá, 8x to ještě prcne a chcíp. Nevíte co to může být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2010 21:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že by tam netekl benzín? :-D co třeba vyčistit karbec a zkontrolovat jestli teče benzín
 
 
Datum: 04. července 2010 21:56
 
<  1129  1130  1131  1132  1133  1134  1135  1136  1137  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 23:48:50 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu