česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1333  1334  1335  1336  1337  1338  1339  1340  1341  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Pekáčista      IP: uživatel3563    
lZdar Draci mám dotaz myslíte,že to za ty prachy stojí? http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/377536-vidle-simson.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: Bubak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za 600 si myslim ze je to slusny... levneji je urcite nesezenes, bezna cena se pohybuje mezi 800-1200 ,zalezi ale na stavu...
 
 
Datum: 12. února 2010 20:35
 
 
 
 
Jméno: Pekáčista      IP: uživatel3563    
a nevíš o nějakejch levnějších?
 
 
Datum: 12. února 2010 19:08
 
 
 
 
Jméno: argo      IP: uživatel8742    
myslim že ne
 
 
Datum: 12. února 2010 19:06
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel7934    
cus draci vim ze to sem nepatri ale newite kolik stoji ekodan na felicii? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2010 18:23
 
 
 
 
Jméno: Alfa      IP: uživatel8755    
Jde vidět že o tom víte všichni velký hovno...
 
 
Datum: 13. února 2010 18:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8738    
kdyz o tom vis kulový tak do toho nekecej.......protoze norma EURO je prave podle motoru a jeho technologie a emisí .......konkretne na facka a felicie sem se byl ptát.....proste stary facko karburátor bez katalyzatoru je 10 000,-, fáčko a felicie s jednobodovym vstrikem,ridici jednotkou a katalyzatorem je za 5000,- a felicie 1.3MPi a 1.6MPi jsou za 3000,-......kolik se platí za Felicii 1.9D ted nevim,ale myslim si,ze vzhledem k tomu,ze to je technologicky zaostalej motor co se daval uz do dvojkovejch golfů bez turba tak za nej bude taky 5000,-
 
 
Datum: 13. února 2010 17:37
 
 
 
 
Jméno: 626      IP: uživatel8751    
:-D co tu pises o vstrikach? Plati se za to EURO
 
 
Datum: 13. února 2010 11:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8738    
jednobodovej vstrik 5000,- 4 bodovej vstrik 3000,-
 
 
Datum: 13. února 2010 9:59
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj o tom vim že to záleží na EURO,to sem tam zapoměl napsat :-)
 
 
Datum: 12. února 2010 22:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nerve, něco si o tom, prosím zjisti. Podle roku výroby se to dá určit pouze orientačně...záleží totiž na normě EURO...a ta mohla být pro různé motory ve stejný rok odlišná. Felicie se montovali s různými motory...1.9D, 1.6i, 1,3i( a to ještě s vícebodem MPI a také dříve s jednobodem BMM)...prostě záleží jakou daný motor splňuje normu, a od toho se odvíjí ekodaň
 
 
Datum: 12. února 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No na roku výroby i motoru... Myslím, že se dělali euro 1 (5000kč) a pak euro 2 (3000kč) nebo jak ono to je.
 
 
Datum: 12. února 2010 19:40
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ono záleží na druhu motoru? No ani bych neřek. Dělí se to podle roku výroby vozu :-)
 
 
Datum: 12. února 2010 19:33
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel7934    
jj dík
 
 
Datum: 12. února 2010 19:02
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do filcek se davali asi 3 druhymotorů, ale obecne 3000-5000kč
 
 
Datum: 12. února 2010 19:00
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar drac,prosím pomooooc!Hledám někoho ochotného,kdo by mi jednoduše řečeno natahal novou elektriku na Mustangovi,nechci se v tom hrabat a něco pokazit,samozřejmě zaplatím cestu i práci,sem 10 km od Kolína,snad se někdo najde,věci na to mám,akorát zda si mám koupit nějaký kabely nebo co budete potřebovat,to koupím a nebo to pak zaplatím na místě,to už se dohodnem,tak díky mocík za napsání :-). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: pukasek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No já ho nechci otravovat,on má svejch starostí dost a ještě já do toho :-),právě proto někoho sháním kdo má čas a chuť...;-)
 
 
Datum: 12. února 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: S.w.i.n.e2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
rekni si michalovi ne ? ten ti to rad udela nebo snad ne ? :-)
 
 
Datum: 12. února 2010 20:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ta elektrika je fakt primitivni...rozhodne bych se toho nebal, je to par dratku...ja ted budu tahat elektriku na cize, tam je asi tak 10x tolik kabelů:-D:-D:-D
 
 
Datum: 12. února 2010 19:09
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já bych se toho nebál. Předloni jsem to dělal také, poprvé, jako elektroaik a zvládl jsem to perfektně. Stačilo mi koupit pár ruzně barevných kabelů (5), bužírku na kabely a konektory FASTON + dva očkové konektory. Instalaci jsem provedl dle schematu Jawa 23 Mustang 25+5W (jen tam lépe zapojena zadní žárovka, takže by neměla tolik praskat). Trvalo to asi odpolede a výsldek parádní. Stačí k tomu, nůž, kleště (štípací a kasické, nejlépe s úzkým zobáčkem) a pájka. Pokud se toho opravdu obáváš, je to ještě jedna možnost - koupit hotovou elektroinstalaci, kterou pouze nasadíš, zapojíš a můžeš jet.
 
 
Datum: 12. února 2010 19:02
 
 
 
 
Jméno: Martin Fel      E-mail:      IP: uživatel5767    
Čew hale měl sem rozebranýho komplet celýho jawa 23 mustang a teď už dodělávám maličkosti, a chci se zeptat na zadní tlumiče, jestli se dají nějak rozebrat a vyčistit ? popř. jak, nemůžu na to přijít ? dík čau, to sou oni http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_607.html ale nemají to nastavení tuhosti, prosím jdou rozebrat nebo ne , odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2010 18:06
 
 
 
 
Jméno: Martin Fel      IP: uživatel5767    
jo, dík, já sem teď hledal a našel sem celej návod na rozebrání tlumiču,
 
 
Datum: 12. února 2010 18:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo daj ale je to hrozná práce..musíš to zmáčknout a vydělat takovej kolíček...
 
 
Datum: 12. února 2010 17:59
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
zderec borci nezda se vam to nejake divne nove pisty 3 kroužkove za 20 korun http://aukro.cz/item915195419_nove_pisty_na_java_20_21_cena_20kc_za_kus.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2010 7:42
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Treba se mu valeli nekde v garazi..tam je nejspis schrastil..:-)
 
 
Datum: 13. února 2010 7:42
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
otazka je kde to schrastil
 
 
Datum: 12. února 2010 20:29
 
 
 
 
Jméno: lukas      E-mail:      IP: uživatel6673    
otazka je kde to schrastil
 
 
Datum: 12. února 2010 20:28
 
 
 
 
Jméno: czechino      IP: uživatel8743    
Jawu,ne javu :-D
 
 
Datum: 12. února 2010 19:48
 
 
 
 
Jméno: pery      IP: uživatel8723    
tak on tam muže mít jakoukoli vyvolávací cenu.otázka je na kolik se to vyšplhá
 
 
Datum: 12. února 2010 19:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no hlavně že jsou na javu :-D
 
 
Datum: 12. února 2010 18:10
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co je na tom divného ? :-D
 
 
Datum: 12. února 2010 17:51
 
 
 
 
Jméno: Pal ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím mě by zajímalo jak tohle sedlo funguje? na to se jenom natáhne kůže nebo tomu chybí ještě nějaké vě? dík za odpovědi http://motorky.bazos.cz/inzerat/4895720/sedlo-Stadion-S11.php odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2010 7:44
 
 
 
 
Jméno: mabode      IP: uživatel5908    
Prodává se na to takovej gumovej potah.Jen navlíkneš a přesto pak ještě nákou kuzi:-)
 
 
Datum: 13. února 2010 7:44
 
 
 
 
Jméno: pery      IP: uživatel8723    
je to kostra sedla,která se musí nechat potáhnout a tady tohle bych 100% nekupoval koupil bych z http://www.motokramek.cz tam je už potažené za 1140kč
 
 
Datum: 12. února 2010 19:21
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No, dle mého názoru je to jen kostra sedla, na kterou ještě přijde nějaký molitan a pak potah.
 
 
Datum: 12. února 2010 19:10
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel4180    
dobrý den,prosim vás poradte mi jak mám vyčistit výfuk od těch karbonu atd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vypálení je dobré, ale pozor, lehce se může stát, že si zničíš chrom. Při vypalování (tělesa výfuku) je dobré ho opatrně polívat vodou, aby se ochaldil, jinak chrom může zmodrat.
 
 
Datum: 12. února 2010 19:15
 
 
 
 
Jméno: drsnak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já to taky dělám tak jak píšou ti dva podemnou vytáhnu tlumič a vypálím to
 
 
Datum: 12. února 2010 18:23
 
 
 
 
Jméno: BooCheer ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ja to delam tak že zacpu otvor pro nasunutí kolena,naleju do toho asi 2 deci benzínu,postavím vyfuk svisle,necim to podepřu a zapálím,necham to všechno vyhořet..., tlumící vložku očistím benzínem. Delam to tak už hodně dlouho a je to dobré
 
 
Datum: 12. února 2010 16:42
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
Zdar rozdělaj tlumič a vypal to
 
 
Datum: 12. února 2010 16:41
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
O jarňačkách budu dělat motor Stadiona. Ložiska, gufera vyčisti vnitřek zkontrolovat atd. Dneska jsem byl v mototechně koupit ložiska na kliku. A bohužel, neměli takové ty klasické otevřené, ale s takovými kryty. Jsou to 6202 C3 a chci se zeptat, jestli by šly ty krytky odendat tak, abych nepoškodil ložisko? Díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
ale tu vazelínu z nich vymyj
 
 
Datum: 12. února 2010 18:05
 
 
 
 
Jméno: lukysv      IP: uživatel6664    
jo to sou klasicke ložiska ale sou samomazací prostě maji v sobě vazelinu, když je odděláš nic senestane
 
 
Datum: 12. února 2010 16:31
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel924    
jo normalne sroubovakem to sundej a pohoda.. ja to delal uz mockrat...
 
 
Datum: 12. února 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím mám otázku chcem kúpiť kľuku bo tá moja každú chvíľu kľakne. No lenže neviem či si mám kupiť tú s bronzovým púzdrom alebo s tým ihlovím ložiskom inak tak či tak mažem 1:33 len ktorá viac vydží lebo tá moja bronzová slúžila pomali 40 rokov tak teraz neviem. Ďalšia otázka pokiaľ by som chcel vybrať ložiska z kolesa bo sú tiež na kašu ako to mám realizovať je jedno s ktorej strany ich vybíjam prosím poradte mám prázniny tak nech sa do dačoho pustým odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2010 18:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nahřej buben a ty ložiska vyklepneš..nevyndávej je za studena
 
 
Datum: 12. února 2010 18:08
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, v nádrži nemám ani kapku tak se chci zeptat jak by jel fík když bych ho nakrmil naturálem?...dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2010 10:00
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel924    
jojo stejne..
 
 
Datum: 13. února 2010 10:00
 
 
 
 
Jméno: susicekm      IP: uživatel6086    
dobře skusim to...a maže se stejně?
 
 
Datum: 12. února 2010 18:28
 
 
 
 
Jméno: viktor009      IP: uživatel8739    
u nás na benzině speciál není tak jezdím na natural 95 a jede to dobře:-)
 
 
Datum: 12. února 2010 17:10
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel924    
Ja do fichtla kupuju jedine natural a nemuzu si stezovat.
 
 
Datum: 12. února 2010 16:36
 
 
 
 
Jméno: HOnza Kabelka      IP: uživatel3563    
Já jednou po brigádě koupil plnou Shell W-Power..+ Repsol 2T olej.. no řeknu vám.. nebyla to špatná investice!!plynulejší tah a lepší akcelerace se dostavily!!
 
 
Datum: 12. února 2010 16:26
 
 
 
 
Jméno: rroobbiinn199 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jezdi normalně na special na natural to ma stejný vykon skoro..
 
 
Datum: 12. února 2010 16:19
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
do pincka natural!!!
 
 
Datum: 12. února 2010 16:07
 
 
 
 
Jméno: Alesblaha ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Normálně jezdi i na NARURAL 95 samozřejmě s olejem,já taky do čezetek leju NATURAL,ale můžeš klidně special,je to jedno,nic se nestane.
 
 
Datum: 12. února 2010 15:21
 
 
 
 
Jméno: susicekm ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tk nejsem blbej abych jezdil bez oleje :-D ... super tak já to asi skusim:-)
 
 
Datum: 12. února 2010 15:19
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Pokud myslíš naturalem + olej tak by se nic nestalo ;-) Pokud myslíš naturalem bez oleje, tak to zadřeš ;-) a pokud jsi před tím jezdil na Speciál a teďk nic nestaa na natural, tak se takéne. Já jezdím na 95 a nevidím rozdíl........
 
