česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1458  1459  1460  1461  1462  1463  1464  1465  1466  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Charvát Vojtěch      E-mail:      IP: uživatel2604    
čau hosu potřebuju pořadit mužu dat čz 175 ten sportovni filtr co tu prodava pls odepiste odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Jo mužeš.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:32
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
zdarec newite čim to je když mam u jawy 21 uplně povolenej štelovak lanka a ten stelovací šrobek mam uplně dotahlej a volmobech mam někdy nemusim pridavat plyn a někdy musim přidavat furt plyn když nepridam tak motor chcipne newite co stym dik moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 6:29
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
ale když tam davam to šoupatko tak tam de stuha ale ja mam špatnou svičku nebude to tym
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 6:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a nebo máš už prostě vyběhaný šoupátko ted jsem si vzpoměl že mi to dělalo taky jel jsem a když jsem vymáčkl spojku a pustil plyn tak to bylo ještě dobu v otáčkách a pak to chcíplo...zkus jiné šoupě
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 21:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
já bych to viděl jenom v ucpaný vonoběžný trisce...
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 21:24
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
jak 5 km aš 10 km je prevodavka horka ja mezi kolenem a valce mě teče černaj bencin nemuže to byt i tym
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:37
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
novej vybrus tak me napadaj 2 moznosti bud to spatne zajizdis a mas pokurve.. loziska naklice jdou stuha tim padem uz nedrzi volnobech a prevodovka v tomhle pripade je horka po jizde alspon 5 km spis 10 km. 2 moznost je ze ti netesni karburator k valci me kdyz netesnil tak to studeny slo moc dootacek a tepli to chcipalo i s volnobehem na plno
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:11
 
 
 
 
Jméno: mara      IP: uživatel5056    
ja mam nově vybrus
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:55
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To znám a taky to neumím vyřešit. Ale já to svádím na to, že mám vyběhaný motor a už potřebuje výbrus.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:24
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
čau hej já teď mám na tý jehla na zářezu ůplně dole ? co to znamená je to dobrý nebo Ne ? bude se to uchlastavaat ? nebo jak ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na cim nizzsim zarezu bude plisek tak tim bude jehla vejs-a tim tam pude vic benzinu..takze se ti to muze uchlastavat..ja mam na 3 odspoda,sportovni filtr a nemuzu si stezovat
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 18:18
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cuz,mám problém se zapálkem na 555.Vše sem nastavil jak má,kladívka mám od sebe (při HÚ) 0.4mm.Ae jak zajede píst dolů tak se kladívka otevřou ještě víc.Nwm teď so stím.Kámoš říká skontrolovat vačku,jestly je dbře daná.No moc se mi to nezdá.Díky za odpověďi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a ty kladívka mám fakt pořád rozeply,při HÚ mám mezi kladívkama 0,4mm a pak jak točím klikou tak už to pak jen stoupne a zas klesne,ae nikdy se nedotknou
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nastavoval jsem to podle návodu na fichtly tak to mám dobře... Dnes sem zkusil jestly hází jiskru a hodila.Myslíš že by to jelo když to tu jiskru hází ?
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 20:01
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1961    
Totiž chtěl jsem napsat, že co se děje za HÚ je ti naprosto fuk za předpokladu že se nakonec kontakty dotknou :-D
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 18:07
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel1961    
Ok, takže 0,4mm máš při horní úvrati, ale nenapsals při jakém předstihu se ti rozepínají kladívka... Že je máš totiž po celou otáčku ve vzduchu, tak to se mi nechce věřit...
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 18:05
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chong : šak já to mám při HÚ 0,4mm,ae jak píst zajede dolů tak se kladívka otevřou ještě víc a to by nemělo
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 13:24
 
 
 
 
Jméno: Chong      IP: uživatel7823    
Podle mě nechápeš jak se vůbec má předstih nastavit a nikomu to tady nedošlo... Je přeci normální že se za horní úvratí kladívko zvedá, není to totiž vůbec důležitý, ale důležité je kdy se kladívka rozpojí a jestli má při horní úvrati odtrh 0,4mm...
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 7:58
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ale pod ten rotor se stejně koukni.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:38
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
postul ® : to nwm,ae než sem ten motor rozdělával tak zapálko bylo OK.Zítra se podívám. Ondragam ® : nn,nic sem nekupoval.Motor sem rozdělal udělal GO a teď ho skládám.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A nekupoval jsi nový rotor? Mně jednou jeden s prominutím HAJZL na burze prodal špatný rotor a ten rotor mi zalomil do kliky ten váleček, který drží jeho polohu. Dokud jsem na to nepřišel, tak mi to dělalo to ,co popisuješ. zkus sundat ten rotor a koukni se. A ten zbytek válečku se musel vyvrtat a uříznout vhodný šroub místo toho. Pak to fungovalo i s jiným rotorem a šel dokonce i stáhnout rukou.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:22
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemáš tam vačku z 21?je otočená o 180stupnů
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no zítra se na to zkusím ještě podívat,,
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:05
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nehádže ti náhodou celý rotor z váčkou ? myslím že či ho nemaš celý nakrivo lebo kladivko by ti nemalo otvárať na dolnej úvraťi
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:00
 
 
 
 
Jméno: N3RV ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no napadlo mě kdybych dal píst do DÚ a kladívka zavřel.Byla by to blbost ?
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak t nastav kdyz sou nejvic otevreny...ja to tak resim a potom to podle nastavit pude
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 18:01
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Začínající soustružník nabízí své práce!Mám ho osobně odzkoušeného a fakt pěkná práce! http://jawamania50.wbs.cz/Soustruznicke_prace.html ...kdo by měl zájem at napíše! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2009 9:03
 
 
 
 
Jméno: soustruznik      E-mail:      IP: uživatel7943    
Dělám to na malém soustruhu mn80a.
 
 
Datum: 28. listopadu 2009 9:03
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel4510    
na jakym stroji delas ty soustruznicke prace?
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 11:28
 
 
 
 
Jméno: X3aZzY      E-mail:      IP: uživatel6698    
cau vseci, mám problémy s mým FICHTLEM.V karburátoru jsem měl vysokou hladinu, tak jsem zohl plíšek a hladina byla dobrá.Jel sem se projet a za chvíli se mi to udusilo.Kouknu do karbce a hladina byla velká.Ten plíšek jsem nastavoval 1 hodinu a pů, na správnou hladinu.Ja si myslím že může být špatnej ventilek.Pls poradte cim by to mohlo byt nbo jestli mam pravdu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 17:59
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel2471    
Máš děravej plovák. Plovák sedne dolu a ventilek je porad otevrenej. Zkus ho vyndat z benzinu a zatrepej s nim jestli je plnej
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 17:59
 
 
 
 
Jméno: X3aZzY      E-mail:      IP: uživatel6698    
No když jsem to já zkoušel tk to zastavilo přívod benzínu.Ale vypadá to že při jízdě chvíli a pak ne, protože tam je pak zase velká hladina..
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 17:30
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
nezastavujeti ventilek ja to skousim tak ze sundam vicko pustim benzin nad kelimkem a skusim rukou lechce zastavit benzin tim ventilkem pokud netesni jen pri lechkym zmacknutim je spatny pokud zastavuje dobre tak je to OK
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
čau hale jak je u karbecu jawa 555 ? ta jehla tak potřebuju dám nejnižší otáčky ? a mám to dát na jakej zářez ? a proč jsou na tomdle zářezu tak malí otáčky prosím o vysvětlení ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No, to je blbě. Dej ho na druhý odshora.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:17
 
 
 
 
Jméno: Mistlin      E-mail:      IP: uživatel5767    
čau hej já teď mám na tý jehla na zářezu ůplně dole ? co to znamená je to dobrý nebo Ne ? bude se to uchlastavaat ? nebo jak ?
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 17:43
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
nechapu co vlastne chces?? to je na stelovani bohatosti kolik tam ma jit benzinu vetsinou to je na 2 zarezu od shora svicka ma bejt hneda to je idealni a kdyz das plisek na 1. od shora pujde min benzinu chuda smes a motor bude tocit trosku vic ale zase straci vikon a kdyz ho pustis moc tak budes muset porad cistit svicku bude se to uchlastavat a hodne zrat
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 17:25
 
 
 
 
Jméno: Ondragam ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přečtěte si prostředek prvního řádku :-D http://motorky.bazos.cz/inzerat/4667004/Jawa-50--555-r-v-1961.php Kdo tohle může napsat??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to ja zas jednou cet: originalni stav,novy lak,nova kola... :-D:-D
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 21:22
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
herrbode di do pr.... musel bych ho zabit a on me taky :-D proste se nudime :-)
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 20:17
 
 
 
 
Jméno: herrbode      IP: uživatel5908    
moony:-Plne s tebou souhlasim!jinak Ondragam by se mohl pridat k fikusovi myslim ze by to bylo peny duo:-D
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:32
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Nepochopil jsem. Co je na tom divného?
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:15
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
no, informuje zájemce, že to nehází jiskru a chce tím patrně naznačit, že pokud bude závada odstraněna, tak to prostě pojede.Já bych v tom nic víc nehledal.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: jenda65 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vždyť to bije přímo do očí !!! NEHÁZÍ JISKRU ALE JINAK POJÍZDNÝ :-D Nejspíš to znamená že se točí kola :-D :-D
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 18:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ja nevim,ctu mezi radky a porad nic,co tim chtel basnik rici....proste ja tam nic zvlastniho nenajdu
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 17:52
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
tak tohle nechapu co tim ondragam myslel ale to je jedno
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 17:50
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
mi to nepřipadá nějak zvláštní.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 17:46
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel6303    
Mužeš mi napovědět,co se ti na tom nezdá?
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 17:11
 
 
 
 
Jméno: hard biker      IP: uživatel4183    
je. co mám udělat za úpravy na mém fichtlu aby měl takový zvuk? http://www.youtube.com/watch?v=B0KtCyImicU odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 12:38
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel7983    
Dalsi "pitoma" zmrzlina, kterych jezdi vsude tisice...
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 12:38
 
 
 
 
Jméno: choséé      IP: uživatel5567    
zrob 4 diery na vyfuk a pak to bude davat kurva řádny zvuk
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 10:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
prej holky budou vlhnou jen tě uslyšej :-D:-D:-D:-D tak to je zase dobrej kec :-D
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:45
 
 
 
 
Jméno: stepan95      IP: uživatel7898    
Zdá se mi, že poslední dobou si tady lidi nechodí pro radu, ale ptají se na absolutní hovadiny.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:18
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
ale dá se to. Vyndej motor a místo něj tam dej šlapadla. Dál namontuj pořádnej reproduktor (dej ho třeba místo předního světla),stáhni si z youtube ten zvuk na nějakýho discmana nebo na MP3 přehravač. No a vydej se do světa.Holky budou vlhnout jen tě uslyšej že jedeš :-). No a pokud bys trval na původním pohonu, tak holt musíš použít větší reproduktor, abys přehlušil žbrblání pionýra, případně si tam dej amplion jakej vozí na autě třeba kožkař.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 17:54
 
 
 
 
Jméno: Hlada ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
BRUTALNI zvuk!
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: X3aZzY      E-mail:      IP: uživatel6698    
xD...nahraj si to na mobil a pak až budeš startovat tk si to přehrej a budes mít ten zvuk..xD
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 17:26
 
 
 
 
Jméno: Bob      IP: uživatel7060    
Ty tady srovnáváš nějakou motorku snad se 4taktem. takovej zvuk bys neměl ani kdybys chtěl. Možná výfukem jo ale že by ti plynule dělala rrrrr místo tatatata tak o tom pochybuju. To je hnus zvuk. Není nad ten voňavý modrý dým ze starého dsobrého 2taktu
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 16:40
 
 
 
 
Jméno: karlos. ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vrazit donej motor z GSX erka jinak tohle na seriaku nevykouzlis o maly pripblizeni se muzes pokusit ladakem, ale jinak asi ne
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 16:10
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Seso ,prosím tě,jak jsou hrubé ty lamely a mezilamely pro jawu dandy?,prosím je to důležité ať si kdyžtak stihnu objednat hned nové. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 21:38
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draku je to spatne,, lamel nejsou v jawe
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 21:38
 
 
 
