Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Pekáčista
IP: uživatel3563
Posl.aktualizace: 12. února 2010 20:35
 za 600 si myslim ze je to slusny... levneji je urcite nesezenes, bezna cena se pohybuje mezi 800-1200 ,zalezi ale na stavu...
Datum: 12. února 2010 20:35
Jméno: Pekáčista
IP: uživatel3563
 a nevíš o nějakejch levnějších?
Datum: 12. února 2010 19:08
Jméno: argo
IP: uživatel8742
 myslim že ne
Datum: 12. února 2010 19:06
Jméno: Tomas
IP: uživatel7934
 cus draci vim ze to sem nepatri ale newite kolik stoji ekodan na felicii?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 18:23
Jméno: Alfa
IP: uživatel8755
 Jde vidět že o tom víte všichni velký hovno...
Datum: 13. února 2010 18:23
Jméno: standa
IP: uživatel8738
 kdyz o tom vis kulový tak do toho nekecej.......protoze norma EURO je prave podle motoru a jeho technologie a emisí .......konkretne na facka a felicie sem se byl ptát.....proste stary facko karburátor bez katalyzatoru je 10 000,-, fáčko a felicie s jednobodovym vstrikem,ridici jednotkou a katalyzatorem je za 5000,- a felicie 1.3MPi a 1.6MPi jsou za 3000,-......kolik se platí za Felicii 1.9D ted nevim,ale myslim si,ze vzhledem k tomu,ze to je technologicky zaostalej motor co se daval uz do dvojkovejch golfů bez turba tak za nej bude taky 5000,-
Datum: 13. února 2010 17:37
Jméno: 626
IP: uživatel8751
  co tu pises o vstrikach? Plati se za to EURO
Datum: 13. února 2010 11:39
Jméno: standa
IP: uživatel8738
 jednobodovej vstrik 5000,- 4 bodovej vstrik 3000,-
Datum: 13. února 2010 9:59
 jj o tom vim že to záleží na EURO,to sem tam zapoměl napsat
Datum: 12. února 2010 22:31
 nerve, něco si o tom, prosím zjisti. Podle roku výroby se to dá určit pouze orientačně...záleží totiž na normě EURO...a ta mohla být pro různé motory ve stejný rok odlišná. Felicie se montovali s různými motory...1.9D, 1.6i, 1,3i( a to ještě s vícebodem MPI a také dříve s jednobodem BMM)...prostě záleží jakou daný motor splňuje normu, a od toho se odvíjí ekodaň
Datum: 12. února 2010 19:40
 No na roku výroby i motoru... Myslím, že se dělali euro 1 (5000kč) a pak euro 2 (3000kč) nebo jak ono to je.
Datum: 12. února 2010 19:40
 ono záleží na druhu motoru? No ani bych neřek. Dělí se to podle roku výroby vozu
Datum: 12. února 2010 19:33
Jméno: Tomas
IP: uživatel7934
 jj dík
Datum: 12. února 2010 19:02
 do filcek se davali asi 3 druhymotorů, ale obecne 3000-5000kč
Datum: 12. února 2010 19:00
 Zdar drac,prosím pomooooc!Hledám někoho ochotného,kdo by mi jednoduše řečeno natahal novou elektriku na Mustangovi,nechci se v tom hrabat a něco pokazit,samozřejmě zaplatím cestu i práci,sem 10 km od Kolína,snad se někdo najde,věci na to mám,akorát zda si mám koupit nějaký kabely nebo co budete potřebovat,to koupím a nebo to pak zaplatím na místě,to už se dohodnem,tak díky mocík za napsání  .
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 20:29
 No já ho nechci otravovat,on má svejch starostí dost a ještě já do toho  ,právě proto někoho sháním kdo má čas a chuť...
Datum: 12. února 2010 20:29
 rekni si michalovi ne ? ten ti to rad udela nebo snad ne ?
Datum: 12. února 2010 20:19
Datum: 12. února 2010 19:09
 Já bych se toho nebál. Předloni jsem to dělal také, poprvé, jako elektroaik a zvládl jsem to perfektně. Stačilo mi koupit pár ruzně barevných kabelů (5), bužírku na kabely a konektory FASTON + dva očkové konektory. Instalaci jsem provedl dle schematu Jawa 23 Mustang 25+5W (jen tam lépe zapojena zadní žárovka, takže by neměla tolik praskat). Trvalo to asi odpolede a výsldek parádní. Stačí k tomu, nůž, kleště (štípací a kasické, nejlépe s úzkým zobáčkem) a pájka.
Pokud se toho opravdu obáváš, je to ještě jedna možnost - koupit hotovou elektroinstalaci, kterou pouze nasadíš, zapojíš a můžeš jet.
Datum: 12. února 2010 19:02
 Čew hale měl sem rozebranýho komplet celýho jawa 23 mustang a teď už dodělávám maličkosti, a chci se zeptat na zadní tlumiče, jestli se dají nějak rozebrat a vyčistit ? popř. jak, nemůžu na to přijít ? dík čau, to sou oni http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_607.html ale nemají to nastavení tuhosti, prosím jdou rozebrat nebo ne ,
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 18:06
Jméno: Martin Fel
IP: uživatel5767
 jo, dík, já sem teď hledal a našel sem celej návod na rozebrání tlumiču,
Datum: 12. února 2010 18:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 jo daj ale je to hrozná práce..musíš to zmáčknout a vydělat takovej kolíček...
Datum: 12. února 2010 17:59
Posl.aktualizace: 13. února 2010 7:42
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Treba se mu valeli nekde v garazi..tam je nejspis schrastil..
Datum: 13. února 2010 7:42
 otazka je kde to schrastil
Datum: 12. února 2010 20:29
 otazka je kde to schrastil
Datum: 12. února 2010 20:28
Jméno: czechino
IP: uživatel8743
 Jawu,ne javu
Datum: 12. února 2010 19:48
Jméno: pery
IP: uživatel8723
 tak on tam muže mít jakoukoli vyvolávací cenu.otázka je na kolik se to vyšplhá
Datum: 12. února 2010 19:17
 no hlavně že jsou na javu
Datum: 12. února 2010 18:10
 co je na tom divného ?
Datum: 12. února 2010 17:51
Posl.aktualizace: 13. února 2010 7:44
Jméno: mabode
IP: uživatel5908
 Prodává se na to takovej gumovej potah.Jen navlíkneš a přesto pak ještě nákou kuzi
Datum: 13. února 2010 7:44
Jméno: pery
IP: uživatel8723
 je to kostra sedla,která se musí nechat potáhnout a tady tohle bych 100% nekupoval koupil bych z http://www.motokramek.cz tam je už potažené za 1140kč
Datum: 12. února 2010 19:21
 No, dle mého názoru je to jen kostra sedla, na kterou ještě přijde nějaký molitan a pak potah.
Datum: 12. února 2010 19:10
Jméno: Jakub
IP: uživatel4180
 dobrý den,prosim vás poradte mi jak mám vyčistit výfuk od těch karbonu atd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 19:15
 Vypálení je dobré, ale pozor, lehce se může stát, že si zničíš chrom. Při vypalování (tělesa výfuku) je dobré ho opatrně polívat vodou, aby se ochaldil, jinak chrom může zmodrat.