 
Datum: 12. února 2010 15:00
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Jako dobré, ale když už, tak bych si koupil kliku s jehlovýma ložiskama a pak bych si ji nechal stočit....... http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily/377343-zavodni-klika-pro-jawa-50.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2010 14:54
 
 
 
 
Jméno: kordinaz      IP: uživatel5150    
 
 
Datum: 13. února 2010 14:54
 
 
 
 
Jméno: štygy      IP: uživatel8747    
Zdar ja to prodávám tu kliku, jen tak ojnici sem kopil novou s tim že bronzový pouzdro nový není. byla vyleštený a pak pomedená jde to videt ešte u ložiska \r\npak sem to vyleštil po slisování a med se ztratila pouze na mystech druheho leštení.Já osobne souhlasím s vami co řikají žo to pouzdro je na ho..no já sám bych si to na svuj motor nedal chtel sem to vymenit ale nedošlo na to ohledne ceny určite slevim určite sem to přehnal.kdyžtak se ozvete na jozef.steiger@seznam.cz
 
 
Datum: 12. února 2010 21:10
 
 
 
 
Jméno: pepin      IP: uživatel8746    
asik tu kliku koupím, je pěkně vyleštěná, a celkove vypadá pěkně;-)
 
 
Datum: 12. února 2010 20:56
 
 
 
 
Jméno: jawaracing50. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do tej klikovky nekdo aspon hodinu triskal kladivem kouknete na pravý čep hruza..
 
 
Datum: 12. února 2010 15:49
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel7332    
ak by som ju kupoval tak len osobne aby som si preveril či necinká lebo toto je mačka vo vreci ako hovorí standa
 
 
Datum: 12. února 2010 15:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8738    
vcera sem na ni koukal.....nemuzu si pomoct,ale ta klika v necem jezdila......ojnicni futro na prvni pohled vypada dost oježděné....druha vec...proc nekdo lesti ojnici jen od setrváků nahoru??....to vyvážení je atypické........hlavne za dvojku ti udela frikulin 90 kliku a bude na jehle....a bude na 100% nová!! Me se to proste nezdá.......ja jsem hrozne neduverivej clovek;-)
 
 
Datum: 12. února 2010 15:11
 
 
 
 
Jméno: Juris.T ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau Draci..:-) delam nowej motor , a chci se zeptat.. dostal jsem válec.. a koupil jsem si píst.. a ten tam jde ..jako pasuje,ale jde ztěžka.. má to tak být? a ještě dotaz.. Prý pístní čep jde strašně těžce nasadit..jo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2010 17:55
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud je pist bez krouzku musi valcem pomalu samotizi projet a pistni cep jde uplne v pohode staci cep zchladit a pist nahrat a cep pak jde nasadit v pohode rukou
 
 
Datum: 12. února 2010 17:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8738    
hlavne to namaz poradne olejem at to nedrhne pri prvnim suchym startu!!!staci prst namocit do oleje a objet s nim vnitrek valce........
 
 
Datum: 12. února 2010 14:55
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
já myslím že je to dobře,hlavně jestli si kroužky dal do zámku a ten čep to je taky dobře hlavně abysi ho tam nandal,furt lepší než kdyby to tam šlo rukou,aspoň ti to nebude cinkat
 
 
Datum: 12. února 2010 14:43
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel8734    
cau..zvysi se vykon motoru kdyz si ubrousim pist o 1mm? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2010 10:18
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pro tyto s prominutím amatéry doporučiji když chcou tunit ....tak skrátit píst u sacího a výfukovýho kanálku ale zas to nepřežeňte at se nazapíká kroužek
 
 
Datum: 13. února 2010 10:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8738    
bude to akorat vic prskat nazpatek do karbecu a pojede to urcite hůř...tyhle upravy nemaji vyznam.....kdyz se upravuje valec,tak jako basic uprava se trochu napiluje vyfukovej kanal a pak se napiluje saci kanal a nebo pripadne se skracuje pist,abys zjistil,kolik potrebujes ubrat na sacim kanalu........ale pokud o tom vubec nic nevíš tak se do toho ani nepoustej......
 
 
Datum: 12. února 2010 15:01
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Záleží, kde. Jestli dole (klikové skříni) tak to přečasuješ. Bude to mít jiný průběh výfuku a sání. Ale tohle bych nedělal. Nech to odborníkům! Když se v tom nevyznáš, tak to nedělej!
 