 
Jméno: herrbode ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím draci!Mám problém.Rozebírali sme s kámošem 20tku.Hledal sem ráčnu a ten blb mezitim ze sunda rotor ja samozrejme vubec nevnimal protoze jak hledam tak se semnou neda mluvit:-Dtak sem bez premejsleni rek hm a ten blb za minutu pride s pulkou sroubu..ten debil ho pretrh a ja ted nevim jak ho dostat ven s kliky:-(poradte prosim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: UltraMotorkar      IP: uživatel5685    
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: herrbode      IP: uživatel5908    
swine2:ja to rikam jen tak ne asi musim si nak ulevit jinak dik za rady pokusim se
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:01
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
serus bratu taká istá vec sa mi stala aj na babette 210 navrtaj skrz ten srúb dieru a sú také zavitniky ktoré majú ľavotočivý závit sú to špecialne zavitniky na takéto prípady a možno dakto bude mať v okoli tento tip závitnikou tak si to požičaj vyber ten strihnuty šrub a funguješ dalej
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: s.w.i.n.e2      IP: uživatel600    
co mu nadavdas do debila a do blba dyt je to tvuj kamarad ne ?
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 17:53
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skusit poklepat rotor pres drevo,treba sleze
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 16:07
 
 
 
 
Jméno: honza73 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nic navařit nepude protože je to v prd***.Určitě rupl šroub a v klikovce takže nečouhá.Jediné čo mě napadá do toho šroubu navrtat nalou dirku dát tam vrut s nějakým lepidlem.A pak to skusit povolit jinak nevím.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 15:52
 
 
 
 
Jméno: skier ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co zkusit navařit matku?
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 15:46
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, potřebuju pomoct už jsem v nouzi, minulý týden mi přestala jezdit ČZ 175 , nejde nakopnout, jenom občas vystřelí z výfuku, při roztlačování to samé, předstih jsem seřídil, ale nejde mi seřídit odtrh na 0,4 mm, když ho dám na tuhle hodnotu (0,4 mm) tak zase nejde seřídit předstih na 2,9, takže mam odtrh o dost větší, může to být důvod proč nejede, a čím by to mohlo být? Vačka je dobrá, kladívka mam nový, indukčku taky novou. Předem díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 9:51
 
 
 
 
Jméno: provaz      IP: uživatel4417    
nesondaval jsi nahodou rototr a nezapomel si na klikovku dat ten kolik na pro rotor??? - ze bys to mel cely posunuty
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 9:51
 
 
 
 
Jméno: Yuri ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nehádže ti náhodou celý rotor z váčkou ? myslím že či ho nemaš celý nakrivo lebo kladivko by ti nemalo otvárať na dolnej úvraťi
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 18:56
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bobacz: tak to já taky, ale mě tam prostě ta hodnota nastavit nejde
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 17:06
 
 
 
 
Jméno: bobacz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já přestih šteluju sice na 21 ale já si vždy nastavím ty hodnoty co tam maj být a pokud to střílí za jízdy nebo to nejede tak podle oka jak to sedne seřídím a je to dobré.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 16:42
 
 
 
 
Jméno: Filipchtl ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Šteluju ho podle tohoto návodu http://cezeta175.borec.cz/serv/26.jpg
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 15:30
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel7944    
Předstih špatně . Odtrh musíš mít 0,35-0,4 mm. Napíš jak ten předstih šteluješ Zdar
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 15:10
 
 
 
 
Jméno: lukysv      IP: uživatel6664    
čau lidi. Mám tmavě červeného mustanga, má jen černý rám.... v techničáku mam napsané barva: tmavě červená . Chci si přestříknout blatníky na bílou ... a potřebuju vědět jestli pak budu muset nechat přespsat barvu neb to nevadí ... jinak zůstane baarva stejná . díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 16:50
 
 
 
 
Jméno: lukysv      IP: uživatel6664    
tak díky no tak to sem rád že nikam nemusím :-) pokud bude mít někdo nake připomínky tak tam pak zajdu :-)
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 16:50
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já mám v techničáku svělte modrá + bílá a fichtl je 2 roky hodně tmavě modrý, ještě jsem se nedokopal k přepisu. Takže to neřeš, to je v pohodě.
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 16:45
 
 
 
 
Jméno: Kyblos      IP: uživatel7037    
Mám mustanga a v techničáku mám světle červenou a mám bílý blatníky takže v tom nevidim problém
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 15:42
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel1582    
jestli zůstanou nádrž a vidle v červený, tak by to mohlo projít..
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 14:32
 
 
 
 
Jméno: paja      IP: uživatel2970    
čau, jaký typ svíčky NGK by jste mi doporučili do origo fichtla s kompresí 10,5? jaký typ NGK odpovídá brisk N14c? a jetě nevím jak je to s těmi svíčkami např. brisk n14c je do moturů s vyššími teplotami než brisk n15c a víš? nebo je to na opak?dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2009 12:45
 
 
 
 
Jméno: Pan Pulic      IP: uživatel7983    
N14c by mela odpovidat NGK B8HS...
 