Datum: 12. února 2010 19:15
 já to taky dělám tak jak píšou ti dva podemnou vytáhnu tlumič a vypálím to
Datum: 12. února 2010 18:23
 Ja to delam tak že zacpu otvor pro nasunutí kolena,naleju do toho asi 2 deci benzínu,postavím vyfuk svisle,necim to podepřu a zapálím,necham to všechno vyhořet..., tlumící vložku očistím benzínem. Delam to tak už hodně dlouho a je to dobré
Datum: 12. února 2010 16:42
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 Zdar rozdělaj tlumič a vypal to
Datum: 12. února 2010 16:41
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 O jarňačkách budu dělat motor Stadiona. Ložiska, gufera vyčisti vnitřek zkontrolovat atd. Dneska jsem byl v mototechně koupit ložiska na kliku. A bohužel, neměli takové ty klasické otevřené, ale s takovými kryty. Jsou to 6202 C3 a chci se zeptat, jestli by šly ty krytky odendat tak, abych nepoškodil ložisko? Díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 18:05
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 ale tu vazelínu z nich vymyj
Datum: 12. února 2010 18:05
Jméno: lukysv
IP: uživatel6664
 jo to sou klasicke ložiska ale sou samomazací prostě maji v sobě vazelinu, když je odděláš nic senestane
Datum: 12. února 2010 16:31
Jméno: filip
IP: uživatel924
 jo normalne sroubovakem to sundej a pohoda.. ja to delal uz mockrat...
Datum: 12. února 2010 16:26
 Zdravím mám otázku chcem kúpiť kľuku bo tá moja každú chvíľu kľakne. No lenže neviem či si mám kupiť tú s bronzovým púzdrom alebo s tým ihlovím ložiskom inak tak či tak mažem 1:33 len ktorá viac vydží lebo tá moja bronzová slúžila pomali 40 rokov tak teraz neviem. Ďalšia otázka pokiaľ by som chcel vybrať ložiska z kolesa bo sú tiež na kašu ako to mám realizovať je jedno s ktorej strany ich vybíjam prosím poradte mám prázniny tak nech sa do dačoho pustým
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 18:08
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nahřej buben a ty ložiska vyklepneš..nevyndávej je za studena
Datum: 12. února 2010 18:08
 Zdar draci, v nádrži nemám ani kapku tak se chci zeptat jak by jel fík když bych ho nakrmil naturálem?...dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 10:00
Jméno: filip
IP: uživatel924
 jojo stejne..
Datum: 13. února 2010 10:00
Jméno: susicekm
IP: uživatel6086
 dobře skusim to...a maže se stejně?
Datum: 12. února 2010 18:28
Jméno: viktor009
IP: uživatel8739
 u nás na benzině speciál není tak jezdím na natural 95 a jede to dobře
Datum: 12. února 2010 17:10
Jméno: filip
IP: uživatel924
 Ja do fichtla kupuju jedine natural a nemuzu si stezovat.
Datum: 12. února 2010 16:36
Jméno: HOnza Kabelka
IP: uživatel3563
 Já jednou po brigádě koupil plnou Shell W-Power..+ Repsol 2T olej.. no řeknu vám.. nebyla to špatná investice!!plynulejší tah a lepší akcelerace se dostavily!!
Datum: 12. února 2010 16:26
 Jezdi normalně na special na natural to ma stejný vykon skoro..
Datum: 12. února 2010 16:19
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 do pincka natural!!!
Datum: 12. února 2010 16:07
 Normálně jezdi i na NARURAL 95 samozřejmě s olejem,já taky do čezetek leju NATURAL,ale můžeš klidně special,je to jedno,nic se nestane.
Datum: 12. února 2010 15:21
 tk nejsem blbej abych jezdil bez oleje  ... super tak já to asi skusim
Datum: 12. února 2010 15:19
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Pokud myslíš naturalem + olej tak by se nic nestalo  Pokud myslíš naturalem bez oleje, tak to zadřeš  a pokud jsi před tím jezdil na Speciál a teďk nic nestaa na natural, tak se takéne. Já jezdím na 95 a nevidím rozdíl........
Datum: 12. února 2010 15:00
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
Posl.aktualizace: 13. února 2010 14:54
Jméno: kordinaz
IP: uživatel5150
Datum: 13. února 2010 14:54
Jméno: štygy
IP: uživatel8747
 Zdar ja to prodávám tu kliku, jen tak ojnici sem kopil novou s tim že bronzový pouzdro nový není. byla vyleštený a pak pomedená jde to videt ešte u ložiska \r\npak sem to vyleštil po slisování a med se ztratila pouze na mystech druheho leštení.Já osobne souhlasím s vami co řikají žo to pouzdro je na ho..no já sám bych si to na svuj motor nedal chtel sem to vymenit ale nedošlo na to ohledne ceny určite slevim určite sem to přehnal.kdyžtak se ozvete na jozef.steiger@seznam.cz
Datum: 12. února 2010 21:10
Jméno: pepin
IP: uživatel8746
 asik tu kliku koupím, je pěkně vyleštěná, a celkove vypadá pěkně
Datum: 12. února 2010 20:56
 do tej klikovky nekdo aspon hodinu triskal kladivem kouknete na pravý čep hruza..
Datum: 12. února 2010 15:49
Jméno: Yuri
IP: uživatel7332
 ak by som ju kupoval tak len osobne aby som si preveril či necinká lebo toto je mačka vo vreci ako hovorí standa
Datum: 12. února 2010 15:27
Jméno: standa
IP: uživatel8738
 vcera sem na ni koukal.....nemuzu si pomoct,ale ta klika v necem jezdila......ojnicni futro na prvni pohled vypada dost oježděné....druha vec...proc nekdo lesti ojnici jen od setrváků nahoru??....to vyvážení je atypické........hlavne za dvojku ti udela frikulin 90 kliku a bude na jehle....a bude na 100% nová!! Me se to proste nezdá.......ja jsem hrozne neduverivej clovek
Datum: 12. února 2010 15:11
 Cau Draci..  delam nowej motor , a chci se zeptat.. dostal jsem válec.. a koupil jsem si píst.. a ten tam jde ..jako pasuje,ale jde ztěžka.. má to tak být? a ještě dotaz.. Prý pístní čep jde strašně těžce nasadit..jo?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 17:55
 pokud je pist bez krouzku musi valcem pomalu samotizi projet a pistni cep jde uplne v pohode staci cep zchladit a pist nahrat a cep pak jde nasadit v pohode rukou
Datum: 12. února 2010 17:55
Jméno: standa
IP: uživatel8738
 hlavne to namaz poradne olejem at to nedrhne pri prvnim suchym startu!!!staci prst namocit do oleje a objet s nim vnitrek valce........
Datum: 12. února 2010 14:55
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 já myslím že je to dobře,hlavně jestli si kroužky dal do zámku a ten čep to je taky dobře hlavně abysi ho tam nandal,furt lepší než kdyby to tam šlo rukou,aspoň ti to nebude cinkat
Datum: 12. února 2010 14:43
Jméno: kuba
IP: uživatel8734
 cau..zvysi se vykon motoru kdyz si ubrousim pist o 1mm?
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 10:18
 Pro tyto s prominutím amatéry doporučiji když chcou tunit ....tak skrátit píst u sacího a výfukovýho kanálku ale zas to nepřežeňte at se nazapíká kroužek
Datum: 13. února 2010 10:18
Jméno: standa
IP: uživatel8738
 bude to akorat vic prskat nazpatek do karbecu a pojede to urcite hůř...tyhle upravy nemaji vyznam.....kdyz se upravuje valec,tak jako basic uprava se trochu napiluje vyfukovej kanal a pak se napiluje saci kanal a nebo pripadne se skracuje pist,abys zjistil,kolik potrebujes ubrat na sacim kanalu........ale pokud o tom vubec nic nevíš tak se do toho ani nepoustej......
Datum: 12. února 2010 15:01
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Záleží, kde. Jestli dole (klikové skříni) tak to přečasuješ. Bude to mít jiný průběh výfuku a sání. Ale tohle bych nedělal. Nech to odborníkům! Když se v tom nevyznáš, tak to nedělej!
Datum: 12. února 2010 14:58
 skoro stoprocentně si ten motor zmrvíš tak, že už nebude mít žádný výkon.
Datum: 12. února 2010 14:43
 čau nevite náhodou někdo jak velká je původní tryska na s11 dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 18:10
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 to není pravda originál je 45
Datum: 12. února 2010 18:10
Jméno: .
IP: uživatel3343
 52
Datum: 12. února 2010 14:00
Jméno: kuba
IP: uživatel8734
 dobry den, na jake casti v motoru se dela lesteni kanalku?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 20:36
Jméno: filip
IP: uživatel924
 Dave´s.. presne tak mas pravdu...
Datum: 12. února 2010 20:36
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 a jeste saci kanal se lesti jsem tam zapomel dopsat
Datum: 12. února 2010 20:03
Jméno: Dave's
IP: uživatel7401
 za me: lesti se i prepousteci kanal duvodem lesteni je ten aby smes ktera byla pripravena v karburatoru se co NEJRYCHLEJI dostala do valce aby
nemela v ceste zadnej odpor (trhliny, mikroskopicke prohlubeniny) pr: vemte si kapku vody a kapnete ji na sklo a pak si vemte dalsi kapku vody a kapnete
ji na dreve ktera pojede rychlejc? nebo vemte fichtla na polni cestu a pak na asfalt kde pojede rychlejc? proto nechapu ty odpovedi ne nelestit... pokud je to
jinak rad se necham poucit k otazce: lesti se jemnym smikrkovim papirem na co nejvetsi lesk a nesmi tam byt zadny skrabance a tak a nebo to vylestis lesticim kotouckem co se prideleva na vrtacku a lestici pastou
Datum: 12. února 2010 19:57
Jméno: kuba
IP: uživatel4650
 vsem diky za odpovedi...jo a pro denzileck - se snad muzu normalne zeptat a normalni lidi me na to odpovedej...
Datum: 12. února 2010 17:57
Jméno: Pejky
IP: uživatel8740
 Leští se jen výfukový, sací a přepouštěcí ne. Jednoduše řečeno, kde jde plyn, tam se mužou vyleštit, kde jde mlhovina (benzín + vzuch), tam je to nevýhodné.
www.hellracers.wbs.cz
Datum: 12. února 2010 17:30
Jméno: filip
IP: uživatel924
 Jay 26... prave ze hlavne prepousteci se lesti..
Datum: 12. února 2010 16:40
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tak se tam podivej!!!Vsechny diry ve valci omg!!Co je tohle za cloveka...
Datum: 12. února 2010 15:32
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Já s tím zkušenosti nemám, ale když to pořádně vyčistíš, určitě poznáš rozdíl
Datum: 12. února 2010 15:05
 Nejsem si jistej ale ani prepousteci ani saci nelesti slysel sem ze by se tam usazovali kapicky ale vyfukovej vylestit urcite muzes zlepsi se ti vyplach
Datum: 12. února 2010 14:35
Jméno: kuba
IP: uživatel8734
 a kde sou ty kanalky?
Datum: 12. února 2010 14:29
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Tak asi v kanalcich ne?Nebo se pletu?
Datum: 12. února 2010 14:26
Jméno: filip
IP: uživatel8734
 cau, mate nekdo zkusenosti se zvetsenim saciho potrubi u babety?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 16:22
Jméno: alda
IP: uživatel8582
Datum: 12. února 2010 16:22
Jméno: jawar
IP: uživatel4650
 zdar draci, myslite ze kdyz dam vetsi trisku do karburatoru del-orto u babety 207 zvysi se nejak rychlost?.Nebo co mam delat aby me jela aspon tech 45 km/h?dik za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 13:33
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Fikusi
Datum: 12. února 2010 13:33
Jméno: denzileck
IP: uživatel7358
 Rychlost se urcite nezvysi ale jestli chces vetsi rychlost tak udelaj generalku motora a dej si vetsi sekundarni kolecko
Datum: 12. února 2010 13:09
 cau draci, ted v zime jsem se tudil tak jsem zacal renovovat moji prvni motorku jawu 20-fichtlika - kdyz mi bylo tak 9 let - schorela strejcoj garaz a v ni jeho š120 a taty pio po mym dedoj - co si pamatuju byl to stroj v nadhernym origu - pak mi tata rikal ze mej pekny linky, nadhernej ten napis jawa 20 - no ale po pozaru se hodil k dalsim pribuznejm do kulny na dily - no ale v mejch 14 jsem se knemu vratil a zacal zprovoznovat - vsechny plastovy dily byly v prdely, futra roztavenysedacka seskvarena - no nic zainvestovali jsme s tatou a znamej ho i nastrikal a zapojil elektriku - pac ja se do ty doby o moto vubec nezajimal - dodnes jsem schanel chybejici dily az do tyhle podoby http://www.jawamania.info/moto/detail.aspx?motoid=5844 - ale neni to on - takze ted renovuji - do jawackej a slon .kosti - delam fotogalerii - tak na jare hodim nejaky video- no ale ted mensi dotaz a vas nazor - nejdriv - jakou barvou byly zadni tlumice?????? -svetle seda nedo ta slonova kost???? a za dalsi vas nazor - jak by jste strikli nadrz a zadni cast ramu???- do seda jako origo nebo by jste se na to vy... a udelali to rovnou v ty jawacky???? - to sedy by bylo jako origo - po odklopeni sedla - ja ho chci mit fakt vypucovanyho .....
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. února 2010 18:41
Jméno: provaz
IP: uživatel4417
 no bohuzel foto nemam -jeste jsme nemeli digital a k tomu me to ani nenapadllo vyfotit...jinak vim ze nadrz a zadni cast ramu byla byla seda - ja jen jestli se s tim mam delat jako
Datum: 13. února 2010 18:41
Datum: 12. února 2010 16:40
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 zdarec cely ram bych nastrikal na černo aj s tlumicama aj nadrz
Datum: 12. února 2010 16:04
Jméno: buben
IP: uživatel770
 rám má být origo v barvě fichtla př:červený plechy tak i červenej rám,nádrž bych dal asi taky do barvy jako je rám , zadní tlumiče maji být bíly vlastně ona to není úplně bíla je to taková lehce krémová....
Datum: 12. února 2010 11:32
 cau,hele s tema barvama ti neporadim..ale nemel by si fotku jak vypadala kdyz shorela?
Datum: 12. února 2010 11:30
Jméno: jony
IP: uživatel8149
 čau,co myslíte bude mi motor táhnout víc a pojede o něco svižněji pokud:1.ZAJÍŽDÍM VÁLEC 2.NEBO AŽ PO ZAJETÍ VÁLCE (po cca 500km). díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 15:08
Jméno: Marek
IP: uživatel6282
 Jednoduše řečeno, prostě po výbrusu sedí vše těsně- velké tření. Po zajetí si vše na sebe zvykne, vybrousí, ubrousí a zmenší se tření.....
Datum: 12. února 2010 15:08
Jméno: standa
IP: uživatel8738
 pri zajizdeni bude mit motor az neskutecnou silu od volnobehu.....ta se s postupem casu(s najetymi km) bude presouvat vic a vic do otáček.....motor(valec) po vybrusu se ani nenechá vytočit......pokud ho budes mermomocí vytáčet-přidře se.....v nekterych pripadech se přímo kousne,ze se motor zastaví.......samozrejmne ze motor bude podávat maximalni vykon az po uplnem zajetí.....
Datum: 12. února 2010 15:04
 Rozhodně pojede lépe po zajetí motoru.
Datum: 12. února 2010 9:51
 ahoj draci, nevite nekdo co mam udelat aby se me zvysil vykon u babetty 207?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2010 10:16
Datum: 12. února 2010 10:16
|



|