 
Datum: 12. února 2010 14:58
 
 
 
 
Jméno: moony ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skoro stoprocentně si ten motor zmrvíš tak, že už nebude mít žádný výkon.
 
 
Datum: 12. února 2010 14:43
 
 
 
 
Jméno: wajda      E-mail:      IP: uživatel8735    
čau nevite náhodou někdo jak velká je původní tryska na s11 dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2010 18:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
to není pravda originál je 45
 
 
Datum: 12. února 2010 18:10
 
 
 
 
Jméno: .      IP: uživatel3343    
52
 
 
Datum: 12. února 2010 14:00
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel8734    
dobry den, na jake casti v motoru se dela lesteni kanalku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel924    
Dave´s.. presne tak mas pravdu...
 
 
Datum: 12. února 2010 20:36
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
a jeste saci kanal se lesti jsem tam zapomel dopsat
 
 
Datum: 12. února 2010 20:03
 
 
 
 
Jméno: Dave's      IP: uživatel7401    
za me: lesti se i prepousteci kanal duvodem lesteni je ten aby smes ktera byla pripravena v karburatoru se co NEJRYCHLEJI dostala do valce aby nemela v ceste zadnej odpor (trhliny, mikroskopicke prohlubeniny) pr: vemte si kapku vody a kapnete ji na sklo a pak si vemte dalsi kapku vody a kapnete ji na dreve ktera pojede rychlejc? nebo vemte fichtla na polni cestu a pak na asfalt kde pojede rychlejc? proto nechapu ty odpovedi ne nelestit... pokud je to jinak rad se necham poucit k otazce: lesti se jemnym smikrkovim papirem na co nejvetsi lesk a nesmi tam byt zadny skrabance a tak a nebo to vylestis lesticim kotouckem co se prideleva na vrtacku a lestici pastou
 
 
Datum: 12. února 2010 19:57
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel4650    
vsem diky za odpovedi...jo a pro denzileck - se snad muzu normalne zeptat a normalni lidi me na to odpovedej...
 
 
Datum: 12. února 2010 17:57
 
 
 
 
Jméno: Pejky      IP: uživatel8740    
Leští se jen výfukový, sací a přepouštěcí ne. Jednoduše řečeno, kde jde plyn, tam se mužou vyleštit, kde jde mlhovina (benzín + vzuch), tam je to nevýhodné. www.hellracers.wbs.cz
 
 
Datum: 12. února 2010 17:30
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel924    
Jay 26... prave ze hlavne prepousteci se lesti..
 
 
Datum: 12. února 2010 16:40
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Tak se tam podivej!!!Vsechny diry ve valci omg!!Co je tohle za cloveka...
 
 
Datum: 12. února 2010 15:32
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Já s tím zkušenosti nemám, ale když to pořádně vyčistíš, určitě poznáš rozdíl ;-)
 
 
Datum: 12. února 2010 15:05
 
 
 
 
Jméno: Jay26 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nejsem si jistej ale ani prepousteci ani saci nelesti slysel sem ze by se tam usazovali kapicky ale vyfukovej vylestit urcite muzes zlepsi se ti vyplach
 
 
Datum: 12. února 2010 14:35
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel8734    
a kde sou ty kanalky?
 
 
Datum: 12. února 2010 14:29
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Tak asi v kanalcich ne?Nebo se pletu?
 
 
Datum: 12. února 2010 14:26
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel8734    
cau, mate nekdo zkusenosti se zvetsenim saciho potrubi u babety? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2010 16:22
 
 
 
 
Jméno: alda      IP: uživatel8582    
čauves zvetšením potrubí sání nic moc nedocílíš..skoukni mou stráknu mam tam upravenou babettu mozna by to to zajímalo.. http://www.babetta-tuning.mypage.cz
 
 
Datum: 12. února 2010 16:22
 
 
 
 
Jméno: jawar      IP: uživatel4650    
zdar draci, myslite ze kdyz dam vetsi trisku do karburatoru del-orto u babety 207 zvysi se nejak rychlost?.Nebo co mam delat aby me jela aspon tech 45 km/h?dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2010 13:33
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Fikusi
 
 
Datum: 12. února 2010 13:33
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Rychlost se urcite nezvysi ale jestli chces vetsi rychlost tak udelaj generalku motora a dej si vetsi sekundarni kolecko
 
 
Datum: 12. února 2010 13:09
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau draci, ted v zime jsem se tudil tak jsem zacal renovovat moji prvni motorku jawu 20-fichtlika - kdyz mi bylo tak 9 let - schorela strejcoj garaz a v ni jeho š120 a taty pio po mym dedoj - co si pamatuju byl to stroj v nadhernym origu - pak mi tata rikal ze mej pekny linky, nadhernej ten napis jawa 20 - no ale po pozaru se hodil k dalsim pribuznejm do kulny na dily - no ale v mejch 14 jsem se knemu vratil a zacal zprovoznovat - vsechny plastovy dily byly v prdely, futra roztavenysedacka seskvarena - no nic zainvestovali jsme s tatou a znamej ho i nastrikal a zapojil elektriku - pac ja se do ty doby o moto vubec nezajimal - dodnes jsem schanel chybejici dily az do tyhle podoby http://www.jawamania.info/moto/detail.aspx?motoid=5844 - ale neni to on - takze ted renovuji - do jawackej a slon .kosti - delam fotogalerii - tak na jare hodim nejaky video- no ale ted mensi dotaz a vas nazor - nejdriv - jakou barvou byly zadni tlumice?????? -svetle seda nedo ta slonova kost???? a za dalsi vas nazor - jak by jste strikli nadrz a zadni cast ramu???- do seda jako origo nebo by jste se na to vy... a udelali to rovnou v ty jawacky???? - to sedy by bylo jako origo - po odklopeni sedla - ja ho chci mit fakt vypucovanyho ..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2010 18:41
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
no bohuzel foto nemam -jeste jsme nemeli digital a k tomu me to ani nenapadllo vyfotit...jinak vim ze nadrz a zadni cast ramu byla byla seda - ja jen jestli se s tim mam delat jako
 
 
Datum: 13. února 2010 18:41
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mustangista,radsi mlc..rikal ti ze to chce origo!!!di si nastrikat svyho mustafa na ruzovo a budes in :-) :-D jo a jeste dodelej tvoje stranky.. :-D
 
 
Datum: 12. února 2010 16:40
 
 
 
 
Jméno: mustangista      IP: uživatel1553    
zdarec cely ram bych nastrikal na černo aj s tlumicama aj nadrz
 
 
Datum: 12. února 2010 16:04
 
 
 
 
Jméno: buben      IP: uživatel770    
rám má být origo v barvě fichtla př:červený plechy tak i červenej rám,nádrž bych dal asi taky do barvy jako je rám , zadní tlumiče maji být bíly vlastně ona to není úplně bíla je to taková lehce krémová....
 
 
Datum: 12. února 2010 11:32
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau,hele s tema barvama ti neporadim..ale nemel by si fotku jak vypadala kdyz shorela? :-)
 
 
Datum: 12. února 2010 11:30
 
 
 
 
Jméno: jony      IP: uživatel8149    
čau,co myslíte bude mi motor táhnout víc a pojede o něco svižněji pokud:1.ZAJÍŽDÍM VÁLEC 2.NEBO AŽ PO ZAJETÍ VÁLCE (po cca 500km). díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2010 15:08
 
 
 
 
Jméno: Marek      IP: uživatel6282    
Jednoduše řečeno, prostě po výbrusu sedí vše těsně- velké tření. Po zajetí si vše na sebe zvykne, vybrousí, ubrousí a zmenší se tření.....
 
 
Datum: 12. února 2010 15:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel8738    
pri zajizdeni bude mit motor az neskutecnou silu od volnobehu.....ta se s postupem casu(s najetymi km) bude presouvat vic a vic do otáček.....motor(valec) po vybrusu se ani nenechá vytočit......pokud ho budes mermomocí vytáčet-přidře se.....v nekterych pripadech se přímo kousne,ze se motor zastaví.......samozrejmne ze motor bude podávat maximalni vykon az po uplnem zajetí.....
 
 
Datum: 12. února 2010 15:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Rozhodně pojede lépe po zajetí motoru.
 
 
Datum: 12. února 2010 9:51
 
 
 
 
Jméno: fikus      E-mail:      IP: uživatel4650    
ahoj draci, nevite nekdo co mam udelat aby se me zvysil vykon u babetty 207? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2010 10:16
 
 
 
 
Jméno: qwertzuiop ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nech si udělat úpravu válce... http://www.wobby23.freepage.cz
 
 
Datum: 12. února 2010 10:16
 
<  1333  1334  1335  1336  1337  1338  1339  1340  1341  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 04.05.2025 10:51:41 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu