Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Nazdar Draci dělal jsem celkovou Generálku svého Mustanga a při skládání se mi Zlomil jeden šroub který dotahuje Hlavu a válec.. Dotahoval jsem to s citem ale prostě se najednou ten šroub úplně na konci zlomil a zůstal mi tam ještě kus v závitu a pár milimetrů ještě čouhá ven.. Zkoušel jsem ten zbytek toho šroubu vytočit ven pomocí Kombinačkama ale nejde to... Nemáte prosím vás nějaké nápady jak to vyřešit?? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2014 16:20
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 navrtej diru a vytoc vytahovákem na srouby neni zas tak drahy
Datum: 14. července 2014 16:20
Jméno: jouda
IP: uživatel15847
 skus to hasákem
Datum: 14. července 2014 11:32
 Zdar. Navařil bych na to matku a pak to vytočil.
Datum: 14. července 2014 1:11
 Ahoj mam problem nemam kde dat moje motorky pionyry 2 a babetu nemate nejaky navrh?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2014 18:54
Jméno: ja mam ze starejch
IP: uživatel17414
 ja mam ze starejch palet sbouchlou krychli, na vrchu zbytky lina prehnuty dopredu kde to slouzi misto dveri, jen to odhrnu vemu si co chci a du dopici. Drzi to uz 5let a slouzi jako sklad dilu na moto. nerezne to a vetra to, nevidim problem sbouchnout na ty krapy neco podobnyho. Naklady 0
Datum: 15. července 2014 18:54
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 co takhle koupit garáž?
Datum: 13. července 2014 22:18
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 ja si je vemu.....místa mám dost
Datum: 13. července 2014 21:18
Jméno: Kuba
IP: uživatel13759
 Hej klidně hned pro ně přijedu a odvezu si je všechny není problém
Datum: 13. července 2014 19:10
 jsi ty na hlavu nebo co? jak máme vědět jaké máš možnosti a kde bydlíš? přemýslíš vubec hochu?
Datum: 13. července 2014 18:00
 Poraďte !!! Nová indukčka, kondík, kontakty, kabel i fajfka. Dřív při prošlápnutí pincek kopal /ve fajfce/ jako blázen. Dneska jen tak, že je to sotva cítit. Co se mu nelíbí !
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2014 22:09
 NOvý kondík neni záruka funkčnosti. výrábí i zmetky, pak i tu cívku, jak je poradna níže. a jiskru to na svíčce hodí?
Datum: 14. července 2014 22:09
Jméno: jouda
IP: uživatel15847
 skus přiblížit cívku k rotoru
Datum: 14. července 2014 11:37
Jméno: jawass
IP: uživatel16252
 Zdravím, mám možnost koupit jawu 20 od staršího pána ve velmi zachovalém stavu za výhodnou cenu. Má k ní i doklady které v roce 2002 odhlásil. Někde jsem slyšel že odhlášené vozidla nějak v období od 2001 až 2004 jdou opětovně přihlásit. Tak pokud ano tak co všechno musím udělat a jak se to dělá díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. července 2014 14:51
Jméno: jiri.cz
IP: uživatel15512
 Zajdi na úřad a tam se informuj.
Datum: 19. července 2014 14:51
 Zdarec předem se omlouvám za dotaz který sem nepatří ale tady jsou asi nejlepší motoristé  tak se ptám že bych si potřeboval koupit 1 auto autem už něco odježděné mám potřebuju ho na zimu do práce 14 km líbí se mi golf IV nebo první fabia poradte které auta sou dobré a jaké motory felicie je asi už moc stará a nechci diesel asi 1.4 v 16 benzín poradte na co si dát při koupi pozor asi nebrat auto z autobazaru za odpovědi děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. července 2014 20:25
Jméno: standa
IP: uživatel17412
 To je rozumný co píšeš. Sice od 18 let zastávám názor,že nemám takové příjmy,abych si mohl dovolit živit benzínové auto,ale zrovna LPG je supr... když nám jedno auto ukradli (Oct I tdi 81kW),tak jsem pak o felicii 1.6i v LPG hodně přemýšlel,protože jsem honem neměl na pořádný auto ... do fabie bych asi moc nešel,ale ono je to celkově věc názoru ... hlavně je to kus od kusu a jak píšete,záleží na předešlých majitelích .... dneska už bych si vybíral auto hodně dlouho.... k autobazaru mužu říct jen to,že je to všude stejný a v těch větších je to možná ještě horší ... sem koupil před lety svoji kombikovou oktávku v top stavu,vše 100% cajk ,ani omylem by mi nenapadlo,že je stočená a už vubec ne,že byla stočená tak z půl milionu na 150 tisíc km... časem jsem se k týhle informaci přes někoho dostal a dost mi to naštvalo,ale život jde dál ... na autě muže bejt teď tak 600 tisíc a možná budu příští rok dělat čerpadlo a spojku,protože už to dost rachtá,ale za to svym způsobem muže i dost našláplej soft.... na autě krom turba a spojky dodnes nebylo dělaný nic (vyjma rozvodů a čepů,ramen,olej,náplně atd...vytaženo z německa dle původní servisky)...vše maká na 100% takže já bych taky neměnil ... z mýho pohledu jsou rotačky to nejlepší co se dá dnes za ještě normální peníze koupit... hlavně se tim teď nesmíš svezt,protože to pak budeš chtít taky  tak asi tak ... a když benzín,tak hlavně ať to má dva ventily na válec,válce nejlépe čtyři ... objem do 1600 ccm... z koncernových vozů bude sloužit asi vše,frantíky a italy nedoporučuju... LPG záleží na tobě,sice je levnější provoz,ale zas se musí dělat pravidelné revize atd... známý si hrozně chválí felicie v LPG... my dřív měly v LPG frantíka i itala a v jednom kuse se to sralo ... a protože otec je odvěký zastance těchto vozů,tak už jsme měli všemožný peugeoty i fiaty v naftě i v benzínu,a kdyby se sečetli prachy který ty auta sežrali jen za provoz a údržbu tak má dneska dva nový transportéry... největšim možnym omylem bylo Jumpy v HDi ... takže když to shrnu,tak když koupíš benzínovou fabii 1.4 MPI tak za ty prachy co máš uděláš asi nejlíp... jen bacha co kupuješ ... takle koupila známá "výborně a výhodně" kombikovou fábii eMPéíčko za asi 45 tisíc a do roka se z toho střílela do palice ... auto žere olej,bežná spotřeba s dívčí vcelku lehkou nohou okolo 9-10 litrů (lidem běžně bere jako felicie 6-7 litrů) a vysralo se jí asi všechno co mohlo včetně klimatizace... brácha to měl doma rozebraný každej měsíc jednou a pokaždý s něčim jinym ... za tu dobu by měla už dvě ... holt vem si sebou někoho kdo těm autum aspoň trochu rozumí,ať na to nejsi sám a ať s tebou nikdo nevyjebe... a startujte studený ... ať se daří
Datum: 14. července 2014 20:25
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Věřím, to je jak felicie tam jsem slyšel o služebákách co měli natočeno přez 700tis a pořád jeli. Strejc měl Fabii 1.4Mpi Combi, měl ji od nova a žádný problém pouze žrala jako tank. 70 tisíc je slušný rozpočet, jinak k htp se vyjadřovat nebudu, my to auto vlastníme a tudíž vím své. Být tebou si v první řadě rozmyslím jaké značky, jaké modely a kubatury chceš. Pak si vyhledám na netu recenze a až se definitivně rozhodnu co chci za značku, model a v jakém obsahu, pak se držím rad co ti tady napsali kluci. V dnešní době není kupovat ojeté auto prča, chce to hodně hledání a běhání. Hlavně i to nejdoporučovanější auto a dle všech nejlepší může být šrot, když ho předtím vlasnil někdo kdo na vše kašlal a naopak auto všemi kritizované může byt dobré, když o něj někdo pečoval. Takže není to jenom o značce, ale hlavně o vlastníkovi. Přeji dobrou ruku při výběru.
Datum: 13. července 2014 21:47
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
 mám Fábii 1,9 sdi a jeto nezmar, rozvody a atd je samořzejmostí ale jinak v ničem nebyl problem a má 280000 / 4,5 l
Datum: 13. července 2014 21:26
 když máš rozpočet 70tis tak si kup auto tak za 45 max a zbytek si nech na poplatky a nutné investice po koupi (oleje, filtry, rozvody, baterku?... brzdy? .. pneu? )
Datum: 13. července 2014 21:02
 Rozpočet mám tak 70 tisíc hlavně potřebuju spolehlivé auto jezdil sem autoškolu fabia 1.4 mpi lpg (jela dobře) a měla najetých neuvěřitelných 720 tisíc nekecám co říkáte na motor mpi hlavně nebrat htp
Datum: 13. července 2014 20:28
Jméno: Jarin
IP: uživatel11722
 Nevím kolik máš rozpočet, pokud ne moc vysoký a chceš to jen do práce tak za mě felicie 1.3 50Kw. Měl jsem ten první model skoro 4 roky, spotřeba do 7l/100 krom výměny destiček+kotoučů,výfuku(komplet na celé auto mě stal 1200Kč),vyvaření pátých dveřích(velká nemoc felicií - nebyli až tak hrozné, ale chtěl jsem to mít v cajku) a pravidelný servis u mě doma(olej+filtry+svíčky)jsem na autě nic nedělal a ani nic neodešlo. Kupováno z bazaru 10let stará, 110000km natočeno, ale dovoz z německa a jezdila v tom žencká. Pak, je taky super vozítko, chevrolet spark, ale to je váženě malý auto. Známej si ho koupil na dojíždění do práce, jezdí 80km jedna cesta a potřeboval něco ekonomickýho, spotřeba do pěti litru a i když je to jen 0,8 jede vážně slušně. Ale to je jen na zamyšlení, ja jen, že jsi psal že nepotřebuješ nic silnýho.
Datum: 13. července 2014 20:02
Jméno: jawasss
IP: uživatel16252
 Zdravím, já bych ti každopádně doporučil novější typ felicie 1.3 spotřeba je minimální bezpečnost tam taky už jakási je, je na ni asi nejvíc dílů a řada oprav se dá udělat i svépomocí. a na jízdu do práce bohatě stačí
Datum: 13. července 2014 16:15
 tak pokud koupíš něco co bere od 10L nahoru tak si LPG dej... pri obyčejné spotřebě (kolem 8L) a pokud najezdíš málo tak bych se na plyn vykašlal... jiank já jsem si vždy říkal že frantíka nikdy nechci a nakonec podle velmy dobrých hodnocení a doporučení zámých co takové auto mají nebo měly tak jsem koupil P 406 1.8 81kw benzín nový model... konstrukčně i motorově výborné auto.. pokud nepočítám běžné inestice jako oleje, brzdy, filtry, a podle silnich kde budeš jezdit tak tyčky staviliátoru tak je auto naprosto spolehlivé... ač spolehlivost je vykoupena vyžší spotřebou (cca 8.5L ) tak při komforstu a spolehlivosti motoru se to vyplatí.
Datum: 13. července 2014 15:25
 Můžu doporučit feldu od někoho, ne z bazaru, do 14 km naftáka neohřeješ, sehnat novější ideálně r.v. 2000 abs, vstřik atd. levné vozítko, práci odvede ... všude mraky náhradních dílů ... na kratší vzdálenosti ideál do 7 L.
Datum: 13. července 2014 15:22
 Děkuji za odpovědi chtěl bych se ještě zeptat jaká další auta jsou ještě spolehlivá říkám nepotřebuji extra silné auto a co říkáte na lpg
Datum: 13. července 2014 13:24
 1.4 16V nebrat, přesně jak píše kuba. Už jsem pár těsnění pod palicí dělal. 1.6 je bez problémů, dokonce jsem dělal okrávku I 1.6 co měla nalítáno 530 000km  po výměně kroužků, gufer, zabroušení ventilů jezdí dál
Datum: 13. července 2014 12:37
 jo a ještě jedna věc.... nekupuj auto z bazaru!!! to je to nejhorší co mužeš udělat... radši hledej déle a kup od soukromníka
Datum: 13. července 2014 12:13
 neco na tom kubovem psaní bude... a u fábije ještě hodně trpí přední náprava... a jak píše golfa chce každý a většinou koupíš už olétanou mrdku... když jsem si kupoval svoje 3ti auto tak už jsem vybiral asi pul roku než jsem našel něco o čem i v diskuzích a recenzích přesvědčil že jsou po stránce karoserie, náprav i motoru spolehlivé..
Datum: 13. července 2014 12:01
Jméno: kuba
IP: uživatel17361
 jenom ti něco nastíním, nebudu ti rozmlouvat ani fabiu ani golfa to je tvoje volba a dost podobná takže ok, ale motory 1,4 fabia nejsou ty z povedených za poslední rok jsme na dílně dělali 4 motory, s fouklím těsněním pod hlavou...jelikož tenhle motor trpí na to že v rozmezí 120-220 tis km se utápí vložky je pod nima taková podložka aby válce měli přesah... to potom znamená sundat hlavu,olejovou vanu, ojnice, písty, následně vybrat vložky válců a dát nové distanční kroužky+ zase složit a nové těsnění pod hlavou+ olej... vzhledem k práci zahučíš dost do peněz, golfy jsem dělal 2 ty v 1,4 kolem 170tis a víc zčínají papt olej, bud pravidelně ebo si občas zahulí když se jim che,, podobný postup,, odcházejí tak ale simeringy a kroužky jako častěji... z malobsahových motorů jezdí kemě na servis docela dost koncernových 1,6 těch 74,77kw a ty drží... mám také 1,6 jako pracovní auto a není problém mám najeto 295000... spotřeba 7,4l při trase20km denně do práce+běžná udržba
at už je to fabia nebo golf jde o to jak bylo o auto staráno, a ono těch motorů je víc...jedinej postřech i tech 1,4 víc se serou 16ventil než 8 ventil
ps golfa chce každej mladej kluk a pokud nemá na tdi koupí si zminované motorizace.. takže bacha jsou přebraný a to hodně....
Datum: 13. července 2014 10:22
Jméno: Filip K.
IP: uživatel16074
 Čau draci a dračice, mám doma jawa 125 dandy a neustále mi praská žárovka na zadním koncovém světle, a špatně ukazuje otáčkoměr. Z ničeho nic mi to jednou chcíplo a už to nechtělo chytit (neházela jiskru), doma jsem rozdělal cívku atd..složil a ona chytla. Mohlo to být tim, že jsem měl špatně ukostřenou tu cívku? mohla kvůli tomu praskat žárovka a blbnout otáčkoměr? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2014 23:39
Jméno: pekáč147
IP: uživatel17063
 zdar draci mám problém s mojom pekáčem když ho mam nahozenýho tak zmačknu spojku a kopnu tam jedničku a chcípne to.Prosím o rady určitě to bude něco se spojkou.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2014 23:01
 no tak zkoušel už jsi něco? nebo ses toho ani nechyt za celý víkend? kulička je tam stejná jako v krku řízení...
Datum: 13. července 2014 23:01
Jméno: dacan
IP: uživatel8757
 z ložiska příslušné velikosti...
Datum: 13. července 2014 21:35
 tak si ji za 3koruny kup. Uděláš nejlíp.
Datum: 13. července 2014 18:21
Jméno: pekáč147
IP: uživatel17063
 zdraví na netu jsem zjistil že má bejt mezi spokovou tyčkou delší a spojkovou tyčkou menší nějaká kulička když ji tam nemám tak to bude asi špatně že ? dá se z něčoho vzít ať nemusim za 3 kč zbytečně kupovat ?
Datum: 13. července 2014 16:05
 možná by stačilo seřídit lanko spojky
Datum: 12. července 2014 14:57
 jde tam kvalt přes zuby? zaškrkají kolečka při zařazení? pokud né tak vyměn simerinky na klice
Datum: 12. července 2014 14:32
Jméno: biggl
IP: uživatel12897
 Ahoj mám stadiona 22 motor asi 250 km v za běhu po výbrusu. Protože jsem neměl origo výfuk jezdil jsem na ladaku ze sima a vše ok. Tet jsem namontoval origo a stadak se začal v kopci prehrivat a zadirat.... Předstih na 3,0, benzin 1:25, karbec origo 15 difuzor tryska z fika, výfuk cistej
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. července 2014 15:52
Jméno: Ringo
IP: uživatel13327
 Se nediv na malý obsah má vliv kdejaká blbost...
Datum: 16. července 2014 15:52
Jméno: biggl
IP: uživatel12897
 Záhada rozluštěna! Snížil jsem předstih na dva mm a strojecek šlape. Bych nerekl jakej ma vliv výfuk na predstih.
Datum: 15. července 2014 21:40
 Zdravím Draci,
mám otázku,je možné přidělat výfuk pod označením Q0052 na babetu 210?
díkec
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. července 2014 10:31
Jméno: Dan
IP: uživatel7691
Posl.aktualizace: 14. července 2014 11:36
 Omlouvám se že sem se neozval. Pokud ten blatník máte doma můžete mi poslat foto ? A kolik by jste za něj chtěl ?
Datum: 14. července 2014 11:36
Jméno: jouda
IP: uživatel15847
 a našel sem takoví blatník aj doma chces ho ?
Datum: 12. července 2014 14:55
Jméno: jouda
IP: uživatel15847
 MZ 150 nejspíš
Datum: 11. července 2014 23:45
Jméno: jawak210
IP: uživatel12231
 Ahoj mám babetku 210 dělal jsem komplet spojky vše ok  mám težke řadící čelisti dal jsem tedy nové k tomu unašeče kromně unašeče čelistí  ten byl ok  v dvojkovém bubnu sem měl rýhu ale řadilo to ok ale stejně jsem dal buben v kterém byly origo lehké řadící z motoru co mám na díly ale byl bez rýhy  a příde mně že od té doby to řadí až později  ješte jsem dával 47z a 14zube kolečko + řetěz  v čem to muže být ? mám dát spátky origo buben dvojky ? ale jsou stejné jinak tlouštku mněli bubny stejnou  vše složeno dobře za to se zaručím  neví někdo proč to dělá ? všem moc děkuju  muže to být kvůli té rozetě ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2014 11:50
 ti jo tak děkuju za potvrzení  díky moc já sem si to myslel nikdy jsem nemněl zkušenost s timhel převodem  děkuju moc
Datum: 11. července 2014 11:50
 Že by to bylo tím kolečkem a rozetou?
Datum: 11. července 2014 11:45
Jméno: Tomáš
IP: uživatel17397
 Zdar, potřeboval byhc trochu poradit. Rozdělal jsem si náhon rychloměru u jawa pionýr 21 a vyndal jsem to větší hnací kolo a jak mám vyndat toho malého šneka? Přijde mi jako b tam byl zalisovaný či co
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2014 6:22
Jméno: vitafiser
IP: uživatel17527
 Mám za to že jsou dva typy.jeden je nalisovaný a jeden ma malý količek.
Datum: 19. srpna 2014 6:22
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 no tak prosimte do toho nemlat !!!!!!! nahrej to horkovzduskou a za ten zavit to vytahnes v klidku zadnej kolicek tam neni ten je na druhy strane ale tu nemusis resit
Datum: 12. července 2014 9:33
Jméno: jouda
IP: uživatel15847
 myslím že je tam pojistka (takový kolíček) jinak co nejde silou jde ještě větší silou
Datum: 11. července 2014 23:55
Jméno: dp-105
IP: uživatel17405
 Ahoj všichni,,, mam dotaz,, koupil sem papíry na fichtla, takovou tu malo knížečku,,,, ale motorka tam není napsaná, přesně jakej typ,, 20,21,23,, jen číslo motoru a rok 72,, jde nějak zjistit, co přesně je to za typ podle čísla motoru? Dík moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. července 2014 12:58
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel17407
 buď rád že tam ten typ nemáš .. viz péro.. podle č.motoru nic nezjistíš, důležitější je jestli jdou ty doklady přepsat na tebe.
Datum: 11. července 2014 12:58
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 Být tebou tak to neřeším , podle mě je lepší když to tam není napsaný,já to tam taky nemám , aspon to mohu dát na jaký typ chci.
Datum: 10. července 2014 23:00
Jméno: Jirin10
IP: uživatel17404
 Zdar, je možné dát na ČZ 175/477 hliníkovou kyvku s použitím dutého čepu kyvky, abych tam mohl dát to přepákovaní na brzdu ? A co dalšího bych musel změnit ? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. července 2014 22:28
Jméno: Jirin10
IP: uživatel15903
 Dík moc
Datum: 13. července 2014 22:28
 http://jawamania.info/
Datum: 12. července 2014 10:08
 Zdar, omlouvám se, že ti moc neporadím, jen pár postřehů ... Dej tenhle dotaz na jawamia.info, tam se tím pár lidí už zabývalo, osobně jsem už viděl 477 s hliníkovou kyvkou, tak by to jít nějak mělo. Pozor, potřebuješ k téhle kyvce celej zadek ze 180, nebo 487.3 , protože je tam jinej čep zadního kola, napínáky a aretace brzdovýho štítu, takže i štít jinej ....
Datum: 12. července 2014 10:07
Jméno: honza
IP: uživatel14632
 zdar delal jsem kamaradovi motor na cz 150 protoze mu vypadavala dvojka tak jsem to rozebral a cela prevodovka vypadala jak z vyroby tak jsem to poradne prosel a slozil no a ted mu nejdriv vypadavala jednicka a ted mu pry vubec nejde zaradit trojka nechapu to nemate nejaku zkusenost s timto motorem ? ja ho delal poprve diky za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2014 21:04
 když vypadává dvojka tak jsou očesané kameny na hřídely.... je to problém už z výroby... ono dokud nevytýhneš hlavní hřídel, nesundáš s ní kolečko a nepodíváš se na ty kameny (jsou tam dvě řady) tak musejí výt přesně hranaté
Datum: 10. července 2014 21:04
 Poraďte prosím,
Fichtl 05, nové simeringy i všechny ložiska, ale po zahřátí ztrácí výkon až chcípne a z výfuku jde humus něco jak benzín s olejem, karbec vyšištěn předstih seřízen, pár let stál, však před tím prý jel jak blázen, tak nevím, díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2014 14:54
Jméno: standa
IP: uživatel17402
 Odstraň hnus z vejfuku,třeba je to tim...
Datum: 10. července 2014 14:54
 ahoj, vypodložkováváte v sériovym motoru předlohovou hřídel? já dělal před 1300 km generálku, všechno nový, repase automatu, kolečka i hřídele bez poškození a asi před tejdnem sem tam zachrastila jednička a pak zas nic a dneska to samý, když jsem to skládal, říkal jsem si že má předloha celkem vůli, jo jinak se mi nepovolil automat ani nic jinýho  že to budu rozebírat je jasný..
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. července 2014 7:56
Jméno: standa
IP: uživatel17400
 Když vyskakuje jednička,tak muže bejt moc zalisovaný pouzdro na cvrčku startování a nebo blbě složený a nebo moc velkej vakl na futru za tímto kolečkem.
Datum: 10. července 2014 7:56
 dneska teda dokonce jednou i vyskočila
Datum: 09. července 2014 19:52
 jinak předloha měla vůli ve směru její osy, kdybyste položili motor na bok, tak by jezdila nahoru a dolu, myslim že to bylo kolem necelýho milimetru, ty předlohy jsem měl doma ještě 4 a dělaly to všechny
Datum: 09. července 2014 19:47
Jméno: Karel
IP: uživatel17397
 Zdar draci, potřeboval byhc pomoct se zapojením elektriky fechtla. Vcelku je mi vše jasné, ale u tohoto schématu http://jawa20-21.websnadno.cz/3.gif není mi jasné co je to u dráu jak jdou z přepínače světla do zadního světla, to jsou nějaké předřadné odpory? Pojistka? , či co by to mělo být? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2014 22:02
Jméno: Kare
IP: uživatel17397
 Už to vidím! Díky moc!
Datum: 09. července 2014 22:02
Jméno: ludek-olaf
IP: uživatel14898
 Jo to jsou přední tlumený a dálkový světla. A ty černý dráty od přední žárovky jsou kostra
Datum: 09. července 2014 21:42
 Usměrňovač se tam tuším dával..
Datum: 09. července 2014 19:57
Jméno: Karel
IP: uživatel17398
 Díky a tož ještě to jak z přepínače světla jdou modré dráty do čehosi a z toho žluté draty, tak to cosi je světlo?
Datum: 09. července 2014 18:37
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Ahoj draku, je to jen přechodka, to znamená že dráty do zadního světla jsou roděleny spojkou  Nic jiného  Takže když sundáš kryt pod sedačkou, tak ti v něm zůstane zadní světlo plus jedna část těch drátů
Datum: 09. července 2014 16:22
Jméno: Kobe
IP: uživatel14664
 Ahoj draci, tak konečne moje babetta 210 jezdí. Jediný problém je, že při zastavení chcípne. Čelisti a listové pružiny jsem koupil nové. Hrany pružin jsem krásně zaoblil, aby nedrhly. Přes to všechno to stále chcípá dál. Nějaká rada ze života? Děkuji Kobe
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. září 2015 20:57
Jméno: Peter
IP: uživatel18306
 Vylesteni karburatoru. Naladeni
Datum: 08. září 2015 20:57
 Nastavení karburátoru?
Datum: 09. července 2014 19:52
 Pařez renovace - chystám se pomalu na renovaci pařízka. Jak jsou na tom chromy a materiál druhovýroby, není to bláto (hlavně řadička, brzda) ? Přemýšlím, zda nechat nachromovat původní. nebo koupit druhovýrobu. Cenově to vyjde pomalu nastejno, řidítka a rámeček světla nechám určitě chromnout.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. července 2014 19:53
 Z druhovýrobou jsem žádnej problém neměl, jen občas to chtělo trošku doladit.. Za mě je lepší pořádně očistit původní a nechat nachromovat..
Datum: 09. července 2014 19:53
|



|