 
Datum: 27. listopadu 2009 12:45
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel692    
ta 14 je na zimu, v lete mi sni hnedka fichtl zdechal nebo se unavoval tak jsem dal 15 ta je OK na kazdou teplotu 17 je na leto nad 10 stupnu pokud nemas sytic takze doporucuju N15C a vtom druhym ciselnym oznacenim doporucuju 6 nebo 7 ta 6. je nejspis jako 15 a 7 a 8 to je neco jako 17. takze na leto
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 17:15
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel1582    
sice neodpovídám přímo na tvoji otázku ale já měl obě značky a Brisky mi připadali lepší, páč nejsou tolik náchylný na ulití..
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 14:34
 
 
 
 
Jméno: Jozzo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem zase o kus dále se svými vědomostmi s jawou Dandy...Ten olejový filtr držel fakt na takové divné matici,vyráběl jsem to pul šichty,udělal jsem to z 21 gola nastavce :-D musel jsem ho ořezat a opilovat,nakonec to stejne poradne nesedlo,ale povolil jsem to,ted muzu vyrobit lepsi přípravek...jinak všem díky za alespon malou ochotu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 8:44
 
 
 
 
Jméno: Spike55 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cus draci, nemate nekdo prosim schema nebo rozmery jak ma byt ten vysoustruzenej mezikus k zapalovani z pionyra na čz? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 21:21
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čus draci,kdybych si kupil tento pist http://www.fichtlkramek.cz/nahled/id_284.html šel by mi na mojí ojnici? mám 0 výbrus ale nevím jestli by tam šel.A musel bych kupovat aj nov čep?Motor nebyl nikdy pulenej....... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: dachl21      IP: uživatel6698    
Kroužky nový mám a na ty najeto cca 250 km
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 19:47
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nech tam ten 3 kroužkovej a dej nový kroužky
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 16:55
 
 
 
 
Jméno: denzileck      IP: uživatel7358    
Otacky to prida fakt jen nepatrne ale patrne ubere silu
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 7:28
 
 
 
 
Jméno: dachl21      IP: uživatel6698    
Nene já ten píst mám jen proto že ted tam mám 3 kroužkáč kterej mín točí.A potřebuju aby to točilo co nejvíc.....a asi koupím jen píst a kroužky
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 22:19
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
jo šel by tam ale když kupuješ novej čep tak to chce i nový futro do ojnice...jináč si myslím že by jsi nemusel kupovat novej čep,je to takový naprd dávat něco novýho do něčeho starýho to máš to samý jako kdyby jsi měl starou rozetu a novej řetěz taky ti ta rozeta vytahá ten řetěz ...jestli je ten válec fakt dobrej a nemá zoubek tak by se vyplatilo koupit píst + futro+čep ale jestli už má zoubek tak je blbost kupovat novej píst
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 22:06
 
 
 
 
Jméno: mahtan      IP: uživatel7180    
cuss, mam problem s nadrzi je cela zasvinena a prorezla a ten bordel mi ucpává kohoutek... nevite jak to co nejlip vycistit? urcite s tim nekdo musi mit naky zkusenosti... ;-) dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 14:50
 
 
 
 
Jméno: bulant      IP: uživatel6910    
Já na zimu benzín z nádrže vyleju a spodní část nádrže natřu olejem/vnitřní část nádrže/.Mám k tomuto ůčelu upravený štětec/zárohák/ kterým malé množství oleje v nádrži rozetřu.Na jaře do nádrže naleju nový benál a zamíchám s tim aby se olej s benálem promíchal.Toho oleje rozetřu v nádrži jenom tolik co se dává do 5l benálu. Ale může to být podle velikosti nádrže.Už 5 let nemám se rzí v nádrži problem. A také na jaře nejsou žádné usazeniny v nádrži.Takovéto řešení je jenom pro ty, co budou své moto na zimu odstavovat......
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 14:50
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel1582    
http://www.taksitokurvavygoogli.com nebo zkus hledání na týhle stránce
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 14:36
 
 
 
 
Jméno: mahtan      IP: uživatel7180    
ja jen vim ze se tomu da predejit tim ze kdyz se na tom prez zimu nejezdi (jak kdo) tak se ma prej nalejt plna nadrz aby to dal nerezlo pac ta vlhkost ty poloprazdny nadrze a toho vzduchu + samotny zelezny nadrze... no proste to rezne teda zkusenost s tim nemam ale zni to verohodne. Maticky, kaminky dik za radu
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 21:42
 
 
 
 
Jméno: moony      IP: uživatel6609    
no vzhledem k tomu, že ty matičky štěrchající o sebe či stěnu nádržemůžou působit jako křesadlo, tak to v kombinaci s benzínem nebo nitroředidlem může mít za následek docela zajímavou situaci, ve které bude hrát svoji roli hasičský záchranný sbor, popáleninové centrum v kombinaci se záležitostí který se říká amputace prstů a podobně. Pokud něčím kovovým šterchám o něco kovovýho, tak bych ty hořlaviny skoro až vynechal a štěrchal bych na sucho, pořípadě bych použil odrezovač, kterej se osvědčil mě. Následně nádrže vylívám Eprosinem už tím pádem nezrezne. Kohoutek sundej a díru ucpi třeba korkovým špuntem. Nádrž, která je totál durch rovnou vyhoď a kup si jinou.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 21:40
 
 
 
 
Jméno: Zajic13 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
...a kdyz se ti to nepodari tak se ti nebude ucpavat kohoutek rzi,ale matickama :-D ne sranda,ja sem to delala taky ale kaminkama a je to super..akorat sem tam dal nejakej pripravek na odmasteni s vodou,potom sem to jeste vylil benzinem.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 21:33
 
 
 
 
Jméno: Spike55 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
skus tam nalit aceton nebo staci benzin a dej do ni matičky aspon 10-15ks a chvilu sterchej a po chvilce to vyli a maticky se pokus vysterchat
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 21:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a z vlastní skušenosti: kdysi sem to skoušel odrezovačem...no po vilití mi to sežralo tu gumičku v kohoutku. tu sem vyměnil...no ale ten odrezovač dokonale sežral rez, sežrel to i s dnem nádrže a mně vytekl všecek benzín na zem.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 21:08
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
strejda google rád poradí!!!
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 21:06
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
hoj draci tak sem si koupil novi civky na zapalovací mám normálně indučku a světelné nevik keré mám přední světlo a na tu druhou světelnou civku mám připojit zadní světlo???diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. listopadu 2009 16:16
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
takže jestli dobře chápu když nemám klaxon tak ta třetí cívka je na nic?
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 16:16
 
 
 
 
Jméno: mastic.borec      E-mail:      IP: uživatel2475    
Čus draku na magnetu máš 3 cívky jedna ti jde ke kladívku kam dáváš kondik + fáze z indukčky a potom máš světelný pol a cívku na klaxon normálně si stáhnu schéma pro zapojení a určitě na to příjdeš ale na zadní světlo nepotřebuješ cívku potřebuješ jenom na přední světlo a jak tot zapojíš v tom přepínači tak ti bude svítit i to zadní
 
 
Datum: 26. listopadu 2009 9:24
 
 
 
 
Jméno: Michal21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoj draci tak sem si koupil novi civky na zapalovací mám normálně indučku a světelné nevik keré mám přední světlo a na tu druhou světelnou civku mám připojit zadní světlo???diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2009 21:44
 
 
 
 
Jméno: pinda      IP: uživatel7770    
Já vždy propojím obě světelné cívky vedu do masky a napájení zadního světla vedu až do masky 1 dratem najdi si schémata je jich na netu dost.
 
 
Datum: 25. listopadu 2009 21:44
 
<  1458  1459  1460  1461  1462  1463  1464  1465  1466  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 03.05.2025 0:29:08 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu